Legal immigration lawyer

مهاجرت برای برخی از افراد بسیار مهم است و به عنوان مهم‌ترین دغدغه و چالش زندگی آن‌ها محسوب می‌شود. ممکن است برخی از افراد با وجود صرف زمان و هزینه زیاد، موفق به مهاجرت نشوند. شما ممکن است قصد مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و… داشته باشید، مهاجرت با هر هدفی قوانین و شرایط خاص خود را دارد. یکی از دلایل عدم موفقیت در مهاجرت، عدم آشنایی با قوانین مهاجرت و همچنین قوانین کشور مبدا و مقصد است. مشورت با یک وکیل خبره و یا شخصی که قبلا مهاجرت کرده است می‌تواند مسیر را برای شما هموار‌تر کند؛ اما به طور حتم وکیل حقوقی برای مهاجرت گزینه‌ای بسیار مطمئن‌تر است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

برای اطلاع دقیق از فعالیت‌های وکیل حقوقی مهاجرت باید ابتدا با وظایف یک وکیل آشنا شویم و بعد وظایف یک وکیل حقوقی برای مهاجرت را بیان کنیم. وظایف وکیل و مشاوره حقوقی به صورت تقریبی یکسان و در برخی شرایط متفاوت است. ما این مقاله را به منظور انتخاب درست شما در زمینه وکیل و مشاوره حقوقی برای مهاجرت تهیه کرده‌ایم.

وکیل کیست؟

شما باید ابتدا درباره مفهوم وکیل و وظایف آن مطلع شوید، در این صورت راحت‌تر می‌توانید مفهوم وکیل حقوقی برای مهاجرت را درک کنید. به نظر شما وکیل کیست و چه وظایفی دارد؟ تعریف ساده وکیل عبارتند از شخصی که مشاور و مدافع حقوق افراد، نمایندگان دولت‌ها و کسب و کار‌ها است.

بر خلاف تصور رایج و البته اشتباه عموم، وظیفه یک وکیل صرفا دفاع از حقوق مجرمان نیست. شما ممکن است بنا به دلایل مختلفی نیاز به مراجعه به وکیل داشته باشید. وکیل با توجه به شرایط هر فردی و همچنین بر اساس تجربه و اطلاعات خود درباره مسائل حقوقی در حوزه‌های مختلف، به راهنمایی و ارائه مشاوره به موکل خود می‌پردازد.

تمامی وکلا موظف به گذراندن دوره‌ها و واحد‌های تحصیلی در دانشگاه حقوق هستند. فارغ التحصیلان باید پس از اتمام دانشگاه، در آزمون وکالت شرکت کنند. مرحله بعدی شامل طی کردن 18 ماه دوره کارآموزی است. افرادی که بتوانند کلیه این مراحل را پشت سر بگذارند، می‌توانند موفق به کسب پروانه وکالت شوند. از نظر قانونی فقط دو مرجع زیر برای ارائه این پروانه معتبر هستند و پروانه‌هایی که از سایر مراجع صادر شده باشد فاقد اعتبار است:

  • کانون وکلای دادگستری
  • هیئت اجرایی مشاورین و وکلای دادگستری قوه قضاییه

در کشور ایران، وکیل حقوقی برای مهاجرت وجود ندارد، در واقع وکلا برای وکالت در حوزه‌ای خاص نیاز به گذراندن رشته‌ای تخصصی در دانشگاه ندارند. کلیه وکلا می‌توانند بعد از دریافت قانونی پرونده وکالت، در کلیه مشاوره‌های حقوقی و مهاجرتی فعالیت کنند.

وظایف وکیل

  • ارائه پیشنهاد‌ها و توصیه‌های قانونی به افراد، سازمان‌ها و کسب و کار‌ها در روند پرونده‌های حقوقی آن‌ها
  • انجام کلیه وظایف قانونی و دادگاهی به نمایندگی از موکلین خود در صورت لزوم
  • تهیه، تدوین و آماده سازی اسناد قانونی
  • تفسیر قوانین و مقررات موجود در پرونده و دادگاه
  • راهنمایی موکلین و یا آماده سازی اصولی قرارداد‌های قانونی برای آن‌ها

Legal immigration lawyer

نقش وکیل حقوقی برای مهاجرت چیست؟

پس از بررسی و بیان دقیق وظایف یک وکیل، حالا نوبت به شرح وظایف یک وکیل مهاجرتی می‌رسد. افراد ممکن است بنا به دلایل زیر قصد مهاجرت به کشور‌های دیگر را داشته باشند:

موارد مذکور، سه مورد از مهم‌ترین دلایل و اهداف افراد برای مهاجرت است. ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که نقش وکیل حقوقی برای مهاجرت چیست؟ وکیل حقوقی برای مهاجرت، با ویژگی‌ها و وظایفی کاملا متفاوت با سایر وکلا در زمینه مهاجرت به رفع ابهامات و پاسخگویی به سوالات متقاضیان می‌پردازد.

با توجه به اینکه مهاجرت پروسه‌ای سخت و در برخی مواقع زمانبر است، شما نیاز دارید با فردی باتجربه در این زمینه مشورت کنید. شما ممکن است به علت عدم آشنایی کافی با قوانین مهاجرت به دیگر کشور‌ها، کلیه هزینه‌ها و زمان خود را به هدر دهید.

به احتمال خیلی زیاد، شما درباره اینکه قوانین کشور‌ها برای مهاجرت چیست؟ بسیار کنجکاو هستید. بنابراین داشتن وکیلی زبده و کاربلد که بتواند شما را به درستی راهنمایی کند در این مسیر ضروری است.

دلایل ضرورت داشتن وکیل حقوقی برای مهاجرت

با توجه به اینکه هر کشوری قواعد داخلی خاصی دارد و در زمینه پذیرش اتباع خارجی حساسیت‌های ویژه‌ای دارند، کلیه قوانین مربوط به مهاجرت در رشته دانشگاهی حقوق بین الملل ارائه می‌شود.

لزوم آشنایی صحیح و دقیق با این قوانین، یکی از ضرورت‌های داشتن وکیل مهاجرتی است.

وکیل و مشاوره مهاجرتی با کلیه قوانین حقوق داخلی و خارجی کشور مقصد آشنایی کامل دارد. شما می‌توانید امور مربوط به مهاجرت را به صورت شخصی و بدون وکیل پیگیری کنید؛ اما کوچکترین اشتباه می‌تواند مهاجرت شما را لغو کرده و یا به تعویق بیندازد.

افرادی که انگیزه آن‌ها از مهاجرت تحصیل، اشتغال و یا سرمایه گذاری است توصیه می‌شود که حتما از وکیل حقوقی برای مهاجرت استفاده کنند.

همچنین در روند مهاجرت از طریق ازدواج نیز، به علت شرایط ویژه و حساس داشتن وکیلی خوب بسیار مهم است. به عنوان مثال، اقامت در چین از طریق ازدواج موقعیت بی نظیری برای اقامت و اخذ تابعیت در کشور پیشرفته‌ای مانند چین است.

معرفی 10 کشور برتر برای سرمایه گذاری

بهترین کشور‌ها برای سرمایه گذاری کانادا، ایرلند، انگلستان، ترکیه، لهستان، لیتوانی، اسپانیا، گرجستان، استرالیا و اترش هستند. برای یک سرمایه گذاری مطمئن در خارج از کشور، ابتدا باید با بهترین راه های سرمایه گذاری در خارج از کشور آشنا شوید.

به عنوان مثال، آلمان یکی از بهترین کشور‌ها برای سرمایه گذاری است. شما باید قبل از سرمایه گذاری در این کشور، از وکیل خود تقاضا کنید شما را در جریان مزایا و معایب سرمایه گذاری در آلمان قرار دهد.

شما حتی می‌توانید با مبلغی کم در سایر کشور‌ها از جمله کشور کانادا با اقتصادی بسیار پیشرفته سرمایه گذاری کنید. به همین منظور، وکیل شما می‌تواند شما را با جزئیات حداقل مبلغ سرمایه گذاری در کانادا آشنا کند.

بهترین کشور‌ها برای مهاجرت تحصیلی

کانادا، سوئیس، سوئد، استرالیا، آلمان، آمریکا، نروژ، دانمارک، هلند و فنلاند از بهترین کشور‌ها برای مهاجرت تحصیلی هستند. از این میان، کشور آلمان، از همه پرطرفدار‌تر است. شما باید ابتدا از شرایط تحصیل در آلمان 2021 اطلاع کافی داشته باشید. همچنین ممکن است شما معدل پایینی داشته باشید، در اینصورت باید درباره اینکه آیا تحصیل در آلمان با معدل پایین ممکن است؟ نیز به خوبی تحقیق کنید.

مناسب‌ترین کشور‌ها برای مهاجرت کاری

از جمله مناسب‌ترین کشور‌ها می‌توان به کانادا، آلمان، استرالیا، قبرس، اسلوونی، انگلستان و نیوزیلند اشاره کرد. از بین کشور‌های مطرح شده، کشور آلمان و کانادا به علت موقعیت اقتصادی و صنعتی بسیار عالی نسبت به سایر کشور‌ها برتری دارند. لذا هنگام مراجعه به مشاوره و وکیل مهاجرت به آلمان می‌توانید در خصوص شرایط اخذ ویزای کار آلمان با وی مشورت نمایید.

گاهی اوقات برخی افراد از روند کلی مهاجرت اطلاع دارند و فقط در برخی از شرایط قصد دارند که با وکیل حقوقی برای مهاجرت مشورت کنند. در این صورت با عقد قراردادی دقیق و ذکر وظایف وکیل، شما می‌توانید برای پاسخگویی به سوالات خود به وکیل مراجعه نمایید.

Legal immigration lawyer

چه افرادی برای مهاجرت به وکیل نیاز دارند؟

برخی از افراد با شرایط زیر به وکیل برای مهاجرت نیاز دارند:

افراد دارای سابقه کیفری و وقوع جرم

شما در صورتی که در گذشته هر گونه جرمی را مرتکب شده باشید باید آن را در روند اقدام برای مهاجرت بیان کنید. حتی جرایمی که عفو شده‌ و پرونده آن‌ها بسته شده نیز باید ذکر شوند. در این شرایط، شما باید با یک وکیل حقوقی مشورت کنید، زیرا این وکیل با اطلاع کامل از قوانین حقوقی جرایم و همچنین قوانین مهاجرت می‌تواند بهترین پیشنهاد را برای شما داشته باشد.

پیگیری درخواست‌های مهاجرت در گذشته

پیگیری درخواست مهاجرت افرادی که درخواست خود را در گذشته لغو و یا انکار کرده‌اند. ممکن است شما در گذشته بنا به دلایل مختلفی، منکر درخواست مهاجرت خود شده باشید. در این صورت وظیفه یک وکیل خبره مهاجرتی، ارائه دلایل موجه برای توجیه انکار درخواست مهاجرت از سمت شما است. شما باید در این شرایط، بهترین وکیل و مشاوره حقوقی برای مهاجرت را انتخاب کنید که از تجربه وی در این زمینه اطلاع کافی داشته باشید.

رفع دیپورتی و ویزای رد شده

در صورتی که شما در گذشته از کشور مقصد دیپورت شده‌اید و یا ویزای شما رد شده باشد، ممکن است دیگر قادر به اقدام برای کشور مقصد نباشید. در این شرایط، بهترین کسی که می‌تواند به شما کمک کند یک وکیل مهاجرتی خوب برای مهاجرت است. وکیل می‌تواند شما را بهتر راهنمایی کرده و در مسیر دریافت مجدد ویزا به شما کمک کند.

پیگیری پذیرش مهاجر با بیماری‌های خاص

یکی از قوانین بیشتر کشور‌ها در زمینه پذیرش مهاجر، عدم پذیرش افراد با بیماری‌های خاص است. ممکن است شما هنگام اقدام برای مهاجرت از این موضوع اطلاع نداشته باشید، در این صورت یک وکیل خوب می‌تواند شما را به خوبی راهنمایی کند.

تسریع دریافت پاسخ از کشور مقصد

تسریع روند دریافت پاسخ و پذیرش برای مهاجرت نیز، از جمله وظایف مشاوره حقوقی برای مهاجرت است. در صورتی که مهاجرت شما به هر دلیلی دچار تاخیر و یا تعویق شده باشد، وکیل مهاجرتی با اطلاع دقیق از تاریخ انقضای درخواست‌ها و همچنین زمان لازم برای دریافت پاسخ می‌توانند شما را به خوبی راهنمایی کنند.

بررسی علت عدم همکاری کارفرما

عدم همکاری کارفرمای شما در کشور مقصد نیز می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی برای شما شود که وکیلی خبره می‌تواند بهترین راهنمای شما باشد.

پیشگیری از عدم پذیرش مهاجر

  • افرادی که قصد ازدواج با شخصی در کشور دیگر داشته باشند و ازدواج آن‌ها به هر دلیلی منتفی شود باید با راهنمایی وکیل سفارت کشور مقصد را نسبت به سایر دلایل خود برای مهاجرت توجیه کنند.

انجام کار‌های اداری

  • اشخاصی که اقدامات اولیه را انجام داده‌اند؛ اما برای طی کردن سایر مراحل نظیر نامه نگاری، ارسال مدارک و سایر مسائل اطلاع کافی ندارند می‌توانند به وکیل مهاجرتی مراجعه کنند.

9 ویژگی یک وکیل حقوقی خوب برای مهاجرت

زمانی که شما برای مهاجرت اقدام می‌کنید عوامل زیادی ممکن است باعث عقب افتادن این فرایند شود. عواملی مانند هیجانات زیاد شما، دوری از خانواده و قطع حمایت‌های عاطفی و مالی و همچنین از دست دادن شرایط بورسیه از جمله این عوامل هستند. بدون شک، وکیل مهاجرتی در این شرایط سترس زا و سخت می‌تواند بهترین راه حل‌ها را به شما ارائه دهد. با ما همراه باشید تا 9 مورد از ویژگی‌های وکیل حقوقی برای مهاجرت را بیان کنیم:

مسئولیت پذیری

وکیل مهاجرتی خوب، باید علاوه بر تخصص و دانش کافی دارای حس مسئولیت پذیری زیادی باشد. زیرا پیگیری بری از پرونده‌های بحرانی نیازمند پیگیری زیاد و درست دارد. این کار فقط از عهده وکیلی متعهد بر می‌آید.

پاسخگویی درست و سریع

بسیاری از افراد هنگام مهاجرت استرس و نگرانی زیادی را تجربه می‌کنند. به همین علت نیاز دارند که با وکیل خود به صورت مرتب و گاهی در شرایط بحرانی در ارتباط باشند. بنابراین شما باید با وکیلی با حوصله را برای مهاجرت خود انتخاب کنید.

داشتن مجوز انجام امور مهاجرتی

 مهم‌ترین ویژگی وکیل مهاجرتی، داشتن صلاحیت لازم برای انجام امور مهاجرتی در هر دو کشور است. قانونی در کشور کانادا در این خصوص به نام مجوز اداره مهاجرت(ICCRC/RCIC) وجود دارد که شما میتوانید با مراجعه به سایت ICCRC، مجوز کار وکیل مورد نظر را در کشور کانادا بررسی کنید.

همچنین بررسی داشتن مدرک وزارت کار و وزارت علوم در ایران از طریق سایت وزارت کار ضروری است. دلایل ضروری بودن این مدارک، ارائه اطلاعات لازم درباره مهاجرت در کشور مبدا و مقصد است.

متاسفانه برخی از وکلا بدون داشتن مجوز و فقط به علت دلالی و دریافت پول زیاد ادعای داشتن مجوز امور مهاجرتی را دارند. شما باید با دقت زیادی، درباره مجوز‌های مذکور وکیل خود تحقیق کنید. علاوه بر کانادا، سایر کشور‌ها نیز دارای سایت مربوط به کانون وکلا هستند. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت‌ها، مجوز و صلاحیت وکیل خود را بررسی نمایید.

وکیل مهاجرتی مجرب در مهاجرت

تجربه، یکی از مهم‌ترین ارکان یک وکیل حقوقی برای مهاجرت است. مراجعه به وکیل بی تجربه و یا کم تجربه نتیجه‌ای به جز از بین رفتن شانس شما برای مهاجرت به دنبال ندارد. برای پی بردن به سابقه و سال‌های کاری وکیل مورد نظر باید نظر همکاران وی را مطلع شوید و همچنین با افرادی که قبلا به وی مراجعه کرده‌اند گفتگو داشته باشید. لذا سعی کنید هنگام انتخاب موسسه مهاجرتی برای پیگیری کار‌های خود، حتما به تخصص موسسه مهاجرتی مورد نظر در زمینه مهاجرت توجه داشته باشید.

در دسترس بودن وکیل

مهاجرت در برخی شرایط ممکن است پیچیده و دشوار شود و گاهی اوقات شما در شرایطی بحرانی قرار بگیرید، در این شرایط در دسترس بودن وکیل شما برای پاسخگویی بسیار حائز اهمیت است. البته ممکن است وکیل شما جایگزینی با سطح سواد و تجربه خود داشته باشد، در اینصورت شما می‌توانید در شرایط بحرانی با وی تماس بگیرید.

بررسی شهرت و معروفیت وکیل

پیش از انتخاب قطعی وکیل مهاجرتی برای انجام کار‌های مهاجرتی خود درباره سوابق و پیشینه کاری وی به اندازه کافی پرس و جو کنید. این پرس و جو می‌تواند با روش‌های زیر انجام شود:

  • بررسی پرونده‌های مهاجرتی قبلی
  • صحبت با موکلین قبلی در زمینه مهاجرت
  • جستجوی نام وکیل از طریق گوگل
  • بررسی نظرات و کامنت‌های دیگران در صفحات اجتماعی وکیل

موارد مذکور می‌توانند انتخابی بسیار واقع بینانه و بر اساس تجربه‌های واقعی را در اختیار شما قرار دهند.

قدرت تصمیم گیری منطقی و درست

وکیل حقوقی برای مهاجرت، باید بتواند تصمیم گیری منطقی و به دور از هر گونه احساسی داشته باشد. این تصمیم‌ها باید بر اساس بررسی شرایط و موقعیت شما باشد. این شخص باید بسیار با اعتماد به نفس باشد و تصمیمات وی با در نظر گرفتن جزئیات پرونده شما و همچنین متغیر بودن شرایط باشد.

داشتن راه حل‌های خلاقانه

یک وکیل مهاجرتی خوب باید بتواند با بهره گیری از مهارت‌های خود در زمینه تحلیل، پژوهش، منطق و تجربه خود راه حل‌هایی خلاقانه ارائه دهد و بهترین تصمیم را اتخاذ کند. شما باید هنگام ملاقات با وکیل خود به انگیزه، انرژی و اشتیاق وی برای پیگیری پرونده خود پی ببرید. چنین وکیلی، هیچ مانعی را به عنوان پایان راه نمی‌بیند و همیشه راه‌ حل‌هایی جدید و متفاوت برای ادامه مسیر دارد.

Legal immigration lawyer

مهارت ارتباطی خوب

یک ویژگی دیگر وکیل حقوقی برای مهاجرت، توانایی برقراری ارتباط خوب است. وکیل شما می‌تواند از طریق همین ارتباطات، به مسائل جزئی و کم اهمیت از نظر شما پی ببرد. برخی اوقات همین مسائل پیش پا افتاده می‌توانند برگ برنده‌ای برای مهاجرت شما باشند و وکیل شما بر اساس این جزئیات بهترین تصمیم را اتخاذ کند.

روش‌های پیدا کردن مشاور مهاجرتی

مهم‌ترین دلیل برای پیدا کردن وکیل مهاجرتی خوب، پیشگیری از اتلاف وقت و هزینه متقاضی است. شما باید بسیار هوشمندانه و با استفاده از روش‌های زیر، نسبت به پیدا کردن وکیل مهاجرتی اقدام نمائید:

  • مراجعه حضوری به موسسات مهاجرتی: این اولین روش پیدا کردن وکیل مهاجرتی است، در این موسسات وکلا به صورت تخصصی در زمینه مهاجرت فعالیت دارند. شما باید پیش از پرداخت هر گونه هزینه و یا عقد قراردادی، نسبت به مجوز داشتن موسسه در ایران و کشور مقصد مطمئن شوید.
  • مراجعه به دفاتر و موسسات حقوقی: برخی از وکلا علاوه بر فعالیت‌های حقوقی، در زمینه مهاجرت نیز فعالیت دارند. برای این موضوع، شما باید با وکیل خود قرارداد وکالت مهاجرتی تنظیم کنید. جهت اطلاع از وکلایی که در زمینه مهاجرتی نیز فعالیت دارند می‌توانید به سایت جستجوی وکیل قوه قضاییه مراجعه نمائید.

هزینه لازم برای وکیل مهاجرتی

مهاجرت مسئله‌ای بسیار مهم است که برخی از افراد چندین سال از زمان و همچنین همه منابع مالی خود را صرف آن می‌کنند. بنابراین شما باید هنگام انتخاب وکیل دقت کافی داشته باشید. تخصص، تجربه، سواد، مهارت و همه ویژگی‌هایی که پیشتر ذکر کردیم از مهم‌ترین معیار‌های انتخاب وکیلی خوب در حوزه مهاجرت است. درباره هزینه وکلای مهاجرتی نمی‌توان مبلغ یکسان و مشخصی بیان کرد، زیرا هزینه‌ها بر اساس تخصص و تجربه وکلا متفاوت است. با این حال، بر اساس آمار‌های رسمی مبالغ لازم برای وکیل به صورت زیر است:

  • اگر شما کلیه امور مهاجرتی خود را به وکیل پایه یک دادگستری بسپارید، باید هزینه‌ای به مراتب بیشتر از یک وکیل معمولی بپردازید. افرادی که عمده کار‌های خود از جمله ثبت نام اینترنتی گذرنامه را خودشان انجام می‌دهند عموما هزینه کمتری پرداخت می‌کنند. به صورت کلی دستمزد یک وکیل حقوقی برای مهاجرت از 1500 تا 6000 دلار متغیر است.
  • شما می‌توانید برخی از کار‌ها را خودتان انجام دهید و فقط برخی از اموری که انجام آن‌ها واقعا سخت و پیچیده است را به وکیل بسپارید. همچنین برخی از وکلا نیز به صورت تلفنی مشاوره می‌دهند، در این صورت تا حد زیادی در هزینه‌های شما صرفه جویی می‌شود.

5 تفاوت اصلی وکیل و مشاوره مهاجرتی

وکیل مهاجرتی شخصی است که تحصیلات دانشگاهی وی در رشته وکالت بوده و دارای پروانه رسمی و معتبر وکالت است. این وکیل باید مجوز رسمی و قانونی در زمینه پیگیری پرونده‌های مهاجرتی در سطح بین المللی نیز داشته باشد. به عبارتی مهم‌ترین ویژگی‌های وکیل مهاجرتی، داشتن مجوز و پروانه رسمی در زمینه مهاحرت است. این مجوز باید هم برای شخص و هم برای موسسه وی صادر شده باشد.

مشاوره مهاجرتی شخصی است که علاوه بر تحصیل در رشته وکالت، اطلاعات به روز و دقیق در زمینه مهاجرت را دارد. مشاوره حقوقی برای مهاجرت هر روز اطلاعات خود را به روز رسانی کرده و از کلیه قوانین مهاجرتی و اتفاقات مهم دنیا خبر دارد. 5 ویژگی و وظیفه مشاوره مهاجرتی که باعث تمایز از وکیل مهاجرتی نیز می‌شود موارد زیر هستند:

  • اطلاع و تسلط کامل از شرایط و مقررات مهاجرتی در کشور مقصد
  • آشنایی متقاضی با کلیه روش‌های مهاجرت و دریافت ویزا
  • ارائه راه‌های قانونی مهاجرت به کشور مورد نظر
  • در نظر گرفتن بهترین روش‌های مهاجرت بر اساس شرایط متقاضی
  • معرفی مدارک لازم برای مهاجرت بر اساس اهداف و کشور مقصد

نتیجه گیری

مهاجرت و انتخاب بهترین روش و کشور برای مهاجرت، کاری تخصصی است و از عهده هر کسی بر نمی‌آید. عده زیادی ادعای متخصص بودن در امر مهاجرت را دارند، در صورتی که انتخاب درست در حوزه مهاجرت در درجه اول به سواد و تجربه شخص وابسته است.

موسسه مهاجرتی اصطهباناتی تیمی متشکل از کارشناسان و مشاوران حرفه‌ای در زمینه مهاجرت، اعزام دانشجو، سرمایه گذاری در سایر کشور‌ها و… است. این مجموعه دارای مجوز‌های رسمی مهاجرت هم در داخل کشور و هم در سطح بین المللی می‌باشد.

تیم مشاوران موسسه مهاجرتی اصطهباناتی با برخورداری از وکلای حرفه‌ای و باتجربه و سابقه‌ای درخشان و طولانی مدت در زمینه مهاجرت می‌توانند مسیر مهاجرت را برای شما هموار و راحت کنند. تضمین کار ما، سابقه طولانی مدت و پرونده‌های موفق ما در زمینه مهاجرت است. برای دریافت مشاوره در زمینه مهاجرت می‌توانید با شماره‌های موجود در صفحه تماس با ما، با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

3/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *