مهاجرت به لهستان

کشورهای عضو اتحادیه اروپا از بهترین مقاصد مهاجرتی محسوب می‌شوند. مهاجرت به لهستان نیز به عنوان یکی از کشورهای قاره‌ اروپا که در شینگن عضویت دارد، در بین ایرانیان بسیار رایج است. شما بعد از مهاجرت به این کشور می‌توانید اقامت آن را اخذ کنید و با پاسپورت لهستان به بیشتر کشورهای دنیا بدون نیاز به ویزا، سفر کنید. روش‌های مختلفی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد از جمله تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری، ازدواج، تولد و پناهندگی.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

ما در موسسه اصطهباناتی با ارائه مشاوره تخصصی در مورد مهاجرت به کشور لهستان، تمامی روش‌های مهاجرتی که برای شما مناسب هستند را پیشنهاد خواهیم‌داد. طی‌کردن سریع‌تر مراحل اخذ ویزا و انتخاب بهترین روش مهاجرت به این کشور، از ویژگی‌ها دریافت مشاوره از موسسه ما است.

بررسی عمومی شرایط مهاجرت به لهستان

کشور لهستان (Polska) که به عنوان جمهوری لهستان شناخته‌می‌شود، در بخش مرکزی اروپا قرار دارد. همسایگی با کشورهایی مانند اوکراین، بلاروس، لیتوانی و روسیه موجب افزایش روابط اقتصادی با آن‌ها شده‌است. مساحت این کشور 3126 هزار کیلومترمربع است و به عنوان نهمین کشور پهناور اروپا شناخته‌می‌شود. جمعیت لهستان نیز حدود 37 میلیون‌نفر است و پایتخت آن شهر ورشو است.

همه چیز درباره مهاجرت به لهستان

از نظر اقتصادی لهستان در رده هشتم در اروپا قرار دارد و در بین کشورهای تازه ‌استقلال ‌یافته شوروی سابق، بزرگ‌ترین و بهترین کشور از نظر اقتصادی است. اقتصاد پویای آن در بخش خدمات، صنعت و کشاورزی موجب شده‌است که رتبه 21ام را در جهان از این نظر کسب کند. واحد پول این کشور اروپایی زلوتی لهستان (PLN) است. با توجه به رشد اقتصادی، لهستان مقصد مناسبی برای کسانی است که قصد مهاجرت به کشورهای پیشرفته را دارند.

هزینه تحصیل و زندگی در لهستان مقرون‌به‌صرفه می‌باشد و به همین دلیل سالانه افراد بسیار زیادی به این کشور مهاجرت می‌کنند.

دروس برخی از دانشگاه‌ها اغلب به زبان لهستانی تدریس می‌شوند. دوره‌ آموزش زبان انگلیسی در این نوع دانشگاه‌ها موجب می‌شود که تمامی دانشجویان به زبان انگلیسی مسلط شوند. شما می‌توانید در انواع رشته‌ها مانند پزشکی و دندانپزشکی تحصیل کنید.

روش‌های مهاجرت به لهستان کدامند؟

برای مهاجرت قانونی به لهستان روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که با توجه به شرایط هر فرد انتخاب می‎‌شوند. معمولا بسیاری از افراد از سه روش تحصیلی، کاری و سرمایه‌گذاری استقبال می‌کنند؛ اما از طریق خرید ملک، ثبت شرکت، تولد، ازدواج و پناهندگی نیز می‌توان به کشور لهستان مهاجرت کرد.

با توجه به ویژگی‌های انواع روش‌های مهاجرت به این کشور، می‌توانیم گزینه‌ای که با شرایط ما تطبیق دارد را انتخاب کنیم. روش‌های مهاجرت به این کشور عبارتند از:

  • مهاجرت تحصیلی به لهستان
  • مهاجرت کاری به لهستان
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت از طریق خرید ملک
  • مهاجرت از طریق تولد
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق پناهندگی
روش‌های مهاجرت به لهستان

روش‌های مهاجرت به لهستان

مهاجرت تحصیلی به لهستان

یکی از ساده‌ترین و بهترین روش‌ها برای مهاجرت به لهستان، اخذ ویزای تحصیلی است. تحصیل در کشور لهستان به زبان انگلیسی امکان‌پذیر است و آزمون ورودی دانشگاه‌های این کشور نیز چندان سخت نمی‌باشد. در نتیجه بیشتر افراد می‌توانند به سادگی از دانشگاه‌ها پذیرش بگیرید. به دلیل هزینه کم تحصیل، ایرانیان بسیار زیادی لهستان را برای تحصیل انتخاب می‌کنند.

دانشجوان باید حدود 4500 دلار در سال برای تحصیل در یک دانشگاه پرداخت کنند. همچنین هزینه زندگی در لهستان برای یک ماه در حدود 550 یورو است.

به منظور تحصیل در لهستان به زبان انگلیسی متقاضیان باید مدرک آیلتس بالاتر از 6 را به سفارت ارائه دهند. در بسیاری از کشورها مانند اوکراین و مجارستان نیازی به ارائه مدرک زبان نیست! در صورتی که بخواهید هزینه‌ کم‌تری برای تحصیل پرداخت کنید، می‌توانید به زبان لهستانی تحصیل کنید. تحصیل به زبان لهستانی در بسیاری از دانشگاه‌های این کشور رایگان است و نیازی به پرداخت شهریه ندارد.

دانشجویانی که موفق به تحصیل در لهستان می شوند، اجازه کار در این کشور را به صورت پاره وقت دارا هستند. هر دانشجو در مقطع کارشناسی به مدت 10 ساعت و در مقطع دکترا به مدت 30 ساعت می‌تواند کار کند؛ البته قبل از آن باید مجوز کار را کسب کنید. بعد از اتمام تحصیلات و گذشت 6 ماه، می‌توانید شغل مورد نظر خود مرتبط با رشته تحصیلی انتخاب کنید. در این صورت امکان اخذ ویزای کاری و دریافت اقامت دائم برای شخص فراهم می‎‌شود.

هزینه تحصیل در دانشگاه‌های لهستان چقدر است؟

با توجه به موارد ذکرشده، هزینه تحصیل در لهستان چندان زیاد نیست. برای مقطع کارشناسی باید 2000 یورو در سال توسط دانشجو پرداخت شود. همچنین برای مقطع کارشناسی ارشد نیز باید تقریبا 3000 یورو در سال به دانشگاه پرداخت گردد. در واقع شهریه دانشگاه در این کشور بین 2 تا 6 هزار یورو در سال، متغیر می‌باشد. در مقطع دکترا شرایط بهتری برای دانشجویان فراهم شده‌ است و این افراد می‌توانند در صورت داشتن رزومه مناسب از بورسیه و تحصیل رایگان بهره‌مند شوند.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی کشور لهستان

به منظور مهاجرت از طریق تحصیل باید مدارک لازم را به سفارت ارائه دهید. در ابتدا باید درخواست خود را به دانشگاه مورد نظر بفرستید و در آن مرکز آموزشی پذیرش شوید. سپس برگه پذیرش دانشگاه را به همراه سایر مدارک، برای اخذ ویزای تحصیلی به سفارت ارائه دهید. مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی کشور لهستان عبارتند از:

  • ارائه فرم درخواست و نامه پذیرش دانشگاه
  • ارائه پاسپورت یا گذرنامه معتبر
  • رزومه تحصیلی
  • مدرک زبان معتبر
  • گواهی تمکن مالی
  • ارائه بیمه سلامت
  • یک قطعه عکس جدید

کسانی که قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی را دارند، باید تمکن مالی لازم را برای تحصیل و پرداخت هزینه‌های زندگی، در این کشور داشته‌باشند. بدون ارائه گواهی تمکن مالی امکان دریافت ویزای تحصیلی وجود ندارد. شما باید بتوانید در مدت زمان تحصیل در این کشور، تمامی مخارج تحصیل و زندگی را پرداخت کنید و هیچ مشکلی در این زمینه نداشته‌باشید. ارائه مدارک باید به صورت کامل باشد و در صورتی که مدارک ناقص ارائه شوند، امکان مهاجرت از این طریق وجود ندارد.

مهاجرت لهستان از طریق‌ روش‌های قانونی مراحل چندان پیچیده‌ای ندارد. با توجه به شرایط مهاجرت، تحصیل در این کشور نسبت به سایر کشورهای اروپایی با هزینه‌ کمتری امکان‌پذیر است.

مهاجرت کاری به لهستان

مهاجرت به لهستان از طریق کار نیز یکی از بهترین روش‌ها برای اخذ اقامت است؛ اما این روش چندان ساده نیست و شما باید یک قرارداد کاری از کارفرمای لهستانی به سفارت ارائه دهید. به این معنی که یک کارفرما در این کشور با شما قرارداد بسته است و خواهان این است که شما برای کار به این کشور مهاجرت کنید. به طور معمول ویزای کار به صورت یک ساله صادر می‌شود. اگر روال کار به درستی پیش‌رود، می‌توانید ویزای کاری خود را تمدید کنید. این روش نسبت به شیوه اخذ ویزای تحصیلی تا حدودی دشوارتر است. مهاجرت کاری به لهستان باید بر اساس شرایط و قوانین مربوط به لهستان انجام شود.

یکی دیگر از روش‌ها برای مهاجرت کاری به لهستان، ارسال رزومه به سایت‌های کاریابی لهستان است. در این حالت کارفرما بعد از مشاهده رزومه و موافقت با آن، با شما قرارداد خواهدبست. برخی از افراد نیز که نتوانند کارفرما پیدا کنند می‌توانند برای کارآموزی و مهارت‌یابی به این کشور سفر کنند. به دلیل کم‌بودن حقوق کارآموزی، شما باید تمکن مالی لازم را برای زندگی در لهستان داشته‌باشید. به دلیل تخصصی بودن این مورد باید به قوانین کار در این کشور اشراف کامل‌ داشته‌باشید. ما در موسسه اصطهباناتی این ضوابط را به طور کامل به شما خواهیم‌گفت. در این ‌راستا باید موسسات کاریابی لهستان که دارای مجوز در ایران هستند را انتخاب کنید.

مهاجرت به لهستان از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به لهستان، سرمایه‌گذاری در این کشور است. اخذ ویزای سرمایه‌گذاری با شیوه‌های مختلفی امکان‌پذیر است. ثبت شرکت، پرداخت وجه نقد و خرید ملک از روش‌های بسیار مرسوم در این زمینه هستند. شرایط اقامت در لهستان از این طریق بسیار ساده‌تر است و امکان بردن همراه نیز وجود دارد. مهاجرت به کشور لهستان از طریق سرمایه‌گذاری با روش‌های مختلفی قابل انجام است که عبارت اند از:

مهاجرت به لهستان از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به لهستان از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به لهستان از طریق ثبت شرکت

یکی از بهترین روش‌ها برای مهاجرت به این کشور، ثبت شرکت در این کشور است. جالب است بدانید که با این روش می‌توانید اقامت خود و خانوادتان را به سادگی کسب کنید. جهت ثبت شرکت در لهستان باید مدارک لازم را ارائه کرده و مراحل را به صورت قانونی طی کنید. انتخاب نوع شرکت و روال کاری آن نیز از دیگر مراحل این نوع سرمایه‌گذاری است.

در صورتی که تمامی مراحل به صورت کامل انجام شوند، شما می‌توانید به مدت 3 سال در لهستان اجازه اقامت موقت داشته ‌باشید. در این حالت بعد از اتمام مدت زمان ویزا، می‌توانید آن را تمدید کنید. این کار در صورتی قابل انجام است که شما بتوانید در این مدت، گردش مالی لازم را برای شرکت فراهم کنید.

اقامت دائم در صورتی به فرد داده می‌شود که تا 5 سال بعد از آن نیز همه چیز به صورت قانونی انجام شود و شرکت گردش مالی داشته‌باشد. مهاجرت به لهستان از طریق ثبت شرکت گزینه مناسبی برای کسانی است که قصد دارند در این کشور اقامت دائم کسب کنند.

اخذ ویزای سرمایه‌گذاری به صورت نقدی

برای مهاجرت به لهستان از طریق سرمایه‌گذاری می‌توان از روش پرداخت وجه نقد اقدام کرد. در این حالت شما باید سرمایه خود را به صورت نقدی در پروژه‌های دولتی کشور وارد کنید. با این روش در زمان کوتاه‌تری امکان اخذ اقامت این کشور فراهم می‌شود. در این شیوه نیز امکان دارد که برای همراهان خود نیز اقامت لهستان را اخذ کنید.

مهاجرت به لهستان از طریق خرید ملک

یکی دیگر از انواع روش‌های مهاجرت به کشور لهستان از طریق سرمایه‌گذاری، خرید ملک است؛ حتی با اجاره ملک در لهستان نیز امکان مهاجرت به این کشور وجود دارد. افراد خارجی می‌توانند از طریق خرید آپارتمان یا خانه و زمین، در این کشور سرمایه‌گذاری کنند. در صورت خرید آپارتمان نیاز به دریافت مجوز وجود ندارد؛ اما برای خرید خانه یا زمین باید مجوز املاک و مستغلات را داشته‌باشید البته این روش نمی‌تواند منجر به دریافت و اخذ اقامت شود. به همین دلیل توصیه می‌شود از طریق ثبت شرکت در این کشور، اقامت آن را دریافت کنید.

مهاجرت به لهستان از طریق خرید ملک

مهاجرت به لهستان از طریق خرید ملک

مهاجرت به لهستان از طریق تولد

یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به لهستان از طریق تولد است. باید به این نکته دقت کنید که لهستان از قانون خون تبعیت می کند به این معنی که لهستان تنها به کودکانی که حداقل یکی از پدر و مادرشان تابعیت لهستان را دارا باشند، تابعیت اعطا می کند. خانواده لهستانی‌تبار می‌توانند یک کودک را قبل از 16 سالگی به فرزندی قبول کنند. در این صورت فرزند آن‌ها می‌تواند تابعیت لهستان را اخذ کند. این شیوه برای خانواده‌ای که تابعیت خانوادگی دارند نیز، صدق می‌کند.

مهاجرت به لهستان از طریق ازدواج

مهاجرت به لهستان از طریق ازدواج نیز امکان‌پذیر است. قوانین مشخصی برای ازدواج وجود دارد که اغلب در همه‌ کشورها یکسان است. متقاضیان علاوه بر داشتن بودجه مناسب باید از نظر سنی نیز، شرایط ازدواج را داشته باشند.

در صورتی که تمامی شرایط لازم برای مهاجرت از طریق ازدواج را داشته‌باشید، ابتدا به شما اقامت موقت داده‌خواهدشد. بعد از گذشت 3 سال از زندگی مشترک در این کشور، قادرید درخواست اقامت دائم بدهید. در این سه سال بررسی‌های لازم از طریق کشور لهستان به عمل‌ خواهد آمد. در صورتی که همه چیز به خوبی پیش رود، بعد از 10 سال می‌توانید تابعیت این کشور را دریافت کنید. در این صورت شرایط برای دریافت پاسپورت لهستان نیز فراهم خواهدشد.

زوج‌هایی که صاحب فرزند شوند نیز بعد از 8 سال می‌توانند نسبت به دریافت پاسپورت اقدام کنند. در این مدت شما باید در آزمون‌هایی برای تست تسلط زبان نیز شرکت کنید. این تست‌ها نشان‌ می‌دهد که شما برای زندگی در کشور لهستان آماده هستید یا خیر. اشخاصی که دو تابعیتی هستند شرایط دشوارتری را در هنگام مهاجرت به کشور لهستان تجربه می‌کنند.

مهاجرت به لهستان از طریق پناهندگی

پناهندگی نیز یکی از روش‌های مهاجرت است که کم‌تر توصیه می‌شود. بسیاری از افراد با روش‌های قانونی یا غیرقانونی، خود را به خاک این کشور می‌رسانند؛ سپس در هنگام ورود به لهستان درخواست پناهندگی می‌دهند. شرایط دشوار کمپ‌ موجب شده‌است که به هیچ عنوان این روش برای مهاجرت پیشنهاد نشود. به ویژه برای کودکان و زنان شرایط مناسبی در کمپ پناهندگی وجود نخواهد داشت.

کسانی که قصد مهاجرت به لهستان از طریق پناهندگی را دارند باید درخواست خود را به این کشور ارائه دهند و تا زمان ارائه پاسخ از طرح لهستان، باید در کمپ پناهندگی مستقر شوند. در بیشتر موارد شرایط برای اخذ اقامت فراهم نیست و شخص به کشور خود دیپورت می‌شود.

مهاجرت به لهستان با شرایط خاص

بسیاری از افرادی که در زمینه‌های هنری، ورزشی و … شهرت دارند نیز می‌توانند برای مهاجرت اقدام کنند. این کشور شرایط خاصی را برای دریافت اقامت این افراد، فراهم کرده‌است. همانطور که گفته‌شد ابتدا به این افراد ویزای اقامت کوتاه‌مدت داده‌خواهدشد. با گذشت مدت زمان مشخصی، این افراد می‌توانند ویزای خود را تمدید کنند. بسیاری از افراد نیز کارآفرین هستند و می‌توانند با ارائه یک ایده، به کشور لهستان مهاجرت کنند.

مهاجرت به لهستان از طریق سفر

برای رفتن به لهستان از طریق سفر باید نسبت به اخذ ویزای توریستی اقدام کنید. بسیاری از افراد بعد از اخذ ویزای توریستی و ورود به لهستان، اطلاعات کافی را در مورد بازار کار این کشور کسب می‌کنند. به این معنی که از طریق سفر با شرایط کاری در این کشور آشنا می‌شوند. این مورد برای کسانی که قصد تحصیل در لهستان را دارند نیز، مناسب است. این افراد می‌توانند با دریافت ویزای توریستی به لهستان بروند و از نزدیک از دانشگاه‌های این کشور دیدن کنند. شما نمی‌توانید از طریق این ویزا در این کشور کار و تحصیل کنید. برخی از افراد با استفاده از این ویزا به لهستان مهاجرت می‌کنند و به آن کشور درخواست پناهندگی می‌دهند.

مهاجرت به لهستان از طریق همراه

همانطور که در بخش مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری شرح داده‌شد، کسانی که در این کشور نسبت به ثبت شرکت اقدام کنند، شانس بیشتری برای اخذ اقامت همسر و فرزند زیر 18 سال خود دارند. در مورد سرمایه‌گذاری به شیوه نقدی نیز شرایط مناسبی برای مهاجرت همسر و فرزند وجود دارد. شما می‌توانید با اخذ ویزای همراه در این صورت به خانواده خود در لهستان بپیوندید.

اگر فردی در لهستان کار کند تا یک سال قادر نخواهد بود که برای همراه خود، درخواست ویزا کند. در واقع باید یک سال از اولین تمدید ویزای وی گذشته باشد تا بتواند برای دریافت ویزای همراه خانواده خود، اقدام کند. افرادی که با استفاده از ویزای همراه به این کشور مهاجرت می‌کنند، نمی‌توانند تا 6 ماه در این کشور کار کنند؛ اما فرزندان می‌توانند در همان لحظه اول در دانشگاه تحصیل کنند. بعد از گذشت مدت زمانی حدودا 3 ساله امکان اخذ اقامت دائم برای کسانی که از طریق همراه وارد لهستان شده‌اند، فراهم ‌خواهدشد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای لهستان

به منظور مهاجرت به کشور لهستان باید نسبت به اخذ ویزای این کشور اقدام شود. برای هر کدام از روش‌های ذکرشده با توجه به نوع ویزا، باید مدارک متفاوتی ارائه شود. مدارک لازم جهت اخذ ویزای لهستان عبارتند از:

  • ارائه فرم درخواست ویزا
  • ارائه دو قطعه عکس
  • پاسپورت فعلی و گذرنامه‌های گذشته
  • ارائه برگه وقت سفارت
  • ارائه مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی با ترجمه
  • تاییدیه وزارت امور خارجه و دادگستری برای مدارک هویتی
  • ارائه اسناد ملکی به همراه ترجمه
  • گواهی تمکن مالی
  • گردش حساب 3 ماهه
  • دعوت‌نامه

هزینه مهاجرت به لهستان

هزینه مهاجرت به لهستان با توجه به نوع ویزا متفاوت است. هزینه‌های جانبی مانند وقت گرفتن از سفارت و تکمیل فرم درخواست ویزای شینگن، رزرو بلیط، پرداخت بیمه مسافرتی و واچر هتل نیز را باید به هزینه مهاجرت اضافه کنید. متقاضی باید تمامی هزینه‌های داخل سفارت را جهت بررسی مدارک پرداخت کند. این مبالغ تنها برای دریافت ویزا و سفر به لهستان هستند.

هزینه‌های مهاجرت عبارتند از:

  • هزینه 50PLN برای درخواست مجوز کاری برای 3 ماه در لهستان
  • هزینه 100 PLN برای درخواست مجوز کاری بیشتر از 3 ماه در لهستان
  • پرداخت هزینه برای تمبر مورد نیاز برای دریافت اقامت در حدود 440 PLN
  • پرداخت هزینه 50 PLN برای صدور کارت اقامت

علاوه بر این موارد باید هزینه‌های دیگری مانند هزینه امتحان زبان، بلیط، هتل و وکیل نیز پرداخت شوند که بر اساس نوع ویزای مهاجرتی متفاوت هستند.

هزینه مهاجرت به لهستان

هزینه مهاجرت به لهستان

هزینه های زندگی و اقامت در لهستان

کسانی که با روش‌های مختلف به لهستان مهاجرت می‌کنند برای مدت زمانی که در این کشور هستند باید هزینه‌های متفاوتی پرداخت کنند. هزینه زندگی در این کشور در سخت‌ترین حالت، سالانه 8000 دلار است. اگر برای تحصیل به این کشور می‌روید باید سالانه 4000 دلار را نیز برای پرداخت شهریه دانشگاه، در نظر بگیرید. نرخ بیکاری کم و اشتغال پویا این کشور، موجب شده‌است که هزینه زندگی در آن پایین باشد. یک کارمند در این کشور سالانه بین 800 تا 1600 یورو درآمد دارد. باید به این نکته توجه کنید که مالیات در این کشور بیشتر از سایر کشورها است.

هزینه‌های زندگی و اقامت در لهستان شامل موارد زیر هستند:

نامهزینه
یک لیتر شیر پرچربzt3.08
یک قرص نانzt3.94
یک کیلوگرم سیب زمینیzt2.76
یک کیلوگرم گوشت مرغzt20.40
یک بطری 1.5 لیتری آبzt2.16
آپارتمان 1 تخته در مرکز شهر (ماهیانه)zt2460
آپارتمان 3 تخته در مرکز شهر (ماهیانه)zt3946
خرید خانه هر متر مربع در مرکز شهرzt14913
خرید ساندویچ4/20 زلوتی
صرف یک ناهار دو نفره در یک رستوران معمولی42 زلوتی
سفر درون شهری (روزانه)19 زلوتی

وکیل مهاجرت به لهستان

وکلای مهاجرتی ما در موسسه اصطهباناتی بهترین روش‌های مهاجرت به لهستان را به شما پیشنهاد خواهند داد و در این راه با شما همراه خواهندشد. برای انتخاب بهترین روش مهاجرت و سرمایه‌گذاری در کشور لهستان، نیاز به دریافت مشاوره تخصصی در این زمینه خواهیدداشت. به همین دلیل وکلای ما در تلاش هستند بهترین راه‌کار را به شما پیشنهاد دهند.

برای انتخاب وکیل مهاجرتی به لهستان می‌توانید از بین وکلای باتجربه موسسه ما، شخص مورد نظر را انتخاب کنید. می‌توانید برای طی کردن مراحل دریافت ویزای لهستان از این طریق اقدام کنید و این پروسه را در مدت‌زمان کوتاهی طی کنید. بسیاری از افراد در هنگام مهاجرت به کشورهای اروپایی، از شرایط و قوانین مهاجرت به این کشورها مطلع نیستند و به همین دلیل دچار اشتباهاتی در این زمینه خواهندشد. به همین دلیل با انتخاب وکیل مهاجرتی، مراحل بدون کوچک‌ترین اشتباه، در زمان تعیین‌شده طی خواهندشد.

کلام آخر

لهستان یکی از کشورهای اروپایی با اقتصادی پویا است که افراد زیادی قصد دارند به این کشور مهاجرت کنند. شرایط ویژه برای کار، تحصیل و سرمایه‌گذاری موجب شده‌است که ایرانیان نیز این کشور را به عنوان مقصدی برای مهاجرت خود انتخاب کنند.

بدیهی است ویژگی‌هایی مانند هزینه زندگی کم و نرخ پایین بیکاری، موجب افزایش تقاضا برای مهاجرت به کشور لهستان شده‌است. از این رو بسیاری از افراد در تلاش هستند که به این کشور مهاجرت کنند.

با انتخاب وکلای مهاجرتی مجرب از موسسه ما، روند مهاجرت به این کشور برای شما سریع‌تر خواهدشد. با انتخاب روش درست مهاجرت، در مدت‌زمان کوتاهی امکان اخذ اقامت لهستان برای شما فراهم‌خواهدشد.

سوالات متداول در مورد اقامت و مهاجرت به لهستان

1- بهترین روش برای مهاجرت به لهستان چیست؟

با توجه به شرایط هر فرد، روش مناسب برای مهاجرت انتخاب می‌شود. یکی از بهترین روش‌ها ثبت شرکت در لهستان است که نیاز به سرمایه‌ اولیه دارد.

2- روش‌های دریافت اقامت دائم لهستان چه هستند؟

در صورت سرمایه‌گذاری یا کار در این کشور بعد از 5 سال می‌توانید اقامت دائم لهستان را دریافت کنید.

3- هزینه مهاجرت به کشور لهستان چقدر است؟

با توجه به هزینه‌های اداری و حقوقی باید بین 600 تا 800 دلار برای مهاجرت به کشور لهستان پرداخت کنید.

4- آیا پناهندگی به لهستان از طریق ویزای توریستی ممکن است؟

بله از طریق ویزای توریستی می‌توانید به این کشور بروید و در آن‌جا درخواست پناهندگی بدهید. این روش به هیچ‌عنوان پیشنهاد نمی‌شود و مراحل دشواری دارد.

5/5 - (4 امتیاز)

20 دیدگاه برای “مهاجرت به لهستان و اقامت

  1. سایه گفت:

    با سلام …آیا با گرفتن ویزای کاری برای لهستان نیاز به ارایه مدرک زبان هم هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای افزایش شانس ویزای خود بهتر است مدرک زبان ارائه دهید.

  2. نرجس باقری گفت:

    با سلام می شه در مورد این جمله بیشتر توضیح بدید؟ دولت لهستانی تابعیت دوگانه را به رسمیت نمی شناسد

    ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      دولت لهستانی تابعیت دوگانه را به رسمیت نمی شناسد به این معنیست که با دریافت تابعیت لهستان باید تابعیت قبلی خود را لغو نمایید.

  3. ماهرخ مقدم گفت:

    درود بر شما دخترم میخواد در رشته موسیقی خارج از ایران تحصیل کنه، به نظر شما لهستان جای خوبی هست براش؟ و اگر بله میشه شرایط رو بفرمایید و ما رو راهنمایی کنید؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، لهستان دارای دانشگاه معتبر در سراسر جهان است. برای تحصیل در دانشگاه های لهستان نیاز به ارائه مدرک زبان دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تحصیل هنر در لهستان می توانید با ما در ارتباط باشید.

  4. مسعود گفت:

    سلام.من یک راننده ترانزیت هستم.آیا با ازدواج با یک دختر لهستانی میتونم تابعیت این کشورو داشته باشم و به حرفه خود در لهستان ادامه بدهم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      با ازدواج با فرد لهستانی می توانید ویزای ازدواج دریافت کرده و به لهستان مهاجرت نمایید و بعد از گذشت 5 سال اقامت دائم این کشور را دریافت می نمایید.

  5. بيتاشكارى گفت:

    سلام ما يك خانواده ٤ نفره هستيم
    ما ميخواستيم به لهستان برويم براى اقامت
    من ٤٠ سالمه ايا ويزاى تحصيلى ميتونم راحت بگيرم ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بسته به مقطع تحصیلی شما دارد. متاسفانه اطلاعات شما برای بررسی شرایط کامل نمی باشد.

  6. علی باقری گفت:

    سلام من علی هستم 44 ساله از کاشان قصد دارم تا اقامت کشور لهستان را بکیرم در حال حاضر هیج اقدامی نکردم لگفا بنده را راهنمایی نمایید که از جه گریقی میتوانم برای گرفتن اقامت اقدام نماییم ممنونم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بهترین روش برای شما برای دریافت اقامت لهستان سرمایه گذاری است. لطفا با ما در ارتباط باشید تا اطلاعات دقیق تری را در اختیار شما قرار دهیم.

  7. نسیم گفت:

    سلام من و همسرم قصد مهاجرت به لهستان رو داریم و از طریق کار یا ثبت شرکت نمیتونیم اقدام کنیم می خواستم بدونم راه دیگه ایی هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      روش های مهاجرن به لهستان شامل سرمایه گذاری، تحصیلی، کاری، ازدواج و یا پماهندگی است. که بسته به شرایط خود می توانید برای تحصیلی نیز اقدام نمایید.

  8. مهدی رضائی گفت:

    با سلام و احترام
    من دارای مدرک دکتری در رشته مهندسی عمران و عضئ هیات علمی دانشگاه هستم که 10 سال در پروژه های سدسازی نیز فعالیت داشته و تعداد 20 مقاله معتبر بین المللی ISI دارم. قصد مهاجرت به کشور لهستان را همراه با همسرم (لیسانس) و دو دخترم دارم. با چه شرایطی برای من مقدور است. لطفا راهنمایی بفرمایید. حداکثر سرمایه ممکن برای من یک میلیارد تومان است.
    با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      روش های مهاجرت به لهستان با توجه به شرایط شما متفاوت است. بهترین و آسان ترین روش برای شما سرمایه گذاری و تحصیلی است. لطفا با ما در ارتباط باشید تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

  9. محبوب گفت:

    سلام .وقتتون بخیر
    من دیپلم ریاضی دارم و 29سال سنمه
    میشه بهم بگید واسه سرمابه گذاری و اقامت در لهستان چقدر باید هزینه کنم ؟!

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      سرمایه گذاری انواع متفاوتی دارد. میزان سرمایه مورد نیاز نیز بسته به نوع سرمایه گذاری شما دارد.

  10. نرگس قربانی گفت:

    سلام من وهمسرم تصمیم گرفتیم برای ثبت شرکت درکشورلهستان اقدام کنیم اما بخاطرازمایشات مدیکالی ک جزقوانین مهاجرت  برخی کشورهاست نگرانم ک مشکلی پیش بیاید ایاانجام ازمایش مدیکال جزقوانین مهاجرت کشورلهستان هم میباشد؟اگرپاسخ بلی است ازمایشات شامل چه تستهایی است

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      بله
      آزمایش های سلامتی عمومی برای پیشگیری از ایجاد خطر عدم سلامتی در کشورشان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *