هزینه زندگی در آرژانتین

آرژانتین کشوری است به ۲،۷۹۱،۸۱۰ کیلومتر مربع مساحت و ۴۱ میلیون نفر جمیعت. این کشور به مانند برزیل بخش مهمی از اقتصاد آمریکای جنوبی را به دوش می کشد. در این مقاله شما به هزینه زندگی در آرژانتین آشنا خواهید شد. استخراج مطالب مربوط به سال 2016 می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

پایتخت این کشور بوینس آیرس است که علاوه بر زیبایی بسیار، دارای فعالیت های فرهنگی بسیاری است که توسط افرادی با تحصیلات عالی و ثروت فراوان به انجام میرسد. زبان ۹۷% مردم این کشور آرژانتینیی است که به دلیل حضور اجداد آرژانتینیی و ایتالیایی آنهاست که سالها پیش به این کشور مهاجرت کردند. البته زبان آرژانتینیی به این معنا نیست که فرهنگ این مردم نیز آرژانتینیی است. بلکه این کشور فرهنگی کاملا مستقل و متعلق به خود دارد.

اقتصاد این کشور بر پایه منابع غنی و صادرات محصولات کشاورزی بنا شده است. البته آرژانتین این را مدیون آب و هوای معتدل خود می باشد که این کشور را به جایی زیبا و سرسبز تبدیل کرده.

البته سود دیگر آب و هوای خوب این کشور جذب بسیار توریست به این کشور است و هر ساله افراد بسیاری برای مهاجرت به این کشور اقدام می کنند. موسسه حقوقی توسعه گران مهر شیراز به واسطه درخواست های بسیار، اقدامات لازم را انجام داده تا شرایط لازم برای مهاجرت عزیزان را فراهم آورد.

هزینه زندگی در آرژانتین

در نظر گرفتن هزینه زندگی در آرژانتین و پیشبینی آن امری بسیار مهم است که فرد مهاجر باید قبل از سفر آن را در نظر بگیرد تا خدای نکرده مجبور به بازگشت به ایران نشود. به همین دلیل این موسسه با ارائه لیست هزینه ها قصد در آسان تر کردن تصمیم گیری برای شما عزیزان را دارد.

اطلاع از هزینه زندگی در آرژانتین  و هزینه اقامت از مواردی است که مورد سوال افرادی متقاضی مهاجرت به آرژانتین یا هزینه تحصیل در این کشور می باشد، موسسه حقوقی توسعه گران مهر شیراز از موسسات حقوقی برتر مهاجرت کشور راه ورود و مهاجرت به آرژانتین را از طرق کار ، مهاجرت به آرژانتین از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت ، مهاجرت تحصیلی و همچنین ازدواج در آرژانتین فراهم نموده است. آب و هوای آرژانتین معتدل این کشور یکی از موضوعاتی است که سبب جذب بسیاری مهاجر به این کشور می باشد. مقاله هزینه زندگی در آرژانتین به کوشش همکاران ما در موسسه جمع آوری شده است.

هزینه زندگی و تحصیل در آرژانتین امری است که برای افراد متقاضی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. دلیل آن هم این است که اگر فرد با هزینه ها آشنا باشد بهتر می تواند برای هزینه خود تصمیم گیری کرده و با آگاهی بیشتر اقدام به مهاجرت کند.به همین دلیل موسسه حقوقی توسعه گران مهر با ارائه جدول هزینه زندگی در آرژانتین متقاضیان عزیز را در این تصمیم گیری کمک می کند.

جزییات و ریز هزینه زندگی در آرژانتین

در این قسمت به بررسی ریز هزینه ها و قیمت ها در کشور آرژانتین می پردازیم البته سوالاتی پیرامون قیمت و هزینه بلیط تا آرژانتین ، هزینه بهداشت و درمان درآرژانتین، هزینه دانشگاه، هزینه زندگی در آرژانتین و هزینه تحصیل، هزینه مدرسه و هزینه ویزا آرژانتین مرتبط با این مقاله نمی شود و می توانید از آژانس های مسافرتی و همچنین سفارت آرژانتین سوال فرمایید ، امید است که مقاله هزینه زندگی در آرژانتین بتواند پاسخگوی سوالات شما باشد.

هزینه خوراک و غذا در آرژانتین

فست فود و رستوران

  • هزینه یک وعده خوراک در رستوران ارزان قیمت: ۱۱ دلار
  • هزینه یک وعده خوراک در رستوران معمولی (دو نفر): ۴۰ دلار
  • هزینه یک عدد مک دونالد : ۷ دلار
کافه و بار
  • هزینه یک فنجان کاپوچینو : ۳ دلار
  • هزینه ۰.۳۳ لیتر نوشابه : ۱.۵ دلار
  • هزینه ۰.۳۳ لیتر آب معدنی : ۱.۵ دلار
سوپر مارکت
  • هزینه یک لیتر شیر : ۱.۲۰ دلار
  • هزینه یک قرص نان فرانسوی : ۱.۶۰ دلار
  • هزینه یک کیلو برنج : ۱.۸۰ دلار
  • هزینه یک شانه تخم مرغ : ۲ دلار
  • هزینه یک کیلو پنیر محلی : ۸.۷۵ دلار
  • هزینه یکی کیلو گوشت سینه : ۶.۵ دلار
  • هزینه یک کیلو گوشت ران : ۹.۱۷ دلار
  • هزینه یک بسته سیگار : ۲.۲۰ دلار

میوه و سبزیجات

  • هزینه یک کیلو سیب : ۳.۶۰ دلار
  • هزینه یک کیلو موز : ۲.۸۶ دلار
  • هزینه یک کیلو پرتقال : ۱.۳۵ دلار
  • هزینه یک کیلو گوجه : ۲ دلار
  • هزینه یک کیلو سیب زمینی : ۱ دلار
  • هزینه یک کیلو پیاز : ۱.۳۱ دلار

هزینه ایاب و ذهاب و حمل و نقل

  • بلیط مترو : ۰.۴۳ دلار
  • تاکسی : ۱.۵۶ دلار
  • تاکسی تا یک کیلومتر : ۱.۲۵ دلار
  • تاکسی تا یک ساعت انتظار : ۲۰ دلار

 ورزش و تفریح

  • هزینه ماهانه باشگاه بدن سازی : ۳۹.۴۸ دلار
  • بلیط سینما : ۸.۵ دلار

پوشاک

  • یک شلوار جین : ۹۴.۸۴ دلار
  • یک دست لباس ورزشی : ۶۵.۵ دلار
  • یک جفت کفش نایک : ۱۰۶ دلار
  • یک جفت کفش چرم مردانه : ۱۱۷.۵ دلار

قیمت یا هزینه اجاره و خرید خانه و ملک در آرژانتین

  • اجاره آپارتمان ۱ خوابه در مرکز شهر : ۴۱۷.۶ دلار
  • اجاره آپارتمان ۱ خوابه در حومه شهر :  ۳۲۶ دلار
  • اجاره آپارتمان ۳ خوابه در مرکز شهر : ۸۴۷.۶ دلار
  • اجاره آپارتمان ۳ خوابه در حومه شهر : ۶۵۳ دلار
  • قیمت هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر : ۲،۶۸۵.۴۸ دلار
  • قیمت هر متر مربع آپارتمان در حومه شهر : ۱،۹۶۷.۷ دلار

هزینه زندگی در آرژانتین

امید است که با ارائه این اطلاعات موسسه حقوقی توسعه گران مهر شیراز توانسته باشد در امر مهاجرت به عزیزان متقاضی کمکی کرده باشد. شایان ذکر است که پس از تصمیم گیری، این موسسه از لحظه شروع تا پایان پروسه مهاجرت در کنار شما خواهد بود و بهترین توصیه ها را به شما ارائه خواهد کرد.

در نهایت موسسه حقوقی توسعه گران مهر که بدون شک از بهترین موسسات حقوقی کشور و از جمله استان فارس میباشد، پاسخگوی تلفنی و حضوری شما دوست و هموطن عزیز متقاضی تحصیل در کشور آرژانتین و دیگر کشورهای اروپائی و آمریکائی است و کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا جهت ورود به کشور آرژانتین را در کمتر از 6 ماه با گارانتی و تضمین کامل انجام میدهد. تقاضا داریم با توجه به آنکه بسیاری از موسسات، بدون مجوز رسمی اقدام جهت اخذ ویزا برای افراد مینمایند و متاسفانه مسائل بسیاری اهم از بی اعتمادی نسبت به صحت خدمات، حقایق گفتار، انجام قول ها صورت میگیرد، قبل از هر گونه اقدامی و منعقد کردن قرارداد با موسسات از دارا بودن مجوز رسمی برای انجام امور اعزام دانشجو به دیگر کشور ها، از سوی وزارت علوم و فناوری اطمینان حاصل فرمایید.

علاقه مندان به تحصیل در آرژانتین برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط مهاجرت و شرایط اعزام دانشجو به آرژانتین و اخذ ویزای تحصیلی و ویزای کار به صورت تضمینی در این کشور می توانند با تحویل مدارک خود که شامل: کپی از همه صفحات گذرنامه و ترجمه مدارک و ریزنمرات دبیرستان، پیش دانشگاهی و دانشگاهی و مدرک زبان و عکس پاسپورتی به وکلای مجرب ما، در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) واقع در شهر شیراز از موسسات اعزام دانشجو به راحتی و در کمترین زمان ویزای تحصیل در آرژانتین را دریافت کرده و به ادامه تحصیل در آرژانتین بپردازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

1/5 - (1 امتیاز)

21 دیدگاه برای “هزینه زندگی در آرژانتین

  1. Sara گفت:

    با سلام و خسته نباشید.
    من فوق لیسانس زبان انگلیسی ام و همسرم مهندس کشاورزی، و هشت سال در شهرداری مسئول فضای سبزن. میخوام از طریق خاک و خون اقامت بگیرم و فرزندم رو اونجا به دنیا بیارم.
    ایا اقامت خاک و خون در کشور آرژانتین صورت میگیره؟ و روند گرفتن ویزا به این منظور به چه صورت است؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      کشور آرژانتین به نوزادانی که در این کشور متولد می شوند، از طریق خاک و یا خون اقامت ارائه می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جزییات مسیر دریافت این نوع ویزا با ما در تماس باشید.

  2. مریم.م گفت:

    سلام مریم هستم ۲۱ساله دارای مدرک ارایشگری تخصصی هستم.مدرک تحصیلیم دیپلم هست برای مهاجرت کاری کدام کشور با کمترین هزینه لازم برای مهاجرت رو پیشنهاد میکنید؟
    لطفا نام کشور و حداقل هزینه لازم برای مهاجرت رو بگید
    میزان درامد در اون کشور برای کار من چطوره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      به شما توصیه می کنمی با توجه به شرایط خود برای اخذ ویزای کاری کشوری مانند مجارستان اقدام نمایید. حداقل حقوق این کشور متناسب با اداره کار است.

  3. abbas گفت:

    سلام
    بنده مدرک دیپلم دارم ولی در زمینه کامپیوتر تخصص بالایی دارم در رتبه عالی مهندسی نرم افزار با سابقه زیاد چطور میتنم برای مهاجرت اقدام کنم و مسئله اینکه برای بچه ها مدرسه انگلیسی هست اونجا ؟ و هزینش چقدره ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شما می توانید در آرژانتین فرزندان خود را در مدارس بین المللی ثبت نام کنید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های ذکر شده در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  4. سوفیا گفت:

    سلام وقت بخیر من در ارژانتین هستم ونیاز به یک وکیل در بینوس ایرس دارم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت شما نیز بخیر
      لطف بفرمایید با شماره های موجود در همین وبسایت تماس بگیرید تا مشاورین ما، شما را راهنمایی کنند.

  5. محمد علی گفت:

    سلام بنده کارشناسی ارشد it هستم، ایا می توانم برای گرفتن بورسیه دکترا در ارژانتین اقدام کنم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      برای اخذ بورسیه در سطح مورد نظر، بهتر است که رزومه تحصیلی و کاری و یا پژوهشی تان را برای ما ارسال نمایید تا ضمن بررسی ، نتیجه را به شما اعلام کنیم.

  6. آی سودا ایدر گفت:

    سلام….خسته نباشید …من ۲۷ ساله و همسرم هم ۲۷ ساله هستن و من کارشناسی معماری دارم و همسرم هم مهندس عمران با ۶ سال سابقه کار شرایط مهاجرت شغلی برای آرژانتین برامون مهیا هست؟…و اینکه چه میزان پول برای مهاجرت نیاز داریم ممنون

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      ما در موسسه حقوقی توسعه گران، پیشنهاد های بهتری را برای شما داریم و تنها نیاز است تا مدارک خود را برای ما ارسال کنید تا ما ارزیابی نماییم.

  7. مهدی گفت:

    سلام وقت بخیر:
    من 34 ساله و همسرم 31 ساله هستند و فرزندی در راه 2 ماه داریم ، خودم لیسانسه حسابداری و 4 سال سابقه کار مرتبط و 12 سال بیمه تامین اجتماعی دارم و تا به حال به هیچ کشوری سفر نکردم ، همسرم پرستار اتاق عمل بیمارستان دولتی هستش و 7 سال سابقه کار دارند،یکسری مدارک فنی و حرفه ای هم داریم ، خودم که هیچ اما همسرم انگلیسیش یک مقدار خوبه ،میخوایم فرزندمون تابعیت کشور دیگه ای رو دارا بشه که از مزایای خوبش بهرمند بشیم.
    یک مقدار مطلب خوندم در زمینه (گردشگری تولد، هتل زایمان و اصل خاک)
    پول زیادی هم نداریم همین که بتونیم از پس اقامت چند روز یا هفته بر بیاییم خودش کلیه و اینکه بفرمایید هزینه تمام شده زایمان و اقامت و غیره چقد برامون در میاد) یا اینکه میتونیم برای کار به کشور دیگه ای بریم تا قبل از دنیا اومدن فرزندمون از همین عید 98 اقدام کنیم و توی اون کشور مشغول به کار بشیم
    میدونم اروپا و آمریکا و کانادا سخته(در مورد برزیل و آرژانتین هم خوندم) خودم کانادا رو بیشتر میپسندم
    انقدر اوضاع آینده نامیزون و مه آلود هستش که به آذربایجان و ترکیه و غیره هم فکر میکنم از شرایط توی ایران میترسیم و جایی آرومی رو میخوایم واسه زندگی
    ممنون میشم راهنماییمون کنید .

  8. محدثه گفت:

    سلام و عرض ادب
    برا تحصیل در مقطع ارشد در ارژانتین آیا فاند تحصیلی رو هم شامل میشه؟ خصوصا فول فاند
    32 سالمه..کارشناسی ..مدرک ایلتس ۶

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام دوست عزيز جهت دريافت بورسيه يا فاند شما بايد رزومه تكميلي مورد نظر را جهت تاييد ارائه نماييد، جهت اطلاعات بيشتر با مشاورين ما تماس حاصل فرماييد.

  9. ترنج گفت:

    سلام.من ۲۰ سال سن دارم دانشجوی مدیریت هتلداری هستم با ۲ سال سابقه کار دارم.میخواستم بدونم من از چه نظری میتونم بهترین مهاجرت را داشته باشم؟! از نظر تحصیلی هزینه ها چه جوریه؟!

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بهترین گزینه برای شما ادامه تحصیلات و اخذ مدرک دانشگاهی کشور مقصد و در ادامه ورود به بازار کار می باشد چرا که سن شما بهترین اقتضا را دارد.

  10. فرهنگ گفت:

    سلام بنده کارمنده راه آهن هستم ۴سال سابقه کار عملیاتی سیر وحرکتی دارم می خواستم ببینم هزینه ها و درآمد های اقامت در آرژانتین در چه حدودی هس آیا می توانم اقامت بگیرم و مشکل زبان را می توان با انگلیسی حل کرد

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      اطلاعاتی که شما از خود عنوان فرمودید، برای ارائه مشاوره کفایت نمی کند.
      در نظر داشته باشید که برای مهاجرت به هر کشور، فقط چند روش و مسیر مشخص وجود دارد که هر روش، شرایط و پیش نیاز های مشخصی دارد و می بایست بر اساس وضعیت تان یکی از راه ها را انتخاب نمایید.

  11. محمدرضاناظمی گفت:

    باسلام بنده فارغ التحصیل مهندسی مخابرات با حدود 15 سال سابقه کار در شرکت مخابرات ایران هستم دو کودک دارم پسر 11 ساله و دختر 7 ساله . همسرم دارای مدرک لیسانس تربیت بدنی و چند مدرک از فنی و حرفه ای دارد می خواستم بدانم می توانم برای آرژانتین اقدام کنم و به چه روشی ؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      شما برای مهاجرت به آرژانتین می توانید از یکی از راه های:
      خرید ملک، ثبت شرکت، سرمایه گذاری، کار، تحصیل، اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *