مهاجرت به برزیل

مهاجرت به برزیل و زندگی در این کشور آمریکای جنوبی یکی از گزینه های مهاجرت برای ایرانیان است. بر این اساس متخصصان مهاجرت موسسه مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی در این مقاله به ارائه اطلاعات لازم در مورد مهاجرت به برزیل از طریق کار، تولد، سرمایه گذاری، ازدواج و همچنین مهاجرت به برزیل از طریق تحصیل پرداخته اند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دلایل متقاضیان ایرانی برای مهاجرت به برزیل

متقاضیان ایرانی برای مهاجرت به برزیل از راه های مختلف دارای گزینه های زیادی هستند. کشور برزیل که بزرگترین کشور آمریکای جنوبی می باشد، به عنوان پنجمین کشور بزرگ جهان شناخته می شود.

  • امکان اخذ تابعیت و شهروندی برزیل پس از 5 سال اقامت در این کشور از مهم ترین دلایل متقاضیان ایرانی برای مهاجرت به برزیل می باشد.
  • مهاجرت به برزیل یکی از روش های مهاجرت و ورود به کشور آمریکا برای متقاضیان ایرانی می باشد.
  • پایین بودن هزینه های زندگی در برزیل و پایین بودن هزینه اجاره خانه در این کشور از مزیت های مهاجرت به برزیل است.
  • متقاضیان با دارا بودن شرایط مهاجرت به برزیل می توانند از روش های کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و تولد فرزند اقامت این کشور را اخذ کنند.

مهاجرت به برزیل از طریق کار

متقاضیان با دارا بودن شرایط مهاجرت به برزیل از طریق کار می توانند ویزای کار این کشور را دریافت کنند. روش اخذ ویزای کار برزیل دریافت پیشنهاد کاری Job Offer از طرف یک کارفرمای برزیلی می باشد. کارفرما برای استخدام متقاصیان باید دارای شرکت ثبت شده در برزیل باشد. کارفرمای برزیلی تقاضای کار متقاضی را به وزارت کار برزیل ارائه می دهد.

"<yoastmark

  • پس از تأیید تقاضای کار متقاضی ایرانی برای کار در برزیل وی می تواند وارد کشور برزیل شود و ویزای کار این کشور را دریافت کند.
  • دارا بودن مدرک زبان پرتغالی و یا آشنایی با این زبان برای اخذ ویزای کار برزیل الزامی است.
  • متقاضیانی که دارای مدرک تحصیلی و سوابق حرفه ای در رشته های مهندسی کامپیوتر، مهندسی مهدن و فناوری اطلاعات می باشند، دارای اولویت اخذ ویزای کار این کشور می باشند.
  • مدت زمان اعتبار ویزای کار برزیل در حدود 2 سال می باشد که برای 2 سال قابل تمدید است.
  • مدارک لازم برای اخذ ویزای کار برزیل گواهی عدم سوپیشینه، رزومه کاری و سوابق حرفه ای، فرم تکمیل شده اخذ ویزای کاری برزیل، پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای برزیلی و پاسپورت با اعتبار کافی و عکس می باشد.
  • متقاضی با مهاجرت به برزیل از طریق کار می تواند پس از 4 سال کار و اشتغال برای اقامت دائم برزیل اقدام کند.
  • اخذ تابعیت شهروندی برزیل با اخذ ویزای کار پس از گذشت 5 سال از کار و اشتغال متقاضی در برزیل امکان پذیر است.

مهاجرت به برزیل از طریق تحصیل

مهاجرت به برزیل، اخذ ویزای تحصیلی و تحصیل در دانشگاه های این کشور از بهترین روش های مهاجرت به این کشور می باشد. متقاضیان برای مهاجرت به برزیل و تحصیل در مقطع کارشناسی نیازمند مدرک زبان پرتغالی می باشند؛ زیرا زبان تحصیل در مقطع کارشناسی این کشور به زبان پرتغالی برزیلی است.

"<yoastmark

  • متقاضیان برای تحصیل در مقطع کارشناسی برزیل باید در آزمون ورودی Vestibular نمره لازم را اخذ کنند.
  • متقاضیانی که فاقد مدرک مهارت زبان پرتغالی می باشند، می توانند برای اخذ آمادگی زبانی لازم در کالج های زبان پرتغالی این کشور شرکت کنند.
  • متقاضیان می توانند با مهاجرت به برزیل تحصیل در دانشگاه های دولتی و خصوصی را شروع کنند. تحصیل در دانشگاه های دولتی و فدرال به طور رایگان و در دانشگاه های خصوصی با پرداخت شهریه همراه است.
  • وجود دانشگاه های معتبر جهانی مانند دانشگاه سائوپولو با رتبه بندی 143 که از شناخته شده ترین دانشگاه های آمریکای لاتین است و تحصیل با هزینه های پایین از مهم ترین دلایل متقاضیان در مهاجرت به برزیل از طریق تحصیل می باشد.
  • زبان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برزیل زبان پرتغالی و انگلیسی می باشد. بر این اساس دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس 6 برای مهاجرت به برزیل تحصیل به زبان انگلیسی الزامی است.
  • متقاضیان برای تحصیل در مقطع دکتری برزیل باید دارای مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس بالای 6.5 و مقاله های علمی منتشر شده در مجله های علمی جهان باشند.
  • متقاضیان با مهاجرت به برزیل تحصیل در دانشگاه های این کشور می توانند با اخذ مجوز کار دانشجویی تا 30 ساعت در هفته کار کنند.

مهاجرت به برزیل از طریق سرمایه گذاری

متقاضیان با دارا بودن شرایط مهاجرت به برزیل از طریق سرمایه گذاری می توانند مجوز اقامت این کشور آمریکایی را دریافت کنند. کشور برزیل با دارا بودن اقتصاد فعال و پایین بودن نرخ تورم و مصادره اموال از گزینه های مناسب سرمایه گذاری برای متقاضیان می باشد. متقاضیان با مهاجرت به برزیل از طریق سرمایه گذاری می توانند از روش های خرید خانه و ملک، ثبت شرکت و کارآفرینی اقامت این کشور را دریافت کنند.

"<yoastmark

  • متقاضیان برای خرید خانه و ملک در برزیل باید در حدود 200.000دلار را سرمایه گذاری کنند.
  • متقاضیان برای سرمایه گذاری در ثبت شرکت در برزیل باید در حدود 60.000 دلار در حساب شرکت داشته باشند.
  • متقاضیان برای کارآفرینی و اشتغال زایی در برزیل علاوه بر دارا بودن طرح و ایده تجاری سودآور باید فرصت شغلی برای تعدادی از شهروندان برزیلی فراهم کنند. برای بالا بردن احتمال افزایش اخذ ویزای کارآفرینی متقاضی باید تعداد بیشتری از شهروندان برزیلی را در فرصت های شغلی ایجاد شده استخدام کند.
  • متقاضی با اخذ ویزای سرمایه گذاری برزیل می تواند مجوز اقامت یک ساله را دریافت کند و پس از گذشت 5 سال از اجرای طرح تجاری می تواند مجوز اقامت دائم برزیل و پس از 2 سال تابعیت این کشور را دریافت کند.
  • متقاضیان برای سرمایه گذاری در خرید خانه، ملک و ثبت شرکت در برزیل نیاز به ارائه مدرک زبان، سوابق کاری و شرط حضور در برزیل ندارند.
  • متقاضی با سرمایه گذاری در برزیل می تواند برای همسر و فرزندان زیر 21 سال خود تابعیت این کشور را دریافت کند.

راه اندازی استارت آپ در برزیل

متقاضی می تواند با دارا بودن شرایط مهاجرت به برزیل از طریق ایجاد کسب و کار نوآورانه اقامت این کشور را دریافت کند. متقاضای با سرمایه گذاری مبلغ 40.000 دلار می تواند طرح استارت آپ خود را اجرا کند. متقاضی با اجرای این طرح استارت آپی می تواند در ابتدا مجوز اقامت 2 ساله برزیل را دریافت کند. با تمدید 2 سال دیگر این مجوز اقامت متقاضی می تواند برای اخذ تابعیت و شهروندی برزیل اقدام کند.

  • از مزیت های سرمایه گذاری در اجرای طرح های استارت آپ برزیل می توان به تحصیل فرزندان متقاضی در مدارس و دانشگاه های برزیل اشاره کرد.
  • برخورداری از خدمات بیمه سلامت و اخذ مجوز کار برای همسر متقاضی از دیگر مزیت های مهاجرت به برزیل از طریق اجرای طرح استارت آپی می باشد.
  • ذکر این نکته حائز اهمیت است که اگر طرح استارت آپ متقاضی با شکست مواجه شود، مجوز اقامت متقاضی باطل نمی شود. در واقع شرط اخذ اقامت با سوددهی طرح استارت آپی در برزیل کاربرد ندارد.

مهاجرت به برزیل از طریق ازدواج

مهاجرت به برزیل از طریق ازدواج یکی از روش های اخذ اقامت این کشور می باشد. متقاضیان با ازدواج با تبعه و شهروند این کشور می توانند پس از 3 تا 5 سال مجوز اقامت دائم این کشور را دریافت کند. مهاجرت به برزیل از طریق ازدواج با تبعه و شهروند این کشور به راحتی کشورهای دیگر نیست. در واقع می توان گفت مهاجرت به برزیل از طریق ازدواج دارای پیچیدگی های بسیاری است.

  • متقاضی باید با ارائه اسناد مالی و گواهی تمکن مالی اثبات کند که توانایی تأمین هزینه های زندگی مشترک با همسر خود پس از ازدواج و زندگی در برزیل را دارا می باشد.
  • اثبات واقعی بودن ازدواج با تبعه و شهروند برزیل با دیدار حضوری و بدون خبر مقامات مهاجرت در خانه متقاضی صورت می گیرد.
  • اگر برای مقامات مهاجرت برزیل ثابت شود که این ازدواج فقط برای اخذ اقامت برزیل انجام شده است، متقاضی نمی تواند به هیچ وجه مجوز اقامت برزیل را دریافت کند.

مهاجرت به برزیل از طریق تولد فرزند

کشورهای جهان برای اعطای تابعیت و شهروندی به متقاضیان از طریق تولد فرزند به دو روش قانون خون و قانون خاک عمل می کنند. متقاضیان برای مهاجرت به برزیل از طریق تولد فرزند می توانند از قانون خاک تبعیت کنند. در واقع اگر کودکی در خاک این کشور متولد شود، صرف نظر از تابعیت پدر و مادر این کودک می تواند تابعیت و شهروندی برزیل را دریافت کند.

"<yoastmark

  • اگر کودکی در خاک کشور برزیل متولد شود، تابعیت برزیل نه تنها برای کودک برای برای خواهر و برادر کودک نیز صادر می شود.
  • کودک متولد شده در خاک برزیل از همان اولین روز تولد، تابعیت و پاسپورت برزیل را اخذ می کند.
  • پدر، مادر، خواهر و برادر کودک متولد شده در خاک برزیل می توانند تابعیت و شهروندی برزیل را دریافت کنند.
  • خواهر، برادر، پدر و مادر کودک متولد شده در خاک برزیل از همه حق و حقوق شهروندی، تحصیل رایگان و اشتغال در برزیل برخوردار می باشند.
  • خانواده کودک متولد شده در برزیل با مهاجرت به برزیل از طریق تولد فرزند می توانند با اخذ تابعیت بدون نیاز به اخذ ویزا به آمریکا رفت و آمد و کار و اقامت کنند.
  • خانواده کودک متولد شده در برزیل برای اخذ اقامت دائم برزیل باید در حدود یک سال به طور مداوم و مستمر در برزیل کار کنند.

مهاجرت به برزیل از طریق پناهندگی

متقاضیان با دارا بودن شرایط مهاجرت به برزیل می توانند از طریق پناهندگی مجوز اقامت این کشور را اخذ کنند. در این روش متقاضیان باید تقاضای پناهندگی و مدارک لازم را به کمیته پناهندگان CONARE ارائه دهند. در صورت رد تقاضای پناهندگی متقاضی باید فورا خاک برزیل را ترک کند. اگر با تقاضای پناهندگی موافقت شود، متقاضی باید به مدت 4 سال در این کشور زندگی کند تا بتواند مجوز کار برزیل را اخذ کند.

روش مهاجرت به برزیل از طریق پناهندگی از روش های مورد تایید موسسه اصطهباناتی نمی باشد و ذکر آن در این مقاله به منظور آگاهی خوانندگان از همه روش های مهاجرت به برزیل می باشد.

مزایا و معایب مهاجرت به برزیل

متقاضیان با مهاجرت به برزیل از روش های گوناگون مانند مهاجرت کاری به برزیل ، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در برزیل ، تحصیل در برزیل و… می توانند از مزیت های اقامت در این کشور برخوردار شوند. تحصیل رایگان در دانشگاه های این کشور و پایین بودن هزینه های زندگی در مقایسه با ایران و همچنین سرمایه گذاری سودآور و مطمئن در این کشور را می توان از مهم ترین مزیت های مهاجرت به این کشور برشمرد.

  • متقاضیان با دارا بودن تابعیت و شهروندی برزیل می توانند به 7 کشور آمریکای جنوبی و آمریکا و کانادا بدون نیاز به اخذ ویزا سفر کنند.
  • رفتار مناسب مردم برزیل با مهاجران و عدم حس غربت در این کشور، تحصیل در دانشگاه های معتبر جهانی و اخذ مدرک معتبر از مزایای اقامت و زندگی در برزیل است.
  • دشواری های فراگیری زبان پرتغالی و فرهنگ مردم برزیل در روابط اجتماعی از معایب مهاجرت به این کشور محسوب می شود.

خدمات موسسه مهاجرتی اصطهباناتی

متقاضیان برای آگاهی از شرایط مهاجرت به برزیل و روش های مختلف مهاجرت به این کشور آمریکای جنوبی و اطلاع از آخرین قوانین مهاجرتی باید به موسسه های مهاجرتی مراجعه کنند. یکی از برترین موسسه های مهاجرتی در سطح کشور موسسه مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی می باشد. متخصصان مهاجرت این موسسه برتر با بررسی مدارک تحصیلی و کاری متقاضیان و ارزیابی صحت این مدارک و سپس ارسال آن ها مسیر اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی و شغلی و سرمایه گذاری را راحت و آسان می کنند.

هزینه های زندگی در برزیل

یکی از مهم ترین مزیت های مهاجرت به برزیل برای متقاضیان ایرانی پایین بودن هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور می باشد.

هزینه های زندگی در برزیل

هزینه های زندگی در برزیل

  • هزینه صرف یک وعده غذا در رستوران معمولی برزیل در حدود 5 دلار می باشد.
  • هزینه بلیت یک نفره حمل و نقل عمومی در برزیل در حدود 1 دلار می باشد.
  • هزینه اجاره ماهانه یک آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر برزیل در حدود 62600 دلار می باشد.

اخذ تابعیت برزیل

متقاضیان می توانند با مهاجرت به برزیل از طریق کار، تولد فرزند، سرمایه گذاری و ازدواج و تحصیل مجوز اقامت این کشور را دریافت کنند. بر اساس قوانین جدید برزیل متقاضیان با مهاجرت از هر روشی در صورت اقامت در حدود 5 سال در این کشور می توانند تابعیت و شهروندی برزیل را دریافت کنند.

  • متقاضیان با دارا بودن شرایط مهاجرت به برزیل تحصیل در دانشگاه های این کشور می توانند پس از 5 سال کار و اشتغال مجوز تابعیت و شهروندی برزیل را دریافت کنند.
  • متقاضیان با مهاجرت به برزیل از طریق کار و اخذ پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای برزیلی می توانند پس از 5 سال کار مداوم در این کشور تابعیت برزیل را اخذ کنند.

سخن آخر

در این مقاله مهاجرت به برزیل از روش های ازدواج، تولد فرزند، سرمایه گذاری، کار و تحصیل مورد بررسی علمی قرار گرفت. متقاضیان با مهاجرت به برزیل از هر روش ذکر شده در این مقاله پس از 5 سال اقامت در این کشور می توانند تابعیت و شهروندی برزیل را اخذ کنند.

اگر در مورد شرایط مهاجرت به برزیل نیازمند کسب اطلاعات بیشتر می باشید، می توانید با مشاوران موسسه مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی در شهرهای شیراز، تهران، اصفهان، مشهد، تبریز و رشت تماس حاصل کنید.

سوال های متداول در مورد مهاجرت به برزیل

  1. دلایل متقاضیان ایرانی برای مهاجرت به برزیل چیست؟

امکان اخذ تابعیت و شهروندی برزیل پس از 5 سال اقامت و پایین بودن هزینه های زندگی کم

  1. روش های مهاجرت به برزیل کدامند؟

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، کار، تحصیل، ازدواج و تولد فرزند

  1. روش اخذ ویزای کار برزیل چیست؟

اخذ پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای برزیلی

  1. مدارک لازم برای اخذ ویزای کار برزیل کدامند؟

گواهی عدم سوپیشینه، رزومه کاری و سوابق حرفه ای، فرم تکمیل شده اخذ ویزای کاری برزیل، پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای برزیلی و پاسپورت با اعتبار کافی

  1. آیا امکان اخذ اقامت دائم برزیل با اخذ ویزای کار وجود دارد؟

بله، متقاضی می تواند پس از 4 سال کار و اشتغال برای اقامت دائم برزیل اقدام کند.

  1. زبان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برزیل چیست؟

زبان پرتغالی و انگلیسی و دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس 6 برای تحصیل به زبان انگلیسی الزامی است.

  1. مدارک لازم تحصیل دکتری برزیل چیست؟

مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس بالای 6.5 و مقاله های علمی منتشر شده در مجله های علمی جهان

  1. میزان سرمایه لازم برای خرید خانه و ملک در برزیل چقدر است؟

در حدود 350.000 دلار

  1. میزان سرمایه لازم برای ثبت شرکت در برزیل چقدر است؟

    در حدود 60.000 دلار

  2. شرایط کارآفرینی و اشتغال زایی در برزیل چیست؟

    دارا بودن طرح و ایده تجاری سودآور و ایجاد فرصت شغلی برای تعدادی از شهروندان برزیلی

  3. هزینه های زندگی در برزیل چکونه است؟

هزینه های زندگی در برزیل نسبت به دیگر کشورهای آمریکا کمتر است.

4/5 - (3 امتیاز)

11 دیدگاه برای “مهاجرت به برزیل و اقامت

  1. رکسانا بخشی گفت:

    سلام وققتون بخیر
    برای اینکه منو همسرم بتونیم به برزیل مهاجرت کنیم از طریق تابعیت فرزند برای والدین، به چه مقدار سرمایه و چه چیزهایی نیاز داریم؟ و در قدم اول باید کجا بریم و چه مدارکی لازم هست؟ آیا برای این نوع تابعیت حساب بانکی با سرمایه بالا نیاز هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      کشور برزیل اقامت از طریق خاک ارائه می دهد. فرزند در این کشور به دنیا بیاید طبق قوانین خاک می تواند در این کشور بماند.

  2. منا احمدی گفت:

    با سلام
    من و همسرم هر دو پذیرش دوره دکتری از برزیل داریم. از چه طریق و چه مدت طول میکشه تا بتونیم اقامت داریم برزیل (پاسپورت برزیلی) بگیریم؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      اقامت تحصیلی جزء سال های مورد نیاز اقامت، برای اقامت دائم به شمار نمی اید.

  3. نصراله عبدالهی گفت:

    سلام من ۴۰سالمه مدرک در مورد کار ندارم ولی ۲۰سال سابقه کار فنی دارم که شامل نرده استیل .حفاظ بانکی .کابین دوش.پارتیشن تمام شیشه ای .در کل بگم فنی کار هستم ایا برزیل با این شرایط من اقامت میده

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام
      برنامه های مهاجرتی برزیل چندین تا هست باید بررسی کنید ببینید کدوم راه با شرایط شما منطبق هست، البته میتونید با کارشناسان موسسه هم تماس بگیرید شما رو راهنمایی می کنند.

  4. کاظم گفت:

    سلام خسته نباشید،ببخشیدمزاحم شدم، تقریبا۵روز پیش یک دعوتنامه از طرف یک خانم برزیلی جهت ازدواج باهم برایم ارسال شده است،می خواستم بدونم اینجوری میتونم اقامت برزیل روبگیرم واین دعوتنامه جهت سفربه برزیل مشکلی ندارد؟

  5. یاسین گفت:

    با سلام. من و همسرم قصد اخذ اقامت برزیل از طریق زایمان رو داریم. بهترین زمان اقدام برای ویزا چه زمانی از بارداری هست و ایا شما این نوع مهاجرت رو هم ساپورت میکنید؟

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      برای تولد فرزند در برزیل و بهره مندی از مزایای این فرآیند، می بایست ابتدا تمام قوانین و شرایط مرتبط با این موضوع را با مشاوران، مورد بررسی قرار دهید و پیشنهاد می شود حضورا با مشاوران ما در ارتباط باشید.

  6. شبنم رضايي گفت:

    باسلام
    من و همسرم ميخوايم از طريق تابعيت خاك اقامت كشور برزيل رو بگيريم
    آيا وكلاي شما در كشور برزيل هستن كه تو اون كشور تو مراحل كارها كمكمون كنن؟؟؟

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      بله این امکان فراهم است و این اقدام برای اخذ اقامت والدین با تابعیت فرزند روش مجربی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *