تحصیل در شیلی

شیلی از سمت بیابان های وسیع به سمت یخچال های طبیعی، از آتشفشان ها به سمت دره ها، از جنگل های وسیع به سمت دشت های گسترده کشیده شده است، چرا که شیلی کشور تنوع و گوناگونی ها می باشد. باید بدانید که از دلایل شهرت این کشور که موجب تحصیل در شیلی جذب دانشجویان بین المللی بسیاری شده است مواردی نظیر: فرهنگ غنی، سیستم آموزش عالی (برترین سیستم آموزش عالی در آمریکای لاتین) و سایر موارد دیگر را در بر خواهد گرفت. به همین دلیل تحصیل در شیلی امروزه طرفدارانی دارد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی تحصیل در شیلی ، دانشگاه ها و کالج های برتر در این کشور این مقاله را مطالعه نمایید. موقعیت کشور شیلی بر روی نقشه همانند آرژانتین می باشد، این در حالی است که این دو کشور از نظر وسعت با هم تفاوت هایی دارند. کشور شیلی در امتداد 4270 کیلومتری غرب سواحل آمریکای جنوبی قرار گرفته است. اکثر جمعیت کشور شیلی ( 15 میلیون نفر جمعیت ) در شهرهای اصلی این کشور مستقر شده اند. کشور شیلی یکی از کشورهای معروف می باشد که پایتخت آن شهر Santiago می باشد. ناگفته نماند که صدای بلند و هرج و مرج در خیابان های این کشور به وضوح احساس می شود. به دلیل وجود فرهنگی غنی، موقعیت جاه طلبی، مناظر بسیار زیبا این کشور سالانه دانشجویان بین المللی و گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است. به همین دلیل تحصیل در شیلی به شدت توصیه می گردد.

باید بدانید که لقب Pais de poetas (شعر و شعرا) به این کشور داده شده است. این امر موجب ارتقای جاذبه های فرهنگی و گسترش مناظر زیبا و بصری این کشور شده است. از میان کشورهای شعر و ادب این کشور جایزه نوبل ادبیات Gabriela Mistral و Pablo Neruda را به خود اختصاص داده است. ناگفته نماند که بهترین و معروف ترین فروشندگان بین المللی نظیر : Isabel Allende  و Roberto Bolano در این کشور خواهند بود.

وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) شیراز میتوانند به شما در اخذ پذیرش تحصیل در شیلی از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم ایران  برای متقاضیان تحصیل در شیلی کمک کنند. همچنین متقاضیان جهت کسب مشاوره در زمینه شرایط اعزام دانشجو به شیلی به صورت تضمینی می توانند به مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایند.

شرایط اعزام دانشجو و تحصیل در شیلی

بسیاری افراد جهت مهاجرت به شیلی معمولا از طریق تحصیل در شیلی اقدام می کنند، که پس از اخذ اقامت تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیل در شیلی نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی شیلی میتوانند اقدام کنند، البته شایان ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت به شیلی می باشد روش های دیگر نظیر ویزای کار در شیلی و سرمایه گذاری در شیلی نیز وجود دارند. اخذ تابعیت شیلی از طریق تولد فرزند در شیلی از این قاعده در این کشور وجود ندارد.

دانشگاه های شیلی

باید بدانید که برخی از دانشگاه های برتر آمریکای لاتین در کشور شیلی واقع شده است. این در حالیست که پنج تا از دانشگاه های این کشور در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS و آمریکای لاتین در سال 2015 قرار گرفتند. این کشور برترین موسسات آموزش عالی را در خود جای داده است، این درحالیست که حدود 11 تا از دانشگاه های این کشور خصوصیات رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS را به خود گرفته اند.

این درحالیست که اکثر دانشگاه های شیلی در پایتخت این کشور یعنی شهر Santiago واقع شده اند. کسانی که قصد تحصیل در کشور شیلی را در سر دارند باید بدانند که فرصت کشف چیزهای جدید و کسب تجارب بسیار عالی در این کشور وجود خواهد داشت. کوه های مرتفع، دره ها، سواحل بسیار زیبا که چشم افراد را به خود خیره می کند، موج سواری، بالا رفتن از کوه، اسب سواری، اسکی و درختان موجود در تاکستان از معروف ترین جاذبه های این کشور به حساب خواهند آمد.

دانشگاه پاپ – کاتولیکی de Chile

این دانشگاه در سال 1888 تاسیس شد. در حال حاضر این دانشگاه حدود 22000 دانشجو را در خود جای داده است. دانشگاه pontifica کاتولیکی de chile جزء یکی از دو دانشگاه پاپ و یکی از شش دانشگاه کاتولیکی در شیلی به حساب خواهد آمد. دانشگاه پاپ – کاتولیکی de chile رتبه سوم آمریکای لاتین را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر در رتبه 167 جهانی قرار گرفته است. این دانشگاه یک موسسه خصوصی می باشد که در حال حاضر حدود 22000 دانشجو را در خود جای داده است. سه محوطه اصلی دانشگاهی در پایتخت این کشور – شهر Santiago قرار دارد، این درحالیست که یکی از آنان در Villarica واقع شده است. این دانشگاه از نظر مطرح کردن گرایش های خاص در رتبه 28 جهانی قرار گرفت. باید بدانید که دانشگاه پاپ – کاتولیکی de chile در میان 50 دانشگاه برتر جهان از نظر مطرح کردن علوم کشاورزی و جنگلداری، معماری، هنر و طراحی، تدریس و آموزش، حقوق و علوم مرتبط با قانون و فلسفه قرار گرفته است.

دانشگاه de chile

این دانشگاه یک دانشگاه دولتی و بزرگ در کشور شیلی می باشد که برترین رتبه ها را به خود اختصاص داده است. باید بدانید که این دانشگاه در رتبه 220 جهانی و 4 آمریکای لاتین قرار گرفته است. این دانشگاه یکی از قدیمی ترین دانشگاه های شیلی به حساب می آید چرا که در سال 1843 تاسیس شده است. این دانشگاه در شهر Santiago واقع شده است که پنج محوطه دانشگاهی را در خود جای داده است. مساحت این دانشگاه 1700000 متر مربع می باشد چرا که موزه، سینما، امکانات بهداشتی و درمانی و مرکز ورزشی را در خود داده است. در حال حاضر حدود 40000 دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند که یک چهارم آنان در مقطع کارشناسی ارشد می باشند.

این دانشگاه به دلیل مطرح کردن 24 گرایش بسیار مهم رتبه بین المللی را به خود اختصاص داده است. این دانشگاه به دلیل مطرح کردن گرایش های کشاورزی و جنگلداری، هنر و طراحی، زمین و علوم دریایی، تدریس و آموزش، حقوق و قانون و جامعه شناسی در رتبه 100 دانشگاه برتر جهان قرار گرفت.

تحصیل در شیلی

دیگر دانشگاه های برتر شیلی

دانشگاه های شیلی دانشگاه هایی هستند که در رتبه بندی دانشگاه های جهانی QS و آمریکای لاتین قرار دارند. این دانشگاه های برتر مواردی نظیر : دانشگاه De Santiago de chile، دانشگاه de concepcion، دانشگاه پاپ – کاتولیکی de Valparaiso، دانشگاه Adolfo Ibanez، دانشگاه Austral de chile، دانشگاه  de Talcaو دانشگاه فناوری Federico santa Maria را در بر خواهند گرفت. به طور کلی 25 دانشگاه قدیمی در شیلی وجود دارد که ما بقی همگی خصوصی می باشند. لذا دیگر دانشگاه هایی که در سال 1980 تاسیس شدند قوانین جدیدی را بکار گرفتند.

زندگی در شیلی

زیربناهای توسعه یافته، شهرهای پیچیده و گسترده، دانشگاه های جدید و مناظر طبیعی بسیار زیبا موجب رقابت این کشور با دیگر کشورهای جهان شده است. شیلی جزء یکی از کشورهای آمریکای لاتین به حساب می آید و به عنوان یک مقصد تحصیلی معتبر در نظر گرفته می شود. پدیدار شدن این کشور در رژیم قدرتی Pinochet در آگوست سال 1990 موجب ارتقای رتبه این کشور شد چرا که این کشور در جایگاه برترین کشورها از جهت اقتصادی و اجتماعی قرار گرفت. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده در فوق، باید بدانید که این کشور جزء امن ترین کشورها در این منطقه ( آمریکای لاتین ) به حساب می آید و اغلب برنامه های سیاسی پایدار را به خود اختصاص داده است. این کشور اولین کشور در آمریکای جنوبی بود که در سال 2010 به OECD پیوست.

Santiago ( شهر سانتیاگو )

شهر Santiago به عنوان پایتخت کشور شیلی در نظر گرفته می شود که رتبه 50 شهر برتر در جهان را به خود اختصاص داده است. باید بدانید که شهر Santiago به عنوان برترین شهر دانشجویی در نظر گرفته می شود. فرهنگ منحصر به فرد این شهر در جهان Ballavista و Providencia مشاهده خواهد شد. قوانین رسمی این ملت در موزه های متعدد و نمایشگاه ها به تصویر کشیده شده است. باید بدانید که مناظر هنری بسیار زیبا موجب رونق تمامی جوانب این شهر شده است. این درحالیست که سینما، فیلم ها و کافه ها همه و همگی فرهنگ، اجتماع و آداب و رسوم مردم کشور شیلی را به تصویر می کشند. ناگفته نماند که مه و دود، سروصدای حاصل از جمعیت، شلوغی خیابان ها و هوای گرم از معایب این شهر به حساب خواهد آمد.

دانشگاه پاپ – کاتولیکی de Chile و دانشگاه de Chile از برترین دانشگاه های کشور شیلی به حساب می آیند، چرا که برترین رتبه های جهانی را به خود اختصاص داده اند. این دو دانشگاه در شهر santigo واقع شده اند. این بسیار حائز اهمیت است که بدانید که دانشگاه de Santiago de chile حدود 20 دقیقه تا مرکز شهر ( رانندگی با ماشین ) فاصله دارد.

Concepcion

این شهر در جنوب پایتخت قرار دارد این درحالیست که برای رفتن از پایتخت به این شهر حدود نه ساعت رانندگی مد نظر است. شهر concepcion در شمال سواحل Rio Biobio واقع شده است. باید بدانید که این شهر بهترین راه های دریایی را به خود اختصاص داده است، مسیرهایی که قابل کشتیرانی می باشند.

این شهر در سال 2010 به دلیل رخ دادن زلزله ویران گشت، شهری که هنوز در حال بازسازی می باشد. Conce به عنوان مهم ترین بخش کشور شیلی در نظر اقتصادی می باشد، این درحالیست که این بخش از نظر امکانات حمل و نقل، صنایع ساخت و ساز و تولید، نزدیکی به معادن استخراج ذغال سنگ و وجود تعدادی دانشگاه سرآمد می باشد. برای مثال دانشگاه concepcion de در این منطقه قرار دارد، دانشگاهی که خصوصیات رتبه بندی های جهانی را به خود اختصاص داده است. از جاذبه های بسیار مهم در شهر concepcion مواردی نظیر : موزه ها، نمایشگاه ها، پارک ها ( Reserva Nacional Nonguen ) که کیلومترها تا آمریکای جنوبی فاصله خواهد داشت را در بر خواهد گرفت.

Valdivia ( شهر والدیویا )

Valdivia در تلاقی Cau Cau Calle Calle و دریای Cruces قرار گرفته است. باید بدانید که مناظر بسیار زیبایی در این منطقه مشاهده می شود. این منطقه خانه دانشگاه Austral de chile می باشد. این شهر جنوبی ترین شهر در کشور شیلی می باشد که خصوصیات دانشگاه های بین المللی را به خود گرفته است. شهر Valdivia در سال 2007 به عنوان پایتخت کشور شیلی در نظر گرفته شد، منطقه ای که تمامی اقدامات جدید در آن صورت می گرفت. باید بدانید که مناظر بسیار زیبا موجب اقامت و ورود دانشجویان بین المللی چشمگیری به این منطقه شده است.

Valparaiso ( شهر والپو )

این شهر با نام Valpo نیز شناخته می شود. فاصله شهر valpo تا شمال غربی پایتخت کشور شیلی حدود 2 ساعت ( رانندگی ) می باشد. این شهر، شهری غیرمعمول می باشد که تا حد زیادی تحت تاثیر رفت و آمد دریانوردان و کسانی که در اسکله کشتی کار می کنند قرار گرفته است. این را به خاطر داشته باشید که دو دانشگاه بین المللی رتبه بالا در این شهر واقع شده است، این دانشگاه ها، دانشگاه پاپ – کاتولیکی de Valparaiso و دانشگاه فناوری Federico santa Maria خواهند بود. ناگفته نماند که شهر Valparaiso اصلی ترین برنامه های آموزشی را برای دانشجویان در نظر می گیرد. کسانی که به کشف مسائل تاریخی و مناظر زیبای طبیعی علاقه مندند باید بدانید که شهر Valparaiso بهترین گزینه انتخابی برای آنان خواهد بود چرا که این شهر خانه تپه های بسیار زیبا و خلیج های حیرت انگیزی خواهد بود. ناگفته نماند که سیستم بالابر در این شهر ( ascensors ) به تقلید از سیستم های اسپانیایی بوده است، سیستمی که جلای بسیاری به منظره این شهر داده است.

کسانی که آرزوی تحصیل در شهر Valparaiso را در سر دارند میبایست متوجه نرخ جرایم و فقر در این شهر باشند. این درحالیست که قسمتی از این شهر در شب بسیار خطرناک می باشد. اما این امر به معنای بی قانونی در این شهر نمی باشد. لذا از شما انتظار می رود که قبل از هرگونه اقدام آگاهی های لازم را نسبت به تحصیل و اقامت در این شهر به دست آورید.

دیگر مناطق دیدنی در شیلی

باید بدانید که مناظر بسیار زیبایی در شرق جزیره های این کشور مشاهده می شود، مناطقی که به عنوان Rapa Nui شناخته می شوند. این جزیره حدود 3500 کیلومتر تا سواحل غربی شیلی فاصله دارد. باید بدانید که از دلایل شهرت این شهر، وجود اجتماعی یکپارچه یا moai خواهد بود. این نکته بسیار مهم را به خاطر داشته باشید که این شهر در سال 1995 در سایت میراث فرهنگی UNESCO قرار گرفت.

کوه های Pargue Nacional Torres Del Paine، زبان بسیار زیبا، مناظر شهری بسیار جالب vina del Mar  که در بالای شهر Valparaiso واقع شده است از دیگر جاذبه های این کشور به حساب خواهند آمد.

درخواست جهت تحصیل در دانشگاه شیلی

باید بدانید که ساختار مدرک تحصیلی در شیلی از آمریکا و اروپا پیروی می کند. برای مثال Licenciatura ( معادل با مدرک کارشناسی )، Magister ( مدرک کارشناسی ارشد ) و دکترا ( PHD ) خواهد بود. اخذ مدرک کارشناسی در این کشور چهار سال به طول می انجامد این درحالیست که اغلب گرایش های اصلی نظیر : مهندسی و معماری مدت زمان تحصیل طولانی تری را در بر خواهد گرفت.

کسانی که قصد تحصیل در دانشگاه های شیلی را دارند ملزم به شرکت در آزمون Prueba de selection universitaria ( PSU ) خواهند بود، آزمونی که شبیه به آزمون استفاده شده در آمریکا ( آزمون SAT ) می باشد. شرایط شرکت در آزمون PSU در هر دانشگاهی متفاوت می باشد. این درحالیست که دانشگاه های قدیمی کسب نمرات بسیار عالی را از دانشجویان می خواهند. ناگفته نماند که این امر در خصوص بسیاری از دانشگاه های خصوصی جدید صدق نمی کند. جهت تحصیل در دانشگاه های شیلی دانشجویان ملزم به شرح توانایی های خود به زبان اسپانیایی خواهند بود. و زبان تحصیل در شیلیاسپانیایی می­باشد. تحصیل در شیلی بدون مدرک زبان امکان پذیر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در کشور شیلی، دانشجویان ملزم به برقراری ارتباط مستقیم با دانشگاه مورد نظر خواهند بود.

هزینه های زندگی و مبلغ شهریه

باید بدانید که هزینه های زندگی در کشور شیلی در مقایسه با دیگر کشورهای آمریکای لاتین کم نمی باشد. اما تمامی این هزینه براساس استاندارد های بین المللی می باشد. هزینه های زندگی استاندارد که مواردی نظیر : خوراک، حمل و نقل و اقامت را در بر می گیرد بر اساس بودجه ای استاندارد حدود 700 دلار – دلار آمریکا خواهد بود. این درحالیست که این هزینه ( بر اساس بودجه ای سخت ) حدود 1،100 دلار – دلار آمریکا می باشد. این در حالی است که تحصیل رایگان یا بورسیه به دانشجویان خارجی تعلق نمی گیرد.

در سال های اخیر مبلغ شهریه در دانشگاه های خصوصی و دولتی شیلی کمی افزایش یافته است. دانشجویان دانشگاه های خصوصی شیلی ملزم به پرداخت 5،500 دلار – دلار آمریکا در سال می باشند این درحالیست که مبلغ شهریه در دانشگاه های دولتی این شهر مقدار کمی با دانشگاه های خصوصی تفاوت دارد. دانشجویان گرایش های STEM ( علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات ) ملزم به پرداخت هزینه ای بیشتر خواهند بود، این هزینه معادل با 5،900 دلار – دلار آمریکا می باشد. دانشجویان گرایش پزشکی (در دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی) میبایست هزینه ای بیشتر را متقبل شوند که این هزینه حدود 6،300 دلار – دلا آمریکا در هر سال خواهد بود.

اطلاعات در خصوص ویزا

کسانی که قصد تحصیل در کشور شیلی کمتر از 90 روز را در سر دارند ملزم به اخذ ویزای دانشجویی خواهند بود. مبلغ پرداختی جهت اخذ این ویزا حدود 160 دلار – دلار آمریکا می باشد. این درحالیست که برخی از کشور ها نظیر : آمریکا و انگلستان به این ویزای گردشگری ( جهت ورود به کشور ) نیاز نخواهند داشت.

اگر شما قصد تحصیل بیش از 90 روز در کشور شیلی را در سر دارید شما ملزم به اخذ ویزای دانشجویی از طریق سفارت شیلی یا کنسولگری در کشور بومی خود یک ماه قبل از سفر خواهید بود. جهت تحقق این امر شما ملزم به ارائه گذرنامه ای معتبر ( گذرنامه ای که حداقل برای شش ماه اعتبار داشته باشد )، اثبات تمکین مالی کافی ( برای پوشش دهی هزینه های زندگی و شهریه ) و ارائه مدرکی به منظور در اختیار داشتن بلیط برگشت خواهید بود. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده در فوق، ارائه نامه پذیرش در دانشگاه مورد نظر، ارائه یک نامه از اداره پلیس ( نامه عدم سوء پیشینه ) و ارائه نامه سلامت پزشکی از دیگر موارد ضروری به حساب خواهد آمد. باید بدانید که این ویزای دانشجویی به مدت بیش از یکسال اعتبار خواهد داشت. لذا از شما انتظار می رود که قبل از ترک کشور از تاریخ انقضای ویزا مطمئن شوید. مبلغ پرداختی جهت اخذ این ویزا حدود 160 دلار – دلار آمریکا خواهد بود این درحالیست که این مبلغ بستگی به کشور مورد نظر خواهد داشت.

ناگفته نماند که اخذ شغل مورد نظر به عنوان یک گردشگر یا دانشجو غیرقانونی به حساب می آید، لذا از شما انتظار می رود که قبل از هرگونه اقدام از این موارد بسیار مهم آگاه شوید.

سوالات متداول درباره تحصیل در شیلی

برای تحصیل در شیلی چه کسانی به ویزا نیاز دارد؟

شهروندان ایالات متحده که وارد شیلی می شوند باید دارای گذرنامه معتبر باشند. شهروندان ایالات متحده که برای تفریح، گردشگری، کسب و کار یا کنفرانس های دانشگاهی به شیلی سفر می کنند، نیازی به گرفتن ویزا قبل از ورود به شیلی ندارند. یک کارت توریستی برای مدت اقامت حداکثر 90 روز صادر می شود. اگر قصد تحصیل و ماندن بیشتر از 90 روز در شیلی را داشته باشند، باید برای اجازه اقامت اقدام نمایند. سایر شهروندان برای ورود به شیلی باید اجازه ورود را دریافت کنند.

چگونه باید ویزای تحصیلی شیلی را دریافت نمایم؟

در ابتدا متقاضی بای به سایت سفارت مراجعه کرده و گزینه ویزای تحصیلی را انتخاب نماید. در مرحله بعد باید مدارک را آماده کرده و فرم مربوطه را تکمیل نماید. مدارک و فرم پر شده را باید برای سفارت ارسال نمایند.

دوره های تحصیلی در شیلی چقدر طول می کشد؟

اخذ مدرک تحصیلی کارشناسی در شیلی 4 سال و دوره های کارشناسی ارشد 2 سال طول می کشد.

هزینه زندگی در شیلی چقدر است؟

هزینه زندگی در شیلی بر اساس استانداردهای بین المللی می باشد. این هزینه حدود 700 دلار در ماه می باشد. 

هزینه تحصیل در شیلی چقدر است؟

دو نوع دانشگاه در شیلی وجود دارد؛ دانشگاه های خصوصی و دولتی. به طور معمول هزینه تحصیل در دانشگاه های شیلی بین 5500-6300 دلار سالانه می باشد(این هزینه رو به افزایش است).

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی شیلی چیست؟

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای تحصیلی شیلی عبارتست از:

  • ارائه گذرنامه معتبر
  • نامه پذیرش دانشگاه
  • عکس گذرنامه
  • نامه پذیرش دانشگاه
  • نامه عدم سوء سابقه
  • نامه سلامت جسمی و روحی

شرایط تحصیل دکترا در شیلی چگونه است؟

برای تحصیل دکترا در شیلی باید مدرک معتبر کارشناسی ارشد داشته باشید. همچنین برای دریافت مدرک دکترا باید پایان نامه ارائه دهید.

زبان تحصیل در شیلی چیست؟

جهت تحصیل در شیلی متقاضیان ملزم به اثبات توانایی های زبان اسپانیایی خود خواهند بود. همچنین زبان تحصیل در شیلی اسپانیایی می ¬باشد؛ که برای اثبات زبان تحصیل بدون مدرک زبان امکان پذیر است.

آیا در شیلی می توان در رشته پزشکی تحصیل کرد؟

بله، دانشجویان بین المللی می توانند برای شرکت در دوره های پزشکی کشور شیلی اقدام کنند. هزینه تحصیل پزشکی در شیلی 6300 دلار در سال می باشد.

آیا برای تحصیل در شیلی می توان برای بورسیه تحصیلی اقدام کرد؟

بله، تعداد کمی بورسیه تحصیلی به دانشجویان دکترا ارائه می شود. این بورسیه تحصیلی بسیار رقابتی است و شامل هزینه تحصیل، زندگی، بیمه و حقوق می باشد.

آیا مدارک تحصیلی اعطاء شده توسط دانشگاه های شیلی معتبر است؟

بله، دانشگاه های شیلی رتبه و رنکینگ خوبی در دنیا دارند و مدارک اعطا شده توسط این دانشگاه ها در جهان به رسمیت شناخته شده است.

علاقه مندان تحصیل در شیلی جهت کسب اطلاعات راجع به شرایط مهاجرت و شرایط اعزام دانشجو به شیلی و اخذ ویزای تحصیلی به صورت تضمینی در این کشور می توانند با تحویل مدارک خود که شامل: کپی از همه صفحات گذرنامه و ترجمه مدارک و ریزنمرات دبیرستان، پیش دانشگاهی و دانشگاهی- مدرک زبان و عکس پاسپورتی به وکلای مجرب ما ، در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) واقع در شهر شیراز از موسسات اعزام دانشجو به راحتی و در کمترین زمان ویزای تحصیلی کشور شیلی را دریافت کرده و به ادامه تحصیل در شیلی بپردازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *