اقامت و مهاجرت به قبرس

جزیره قبرس در سال های اخیر یکی از مقاصد مهاجرتی برای متقاضیان ایرانی بوده است. از دلایل گرایش متقاضیان ایرانی برای مهاجرت به این کشور زیبا می توان شرایط راحت اخذ ویزای تحصیلی، امکان سرمایه گذاری سودآور و امکان اخذ اقامت دائم و تابعیت یک کشور اروپایی را نام برد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

از دیگر دلایل متقاضیان برای مهاجرت به جزیره زیبای قبرس می توان به زندگی و اقامت در طبیعت زیبا و سواحل رویایی و مکان های تاریخی و شهرهای زیبا نیز اشاره کرد. آب و هوای مطلوب، وجود امنیت، بالا بودن سطح کیفیت زندگی و استانداردهای زندگی در یک کشور اروپایی جذابیت های این کشور کوچک اروپایی را چند برابر کرده است.

بر این اساس ما به عنوان کارشناسان مهاجرتی موسسه مهاجرتی اصطهباناتی سعی کرده ایم تا در این مقاله نکات لازم و از صفر تا صد مهاجرت به کشور قبرس را توضیح دهیم. اگر قصد مهاجرت به کشور قبرس از روش های گوناگون را دارید، کافی است با ما تماس بگیرید تا خدمات مهاجرتی را به شما ارائه دهیم که در کمتر موسسه مهاجرتی دیده اید.

صفر تا صد مهاجرت به قبرس

کشور زیبای قبرس یکی از کشورهای اروپایی واقع در شرق دریای مدیترانه به عنوان سومین جزیره پرجمعیت منطقه شرق مدیترانه محسوب می شود. این کشور در سال 1960 استقلال خود از بریتانیای کبیر را اعلام کرد و به عنوان یک کشور مستقل در مجامع بین المللی به رسمیت شناخته شد. این کشور دارای دو بخش جنوبی و شمالی با نام های قبرس جنوبی و قبرس شمالی است.

بخش قبرس شمالی مهاجرت و شرایط مهاجرت راحت تری دارد. علاوه بر این هزینه های زندگی و تحصیل در بخش قبرس شمالی موجب شده است تا شرایط مهاجرت قبرس شمالی راحت تر و شرایط اقامت در قبرس شمالی با هزینه های کمتری همراه باشد.

در این مقاله از صفر تا صد مهاجرت به قبرس شامل روش های مهاجرت قبرس، شرایط مهاجرت به قبرس شمالی، شرایط مهاجرت به قبرس جنوبی، هزینه مهاجرت به قبرس و مزایای انتخاب کشور قبرس برای مهاجرت را ارائه می دهیم. برخی از ویژگی های کشور قبرس در جدول زیر ارائه شده است:

پایتخت کشور قبرسلیفکوزیا Lefkosia یا در اصطلاح نیکوزیا
جمعیت در سال 20221.346.000 نفر
واحد پولدلار/ یک دلار معادل 0.961 یورو
زبان رسمییونانی، ترکی و زبان تحصیل انگلیسی
مساحت9.251 کیلومتر مربع
نرخ امید به زندگی80.7 سال برای مردها و 84.6 سال برای زن ها
تراکم جمعیت به ازای هر نفر145.5 در سال 2022
همسایگانترکیه، سوریه و یونان

درباره کشور قبرس برای مهاجرت

از سواحل زیبا در امتداد خط ساحلی جنوبی تا ارتفاعات نیکوزیا و کوه های مرکزی در ترودوس و گرمای خورشید مدیترانه در کشور قبرس همه و همه این کشور را به مکانی ایده آل برای تحصیل، کار و گذراندن دوران بازنشستگی و تعطیلات تبدیل کرده است. بسیاری از متقاضیان از کشورهای اروپایی مانند انگلستان مدت های زیادی است که به قبرس مهاجرت کرده اند. دلیل مهاجرت این متقاضیان به کشور قبرس نه تنها غذاهای لذیذ و تنوع باورنکردنی طبیعت بلکه پایین بودن هزینه های زندگی است.

در حال حاضر بسیاری از متقاضیان ایرانی نیز کشور قبرس را برای مهاجرت انتخاب کرده اند. شرایط اقامت و زندگی در قبرس از بسیاری جهات مانند زندگی در کشورهای اروپایی است. زیرا بخش جنوبی قبرس دارای عضویت اتحادیه اروپا است و قاعدتاً استانداردهای زندگی و کیفیت زندگی در این کشور نیز مانند کشورهای اروپایی می باشد. از جمله شرایط مهاجرت به قبرس برای متقاضیان ایرانی شباهت های فرهنگی و آداب و رسوم و همچنین نزدیکی جغرافیایی را می توان نام برد.

امکان مهاجرت راحت و ساده برای متقاضیان ایرانی و امکان کار و اشتغال و حتی سرمایه گذاری در این کشور موجب شده است تا هر روز به تعداد متقاضیان ایرانی برای انتخاب قبرس مهاجرت و اقامت افزوده شود.

درباره کشور قبرس برای مهاجرت

درباره کشور قبرس برای مهاجرت

مهاجرت به قبرس شمالی بهتر است یا قبرس جنوبی؟

جزیره زیبای قبرس به دو بخش قبرس شمالی و قبرس جنوبی تقسیم شده است که هر کدام دارای ویژگی های مختلف است.

متقاضیانی که اقدام به انتخاب کشور قبرس برای مهاجرت می کنند، باید بدانند هر کدام از بخش های جنوبی و شمالی این کشور دارای شرایط اقامت و مهاجرت مختلف است.

در بخش قبرس شمالی ترک زبان ها و در بخش قبرس جنوبی یونانی زبان ها سکونت دارند. قبرس جنوبی به عنوان کشور عضو اتحادیه اروپا دارای مزیت های فراوانی برای مهاجرت و اقامت است. در واقع شرایط اقامت در قبرس جنوبی به دلیل استانداردهای اروپایی برای متقاضیان ایرانی دشوارتر است. شرایط مهاجرت به قبرس اروپایی یا قبرس جنوبی تقریباً همانند شرایط مهاجرت به کشورهای اروپایی است. در حالی که شرایط اقامت در قبرس شمالی به دلیل عدم نیاز به اخذ ویزا برای متقاضیان ایرانی راحت است.

بخش قبرس جنوبی به عنوان مکانی عالی برای توریست ها و گردشگران بین المللی محسوب می شود. متقاضیان با دارا بودن شرایط لازم می توانند از طریق مهاجرت به قبرس از طریق کار، مهاجرت به قبرس از طریق خرید ملک، مهاجرت به قبرس از طریق سرمایه گذاری و دیگر روش های مهاجرت اقامت این کشور را دریافت کنند.

بخش قبرس جنوبی به دلیل پیشرفت های فراوان در حوزه های مخابرات، اینترنت، هوافضا، بانکداری و سیستم مالیات برای مهاجرت بهتر از بخش قبرس شمالی است. هر چند شرایط اقامت دائم در قبرس شمالی و مهاجرت قبرس شمالی برای متقاضیان ایرانی راحت تر است.

مقایسه قبرس شمالی و قبرس جنوبی برای مهاجرت

مهاجرت به بخش شمالی و بخش جنوبی قبرس هر دو دارای مزایا و معایبی می باشند که بر اساس اهداف مهاجرت این مزایا و معایب می توانند پر رنگ تر یا کم رنگ تر شوند. برای نشان دادن شرایط مهاجرت به قبرس جنوبی و شرایط مهاجرت به قبرس شمالی جدول زیر را برای شما آماده کرده ایم:

شرایط مهاجرت به قبرس شمالیشرایط مهاجرت به قبرس جنوبی
واحد کسب درآمد به لیر ترکیهواحد کسب درآمد به یورو
قبرس شمالی فقط توسط کشور ترکیه به رسمیت شناخته می شود.قبرس جنوبی دارای عضویت کشورهای اتحادیه اروپا است.
هزینه های زندگی در سطح پایین است.هزینه های زندگی در سطح بالا است.
به دلیل دوری از کشورهای اروپایی دارای اقتصاد ضعیف است.به دلیل نزدیکی به کشورهای اروپایی دارای اقتصاد قدرتمند و پیشرفته است.
متقاضیان ایرانی نیاز به اخذ ویزا برای مهاجرت به این بخش قبرس را ندارند.متقاضیان ایرانی نیازمند اخذ ویزا برای مهاجرت به این بخش قبرس می باشند.
قبرس شمالی تحت حاکمیت ترکیه است.قبرس جنوبی تحت حاکمیت یونان است.
هزینه های تحصیل در دانشگاه ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.هزینه های تحصیل در دانشگاه ها در سطح بالایی است.
ثبات اقتصادی بالایی ندارد.دارای ثبات اقتصادی و قوانین مالیاتی مطلوب است.
شاخص امنیت از حدود 87% تا 92% و شاخص جرم از حدود 8% تا 13% است.شاخص امنیت از حدود 58% تا 78% و شاخص جرم از 22% تا 42% است.

مزیت های مهاجرت به کشور قبرس شمالی

متقاضیان با دارا بودن شرایط اقامت در قبرس شمالی و مهاجرت به این بخش شمالی کشور قبرس از مزایای فراوانی برخوردار می شوند. از مهم ترین مزیت های مهاجرت به بخش قبرس شمالی موارد زیر را می توان نام برد:

  • پایین بودن هزینه های زندگی در مقایسه با بخش قبرس جنوبی
  • پایین بودن هزینه های تحصیل در دانشگاه های قبرس شمالی
  • امکان اخذ ویزای اقامت بدون ایجاد مشکل برای متقاضیان ایرانی
  • وجود قوانین مهاجرتی ترکیه در قبرس شمالی
  • لذت از آب و هوای معتدل مدیترانه ای
  • نزدیکی جغرافیایی و فرهنگی با ایران
  • امکان ارتباط نزدیک تر و راحت تر با کشور ترکیه
  • اقامت و زندگی در یکی از زیباترین جزیره های دریای مدیترانه
  • امکان اقامت قبرس از طریق کار، سرمایه گذاری و تحصیل

روش های مهاجرت به کشور قبرس

متقاضیان از طریق روش های مهاجرتی مختلف می توانند در این کشور زیبای جزیره ای اقامت کنند. از روش های مهاجرت به قبرس، مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل، اخذ اقامت قبرس از طریق کار، مهاجرت به قبرس از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت به قبرس از طریق ازدواج، مهاجرت به قبرس از طریق تولد و پناهندگی را می توان نام برد.

از میان این روش ها متداول ترین روش ها مهاجرت تحصیلی و مهاجرت از طریق کار و مهاجرت سرمایه گذاری می باشد. در ادامه به بررسی خلاصه هر یک از این روش های مهاجرت به قبرس می پردازیم.

مهاجرت به کشور قبرس از طریق تحصیل

بسیاری از متقاضیان بین المللی و از جمله ایرانی ها به دلیل مشکلات اقتصادی و عدم تمکن مالی کافی توانایی تحصیل در قبرس در دانشگاه های اروپایی برتر را ندارند. اما کشور قبرس با دارا بودن دانشگاه های معتبر با هزینه های تحصیلی مقرون به صرفه، بالا بودن کیفیت آموزشی و امکان اخذ ویزای کار پس از فارغ التحصیلی شرایط لازم را برای این متقاضیان فراهم کرده است. نکات مهم در مورد مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل عبارت است از:

  • متقاضیان با اخذ مجوز کار دانشجویی و کسب درآمد می توانند بخش زیادی از هزینه های زندگی و تحصیل خود را تامین کنند.
  • بسیاری از دانشگاه های قبرس دارای برنامه تبادل دانشجو با دیگر دانشگاه های جهان می باشند که موجب کسب امتیاز برای دانشجویان انتقالی به منظور تحصیل در مقاطع تحصیلی بالاتر می شود.
  • فارغ التحصیلان در مهلت ۶ ماه تا یک سال جستجوی کار می توانند در این کشور کار مناسب را پیدا کرده و ویزای کار دریافت کند.
  • هزینه های تحصیل در دانشگاه های قبرس برای متقاضیان بین المللی سالانه از حدود 1500 تا 12.000 دلار است.
  • فارغ التحصیلان دانشگاه های قبرس پس از ۵ سال کار و اشتغال مداوم می توانند اقامت دائم قبرس را دریافت کنند.

دانشگاه ها و سیستم آموزش قبرس شمالی

دانشگاه های قبرس شمالی از پرتقاضاترین دانشگاه ها برای تحصیل متقاضیان بین المللی می باشند. دانشگاه های مهم و معتبر قبرس شمالی شامل دانشگاه خاور نزدیک، دانشگاه مدیترانه شرقی، دانشگاه آمریکایی گیرنه و دانشگاه بین المللی قبرس می باشد. در ادامه به بررسی شرایط قبرس جنوبی مهاجرت تحصیلی و شرایط قبرس شمالی مهاجرت از طریق تحصیل در دانشگاه های برتر می پردازیم.

دانشگاه خاور نزدیک و دانشگاه مدیترانه شرقی از بهترین دانشگاه های قبرس شمالی و از اعضای انجمن دانشگاه های اروپایی محسوب می شوند. دانشگاه مدیترانه شرقی در میان 500 دانشگاه برتر قاره اروپا قرار دارد. امکان انتقال و تبادل دانشجویی در دانشگاه های معتبر قبرس شمالی با دانشگاه های آمریکا، آلمان، انگلستان و بسیاری دیگر از کشورهای برتر جهان وجود دارد.

سیستم آموزشی قبرس شمالی مطابق با سیستم آموزشی آمریکا است و بر این اساس بسیاری از دانشگاه های قبرس شمالی در رتبه ها و رنکینگ های برتر جهانی قرار دارند.

متقاضیان ایرانی برای تحصیل در دانشگاه های قبرس شمالی نیاز به دریافت ویزای تحصیلی ندارند. علاوه بر این ارائه بورسیه های تحصیلی و وجود خوابگاه های دانشجویی و همچنین پایین بودن هزینه های تحصیلی و شهریه تحصیلی قبرس شمالی را به یک مقصد ایده آل برای تحصیل دانشگاهی تبدیل کرده است.

دانشگاه های قبرس شمالی

دانشگاه های قبرس شمالی

تحصیل در مقطع کارشناسی در قبرس

مدت زمان تحصیل در مقطع کارشناسی قبرس در حدود ۴ سال است و مهم ترین مدرک لازم برای تحصیل در مقطع کارشناسی قبرس مدرک زبان انگلیسی آیلتس ۶ می باشد. دوره های آمادگی زبان انگلیسی در کالج های قبرس برای کسب نمره و مدرک زبان قبل از ورود به دانشگاه های قبرس برگزار می شود. متوسط هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی یا لیسانس دانشگاه های قبرس سالانه در حدود 9.000 یورو می باشد.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در قبرس

مدت تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد قبرس در حدود ۲ سال و زبان تحصیل در این مقطع ترکی، یونانی و انگلیسی و مدرک زبان مورد نیاز مدرک آیلتس ۶ است. متقاضیان بدون مدرک زبان می توانند با شرکت در دوره های زبان مدرک و مهارت لازم را قبل از شروع تحصیل در این مقطع کسب کنند. متوسط هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس قبرس سالانه در حدود 13.000 یورو می باشد.

تحصیل در مقطع دکترا در قبرس

مدت زمان تحصیل در قبرس برای مقطع دکترا قبرس در حدود ۳ تا ۵ سال و بیشتر شامل تحقیق و پژوهش است. مدت زمان مجاز کار دانشجویی در این مقطع تحصیلی تا هفته ای ۴۰ ساعت می باشد. متقاضیان می توانند در رشته های مختلف از جمله پرستاری، علوم مهندسی، فیزیوتراپی و غیره در مقطع دکترای قبرس تحصیل کنند.

دانشگاه های قبرس شمالی

بخش شمالی کشور قبرس دارای دانشگاه های معتبر و مطرحی است که برخی دارای رنکینگ های جهانی می باشند. مدرک تحصیلی دانشگاه های قبرس شمالی توسط بیشتر دانشگاه های جهان پذیرش می شوند. هیئت آموزش عالی در ترکیه نیز مدارک تحصیلی دانشگاه های قبرس شمالی را تایید می کند. دانشگاه های قبرس شمالی عبارتند از:

  • Ada Kent University دانشگاه آدا کنت
  • Cyprus Health and Social Sciences University دانشگاه علوم بهداشت و علوم اجتماعی قبرس
  • Cyprus International University دانشگاه بین المللی قبرس
  • Cyprus West University دانشگاه غربی قبرس
  • Eastern Mediterranean University دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس
  • Final International University دانشگاه بین المللی فینال
  • Near East University دانشگاه خاور نزدیک
  • University of Mediterranean Karpasia دانشگاه مدیترانه کارپاسیا

بهترین دانشگاه های قبرس شمالی

متقاضیانی که قصد تحصیل در دانشگاه های قبرس شمالی را دارند باید از نوع دانشگاه ها و شرایط تحصیل در این دانشگاه ها و رتبه های جهانی آن ها اطلاع داشته باشند. سیستم رتبه بندی Times Higher Education World University Rankings برترین دانشگاه های جهان را بر اساس معیارهای آموزشی، تحقیق و پژوهش، انتقال و تبادل دانشجویی و چشم اندازهای بین المللی رتبه بندی می کند. قبرس شمالی دارای 3 دانشگاه برتر با رتبه های جهانی در سیستم Times Higher Education است که بالاترین رتبه را دانشگاه مدیترانه شرقی دارد.

بهترین دانشگاه های قبرس شمالیرتبه و رنکینگ جهانی بر اساس World University Rankings 2023
Eastern Mediterranean University دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس501-600
Near East University دانشگاه خاور نزدیک601-800
Cyprus Health and Social Sciences University دانشگاه علوم بهداشت و علوم اجتماعی قبرس

مهاجرت به قبرس از طریق کار

متقاضیان برای مهاجرت کاری به قبرس و اخذ اقامت قبرس از طریق کار باید از طرف یک کارفرمای قبرسی دارای پیشنهاد کاری باشند. متقاضیان از کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای اقامت قبرس از طریق کار نیازمند اخذ مجوز کار نمی باشند و برای اخذ مجوز اقامت طولانی مدت قبرس باید به اداره مهاجرت قبرس مراجعه کنند. کشور قبرس مهاجرت از طریق کار برای متقاضیان از کشورهای غیر اتحادیه اروپا را نیز امکان پذیر کرده است. در واقع متقاضیان برای مهاجرت کاری به قبرس می توانند از دو طریق اقدام کنند:

اخذ پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای قبرسی

شرایط مهاجرت کاری به قبرس در این روش به این صورت است که متقاضی باید از طرف کارفرمای قبرسی یک پیشنهاد کار Job Offer دریافت کند. از شرایط مهاجرت کاری به قبرس از طریق اخذ پیشنهاد کاری دارا بودن مهارت زبان قبرسی، دارا بودن تخصص حرفه ای و دارا بودن سوابق کاری مرتبط با شغل پیشنهادی را می توان نام برد. کارفرمای قبرسی باید فرصت شغلی مورد نظر را از حدود ۳ تا ۶ ماه در ابتدا در کشور قبرس و سپس در کشورهای اتحادیه اروپا آگهی کند. اگر در قبرس و کشورهای اتحادیه اروپا نیروی کاری مناسب برای پر کردن این موقعیت شغلی پیدا نشد، متقاضی می تواند با کارفرمای قبرسی قرارداد کاری امضا کند. متقاضی پس از ۳ تا ۵ سال کار می تواند برای اخذ اقامت دائم قبرس اقدام کند.

اخذ ویزای جستجوی کار Job Seeker در قبرس

در این روش متقاضی اخذ ویزای کار قبرس در ابتدا ویزای جست و جوی کار Job Seeker این کشور را دریافت می کند. از شرایط مهاجرت کاری به قبرس ورود متقاضی به قبرس با اخذ ویزای ۶ ماهه و تلاش برای یافتن کار مناسب در این 6 ماه است. اگر متقاضی در این مدت موفق به یافتن کار مورد نظر شود، می تواند برای اخذ ویزای کاری قبرس اقدام کند. متقاضی با اخذ ویزای کار قبرس می تواند تا 5 سال در این کشور کار و اقامت و زندگی کند. ویزای کار قبرس قابل تمدید است.

وضعیت کار و اشتغال در قبرس شمالی

قبرس به عنوان دروازه اروپا و عضوی از اتحادیه اروپا دارای موقعیت کار و اشتغال مناسب و تجارت می باشد. نرخ مالیات شرکتی در قبرس 12.5% می باشد که این کشور را به یک مکان مناسب برای مشاغل بین المللی تبدیل کرده است.

نرخ بیکاری در قبرس شمالی از 8.3% به 8% در سپتامبر 2022 کاهش یافت و تعداد متقاضیان بیکار با کاهش 2000 نفری به 39.000 نفر رسید. در حالی که نرخ بیکاری جوانان زیر 25 سال به عنوان نیروی کار جوان در قبرس شمالی بدون تغییر در حدود 21.7% باقی مانده است. نرخ بیکاری در مقایسه با ماه سپتامبر 2021 به دلیل افزایش 10.000 نفر بیکار از حدود 6.2% در حدود 1.8% افزایش یافته است.

حداقل درآمد و حقوق یک کارگر ساده در کشور قبرس ماهانه در حدود 870 دلار و حداقل حقوق یک کارمند ساده در این کشور ماهانه در حدود 2000 یورو می باشد.

یافتن کار برای متقاضیان بین المللی در قبرس شمالی در مقایسه با افراد بومی دشوارتر است، زیرا بیشتر کارفرمایان قبرسی خواهان استخدام نیروی های کاری مسلط به زبان یونانی می باشند.

مهاجرت به قبرس از طریق سرمایه گذاری

کشور قبرس با تسهیل سیاست های حمایتی و ارائه برنامه های متنوع در حوزه سرمایه گذاری بسیاری از سرمایه گذاران خارجی را جذب کرده است. متقاضیان اخذ اقامت قبرس جنوبی مهاجرت سرمایه گذاری می توانند از روش های مختلف در این کشور سرمایه گذاری کنند. در واقع شرایط اقامت در قبرس جنوبی و شرایط اقامت در قبرس شمالی از طریق سرمایه گذاری امکان پذیر است. متقاضیان می توانند از طریق روش های تمکن مالی، ثبت شرکت و مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک شرایط مهاجرت به کشور قبرس را فراهم کنند.

از شرایط اقامت و زندگی از طریق مهاجرت سرمایه گذاری در قبرس دارا بودن حداقل ۱۸ سال تمام، دارا بودن گواهی عدم سوء پیشینه و دارا بودن حداقل سابقه یک سفر به قبرس می باشد. روش ها و شرایط مهاجرت به قبرس از طریق سرمایه گذاری شامل موارد زیر می شود:

سرمایه گذاری در قبرس از طریق خرید خانه و ملک

متقاضیان با خرید خانه و ملک و آپارتمان در قبرس می توانند به این کشور مهاجرت کنند. متقاضیان برای اخذ ویزای سرمایه گذاری و مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک باید خانه و یا ملک به ارزش 2 میلیون و 500.000 یورو در این کشور خریداری کنند. متقاضیان با مهاجرت به قبرس از طریق خرید ملک از مزایای زیر برخوردار می شوند:

  • سفر به کشورهای حوزه شینگن
  • عدم نیاز به مدرک مهارت زبان
  • امکان دریافت تابعیت دوگانه
  • اخذ اقامت 5 ساله قبرس
  • اخذ پاسپورت قبرس و سفر به ۱۵۷ کشور جهان بدون اخذ ویزا
  • اخذ ویزای همراه برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال متقاضی
  • کسب درآمد از محل اجاره بهای خانه و ملک
  • زندگی و کار در کشورهای اتحادیه اروپا
  • افتتاح حساب بانکی در بانک های بین المللی قبرس
  • اخذ مجوز اقامت برای پدر و مادر متقاضی و پدر و مادر همسر متقاضی

سرمایه گذاری در قبرس از طریق ثبت شرکت

متقاضیان از طریق سرمایه گذاری در ثبت شرکت در قبرس می توانند اقامت دائم و تابعیت این کشور را دریافت کنند. از شرایط اقامت دائم در قبرس شمالی و شرایط اقامت در قبرس جنوبی ثبت شرکت تجاری فعال و سودآور می باشد. متقاضی برای ثبت شرکت تجاری در قبرس باید دارای سرمایه اولیه حدود 60.000 یورو باشد. از دیگر شرایط مهاجرت به قبرس اروپایی از طریق ثبت شرکت استخدام حداقل 5 شهروند قبرسی در شرکت تجاری در مدت زمان 5 سال می باشد. متقاضیانی که مهاجرت قبرس شمالی و جنوبی را از طریق ثبت شرکت انتخاب کرده اند، می توانند تا زمان فعالیت مداوم و سودآور شرکت تجاری مجوز اقامت خود را تمدید کنند.

سرمایه گذاری در قبرس از طریق خرید اوراق بهادار

متقاضیان از طریق خرید اوراق بهادار و اوراق قرضه دولتی و سهام شرکت های تجاری می توانند در قبرس سرمایه گذاری کند. متقاضیان برای خرید اوراق بهادار و سرمایه گذاری در این کشور باید در حدود ۲.۰۰۰.۰۰۰ یورو اوراق بهادار خریداری کنند.

سرمایه گذاری در قبرس از طریق ترکیب روش های سرمایه گذاری

در این روش سرمایه گذاری متقاضیان می توانند از طریق ترکیب روش های سرمایه گذاری شرایط اقامت در قبرس و مهاجرت به این کشور را فراهم کنند. مجموع هزینه های سرمایه گذاری در روش ترکیبی باید در حدود ۲.۰۰۰.۰۰۰ یورو باشد. به طور مثال متقاضی می تواند ملک و خانه ای به ارزش ۵۰۰.۰۰۰ یورو را خریداری کند و در حدود ۱.۵۰۰.۰۰۰ یورو را به خرید اوراق قرضه دولتی اختصاص دهد.

مهاجرت به قبرس از طریق ازدواج

از دیگر روش های مهاجرت به کشور قبرس ازدواج متقاضی با شهروند و تبعه قبرسی است. متقاضی از طریق ازدواج با شهروند قبرسی می توانند شرایط اقامت و زندگی در کشور قبرس را فراهم کند. بخش قبرس جنوبی مهاجرت از طریق ازدواج را راحت کرده است، البته بخش قبرس شمالی مهاجرت از طریق ازدواج را نیز برای متقاضیان امکان پذیر کرده است.

کشور قبرس برای مهاجرت از طریق ازدواج از قوانین کشورهای عضو پیمان شینگن تبعیت می کند. از شرایط اقامت در قبرس جنوبی و شرایط اقامت در قبرس شمالی از طریق ازدواج موارد زیر را می توان نام برد:

  • متقاضی باید دارای درآمد کافی برای تامین هزینه های زندگی مشترک ماهانه در حدود 1000 یورو در مدت زندگی مشترک باشد و بتواند محل اقامت مناسب برای زندگی مشترک در قبرس فراهم کند.
  • متقاضی باید مدارک لازم از جمله مجوز اقامت دائم یا تابعیت شهروند قبرس، گواهی عدم سوء پیشینه متقاضی، رسید پرداخت هزینه ۳۰۰ یورو و گواهی تولد فرزندان در صورت طلاق را ارائه دهد.
  • متقاضی در همان ابتدای ازدواج دارای شرایط اقامت دائم در قبرس شمالی و جنوبی نمی باشد و متقاضی در ابتدا مجوز اقامت 2 ساله قبرس را دریافت می کند.
  • اگر زندگی مشترک متقاضی تا مدت ۳ سال به خوبی ادامه داشته باشد، متقاضی می تواند اقامت ۵ ساله قبرس و سپس تابعیت این کشور را دریافت کند.
مهاجرت به قبرس از طریق ازدواج

مهاجرت به قبرس از طریق ازدواج

مهاجرت به کشور قبرس از طریق تولد

از دیگر روش های مهاجرت قبرس روش تولد فرزند در این کشور می باشد. به طور کلی همه کشورهای جهان برای اعطای تابعیت به کودک متولد شده در آن کشور از قانون خون و قانون خاک تبعیت می کنند. کشور قبرس در مورد اعطای تابعیت از قانون خون تبعیت می کند. برخی از نکات مهم در مورد تبعیت کشور قبرس از قانون خون و اعطای تابعیت به کودکان متولد شده در این کشور عبارت است از:

  • کودک متولد شده در خاک قبرس و دارای پدر و مادر با تابعیت و شهروندی قبرس تابعیت قبرس را دریافت می کند.
  • کودک متولد شده در قبرس و دارای پدر و مادر بدون تابعیت قبرس که در این کشور زندگی کنند، تابعیت قبرس را دریافت نمی کند.
  • متقاضیان دارای تابعیت کشور انگلستان و یا کشورهای مستعمره انگلستان متولد سال های 1914 تا 1960 در کشور قبرس می توانند تابعیت قبرس را دریافت کنند.
  • کودک متولد شده در قبرس با مادر دارای تابعیت قبرس اما پدر بدون تابعیت این کشور تابعیت کشور قبرس را دریافت می کند.
  • کودک متولد شده در هر کشور جهان با پدر دارای تابعیت قبرس تابعیت قبرس را دریافت می کند.
  • شرایط مهاجرت به بخش قبرس شمالی و شرایط مهاجرت به قبرس جنوبی از طریق تولد فرزند به صورتی است که با تولد کودک دارای پدر و مادر شهروند و تبعه قبرس امکان پذیر است.

مهاجرت به کشور قبرس از طریق پناهندگی

متقاضیانی که کشور قبرس برای مهاجرت از طریق پناهندگی را انتخاب کرده اند باید بدانند که موسسه مهاجرتی اصطهباناتی هیچ گونه خدماتی را در این حوزه ارائه نمی دهد و ذکر این روش در این مقاله فقط به دلیل آگاهی بخشی متقاضیان عزیز از همه روش های مهاجرت به کشور قبرس می باشد.

قبرس از کشورهای مخالف پناهندگی و پذیرش پناهجویان است و بر این اساس دارای شرایط مناسب برای پناهجویان نمی باشد. متقاضیان باید درخواست پناهندگی را از طریق اداره مهاجرت و درست پس از ورود به این کشور مطرح کنند. از زمان ارائه درخواست در حدود 6 ماه تا یک سال بررسی پرونده پناهجویان طول می کشد و آن ها در این مدت باید در کمپ های پناهندگان اقامت کنند.

شرایط زندگی در کمپ های پناهندگان قبرس بسیار نامناسب است. ترس از اخراج موجب انجام کارهای سخت برای پناهجویان می شود. در صورتی که با درخواست پناهجو موافقت شود، مجوز اقامت ۵ ساله صادر می شود و پناهجو پس از ۷ سال می تواند برای اخذ پاسپورت قبرس اقدام کند.

با اخذ مجوز اقامت قانونی پناهجویان می تواند در قبرس به کار و اشتغال بپردازد و از حقوق شهروندی این کشور برخوردار شود.

البته وضعیت کار و اشتغال پناهجویان در قبرس چندان مساعد و مناسب نیست. اغلب پناهجویان ناچار به کار در بخش های بازیافت زباله و کشاورزی با ساعت های کار طولانی می باشند. بهتر است متقاضیان مهاجرت به قبرس شمالی و مهاجرت به قبرس جنوبی از طریق پناهندگی در ابتدا روش های قانونی مهاجرت به این کشور را امتحان کنند.

مهاجرت به کشور قبرس برای هنرمندان و افراد موفق

کشور قبرس شرایط لازم را برای مهاجرت هنرمندان و افراد موفق فراهم کرده است. هنرمندان و افراد موفق در حوزه های هنری، فرهنگی، ادبی و ورزشی می توانند با ارائه مدارک لازم و دارا بودن شرایط مورد نیاز شرایط اقامت در قبرس را فراهم کنند. اداره مهاجرت قبرس مجوز اقامت موقت و همچنین ویزای کار را برای هنرمندان و افراد موفق صادر می کند. هنرمندان با دارا بودن شرایط مهاجرت به قبرس جنوبی و شرایط مهاجرت به قبرس شمالی می توانند در مراکز هنری و فرهنگی، تئاتر، سینما و رویدادهای فرهنگی و هنری این کشور مشغول کار شوند.

از شرایط اقامت دائم در قبرس شمالی و شرایط اقامت در قبرس جنوبی از طریق ویزای هنرمندان می توان به تکمیل و ارسال فرم درخواست M58A، ارائه بلیط رفت و برگشت به قبرس، ارائه ضمانت بانکی و ارائه گواهی کمیسیون درآمد داخلی اشاره کرد.

شرایط اقامت قبرس شمالی

شرایط اقامت در قبرس شمالی بسته به ملیت و هدف اقامت شما می تواند متفاوت باشد. در ادامه شرایط را بررسی خواهیم کرد:

1- شرایط ویزا: قبرس شمالی برای ملیت های مختلف شرایط متفاوتی دارد. گردشگران بسیاری از کشورها می توانند بدون ویزا برای اقامت کوتاه مدت، معمولا تا 90 روز، وارد شوند. با این حال، مهم است که آخرین مقررات و الزامات ویزا را قبل از سفر بررسی کنید.

2- مجوزهای اقامت: اگر قصد دارید برای مدت طولانی یا با اهدافی غیر از گردشگری (مانند کار یا تحصیل) در قبرس شمالی بمانید، ممکن است به اجازه اقامت نیاز داشته باشید. این مجوزها معمولاً برای اهداف و مدت زمان خاصی صادر می شوند و نیاز به ارائه مدارک لازم دارند.

3- کار و تحصیل: برای اتباع خارجی که به دنبال کار یا تحصیل در قبرس شمالی هستند، مجوزهای خاصی مورد نیاز است. این مجوزها معمولاً از طریق کارفرما یا مؤسسه آموزشی تنظیم می شوند.

4- مالکیت ملک: قبرس شمالی به اتباع خارجی اجازه می دهد تا دارایی داشته باشند و خرید ملک می تواند راهی برای اقامت باشد.

5-مراقبت های بهداشتی: قبرس شمالی خدمات بهداشتی عمومی و خصوصی را ارائه می دهد. بسیاری از ساکنان و مهاجران برای دسترسی به امکانات مراقبت های بهداشتی با کیفیت بالاتر، بیمه درمانی خصوصی را انتخاب می کنند.

6- هزینه زندگی: هزینه زندگی در قبرس شمالی به طور کلی کمتر از بسیاری از کشورهای اروپایی است که شامل هزینه هایی مانند اقامت، حمل و نقل و کالاهای روزانه می شود.

7- زبان: ترکی زبان رسمی در قبرس شمالی است. در حالی که بسیاری از مردم به خصوص در مناطق توریستی انگلیسی صحبت می کنند، داشتن درک اولیه از ترکی می تواند برای زندگی روزمره مفید باشد.

8- ایمنی و امنیت: قبرس شمالی با نرخ جرم و جنایت نسبتاً کم، امن در نظر گرفته می شود.

9- احترام به قوانین و آداب و رسوم محلی: احترام به قوانین و آداب و رسوم محلی در قبرس شمالی، که جمعیتی عمدتاً ترک هستند، بسیار مهم است. درک و پایبندی به هنجارها و رسوم محلی به ارتباط بهتر و سالم تر کمک شایانی می کند.

مشاوره تخصصی از مشاوران اصطهباناتی برای مهاجرت به قبرس

گروه تخصصی مشاوران و وکلای موسسه مهاجرتی اصطهباناتی با دارا بودن سال ها تجربه و سابقه کاری مفید و درخشان در حوزه مهاجرت به کشورهای اروپایی، آسیایی و استرالیا و کانادا بهترین خدمات مهاجرتی را به متقاضیان ارائه می دهد. در راستای مشاوره های تخصصی مهاجرتی متقاضیان می توانند از طریق شرکت مهاجرتی پل قبرس به منظور مهاجرت به این کشور اقدام کنند.

وکیل مهاجرت به قبرس شمالی و مشاوران برجسته موسسه ما با آگاهی از شرایط اقتصادی و تحصیلی و فردی متقاضیان و همچنین اهداف و برنامه های آن ها از مهاجرت بهترین روش مهاجرتی را به متقاضیان می کنند.

گروه تخصصی مشاوران و وکلای موسسه ما در ابتدا مسیر مهاجرتی را مشخص کرده و بر اساس آن مسیر پرونده مهاجرت را اجرا می کنند. اگر برای مهاجرت به کشور اروپایی قبرس دچار سردرگمی هستید و نمی دانید کدام کشور و کدام روش مهاجرتی برای شما مناسب است، با وکیل مهاجرت به قبرس شمالی موسسه مهاجرتی ما و همچنین مشاوران شرکت مهاجرتی پل قبرس مهاجرت به مشاوره کنید.

مدارک لازم برای مهاجرت به کشور قبرس

متقاضیان برای مهاجرت به کشور قبرس از روش های مختلف نیازمند ارائه مدارک مختلف می باشند. به طور مثال برای مهاجرت کاری به قبرس دارا بودن پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای قبرسی الزامی است. یا اینکه برای مهاجرت قبرس از طریق سرمایه گذاری متقاضی نیازمند بودجه لازم برای سرمایه گذاری است. همچنین برای مهاجرت از طریق تحصیلی متقاضی باید دارای شرایط تحصیلی مناسب باشد. در واقع مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کشور قبرس از طریق هر یک از روش های ذکر شده در این مقاله متفاوت است. اما مدارک کلی که برای هر روش مهاجرتی به قبرس مورد نیاز می باشد عبارت است از:

  • مدارک هویتی (شناسنامه، کارت ملی، گواهی ازدواج یا طلاق)
  • پاسپورت با اعتبار کافی
  • گواهی عدم سوء پیشینه و سوابق جرم و جنایت
  • گواهی سلامت روحی و جسمی متقاضی
  • گواهی تمکن مالی کافی بر اساس روش مهاجرت
  • بیمه درمانی معتبر
  • عکس های اخیرا گرفته شده

خدمات درمانی و رفاهی در قبرس شمالی

کشور قبرس شمالی برای رفاه و آرامش ساکنان و همچنین مهاجران در این کشور خدمات درمانی و پزشکی رایگان را در بیمارستان ها و کلینیک های درمانی این کشور ارائه می دهد. متقاضیان با تحصیل در دانشگاه های قبرس شمالی و همچنین کار و اشتغال در این کشور تحت پوشش بیمه درمانی قبرس قرار می گیرند.

حق بیمه دانشجویی به عنوان بخشی از شهریه و هزینه تحصیلی در دانشگاه های قبرس شمالی از دانشجویان دریافت می شود. ویزیت و انجام عمل های جراحی در بیمارستان های دولتی قبرس شمالی به رایگان برای دانشجویان انجام می شود.

هزینه مهاجرت به قبرس در سال 2022-2023

هزینه مهاجرت به قبرس برای متقاضیان از طریق روش های مختلف مهاجرتی متفاوت است. متقاضی که برای مهاجرت به قبرس از طریق کار اقدام می کند نیازمند ارائه تمکن مالی و صرف هزینه های مهاجرت است که با هزینه مهاجرت متقاضی از طریق خرید متفاوت است. اما به طور کلی همه متقاضیان برای مهاجرت به قبرس شمالی و جنوبی باید هزینه های پردازش پرونده و هزینه های لازم مهاجرت را پرداخت کنند. به طور کلی هزینه مهاجرت به قبرس عبارت است از:

توضیحاتهزینه مهاجرت به قبرس
هزینه تست های بیومتریک برای هر متقاضی50 یورو
هزینه پردازش برونده مهاجرت برای هر متقاضی500 یورو
هزینه اخذ ویزای ترانزیت15 یورو
هزینه اخذ ویزای بلند مدت قبرس60 یورو
هزینه اخذ ویزای کوتاه مدت مولتی یک تا 5 ساله قبرس60 یورو
هزینه تمدید ویزای اقامت قبرس30 یورو
توضیحاتهزینه های مهاجرت به قبرس از روش های مختلف
هزینه لازم برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری2.000.000 و 500 هزار یورو
هزینه لازم برای مهاجرت از طریق ثبت شرکت تجاری60.000 یورو
هزینه لازم برای مهاجرت از طریق اخذ ویزای کار500 یورو
هزینه لازم برای مهاجرت از طریق اخذ ویزای تحصیلی10.000 یورو
هزینه لازم برای مهاجرت از طریق ازدواج35 یورو

هزینه های زندگی در قبرس در سال 2022-2023

یکی از دلایل مهم متقاضیان بین المللی برای انتخاب کشور قبرس برای مهاجرت پایین بودن هزینه های زندگی است. هزینه زندگی در قبرس شمالی و جنوبی در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی در سطح بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. هزینه های زندگی در کشور قبرس در مقایسه با کشور انگلستان در حدود 57% کمتر است. در همه شهرهای قبرس چه کوچک و چه بزرگ ساکنان دسترسی راحت به کالاهای استاندارد با کیفیت مطلوب و قیمت پایین دارند.

  • هزینه های زندگی در قبرس در سال 2022 برای یک متقاضی بدون احتساب اجاره بهای محل اقامت ماهانه در حدود 730 یورو می باشد.
  • هزینه های زندگی در قبرس در سال 2022 برای یک خانواده 4 نفره بدون احتساب اجاره بهای محل اقامت ماهانه در حدود 2.566 یورو می باشد.
  • هزینه های زندگی در قبرس به طور متوسط در حدود 52.20% بالاتر از ایران است.
  • هزینه های اجاره بهای یک آپارتمان در قبرس به طور متوسط در حدود 75.68% بالاتر از ایران است.
مواردهزینه های زندگی در قبرس در سال 2022
صرف غذا در یک رستوران معمولی13.00 یورو
یک فنجان 0.33 لیتری قهوه1.47 یورو
یک لیتر شیر1.48 یورو
500 گرم گوشت سفید1.66 یورو
یک کیلوگرم برنج2.07 یورو
12 عدد تخم مرغ2.86 یورو
بلیط یک طرفه وسایل نقلیه عمومی1.50 یورو
هزینه انرژی (برق، آب، وسایل سرمایشی و گرمایشی، دفع زباله) برای آپارتمان 85 متری166.42 یورو
هزینه ماهانه باشگاه ورزشی56.89 یورو
اجاره بهای یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر814.49 یورو
متوسط حقوق و درآمد ماهانه پس از کسر مالیات1.274.80 یورو

اخذ تابعیت و اقامت دائم قبرس

شرایط اقامت دائم در قبرس شمالی و شرایط اقامت در قبرس جنوبی و اخذ تابعیت این کشور از روش های مختلف برای متقاضیان امکان پذیر است. متقاضیان از هر روش مهاجرتی برای اخذ اقامت دائم و تابعیت قبرس باید در حدود 5 تا 10 سال در این کشور به کار و اشتغال و اقامت بپردازند.

متقاضیان با مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک، با مهاجرت به قبرس از طریق کار، با دارا بودن شرایط مهاجرت به قبرس اروپایی از طریق سرمایه گذاری و با مهاجرت به قبرس از طریق ازدواج می توانند مجوز اقامت دائم و در نهایت تابعیت و شهروندی این کشور را دریافت کنند.

شرایط اقامت و زندگی در قبرس با اخذ مجوز اقامت دائم از طریق 5 سال کار و اقامت مستمر امکان پذیر است. از مهم ترین شرایط اخذ اقامت دائم و تابعیت قبرس از روش های مختلف مهاجرتی موارد زیر را می توان نام برد:

روش مهاجرتی به قبرسشرایط اخذ مجوز اقامت دائم و تابعیت قبرس
مهاجرت از طریق تحصیل در دانشگاه های قبرسفارغ التحصیلی از دانشگاه های قبرس/یافتن شغل مورد نظر در مهلت جستجوی کار پس از فارغ التحصیلی/ کار و اشتغال به مدت 5 سال
مهاجرت از طریق اخذ ویزای کاریدریافت پیشنهاد کاری از کارفرمای قبرسی/اخذ مجوز کار از کارفرمای قبرسی/ تمدید مجوز یک ساله کار در قبرس/کار و اشتغال با ویزای کار در قبرس به مدت 10 سال
مهاجرت از طریق سرمایه گذاریخرید خانه و ملک در قبرس/اخذ ویزای اقامت یک ساله قبرس/ گذشت 10 سال از اقامت در قبرس
مهاجرت از طریق ازدواجازدواج با شهروند قبرس/اثبات واقعی بودن ازدواج/گذشت 5 سال از ازدواج در قبرس

اخذ پاسپورت معتبر قبرس

متقاضیان با اخذ تابعیت و شهروندی کشور قبرس می توانند برای دریافت پاسپورت این کشور درخواست دهند. متقاضیان از طریق اخذ ویزای تحصیلی، اخذ اقامت قبرس از طریق کار، مهاجرت به قبرس از طریق خرید ملک و مهاجرت به کشور قبرس از طریق سرمایه گذاری می توانند پس از ۵ سال اقامت و کار در این کشور اقامت دائم قبرس را دریافت کنند. پس از ۷ سال کار و زندگی و اقامت در قبرس شرایط اخذ پاسپورت قبرس برای متقاضیان فراهم است. ارزش و اعتبار پاسپورت کشور قبرس در میان معتبرترین پاسپورت های جهان در رتبه ۸ می باشد. متقاضیان با دریافت پاسپورت قبرس می توانند به ۱۲۲ کشور جهان بدون نیاز به اخذ ویزا رفت و آمد کنند.

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق موسسه اصطهباناتی

یکی از موارد مهم برای مهاجرت به کشورهای اروپایی به ویژه کشور قبرس مشاوره با وکلا و کارشناسان مهاجرتی است که به قوانین مهاجرتی هر دو کشور آگاه هستند. از آنجا که مهاجرت به این کشور اروپایی به تنهایی بدون کمک و مشاوره با متخصصان مهاجرت دشوار، زمان بر و با صرف هزینه های گزاف خواهد بود، متقاضیان می توانند از مشاوره های متخصصان مهاجرت موسسه مهاجرتی اصطهباناتی برخوردار شوند. مشاوران موسسه ما اطلاعات و خدماتی را به متقاضیان ارائه می دهند که در کمتر موسسه مهاجرتی دیده می شود.

کارشناسان و وکیل مهاجرت به قبرس شمالی موسسه ما با آگاهی از آخرین قوانین حقوقی و مهاجرتی اطلاعات لازم در مورد چگونگی اخذ اقامت، شرایط اقامت دائم در قبرس شمالی، شرایط مهاجرت به قبرس شمالی و موضوعات مربوط به مهاجرت را در اختیار متقاضیان می گذارند. در واقع متقاضیان با انتخاب این موسسه مهاجرتی و بهره مندی از مشاوره ها و خدمات مهاجرتی موسسه ما برای آینده کاری و تحصیلی و زندگی در یکی از کشورهای اروپایی برنامه ریزی خواهند کرد. شرکت مهاجرتی پل قبرس نیز برای مهاجرت به این کشور در خدمت همه متقاضیان عزیز خواهد بود.

سخن آخر

در این مقاله شرایط مهاجرت به کشور قبرس از صفر تا صد مورد بررسی دقیق قرار گرفت. گرچه برای هر یک از روش های مهاجرت به کشور قبرس شرایط و مدارک خاصی مورد نیاز است اما دارا بودن تمکن مالی کافی و مدارک لازم برای هر روش مهاجرتی از مهم ترین شرایط اخذ اقامت قبرس است.

متقاضیانی که قصد مهاجرت به کشور قبرس از روش های مهاجرتی مختلف را دارند، می توانند با کارشناسان مهاجرت تحصیلی موسسه مهاجرتی اصطهباناتی مشاوره کنند و از تضمین ارائه خدمات مهاجرتی و اخذ ویزای اقامت قبرس در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه اطمینان حاصل کنند.

سوالات متداول در مورد مهاجرت به قبرس

1- مدت زمان لازم برای اخذ اقامت دائم و تابعیت قبرس چقدر است؟

متقاضیان از هر روش مهاجرتی برای اخذ اقامت دائم و تابعیت قبرس باید در حدود 5 تا 10 سال در این کشور به کار و اشتغال و اقامت بپردازند.

2- هزینه های زندگی در قبرس در سال 2022 چقدر است؟

هزینه های زندگی در قبرس در سال 2022 برای یک متقاضی بدون احتساب اجاره بهای محل اقامت ماهانه در حدود 730 یورو می باشد.

3- مهم ترین شرایط مهاجرت به کشور قبرس از طریق ثبت شرکت چیست؟

دارا بودن سرمایه اولیه حدود 60.000 یورو و استخدام حداقل 5 شهروند قبرسی در شرکت تجاری در مدت زمان 5 سال می باشد.

4- حداقل حقوق و درآمد در قبرس چقدر است؟

حداقل درآمد و حقوق یک کارگر ساده در کشور قبرس ماهانه در حدود 870 دلار و حداقل حقوق یک کارمند ساده در این کشور ماهانه در حدود 2000 یورو می باشد.

5- روش های مهاجرت به قبرس از طریق کار کدامند؟

اخذ پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای قبرسی و اخذ ویزای جستجوی کار Job Seeker در قبرس می باشد.

4.7/5 - (6 امتیاز)

2 دیدگاه برای “اقامت و مهاجرت به قبرس + شرایط و هزینه

  1. سعید توانافر گفت:

    سلام واقعا از اطلاعات شما ممنونم خیلی عالی بود

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقت بخیر ممنون از حسن توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *