تحصیل پزشکی در روسیه

در روسیه، تحصیل در رشته پزشکی یکی از گزینه‌های محبوب برای دانشجویان بین‌المللی است. دانشگاه‌های معتبر در روسیه امکانات آموزشی خوبی دارند و برخی از آن‌ها در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی نیز شناخته شده‌اند. در روسیه حدود 100 دانشگاه پزشکی وجود دارد. این دانشگاه ها دوره های پزشکی را به زبان روسی و انگلیسی ارائه می دهند. دانشگاه های پزشکی روسیه از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مدارک آنها توسط بسیاری از کشورهای جهان مورد تایید قرار گرفته است. در این مقاله به نکات مهم تحصیل پزشکی در روسیه می پردازیم. جهت اخذ ویزا تحصیلی و پذیرش از برترین دانشگاه‌های پزشکی روسیه، دانشگاه لومونوسف، سچینوا و … میتوانید با شماره 09426001036 تماس بگیرید و با رزرو مشاوره تخصصی اقدامات لازم برای اخذ پذیرش و ویزا تحصیلی روسیه را انجام دهید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
تعداد دانشگاه های پزشکی100
تعداد دانشجویان بین المللی در رشته های پزشکی در روسیهحدود 50 هزار دانشجو
تعداد دانشجویان پزشکی در روسیهحدود 250 هزار دانشجوی پزشکی
متوسط درآمد پزشک در روسیه48000 روبل در ماه

مزایای تحصیل پزشکی در روسیه

برخی مزایای تحصیل پزشکی در روسیه به صورت زیر هستند:

  • کیفیت بالای آموزش پزشکی: دانشگاه های پزشکی روسیه از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مدارک آنها توسط بسیاری از کشورهای جهان مورد تایید قرار گرفته است.
  • هزینه های مقرون به صرفه تحصیل: هزینه تحصیل پزشکی در روسیه نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر مقرون به صرفه است.
  • فرصت کار دانشجویی: دانشجویان پزشکی در روسیه فرصت کار دانشجویی نیز دارند. این کار دانشجویی می تواند به تامین بخشی از هزینه های تحصیل کمک کند.
  • امکان تحصیل به زبان روسی یا انگلیسی: دانشگاه های پزشکی روسیه دوره های پزشکی را به زبان روسی و انگلیسی ارائه می دهند. این امر امکان تحصیل برای دانشجویانی را که زبان روسی نمی دانند، فراهم می کند.

دانشگاه های پزشکی روسیه

در روسیه بسیاری از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پزشکی دارند. برخی از دانشگاه‌های معتبر در این زمینه عبارتند از:

  • دانشگاه مدیکال مسکو (Moscow Medical University)
  • دانشگاه مدیکال سنت پترزبورگ (Saint Petersburg Medical University)
  • دانشگاه مدیکال نوووسیبیرسک (Novosibirsk Medical University)
  • دانشگاه پیرولوف مسکو (Pirogov Russian National Research Medical University)
  • دانشگاه لومونوسوف مسکو (Lomonosov Moscow State University)
دانشگاهرنک جهانی QSرنک در روسیه
دانشگاه لومونسوف مسکو871
دانشگاه کازان3962
          دانشگاه پزشکی تحقیقات ملی پیروگو1000+3
دانشگاه سن پترزبورگ3154
دانشگاه پاولوف1000+5
دانشگاه تومسک4186
دانشگاه نوسیبریسک4217

دانشگاه های مورد تآیید وزارت بهداشت و علوم ایران در روسیه

بر اساس آخرین لیست منتشر شده توسط وزارت بهداشت و علوم ایران، دانشگاه‌های زیر در روسیه مورد تایید این وزارتخانه هستند:

  • دانشگاه دولتی مسکو به نام دانشگاه لومونوسوف
  • دانشگاه علوم پزشکی و دندانپزشکی دولتی ای. ال اودوکیموف مسکو (صرفاً رشته دندانپزشکی)
  • دانشگاه فدرال کازان
  • دانشگاه دولتی نووسیبرسک
  • دانشگاه پزشکی دولتی پاولوف سن پترزبورگ

برای انتخاب دانشگاه باید به مورد تایید بودن آن توسط وزارت بهداشت دقت کنیدهزینه تحصیل پزشکی در روسیه

دانشگاههزینه سالانه
دانشگاه لومونسوف مسکوپادفک : از ۶۰۰۰ الی ۷۹۰۰ دلار

شهریه: ۵۱۰۹۸۰ روبل

دانشگاه کازانپادفک : ۶۰ هزار الی ۸۰ هزار روبل

شهریه: ۴۷۵۰۰۰ روبل

دانشگاه پزشکی تحقیقات ملی پیروگوپادفک: ۲۹۰ هزار روبل

شهریه: ۴۶۰ هزار روبل

دانشگاه پاولوشهریه : از ۳۰۰ هزار الی ۳۸۳ هزار روبل
دانشگاه سن پترزبورگشهریه: ۳۵۷۱۰۰ روبل

پادفک: ۲۷۲۰۰۰ روبل

هزینه تحصیل پزشکی در روسیه بدون آزمون

هزینه تحصیل پزشکی در روسیه بدون آزمون بسته به دانشگاه و رشته تحصیلی متفاوت است. به طور کلی، هزینه تحصیل پزشکی در کشور روسیه بدون کنکور حدود 2000 تا 3000 دلار در سال است. این هزینه نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر مقرون به صرفه است.

البته شهریه دانشگاه های پزشکی روسیه بسته به شهر، دانشگاه و رشته تحصیلی متفاوت است. به عنوان مثال، شهریه دانشگاه های پزشکی در شهرهای بزرگ مانند مسکو و سن پترزبورگ بیشتر از شهریه دانشگاه های پزشکی در شهرهای کوچکتر است. همچنین شهریه رشته های پزشکی مانند پزشکی و دندانپزشکی بیشتر از شهریه رشته های غیر پزشکی مانند داروسازی است.

شرایط تحصیل پزشکی در روسیه

برخی شرایط مهم تحصیل پزشکی در روسیه که باید درباره آن ها بدانید به شرح زیر هستند:

1. زبان: بسیاری از دانشگاه‌ها در روسیه درس‌های تخصصی را به زبان روسی ارائه می‌دهند. بنابراین، شما باید قبل از ورود به دوره تحصیلی، زبان روسی را یاد بگیرید. برخی از دانشگاه‌ها همچنین برنامه‌های تحصیلی به زبان انگلیسی نیز دارند.

2. مدارک و ارزیابی: شما باید مدارک تحصیلی خود را به دانشگاه ارائه دهید. معمولاً این مدارک شامل مدرک دبیرستان، گواهی زبان انگلیسی (در صورت لزوم)، رزومه، توصیه نامه و ممکن است آزمون‌های ورودی خاصی نیز داشته باشد.

3. مدت زمان تحصیل: مدت زمان تحصیل در دوره پزشکی در روسیه معمولاً حدود 6 سال برای مقطع کارشناسی و حدود 7 سال برای مقطع دکتری است.

4. هزینه‌ها: هزینه‌های تحصیل در روسیه معمولاً به دانشگاه و نوع دوره تحصیلی بستگی دارد. دانشگاه‌های دولتی معمولاً هزینه‌های کمتری دارند اما برخی از دوره‌های تحصیلی در دانشگاه‌های خصوصی هزینه‌های بیشتری ممکن است داشته باشند.

5. اقامت و ویزا: برای تحصیل در روسیه، شما نیاز به ویزای تحصیلی دارید که باید از سفارت یا کنسولگری روسیه درخواست کنید.

شرایط سنی تحصیل پزشکی در روسیه

در روسیه، برای تحصیل پزشکی در مقطع کارشناسی، متقاضی باید حداقل ۱۷ سال سن داشته باشد. همچنین، متقاضی باید مدرک دیپلم دبیرستان یا معادل آن را از یک مدرسه معتبر دریافت کرده باشد. علاوه بر این، برخی از دانشگاه های پزشکی روسیه ممکن است محدودیت سنی برای برخی از رشته های پزشکی خاص داشته باشند. به عنوان مثال، برخی از دانشگاه ها ممکن است برای پذیرش در رشته دندانپزشکی، حداکثر سن ۲۵ سال را تعیین کنند. در مجموع، شرایط سنی تحصیل پزشکی در روسیه نسبتاً آسان است. متقاضیان با هر سنی می توانند برای تحصیل پزشکی در روسیه اقدام کنند.

شرط معدل برای تحصیل پزشکی در روسیه

در روسیه، شرط معدل برای تحصیل پزشکی مشخص نیست. در واقع، دانشگاه‌های پزشکی روسیه بیشتر بر روی رزومه تحصیلی و مهارت‌های زبانی متقاضیان تمرکز می‌کنند. با این حال، به طور کلی، متقاضیانی که معدل بالایی داشته باشند، شانس بیشتری برای پذیرش در دانشگاه‌های پزشکی روسیه خواهند داشت. معدل بالای ۱۶ برای تحصیل پزشکی در روسیه مطلوب است. علاوه بر معدل، دانشگاه‌های پزشکی روسیه به نمرات متقاضیان در دروس تخصصی مانند زیست‌شناسی، شیمی و فیزیک نیز اهمیت می‌دهند. متقاضیانی که نمرات خوبی در این دروس داشته باشند، شانس بیشتری برای پذیرش خواهند داشت. در برخی از دانشگاه‌های پزشکی روسیه، متقاضیان باید در یک آزمون ورودی شرکت کنند. این آزمون شامل سوالاتی در مورد دروس تخصصی و عمومی است. نمره بالایی در آزمون ورودی نیز می‌تواند به افزایش شانس پذیرش کمک کند.

مدت زمان تحصیل پزشکی در روسیه

مدت زمان تحصیل پزشکی در روسیه 6 سال است. این دوره شامل 2 سال تحصیلات پایه و 4 سال تحصیلات تخصصی است. در سال‌های اول، دانشجویان به دروس عمومی مانند زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک و ریاضیات می‌پردازند. همچنین، دانشجویان با مفاهیم اولیه پزشکی آشنا می‌شوند. در سال‌های بعدی، دانشجویان به دروس تخصصی پزشکی مانند آناتومی، فیزیولوژی، پاتولوژی، فارماکولوژی و تشخیص بیماری می‌پردازند. همچنین، دانشجویان دوره‌های کارآموزی و بالینی را نیز می‌گذرانند.

دانشجویان پزشکی در روسیه باید در پایان دوره تحصیلی خود، امتحانات دولتی را با موفقیت پشت سر بگذارند. پس از قبولی در این امتحانات، دانشجویان مدرک دکترای پزشکی (MD) دریافت می‌کنند.

آزمون ورودی پزشکی در روسیه

در روسیه، اکثر دانشگاه‌های پزشکی برای پذیرش در رشته پزشکی، آزمون ورودی برگزار می‌کنند. این آزمون شامل سوالاتی در مورد دروس تخصصی و عمومی است. دروس تخصصی آزمون ورودی پزشکی روسیه عبارتند از:

  • زیست‌شناسی
  • شیمی
  • فیزیک

دروس عمومی آزمون ورودی پزشکی روسیه عبارتند از:

  • ریاضیات
  • زبان روسی

نمره قبولی در آزمون ورودی پزشکی روسیه در هر دانشگاه متفاوت است. به طور کلی، نمره قبولی در حدود ۵۰ درصد است.

دانشجویان بین‌المللی که قصد تحصیل پزشکی در روسیه را دارند، باید در آزمون ورودی این کشور شرکت کنند. برای شرکت در آزمون ورودی پزشکی روسیه، دانشجویان باید از شرایط زیر برخوردار باشند:

  • مدرک دیپلم دبیرستان یا معادل آن
  • مدرک زبان روسی با حداقل سطح B2

آزمون ورودی پزشکی روسیه معمولاً در ماه‌های جولای و آگوست برگزار می‌شود.

بورسیه پزشکی در روسیه

بورسیه‌های پزشکی در روسیه فرصتی عالی برای دانشجویان بین‌المللی است تا با هزینه‌ای کمتر در این کشور تحصیل کنند.

بورسیه‌های پزشکی در روسیه توسط دولت روسیه، دانشگاه‌ها و سازمان‌های خصوصی ارائه می‌شوند. دولت روسیه بورسیه‌های تحصیلی مختلفی را برای دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهد. این بورسیه‌ها شامل هزینه شهریه، کمک هزینه زندگی و بیمه درمانی می‌شود. برای دریافت بورسیه‌های تحصیلی دولت روسیه، دانشجویان باید از شرایط زیر برخوردار باشند:

  • تابعیت یک کشور خارجی
  • مدرک دیپلم دبیرستان یا معادل آن
  • قبولی در آزمون ورودی پزشکی روسیه

امکان دریافت بورسیه تحصیلی برای پزشکی در روسیه وجود داردتحصیل رایگان پزشکی در روسیه

در برخی از دانشگاه‌های دولتی روسیه، برخی از دوره‌های تحصیلی از جمله پزشکی ممکن است برای دانشجویان داخلی یا بین‌المللی به صورت رایگان ارائه شوند. این وضعیت معمولاً برای دوره‌های تحصیلی کارشناسی (Bachelor’s) یا کارشناسی ارشد (Master’s) بیشتر رخ می‌دهد. با این حال، باید توجه داشت که وضعیت تحصیل رایگان بر اساس دانشگاه، برنامه تحصیلی، ملیت و سیاست‌های دولت متفاوت است. به عنوان مثال، دولت روسیه در برخی موارد می‌تواند بورس‌ها یا تسهیلات مالی را برای دانشجویان بین‌المللی در نظر بگیرد که باعث می‌شود هزینه تحصیل آنها کاهش یابد یا به صورت کاملاً رایگان باشد. این موارد ممکن است در دانشگاه‌های مختلف و در دوره‌های مختلف تحصیل اعمال شوند.

تحصیل پزشکی در روسیه بدون آزمون

بسیاری از دانشگاه‌های پزشکی در روسیه برای دانشجویان بین‌المللی نیاز به آزمون ورودی مانند آزمون کنکور (مانند GAMSAT در استرالیا یا MCAT در ایالات متحده) ندارند. اما این موضوع ممکن است در هر دانشگاه متفاوت باشد و تحصیل بدون آزمون در دوره‌های پزشکی در روسیه به جزئیات مختلف بستگی دارد. به عنوان جایگزین برای آزمون‌های ورودی معمولاً دانشگاه‌های روسیه به مدارک تحصیلی قبلی شما، مانند مدرک دبیرستانی یا دیپلم، توجه می‌کنند. همچنین، برخی دانشگاه‌ها ممکن است بخواهند نمره‌های شما در دروس علوم پایه مانند زیست‌شناسی، شیمی و فیزیک را بررسی کنند.

تحصیل دندانپزشکی در روسیه

تحصیل در رشته دندانپزشکی یکی از موارد محبوب برای دانشجویان بین‌المللی در روسیه است. دانشگاه‌های معتبر در روسیه برنامه‌های تحصیلی در رشته دندانپزشکی ارائه می‌دهند. بیشتر دوره‌های تحصیلی در رشته دندانپزشکی در روسیه به زبان روسی ارائه می‌شود. بنابراین، شما باید قبل از شروع دوره تحصیلی، زبان روسی را یاد بگیرید. همچنین، برخی دانشگاه‌ها برنامه‌های تحصیلی به زبان انگلیسی نیز دارند.

انتخاب دانشگاه: دانشگاه‌های معتبری در روسیه برنامه‌های تحصیلی در رشته دندانپزشکی دارند. مثال‌هایی از دانشگاه‌هایی که در این زمینه مشهورند، عبارت اند از:

  • دانشگاه مدیکال مسکو (Moscow Medical University)
  • دانشگاه مدیکال سنت پترزبورگ (Saint Petersburg Medical University)
  • دانشگاه مدیکال نوووسیبیرسک (Novosibirsk Medical University)
  • دانشگاه پیرولوف مسکو (Pirogov Russian National Research Medical University)

تحصیل داروسازی در روسیه

تحصیل در رشته داروسازی (صنعت داروسازی یا فارماسی) نیز یکی از گزینه‌های محبوب برای دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه‌های روسیه است. در این رشته، دانشجویان به مطالعه و آموزش در زمینه تولید، تجویز و تحقیقات مرتبط با داروها می‌پردازند. مانند سایر رشته‌ها، برای ورود به دوره داروسازی نیاز به مدرک دبیرستانی معتبر (معادل دیپلم) دارید. همچنین، نمره‌های دروس علوم پایه مانند زیست‌شناسی، شیمی و ریاضی نیز ممکن است بررسی شود. برخی دوره‌های تحصیلی در روسیه به زبان روسی ارائه می‌شوند. بنابراین، آشنایی با زبان روسی می‌تواند مورد نیاز باشد. در دوره‌های انگلیسی‌زبان نیز ممکن است نیاز به مدرک زبان انگلیسی مانند آیلتس یا TOEFL داشته باشید.

مدارک لازم برای اخذ پذیرش پزشکی در روسیه

مدارک لازم برای اخذ پذیرش پزشکی در روسیه به شرح زیر است:

  • مدرک دیپلم دبیرستان یا معادل آن: دانشجویان باید مدرک دیپلم دبیرستان یا معادل آن را از یک مدرسه معتبر دریافت کرده باشند. مدرک باید به زبان روسی یا انگلیسی ترجمه شود و توسط وزارت امور خارجه ایران تایید شود.
  • نمره زبان روسی یا انگلیسی: دانشجویان باید نمره زبان روسی یا انگلیسی را ارائه دهند. نمره زبان روسی برای تحصیل پزشکی در روسیه الزامی است، اما برخی از دانشگاه ها نمره زبان انگلیسی را نیز می پذیرند.
  • آزمون ورودی: برخی از دانشگاه های پزشکی روسیه آزمون ورودی برگزار می کنند. این آزمون برای ارزیابی دانش و مهارت های علمی دانشجویان طراحی شده است.
  • گواهی سلامت: دانشجویان باید گواهی سلامت جسمی و روانی ارائه دهند. این گواهی باید توسط یک پزشک معتبر صادر شود.
  • فرم درخواست: دانشجویان باید فرم درخواست پذیرش را تکمیل و ارسال کنند. این فرم معمولا شامل اطلاعات شخصی، تحصیلی و کاری دانشجو است.
  • سایر مدارک: برخی از دانشگاه های پزشکی روسیه ممکن است مدارک دیگری را نیز از دانشجویان درخواست کنند. به عنوان مثال، برخی از دانشگاه ها ممکن است از دانشجویان توصیه نامه یا رزومه تحصیلی درخواست کنند.
  • دانشجویان بین المللی باید همچنین برای ویزای دانشجویی روسیه اقدام کنند.

تحصیل تخصص پزشکی در روسیه

تحصیل تخصص پزشکی در روسیه امکان پذیر است. دانشگاه های پزشکی روسیه برنامه های تخصص پزشکی با کیفیتی را به زبان روسی و انگلیسی ارائه می دهند. مدت زمان تحصیل تخصص پزشکی در روسیه بسته به رشته تخصص، می تواند از دو تا چهار سال متفاوت باشد. در طول این دوره، دانشجویان به مطالعه موضوعاتی مانند بیماری شناسی، درمان، و جراحی می پردازند. برای تحصیل تخصص پزشکی در روسیه، دانشجویان باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • مدرک پزشکی عمومی از یک دانشگاه معتبر
  • نمره زبان روسی یا انگلیسی
  • آزمون ورودی

کار حین تحصیل در رشته پزشکی در روسیه

دانشجویان بین المللی که در روسیه تحصیل می کنند، می توانند در حین تحصیل کار کنند. طبق قانون روسیه، دانشجویان بین المللی که در یک برنامه تحصیلی تمام وقت در یک دانشگاه روسیه ثبت نام کرده اند، می توانند تا 20 ساعت در هفته کار کنند.

کار حین تحصیل در روسیه می تواند به دانشجویان کمک کند تا هزینه های زندگی خود را تامین کنند و تجربه کاری کسب کنند.

البته، کار حین تحصیل در روسیه نیز چالش هایی دارد. به عنوان مثال، دانشجویان باید زمان خود را بین کار و تحصیل مدیریت کنند.

دانشجوی پزشکی تا 20 ساعت در هفته می تواند کار کنددرآمد پزشکان در روسیه

بر اساس آمار رسمی، متوسط درآمد پزشکان در روسیه در سال 2023، 48000 روبل در ماه (778 دلار در ماه) است. این رقم با توجه به تخصص، تجربه و محل کار پزشک متفاوت است. به عنوان مثال، پزشکان در بیمارستان های دولتی معمولاً درآمد کمتری نسبت به پزشکان در بیمارستان های خصوصی دارند.

در اینجا برخی از عواملی که بر درآمد پزشکان در روسیه تأثیر می گذارد آورده شده است:

  • تخصص پزشک: پزشکان متخصص معمولاً درآمد بیشتری نسبت به پزشکان عمومی دارند.
  • تجربه پزشک: پزشکان با تجربه معمولاً درآمد بیشتری نسبت به پزشکان تازه فارغ التحصیل دارند.
  • محل کار پزشک: پزشکان در شهرهای بزرگ معمولاً درآمد بیشتری نسبت به پزشکان در شهرهای کوچک دارند.

درآمد پزشکان در روسیه به طور کلی پایین تر از درآمد پزشکان در کشورهای توسعه یافته است. با این حال، هزینه زندگی در روسیه نیز پایین تر است. بنابراین، پزشکان در روسیه می توانند با درآمد خود زندگی خوبی داشته باشند.

اقامت روسیه از طریق تحصیل پزشکی

تحصیل پزشکی در روسیه یکی از راه های اقامت در این کشور است. دانشجویان بین المللی که در دانشگاه های پزشکی روسیه تحصیل می کنند، پس از فارغ التحصیلی می توانند ویزای کار و اقامت روسیه را دریافت کنند. برای دریافت ویزای کار و اقامت روسیه، دانشجویان باید شرایط زیر را داشته باشند:

1. مدرک تحصیلی معتبر از یک دانشگاه پزشکی روسیه

2. نمره زبان روسی یا انگلیسی

3. پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای روسی

دانشجویان پس از دریافت ویزای کار و اقامت روسیه می توانند در روسیه کار کنند و زندگی کنند. پس از پنج سال کار و زندگی در روسیه، می توانند درخواست شهروندی روسیه را دهند.

جمع بندی

کشور روسیه فرصت های بسیاری را برای تحصیل پزشکی به دانشجویان ارائه می کند. اگر درباره تحصیل پزشکی در روسیه سوال یا ابهامی دارید، می توانید از طریق تماس با موسسه مهاجرتی اصطهباناتی از خدمات مشاوره ای آن ها استفاده کنید.

سوالات متداول در مورد تحصیل پزشکی در روسیه

1- آیا دانشجویان پزشکی در روسیه می توانند کار دانشجویی داشته باشند؟

بله. دانشجویان پزشکی در روسیه فرصت کار دانشجویی نیز دارند. این کار دانشجویی می تواند به تامین بخشی از هزینه های تحصیل کمک کند.

2- معدل لازم برای تحصیل پزشکی در روسیه چند است؟

برای تحصیل پزشکی در روسیه شرط معدل تعیین نشده است اما داشتن 50 درصد نمره قبولی در دروس اصلی دارای اهمیت است.

3- آیا تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در روسیه امکان پذیر است؟

بله. در بسیاری از دانشگاه های روسیه امکان تحصیل به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد.

4- شرایط سنی تحصیل پزشکی در روسیه به چه صورت است؟

داشتن حداقل 17 سال سن و اتمام دوره دبیرستان برای تحصیل لازم است.

3.8/5 - (5 امتیاز)

713 دیدگاه برای “تحصیل پزشکی در روسیه

  1. نرگس محمدی گفت:

    سلام من معدل دیپلم ۱۶.۸۲ دارم
    مدرک زبان روسی،انگلیسی و آلمانی دارم
    آیا میتونم روسیه پزشکی بخونم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقت بخیر بله میتونید

  2. عاطفه گفت:

    سلام من سال۹۱دیپلم حسابداری گرفتم و کارشانی و ارشد حسابرسی دارم بنظر شما من میتونم برای رشته پزشکی یا دندون پزشکی یکی از دانشگاه های تایید شده وزارت بهداشت تحصیل کنم هزینش حدودا چقدر میشه در سال

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      هزینه هر دانشگاه متفاوت است و بسته به دانشگاه انتخابی شما دارد. بعضی از این دانشگاه ها به زبان روسی است و نیاز به شرکت در آزمون ورودی دارید.

      1. مریم سالاری گفت:

        سلام خسته نباشید
        من رشتم انسانیه ولی میخوام برای دندانپزشکی روسیه درخواست بدم و هدفم اینه بعد از چند ترم انتقالی بگیرم ایران
        ایا انتقالی ممکنه؟
        برای انتقالی هم اهمیتی نداره رشته دبیرستانم؟
        و اینک برای دانشگاه دولتی ایران میتونم انتقالی بگیرم یا فقط ازاد؟
        ممنون میشم پاسخ بدید

        1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

          با سلام و عرض ادب
          در نظر داشته باشید که شرایط انتقالی در ایران در حال حاضر لغو شده است.

      2. محمودعلی بلندی گفت:

        سلام ورود به دانشگاه ها بستگی به رشته ما داره
        یعنی اگه رشته تجربی نباشه نمیشه وارد شد؟

        1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

          سلام وقتتون بخیر
          بله، انتخاب دانشگاه و رشته بستگی به معدل و نمرات شما دارد.

  3. Abl گفت:

    سلام روز بخیر
    بنظر شما برای تحصیل در دانشگاه های تایید روسیه زبان روسی رو بلد باشیم بهتره یا زبان انگلیسی رو یاد بگیریم و در دانشگاه های انگلیسی درس بخونیم ؟
    و یه سوال دیگه که داشتم اینه که من شنیدم وقتی چند ترم گذروندی میتونی انتقالی بگیری و برگردی ایران ، اما باید دوباره واحد هایی که پاس کردی رو تو ایران هم پاس کنی. این درسته ؟
    ممنون میشم جواب بدین .

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      تحصیل به زبان روسی دانشگاه های بیشتری را می توانید انتخاب نمایید و هزینه تحصیلتان پایین تر نسبت به زبان روسی است.

  4. Elix گفت:

    سلام، وقتتون بخیر، برای پزشکی و دندان ترکیه بهتره یا روسیه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      انتخاب کشور بستگی به شرایط شما دارد.

  5. Elix گفت:

    سلام، وقتتون بخیر، من رشتم انسانیه ولی میخوام توی روسیه پزشکی بخونم، امکانش هست یا باید تغییر رشته بدم؟(یازدهمم)

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، تحصیل در روسیه با دیپلم غیر مرتبط نیز امکان پذیر است.

  6. بهزاد گفت:

    سلام اگر در روسیه در رشته دندان پزشکیدر دانشگاه مورد تایید وزارت بهداشت به زبان انگلیسی بخوانیم آيا مورد تایید وزارت بهداشت هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، تحصیل در دانشگاه های مورد تایید ایران نیز به زبان انگلیسی انجام می شود.

  7. مرد حلبی گفت:

    سلام من کارشناسی زیست شناسی سلولی مولکولی گرایش بیوشیمی دارم با معدل ۱۶.۱۶

    به زبان انگلیسی کاملا مسلط هستم و با زبان روسی هم آشنایی دارم.

    سن ام الان ۲۴ است دور کارشناسی کار تحقیقاتی و… هم انجام دادم چند تا زبن دیگه ام بلدم که فکر نمی کنم مهم باشه!

    امکان پذیرش پزشکی یا داروسازی از دانشگاهی که مقرون به صرفه باشه وجود داره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      بله، دانشگاه های روسیه بسیار مقرون به صرفه هستند و گزینه مناسبی برای شما است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

  8. Yasin79 گفت:

    سلام با معدل دیپلم زیر ۱۲ میشه در روسیه دندان پزشکی خوند؟در روسیه چه شغل هایی برای یک دانشجو وجود دارد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      برای تحصیل دکترا در روسیه نیاز به بررسی ریزنمرات شما است. مشاغل دانشجویی مشاغل اولیه هستند که نیاز به داشتن تخصص نمی باشد.

  9. رضا گفت:

    با سلام
    میخواستم بدونم که واسه دندان پزشکی هزینه های دانشگاه در روسیه تقریبا چقدر است؟
    البته میدونم دانشگاه ها متفاوت هستند ولی حدودا چقدره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      به طور کلی هزینه های تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه های روسیه حداقل 3000-6000 دلار در سال است.

  10. hasan گفت:

    سلام.من معدل دیپلمم تقریبا 13 هستش. آیا میتونم در دانشگاهای شهر مسکو در رشته دندانپزشکی تحصیل کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، با شرکت در دوره های پادفک روسیه امکان تحصیل در رشته دندانپزشکی برای شما میسر است.

  11. Mrym گفت:

    سلام وقت بخیر
    ایا میشه در نیمه های پزشکی عمومی ایران به روسیه مهاجرت کرد؟؟؟یا بعد از اتمام عمومی ایران برای تخصص و فوق به روسیه مهاجرت کرو؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      احتمال تطبیق واحد بسیار کم است و به شما توصیه می کنیم دوره تحصیلی خود را به اتمام برسانید.

  12. ساشا گفت:

    با سلام….میخواستم بدونم،،،در ترکیه یا روسیه امکان تحصیل دندان پزشکی بدون آزمون ورودی(مثل همون کنکور ما ) با فقط ارائه مدارک دبیرستان امکان دارد؟??

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، در هر دو کشور می توانید در تعدادی از دانشگاه ها بدون آزمون ورودی وارد دانشگاه شوید. به شما توصیه می کنیم با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا اطلاعات دقیق تری را در اختیار شما قرار دهند.

  13. هدایتی گفت:

    سلام
    من دیپلم تربیت بدنی دارم آیا میتونم تو روسیه فیزیوتراپی بخونم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      بله، تحصیل در روسیه با دیپلم تربیت بدنی نیز امکان پذیر است.

    2. ناهیدهواسی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      من ودخترم تصمیم گرفتیم برای ادامه تحصیل دررشته دندان پزشکی وپزشکی به روسیه بریم ولی یه دختر ۴ ساله دیگه دارم که نمیتونم ایران بزارم میتونم باخودم ببرم

      1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

        با سلام و عرض ادب
        بله، فرزند 4 ساله شما می تواند از طریق پیوست اقدام نماید.

  14. سجاد گفت:

    سلام
    لطفا تلفن تماس کارشناسان راجهت راهنمایی وثبت نام ارسال کنید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      شماره های کارشناسان ما در سایت در قسمت تماس با ما ثبت شده است.

  15. رویا گفت:

    با سلام وعرض خسته نباشید خدمت شما. سوالی داشتم از حضورتون: من 18 سالمه و معدل دیپلم تجربیم 19.96 میخواستم بدونم که آیا میتونم درخواست بورسیه بدم و اینکه چقدر احتمال داره که بورسیه بشم؟
    و اینکه حتی با با وجود بوسیه باید در دوره پادفک آزمون داد؟ سطح آزمون به چه صورته؟
    خیلی ممنون میشم اگر به بنده پاسخ بدید. با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بورسیه های تحصیلی برای دوره های دانشگاهی اعطا می گردد. با ارائه رزومه قوی می توانید بورسیه تحصیلی روسیه را دریافت نمایید.

  16. پژمان گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده متعهد به خدمت هستم در آموزش و پرورش آیا میتوانم برای تحصیل در روسیه اقدام کنم ؟ راهکاری برای اینکار هس

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      به صورت کلی دوره های پزشکی در روسیه به صورت حضوری است و نیازمند حضور شما در کلاس ها می باشد.

  17. NARSIS گفت:

    سلام ببخشيد من 22 سال سن دارم ميخواستم ببينم كدوم كشور هزينه كمتري واسه دندونبزشكي ميگيره و نيازي به مدرك زبان نداره و معدل ديبلمم هم 19/55 هستش.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      شما می توانید کشور هایی را انتخاب نمایید که دوره زبان و یا پیش دانشگاهی برگزار می کنند. کشور هایی مانند فرانسه، ترکیه، روسیه و غیره از این جمله کشور ها می باشند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های ذکر شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

  18. الی گفت:

    سلام خسته نباشید. بنده 4 سوال دارم
    اول اینکه هزینه 70-80 میلیون و بیشتر با احتساب یارانه تحصیلی هستش یا خیر (یعنی اون 10-20 درصدی که ما باید پرداخت کنیم این مقدار هستش یا کمتر میشه) و 70-80 میلیون شامل هزینه خوابگاه هستش؟
    دوم اینکه دوره پادفک همون 1 سالی هست که باید زبان روسی یاد بگیریم و با احتساب اون پزشکی عمومی میشه 7 سال یا جداست و با احتساب یادگیری زبان و پادفک میشه 8 سال؟
    سوم اینکه بنده دیپلم تجربی با معدل 19/43 دارم و نمرات دروس اصلیم بالای 18 و 19 هستش، آیا باز هم نیاز به گذراندن دوره پادفک دارم اگر بخوام به زبان روسی تحصیل کنم؟
    و در آخر اینکه مدرک پزشکی عمومی که بعد از 6 سال بهمون میدن برابر همون دکترای عمومی ای هست که تو ایران میگیریم بعد از 7 سال یا فرق داره و بالاتر یا پایین تره؟
    ببخشید سوالاتم زیاد هستن ولی ممنون میشم پاسخ بدید و مطالب سایتتون خیلی مفید بودن

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل پزشکی در روسیه به زبان روسی نیاز به گذراندن دوره پادفک دارید. مدرک دوره 7 ساله پزشکی در روسیه معادل پزشکی عمومی در ایران و سایر کشور ها است. به شما توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  19. mehran ramandi گفت:

    باسلام
    من داری دیپلم کار دانش با معدل پایین هستم
    به علت علاقه زیادی که به این رشته دارم آیا میتوانم اقدامی برای ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی را انجام بدم ..ممنون میشم پاسخ بدین

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      تحصیل رشته های پزشکی در روسیه نیازی به ارائه مدرک دیپلم مرتبط ندارید و بعد از گذراندن دوره پادفک می توانید وارد کورس اصلی شوید.

    2. رها اعتماد گفت:

      سلام من معدل کلم ۱۷است و معدل دیپلم ۱۱به خاطره یه سری شرایط نتونستم امتحان دیپلم خوب بدم میخواستم بدون تا چه حد معدل مهم ایا امیدی هست مدرک ایلتس زبان دارم

      1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

        با سلام و احترام
        شرایط تحصیل در روسیه متفاوت است و بسته به زبان تحصیل و دانشگاه انتخابی شرایط تحصیل نیز متفاوت است. برای تحصیل به زبان انگلیسی نیاز به ارائه مدرک زبان انگلیسی دارید.

  20. منا گفت:

    امسال دانشگاه های روسیه دانشجویان پزشکی را میگیرد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، در حال حاضر بابت کرونا کلاس های دانشجویان به صورت آنلاین برگزار می شود.

  21. صدف گفت:

    سلام
    بدون گذراندن دوره های آمادگی دانشگاهی می توان در روسیه پزشکی خواند؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بسته به دانشگاه انتخابی شما دارد. در صورت تمایل به تحصیل در دانشگاه های مورد تایید ایران و به زبان روسی نیاز به ارائه نمره دوره پادفک خود دارید.

  22. یاسین گفت:

    سلام و خسته نباشید.

    دوست من به تحصیل در رشته دندان پزشکی در روسیه اقدام کرد درس چنان خوبیم نداشت یعنی معدل ملاک نیست ?
    چی ملاکه ?
    مختصر موفید توضیح دهید ?
    ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      هر دانشگاه در روسیه شرایط پذیرش مربوط به خود را دارد. در ابتدا بهتر است دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

  23. Eshagh گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشيد
    بنده رشته دندان پزشكى هند هستم ولى بدليل مسائلى ميخوام برا روسيه اقدام كنم درصورت امكان يك شماره تماس اينترنتى بهم بديد تماس بگيرم ممنونم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، می توانی از طریق واتس اپ و یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.

  24. علیرضا گفت:

    سلام ایامعدل مهمه برای رفتن به دانشگاه در روسیه من معدل دیپلم تجربی ام۱۳ هست به زبان روسی ام کاملا مسلط هستم ایا میتوانم به دانشگاه دندون پزشکی مورد تایید ایران برم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شرایط تحصیل بسته به دانشگاه انتخابی شما دارد.

    2. ممد گفت:

      ببخشید یعنی در روسیه دانشگاهی هم هست که بدون آزمون ورودی مارا دعوت کند ؟

      1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

        با سلام و احترام
        بله، با داشتن مدرک زبان می توانید در دانشگاه های انگلیسی زبان این کشور تحصیل کنید.

  25. محمد گفت:

    با سلام ازمون ورودی برای رشته تجربی دندانپزشکی به میزان سختی ازمون های انگلیس امریکا و کانادا است یا خیر

    بعد درصد قبولی در ازمون چقدر است مثل کشور های بالا درصد قبولی کمی دارد

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      آزمون کشور روسیه از کانادا و آمریکا بسیار آسان تر است.

  26. حسین گفت:

    باسلام من دیپلم شیمی از هنرستان هستم و پیش دانشگاهیه تجربی .ایا میتوانم. پذیرش بگیرم برای رشته پزشکی؟در روسیه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، تحصیل پزشکی در روسیه با دیپلم شیمی نیز امکان پذیر است.

  27. امیر رضا گفت:

    سلام عرض شد,,من میخاستم برای دندانپزشکی کشور روسیه به زبان روسی اقدام کنم,,الان تنها و بیشترین نگرانی من و چیزی که خیلی فکرمو مشغول کرده معدل پیش دانشگاهیم هست که حدود 13 هست ولی معدل دیپلم 17/05 دارم,,ایا من شانسی دارم برای پذیرش گرفتن از دانشگاه هایی مثل سماشکو یا سچنیوا یا پاولوف و… ؟؟؟ شانسم چقدر هست ؟؟ خیلی نگران این مسئلم که نکنه بخاطر معدل پیش دانشگاهیم به من پذیرش ندن ,, شنیدم که دوره پادفک روسیه را میتوان جایگزین پیش دانشگاهی کرد ایا حقیقت دارد ؟ لطفا یه توضیح جامع و مفید بهم بدهید و منو از این سردرگمی و نگرانی در بیارید ,, خیلی خیلی ممنون ❤

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      در ابتدا برای تحصیل در دانشگاه های پزشکی روسیه به زبان روسی نمره شما در دوره های پادفک مورد بررسی قرار میگیرد.

  28. محمدرضا گفت:

    سلام خسته نباشید..ببخشید با دیپلم فنی هم میشه برای دندانپزشکی روسیه اقدام کرد؟اگه نه،چه راهی داره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، تحصیل در روسیه بسته به نوع مدرک تحصیلی شما ندارد.

  29. سعید صبا گفت:

    با سلام
    من کارشناس پرستاری هستم و 34 سالمه . آیا شرایط خاصی برای خواندن پزشکی وجود داره ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      تحصیل پزشکی در روسیه محدودیت مدرک تحصیلی و یا سنی ندارد.

  30. پریسا منصوریان گفت:

    باسلام..ببخشید در انجا دانشگاهی برای تحصیل پزشکی یا دندان پزشکی هست که استادان با زبان فارسی اموزش دهند؟ یعنی برای ایرانیان دانشگاهی هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      خیرف در روسیه تحصیل به زبان روسی و یا انگلیسی است.

  31. بهاره خردمند گفت:

    سلام من امسال کنکور دادم معلم دیپلمم ۱۹/۳۰شده و شیمی و زیست نهایی ۲۰ فیزیک و ریاضی ۱۹/۵. مدرسه نمونه‌ دولتی هم درس خوندم… شرایطی بود ک کنکور خوبی نداشتم ینی پزشکی نمیارم…میتونم روسیه پزشکی بخونم؟کی و چجوری باید اقدام کنم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، امکان تحصیل پزشکی در روسیه را دارید.

  32. بهزاد گفت:

    با سلام
    بنده ۲۷ سال سن دارم و کاردانی حسابداری پایان خدمتم دارم
    ولی میخوام برم رشته پزشکی یا دندانپزشکی خارج از کشور میخوام هزینه ش ب صرفه باشه و کم ب نظر شما ترکیه برم یا روسیه
    کدوم کشور سن ملاک نیست و معتبر تر و ارزان تر تموم میشه و سالیانه با هزینه تحصیل و خانه و تمام هزینه های زندگی چقدی تموم میشه چون میخوام زود اقدام کنم لطف میکنین اگ جوابمو بدین هزینه هاشم بگید با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      تحصیل در دانشگاه های دولتی ترکیه پایین تر از دانشگاه های روسیه است. تحصیل در هر دو کشور شرایط و الزامات مربوط به خود را دارند. انتخاب هر کشور بسته به علایق و شرایط شما دارد.

  33. حمیدرضا باقری گفت:

    خسته نباشید..
    ببخشید من با معدل دیپلم 19.78 تجربی ای که دارم امسال اولین کنکورمو دادم و نتیجه ای در حدود 5000 از خودم انتظار دارم تو کنکور…
    با این اوصاف باید تا اومدن جوابای کنکور واس مهاجرت صبر کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      تحصیل رشته های پزشکی در روسیه نیاز به قبولی در کنکور ایران ندارد.

  34. شقایق خسروی گفت:

    با سلام و خسته نباشید بنده ۱۸ سال دارم
    و به دلیل اینکه از سال پیش تصمیم به مهاجرت گرفتم و مقصدی که انتخاب کردم به مدرک چهارم دبیرستان نیازی نبود از شرکت در امتحانات پایانی امتناع کردم
    آیا بدون مدرک چهارم و فقط با دیپلم تجربی قادر تحصیل در رشته پزشکی در روسیه هستم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      با داشتن دیپلم می توانید برای تحصیل پزشکی در روسیه اقدام نمایید.

  35. Nastaran kabiri گفت:

    سلام من دیپلم تجربی دارم معدلم ۱۲ هست ایا می تونم با این معدل تو رشته پزشکی تحصیل کنم و شرایط وهزینه تحصیل و زندگی چه قدر ؟و ازمون ورودی داره ؟خواهشا جواب بدین

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      تحصیل پزشکی در روسیه محدودیتی ندارد. بعضی از دانشگاه های روسیه آزمون ورودی نه چندان سختی می گیرند که با قبولی در ازمون می توانید برای تحصیل پزشکی در این دانشگاه ها اقدام نمایید.

  36. فرهاد گفت:

    با سلام و روز خوش
    مدرک لیسانس آموزش زبان انگلیسی دارم و در حال حاضر دبیر زبان هستم. چطور میتونم برای پذیرش تحصیل رشته دندانپزشکی اقدام کنم؟ به نظر شما بهتره دوره پادفک رو بگذرونم یعنی ارزشش رو داره یا اینکه قید تایید مدرک توسط وزارت بهداشت رو بزنم و به انگلیسی بخونم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بسته به هدف شما برای کار و یا ادامه تحصیل دارد. دانشگاه های انگلیسی زبان روسیه نیز در کشور های دیگر نیز به رسمیت شناخته شده است.

  37. هرفان کلاهی گفت:

    سلام من امسال کنکور دادم ولی رتبم خوب نشد معدل دیپلم ۱۸/۶۴ و پیش ۱۷/۲۵ هس ایا من می تونم در دانشگاه های برتر روسیه پزشکی بخونم یا نه؟ و هزینه هر سال پزشکی با زبان انگلیسی یا روسی چقدر هس؟ و ایا تحصیل با زبان روسی مورد تایید وزارت هست یا نه؟ و کی باید اقدام کنم؟ ممنون میشم جواب بدین

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، دانشگاه های روسی زبان روسیه مورد تایید وزارت بهداشت ایران است و هزینه دوره های پادفک حدود 4000 دلار است.

  38. پری گفت:

    با سلام. من معدل کتبی دیپلمم ۱۹/۴۸ شد و متاسفانه معدل پیش دانشگاهی ۱۷/۹۳ . من میخواستم برای رشته دندان پزشکی در یکی از دانشگاه های خارج از کشور تحصیل کنم و با توجه به اینکه من زبان انگلیسیم در حد خوب هست ولی نه در حد عالی و گرفتن مدرک! و هزینه ی خیلی زیادی هم نمیتونم بکنم و با توجه به دختر بودن من کدوم کشور رو به من پیشنهاد میکنید.با تشکر از شما

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      به شما توصیه می کنیم با توجه به نزدیک بودن فرهنگ ترکیه به کشور ما و مقرون به صرفه بودن هزینه های تحصیل در این کشور، ترکیه را انتخاب نمایید.

  39. سارا چاوشی گفت:

    با سلام. 18 سالمه. معدل کل دیپلم 19.55 و معدل کل پیش 18.87 دارم. ترجمه ی روسی مدارکم تا آخر هفته آماده میشه. تا 28 سپتامبر هم ویزای مهمان دارم برای روسیه. مدرک زبان انگلیسی b2 دارم و روسی اصلا بلد نیستم. میخواستم ببینم با این شرایط به ثبت نام امسال پادفکت در شهر مسکو یا سن پترزبورگ میرسم؟ و اینکه با این شرایط بهتره پزشکی رو انگلیسی بخونم یا روسی؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      دانشگاه های پزشکی روسیه که مورد تایید وزارت بهداشت ایران هستند، به زبان روسی تدریس می کنند. دوره های پادفک چندین بار پذیرش دارند، که شما می توانید اقدام نمایید.

  40. ستایش گفت:

    سلام وقت بخیر من دیپلم تجربی دارم
    معدل دیپلمم ۱۸/۷۹ هست می خواستم بدونم دانشگاه های آزاد روسیه بدون آزمون من رو در رشته های پزشکی یا پیرا پزشکی قبول میکنند؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل در دانشگاه های روسیه که مورد تایید وزارت بهداشت ایران هستند، باید دوره پادفک شرکت نمایید و آزمون پایانی پادفک نمره خوبی را دریافت نمایید. برای دریافت اطلاعات درباره شرایط پذیرش هر دانشگاه روسیه با کارشناسان ما از طریق شماره های ذکر شده در سایت ارتباط برقرار نمایید.

  41. Muneeb گفت:

    سلام خوب هستین من میخواستم بگویم که در کنکور افغانستان چیزی را که میخواستم نشد آیا میشود که دوره لیسانس را در کشور روسیه بخوانم برای سال تحصیلی 2020آیا بورسیه تحصیلی برای سال 2020آمده است و چی شرایط دارد لطفآ میشه برایم مختصر معلوماتی بدهید.
    تشکر از شما

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      بله، برای تحصیل در روسیه بر اساس زبان تحصیل دانشگاه باید مدرک زبان را ارائه دهید. در صورت تحصیل به زبان روسی و نداشتن مدرک زبان می توانید در دوره های پادفک شرکت کرده و سپس برای کورس اصلی اقدام نمایید.

  42. mahtab گفت:

    سلام آیا با معدل کل دیپلم ۱۶.۲۵ تجربی می تونم در یکی از دانشگاه های روسیه پذیرفته شم؟ و آیا اگه تمکن مالی نداشته باشم باید چیکار کرد؟ چون متاسفانه در کنکور ایران هیچ وقت اون چیزی که میخوام نشده

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، برای تحصیل در روسیه نیازی به ارائه تمکن مالی ندارید.

  43. علی غفاری گفت:

    سلام خداقوت واقعا تشکر از پیگیری و پاسخگوییتون
    سوال شخصی دارم :

    معدل کل دیپلم: 18/50
    کتبی نهایی دیپلم: 17/20
    کل پیش: 13/50(درس رو ول کرده بودم)
    لیسانس حقوق قضایی : 14/70
    متولد 67
    الانم سرباز و آذر 98 پایان خدمتمه

    لطفا قطعی و دقیق بگید:
    میتونم روسیه گروه پزشکی بخونم؟ :
    کی؟( تا کی و چه سنی وقت دارم)
    چی؟ ( پزشکی، دندونپزشکی تا کجا: همومی تخصص)
    کجاش؟( کدوم شهر دانشگاه)

    ممنون که کامل و دقیق جواب میدید که جواب خیلی سوالای بچه های دیگه هم تو جواب به من داده میشه.
    ایمیلم: ratian.bs@gmail.com

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      تحصیل در روسیه محدودیت سنی ندارد و تا مقطع تحصیلی تخصص نیز ارائه می شود. انتخاب دانشگاه بسته به زبان تحصیل و اولویت شما دارد.

  44. Moein گفت:

    سلام ببخشید من یه سوال داشتم
    من18 سالمه و تو ایران رشته ریاضی فیزیک میخونم
    میخواستم ببینم میتونم تو روسیه رشته دندانپزشکی بخونم و مشکلی ایجاد میکنه رشتم در ایران یا نه؟؟
    چه دانشگاه هایی در روسیه مورد تایید وزارت بهداشت هستند و همچنین میخواستم بدونم ایا بعد از دو ترم میشه انتقالی گرفت و ادامه تحصیلات رو در ایران گذروند؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، مشکلی برای ادامه تحصیل دندانپزشکی برای شما در روسیه نخواهد داشت. لطفا در نظر داشته باشید که قانون انتقالی به ایران لغو شده است.

  45. فروغ گفت:

    سلام وقتتون بخير، من ديپلم رياضي فيزيك دارم،و بااين مدرك و تحصيل پزشكي در روسيه ايا مدركم مورد تاييد وزارت بهداشت ايران هست؟
    واينكه من بايد از طريق سفارت روسيه اقدام كنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      تاییدیه مدرک تحصیلی پزشکی شما بسته به دانشگاه انتخابیتان دارد.

  46. الناز گفت:

    سلام ، ببخشيد من در مورد دانشگاه هاي تركيه كه پذيرش نسبتا آسون تري داشته باشن براي دندونپزشكي داشته باشن هيچ اطلاعاتي ندارم ؟ ميشه حدود شهريه رو بدونم براي دندونپزشكي تركيه .. ممنونم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      هزینه تحصیل بسته به نوع دانشگاه انتخابی متفاوت است. تحصیل در دانشگاه های دولتی ترکیه مقرون به صرفه است که ملزم به شرکت در آزمون ورودی است.

  47. محمد گفت:

    سلام
    ضمن سپاس از زحمات شما
    دخترم ۱۵ سالشه
    دوره اول دبیرستان را با معدل ۲۰تموم کرده
    علاقه مند به تحصیل در ترکیه است زبان ترکی استانبولی رو مسلط هست
    و قصد تحصیل در رشته پزشکی و‌یا دندان دارد شما چی صلاح میدانید
    ایا از الان اقدام به پذیرش در دبیرستانهای ترکیه کنیم
    اگر جوابتون مثبت هست کدام دبیرستان بهتره و هزینه های آن رو لطف کنین
    و گرنه چه اقدامی لازمه انجام بدیم و کدام کشور رو‌صلاح میدونین‌

    سپاس از شما

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بهتر است ابتدا برای دوره های دبیرستان اقدام نمایید و سپس برای ورود به دانشگاه های ترکیه اقدام نمایید.

  48. ساناز سعیدی گفت:

    با سلام من ٢٧سالمه و مدرک کارشناسی اتاق عمل دارم
    میخام دندون پزشکی بخونم میخواستم بدونم این مبالغ سالانه آیا نیاز هست کل پول رو ما داشته باشیم از همین اول؟ یا اینکه میشه اونجا کار کرد و خودمون با درآمد خودمون هزینه تحصیل و زندگی رو پرداخت کنیم؟و اینکه من با توجه به مدرکم میتونم اونجا کار پیدا کنم یا خیر؟ و اینکه چقدر میتونم اونجا درآمد داشته باشم که بتونم خرج تحصیلمو دربیارم؟ ممنونم ازتون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل سال اول در روسیه باید هزینه تحصیل را در ابتدا پرداخت نمایید.در صورتیکه مجوز کار دریافت کرده باشید و بتوانید شغلی را پیدا کنید، می توانید در روسیه کار کنید.

  49. ثمین گفت:

    سلام من کارشناسی روانشناسی دارم
    ایا برای رشته دندانپزشکی واحدهایی تطبیق داده میشه ؟ مثلا بعضی کشورها با مدرک کارشناسی از سال سوم اونجا میشینی, روسیه چطوره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      متاسفانه در اکثر کشور ها امکان تطبیق واحد ها وجود ندارد.

  50. علی گفت:

    سلام
    دانشجوی سال دوم کارشناسی رشته زیست‌شناسی هستم. معدل دیپلم ۱۸.۵، معدل پیش‌دانشگاهی ۱۷ و معدل دانشگاه تا ترم سوم ۱۷ است. برای اقدام برای مهاجرت تحصیلی برای رشته پزشکی، کدام کشور از نظر هزینه، کمترین هزینه را دارد؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      کشور روسیه گزینه خوبی برای تحصیل با هزینه های متوسط است اما با شرایط بهتر می توانید در کشور های اروپایی نیز تحصیل کنید.

  51. ارمین گفت:

    با سلام
    من30 سالمه مدرک دکتری دامپزشکی دارم میخواستم بدونم واسه تحصیل تو دانشکده پزشکی ملی سنت پترزبورگ باید ازمون ورودی رو شرکت کنم؟؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله

  52. نگین گفت:

    سلام خواستم بدونم اگه زبان روسی بلد باشیم باید در پادفکت شرکت کنیم ؟کدام دانشگاه های مسکو هستن که می شود بدون پادفکت وارد شد؟؟؟؟
    برای رشته دندان

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام
      خیر کلا پادفک برای همه دانشگاه ها الزامی نیست، دانشگاهی مثل سچینوا در مسکو بدون پادفک دانشجو میگیره.

  53. Parsa گفت:

    با سلام. خیلی تشکر میکنم اگر به سوالات من جواب دهید.
    من دانش آموز پایه دهم تجربی هستم.
    میزان سختی امتحان ورودی به دانشگاه های روسیه برای رشته دندان پزشکی چه مقدار است و به چه علومی نیاز دارد؟
    کدوم دانشگاه روسیه برای دندان پزشکی کمترین شهریه رو میگیره و همینطور مورد تایید وزارت بهداشت ایران است؟
    با وجود مدرک آیلتس نیاز به شرکت در دوره پادفک است یا خیر؟
    آیا معدل بالا امتیازی برای ورود به دانشگاه دندان پزشکی است؟
    آیا مدارک قهرمانی در رشته های موسیقی و ورزشی و علوم آزمایشگاهی امتیازی برای ورود به دانشگاه است یا خیر؟
    خیلی ممنون که به سوالات جواب میدهید…..!

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت بخیر
      میزان سختی هر امتحان بسته به میزان آمادگی شما برای آن دارد و باید خوب و کامل آموزش دیده و مطالعه کنید.
      داشتن معدل بالا و ریز نمرات مطلوب و همچنین مدرک زبان معتبر با درجه بالا، می تواند به امر پذیرش شما کمک شایانی نماید.

  54. shayan گفت:

    سلام.ببخشید میخواستم بدونم که حداقل زمانی که لازمه برای اینکه بتونیم به ایران برای تحصیل برگردیم و در دانشگاه های اینجا تحصیل کنیم چقد سال یا چند ماهه البته با احتساب دوره پادفک. یعنی مثلا باید حداقل یک سال اونجا درس بخونیم تا بتونیم به ایران انتقالی بگیریم یا مدت زمان بیشتری لازمه یا کمتر.متشکر

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام
      طبق شرایط فعلی امکان انتقالی به ایران نیست. باید تا انتهای مدت تحصیل در روسیه بخونید مگر اینکه شرایط جدیدی اعلام کنند.

      1. ساناز سعیدی گفت:

        سلام خسته نباشید
        من ٢٧ سالمه و دارای دیپلم ریاضی و مدرک کارشناسی اتاق عمل هستم و چند سال هم سابقه کار در بیمارستان را دارم میخام که برم خارج از کشور دندون پزشکی بخونم
        میخواستم بدونم آیا مدرک و سابقه ی کاری من هیچ سودی برای من داره؟ و اینکه با چ میزان مبلغی میتونم شروع به انجام این کار کنم؟ و اینکه میتونم در حین تحصیل اونجا کار کنم متناسب با مدرکم یا خیر؟ و اینکه با کار کردن میشه هزینه های تحصیل رو برای سال های بعد دراورد؟

        1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

          سلام روزتون بخیر
          با توجه به رشته تحصیلی خود می توانید برای اخذ ویزای کاری گروه درمان کشور سوئد اقدام نمایید.

    2. مینا گفت:

      سلام آیا معدل شرطه و معدل چند باشه؟؟

      1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

        با سلام
        شرایط معدل و ریز نمرات شما بسته به دانشگاه انتخابی شما دارد. لطفا با ما در ارتباط باشید تا به طور کامل شما را راهنمایی نماییم.

  55. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

    طبق لیست جدید دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت 2020-2021 در روسیه، دانشگاه های سماشکو، لومونوسف، نووسیبیرسک، پاولوف و سچینوا مورد تایید هستند.

    1. Ali گفت:

      سلام و عرض ادب
      من توی لیست وزارت بهداشت خیلی جستجو کردم ولی دانشگاه پاولف را ندیدم

      1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

        سلام در صورتی که لیست مربوط به سال جاری را جستجو کرده و مشاهده ننموده اید، بدین معنی است که این دانشگاه از لیست دانشگاه های مورد تایید حذف شده است.

  56. Ayda گفت:

    سلام…میخاستم بدونم با معدل کمتر از ۱۶م میشه در رشته پزشکی کشور روسیه تحصیل کرد؟؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام
      بله مشکلی نداره، دانشگاه هابی هستند که معدل چندان اهمیتی برای پذیرششون نباشه.

  57. محمد گفت:

    با سلام
    سوالی ک داشتم اینه ک درصورت تحصیل رشته پزشکی با زبان انگلیسی در روسیه ، وزارت بهداشت ایران تایید کننده مدرک نیست؟؟؟؟
    دوم اینکه من فارغ التحصیل کارشناسی بیهوشی هستم ولی ب دلیل سربازی ک نرفتم مدرک ندارم میخاستم ببینم این مدرک فایده ای برا من دارد یا خیر!؟؟؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام
      پزشکی روسیه به زبان انگلیسی فعلا مورد تایید نیست، داشتن مدرک بیهوشی کمکی بهتون نمیکنه.

      1. ستاره گفت:

        سلام هزینه خوندن پزشکی چهار ساله کلا تو روسیه چ قد میشه؟

        1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

          سلام روزتون بخیر
          هزینه تحصیل پزشکی بسته به موسسه انتخابی شما دارد.

  58. اشکان گفت:

    آیا روسیه آزمون ورودی داره اگر داره چرا میگن بدون کنکور است؟ شرایط بورسیه چیه؟ می توان در سالانه ۱۰۰ میلیون تومان در رشته دندان پزشکی زندکی کرد (همه هزینه ها زندگی را)؟ زبان انگلیسی مورد تایید وزارت بهداشت است؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام، وقت بخیر
      آزمون داذد، ولی معمولا کسانی که از طریق پادفک اقدام می کنند پذیرفته می شوند.
      تحصیل به زبان انگلیسی موردتایید ایران نیست.
      تقریبا هزینه ها در همین حدود است، البته به سبک زندگی و دانشگاه شما هم بستگی دارد.

  59. شاهین گفت:

    سلام با هزینه ی کلی 600 میلیون میشه در روسیه در رشته ی دندانپزشکی در یک دانشگاه خوب که مورد تایید وزارت بهداشت هم باشه ثبت نام کرد؟(البته با احتساب تمام هزینه های خوابگاه.حمل و نقل . خوراک و دانشگاه)

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام
      منظورتون برای کل دوره هست؟ حدودا سالانه ۱۶۰ میلیون تومان با حساب دلار حدود ۱۳۰۰۰ تومان خرج دارید.

  60. محمد گفت:

    سلام البته سوالم کمی بی ربطه ولی خواستم بدونم برای تحصیل دندانپزشکی در روسیه ارز دولتی به دانشجو تعلق میگیره؟بعد تو متن بالا نوشتید که هزینه ی زندگی دانشجویی 300 تا 500 دلاره.منظورتون همراه با هزینه ی خوابگاهه یا بدون اون؟باتشکر.

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام، وقت بخیر
      درباره سوال اول، برای گرفتن ارز دولتی مشکلی ندارید، می توانید ارز دانشجویی تهیه کنید.
      و سوال دوم، بله هزینه زندگی شامل مسکن، خوراک و پوشاک است. البته کاملا به سبک زندگی شما بستگی دارد.

  61. ویدا گفت:

    سلام من ۲۹سالمه ارشد حسابداری خوندم و دیپلم ریاضی دارم آیا میتونم واسه تحصیل پزشکی اقدام کنم خیلی علاقه دارم

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام
      بله برای پزشکی روسیه با دیپلم ریاضی هم میتونید اقدام کنید.

  62. اکبر ستاری گفت:

    سلام برای دانشگاه کازان ,هزینه رشته پزشکی , در سال چقدر هست؟ و بعد پذیرش یا قبلش بورسیه ای میشه دریافت کرد یا نه ؟ کلا هزینه تحصیل پزشکی و زندگی در سال چقدر میشه؟ ۳ لیسانس دارم , عمران , حقوق , حسابداری . کارمند هلال احمرم , یه راهنمایی کامل میخوام و اینکه شما چه خدماتی ارایه میدین؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام، وقت بخیر
      خدمات موسسه از مشاوره مهاجرت تا اقامت در کشور مقصد و پشتیبانی بعد از آن است.
      بعد از ثبت نام در دانشگاه برای بورسیه اقدام می کنید، در صورتی که سابقه تحصیلی خوبی داشته باشید، بورسیه به شما تعلق می گیرد.
      برای کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر موسسه تماس بگیرید.

  63. Fate گفت:

    سلام من دیپلم انسانی هستم می تونم دندان پزشکی در روسیه بخوانم

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام، وقت بخیر
      بله، امکان پذیر است، ولی مدرکتون در ایران تایید نمی شود.

  64. ماهان گفت:

    سلام برای بذیرش دانشگاه های بزشکی در روسیه ازمون ورودی باید بدیم؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام
      بله آزمون ورودی دارن، البته قبولی در برخی دانشگاه ها مثل سچینوا چندان سخت نیست.

  65. هاجیان گفت:

    سلام خسته نباشید
    هزینه کل تحصیل دندانپزشکی در روسیه تقریبا چند درمیاد؟!

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام
      به دانشگاهی که پذیرش میگیرید بستگی داره، از حدود سالی ۶۰۰۰ دلار هست به بالا.

  66. Yasna گفت:

    با سلام
    میخواستم بدون هزینه گرفتن ویزای دانشجویی و تمام اقدامات برای تحصیل در روسیه چه قدر هستش و اینکه امکان بورسیه در رشته ی دندانپزشکی از همون ابتدا هستش یا نه و اینکه بعداز دوره پادفک آزمون ورودی دانشگاه رو میگیرن؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت بخیر
      هزینه های بسته به دانشگاه و نوع ویزایی که می گیرید متفاوت است و بورس شدن برای مقطع کارشناسی اندکی بدور از انتظار است و بیشتر بورسیه های تحصیلی در مقاطع ارشد و دکتری ارائه می شود.

  67. Sh گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید هزینه تحصیل و زندگی در روسیه و اوکراین واسه دندانپزشکی چقدر تفاوت دارد؟؟واگر در روسیه به زبان انگلیسی دندان بخوانم مورد تایید ایران هست؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      دانشگاه های روسیه بعضا مورد تایید وزارت بهداشت و علوم ایران هستند و این شرایط برای کشور اوکراین نیز صدق می کند.
      هزینه های تحصیلی و زندگی نیز بر اساس آنچه شما انتخاب می کنید و محل زندگی دانشجویی، متفاوت است.

  68. هادیه آیدنی گفت:

    سلام وقتتون بخیر ، میتونم ی شماره تماس ازتون بخوام ک در اختیارم قرار بدین تا با موسسه تماس بگیرم .

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام، وقت بخیر
      دفتر شیراز: خیابان عفیف آباد، نبش کوچه 6، پلاک 5، طبقه اول و دوم
      شماره تماس: 07136292310

      1. ماهان گفت:

        سلام خسته نباشید
        هزینه کل تحصیل دندانپزشکی در روسیه تقریبا چند درمیاد؟!

        1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

          سلام
          به دانشگاهی که اقدام میکنید، بستگی داره، از حدود شش هزار دلار به بالا به صورت سالانه

  69. رژان گفت:

    با سلام.موسسه در صورتي كه بعد از دو ره ي پادفك امتحان ورود دانشگاه نمره ي قبولي كسب نشود،نماينده دارين كه با سهميه درنظر ميگيرن پذيرش دانشگاه بگيره؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      ما در روند قبولی و اخذ پذیرش هیچ دخالت و سهمی نداریم و تنها راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهیم.

  70. abdolahi گفت:

    سلام معدل دیپلم من ۱۸.۳۴ است فوق لیسانس پرستاری دارم ایا میتوان رایگان یا با هزینه کمتر در روسیه تحصیل کرد!؟امکان بازگشت پس از دوسال تحصیل در روسیه به ایران و ادامه تحصیل در ایران وجود دارد!!؟ایا با وجود مدرک فوق لیسانس پرستاری خیچ مزیتی برای تحصیل در پزشکی یا دندانپزشکی برای من وجود داره!؟مثلا اینکه بتوانم زودتر تمام کنم یا اینکه هزینه ها کاهش یابد!؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که دارای شرایط تحصیلی و مدرک خوب باشید، می توانید در دانشگاه های سطح خوب این کشور با هزینه پایین تر، تحصیل کنید.
      داشتن مدرک ارشد می تواند در روند پذیرش شما تاثیر گذار باشد اما باید دید که دانشگاه چه شرایط را ایجاد می کند.

  71. m.n گفت:

    سلام
    حتما باید دیپلم تجربی داشته باشی؟
    من کارشناسی دارم با معدل 15
    ارشد دارم با معدل 17
    ولی یکی از رشته های انسانی
    نمیشه با تجربی رفت دندانپزشکی خوند؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورت داشتن دیپلم رشته های دیگر نیز می توانید درخواست تحصیل بدهید اما شروطی دارد.

  72. محدثه گفت:

    سلام وقت بخیر من ترم 5 بیوتکنولوژی هستم در ایران میخوام اگر بشه انصراف بدم معدل دیپلمم 19 هست با چ هزینه و چ شرایطی میتونم برم روسیه دندان پزشکی بخونم قصدشو دارم به طور جدی لطفا راهنماییم کنید

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      باید مدارک تحصیلی و ریز نمرات خود را برای دانشگاه روسی ارسال کنید تا در صورت ارائه پذیرش به شما در نزدیکترین موعد مقرر، از رشته خود انصراف بدهید.

  73. رامتین محمدی گفت:

    سلام
    من هجده سالمه خواستم بگم که باپنجاه میلیون میشه روسیه پزشکی بخونم معدل دیپلمم هجده است

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      شما حتی در صورتی که شرایط را داشته باشید می توانید حین تحصیل، کار نیز داشته باشید که بخشی از هزینه های شما جبران شود اما این مبلغ که میفرمایید بسته به هدفتان و دانشگاهی که انتخاب می کنید، محدود است.

  74. سپهر سبحانی گفت:

    سلام من معدل کتبی نهاییم 8.92 و معدل کل دیپلمم 13 هست در رشته تجربی. ایا امکان تحصیل در رشته پزشکی و یا دندانپزشکی رو در کشور روسیه دارم؟ از نظر مالی مشکلی ندارم و19 سالم هست.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      شاید دانشگاه های زیادی را در لیست انتخاب خود نتوانید بگنجانید اما در برخی شرایط می توانید به ادامه تحصیل بپردازید.

  75. مهتاب حسینی گفت:

    سلام من ۲۰سالمه دیپلم تجربی هستم . معدل کتبی دیپلمم ۱۸/۳۴ ومعدل کل ام ۱۹/۴۵ هست .
    هدفم خوندن پزشکی .میخواستم بدونم که با این شرایط حتما مدرک تافل یا سایر مدارک مربوط به زبان انگلیسی برای دانشگاه روسیه نیاز هست ؟
    واینکه به هیچ عنوان شرایطی وجود نداره که شهریه ی دانشگاه رو در چند نوبت پرداخت کرد؟؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام، روز بخیر
      برای روسیه در صورتی که تایید وزارت بهداشت ایران براتون مهمه، مدرک زبان روسی لازم است.

  76. Essi.k گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما .
    سوال: من دیپلم تجربی با معدل حدود 17.92 و معدل کتبی نهایی 18.11 دارم . 28 سال سنمه . یک مدرک لیسانس برق هم دارم که البته دیپلم تجربی دیپلم مجدد و دوم من هست . میخواستم بدونم که آیا برای ترم مهرماه یا بهار شرایط اخذ بورسیه ی رایگان در رشته ی پزشکی یا دامپزشکی وجود داره ؟ چون وضعیت مالی مناسبی ندارم کنکور ایران هم خیلی رقابت بالاست و باید خرج کرد وگرنه توی امتحانات کلی تلاش کردم و نمرات خوبی کسب کردم و عاشق دو رشته ی پزشکی و یا دامپزشکی هستم . چون میدونم پتانسیل و توان ذهنیش رو دارم فقط مشکل من کنکور ایرانه و نداشتن برنامه ریزی درست و خرج بالای کلاس های کنکوری و مشاوره هست . مدرک زبان هم ندارم ولی زبان رو به صورت متوسط بلدم. یه راهی برای من نشون بدین من تعریف کادر شما رو خیلی شنیدم. هزینه های اولیه واسم مهم نیست فقط بتونم بورس رایگان بگیرم چون اون دیگه هزینش بالاست واسم. چه روسیه چه چین چه هر کشور دیگه ای باشه مهم نیست فقط بتونم به این آرزوم برسم . ممنونم از شما ?

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام، روز بخیر
      احتمال بورس شدن از ابتدا وجود ندارد، مگر بعد از یک یا دو ترم تحصیل شما به عنوان دانشجوی ممتاز از تخفیف شهریه برخوردار شوید.

  77. علی گفت:

    سلام من دوستتم داره پزشکی روسیه میخونه یک سال حدودا ولی 1- خب از هزینه ها شکایت میکنه میگه ساله اول با تمام هزینه های تحصیل و زندگی 500 میلیون خرج داشته!! که نصفش برای تحصیل بوده آیا درسته واقعا؟
    2- حالا میخواد اقدام کنه که انتقالی بگیره و بقیه تحصیلش رو تو دانشگاه پزشکی ایران ادامه بده که هزینه تحصیل همونه فقط دانشگاه عوض شده میخواستم بدونم واقعا امکان پذیر هست این مورد؟ چون خیلی عالیه با چند ترم پزشکی خوندن روسیه بشه بقیش رو تو ایران ادامه داد

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام، وقت بخیر
      اول اینکه هزینه تحصیل و زندگی اینقدر نیست، هزینه تحصیل حدود پنج تا شش هزار دلار در سال است. دوم اینکه انتقالی از دانشگاه های خارجی فعلا کنسل شده است.

  78. شادی کشاورزی گفت:

    سلام. وقت بخیر. من کارشناس بیهوشی گرفتم. با ۲ سال سابقه کار در اتاق عمل. برای‌ پزشکی در روسیه، ۲سوال دارم، اول این ک پادفک و چطور باید ثبت نام کنم؟ از چه سایتی؟ و این ک آزمون ورودی به دانشگاه شامل چه مباحثی هست؟ میشه یه کم اینم توضیح بدید برام؟ معدل دیپلمم 17.5 هست اما پیش دانشگاهیم 14.5 هست. رتبه کنکورم ۲۶۰۰ بود و دانشگاه روزانه درس خوندم.قزوین خوندم.
    مرسی

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام، وقت بخیر
      برای ثبت نام پادفک باید از طریق دانشگاه یا کالج موردنظرتون اقدام کنید، در صورتی که امکان پذیرش آنلاین باشد، می توانید آنلاین ثبت نام کنید، برای ثبت نام موسسه به شما کمک می کند. دانشگاه های روسیه آزمون ورودی ندارند. سوابق تحصیلی در پذیرش ملاک است.

  79. mohadeseh گفت:

    سلام وقتتون بخیر. من دانشجوی ترم آخر مهندسی پزشکی هستم . می خوام رشته پزشکی در دانشگاه روسیه بخونم . حتما می خوام رایگان باشه . ایا باید آزمون ورودی به اون دانشگاه روبدم ؟ بدون آزمون و با دریافت ویزا میشه وارد دانشگاه روسیه شد و پزشکی خوند ؟ لطفا دقیق جواب بدید . ممنون

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای تحصیل رایگان پزشکی در کشور روسیه شما باید شرایط اخذ بورسیه را داشته باشید. شرایط اخذ بورسیه برای رشته های پزشکی، داشتن صلاحیت علمی و همچنین سطح مطلوب نمرات است.
      آزمون ورودی جزو قوانین پذیرش در این دانشگاه ها می باشد مگر اینک در برخی دانشگاه های خصوصی درخواست تحصیل بدهید.

  80. Fatemeh گفت:

    سلام. وقت بخیر. من میخوام برای تحصیل پزشکی اقدام کنم. توان مالی خیلی خوبی ندارم ولی رزومه بسیار قوی ای دارم. ممکنه راهنمایی بفرمایید ؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که رزومه تحصیلی خوبی را به دانشگاه های کشور روسیه ارائه دهید ممکن است بتوانید بورسیه و یا فاند هایی را نیز از آنها اخذ کنید.

  81. Mohammadi گفت:

    سلام خسته نباشید من هجده سالم و دیپلم تجربی دارم بامعد ۱۶میخواستم ببینم امکانش هست که پذیرش بگیرم؟ و امتحان ورودی برای دانشگاه های روسیه هست یا خیر؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله امکان اخذ پذیرش برای شما وجود خواهد داشت.

  82. زویا علیزاده گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من لیسانس مهندسی شیمی هستم دیپلمم ریاضی هستش با معدل 17.5 ، میخوام برای پزشکی روسیه اقدام کنم ایا دیپلمم مشکل ایجاد میکنه؟اگه بخوام شهریور دیپلم تجربی هم بگیرم اصل دیپلم رو خیلی دیر میدن.روال این چطوریه؟خیلی ممنون از سایت خوبتون

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      برای حل مشکل مدارک نامرتبط شما، می توانید در دوره های پیش از ورود به دانشگاه شرکت کنید، این دوره ها شما را برای حضور در دانشگاه های پزشکی کشور روسیه آماده می کند.

  83. عارف ابرقوئی گفت:

    سلام میخواستم بدونم که اگه بخوایم در روسیه به زبان روسی تحصیل کنیم نوشته شده بود که روسی رو باید اموزش ببینیم و خودشون اموزش میدن میخواستم بدونم که از فارسی به روسی یاد میدن یا ادم باید مثلا زبان انگلیسی خوبی داشته باشه تا بتونن اونجا بهش روسی یاد بدن ممنون میشم جواب بدید

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      طبیعتا کلاس های آموزشی در کشور روسیه به زبان فارسی نیستند و باید دانش زبان انگلیسی را برای شرکت در کلاس های آموزشی زبان روسی داشته باشید.

  84. بهزاد شجاعت گفت:

    سلام وقتتون بخیر.
    سوالی که ذهن من رو مشغول کرده اینکه آیا میشه همزمان کنار تحصیل در روسیه(مسکو) تو کلنیک ها هم کار کرد ؟؟؟ تا بشه هزینه ی ماهانه ی خودمون رو دربیاریم؟
    و اینکه بعد اتمام تحصیل اون هم به زبان روسی،مستقیم وزارت بهداشت مدرک رو تایید میکنه یا مثله مدارک باکو باید تو ایران برا تاییدش امتحان جامع داد؟
    ممنون میشم جواب سوالاتم رو بدین.
    با تشکر از سایت و موسسه ی عالیتون.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      دقت بفرمایید که بله می توانید در کنار تحصیل، کار نیز انجام دهید اما شرط این است که از حد مجار عبور نکند و بعبارتی کار به صورت پاره وقت باشد که این نوع کار کردن شاید کمتر از نیمی از هزینه ها را جبران کند.در صورتی که در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران تحصیل کنید، مدارک شما برای دانشگاه های ایران قابل قبول خوهد بود.

  85. صالحی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من فیزیوتراپی خوندم و الان میخام ک پزشکی بخونم امکانش هست ک پذیرش بگیرم روسیه و اونجا فیزیوتراپی هم کار کنم تا مخارجم دربیاد?

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورت پذیرش تحصیل با شرایط ذکر شده، به شما اجازه کار به صورت پاره وقت داده خواهد شد اما به نحوی نیست که بتوانید تمامی مخارج خود را جبران کنید.

  86. سام‌شیخی گفت:

    سلام،دیپلم‌من‌علوم‌انسانی‌نظام‌قدیم‌است‌فوق‌دیپلم‌حسابداری‌دارم،ایافقط‌دارندگان‌دیپلم‌تجربی‌می‌تواننددررشته‌پزشکی‌روسیه‌یادیگرکشورهاادامه‌تحصیل‌بدهند‌یادیپلم‌غیرتجربی‌نیزمی‌تواند،لطفاجواب‌دهید.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      برای تحصیل رشته پزشکی باید دوره های پیشنیاز این رشته را بگذارنید اما اگر چنانچه مدارک مربوطه را ندارید، می توانید در دوره های پاتفک این کشور شرکت کرده و آمادگی لازم برای شروع تحصیلات عالیه را کسب کنید

  87. نرگس خدایی گفت:

    سلام وقتتون بخیر.
    من۲۷سالمه لیسانس برق دارم باتوجه به شرایط سنی که دارم امکان تحصیل درخارج از کشور در رشته دندان پزشکی رو دارم البته با هزینه کم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      با توجه به قوانین کلی پذیرش دانشگاه های خارج از کشور، بایستی حتما مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی رشته مربوطه را به دانشگاه هدف ارائه دهید.

  88. امیر یزدان پناه گفت:

    سلام.عرض خسته نباشی
    بنده 38 ساله هستم دارای مدرک فوق دیپلم مکانیک و تمایل دارم وارد رشته ی دندان بشم ایا با توجه به شرایط سنی اینجانب امکان تحصیل در رشته مذکور وجود دارد . هر کجا که بشود با شرایط هزینه ی کمتر.. باتشکر

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      شروع تحصیلات برای شما اندکی سخت خواهد بود آن هم به دلیل منع سنی.
      اما در کل کشور های اروپایی مانند آلمان و فرانسه می توانید شانس پذیرش خود را امتحان کنید.

  89. Maryam گفت:

    سلام وقت بخیر
    من لیسانس مامایی دارم و ۲۴سالمه
    میخواستم برای دندانپزشکی خارج کشور اقدام کنم
    در حال حاضر کمترین هزینه و‌مورد تایید بودن وزارت بهداشت وجود داره؟!

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      کشور آلمان دانشگاه های خوبی دارد که کاملا رایگان هستند و می توانید برای تحصیل بدون هزینه اقدام نمایید.
      اما سایر کشور ها مثل فرانسه نیز با هزینه های پایین برای پذیرش در لیست قرار می گیرند.
      بهتر است شرایط و سوابق تحصیلی خود را برای ما ارسال کنید تا گزینه های موجود را به شما پیشنهاد بدهیم.

  90. Amir گفت:

    سلام ، ببخشید بنده 99کنکور تجربی میدم و اگه رشته ای مثل پرستاری و حتی پزشکی در بیام و دبیرستان نمونه دولتی هستم و همه نمراتم بالای 18 هست آیا امکان تحصیل رایگان در دندان پزشکی روسیه دارم ؟؟؟؟اگر که نه میشه ی راهنمایی کنید کجا میتونم رایگان تحصیل کنم چون توان مالیم خوب نیست
    سپاس از سایت خوبتون

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      تحصیل و اخذ بورسیه تحصیلی در کشور روسیه اکثرا در مقاطع ارشد و دکتری ارائه می شود. اما اخذ بورسیه در مقطع مورد نظر شما، تنها در صورت داشتن استثنائات سوابق و مدارک تحصیلی امکان پذیر است.
      اما سایر کشور های اروپایی مانند آلمان و فرانسه تحصیل رایگان یا کم هزینه را ارائه می دهند.

  91. غلامعلی کرامتی گفت:

    سلام وقت عالی مشاوران ارجمند بخیروشادی.
    من پزشک عمومی هستم میخواهم دررشته تخصصی درکشورروسیه ودردانشگاه موردتایید وزارت بهداشت ایران ادامه تحصیل دهم لطفا بنده را راهنمایی فرمایید.
    بسیار ممنونم.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر.
      لطفا مدارک و مستندات تحصیلی خود را برای ما ارسال نمایید تا در دست بررسی متخصصین ما در موسسه توسعه گران مهر قرار بگیرد.
      امکان اقدام در راستای اخذ ویزا ادامه تحصیل وجود دارد اما حتما شرایط شما بر اساس چارچوب پذیرش دانشگاه باید بررسی گردد.

  92. Armin گفت:

    سلام وعرض ادب دارم محضر مشاورین عزیزوبزرگوار:خسته نباشید عزیزان مشاور گرامی من لیسانس برق الکترونیک دارم :ولی بخاطر علاقه ی شدیدی که پزشکی دارم میخوام سوای لیسانسی که گرفتم پزشکی بخونم …میخواستم راهنماییم کنید میتونم تو روسیه با این شرایطم پزشکی که مورد تایید وزارت بهداشت خودمون باشه بخونم یا نه …در ضمن 24سال دارم…ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام و خسته نباشید.
      با توجه به علاقه و شرط سنی (لب مرز پذیرش) شما بهتر است هرچه زودتر برای پذیرش از دانشگاه های مورد نظر اقدام کنید شانس بیشتری را خواهید داشت.

  93. MC گفت:

    سلام. با شرایط مالی متوسط امکان اخذ بورسیه یا کمک هزینه مالی هست؟ برای رشته پزشکی. اگر هست دقیقا چه شرایطی میخواد؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      تحت برخی شرایط خاص و در مقاطع بالاتر از ارشد، می توانید درخواست بورسیه تحصیلی آنهم با ارائه شواهد و مدارک تحصیلی قوی را بدهید.

  94. پوریا گفت:

    سلام ببخشید آزمون ورودی که برای ورود به دانشگاه برای رشته دندان پزشکی برگذار میشه سخته؟؟؟؟ و تاریخ برگذاری اون کی هست؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام، میزان دشواری آزمون مورد نظر بسته به توانایی و استعداد شما است.
      در دو ترم سپتامبر و می می توانید برای پذیرش دانشگاهی، در این آزمون شرکت کنید.

  95. سعید گفت:

    تخصص در کشور روسیه مورد تایید ایران هست برای پزشکی؟
    لطفا دقیق بگید

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله دانشگاه هایی از این کشور که مورد تایید وزارت بهداشت ایران هستند، مدارک معتبری برای طبابت در ایران دارند.

  96. سپنتا گفت:

    سلام و وقت بخیر
    من لیسانس مهندسی پزشکی دارم و فوق لیسانس مکاترونیک
    می خواستم بدونم میتونم برای ادامه تحصیل در رشته هایی مثل پزشکی ، دندان پزشکی و یا رشته های شبیه به اینها که بازار کار خوبی در ایران داشته باشه بصورت بورسیه پذیرش بگیرم یا کشور ها یی هست که تحصیل در انها رایگان باشد تا بتوان تخصص رو اونجا گرفت (بدون دغدغه کنکور و…)

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام درصورتی که رزومه تحصیلی قوی را به دانشگاه های هدف ارائه کنید، می توانید بورسیه تحصیلی را هم اخذ نمایید.
      اما برای تحصیل کم هزینه و یا رایگان، ما کشور های فرانسه و آلمان را پیشنهاد می کنیم.

  97. کیانوش محمدزاده گفت:

    سلام من 32سالمه و مهندس کامپیوتر ام،دیپلم ریاضی میخوام بدنم میتونم برو دندان پزشکی بخوانم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      باید در ازمون های ورودی دانشگاه های روسیه شرکت کنید تا مورد پذیرش واقع شوید(در صورت کسب نمره حد نساب)

  98. alirezaraz گفت:

    سلام من الان تقریبا 21 سالمه میخوام برای تحصیل در رشته پزشکی برم روسیه به نظرتون تقریبا حداقل چقد باید هزینه کنم برای کل زمان تحصیلم فقط هزینه دانشگاهی که مورد تایید ایران باشه؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      هزینه ها قابل تخمین نیستند چرا که باید سنجیده شود شما در کدام دانشگاه و تحت چه شرایط اقامتی، قبول می شوید.

  99. SAYE گفت:

    سلام
    وقتتون بخیر
    من دیپلم تجربی دارم و معدل دیپلمم هم 20 هستش .اگه امکانش هست میخوام پزشکیه روسیه بخونم.
    چه شرایطی هست برای پذیرشم؟
    در ضمن من زبان انگلیسی تسلط نسبی دارم.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر.
      شروط پذیرش دانشگاه روسیه، قبولی در آزمون ورودی است. در صورت قبولی می توانید به تحصیل رشته مدنظرتان در این کشور بپردازید.

  100. zahra گفت:

    سلام من معدل ديپلمم ١٣هست و معدل پيش دانشگاهيم ١٣ هست
    با اين معدل ميشه قبول شد
    و من از ازمون ورودي ميترسم نميدونم بتونم قبول شم يا نه
    و كتاب هاي ازمون ورودي چه كتابهايي هستن؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      اکثریت قاطع دانشگاه های دولتی کشور روسیه دارای آزمون ورودی می باشند و شما بایستی برای ورود به این دانشگاه ها آزمون ورودی را بدهید.
      بهتر است مفاد دقیق آزمون را از مشاورین ما بخواهید.

  101. علی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من 18 سالمه و معدل دیپلمم حدود 16/50 هست
    به زبان انگلیسی مسلط هستم
    میخواستم بدونم امکانش هست در دانشگاه روسیه به زبان انگلیسی برای دندان پزشکی قبول بشم
    یا اینکه در وسیه دانشگاهی باشه که معدل زیاد ملاک نباشه و با پول بتونی وارد بشی مثل دانشگاه ازاد تو ایران

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      عموما دانشگاه های روسیه تحصل به زبان انگلیسی را در قالب پذیرش با آزمون برگزار می کنند و بر اساس نمره آزمون دانشجویان مشغول به تحصیل می شوند.
      در مورد دانشگاه هایی که فرمودید، خیر بنده اطلاعی ندارم

  102. صارمی گفت:

    سلام من 19 سالمه و معدل دیپلمم 18.83 و به خاطر کنکور معدل پیش دانشگاهی من افت کرد و چون میخواستم وقت بخرم و تا ده نمره جواب میدادم و معدلم 13.75 شد .شانسی برای گرفتن پذیرش هست؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      معمولا دانشگاه های روسیه به صورت جامع دارای آزمون ورودی پذیرش هستند و بر اساس همین آزمون دانشجویان مورد قبول دانشگاه قرار می گیرند.
      بهتر است برای اطلاع کامل از شرایط و امکان سنجی ها، خلاصه مدارک و ریز نمرات خود را برای ما ارسال نمایید.

  103. رضا گفت:

    سلام
    من 35 سالمه و فوق لیسانس پرستاری دارم. می خواستم ببینم آیا امکان تحصیل پزشکی در دانشگاههای روسیه برایم وجود دارد؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله امکان تحصیل برای شما با قبولی در آزمون ورودی و مهیا کردن پیش شرط ها وجود دارد اما دقت داشته باشید که باید حتما بررسی شود که آیا مدارک پرستاری شما برای تطبیق واحد مورد قبول دانشگاه هدف می باشد یا خیر که در غیر اینصورت باید بدون تطبیق واحد، رشته جدید را از ابتدا شروع نمایید.

  104. ص عطایی گفت:

    سلام ۲۸ سالمه میتونم رشته دندانپزشکی روسیه تحصیل کنم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله در صورتی که شرایط تحصیلی پیشنیاز را ازجمله مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی داشته باشد، می توانید برای آزمون ورودی دانشگاه های این کشور ثبت نام کنید.

  105. ص عطایی گفت:

    سلام من دیپلم ادبیات و پیش دانشگاهی تجربی و کارشناسی زیست شناسی سلولی و مولکولی دارم ک معدل دیپلم و پیشم رو رنج ۱۰ و ۱۱ و کارشناسی ۱۶۲۵ است میتوتم در روسیه دندانپزشکی بخونم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      قبولی در دانشگاه های پزشکی این کشور منوط به پشت سر گذاشتن آزمون ورودی می باشد.

  106. حسام کریمی گفت:

    سلام خدمت شما.
    آیا دانشگاه های روسیه رشته پروتز دندانی در مقطع کاردانی رو داره که مورد تایید وزارت بهداشت باشه؟اگه هست به چه زبانی تدریس میشه؟ ممنون.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام در خدمت شما هستیم.
      بله رشته مورد نظر در چندین دانشگاه و کالج و موسسه برگزار می گردد و در صورت تقاضا می توانید دانشگاه های مورد تایید را نیز انتخاب کنید.
      تدریس عموما به زبان انگلیسی انجام می شود و زبان روسی نیز در چندین دانشگاه ارائه می گردد.

  107. فائزه گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    میخواستم بدونم من بامعدل ۱۴/۷۰دیپلم و پیش دانشگاهی۱۳/۵۰برای دندان پزاشکی پذیرش میشوم؟

  108. ع س گفت:

    سلام
    ببخشید معدل کتبی دیپلم من 15/21و معدل کل من 16/50است آیا امکان تحصیل در رشته پزشکی در خارج برای من وجود دارد و در ضمن هزینه تحصیل در کدام کشور پایین تر است؟
    ممنون لطفا جواب بدهید

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      امکان تحصیل پزشکی برای شما وجود دارد و شما میتوانید کشور آلمان را به عنوان کشوری با تحصیل رایگان انتخاب کنید.

  109. الهه سیفی گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده مدرک کاردانی تربیت بدنی دارم و دونده کشور هستم و یک دوره مسابقات اسیایی اعزام شدم
    قصد مهاجرت دارم
    شرایط تحصیل در روسیه رو مطالعه کردم ولی دنبال پیشرفتم .تحصیلی باشه ک بهتر نشد هم از طریق ورزشم میشه برم یانه؟البته باکمک و راهنمایی شما
    همچنین هزینه هارو هم لطفا بگین
    باتشکر

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      برای شما دوحالت امکان پذیر است:
      1- اقدام برای مهاجرت تحصیلی و سپس ورود به رشته مورد علاقه برای فعالیت.
      2- اقدام از طریق باشگاه های موجود برای پذیرش ورزشکار و ادامه فعالیت در زمینه ورزشی مورد علاقه تان

  110. سجاد همایونفر گفت:

    سلام و خسته نباشید .
    ۲۴ سالمه ،فوق دیپلم فنی دارم .
    میتونم واسه ادامه تحصیل در رشته دندان پزشکی دندان پزشکی یا پزشکی اقدام کنم .؟؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بدین منظور، داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی به همراه ریز نمرات، برای شما از الزامات است.
      با ارائه مدارک تحصیل و رزومه خود به کارشناسان ما، از شرایط موجود برای تحصیل مطلع می شوید.

  111. parinaz گفت:

    با سلام
    شهریه های مد نظر در دانشگاه های روس در رشته پزشکی چطور هست ؟ آیا میشه با کار کردن شهریه رو پرداخت ؟ یا شهریش از حقوق ماهانه خیلی بیشتره ؟
    لطفا جواب رو برای من میل کنید
    ممنون

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      شهریه از دانشگاهی به دانشگاهی دیگر متفاوت است ضمن این که عوامل دیگر مانند شرایط زندگی و شیوه زندگی نیز بر این هزینه های تاثیر گذار می باشد که کارکردن به صورت پاره وقت با ویزای تحصیلی می تواند بخشی از این هزینه ها را جبران کند.

  112. مشاور مهاجرت کاری گفت:

    با سلام
    طبق اطلاعات ما تغییراتی در قوانین پذیرش و ویزای تحصیل در روسیه 2019 اعلام نشده و طبق روال سال قبل این روند در حال انجام است.
    البته لیست جدید وزارت بهداشت هم هنوز مشخص نشده و ممکن است این لیست تاثیری بر انتخاب افراد برای تحصیل در روسیه 2019 -2020 داشته باشد.

  113. مصطفی الف گفت:

    سلام
    مصطفی الف هستم
    ۳۲ ساله
    دیپلم فنی دارم و فوق دیپلم الکترونیک
    میتونم‌واسه ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی اقدام کنم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلاک
      با توجه به این که دیپلم فنی دارید می توانید برای دانشگاه های کشور ترکیه اقدام کنید.

  114. Aliasghr گفت:

    سلام خسته نباشید یک سوال داستم من الان سال دوازدم (نظام جدید) هستم در حال گرفتن مدرک دیپلم دادن ازمون کنکور هستم میخاستم بدونم من بیاد حدقل معدلم چند باشه برای پزشکی یا چه جوری کنکورم میشه اونجا دادا یا اگه اینجا کنکور بدیم قبول شم پزشکی چه جوری میسه بورسیه اونا شد فقط من زبانم ضعیف برای چزکار میتونم کنم ممنون میشم جواب بدید ؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      اخذ بورسیه تحصیلی در کشور های خارجی اعم از روسیه، اکثرا در مقاطع ارشد و بالاتر امکان پذیر است.
      اما در شرایط کلی در صورتی که بتوانید رزومه تحصیلی خوبی ارائه کنید، پذیرش شما در مقطع مورد نظر، شدنی است.

  115. سپهر گفت:

    سلام من ۱۹ سالمه دیپلم ریاضی دارم با معدل کتبی ۱۴ ایا شرایط تحصیل در رشته دندون یا داروسازی در روسیه رو دارم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      تحصیبل در کشور روسیه با آزمون ورودی و با پیشنیاز دوره زبان روسی و پیش دانشگاهی انجام می شود.
      شما میتوانید مدارک خود را به همراه درخواست مد نظرتان به اطلاع مشاورین ما برسانید تا بهترین روش را در صورت امکان به شما پیشنهاد بدهند.

  116. علی حا گفت:

    سلام و وقت بخیر
    من معدلم زیر 16 هستش میخواستم ببینم معدلم رو باید بیارم بالا یا با همین معدل هم میتونم برای تحصیل در رشته پزشکی در روسیه اقدام کنم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر.
      پذیرش در اکثر دانشگاه های روسیه با آزمون ورودی است و شما می توانید با کسب نمرات حد نساب، وارد دانشگاه های این کشور شوید.

  117. علی ح گفت:

    سلام وقت بخیر
    من معدلم پایین 16 هستش و میخواستم امسال برای تحصیل پزشکی در روسیه اقدام کنم باید معدلم رو بیارم بالاتر یا با همین معدل هم میشه اقدام کرد

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      می توانید در برخی دانشگاه های روسیه که شرط ورود با آزمون ورودی را دارند اقدام به ثبت نام کنید.

  118. Yashar گفت:

    با سلام
    من 19 سالمه و دیپلم تجربی دارم و معدل دیپلم و پیش حدود 16 مسلط به زبان انگلیسی و در حال یادگیری روسی
    آیا با سالیانه 7000 دلار امکان تحصیل دندانپزشکی در روسیه به زبان روسی برای من فراهم هست؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله امکان تحصیل برای شما فراهم خواهد بود به شرطی که بتوانید مدارک و شرایط پیش نیاز خود را مهیا کنید.

  119. پارمیدا رضایی گفت:

    سلام من ۱۸ سالمه و معدل دیپلمم ۱۵ به بالاست ولی پیش دانشگاهی نخوندم و میخوام ادامه تحصیل در روسیه بدم و دانشگاه رشته داروسازی میشه راهنماییم کنیدکه میتونم با این شرایط بقیه سال تحصیلیم رو در روسیه بگذرونم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام برای پذیرش در دانشگاه های کشور روسیه، داشتن مدرک پیش دانشگاهی + دیپلم و ریز نمرات، الزامی است.

  120. erfan گفت:

    سلام خسته نباشید اونجایی که مسیح گفته بود ریز نمرات و دروس اصلی اگر همه نمرات پایین باشه حتی نمرات اصلی ایا میشه در اونجا وارد دانشگاه شد یا نه مثه دانشگاه لومونسف برای خوندن پزشکی یا باید نمرات بالا بشه اگر نه چه راهایی هست که بتونیم وارد بشیم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام ممنونم
      دانشگاه لومونسف شرط معدل ندارد و بر اساس سوابق تحصیلی و آزمون، اقدام به پذیرش می کند.

  121. سارا احمدی گفت:

    سلام من معدل کل دیپلم ام 18.33 و معدل پیش دانشگاهی ام 15.33 است .باتوجه به اینکه معدل پیش پایین هست میتونم در روسیه پزشکی بخونم؟و اینکه میشه بعد از دو سال برگردم ایران؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله در برخی دانشگاه های روسیه می توانید پذیرش تحصیلی را بگیرید که پیش شرط معدل را ندارند.
      در صورت تایید بودن دانشگاه از نظر وزارت بهداشت ایران، می توانید به ایران نیز بازگردید و در دانشگاه های بین المللی مشغول به تحصیل شوید.

  122. سنا گفت:

    با سلام
    میخواستم بپرسم امکانش هست لینک سایت برای پذیرش و فرمی که نوشتین بگین؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      پیشنهاد می کنم با ما تماس بگیرید تا شیوه دقیق اقدام مراحل را به صورت رایگان به شما انتقال دهیم.

  123. زهراعیسس آبادی گفت:

    سلام
    امسال ادامه تحصیل در کشور روسیه به چه صورت امکان ادامه تحصیل در دندانپزشکی هست؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله همچنان دانشگاه هایی را که وزارت بهداشت در لیست تاییدیه های خود قرار داده می توانید انتخاب کنید و اقدام به اخذ پذیرش نمایید.

  124. Kati. گفت:

    سلام وقت بخیر.من22سالمه و معدل کتبی دیپلمم 10.35میخواستم بدونم میشه برای پزشکی روسیه اقدام کنم یانه؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      از نظر ممکن بودن، بله اما شرایط اندکی دشوار خواهد بود و باید در آزمون ورودی دانشگاه هایی که این شرایط را می پذیرند، نمره خوبی را کسب کنید.

  125. امیر بابا یی گفت:

    سلام و وقت بخیر .میخواستم برای یه دوره اموزشی snap on smile برم مسکو .ولی زبان و روسی بلد نیستم میخواستم ببینم دورهای اموزشی که میزارن فقط انگلیسی و روسی

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      دوره های آموزشی به صورت کلی بجز در برخی مراکز دولتی و یا غیر دولتی، به زبان روسی است.
      اما می توانید مراکزی را نیز انتخاب کنید تا به تحصیل دوره های انگلیسی مشغول شوید.

  126. ناهید گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ۲۰سالمه و کارشناسی اتاق عمل میخونم ولی میخوام انصراف بدم و پزشکی بخونم.معدل دیپلمم ۱۹/۵۴ هس.ایا امکانش هس ک بتونم پزشکی روسیه بخونم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله امکان پذیر است اما بدانید که ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر، امکان قبولی بیشتری به نسبت تطبیق واحد و تغییر رشته را برای شما به دنبال خواهد داشت.

  127. محمد گفت:

    سلام
    بنده می تونم از امروز برای دانشگاه سچینوا(پزشکی) ثبت نام کنم؟
    حدودا هزینش چه قدر میشه؟
    ممنون

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله بهتراست شرایط دقیق را از متخصصین مهاجرت تحصیلی ما در حوزه کشور روسیه بپرسید.

  128. امیر عباس آروین گفت:

    سلام،خسته نباشید،من ۳۶ سالمه و لیسانس مهندسی عمران دارم،میخوام ادامه بدم،دندانپزشکی که نمیشه طبق فرمایش شما،پیشنهاد شما بهم برا ادامه تحصیل در روسیه چیه؟ ضمنا مدرکم هم از دانشگاه سراسری رازی گرفتم و فوق لیسانس هم تا تز ادامه دادم و ول کردم،ممنون??

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      می توانید در رشته خود ادامه تحصیل بدهید و پس از اخذ مدرک مربوطه وارد بازار کار شوید.

  129. Mahbob گفت:

    با سلام
    من ۲۹ سالمه فارغ تحصیل بهداشت عمومی با معدل ۱۷
    معدل پیش دانشگاهیمم ۱۷
    ۵سالم سابقع کار
    میتونم رشته دندانپزشکی تو یکی از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه تحصیل کنم ؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      از لحاظ امکان تحصیل، مجاز هستید، اما سن شما اندکی ممانعت را برای ورود به رشته دلخواهتان ایجاب می کند.

  130. Mahbob گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ۲۹سالمه و فارغ تحصیل بهداشت عمومی با معدل ۱۷
    معدل پیش دانشگاهیمم ۱۷
    ۵سالم سابقه کار دارم
    میتونم در دانشگاه مورد تایید وزارت بهدلشت در روسیه تحصیل کنم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله شما قادر به ادامه تحصیل در دانشگاه مد نظرتان خواهید بود اما بایستی حتما بر اساس نیاز دانشگاه، پیشنیاز های کلی را رعایت فرمائید.
      از جمله نمرات مطلوب و مدارک پیش دانشگاهی و دیپلم و به همراه ریز نمرات و گاها قبولی در آزمون ورودی دانشگاه مقصد.

  131. رحیم کامران گفت:

    سلام
    من ۲۵ سالمه در حال تحصیل رشته ی مکانیکم در فوق لیسانس معدل کتبیم ۱۵ بوده و معدل کلم ۱۷ معدل پیشم هم شده ۱۶ میخاستم ببینم برا بورس شدن میشه اقدام کرد تو رشته ی پزشکی یا دندان یا اگه بخام رشته ی خودم بورس بگیرم چه جوریاست بورسش ؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      داشتن برخی شرایط برگزیده از نظر دانشگاه، مانند نمرات بالا، رتبه های علمی خوب و همچنین قبولی در کنکور داخلی می تواند امتیازاتی محسوب شود که شما را به نتیجه مطلوبتان برساند.

  132. وحید گفت:

    سلام من یسری سوالات داشتم اگه میتونید کمکم کنید ادرس تلگرام یا تماس به من بدید میخواهم سوالاتی رو بپرسم ممنون میشم کمکم کنید.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بهتر است برای اطلاعات کامل ابتدا با شماره های موجود در همین وبسایت تماس بگیرید و با مشاورین ما گفت و گو نمایید.

  133. سجاد کرد گفت:

    سلام من متولد ۷۵ و دیپلم تجربی دارم و ترم آخر کارشناسی مهندسی معماری هستم آیا شرایط تحصیل در رشته پزشکی یا دندانپزشکی دارم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بهتر است تا مدارک مربوط به دیپلم و پیش دانشگاهی را به ما ارائه دهید تا با بررسی های لازم روند دقیق اقدام جهت تحصیل پزشکی و یا دندانپزشکی را به شما اطلاع دهیم.

  134. مهتاب گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید میشه لطف کنید بگید برای تحصیل پزشکی در روسیه اگه الان اقدام کنم کی اعزام میشوم؟ و سال چه قدر میشود هزینه اگر راهنمایی بکنید خیلی ممنون میشوم.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      پذیرش دانشگاه های خارج از کشور معمولا در دو ماه سپتامبر و می آغاز می شود که شما لازم است برای آماده سازی تمامی مدارک، حتما از چندین ماه قبل اقدام کنید.

  135. آسیه ربی زاده گفت:

    با سلام من معدل سال سومم 19.36 بوده تو رشته تجربی .میخواشتم بدونم برای گرفتن بورسیه برای رشته های پزشکی چه مدارکی لازمه ؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      ارائه بورسیه های پزشکی و غیر پزشکی عموما بجز در موارد خاص و استعدادهای درخشان، تنها در مقاطع بالاتر از ارشد ارائه میگردد.

  136. عرفان گفت:

    با سلام و خسته نباشید.ایا یک دانشجوی دندانپزشکی حق کار در کنار تحصیل رادارد؟ و چند ساعت در هفته میتواند کار کند و دستمزد ساعتی او چقد است؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله می توانید ضمن تحصیل به کار نیز مشغول شوید.
      اما به صورت نیمه وقت و حدود 20 ساعت در هفته.

  137. عرفان گفت:

    سلام و خسته نباشید .من معدل دیپلمم 16.93 است و معدل پیش دانشگاهی ام پایین است برای تحصیل در رشته ی دندانپزشکی کدام معدل مهم است و اینکه شانس قبولی در یکی از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم را دارم؟؟ و اینکه ازمون ورودی رشته ی دندانپزشکی از چه دروسی است؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      پذیرش در دانشگاه های روسیه همانطور که می دانید بر اساس آزمون ورودی است و شرط معدل تاثیر بسزایی در این روند نخواهد داشت.
      منابع آزمونی را می توانید از سایت وزارت آموزش روسیه و یا دانشگاه های هدف مطالعه بفرمائید.

  138. هانیه گفت:

    با سلام
    من 22 سالمه دیپلم ریاضی فیزیک دارم و معدل دیپلمم 18/33 هست . لیسانس ای تی رو در تاریخ 96/4/30 تموم کردم ایا می تونم پذیرش پزشکی روسیه رو بگیرم؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      با توجه به سن شما و رشته، محدودیتی نیست و تنها نیاز است تا دوره های پیشنیاز را بگذارنید و در آزمون های ورودی شرکت کنید.

  139. مانيا گفت:

    سلام خسته نباشيد كدوم دانشگاه هاي روسيه كه به زبان روسي تدريس ميكنن وزارت بهداشت قبول داره؟ مدرك روسيه كشور امريكا قبول داره؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در روسیه را می توانید در سایت وزارت مشاهده فرمائید.
      اعتبار اکثر دانشگاه های روسیه بین المللی است و برای سایر کشور ها نیز اینچنین است.

  140. مانا گفت:

    سلام
    من 21 سالمه و در رشته مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران در حال تحصیل می باشم .آیا شرایط پذیرش در رشته پزشکی در روسیه را دارم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      مواردی که تعیین کننده شانس پذیرش شماست، تنها مدارک و رزومه تحصیلی و کاری شما می باشد.
      بدین صورت که باید مدارک لازم را در سایت دانشگاه اپلود نمایید تا در صورتی پذیرش، در آزمون ورودی شرکت کنید.

  141. امین گفت:

    سلام من 26 سال با معدل کتبی 16 سربازی رفته و دیپلم هستم آیا شرایط دندانپزشکی روسیه رو دارم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      پذیرش در دانگشاه های پزشکی روسیه بر اساس آزمون ورودی می باشد و بایستی بر اساس منابع اعلام شده پیشنیاز ها را مطالعه نمایید.

  142. شیدا گفت:

    سلام ببخشید من معدل کتبیم ۱۱.۹۶ هست مال سومم… خواستم بدونم اگه ترمیم معدل بدم باز هم وزارت بهداشت معدل رو تایید نمیکنن؟؟ و پس از اتمام تحصیل پزشکی اجازه کار در ایران رو نمیدن؟؟؟ ممنون میشم پاسخگو باشین

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      معمولا معدل اول ملاک است و معدل ترمیمی را بیشتر کشور ها قبول نمی کنند.
      در صورتی که دانشگاه مد نظر شما مورد تایید وزارت بهداشت باشد در نهایت می توانید با مدرک مربوطه در ایران مشغول کار شوید.

  143. سیوا شهبازی گفت:

    سلام..من در رشته پرستاری تحصیل کردم و می خواستم که برای دندانپزشکی اقدام کنم..می خواستم بدونم که واحدهای درسی پرستاریم رو با دندانپزشکی تطبیق میدن که از طول دوره تحصیل کم بشه؟در مورد روسیه میخوام این شرایط رو بدونم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله شما می توانید درخواست تطبیق واحد را به دانشگاه هدف ارسال کنید اما اینکه چقدر مورد قبول است و آیا امکان پذیر می باشد یا خیر، مسئله ای جداگانه است.

  144. Fatemeh7700 گفت:

    سلام
    ببخشید در مورد این طرح ک اگر کسی تا سال ۲۰۱۹ برای تحصیل از ایران رفته باشه میتونه بعد از ۲سال برگرده ایران و در ایران ادامه بده ، دقیقا تا چه تاریخی میتونه بره؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در حال حاضر اطلاعاتی از این طرح در دسترس نیست
      اما به طور کلی شما در صورتی که دانشگاه های مورد تایید ایران را در خارج از کشور انتخاب کرده و تحصیل کنید، می توانید به ایران باز گردید.

  145. Faezeh گفت:

    سلام من متولد 1376هستم ومعدل کتبی نهایی دیپلمم17/04 ومعدل کل دیپلمم 18/67وپیش دانشگاهی کتبی نهایی16/93وکل15/74 هستش دوسال برای پزشکی پشت کنکور موندم اما متاسفانه قبول نشدم آیا میتوانم در رشته پزشکی یا دندان در روسیه تحصیل کنم؟زبان انگلیسیم هم قوی نیستش خب شرایط مالی هم برام مهمه.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بهتر است برای از دست ندادن وقت و همچنین سنجش اعتبار مدارک شما با چارچوب های دانشگاهی روسیه، هرچه زودتر با متخصصین مهاجرت تحصیلی ما در ارتباط باشید و آخرین اطلاعات را از آنها کسب کنید.

  146. محمدرضا حيدري گفت:

    سلام…عموما براي پذيرش معدل بالاي چندو پذيرش ميكنن؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت بخیر
      بر اساس پیش شروط دانشگاه های مختلف، این شرط متفاوت است و باید برهمین اساس مشخص شود که چه نمره ای را مد نظر دارند.
      اما بله شما می توانید پذیرش را با همین شرایط فعلی از دانشگاه های کشور روسیه با پشت سر گذاشتن آزمون ورودی، بگیرید.

  147. علی گفت:

    با سلام
    من ۱۹ سالمه و معدل دیپلم و پیش دانشگاهیم هم ۱۸.۶ هست
    آیا میتونم برای رشته دندانپزشکی روسیه بورسیه دریافت کنم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله امکان تحصیل برای شما وجود دارد.
      اما اخذ بورسیه تحصیلی را نمی توان به جدیت اذعان داشت که شامل حالتان خواهد شد یا خیر
      می توانید مدارک و مستندات مربوط به تحصیلتان را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید تا مورد بررسی واقع شود.

  148. شيدا مرادي گفت:

    سلام.من معدل ديپلمم ١٦/٧٥ و پيش دانشگاهيم ١٤/٥ هستش ميخواستم ببينم واسه كدوم دانشگاه هاي روسيه رشته دندون پزشكي رو پذيرش بگيرم؟ (كورس به زبان انگليسي نه روسي) تاييد وزارت هم مهم نيست.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر مورد تایید بودن دانشگاه از دید وزارت بهداشت برایتان مهم نیست، می توانید در اکثر کشور های خارجی درخواست پذیرش تحصیلی بدهید. برای روسیه نیز امکان پذیر می باشد اما باید دقت کنید که کشور روسیه اندکی در مراحل پذیرش دانشجو سخت گیر است.

  149. فریبا وثوقی گفت:

    سلام.. من یه وقت مشاوره حضوری میخواستم.. ولی هیچ آدرسی از شما ندارم که بتونم حضورا خدمتتون برسم.. هر سه خط تلفن شما دایما مشغوله.. لطفا راهنمایی بفرمایید من چطوری میتونم با شما ارتباط برقرار کنم و سوالاتم رو بپرسم.. با تشکر

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      آدرس دفاتر ما در همین وبسایت و انتهای صفحه ذکر شده است. اما در صورتی که باز هم موفق به برقراری ارتباط نشدید، شماره خود را ذکر کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

  150. محمد گفت:

    با سلام
    میخواستم بدونم من معدل کل دیپلم و پیش دانشگاهیمم 15/50 هست میتونم رشته دندان پزشکی در روسیه که مورد قبول وزارت بهشدات باشه بخونم؟
    و اینکه امروز فردا میتونم بیام برا ثبتنام ینی وقت برا گذراندن کلاسهای پادفک هست؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام با معدل شما ممکن بتوانید تحت شرایطی وارد دانشگاه های پزشکی این کشور شوید اما نیاز است شروط پذیرش دانشگاه را رعایت کنید.
      برای ثبت نام دوره پاتفک بهتر است با مشاورین ما که در این زمینه تجربه تخصصی دارند گفتگو کنید.

  151. رضایی گفت:

    سلام من در افغانستان زندگی میکنم میتوانم بخوانم اگر میتوانم پس چطور ثبت نام کنم ؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      شما می توانید با آماده کردن آخرین مدارک تحصیلی خود و ارسال مجموعه آنها به دانشگاه هدف؛ درخواست پذیرش را بدهید.
      در صورتی که درخواست پذیرش را ارسال نمودید و مورد قبول واقع شد، می توانید روند مهاجرت را برای اخذ ویزا و غیره پیگیری کنید.

  152. یسنا گفت:

    سلام من 23 سالمه و مدرک کارشناسی مترجمی دارم.ایا میتونم برای دندانپزشکی اقدام کنم؟هزینه ها رو با دلار روز باید حساب کرد؟چرا واحد پول خود روسیه ملاک نیست؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      امکان تحصیل برای شما وجود دارد اما باید سوابق تحصیلی خود را با جزئیات نمرات ارائه دهید تا بر اساس شرایط پذیرش دانشگاه، سنجیده شود.
      دلار ملاک حساب است چراکه ارز رایج دنیاست و نرخ تبدیل متفاوتی با روبل ندارد.

  153. شهرزاد گفت:

    سلام بنده ٢٦ ساله هستم و دانشجو دكتري
    براي رشته پزشكي با معدل ديپلم ١٤.٥٦ در روسيه امكان پذير هست؟ اگر نه چه كشوري بدون شرط معدل و مدرك زبان با اين شرايط سني ميشه براي پزشكي اقدام كرد؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      برای تحصیل بدون مدرک زبان، ما کشور فرانسه را به شما پیشنهاد می دهیم اما اگر خصوصیات دیگری را نیز مد نظر دارید بفرمایید تا بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهیم.

  154. مهلا طاهری گفت:

    عرض سلام و خسته نباشید..
    آیا مدرک پزشکی دانشگاه های روسیه مورد تایید وزارت بهداشت،هست؟
    من بارها شنیدم که تایید نمیکنن و سطح پایینی دارن..
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام بله تعدادی از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه هستند که می توانید پذیرش بگیرید.

  155. امید امیدی گفت:

    باسلام
    بنده کلاس یازدهم در رشته تجربی هستم میخواستم ببینم آیا امکان تحصیل میباشد برای سن من
    وهزینه یکسال با دانشگاه و زتدگی چه قدر تموم‌ میشه تو سال۹۷
    یکی از دوستانم اونجاست و میگه هر سه ماه ۱۱۰ میلیون هزینش است درسته؟
    باتشکر

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      امکان تحصیل برای شما وجود دارد اما از دید سفارت شما بایستی تمکن مالی خانواده را نیز نشان دهید که مبنی بر پشتیبانی مالی از شما در طول مدت تحصیل است.

  156. امیر فرهاد حیدریان گفت:

    باسلام
    با سن ۴۰ سال چطوری میتوانم در یکی از کشورها به صلاحدید شما تحصیل پزشکی یا دندانپزشکی رو ادامه بدم.
    در حال حاضر مدرک ارشد دارم و دانشجوی مقطع phd اما میخوام پزشکی یا دندانپزشکی خارج رو ادامه بدم.
    ممنونم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      با تجربه ای که ما در این زمینه داریم ممکن است شما از دید سفارت کشور های اروپایی برای قبولی در دانشگاه دچار محدودیت شوید، این محدودیت سنی هرچن از سوی دانشگاه ممکن است اعمال نشود اما معمولا وجود دارد.

  157. زينب گفت:

    با سلام
    من دختري ١٩ساله هستم امسال براي بار دوم كنكور دادم و رشته پزشكي و دندون قبول نميشم.در مدرسه تيزهوشان درس خوندم و زبانمم در حد متوسطه و مدرك ديپلم زبان دارم و ميتونم آيلتزمم بگيرم.شرايط مالي خوبي ندارم.ميخواستم بدونم ميشه فاند تحصيلي از روسيه گرفت؟و معدل كتبي ١٨/٢٥ ومعدل پيش دانشگاهي١٨/٧١

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      فاند تحصیلی در کشور روسیه بیشتر در مقطع ارشد و دکتری ارائه میشود و برای داشتن صلاحیت، باید شرایط خاص و نمرات بالا را داشته باشید.

  158. زينب گفت:

    با سلام
    من دختري ١٩ساله هستم امسال براي بار دوم كنكور دادم و رشته پزشكي و دندون قبول نميشم.در مدرسه تيزهوشان درس خوندم و زبانمم در حد متوسطه و مدرك ديپلم زبان دارم و ميتونم آيلتزمم بگيرم.شرايط مالي خوبي ندارم.ميخواستم بدونم ميشه فاند تحصيلي از روسيه گرفت؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      اخذ فاند از کشور روسیه معمولا در مقاطع ارشد و دکترا ارائه مشود، اما ارائه فاند در مقطع کارشناسی نیازمند مستنداتی قوی و مستدل است

  159. محمد گفت:

    باسلام,بنده لیسانس حقوق,و داری مدرک پیش با معدل کتبی13/11 و کلی 14/72 و معدل کتبی دیپلم 10/3 و کلی دیپلم 16/58 هستم,امکان تحصیل در رویسه و در رشته دندان دانشگاه مورد تایید وزارت بهداشت رو دارم?

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      نمرات شما صورت خوبی ندارند و برای تحصیل پزشکی در روسیه گزینه های دانشگاهی شما محدود خواهد شد، اما فرصت این را دارید که شانس خود را امتحان نموده و درخواست دهید.
      چه بسا افرادی که با وضعیت مشابه مجاز به تحصیل شدند و در دانشگاه نمرات خود را اصلاح نمودند.

  160. امیر گفت:

    سلام من معدل دیپلمم نوزده هستش معدل پیش دانشگاهیمم ۱۸ هزینه ی کل پنج سال اگه ۶۰ هزار دلار باشه میتونم میشه راهنماییم کنید؟!!!

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      هزینه های تحصیلی که ذکر شد، بنابر شرایط کلی است و شما باید شرایط زندگی و شیوه مطلوبتان را مد نظر بگیرید و اقدام کنید.
      تحصیل در کشور روسیه را می توانید با ارائه مداک و سوابق خود جهت انجام ارزیابی های لازم به مشاورین ما، پیگیری کنید.

  161. نجمه مرادی گفت:

    سلام من متولد 71 هستم و دیپلم هستم آیا میتونم رشته دندانپزشکی در روسیه بخونم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      با توجه به سن شما ممکن است برای مقطع لیسانس اجازه تحصیل پیدا نکنید.
      اما بهتر است رزومه تحصیلی خود را برای ما بفرستید تا مورد بررسی تحت شرایط دانشگاه های مختلف قرار دهیم.

  162. Fateme گفت:

    سلام شرایط سنی در رشته های پزشکی و دندان پزشکی به چه صورته؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      شرط سنی تا 24 سال به شما اجازه اخذ پذیرش کارشناسی را می دهد اما از آن بیشتر بسته به نظر افیسر سفارت کشور دارد که تعیین کننده است.

  163. محسن ملکی گفت:

    باعرض سلام و خسته نباشید.بنده معدل دیپلمم 16.01میباشد و معدل پیش دانشگاهی 11.07 میباشد.ایا میتوانم در دانشگاه روسیه تحصیل کنم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      باید شرایط پذیرش برخی دانگاه های روسی که دانشجو با شرایط مشابه شما را می پذیرند بررسی کنیم و به شما اطلاع دهیم. بهتر است شرایط و سوابق خود را برای ما ارسال کنید.

  164. ف گفت:

    سلام
    ٢٠ سالمه و ديپلم رياضي با معدل ١٩/٨٠دارم، دانشگاه سراسرس معماري مي خونم ، ايا با ديپلم رياضي مي تونم در روسيه پزشكي بخونم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      با گذراندن دوره پادفک روسی، می توانید پیش شروط قبولی در رشته پزشکی را فراهم کنید.

  165. میرالله احمدی گفت:

    سلام خواستم بپرسم درباره ی دانش اموزان افغان هم اعزام و تحصیل در روسیه را دارید؟ اگردارید من معدل کتبی دیپلمم 19.43 شده ومعدل کل دیپلمم هم19.46 شده معدل پیش دانشگاهی ام19.62 شده است.آیا شرایط تحصیل در روسیه را دارم یا نه؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که شما مشکل خروج از کشور را نداشته باشید، ما می توانیم برای تحصیل شما در خارج از کشور، از جوانب مختلفی اقدام کنیم.

  166. محمد best گفت:

    سلام با معدل کل دیپلم ۱۳.۴۶ و معدل پیش دانشگاهی۱۵.۵۴ امکان تحصیل دندانپزشکی وجود داره؟که بعد اتمام تحصیل با این معدل ها مجوز طبابت از ایران گرفت؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      میتوانید برای اخذ پذیرش مشروط و در برخی دانشگاه ها اقدام کنید اما اینکه مدرک شما معتبر خواهد بود یا خیر، بسته به دانشگاه و نحوه پذیرشی است که شما انتخاب کرده اید.

  167. محمد گفت:

    سلام خسته نباشید ایا با معدل کل دیپلم ۱۳.۴۵و معدل پیش دانشگاهی ۱۵.۵۳ میشه در روسیه دندانپزشکی خوند؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      معدل و نمرات شما قطعا پایین است و نیاز به گذراندن و فراهم آوردن برخی شرایط دارد که از الزامات کار محسوب می شود.
      این اطلاعات را به صورت دقیق از مشاورین ما در موسسه بپرسید.

  168. رزمپور گفت:

    سلام وقت بخير من ديپلم فني معماري و ليسانس معماري با معدل ١٦.٦٧ ايت ميتونم تو رشته پزشكي در روسيه تحصيل كنم؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      به دلیل اینکه شما دارای مدرک غیر مرتبط هستید، نیاز است تا در رشته مرتبط و دوره های کالج شرکت کرده و آزمون معادلسازی بدهید.
      در صورتی قبولی در این آزمون ها و رعایت برخی شرایط، واجد اخذ پذیرش می گردید.

  169. علی رضای گفت:

    سلام وقت بخیر
    من معدل دیپلمم ۱۹/۵۵
    معدل پیش هم بالای ۱۹
    متولد دی ۷۷
    علاقه مند ب دندونپزشکی
    خواستم بدونم برای من ک سربازی نرفتم اجازه تحصیل میدن؟؟
    و کلا هزینه یکسال تحصیل چقد میشه؟
    و بعد از چن سال تحصیل میتونیم برگردیم ایران و ادامه بدیم اون رشته رو تو دانشگاه ایران؟
    و آیا مدرکش معتبره؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      اجازه تحصیل مبنی بر داشتن خدمت سربازی نیست و این مسئله تنها موضوع اذن خروج شما از کشور را شامل می شود.
      اگر بتوانید برای خروج از کشور موانع را رفع کنید، قطعا خواهید توانست خود را در دانشگاه های این کشور ثبت نام کنید.

  170. رایان گفت:

    سلام
    من ۲۸سالمه
    دیپلم تجربی دارم
    کارشناسی رو هم رشته حسابداری خوندم
    آیا نیتونم رشته دنداتپزشکی رو تو روسیه بخونم
    با تشکر

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      برای تحصیل شما حتما باید عمل معادلسازی واحد های گذرانده(درصورت مرتبط بودن)و شروع مجدد مقطع مورد نظر را انجام دهید.

  171. محمد بهداد گفت:

    با سلام و احترام
    من دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار کامپیوتر می باشم و رشته دیپلمم هم فنی حرفه ای هست

    آیا میتونم برای تحصیل در رشته پزشکی از دانشگاه های روسیه پذیرش بگیرم ؟
    با تشکر

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      به صورت عام اگر به این مسئله بپردازیم، خیر. شما با مدرک دیپلم غیر مرتبط نمی توانید پذیرش پزشکی بگیرید.
      اما مشاورین ما راهکار هایی را برای شما مورد سنجش قرار می دهند که می توانید شانس پذیرش خود را تقویت کنید.

  172. زهرا مقدم گفت:

    سلام خسته نباشید من دوره ی تحصیلم خورده به نظام جدید
    مدرک سال یازدهم رو دارم با معدل 19.82 منم میتونم برای مهر امسال برم برای دوره ی پادفک؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      مشکلی وجود ندارد اما باید تمامی مدارک مربوط به تحصیل خود را برای ارائه به دانشگاه و اخذ شرایط پذیرش دوره پادفک آماده داشته باشید.

  173. علي فرزان گفت:

    با سلام عذر خواهي ميكنم ايا براي ورود به دانشگاه سچنوا و گزراندن دوره پادفك بايد با هر معدلي ميشه رفت ؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      طبیعتا با هر معدلی نمیتوانید وارد شوید و دانشگاه، نمره مورد نظر خود را در چارت مربوط به سال تحصیلی پیش رو، اعلام می کند.

  174. شيوا كوشكي گفت:

    سلام خسته نباشيد
    معدل ديپلمم براي بورسيه پايينه
    ميتونم با ترميم معدل پذيرش بگيرم؟
    مدرك ٧ آيلتسم دارم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      معمولا با ترمیم معدل نمی توان شرایط مطلوبی را بدست آورد بجز در دانشگاه هایی که به این موضوع اهمیت زیادی نمی دهند و بر اساس سوابق تحصیلی شما را پذیرش نمیکنند و ملاک پذیرش همان آزمون است.

  175. فاطمه گفت:

    باسلام
    من 22سالمه لیسانس بهداشت محیط دارم. معدل کتبی دیپلم 17 و معدل کل دیپلم 18.5 و معدل پیش دانشگاهیم بالای 14 میباشد آیا من میتوانم در رشته پزشکی کشور روسیه تحصیل کنم.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      باید آزمون های ورودی دانشگاه های این کشور را بدهید و در صورت نیاز در دوره های پیش نیاز پزشکی این کشور شرکت کنید.

  176. مهدی سجادی گفت:

    میخواستم بدونم با معدل 12.58 دیپلم و معدل 15.63 پیش دانشگاهی امکان قبولی در روسیه در دندان پزشکی هست؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      خیر و تنها در صورتی می توانید پذیرش بگیرید که در دانشگاه های دارای آزمون ورودی درخواست دهید.

  177. Fateme sed گفت:

    با سلام،من ٢٠ سالمه،معدل ديپلم تجربيم ١٩/١٥ و پيش دانشگاهيم ١٧/٥ بود،امكانش هست به نظرتون بتونم روسيه پزشكي يا دندونپزشكي يا داروسازي بخونم؟شرايطش چيه؟آزمون ورودي اينا داره؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام بله آزمون ورودی وجود دارد اما طبق برخی شرایط دیگر نیز می توانید در دانشگاه های این کشور تحصیل کنید که لازمه آن را مشاورین و کارشناسان ما در اختیار شما خواهند گذاشت.

  178. سلمان حسینی گفت:

    سلام باعرض خسته نباشید من دیپلم تجربی دارم با معدل کل 18.70 و معدل کل پیش دانشگاهی 18 و مدرک زبان هم ندارم میخواسم ببینم با این شرایط معدلم کدوم کشور مناسب تره از نظر پذیرش و هزینه ها ممنونم.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت بخیر
      با این شرط معدل شما می توانید برای اکثر کشور های اروپایی درخواست دهید اما بهتر است بفرمایید دقیقا چه رشته ای میخواهید و چه مقطعی را مد نظر دارید

  179. سمانه گفت:

    با دیپلم ریاضی میشه داروسازی خوند تو روسیه؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که بتوانید دوره های پیشنیاز را بگذرانید بله آنهم در صورت قبولی در آزمون ورودی بعد از دوره های پیشنیاز

  180. سارا گفت:

    سلام من 19 سالمه و دیپلم تجربی دارم میخواستم ببینم با معدل کتبی 15/64و معدل کل 18/96 وزرات علوم اجازه تحصیل در کشور روسیه رو می دهد ؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله شما اجازه تحصیل را قطعا خواهید داشت اما منوط به این که در کدام کالج و سپس دانشگاه پذیرش شوید، شرایط قطعا متغیر خواهد بود.

  181. S-S گفت:

    با سلام.تمام هزینه های پزشکی و هزینه های جانبی تمام دوره ی پزشکی مثلا در دانشگاه پاولف چقدر هست؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      دقت بفرمایید که هزینه های زندگی و دانشجویی را باید بر اساس اقامت دانشجویی بیان کرد و نمیتوان عدد ثابتی را عنوان کرد.

  182. پارسا افسانه گفت:

    سلام من نمی تونم در رشته دندان پزشکی درایران شرکت کنم ایا در روسیه بعد از گذراندن یک سال تحصیلی می توانم ادامه تحصیل رادرایران طی کنم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت بخیر
      این موضوع بسته به شرایط شما و همچنین مورد تایید بودن دانشگاه در روسیه دارد که در صورت کلی اگر این شرایط برقرار باشد، بله

  183. Nastaran گفت:

    سلام من دیپلم تجربی دارم معدل ۱۲ هست می خواستم بااین معدل می تونم تو روسیه وارد دانشگاه بشم و اگه بشه ازمون وردی باید داد؟ا و شرایط وهزینه تحصیل وزندگی چه قدر؟لطفا جواب بدین

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله برای ورود به دانشگاه های روسیه نیاز به آزمون ورودی است اما برخی دانشگاه ها نیز شما را بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش می کنند.
      هزینه های بر اساس شهر محل تحصیل و همچنین شیوه زندگی شما قابل تخمین هستند.

  184. مهلا گفت:

    سلام من 28 سالمه دیپلم ریاضی دارم معدل دیپلم و پیش بالای 17 هست الان فوق لیسانس دارم و 2 سال سرکار میرم و گپ تحصیلی هست ایا امکان پذیرش در رشته دندانپزشکی در روسیه رو دارم؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      سن و شرایط شما برای تحصیل در پزشکی و دندانپزشکی روسیه، مناسب نیست.
      پیشنهاد میشود مسیر های دیگر را مورد بررسی قرار دهید.

  185. morteza گفت:

    سلام.
    دو تا سوال داشتم
    1-دیپلم من شبانه است . میخواستم ببینم میتونم برای کشور روسیه دندان پزشکی اقدام کنم؟؟
    2-کشوری مثل روسه که مورد تایید وزارت هست میتونیم ارز دولتی تهیه کنیم؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله شما می توانید با شرکت در آزمون ورودی و دوره های قبل ورود به دانشگاه، برای تحصیل دندانپزشکی درخواست دهید.

  186. بهادري گفت:

    سلام ، من امسال براي سال دوم كنكور ميدم ،در صورتي كه نتونم در ايران رتبه دندانپزشكي را بيارم ، ميتونم براي رشته دندانپزشكي در روسيه اپلاي كنم ، ؟! هزينه تحصيل در روسيه هم اندازه بقيه كشور هاي ديگه بالا هست ؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      دانشگاه های روسیه نیز برای پذیرش شما آزمون وردی را دارند و باید نمره قبولی در این آزمون را برای دانشگاه مورد نظر کسب کنید.روسیه کشور پر هزینه ای نیست و می توان هزینه های را به بخش ههای مختلف تقسیم کرده و مقایسه کنید.

  187. Masih گفت:

    سلام.در مورد شرط معدل و ریز نمرات میشه دقیق توضیح بدین؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      منظور از شرط معدل و ریز نمرات داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی کشور مبدا برای برآورد پیشنیاز های قبولی در دانشگاه هدف.

  188. Masih گفت:

    سلام میشه راجع به شرط معدل و ریز نمرات دقیق توضیح بدین؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      برخی دانشگاه ها در کنار در نظر گرفتن معدل، نمرات دروس اصلی را نیز در نظر می گیرند.
      از این جهت وقتی معدل اندکی پایین تر از معدل مطلوب باشد، برخی دانشگاه ها در صورتی که ببینند نمرات دروس اصلی فرد بالاست، ممکن است پذیرش دهند.

  189. Fereshteh jafari گفت:

    سلام . من بیست و یک ساله هستم . معدل کتبی دیپلمم ۱۷/۷۵ و پیش دانشگاهیم ۱۶/۵۴ هست . میخواستم بدونم پزشکی به زبان انگلیسی روسیه مورد تایید هست؟ با توجه به اینکه من زبانم زیاد خوب نیست اونجا کالج زبان انگلیسی هست ؟ یا فقط کالج زبان روسی دارن؟ بعد اینکه کسی که روسی بلد نیست و انگلیسی هم مسلط نیست اونجا دچار مشکل نمیشه؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      در امسال یعنی سال 1397،تحصیل در روسیه به زبان انگلیسی مورد تایید وزارت بهداشت و وزارت علوم نمی باشد.
      عدم تسلط به زبان روسی برای متقاضیان ایجاد مشکل نمی کند، چراکه قبل از ورود به دانشگاه می بایست در دوره پادفک شرکت کنید.

  190. سالار دولتشاهی گفت:

    سلام خسته نباشید.بهترین دانشگاه برای تحصیل رشته ی دندانپزشکی در روسیه کدام دانشگاه است؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      دانشگاه های متعددی این رشته را ارائه می دهند اما در حال حاضر شناخته شده ترین مورد، دانشگاه سیچنوا است که تحصیل و کیفیت آموزشی خوبی را ارائه میکند.

  191. امیر رضا کناررودی گفت:

    با سلام من پسر متولد تیر ۱۳۷۸ هستم امسال کنکور میدم اگه قبول نشم می‌تونم برای تحصیل پزشکی یا دندان روسیه اقدام کنم ؟از نظر سربازی نرفتم مشکل پیش نمیاد؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      برای قبولی در دانشگاه های کشور روسیه نیز باید آزمون ورودی را بدهید و تنها در صورتی که در این آزمون نمره مطلوب را کسب کنید، می توانید ادامه تحصیل بدهید.
      قوانین مربوط به سربازی نیز برای خروج از کشور ملاک است و ممانعتی در کشور های خارجی وجود ندارد.

  192. میلاد زارع پور گفت:

    با سلام خواستم بدونم من معدل کل دیپبلمم 16 به بالا است ولی معدل کل پیشدانشگاهی 13 و خورده ای هست ایا من میتونم برم؟؟؟ و این که هزینه تحصیل به زبان روسی دندان پزشکی الان چند است؟؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      برای اقدامات مربوط به پذیرش تحصیلی کشور روسیه بایستی مدارک خود را به همراه ریز نمرات ارسال نمایید، گاها داشتن نمره خوب در درس های مربوط به رشته تان، می تواند به شما در اخذ پذیرش کمک کند.
      هزینه های تحصیل در رشته مد نظرتان به زبان بومی این کشور نیز نسبت به تحصیل به زبان انگلیسی کمتر است.

  193. Sarina گفت:

    با سلام. من 27 سالمه. معدل دیپلمم 18/50و معدل کل 19/36هستش. برای رشته دندان پزشکی کجا رو پیشنهاد میدین. وشهریه کل تحصیلش چقدره حدودا؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      شما می توانید کشور های اروپایی را انتخاب کنید و یا اینکه برای تحصیل دندانپزشکی در روسیه، آزمون ورودی بدهید که در هر صورت، نتیجه خوبی خواهد داشت.

  194. فاطیما گفت:

    سلام خسته نباشید
    من دیپلم ریاضی دارم با معدل بالای ۱۷/۵ و الان پیش دانشگاهی هستم و کنکوری ک امسال ثبت نام کردم ریاضی هست
    خواستم بدونم من با دیپلم ریاضی میتونم در دانشگاه روسیه رشته دندان پزشکی ادامه تحصیل بدم؟؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت بخیر ممنون
      مانعی برای ادامه تحصیل شما وجود ندارد و می توانید مدارک خود را + ریز نمرات آخرین سال تحصیلی برای ما ارسال کنید تا امکان سنجی های لازم بررسی شده و به شما اطلاع دهیم.

  195. سروناز گفت:

    سلام من ۲۷ سالم هست ایا امکان پذیرش در رشته ی پزشکی دردانشگاه های مورد تایید روسیه برای من وجود داره؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      این دانشگاه دارای محدودیت سنی می باشد، در صورتی که شما گپ تحصیلی نداشته باشید، ممکن است دانشگاه موافقت کند.

  196. امین گفت:

    سلام.
    ببخشید من معدل کتبیم 10 و معدل کل سال سومم 14.98 هستش.. آیا با این شرایط امکان تحصیل پزشکی در دانشگاه سن پترزبوک روسیه وجود داره…؟؟ و باید حتما کارت پایان خدمت داشته باشیم…

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      معدل کل دیپلم و پیش دانشگاهی ملاک می باشد.
      برای اخذ مجوز خروج از کشور، گواهی اشتغال به تحصیل جهت اخذ معافیت تحصیلی به همراه مبلغ وثیقه می تواند راهگشا باشد، قطعا بهترین حالت، داشتن پایان خدمت و انواع معافیت هاست.

  197. amin گفت:

    سلام و خسته نباشید. من 19 سالمه و دیپلم تجربی با معدل بالای 15 دارم … البته باید بگم که توانایی گرفتن تافل رو هم دارم ولی قبلش میخواستم بدونم که اگه مدرک زبان داشته باشم هزینه ی کل یک سال دانشگاه سن پترزبورگ پاولوف در رشته ی دندان چگونه خواهد بود؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      هزینه ی یک سال تحصیلی در رشته دندان پزشکی دانشگاه پاولوف، به زبان انگلیسی بین 4500 تا 7500 دلار و به زبان روسی بین 300 تا 5000 دلار می باشد.
      ناگفته نماند تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های روسیه امسال مورد تایید وزارت بهداشت نمی باشد.

  198. مجتبی گفت:

    با سلام و خسته نباشید بنده۲۵سال دارم معدل کل دیپلم۱۵/۸۷هستش و کتبی۱۲/۵۴رشته تجربی و لیسانس پرستاری بامعدل۱۵/۵۱دارم.بنظرشما میتونم در روسیه دندانپزشکی ویا پزشکی عمومی بخوانم؟وآیا مدرکی که میگیرم در ایران مورد تایید وزارت بهداشت و درمان خواهدبود؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      در صورتی که در سال اقدام شما جهت اخذ پذیرش، قانون شرط معدل ابلاغ شده باشد، باید بر آن روال برنامه ریزی کنید.

  199. سحر گفت:

    سلام خسته نباشیدایامیشه برای پزشکی روسیه بورسیه گرفت،بدون اینکه دانشگاه رفته باشه؟؟منظورم اینه کهبدون کنوربری ولی بورسیه بشی امکانش هست؟اگرهست چه شرایطی لازمه؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      هر نوع بورسیه به یک هدف صورت می پذیرد و دلیلی وجود ندارد با شرایطی که فرمودید به کسی بورسیه تعلق گیرد.

  200. اميني گفت:

    با سلام
    با ٣٣ سال سن ايا در رشته پزشكي دانشگاهاي روسيه مورد تاييد وزارت بهداشت ايران ميتوانم تحصيل كنم و بعد از فارغ تحصيلي مجوز كار را در ايران بهم ميدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      با توجه به سن مذکور، امکان تحصیل پزشکی در روسیه برای شما محقق نخواهد شد.

  201. علیرضا خاتمی گفت:

    علی رضا
    با سلام ممنون بابت پاسخ شما لطفا” با توجه به صحبت شما در خصوص تایید مدرکه پزشکی گرفنه شده از دانشگاه روسیه یا اروپامی بایستی توسط وزارت علوم هم اجازه ی طبابت در ایران داده شودو با عنایت به دیپلم فنی این جانب از کجا باید شروع کنم که بعدا” مشکلی برایم پیش نیاید

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      پیشنهاد میشود برای سنجیدن تمام جوانب کار و برنامه ریزی برای این اقدام، به صورت حضوری با مشاوران در ارتباط باشید.

  202. شادی بخشی گفت:

    سلام خسته نباشید من 30 سال سن دارم و معدل دیپلمم.15.43 هست میتونم روسیه تحصیل کنم و اینکه این معدل مورد تایید وزارت علوم هست

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      تحصیل در دانشگاه های روسیه آزمون ورودی دارد و در صورتی قبولی می توانید تحصیل کنید.

  203. دانش اموز گفت:

    سلام ببخشد ویزای همراه دانشجویی هم میدن به کسایی که میخوان برن روسیه واسه پزشکی؟؟مثلا یکی از والدین.
    خیلی مهمه لطفا جواب بدین

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      قوانین ویزای همراه اخیرا با تغییراتی روبرو شده است که باید از طریق سفارت و یا کارشناس مهاجرت بررسی شود، بهتر است برای اطلاع دقیق، یکی از دو روش ذکر شده را انتخاب کنید.

  204. علیرضا گفت:

    سلام خسته نباشید.من امسال دومین کنکورمو میدم .میخواستم بدونم قبول بشم دندون بازم میتونم برای تحصیل در روسیه اقدام کنم .اگر قبول نشدم چطور. تا شهریور فرصت دارم بعدش در صورت قبول نشدن باید سربازی برم بازم میشه اقدام کرد.

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      آغاز ترم ها در روسیه از ماه سپتامبر خواهد بود.پیشنهاد میشود از هم اکنون اقدام فرمایید.
      بعضی دانشگاه ها برای تایید پذیرش، قبولی در دانشگاه های ایران را نیز می خواهند، روسیه این چنین نمی باشد.

  205. فاطمه گفت:

    سلام، 25 ساله کارشناسی مهندسی پزشکی با معدل 14.46 دیپلم ریاضی 19.36 و پیش دانشگاهی 18.46 امکان اخذ پذیرش دندانپزشکی روسیه به زبان انگلیسی برای بنده هست؟روند اقدام به چه صورتیه؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله این امکان برای شما فراهم است.ناگفته نماند اخیرا، دوره های پزشکی و زیر شاخه ها در روسیه از تایید وزارت بهداشت ایران خارج شده است.

  206. سپهر ابراهیم نژاد گفت:

    سلام من معدل دیپلم 15/58هست هنوز پیش هستم امکان هست که من پذیرش بگیرم در دانشگاه های پزشکی

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله امکان اخذ پذیرش برای شما فراهم است.

  207. payam گفت:

    با سلام
    برای گرفتن پذیرش رشته ی پزشکی عمومی در روسیه آیا نیازی به مدرک پیش دانشگاهی هست؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      برای اخذ پذیرش، احتیاج به مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم ریاضی و یا تجربی می باشد.

  208. احسان گفت:

    سلام من معدل دیپلمم ۱۵.۸۹ هست و میخواستم بدونم با این معدل دندان پزشکی روسیه میتپنم برم و اینکه بعد پنج سال بیام ایران مدرکمو وزارت با این معدل تایید میکنه؟ ممنون

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      در صورتی که دانشگاه مقصد، معدل کل دیپلم و پیش دانشگاهی تان مورد تایید باشد، بعد از بازگشت به ایران امکان اشتغال بر اساس مدرک تان وجود دارد.

  209. غزل گفت:

    سلام.خسته نباشید.ایا این موضوع حقیقت داره که میگن بعد از دو سال تحصیل خارج از کشور برای ادامه دادن میتونیم به کشور خودمون برگردیم؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      برنامه ریزی بر اساس گرفتن انتقالی و تطبیق واحد بین دو دانشگاه از دو کشور متفاوت کاملا نا صحیح می باشد.
      تنها گاهی بین دانشگاه هایی که با هم مراوده ی دانشجویی دارند این اقدام بدون مشکل انجام میشود که اکثر این مجموعه ها در اروپا می باشند.

  210. سپهر ابراهیم نژاد گفت:

    سلام بعد اگر معدل 15و خورده هست بعد از اتمام کالج باید آزمون داد…؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله در صورتی که معدل به حد نساب نرسد، باید آزمون انتهایی کالج را بدهید.

  211. mohammad گفت:

    باسلام میخواستم بدونم دانشگاه های روسیه واسه ورود به دانشگاه آزمون برگزار میکنن؟ واگه برگزار میکنن به چه نحوی هست؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله آزمون ورودی وجود دارد. به صورت داخلی و به زبان انگلیسی و روسی.

  212. سپهر ابراهیم نژاد گفت:

    سلام من 17سالمه معدل دیپلم 15/58هست آیا میتونم برای پزشکی روسیه اقدام کنم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که بتوانید شرط آزمون ورودی را پشت سر بگذارید ممکن است سایر شروط لازم نادیده گرفته شود و برای پذیرش شما خللی وارد نکنند.
      اما خوب معدل شما پایین است و باید بررسی کنیم تا شاید امکان پذیرش در برخی دانشگاه های روسی بدون پیش شرط معدل پذیرش باشد.

  213. Foroozan گفت:

    سلام، خسته نباشید. معدل کل دیپلمم 17/05 و معدل پیش دانشگاهیم 13/90 هستش. میخواستم بدونم میتونم از دانشگاه پاولوف سنت پترزبورگ پذیرش بگیرم، یا هیچ شانسی ندارم؟!

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      امکان تحصیل برای شما فراهم است.

  214. فروغ صفرنوراله گفت:

    سلام خسته نباشید ،من ۳۳سال دارم ،معدل کتبی دیپلمم14/17و معدل کل 17/34معدل پیش 14/81آیا امکان تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاههای خارج برام هست یا نه ممنون از زحمات شما

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      تنها برخی کشورها هستند که محدودیت سنی دارند.برای تحصیل رشته ی پزشکی در برخی کشورها می بایست به یکی از زبان های مد نظرشان مسلط باشید.

  215. سعید خلیلی گفت:

    با سلام
    معدل کل دیپلم من ۱۴/۵۰ ، ایا میشه در خارج از کشور در رشته دندان پزشکی تحصیل کرد؟
    که موقع برگشت به ایران مدرک پزشکیو تایید کنن

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله برخی دانشگاه ها هستند که این امکان را حتی بدون آزمون ورودی به دانشجویان بین الملل می دهند.

  216. ابوالفضل پورانتظاری گفت:

    با سلام من تو متن شما متوجه نشدم ایا دانشگاه روسیه معدل رو ملاک قرار میده یا نه و بعدشم اینکه وزارت بهداشت چه معدلی رو تایید میکنه(با توجه به تجربه موسسه شما)؟؟؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      با معدل های پایین هم می توان از بعضی دانشگاه های خارج از کشور , پذیرش تحصیل گرفت, اما پس از اتمام تحصیل و بازگشت شما به ایران, برای کار و یا طبابت نیاز به مجوز وزارت علوم و یا بهداشت می باشد.این مجوز برای برخی افراد که در زمان دیپلم و پیش دانشگاهی معدل پایینی کشب کرده اند , صادر نمی گردد.به این معنی که ایشان اصلا صلاحیت ادامه ی تحصیل در خارج از کشور را نداشته است , لذا مدرکش از نظر ایران مورد تایید نمی باشد.
      وزارت بهداشت عموما معدل بالای 16 دیپلم و پیش دانشگاهی را مستحق تحصیل در بیرون از کشور میداند.ولی گاها معدل پیش دانشگاهی و دیپلم بالای 15 را نیز پس از اخذ مدرک پزشکی در خارج از کشور, برای طبابت تایید می کند.

      دوستان بزرگوار جواب بسیاری از سوالات شما در قالب پاسخ به سوالات دیگران آمده است , لطفا پاسخ های داده شده قبل را نیز مطالعه بفرمایید.

  217. ميلاد تبر گفت:

    با سلام و عرض ادب
    سال نو شما مبارك باشد
    بنده قصد تحصيل در رشته دندانپزشكي رو دارم و اينكه ٢٥سالمه و ليسانس نفت دارم و معدل ليسانسم نزديك به ١٦
    خواستم ببينم براي تحصيل كدوم كشور راحتر ميتونم وارد دانشگاه بشم و درصد قبوليم توي دانشگاه بيشتره -كشور روسيه يا مجارستان؟منظورم ازمون بعد از كالج كدوم يكي درصد وردم به دانشگاه توي اون كشور بيشتره چون تا مهرماه فرصت دارم و بايد مداركمو ترجمه كنم
    و سوال بعد اينكه من معدل ديپلم و پيش دانشگاهيم اگر به صورتي بود كه دانشگاه كشور ديگه پزيرفته شدم و دوس خوندم و بعد از اتمام درستوي ايران به مشكل بر خوردم ايا ميتونم بجاي ديپلم و پيش معدل ليسانسمو ارائه بدم؟
    با تشكر

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام و تشکر
      هزینه های این دو کشور برای تحصیل متفاوت است.
      دانشگاه برتر مجارستان دانشگاهی قوی می باشد و دانشگاه ضعیف این کشور که قابل گرفتن پذیرش است, برای دانشجویان ضعیف هم قابل تحصیل است و این موضوع که کدام کشور آسان تر است سوالی ناصحیح می باشد.
      پس از اتمام تحصیل و بازگشت به ایران, ملاک مدرک دیپلم می باشد.
      ناگفته نماند برای ترمیم نمرات دیپلم و پیش دانشگاهی گاها می توان اقداماتی از سمت آموزش و پرورش انجام داد.

  218. محمد گفت:

    با سلام و احترام
    اگر کارشناسی ناپیوسته حسابداری بازرگانی داشته باشم میتونم بدون دیپلم نظری و پیش دانشگاهی(با مدرک فنی حرفه ای 11ساله) با 28 سال سن، برای پزشکی روسیه اقدام کنم؟ در ابتدا باید چه مبلغی بابت تمکن مالی برای اخذ ویزای پزشکی داشته باشیم؟
    ممنون

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      تحصیل در دانشگاه های روسیه دارای محدودیت سنی می باشد.
      پیشنهاد می شود دیگر کشور ها را مورد بررسی قرار دهید و یا از مشاوره های عمومی رایگان بهره مند شوید.
      برای بسیاری از روش های اخذ ویزا و یا اقامت کشور ها از جمله اخذ ویزای تحصیلی نیاز به اثبات تمکن مالی نمی باشد.

  219. آنیتا آرامش گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید ایا امکانش هس با معدل پایین یعنی میشه گف خیلی پایین در دانشگاه های پزشکی روسیه پذیرش بگیرم؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      منظور شما از عبارت خیلی پایین نامفهوم می باشد.
      در بسیاری از موارد , دانشگاه مقصد با این موضوع مشکلی ندارد و پذیرش می دهد , اما وزارت بهداشت ایران افرادی که با معدل پایین اقدام به اخذ مدرک از دانشگاه های بیرون از کشور کرده اند را مستحق تایید مدرک و گرفتن اجازه ی طبابت در ایران نمیداند.

  220. محمد ق گفت:

    سلام من 18 سالمه و قصد دندان پزشکی رو دارم ولی رشته من ریاضی هست و اینکه چرا مدرک با زبان انگلیس مورد پذیرش نیست ؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در اکثر کشور ها با مدرک دیپلم ریاضی امکان پذیر است.
      کارشناسانی از وزارت علوم و وزارت بهداشت, بر کیفیت تحصیل و دانشجویان هر دانشگاه نظارت دارند و در صورت به وجود آمدن مساله های خاص و یا ضعف در مسائل مرتبط با علم و یا دیگر مسائل رشته و دانشگاه, آن رشته_دانشگاه را از تایید خارج می نمایند.
      البته این موضوع مرتبط با سیاست گذاری های کلان این وزارت خانه ها می باشد, که توضیحات کامل آن , در این مقال نگنجد.

  221. اکبر ممی پور گفت:

    با درود فراوان
    من دیپلم ریاضی دارم و قصدم تحصیل در رشته دندانپزشکی در روسیه هست و معدلکتبی من ۱۱/۶۳ و معدل کل ۱۵/۳۷ هست
    ایا میتونم با این شرایط در کشور روسیه دندانپزشکی بخونم؟یا باید دیپلم تجربی داشته باشم.
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      معدل کل لحاظ می شود.امکان تحصیل در رشته ی دندان پزشکی روسیه فراهم است و دیپلم پیش نیاز کافی برای گرفتن پذیرش می باشد.

  222. رضا 19 گفت:

    باسلام و خسته نباشید
    من 19 سالمه و دیپلم تجربی دارم.معدلم خوب و بالای 17 میباشد.میخاستم دندانپزشکی بخونم در روسیه و با زبان انگلیسی.میخاستم ببینم امکانش هست و میتونم اینکارو بکنم؟و اینکه کل هزینه ها تقریبا چقد خاهد شد؟و ایا مدرک روسیه مورد قبول ایران هست یا نه؟و عایا روسیه بهتره یا ارمنستان برای دندون خوندن؟و اینکه از چ زمانی باید پیگیری های لازمو برای هرچه سریعتر شروع کردن انجام بدم؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      4500 تا 7500 دلار هزینه تحصیل دندان پزشکی در روسیه به زبان انگلیسی می باشد.
      تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه مورد تایید وزارت بهداشت نمی باشد.برای بهتر پیش رفتن رویه ی گرفتن پذیرش بهتر است سریع تر اقدام کنید.
      شروع ترم از سپتامبر می باشد.

  223. ميلاد تبار گفت:

    با سلام دوباره و تشكر بابت جواب دادن به سوالم
    من اگر از الان بخوام اقدام كنم بايد تا كي كارامو تموم كنم كه برم دانشگاه زمان شروع دانشگاه كي هست؟
    اين دوره كالج منظور همون دوره پيش پزشكيه يا كالج زبان منظورتونه؟
    يعني من كالج رو تموم كردم بدون هيچ كشكلي وارد دانشگاه ميشم يا پروسه عاي ديگه مثل ازمون داره؟
    و اينكه كدوم دانشگاه متوسط و راحتر ميباشه؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      شروع ترم از سپتامبر است.
      ولی برای گرفتن پذیرش و ویزا و دیگر پیش نیاز ها احتیاج به زمان است, پس اقدام زودتر بهتر است.در کالج تعدادی دروس مرتبط با رشته ی پزشکی آموزش داده می شود.
      بعد از کالج آزمونی گرفته میشود, که تقریبا تمامی دانش آموختگان در این آزمون پذیرفته میشوند.
      دانشگاه های مسکو کمی سخت گیر تر هستند.

  224. ميلاد تبار گفت:

    با هرض سلام و خسته نباشيد
    من ٢٥ساله هستم و ليسانس نفت دارم
    ميخواستم بدونم دانشگاه هاي روسيه ميتونم بدون مدرك زبان درس بخونم ؟
    ايا دانشگاه ازمون ورودي نداره؟
    ايا مدارك ديپلم و پيش دانشگاهيم مهم است يا اخرين مدرك تحصيليم؟
    بعني اگر نمراتم و مداركم كامل بود ميتونم بدون ازمون ورودي و مدرك زبان وارد دانشگاه روسيه بشم ؟
    مرسي

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      برای تحصیل در روسیه احتیاجی به داشتن مدرک زبان نیست.
      مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی شما را لحاظ میکنند.
      پس از گذراندن دوره ی کالج وارد دانشگاه میشوید.

  225. Nazi گفت:

    باسلام من بامعدل دیپلم ۱۷ایامیتونم برای رشته ی پزشکی اقدام کنم؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله این امکان فراهم است.

  226. امين گفت:

    با از سلام وخسته نباشيد
    من معدل ديپلمم ١٥ هستش ايا ميتونم در روسيه دندانپزشكي بخونم؟؟!

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله
      معدل شما برای دانشگاه های روسیه مطلوب است.

  227. فاطمه گفت:

    سلام ببخشید برای قبولی در رشته پزشکی و دندان پزشکی در خارج از کشور باید حتما ازمون ورودی داد جوابمو نتوستم در بالا پیدا کنم
    در ضمن من معدل خوبی ندارم و میخواستم ببینم ترمیم معدل کنم پذیرش آسون تره و این که من ۱۷ سالمه و متاهلم پارسال درسمو تموم کردم دیپلم ریاضی و پیش تجربی و زبان هم خوندم و ایا شانسی برای تحصیل در خارج از کشور دارم
    برای پرسیدن سوال های دیگم به کجا باید زنگ بزنم؟
    با تشکر فراوان

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      می توانید با شماره تماس های ذکر شده در پایین صفحه تماس حاصل کنید و از مشاوره های رایگان موسسه بهره مند گردید.

  228. پژمان غلامي گفت:

    سلام من معدل ١٣ديپلم تجربي دارم شرايط درس خواندن در رشته دندانپزشكي روسيه را دارم؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله
      البته با توجه به معدل شما باید بررسی شود وزارت بهداشت پس از بازگشت شما مدرک تان را تایید کند.در روسیه مشکلی برای تحصیل تان وجود ندارد.

  229. حمیدرضا گفت:

    سلام . خسته نباشید
    من دانش آموز بودمو پارسال فارغ التحصیل شدم. معدل دیپلمم کتبی 19و60ه .
    میخاستم ببینم میتونم پزشکی یا دندون پزشکی تو روسیه بخونم ؟ قیمت تقریبی زندگی تو روسیه چقدره و شهریه ی دانشگاها چطور ؟ و تقریبن طی 6سالی ک تحصیل میکنن چقدر خرج میشه؟؟
    پیشاپیش ممنون از پاسختون

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بلی این امکان برای شما فراهم است.
      انتخاب پزشکی یا دندان پزشکی به علایق شما برمیگردد.
      در آخر به شما پیشنهاد میکنم مطالب مرتبط در مورد این بحث سایت را مطالعه بفرمایید.

  230. جواد گفت:

    سلام من لیسانس پروتز دندان دارم با معدل 16.5 ولی معدل دیپلم و پیش دانشکاهی خوبی ندارم 12.5 میخاستم بدونم برای تحصیل دندانپزشکی میتوام اقدام کنم ممنون.

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      میتوانید در چند دانشگاه آن کشور تحصیل کنید.
      اگر به ایران باز گردید ممکن است وزارت بهداشت مدرک اخذ شده شما را به دلیل عدم صلاحیت برای تحصیل در خارج از کشور تایید نکند.البته بعد از پایان تحصیل یک سال فرصت دارید که در روسیه کار فراهم کنید و بر اساس آن اقامت بگیرید.

  231. حامد گفت:

    سلام خسته نباشی من معدل دیپلمم 18/5 هست کتاب پزشکی هم چاپ کردم مدرک تزریقات و تکنسین داروخانه هم دارم
    اگر در ازمون ورودی قبول نشم میتونم پذیرش بگیرم

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام
      نگرانی شما بی دلیل است.
      و مسلما اگر آزمونی برگزار میشود , بحث فیلتر مطرح میشود و ممکن است بعضی فیلتر شوند.
      البته درصد کمی در آزمون ها مردود میشوند.

  232. فرزانه گفت:

    سلام.چجوری اقدام کنم؟اصفهان زندگی میکنم .با شماره تماس های اصفهان هم تماس گرفتم پاسخگو نبودند

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      عذر خواهی میکنیم اگر با دفتر اصفهان موسسه ی ما تماس گرفتید و پاسخگو نبودند.
      این مورد را گزارش میکنیم.
      مجددا با شماره های دفتر اصفهان تماس بگیرید.البته تفاوتی ندارد با دفتر کدام شهر تماس میگیرید, صرفا از این باب دفتر اصفهان را پیشنهاد میکنیم که در صورت تنظیم قرار حضوری, نیازی به توضیح مجدد و هدر رفتن وقت محترم شما نشود.

  233. ناصر شاه گفت:

    با سلام بنده متولد 62 هستم و و فوق لیسانس کامپیوتر دارم و دارای دیپلم ریاضی و فیزک با معدل 13/72 و پیش دانشگاهی ریاضی و با معدل 12/44 می باشم و قصد دارم تو رشته دندون پزشکی ادامه تحصیل بدم میخاستم بدونم تو کدوم کشورها(روسیه، ترکیهو ..) میتونم دندون پزشکی بخونم هزینه تحصیل و اقامتش چقدر در میاد؟ و نحوه پذیرشش چجوریه آزمون داره یا ..؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله شرایط تحصیل برای شما فراهم است.
      در سایت مطالب جامع و تقریبا کاملی در مورد اکثر کشور ها موجود است که جواب بسیاری از سوالات شما به تفصیل در آن ها آمده است.

  234. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

    با سلام
    بله امکان تحصیل برای شما فراهم است.
    معدل های پایین از نظر وزارت بهداشت صلاحیت تحصیل در بیرون از کشور را ندارند.
    البته بعضی دانشگاه های رروسیه این سخت گیری را اعمال نمیکنند.
    به این صورت که اگر معدل شما از نظر وزارت بهداشت تایید نشود و دانشگاه روسیه شما را پذیرش کند , ممکن است وزارت بهداشت ایران آن را تایید نکند و از نظر قانونی در ایران اجازه کار در این حوزه به شما داده نشود.

  235. اسماعیلی گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    من میخاستم برای تحصیل در رشته دندانپزشکی در کشور روسیه اقدام کنم ، از چه طریقی اقدام کنم؟! ازمون ورودی دارد؟شرایط خاصی؟!
    بنده معدل کتبی ۱۹/۲۷ و معدل دیپلم ۱۸/۸۳ و کارشناس ارشد زیست شناسی هستم

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      با توجه به معدل های اعلامی مانعی برای ادامه تحصیل وجود ندارد.
      باید در نظر گرفت آیا میخواهید تحصیلات خود را با زبان انگلیسی یا روسی ادامه دهید؟
      مانع خاصی برای شما وجود ندارد ولی باید مسیر حرکت برای شروع مشخص شود.

  236. تورج گفت:

    با سلام. بنده دیپلم انسانی و کارشناسی علوم سیاسی و یه کاردانی مددکاری دارم. الان میخوام برم دندانپزشکی و در حال حاضر هم دارم دیپلم مجدد تجربی میگیرم. مدرک زبان ندارم. متولد ۶۶ هستم. آیا توی روسیه دانشگاهی هست که بنده واجد شرایط باشم؟ ممنون

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله
      دانشگاه سماشکو مسکو
      دانشگاه دولتی نووسیبریسک
      پاولوف سن پترزبورگ

      دیگر شرایط و علایق و تمکن مالی خود را بفرمایید تا با دقت بیشتری راهنمایی صورت گیرد.

  237. نفس گفت:

    سلام من معدلم خيلي پايينه
    ميتونم پزشكي انتخاب كنم
    كي بايد اقدام كنم ؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله این امکان برای شما فراهم است.
      با توجه به عدم دریافت کمیت نمره ها از سمت شما, قادر به راهنمایی دقیق نیستیم.
      لطفا سن و دیگر مشخصات خود مثل میزان تسلط و یا علاقه به یک سرزمین یا زبان را بفرمایید.

  238. محمد گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشيد معدل ديپلم و پيش دانشگاهى من هر دو ١٠ تمام هستن ١ميخواستم بدونم با اين معدل ميتونم روسيه دندادنپزشكى بخونم يا نه ؟
    ٢و قبولى در ازمون براى ورود به دانشگا مثه كنكوره خودمونه يا تعداد قبوليا زياده؟

    با تشكر از موسسه خوبتون ❤️

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      امکان تحصیل رشته دندان پزشکی در بعضی دانشگاه های این کشور برای شما فراهم است, ولی با توجه به معدل ذکر شده , مدرک اخذ شده پس از بازگشت به ایران ممکن است مورد تایید وزارت بهداشت قرار نگیرد.وزارت بهداشت ممکن است شما را واجد شرایط برای کسب مدرک ذکر شده نداند.

  239. زهرا گفت:

    باعرض سلام وخسته نباشیدمن شرایط معدلی خیلی خوبی ندارم معدل دیپلمم خیلی بده مدرک پیش دانشگاهی دارم میخواستم بدونم برای داروسازی درروسیه میتونم اقدام کنم وخرج زندگی دریک سال به پول ایران حدودا چقدمیشه؟
    و یه سوال دیگرهزینه رفتن به روسیه چجوری هستش؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با عرض سلام

      لطفا عدد دقیق اعلام کنید.
      بله ممکن است.
      روسیه پهناور ترین کشور است و در دو نقطه شرقی و غربی آن ساعت ها تفاوت زمانی وجود دارد و هزینه سفر و زندگی در هر شهر آن تفاوت دارد.

  240. علی گفت:

    سلام با دیپلم علوم انسانی هم میشه پزشکی خوند

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      اگر منظورتان در کشور روسیه و مورد تایید وزارت بهداشت است، خیر
      ولی به دست آوردن مدرک دیپلم ریاضی _ فیزیک و تجربی دشوار نیست.

  241. حبیب گفت:

    سلام خسته نباشید…من الان پیش دانشگاهی هستم…معدل دیپلمم 18/18 شده و معدل ترم اول پیش 16/75 شده است..ترم دومم هم مطمعنم ک معدلم زیر 16 نمیاد

    میخواستم بدونم با این معدل میتونم ازمون ورودی دانشگاه های پزشکی مجارستان رو بدم؟؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام خدمت دوست گرامی
      بله

  242. Foroozan گفت:

    سلام، خسته نباشید. میخواستم بدونم هزینه ی دانشگاه پاولوف سنت پترزبورگ برای رشته ی دندانپزشکی دقیقا چند دلار در سال است؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      هزینه ی تحصیل حدود۳۰۰۰تا ۳۵۰۰ دلار
      هزینه خوابگاه هم ۱۰۰۰تا ۱۵۰۰ دلار

  243. محمد افقی گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید معدل دیپلم من 16.30 هس اما معدل پیش دانشگاهیم 15.02 شده … من میتونم در دانشگاه های روسیه پزشکی بخونم ؟؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله امکانپذیر است، فقط برخی دانشگاه ها شرط معدل دارند.

  244. زهرا گفت:

    سلام،هزينه ي زندگي دانشجويي شامل چه چيزهايي ميشه؟؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      معمولا هزینه زندگی دانشجویی در روسیه شامل هزینه خوابگاه، خوراک، پوشاک، حمل و نقل، بیمه و کتب درسی می شود.

  245. سارا گفت:

    سلام خسته نباشيد،ببخشيد من معدل ديپلمم ١٩.٠٥ شده و معدل پيش دانشگاهيم ١٥.٩٩ شده،،من ميتونم وارد دانشگاه هاي مسكو براي تحصيل در رشته پزشكي بشم؟!و تو اين ٧ سال هزينه تحصيل و زندگي من اونجا تقريبا چند ميشه؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      طبق لیست جدید، می توانید برای دانشگاه لومونوسف و سچینوا در مسکو برای رشته پزشکی اقدام فرمایید.
      هزینه ها بسته به شهریه دانشگاه ها متفاوت است.

  246. سپهر گفت:

    با عرض سلام . ببخشید میشود لطف کنید به سوالات من پاسخ دهید . ممنونم
    ۱. اینجانب فوق لیسانس مهندسی کامپیوتر هستم و دیپلم ریاضی فیزیک دارم ، آیا در این شرایط هم میتوان برای پذیرش دندان پزشکی روسیه اقدام کرد ؟

    ۲. من مدرک زبان ندارن ایا برای دریافت پذیرش نیاز به مدرک زبان انگلیسی است ؟

    ۳. در مجموع هزینه یک سال تحصیل و زندگی در روسیه چند است ؟

    ۳. بعد از چه مدتی میتوان از دانشگاه های پزشکی روسیه به دانشگاه های پزشکی ایران انتقالی گرفت ؟

    ۴. ایا بعد از پایان یافتن تحصیل به دانشجو اقامت روسیه داده میشود ؟

    ممنونم میشوم از محبت شما اگر لطف کتید و به سوالات من پاسخ دهید

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      ۱- بله، با داشتن مدرک دیپلم و پیش ریاضی و تجربی می توانید ثبت نام کنید.
      ۲- شرط لازم همه دانشگاه ها نیست.
      ۳- پس از ۲ سال و پاس کردن ۷۲ واحد.
      ۴- اگر کار پیدا کنید بله.

  247. علي مرادي گفت:

    سلام من معدل كل ديپلمم ١٦/٧٥ ولي معدل كتبيم پايينه و معدل پيش دانشگاهيم ١٥/٦٦ ايا شرايط تحصيل در دانشگاه رودن روسيه رو دارم؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله تحت شرایط خاصی شانس اخذ پذیرش برای شما در دانشگاه رودن یا دوستی ملل وجود دارد.

  248. پوریا گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید شانس قبولی تو آزمون های ورودی چقدره مثلا از 10 نفر اعزامی های موسسه شما چند نفر قبول میشن؟
    خیلی ممنون

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      معمولا آمار قبولی ها زیاد است ولی بعضی دانشجویان دانشگاه های غیر تایید اقدام می کنند که بعد از آن به سایر دانشگاه ها انتقالی بگیرند.

  249. علی مرادی گفت:

    سلام ،یه سوال دیگم داشتم بدون در نظر گرفتن یک سال دوره کالج، بعد از چه مدت امکان برگشت به ایران و تحصیل در دانشگاه های بین الملل هست ؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بعد از گذراندن ۷۲ واحد که معمولا ۲ سال زمانبر است می توانید در صورت داشتن شرایط انتقالی بگیرید.

  250. Amirr گفت:

    سلام خسته نباشید. معدل دیپلم من خیلی کم میشه واسه روسیه پزشکی پذیرش گرفت ،با هزینه هاش مشکلی ندارم و ایلتس7دارم

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      منظورتون از کم چقدره؟ فعلا فقط دانشگاه رودن و لومونوسف یا ام گ او شرط معدل دارند.

      1. Amirr گفت:

        بقیه دانشگاهاش شرط معدل ندارن?و میشه پذیرش گرفت?

        1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

          با هر وضعیت تحصیلی خیر. حداقل هایی باید تامین شود.

  251. عارف جعفری گفت:

    سلام هزینه کامل تقریبی تحصیل پزشکی و سایر هزینه های جانبی در روسیه چقدر است؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      هزینه در حدود ۵۰ تا ۶۰ میلیون خواهد شد، البته مقداری از این هزینه مربوط به هزینه می شود که متغیر است.

  252. عباس گفت:

    آزمون ورودى چجوريه ؟ يعنى ميريم به درسايى رو مثل زيست،شيمى و … رو ميديم ؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله، معمولا منابع ازمون ورودی روسیه شامل دروس زیست، شیمی و زبان است.

  253. مهران مرادی گفت:

    سلام. ببخشید برای تحصیل در پزشکی و دندانپزشکی آزمون می گیرن؟ اگه میگرین این آزمون از چی هستش؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله ازمون ورودی داره، منابع کنکور پزشکی روسیه معمولا شامل زیست، شیمی و زبان است.

  254. محمد نادری گفت:

    با سلام من 18 سالمه معدل دیپلمم 15.54 هست . رشته تجربی ام . ایا تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه مسکو برای من امکانش هست؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      منظورتون از دانشگاه مسکو، کدوم دانشگاه هست؟ الان دو دانشگاه رودن و لومونوسف در مسکو مورد تایید وزارت بهداشت هستند.

  255. علی مرادی گفت:

    سلام ،ببخشید با معدل دیپلم ۱۶.۷۵ و معدل سال اخر۱۸.۶۱ امکان ورود به دانشکده دندانپزشکی هست؟و اگه آزمون ورودی داره شانس قبول شدن توش چه قدره؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله شانس ثبت نام و ورود به پزشکی و‌ دندان را با توجه به معدل مذکور دارید.
      شرایط قبولی آزمون ورودی دندانپزشکی روسیه چندان سخت نیست.

  256. امین رضایی گفت:

    سلام کدام دانشگاه ها در مسکو بدون شرط معدل هستند برای دندانپزشکی

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت روسیه همگی شرط معدل دارند.

  257. حسین گفت:

    با سلام من معدل کل دیپلمم تو رشته ریاضی ۱۵/۳۳هستش آیا میتونم در رشته پزشکی یا دندون سازی،ثبت نام کنم؟و آیا اونجا کار گیرم میاد برای کمک خرجی؟؟با تشکر

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله امکان تحصیل در این رشته با این معدل وجود دارد.
      امکان پیدا کردن کار دانشجویی در روسیه وجود دارد.

  258. رستمي گفت:

    سلام خسته نباشيد ببخشيد براي تحصيل در رشته پزشكي و داروسازي با معدل ديپلم ١٥.٠١ اخذ پذيرش صورت ميگيرد

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      با توجه به معدل شانس زیادی در اخذ پذیرش ندارید، البته برای کالج مشکلی در پذیرش ندارید.

  259. ایدین گفت:

    سلام ببخشید من با این معدلی که الان میگم خدمتتون میتونم رشته دندانپزشکی روسه برم ؟ معدله دیپلم 14.03 معدل چهارم 12.56 امکانش هست ؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام دانشگاه های کشور روسیه با آزمون ورودی شما را مورد پذیرش قرار می دهند و عموما برای پذیرش در دانشگاه های این کشور معدل تاثیر آنچنانی نخواهد داشت به جز در برخی دانشگاه ها.

  260. نگار گفت:

    سلام من دانش آموز پایه دهم تجربی هستم و قصد رفتن به دانشگاه روسیه برای تحصیل در رشته پزشکی رو دارم لطفا راهنمایی کنید که من از الان چه کارهایی باید انجام بدم…..ممنون

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      شما لازم است تا مدارک و سوابق تحصیلی خود را به همراه ریز نمرات آخرین دوره ها تهیه کنید و برای اخذ پذیرش دانشگاهی به دانشگاه های روسیه ارسال نمایید.
      بدین منظور ابتدا با روند کار را با مشاورین موسسه ما هماهنگ کنید.

  261. نگار محمدی گفت:

    سلام من دانش آموز پایه دهم تجربی هستم و قصد رفتن به دانشگاه روسیه رو دارم لطفا راهنمایی کنید که از الان چه کارهایی باید انجام بدم…..ممنون

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      از الان کار خاصی لازم نیست انجام بدین، فعلا سعی کنید درس بخونید معدلتون پایین نیاد، برخی دانشگاه ها شرط معدل دارند.

  262. فرهاد گفت:

    ببخشید، كساني كه ديپلم رياضي دارن ميتون در رشته پزشكي به تحصيل بپزدازن

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله برای ورود پزشکی روسیه می توانید با مدرک دیپلم ریاضی اقدام فرمایید.

  263. شیما کمیجانی گفت:

    سلام
    اینجا نوشته ک معدل دامشجو ملاک نیست
    پس چرا برای مدارک گفته معدل دیپلم و ریز نمرات؟؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      به طبع برای نشان دادن سابقه تحصیلی شما به دانشگاه مورد نظر، مدارکی لازم است که ارائه این مدارک حتی برای ورود با آزمون نیز الزام است.

  264. محمد طباطبایی گفت:

    با سلام‌- من دیپلم‌و‌پیش‌دانشگاهی‌را در رشته ریاضی بودم ، و‌دانشگاه هم‌ در مقطع لیسانس ، عمران خوندم . میخواستم بدونم چطور میشه برای دندان پزشکی رفت روسیه ؟ ایا امکان داره ؟ متولد سال ۷۳ هستم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بدین منظور جهت پذیرش، بایستی که مدارک و سوابق تحصیلی خود را ترجمه کرده و برای شرکت در آزمون های ورودی رشته های پزشکی کشور روسیه بر اساس منابع اعلامی از سوی کشور مقصد، مطالعه را شروع کنید.
      امکان تحصیل برای شما در صورت برآورده کردن شرایط وجود خواهد داشت.

  265. آریا گفت:

    سلام میخواستم بدونم بطور میانگین هزینه شهریه دندانپزشکی و هزینه زندگی داخل مسکو چقدر است؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      به دانشگاه های مختلف بستگی داره، به طور کلی حدود ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان در نظر بگیرید.

  266. سارا گفت:

    سلام خسته نباشيد ببخشيد اين ازمون ورودي كه دانشگاه هاي خارج ميگيرن مثلا روسيه چه جوريه؟؟ سوال ميدن بهمون كه بخونيم يا اينكه بايد كتاب بخونيم و اينكه سوالاي امتحان چه درس هايي هستن و نمره قابل قبول چند از چنده؟ممنون ميشم جواب بدي بهم متشكرم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام ممنونم وقت شما بخیر
      دقت بفرمائید که منابع آزمون دانشگاه های خارج از کشور هر کدام در وبسایت مربوطه آورده شده است.

  267. Mohmmd گفت:

    سلام
    گفتين كه ميشه ٢سال موند اونجا بعد انتقالي گرفت برگشت ايران؟
    بعد براي دندون پزشكي ازمون ورودي ميخوان؟
    شما كه گفتين بدونه كنكور پذيرش ميكنن پس اين ازمون از چيه
    ممنون

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله امکان انتقالی از روسیه به ایران وجود دارد، برای ورود هم بله ازمون ورودی داره.

  268. Ahmadreza گفت:

    سلام
    ببخشید امکان قبولی تو دانشگاه های معتبر روسیه مثل رودن تا چه حده؟
    مثلا واسه کسی که کنکور تجربی تو ایران رتبش20هزار شده؟
    و اینکه سقف هزینه زندگی و تحصیل در روسیه چقدره؟
    مرسی

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام
      اینطور نمیشه که طبق کنکور ایران مقایسه کرد، با توجه به اینکه منابع و شرایط کنکور ایران در مقایسه آزمون ورودی پزشکی روسیه بسیار متفاوت است.
      هزینه زندگی در حدود ۵۰۰ دلار و هزینه تحصیل بسته به نوع دانشگاه متفاوت است، البته لیست دانشگاه های روسیه مورد تایید وزارت بهداشت برای سال ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹ هنوز مشخص نشده است.

  269. امير كيا گفت:

    باسلام و خسته نباشيد ،بنده ديپلم رياضي دارم ميخواستم ببينم امكان تحصيل در رشته هاي پزشكي در روسيه رو دارم ، و سوال بعدي اينكه فعلاً معافيت تحصيلي دارم و با توجه به عدم كارت پايان خدمت ، اقامت ميدن. با تشكر

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      برای اخذ پذیرش پزشکی با رشته غیر مرتبط می توانید در دوره های پیش دانشگاهای شرکت کنید و سپس در آزمون های ورودی دانشگاه ها ثبت نام نمایید.
      کشور های خارجی دخالتی در امر معافیت و خدمت سربازی ندارند و تنها اگر شما بتوانید از کشور خارج شوید کفایت میکند و خدمت سربازی فقط شما را در ایران محدود می کند.

  270. سارا گفت:

    سلام من ۲۲ سالمه و معدل دیپلمم ۱۰/۵ شده ایا با این معدل میتونم وارد دانشگاه بشم و اگر میشه کدوم دانشگاهها؟؟ایا برای همین امسال میشه اقدام کزد

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله ما با توجه به مدارک و سوابق تحصیلی شما پیشنهاد هایی را ارائه می کنیم که وابسته به مدارک شماست.

  271. shimakomijani گفت:

    سلام من معدل خیلی پایینی دارم دیپلم زیر 12 و پیش دانشگاهی زیر 13 میتونم برای دندون پزشکی اقدام کنم؟
    هزینه هاش چجوریه سالانه؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      نیاز است تا شرایط شما بر اساس ریز نمراتتان بررسی شود و دانشگاه هایی را که بر اساس معدل و نمرات پایین هم دانشجو می پذیرند، به اطلاعتان برسد.

  272. غزل گفت:

    سلام
    من ۲۰ سالمه دیپلم و پیش دانشگاهی تجربی دارم ولی معدلم کمه ممکنه بتونم برای پزشکی روسیه پذیرش بگیرم؟ و ایکنه با توجه به مشروط بودن تحصیل در روسیه اگه تخصص بگیرم و بیام ایران مدرکم دارای اعتبار هست؟ یا بخاطر معدل کم اعتباری نداره

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله امکان پذیرش وجود دارد و مشروط بودن دانشگاه های روسیه مربوط به ورودی قبل از ۲۰۱۷ می باشد.

  273. رضا گفت:

    سلام
    من مدرک کارشناسی ارشد پرستاری در کشور خودمان دارم و عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری می باشم و سابقه ده سال کار دارم با توجه به اینکه مدرکم مرتبط با پزشکی می باشد امکانش هست که بدون آزمون ورودی وارد رشته پزشکی دانشگاههای روسیه بشوم؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      امکان ورود بدون پاتفک را دارید و البته این مسئله برای همه است و تحصیلات شما کمکی به اخذ پذیرش ندارد.

  274. پارسي گفت:

    باسلام
    ببخشيد ايا دانشگاه هاي روسيه در رشته ي دندانپزشكي امتحان ورودي دارند؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله آزمون ورودی داره

  275. mehrdad گفت:

    سلام ببخشید میخواستم بدونم مدرک دیپلمم گواهی موقته اصل مدرکو بهم نمیدن باید برم سربازی تا بتونم اصل مدرک رو بگیرم میخواستم بدونم با همونم میشه دانشگاه رودن ثبت نام کرد

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      مدرک موقت در صورتی که زمان داشته باشد، امکان ترجمه دارد، در غیر صورت راه حلی دیگری وجود دارد که با توجه به طولانی بودن، از مشاورین موسسه سوال فرمایید.

  276. مريم گفت:

    سلام ممنون از مشاوره خوبتون…
    من ميخواستم بدونم براي تحصيل در رشته داروسازى در روسيه بايد براى ورود به دانشگته آزمون ورودى بديم يا نه؟؟؟
    يه سوال ديگه هم داشتم ميخواستم بدونم معدل ديپلم براى ورود به دانشگاه لازمه …؟ از چه معدلى به بالا قبول دارن…
    من معدلم ١٧ هستش امكان قبولى هست؟؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله ازمون ورودی رشته داروسازی در روسیه وجود داره ولی رقابت مثل پزشکی و دندان نیست.
      شرط معدل برای برخی دانشگاه ها وجود دارد ولی امکان اقدام با این معدل وجود دارد.

  277. اسمامحمدی گفت:

    سلام میشه بعدازیه مدت انتقالی گرفت وبه ایران برگشت؟اگه میشه بعدازچه مدت وشرایطش چیه؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله پس از تحصیل دو سال و‌ گذراندن ۷۲ واحد و داشتن شرایط انتقالی از دانشگاه های پزشکی روسیه به ایران می توانید اقدام فرمایید.

  278. n گفت:

    من معدل کتبی پایینی دارم امکانش هست با معدلم کمم بتونم پذیرش بگیرم؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      معمولا اکثر دانشگاه های روسیه، برای پذیرش شرط معدل ندارند. (البته امسال دانشگاه هایی مثل رودن و لومونوسف شرط معدل گذاشته بودند.)

  279. Amir گفت:

    با سلام
    امسال دانش اموز پيش دانشگاهي هستم و معدل ديپلمم ١٩ هست وضع متوسطي دارم . اميدي هم به كنكور ندارم به نظرتون كنكور بدم برم بهتره يا الان؟
    و كدوم كشور هزينه اش پايين هست و مورد تاييد وزارت بهداشت براي پزشكي هست و براي من مناسب است؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بهتر است شانس خود را برای کنکور ایران امتحان کنید و در صورت عدم قبولی نسبت به خارج اقدام بفرمایید.
      بابت هزینه، حداقل روی ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان سالانه باید برنامه ریزی کنید.

  280. علی گفت:

    سلام و عرض خسته نباشید حضور شما ببخشید یه سوال داشتم. ریز نمرات دیپلم و معدل نهایی دیپلم مقدار مینیمومش چقدر هست؟ یعنی مثلا دانش آموزی با معدل کل سال سوم 16 (نه معدل کتبی) به چه دانشگاه هایی میتونه برای پزشکی پذیرش بگیره و چه شرطی برای معدل و نمرات هست ممنون میشم از توضیحتون

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      شرط معدل پذیرش تحصیلی روسیه برای بعضی دانشگاه ها وجود دارد ولی در کل امکان تحصیل با معدل مذکور در رشته های پزشکی وجود دارد.

  281. مجمد جواد علی پور گفت:

    با سلام بنده 30 سالمه آیا شرایط سنی برای ادامه تحصیل در رشته دندان روسیه(دانشگاههای مورد تایید وزارت بهداشت) وجود دارد؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      امکان تحصیل با این سن در دانشگاه های مورد تایید وجود دارد.

  282. سینا گفت:

    باسلام من ۳۰سالمه ازایران مدرک کارشناسی علوم ازمایشگاهی رودارم آیا مدرک روسیه موردتایید وزا ت بهداشت ایران هست یاخیر ممنون میشم جواب سوالموبفرمایید.

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله مدرک برخی دانشگاه های این کشور مثل رودن، فار استرن ، کازان و غیره مورد تایید است.

  283. مهدی قلی زاده گفت:

    برای ورود به رشته پزشکی در روسیه آزمون هم داره ؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله همه دانشگاه های مورد تایید دارای آزمون ورودی دانشگاه های روسیه هستند. البته کنکور پزشکی روسیه در مقایسه با کنکور ایران بسیار راحت تر است ولی این بدان معنا نیست که همه در ازمون قبول شوند.

  284. رضا گفت:

    با سلام
    آیا شرط سنی برای پذیرش دندانپزشکی دانشگاه Rudn وجود دارد؟
    با سن 30 و مدرک لیسانس میتوانم پذیرش بگیرم؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله با این سن می توانید برای دانشگاه رودن یا دوستی ملل مسکو اقدام فرمایید.

  285. مهلا حسینی گفت:

    سلام خسته نباشید
    برای پاتفک دانشگاه نووسیریسک به زبان انگلیسی شرط معدل وجود داره؟من معدلم 15/5 هست

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      خیر دانشگاه نووسیبرسک شرط معدل ندارد ولی مهلت ثبت نام این دانشگاه به پایان رسیده است.
      امسال شرط معدل فقط برای دانشگاه های رودن و لومونوسف بود.

  286. شیما حیدری گفت:

    سلام
    با توجه به اینکه 30 سال سن دارم و مدرک کارشناسی ارشدشیمی دارم و متاهل هستم و شرایط خاص هم ندارم آیا می تونم در رشته پزشکی مسکو پذیرش بگیرم؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله، اگر دانشگاه های لومونوسف یا رودن مسکو مدنظر شما باشد، با توجه به شرایط امکانپذیر است.

  287. امین گفت:

    سلام عرض ادب برای ادامه تحصیل در روسیه حتما باید دیپلم تجربی داشت؟؟؟ من دیپلمم فنی هست و کاردانی برق قدرت دارم به نظر شما من میتونم در رشته ی پزشکی ادامه تحصیل بدم؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام
      امکان تحصیل پزشکی با مدرک دیپلم فنی در روسیه وجود دارد ولی در صورتی که قصد بازگشت به ایران را داشته باشید، وزارت بهداشت فقط مدرک ریاضی و تجربی را قبول دارد.

  288. Afsane hosseini گفت:

    سلام وقت بخير من ٢٥ سالمه معدل دپلمم ١٩ و نيم ب بالا بوده و مدرك كارشناسي پروتز هاي دندان گرفتم ميخوام برا دندانپزشكي اقدام كنم شدايط چيه؟ از مشهد

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام
      همون شرایط مثل بقیه متقاضیان برای شما هم هست، طبق اطلاعات ما تحصیل شما در رشته مذکور کمکی به دندانپزشکی روسیه نمیکنه.

  289. ایمان گفت:

    سلام
    ببخشید میخواستم ببینم هزینه تحصیل در رشته دندان پزشکی ترمی چند است?
    آیا امکان تحصیل در رشته چشم پزشکی هم هست و شرایطش و هزینه هاش به چه صورت است?
    امتحان ورودی برای قبولی در این رشته ها سخته ?

  290. محمد حسین خانی پور راد گفت:

    ببخشید یه سوال دیگه، اگه دندان پزشکی به زبان انگلیسی بخوام اقدام کنم تو دوره کالج سه تا درس شیمی و زیست و زبان رو باید بگذرونم، کدوم زبان؟ انگلیسی یا روسی؟؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام
      بله اگر خواستید دوره پاتفک رو بگذرانید، باید این دروس را بخونید ولی امکان ثبت نام و پذیرش برای کورس اصلی یعنی سال یک دانشگاه برای برخی دانشگاه ها مثل نووسیبرسک، رودن به زبان انگلیسی و بدون گذراندن پاتفک وجود دارد.

  291. علیرضا گفت:

    سلام ببخشید.
    آیا دوره پاتفک فقط به زبان روسی هست؟
    اگر نیست کدام‌ دانشگاه ها پاتفک رو به زبان انگلیسی ارائه میدن؟
    ممنون

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام
      خیر فقط به زبان روسی نیست، امکان تحصیل دوره پاتفک به زبان انگلیسی در برخی دانشگاه ها مثل نووسیبرسک و سچینوا وجود دارد.

    2. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام
      خیر فقط به زبان روسی نیست، امکان تحصیل دوره پاتفک به زبان انگلیسی در دانشگاه هایی مثل سچوینا و نووسیرسک وجود دارد.

    3. علیرضا گفت:

      در ضمن اگر بخوام دانشگاه رو به زبان انگلیسی پاس کنم اصلا لازمه که دوره پاتفک رو بگذرونم؟

      1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

        باسلام و عرض ادب
        تحصیل به زبان انگلیسی در روسیه نیازی به گذراندن دوره پادفک ندارد.

  292. علی گفت:

    سلام. آیا روسیه هم مثل آلمان به فاصله بین تحصیلات حساس است؟ و آیا شرط سنی دارد؟ باتشکر

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      خیر در روسیه اینطور نیست، البته مشکل آلمان از جهت فاصله تحصیلی در زمینه اخذ ویزا است، در حالی که روال اخذ ویزای تحصیلی روسیه بسیار راحت و بدون اینچنین محدودیت هایی است.

  293. آرزو گفت:

    سلام من معدل دیپلمم پایینه آیا امکانه پذیرش برای من وجود داره و این که رشتم ریاضیه میتونم پزشکی روسیه بخونم؟ لطفا کمکم کنید اگه میشه جوابو به ایمیلم ارسال کنیدممنون ازتون

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام
      بله امکان پذیرش وجود داره و همچنین میتونید با همین دیپلم ریاضی هم اقدام فرمایید.

  294. mrddsadghi گفت:

    باسلام.راسته ک میگن اوکراین سال 2019 از تایید وزارت بهداشت در میاد؟ درضمن کمترین هزینرو کدوم دانشگاه روسیه واسه پزشکی داره؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      خبری مبنی بر چنین اتفاقی به دست ما نرسیده است و در صورت تمایل می توانید آخرین تغییرات دانشگاه های مورد تایید وزارت را در سایت وزارت مشاهده کنید.

  295. میلاد گفت:

    سلام من میانگین معدل دیپلم و پیش دانشگاهیم 15.55 اگه درروسیه تحصیل کنم و بعد برگردم ایران مدرکمو ارزیابی نمیکنه

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بستگی به دانشگاهی دارد که شما مدرک خود را از آن اخذ میکنید، اگر مورد تایید وزارت بهداشت ایران باشد مشکلی پیش نخواهد آمد و می توانید پس از بازگشت، در دانشگاه های بین الملل ایران ادامه تحصیلات خود را بدهید.

  296. علی شاهی گفت:

    سلام این امکان وجود داره که پس از یکی دو سال تحصیل پزشکی تو روسیه انتقالی به دانشگاه های ایران را بگیریم و اگه میشه چه دانشگاه هایی تو ایران قبول می کنن؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله شما می توانید در دانشگاه های بین الملل ایران درخواست انتقالی بدهید.

  297. rEZA گفت:

    سلام خسته نباشید
    معدل دیپلم و پیش دانشگاهی من تقریبا 14 هستش ایا می تونم در رشته دندان در روسیه تحصیل کنم
    معدل خیلی مهمه؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      از آنجایی که دانشگاه های روسیه آزمون ورودی را برای پذیرش دانشجویان قرار می دهند و مدارک پیشین و سوابق تحصیلی شما تاثیر نسبی در قبولی دارند، ممکن است بتوانید در دانشگاه کشور روسیه پذیرش بگیرید.

  298. ناشناس. گفت:

    مرداد ماه میشه اقدام کرد برا امسال یا نه؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      پذیرش دانشگاه ها عموما در دوماه سپتامبر و می صورت می پذیرد.

  299. ناشناس گفت:

    با سلام معدل کل دیپلم من 13.88 و نهایی 8 است رشته تحصیلی هم تجربی ایا میتونم برای پزشکی عمومی اقدام کنم برای روسیه یا اوکراین؟؟زبان خارجه هم فول هستم.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      برای هردو کشور امکان ادامه تحصیلات شما وجود دارد و تا آنجایی که ما اطلاع داریم در برخی دانشگاه های محدودیت وجود ندارد.
      اما لازم است که حتما مدارک شما به صورت به روز و براساس آخرین قوانین دانشگاه های کشورهای هدف اعتبار سنجی شود تا امکان تحصیل مشخص گردد.

  300. Amin ES گفت:

    سلام معدل کل سه سال دبیرستانم ۱۷.۵۰ میتونم با این معدل در رشته پزشکی دانشگاه لومونوسوف پذیرش بگیرم؟معدل پیش دانشگاهیمم ۱۸هستش.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بهتر است آخرین مدارک تحصیلی و ریزنمرات خود را برای ما ارسال نمایید تا مورد بررسی های لازم قرار دهیم و با توجه به قوانین پذیرش دانشگاه های روسیه، به شما اطلاعات کافی را ارائه دهیم.

  301. رضا گفت:

    سلام خسته نباشید
    من مدرک کاردانی فوریت های پزشکی دارم میخواستم بدونم امکانش هست در اونجا بهم یه کار نیمه وقت بدن تا از پس هزینش بربیام؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله شما ضمن تحصیل در روسیه، اجازه کار پاره وقت نیز خواهید داشت.
      اما این که کار مرتبط به تخصص شما باشد را نمیتوانیم تضمین بدهیم و بستگی به اقدامات کاریابی شما دارد.

  302. نیما گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    من معدل دیپلم و پیش دانشگاهی 13دارم میتونم پزشکی بخونم تو روسیه هر شهری
    و یهم سوال دیگه من سربازی نرفتم چطوری باید از کشور خارج بشم
    لطفا کمکم کنید

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      دانشگاه های کشور روسیه عموما دارای آزمون ورودی می باشند و قبولی در این آزمون ملاک پذیرش دانشگاه ها است.
      خروج از کشور و مشکلات مربوط به خدمت را باید از طریق سازمان نظام وظیفه پیگیری نمایید.

  303. نیما گفت:

    سلام.من دیپلمم مکانیکه.الان هم کارشناسی حقوق دارم..میتونم دندان پزشکی بخونم..

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      شانس پذیرش شما در رشته دلخواهتان بسته به مدارک و سوابق تحصیلی شما دارد و ممکن است قبول نیز نشوید.
      اما خوب انتخاب های متعددی میان دانشگاه ها و کشور های هدف وجود دارد که به شما کمک خواهد کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

  304. mj گفت:

    با سلام میخواستم بدونم برای رفتن به روسیه تست سلامت نیاز دارد؟شامل چه بیماری هایی میشود؟
    هپاتیتb مشکلی برای اعزام و تحصیل برای پزشکی در روسیه ایجاد می کند؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      برای اخذ ویزا و مصاحبه در سفارت هر کشور، داشتن تست سلامت و آزمایشات مربوطه الزامی است تا نشان دهد بدن و سلامتی شما هیچ نقصی ندارد.
      برخی بیماری های واگیر و غیر قابل درمان را در سفارت به عنوان مانع قلمداد می کنند.

  305. محمد بروجی گفت:

    سلام ایا امکان انتقال دانشجو از بلا روس به روسیه برای دانشجویانی که پاتفک را در بلا روس گذرانده اند وجود دارد

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که به دانشگاه های کشور هدف درخواست دهید و مورد پذیرش واقع شوید، بله می توانید انتقالی بگیرید.

  306. نیلو گفت:

    سلام خسته نباشید من دیپلم فنی دارم ولی پیش دانشگاهی تحربی را هم گرفتم میتونم برا دندونپزشکی روسیه اقدام کنم یا حتما باید دیپلم تجربی بگیرم؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله داشتن دیپلم و پیش دانشگاهی رشته های نظری برای پذیرش رشته پزشکی از طریق آزمون ورودی در روسیه، الزامی است.

  307. sepehr javaheri گفت:

    سلام
    می خواستم ببینم دیپلم سه ساله قبوله یا حتما باید فرد تا پیش دانشگاهی رو بگذرونه؟؟؟
    ۲-فرد سال چهارم رو می توند در روسیه بگذراند اگر می شود چه قدر هزینه دارد
    باتشکر

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      برای تحصیل رشته های پزشکی داشتن مدرک دیپلم سه ساله وپیش دانشگاهی الزامی است.
      همچنین می توانید دوره های کالج روسیه را نیز پیش از شرکت در دوره های دانشگاه، شرکت کنید.

  308. پارسا گفت:

    دورود.میخواستم بدونم با معدل دیپلم ۱۴/۴۴ میشه رشته دندانپزشکی دانشگاه لومونسف خوند؟ اگه نمیشه کدوم دانشگاه روسیه امکانش هست ؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      امکان پذیرش از دانشگاه های رودن و لومونوسف با معدل پایین وجود ندارد.
      می توانید کشورهای دیگری مثل، نووسیبیرسک، ملی سنت پطرزبورگ، سچینوا و کازان را انتخاب کنید.

  309. reza گفت:

    با سلام
    من ددانشجوی ترم اخر در ایران هستم.بهمن ماه تموم میکنم میخواستم واسه دندون پزشکی در روسیه اقدام کنم.

    من هنوز سربازی نرفتم چکار باید بکنم؟ میشه با جزییات توضیح دهید

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      مشکلی از بابت سربازی نیست، می توانید برای تحصیل دندانپزشکی اقدام فرمایید. امکان بررسی جزییات در اینجا فراهم نیست، بهتر است با همکاران و مشاورین تماس حاصل فرمایید.

  310. حسین سلطانی گفت:

    سلام اگر امکان داره به سوال من جواب بدین من قصد دارم واسه تحصیل برم اگر راهنمایی کنید ممنون میشم

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      سوالتون رو بفرمایید، راهنمایی کنم. البته می توانید با کارشناسان و مشاورین موسسه نیز تماس حاصل فرمایید.

  311. حسین غرباوی گفت:

    سلام مجدد
    این شرایط خاص که فرمودین چیا هستن؟ مهم برای من اینه که بتونم کار کنم. حتی اگه کار نیمه وقت باشه چون هم کمک به خرجهامون میکنه و هم اینکه کمکم میکنه اونجا با شرایط بهتر کنار بیام. هزینه ای هم که فرمودین مشکلی ندارم و به اندازه کل دوره تحصیلش پول دارم اما نمیتونم این همه مدت بیکار بمونم.
    ممنون

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      جهت کسب دقیق از شرایط کار در روسیه بهتر است از طریق یوزر تلگرام زیر ارتباط داشته باشید.
      @Medicine_Dentistry_Pharmacy

      1. rEZA گفت:

        سلام خسته نباشید
        معدل دیپلم و پیش دانشگاهی من تقریبا 14 هستش ایا می تونم در رشته دندان در روسیه تحصیل کنم
        معدل خیلی مهمه؟؟

        1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

          سلام
          ورود به دانشگاه های پزشکی این کشور بر اساس آزمون ورودی انجام می شود و شرط معدل وجود ندارد.

  312. حسین سلطانی گفت:

    سلام با توجه به این که دانشگاه های روسیه مشروط هستند ایا من با معدل پیشدانشگاهی 14.44 و معدل سوم دبیرستان 16.43 رشته ریاضی شرایط پذیرش دندان پزشکی در دانشگاه روسیه را دارم؟ و ایا پس از اخذ مدرک ایران ان را با توجه به معدلم قبول میکند یا باید برای ترمیم معدل اقدام کنم؟
    از پاسخگویی شما سپاس گذارم

  313. Mahdi گفت:

    با سلام ميخواستم بدونم بعد از تحصيل ميشه همونجا شروع به كار كرد ؟ايا اقامت ميدن؟ ممنون

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله می توانید پس از اتمام تحصیل تقاضای اقامت کنید، هم اکنون افراد زیادی که قبلاً در این کشور دانشجو بوده اند، اقامت گرفته اند.

  314. علی رضا گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید .عذر میخوام با معدل دیپلم 18.84 و معدل پیش دانشگاهی 15.17 آیا امکان اخذ پذیرش از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در روسیه بدون ازمون ورودی وجود دارد؟؟؟ترجیحا دانشگاه سن پترزبورگ
    ممنون میشم پاسخ بدید.با تشکر

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله امکان اقدام وجود دارد، در لیست جدید وزارت بهداشت دانشگاه ملی سنت پیطرزبورگ نیز اضافه شده است.

  315. حسین غرباوی گفت:

    سلام
    همسر من 25 سالشه و لیسانس مهندسی شیمی با معدل 17 هم هست اما علاقه شدیدی به دندانپزشکی داره و میخواد روسیه درسش رو بخونه. لطفا بفرمایید هزینه تقریبی سالیانه چقدر میشه و اینکه خودم هم میتونم همراهش برم یا فقط همسرم اجازه ورود و کار در روسیه رو خواهد داشت؟
    ممنون

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      هزینه تقریبی تحصیل دندان پزشکی با احتساب هزینه های زندگی در روسیه حدود 10.000 تا 11.000 دلار سالانه است. امکان داشتن همراه نیز در روسیه با شرایط خاص وجود دارد.

  316. یاس گفت:

    سلام برا پزشکی روسیه با معدل پیش دانشگاهی تجربی14 و معدل کارشناسی علوم آزمایشگاهی 15 پذیرش میدن؟

    1. یاس گفت:

      درضمن 32 سال سن دارم

    2. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله امکان پذیرش وجود دارد. مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی شما مهم است که باید ریاضی یا تجربی باشد.

  317. مجاهد گفت:

    سلام من 18 سالمه معدل دیپلمم 19.24 و معدل پیش دانشگاهی 16.45 و قصد ادامه تحصیل در رشته ی دندان پزشکی دارمم البته با بورسیه و کم مونده تافل بگیرم ولی متاسفانه اطلاعات کافی ندارم و نمیدونم با کجا تماس بگیرم و کدوم کشور برای من مناسب تره.

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      امکان موفقیت در اخذ بورسیه تحصیلی برای شما ضعیف است، ولی می توانید از طبق شرایط پذیرش پزشکی یا دندانپزشکی روسیه را دریافت کنید.

  318. سادات گفت:

    سلام ميخواستم بدونم براي دندانپزشكي سماشكو فقط زبان روسيش مورد تاييد است؟

    1. مشاور تحصیل و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      طبق لیست جدید وزارت بهداشت دانشگاه سماشکو از تایید وزارت بهداشت خارج شده است.

  319. نصرتی گفت:

    سلام با پوزش ما دونفر مدارکمان جهت ثبت نام دندان پزشکی بلا روس ترجمه کرده ایم ایا امکان ثبت نام ما درروسیه وجود دارد تمام مدارکمان کامل است.لطفأ شماره بدید ماتماس بگیرم.

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله، امکان ثبت نام با این مدارک وجود دارد. شماره تماس:
      https://www.estahbanaty.org/contact-us/

  320. مارال گفت:

    سلام
    خسته نباشيد
    من١٩سالمه
    ديپلم تجربي.بدون مدرك پيشدانشگاهي و زبان
    شما كدوم كشور را براي تحصيل پزشكي به زبان انگليسي بهم پيشنهاد ميكنيد؟
    كه هزينه زندگي هم تا 2ميليون در ماه باشه
    مورد تاعيد بودن هم واسم مهم نيست

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه روسیه بلاروس از جمله گزینه های مناسب با توجه به بودجه شما هستند.

  321. عظیمی گفت:

    سلام شبتون بخير
    من٢٠سالمه ديپلم حسابداري دارم با معدل١٤/٤٠وبخاطرعلاقم ب پزشكي و زيرگروه پزشكي خاستم ك براي دانشگاهم رشته مورد علاقمو ادامه بدم و براي ديپلم تجربي گفتن بايد پيش تجربيو بگيرم وبامعدل١٢/٣٧گرفتم ولي بازم ١درس رياضيو هنوز پاس نكردم ك شهريور ديگه تمومه وديپلم تجربيموميگيرم واحتمالن معدل تجربيم ب ١٤ميرسه .
    ٣ساله ك كنكوردادم وكلاس رفتم ولي متاسفانه اونچيزي ك خاستم نشد.
    پدرم فوت شده و ساپورت مالي زيادي ندارم درحدمعمولي ودانشگاهاي همينجا.
    بنظر شماكدوم كشور ميتونم برم واسه پزشكي يا دندون پزشكي با توجه به شرايط من.؟؟؟؟
    ممنون ميشم ازراهنماييتون .ببخشيداگ توضيحاي اضافي دادم چون خاستم شرايطموبدونيد.?لطفا جوابموبديد مرسي

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت بخیر
      با توجه به نوسانات بازار ارز، الان هر کشوری هزینه های زندگی زیادی دارد و بالاخره بایستی هزینه های زندگی پرداخت شود.
      اما اگر که شما بتوانید به صورت سالانه مبلغ 80 میلیون تومان هزینه کنید، خواهید توانست برای مهاجرت تحصیلی اقامت کنید.
      نکته دیگر با توجه به مدرک فنی شما؛ تنها کشور ترکیه امکان پذیرش دارید. سایر کشور ها مدارک دیپلم علوم نظری را می پذیرند.

  322. الهه بهروزي گفت:

    با سلام ايا گذراندن دوره پاتفك براي كورس انگليسي دانشگاه rudn كه به تازگي تاييد شده الزامي هست؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      معمولاً طی دوره پاتفک برای ورود به دانشگاه های مسکو الزامی است و دانشگاه رودین یا دوستی ملل نیز طبق همین انجام می شود.

  323. یاس گفت:

    سلام من 31 سالمه کارشناسی علوم آزمایشگاهی دانشگاه شیراز دارم با معدل 15 و معدل دیپلم تجربی 14 برا پزشکی روسیه بهم پذیرش میدن؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله امکان اخذ پذیرش وجود دارد.

  324. عالی کویی گفت:

    سلام
    ببخشد چندتا سوال برای تحصیل در روسیه داشتم
    1هزینه برای دانشگاه پزشکی عمومی سالی چند می باشد
    2برای مشمولین که پاسپورت ندارن چه طور میشه رفت بعضی از دوستان که رفته اند 15 میلیوت پول و پاسپورت 20 روزه میدهند که این پاسپورت بعد از 20 روز از بین رفته و 15 میلیون نیز سوخت میشود و افراد نمی توانند به کشور باز گردنند لطفا توضیح دهید
    3هزینه سالانه همراه با زندگی چه قدر میشود

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      1- هزینه کالج برای دانشگاه های مختلف، متفاوت است، مثلاً هزینه کالج پاتفک دانشگاه پزشکی رودن یا دوستی ملل در حدود 4500 دلار سالانه می باشد.
      2- برای توضیحات بیشتر در این زمینه با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.
      3- حدود 11.000 تا 15.000 دلار

  325. احمدرضا گفت:

    سلام ببخشید میخاستم بدونم معدل حتما باید بالای 16 باشه؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      خیر دانشگاه های این کشور شرط معدل ندارند.

  326. علی رزقی گفت:

    سلام خسته نباشید من با معدل دیپلم 16.30 میخوام برای تحصیل دندان پزشکی در روسیه اقدام کنم می خواستم ببینم که در آزمون ورودی چه دروسی میاد و آیا قبول شدنش آسان هست با خیر???
    و در کالج زبان انگلیسی تدریس می شود؟؟؟؟؟؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله می توانید اقدام فرمایید، در صورتی که از کالج خوبی پذیرش داشته باشید جای نگرانی بابت آزمون ورودی روسیه نیست، انتخاب زبان تحصیل روسی یا انگلیسی پزشکی و دندان پزشکی بر عهده شما می باشد.

  327. سعید معتمدی گفت:

    ایا برای تحصیل در رشته پزشکی در کشور روسیه فقط به مدرک دیپلم نیازه یا مدرک پیش دانشگاهی هم نیازه

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      امکان اخذ پذیرش بدون مدرک پیش دانشگاهی نیز در روسیه وجود دارد.

  328. آذری گفت:

    سلام و با عرض خسته نباشید
    به دنبال کشوری مورد تایید وزارت بهداشت و فاقد دوره پیش دانشگاهی برای رشته پزشکی هستم ضمنا آیلتس ۷ هم دارم میگیرم.لطفا راهنمایی کنید

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      امکان تحصیل در روسیه بدون ارائه مدرک پیش دانشگاهی وجود دارد.

  329. ندا گفت:

    سلام
    آیا امکان انتقال رشته پزشکی از دانشگاه ترکیه به روسیه وجود دارد

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله وجود دارد البته ممکن است شرایط سختی داشته باشد و طبق توافقات دانشگاه مبدا و مقصد صورت میگرد.

  330. ستاره گفت:

    هزينه دندانپزشكي توي اوكراين چقد ميشهو روسه؟
    بعد توي اوكراين كاملا انگليسي تدريس ميشه؟يعني اگه ايلس ٦ داشته باشم مستقيم ميرم دانشگاه بدون گذرندان زبان اوكرايني؟ روسيه فقط زبان اگليسي ميشه مستقيم رفت يا بايد پادافك گذروند؟ دوره شچقد طول ميكشه؟ ديپلم رياضي هستم ميتونم دندونپزشكي بخونم؟ هزينه ايتاليا و اتريش چقد ميشه؟ ازمون ورودي و شرط معدل دارن؟ بهزبان انگليسي هست؟ ممنون ميشم كمكم كنيد

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      هزینه های تحصیل پزشکی و دندانپزشکی اوکراین با روسیه تقریباً برابر است. گذراندن دوره پاتفک الزامی است ولی داشتن مدرک زبان خیر. امکان تحصیل به زبان انگیسی نیز فراهم است.
      امکان اقدام در روسیه با دیپلم ریاضی وجود دارد.

  331. پانیذ گفت:

    سلام خسته نباشید. میخواستم بدونم دوره ی پری مدیکال برای دندانپزشکی هم هست یا فقط مربوط به پزشکیه؟ و اینکه گفتین مهر و ابان و اذر پذیدش دارن یعنی ورودی ترم پاییز محسوب میشن یا برای ترم بعدشه؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      دوره پری مدیکال یا پاتفک برای همه رشته ها وجود دارد؛ پذیرش در این ماه ها برای ترم پاییز است.

  332. سینا. م گفت:

    سلام.
    من 22 سالمه و در رشته تجربی مدرک گرفتم.
    متمایل به تحصیل در رشته پزشکی در روسیه هستم
    به خاطر مشکلاتی که در دوران مدرسه داشتم نمره دیپلم و پیش دانشگاهیم افتضاحه در حدود 11،12. دانشگاه هم نتونستم برم.
    میخوام از نو شروع کنم و در حال گرفتن تافل هستم. آیا امکانش هست با این معدل پذیرفته بشم یا نه.

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      این موسسه می تواند با توجه به ارتباطات با دانشگاه های روسیه پذیرش را برای شما دریافت کند، ولی ممکن است زمانی که به ایران برگشتید، وزارت بهداشت بابت ارزشیابی مدارک به شما گیر دهد.

  333. امین گفت:

    ببخشید من 32 ساله و مهندسی برق خوندم. علاقه دارم پزشکی بخونم و دانشگاه ارزان و مورد قبول ایران باشه. خواستم بدونم کجا شما پیشنهاد میکنید؟ پولم خیلی کم هست

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      کشور روسیه از نظر هزینه مقرون به صرفه و ارزان است، شما با توجه به سن می توانید کشورهایی مثل ترکیه یا روسیه را اقدام فرمایید، البته برای کشورهای دیگر نیز می توانید از طریق پذیرش غیر مستقیم اقدام فرمایید.

  334. h.sh گفت:

    سلام
    من دانشجو رشته علوم مهندسی هستم و میخوام بدونم میشه برای رشته ی پزشکی یا دارو سازی در روسیه اقدام کنم؟
    اگه میشه چه شرایطی لازمه ؟
    ممنون

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله می توانید اقدام فرمایید، مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی شما اهمیت دارد که باید رشته های ریاضی یا تجربی باشد.

  335. P.A گفت:

    سلام خسته نباشید. میخواستم بدونم دوره ی پری مدیکال برای دندانپزشکی هم هست یا فقط مربوط به پزشکیه؟ و اینکه گفتین مهر و ابان و اذر پذیدش دارن یعنی ورودی ترم پاییز محسوب میشن یا برای ترم بعدشه؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      دوره پری مدیکال یا همان پادفک برای همه رشته ها می باشد.بله ورودی ماه های مذکور، ترم پاییز محسوب می شوند.

  336. Sheyda گفت:

    سلام بنده ایا بامعدل کتبی13/99دیپلم تجربی ومعدل کل16دیپلم وپیش دانشگاهی و20سال سن خواستاراقدام تحصیل دررشته پزشکی به خارج از کشور هستم ایا با این معدا میشه؟؟؟واینکه بلاروس واوکراین موردقبول هستن؟؟؟وکلاس های زبان انگلیسی رو میتوان درایران گزراند بعد اقدام کردیا باید اونجا اقدامکنیم؟؟؟؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله امکان پذیرش در روسیه برای شما وجود دارد. دانشگاه ملی بلاروس مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته ولی این دانشگاه رشته پزشکی را ندارد. اوکراین نیز مورد تایید قرار گرفته است. نهایتاً اینکه طی دوره پاتفک در روسیه الزامی است.

  337. دانیال نوروزی گفت:

    سلام من دارای مدرک دیپلم تجربی هستم و پیش دانشگاهی رو هم تموم کردم میخواستم ببینم نمرات و معدل باید حداقل چند باشه تا بتونم از روسیه برا پزشکی پذیرش بگیرم؟ آیا مدرک زبان انگلیسی لازم هست؟ و حدودا تا 6 ماه اول که بری اونجا و جا گیر بشی و یه ذره راه بیفتی چقدر باید پول خرج کنی؟ برام مهمه.

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      معمولاً شرط معدل جهت ورود به دانشگاه های روسیه وجود ندارد ولی از با توجه به مشروط بودن دانشگاه های این کشور از نظر ایران باید میانگین معدل کل دیپلم و پیش دانشگاهی شما 16 باشد. ارائه مدرک زبان روسی یا انگلیسی الزامی نیست. هزینه زندگی در حدود 400 تا 600 دلار در ماه می باشد.

  338. sima T گفت:

    سلام.آیا پذیرش پزشکی روسیه کاملا بدون آزمون است؟و فقط درصورت پرداخت هزینه و بدون هیچ آزمونی میتوان پذیرش پزشکی گرفت؟ممنون میشم پاسخ بدید

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      خیر، اتفاقاً دارای آزمون ورودی است. ابتدا باید دوره پاتفک را پگذرانید و پس از آن از دروس این دوره از افراد آزمونی گرفته می شود.

  339. Shery salehi گفت:

    سلام و عرض ادب
    من كارشناسي IT و كارشناسي ارشد MBA خوندم و ديپلم رياضي بودم ، تصميم به تحصيل در رشته پزشكي دارم
    مي خواستم بدونم امكانش براي من وجود داره ؟
    در صورت امكان هزينه چقدر هست ؟ و چه پروسه اي بايد طي شه ؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله این امکان برای شما فراهم است، هزینه و شهریه تحصیل پزشکی در روسیه حدود 3000 تا 4000 دلار در سال است.

  340. sara گفت:

    سلام
    دانشگاه پاولوف در سن پترزبورگ وام دانشجویی هم میده؟
    بورس چطور ؟
    برای رشته ی دندان پزشکی
    هزینه ی زندگی هم اگه بگین ممنون میشم

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      خیر وام تحصیل و بورسیه معمولاً به دانشجویان این مقطع تعلق نمیگیرد. هزینه زندگی در حدود 400 تا 600 دلار می باشد.

  341. امین گفت:

    با عرض سلام وخسته نباشید اینجانب دارای مدرک دیپلم وپیش دانشگاهی رشته تجربی هستم و علاقه مند ب تحصیل در رشته دندانپزشکی درخارج از کشور هستم بهترین کشور از لحاظ تحصیل آسان -زبان-موقعیت -خدمات-وهزینه کدام است لطفا راهنمایی کنید

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      کشورهای زیادی می توانید اقدام فرمایید، کشورهای ترکیه، روسیه، آلمان، اتریش، ایتالیا از گزینه های ارزان و مقرون به صرفه جهت تحصیل پزشکی هستند، البته شرایط تحصیل و ورود هر کدام متفاوت است.

  342. ن.ز گفت:

    سلام خسته نباشید
    من ۲۰سالمه
    کنکور دادم ولی نتونستم رشته مورد علایم قبول بشم
    معدل دیپلم ۱۹/۱۴
    ومعدل پیش دانشگاهی ۱۵
    میخواست برای تحصیل در خارج از کشور در رشته پزشکی اقدام کنم ولی بخاطر اینکه وضعیت مالی خیلی خوبی نداریم میخواستم بدونم میتونم توی چ کشورایی بورسیه بشم یا اینکه چ کشورایی میتونم برم که هزینه تحصیل زیاد بالا نباشه .
    مرسی

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      امکان بورسیه معمولاً برای این مقطع در کشورهای مختلف وجود ندارد، ارزان ترین کشورها برای تحصیل پزشکی، کشورهای ترکیه ، روسیه ، بلاروس ، آلمان اتریش و ایتالیا هستند.

  343. H.R گفت:

    با عرض سلام و خسته نیاشید خدمت شما .1 برای تحصیل در رشته پزشکی در کشور روسیه حتما باید دیپلم تجربی را داشته باشیم ؟ آیا دولت روسیه اجازه همزمان کار و تحصیل را برای دانشجویان خارجی مجاز میداند؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      امکان تحصیل در روسیه با مدرک تجربی و ریاضی وجود دارد، معمولاً کار کردن دانشجویان حین تحصیل در روسیه مشکلی ندارد و دیده نشده که ممانعتی بابت کار دانشجویان وجود داشته باشد.

  344. negz گفت:

    سلام
    اگه زبان روسی بلد باشیم ارزون تر میشه تا اینکه بخواهیم در دانشگاه هایی که انگلیسی تدریس میکنند تحصیل کنیم؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      هزینه تحصیل به زبان روسی در روسیه در مقایسه با زبان انگلیسی مقداری ارزان است، ولی در کل تقاوت چندانی ندارد.

  345. مهدي زارع گفت:

    هزينه تحصيل دندانپزشكي در انيستيتو دندانپزشكي مسكو كه مورد تاييد وزارت بهداشت است سالانه چقدر است؟

  346. سارا گفت:

    وضعیت امنیتی ترکیه چطور است؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      امنیت عمومی ترکیه مقداری دستخوش تحولات سیاسی این کشور قرار گرفته است ولی در کل، جای نگرانی نیست، با توجه به اینکه این کشور هم اکنون توریست از درآمد های اصلی این کشور است و همچنین با حل شدن مسائل سیاسی منطقه این نا امنی ها نیز احتمالاً بر طرف می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *