تحصيل پزشکی و دندانپزشکی کره جنوبی

موسسات آموزش عالی کره شامل دانشگاه هایی نظیر دانشگاه صنعتی، دانشگاه آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد، دانشگاه فن آوری، دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی کره جنوبی و دیگر نهادها می باشد. دانشگاه های کره ای با توجه به زمان تاسیس به انواع مختلف تقسیم شده اند، به عنوان مثال به دانشگاه ملی ساخته شده توسط دولت کره، دانشگاه های دولتی تاسیس و اداره توسط دولت های محلی و دانشگاه های خصوصی تاسیس و اجرا شده توسط موسسات آموزشی خصوصی می باشد. با توجه به انتخاب دانش آموزان در دانشگاه، دولت کره حداقل نیازهای اساسی به منظور گسترش دامنه استقلال دانشگاه را تصویب کرده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

با اجازه دادن به بخش پذیرش هر دانشگاه به طور مستقل برای تنظیم تمام اسناد و غربالگری با استانداردهایی مانند آزمون ملی استعداد دانشگاهی، تعداد مقاله، مدارک، توصیه نامه، و غیره، قدرت را برای انتخاب دانشجویان دانشگاه های گسترش می یابد. در 1آوریل ، 2010، 411 دانشگاه در کره وجود داشت. نوع درجه این دانشگاه ها عبارتند از 179 دانشگاه مناسب، 145 کالج راهنمایی، 40 مدارس عالی، 20 دانشگاه سایبری، 11 دانشگاه صنعتی، 10 دانشگاه از آموزش و پرورش، و 6 نوع دانشگاه دیگر می باشد. این مقاله به طور اختصاصی در رابطه با تحصیل پزشکی و دندانپزشکی کره جنوبی می باشد.

راه های متعددی جهت مهاجرت به کره جنوبی وجود دارد از جمله اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری و اخذ اقامت از طریق کار و … اما یکی از بهترین راه های مهاجرت به کره جنوبی مهاجرت از طریق مهاجرت تحصیلی و اخذ اقامت از طریق تحصیل می باشد. در تمام روش ها پس از اینکه شخص چندین سال در کشور مورد نظر اقامت داشت می تواند برای تابعیت آن کشور اقدام کند.

شرایط اعزام دانشجو تحصیل پزشکی و دندانپزشکی کره جنوبی

سرمایه گذاری در آموزش و پژوهش در قلب کره جنوبی در حال رشد می باشد این کشور جزو 13 امین اقتصاد بزرگ جهان و سومین اقتصاد بزرگ در آسیا است. سرمایه گذاری در  رشد و نوآوری و فن آوری در این کشور به عنوان یکی از چهار اقتصاد آسیا شده است، این کشور تحت عنوان ببر آسیایی شناخته می شود، و در کنار هنگ کنگ، سنگاپور و تایوان است.

تحصيل پزشکی و دندانپزشکی کره جنوبی

دانشگاه های پزشکی کره جنوبی

هدف از آموزش و پرورش دانشگاه تحقیق نظریه علمی عمیق و گسترده ای در محدوده و روش برنامه دقیق لازم برای توسعه کشور و جامعه انسانی، رهبری است. طول دوره ها معمولا 4 تا 6 ساله می باشد. پزشکی، طب شرقی و دندانپزشکی هر کدام 6 سال تحصیلی به طول می انجامد. در 30 رشته مختلف از جمله ادبیات، حقوق، الهیات، علوم سیاسی، اقتصاد، مدیریت بازرگانی، مدیریت عمومی، تعلیم و تربیت، علوم کتابداری، علوم، مهندسی، دندانپزشکی، طب شرقی، داروسازی، پرستاری، کشاورزی، پزشکی، دامپزشکی، شیلات، هنرهای زیبا، موسیقی، و غیره دارای دانشگاه یا دانشکده و پردیس می باشد. تعداد کل اعتبارات مورد نیاز برای فارغ التحصیلی به طور کلی 140 اعتبار است. به کسانی که مدرک کارشناسی را تکمیل کرده اند مطابق در قوانین و مقررات دانشگاه مدرک لیسانس اعطا کرد.

دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در کره جنوبی

کره جنوبیSouth Korea
دانشگاه ملی سئولSeoul National University
کایست کره موسسه پیشرفته علم و صنعتKAIST Korea Advanced Institute of Science & Technology
دانشگاه پوهانگ علوم و فناوری (POSTECH)Pohang University of Science And Technology (POSTECH)
دانشگاه کرهKorea University
دانشگاه یونسیYonsei University
دانشگاه SungKyunKwan (SKKU)Sungkyunkwan University (SKKU)
دانشگاه هانیانگHanyang University
دانشگاه کیونگ هیKyung Hee University
دانشگاه اوها( زنان سرزمین من)Ewha Womans University
دانشگاه سوگانگSogang University
دانشگاه ملی پوسانPusan National University
دانشگاه چانگ آنگ (CAU)Chung Ang University(CAU)
هانکل (کره جنوبی) دانشگاه مطالعات خارجیHankuk (Korea) University of Foreign Studies
دانشگاه کاتولیک کرهThe Catholic University of Korea
دانشگاه ملی کیونگ پوکKyungpook National University
دانشگاه سئولUniversity of Seoul
دانشگاه آجوAjou University
دانشگاه ملی  چونامChonnam National University
دانشگاه ملی چانگنامChungnam National University
دانشگاه اولسانUniversity of Ulsan
دانشگاه  کونکاکKonkuk University

تحصیل دوره کارشناسی ارشد در کره جنوبی

دوره های الزامی مطالعه برای کارشناسی ارشد دو سال یا بیشتر است. معمولا، دانشجویان ملزم به اخذ 24 واحد درسی می باشند. پس از به دست آوردن نمره لازم در این واحدهای لازم ، دانشجویان برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد بایستی پایان نامه کارشناسی ارشد خود را ارائه دهند، که این پایان نامه باید حداقل توسط سه بازرس بررسی شود.

تحصیل دوره PHD در کره جنوبی

دوره های الزامی مطالعه pH. D  سه سال یا بیشتر است. معمولا، دانش آموزان ملزم به اخذ 36  واحد می باشند. پس از به دست آوردن نمره لازم تجویز می شود بررسی جامع، از دانشجویان برای ادامه مقطع دکتری صورت گیرد. سپس دانشجو باید پایان نامه دکترا خود را ارائه دهد، که این پایان نامه باید حداقل توسط سه بازرس بررسی شود.

دوره فوق تخصص

این دوره برای ادامه تحقیقات پس از اتمام یک دوره دکتری می باشد. در حال حاضر، بسیاری از دانشگاه های کره از محققان برای کار بر روی پروژه های تحقیقاتی دعوت می‌کنند.

دانشکده تحصیلات تکمیلی دندانپزشکی بالینی در کره جنوبی

دانشکده تحصیلات تکمیلی دندانپزشکی بالینی، دانشگاه کره برای اولین بار در مارس 2003 تاسیس شد. هدف از این دانشگاه فارغ التحصیل افراد با مدرک دندانپزشکی بالینی است که به ارائه خدمات پزشکی به جهانیان بپردازند، پرورش پرسنل با کیفیت بالا برای رقابت در سطح بین المللی نیز از اهداف این دانشگاه است. دانشکده تحصیلات تکمیلی شیوه های بالینی دندانپزشکی تخصصی با آموزش طولانی برای کسانی که در زمینه دندانپزشکی، نیاز به تخصص در جامعه جهانی مدرن دارند می باشد.

این فارغ التحصیل این دانشگاه می‌توانند وارد دانشکده تحصیلات تکمیلی ویژه دندانپزشکی بالینی جامع برای دوره های کارشناسی ارشد شوند. دوره های دکترا در حال حاضر برای فارغ التحصیلان دانشکده پزشکی، دانشگاه کره می باشد، رشته پزشک بعد از تحصیل در دانشکده تحصیلات تکمیلی بالینی دندانپزشکی ارائه می شود. از سال 2002، در مقطع تحصیلات تکمیلی مدرک کارشناسی ارشد در حدود 200 دانشجو برای برنامه های تبادل با چندین دانشگاه چینی برای توسعه متقابل اعطا کرده است. همچنین در مرحله بحث برای تبادل دانشجو با دانشگاه بریتیش کلمبیا (UBC) در کانادا، و برخی از دانشگاه های اروپایی است.

دانشکده های پزشکی سنتی کره جنوبی

در میان تمام دانشکده های پزشکی سنتی کره، دانشگاه ملی پوسان گل سرسبد دانشگاه ملی کره است. دانشکده پزشکی سنتی کره با نام “مدرسه پزشکی سنتی کره ” می باشد. به مدت 7 سال برنامه آموزشی دانشجویان مقطع کارشناسی-کارشناسی ارشد، به طول می انجامد.

کتابخانه پزشکی کره جنوبی

کتابخانه پزشکی دانشگاه کره شروع کار خود را به عنوان کتابخانه کالج کیونگ سونگ زنان در ماه 22مه ، 1948، آغاز کرد و کتابخانه مستقل پس از ان در سالن 2 طبقه در ساختمان دانشکده پزشکی در هیوا در سال 1969 افتتاح شد.

کتابخانه پزشکی دانشگاه کره در 20 دسامبر 1971 تغییر نام داد، و نام خود را به کتابخانه پزشکی دانشگاه کره تغییر داد و در یک ساختمان چهار طبقه واقع در کتابخانه جدید با فضای طبقه پیونگ (3.3㎡) منتقل شد مرکز بیمارستان و دانشکده پزشکی بخشی از فارغ التحصیلان بنیاد را تامین می کرد.

در آوریل 1994، کتابخانه کامپیوتری آغاز به کار کرد، برنامه کتابخانه کامپیوتری ، در دسامبر سال 1995 شروع به کار کرد. شبکه دانشکده پزشکی و کتابخانه پزشکی در ماه جولای سال 1996 آغاز به کار کرد. در نتیجه ساخت این کتابخانه، کل سیستم شبکه کامپیوتری مرتبط با دانشگاه کره به این سیستم متصل شد، با ساخت این سیستم ممکن است هر آزمایشگاه برای دسترسی به شبکه های کتابخانه و مدیریت در محوطه دانشگاه و همچنین اطلاعات پزشکی به روز در خارج از کشور در دسترس باشد. پایگاه اطلاعات کتاب شناختی مانند MEDLINE، CINAHL، EBMR و 2500 از انواع نشریات الکترونیکی به راحتی بر روی اینترنت قابلیت جستجو دارد. علاوه بر این، کتابخانه پزشکی آخرین علم مواد پزشکی و زندگی و شیوه های سیستم قفسه باز دارد، به طوری که کاربران می توانند به طور مستقیم موارد دلخواه را پیدا کنند همچنین، 500 اتاق کامپیوتر و اتاق استراحت در کتابخانه وجود دارد.

هزینه و شهریه تحصیل پزشکی در کره جنوبی

شهریه بسته به نوع دانشگاه و رشته انتخابی شما جهت مطالعه دارد. با این حال، شما باید انتظار پرداخت بین $    2000$ – 3000 USD در هر ترم برای بسیاری از دوره ها داشته باشید. به استثنای داروسازی که به احتمال زیاد USD $ 4،500 در هر ترم نزدیک است.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی کره جنوبی بستگی به دانشگاه انتخابی شما در این کشور دارد. معمولا اخذ پذیرش در دانشگاه های خصوصی راحت تر از دانشگاه های دولتی است، اما حتما دقت فرمایید دانشگاه انتخابی مورد تایید وزارت علوم باشد. شهریه دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی کره جنوبی خصوصی در این کشور معمولا بالا می باشد.

میزان تمکن یا ساپورت مالی سفارت معمولا بسیار مهم است و شما باید الزاما قادر به اثبات آن باشید.

بورسیه تحصیلی در دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی

بورسیه تحصیلی در دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی کره جنوبی معمولا به افرادی با رزومه های بالا تعلق می گیرد در صورت پذیرش از دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی کره جنوبی  با بورسیه در هر دانشگاهی شرایط تحصیل رایگان درکره جنوبی برای شما امکان پذیر میگردد. معمولا بورسیه برای تحصیل در مقاطع بالاتر مانند دکتری PHD و کارشناسی ارشد تعلق می گیرد و شرایط تحصیل در کره جنوبی در مقطع دکترا یا PhD و شرایط تحصیل در کره جنوبی در مقطع کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس را آسان تر می کند. سطح علمی دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی کره جنوبی با یکدیگر متفاوت می باشد حتما قبل از انتخاب دانشگاه مورد نظر خود رتبه این دانشگاه در سال جاری را بیابید.

مهاجرت و ویزای تحصیلی کره جنوبی

به منظور مطالعه در کره جنوبی شما نیاز به دست آوردن یک ویزای مطالعه خارج از کشور (ویزا D-2) دارید ، که شما را قادر به اقامت در حین تحصیل خواهد کرد. همچنین نیاز است شما قادر به ارائه موارد زیر باشید:

  • نامه پذیرش از دانشگاه
  • بیش از 10،000 $ در حساب بانکی شما برای اثبات تمکن مالی
  • اثبات صلاحیت در مقطع پیشین

گذرنامه شما نیز باید برای مدت زمان مطالعات شما در کره جنوبی معتبر باشد. همچنین شما قادر به کار حداکثر 20 ساعت کار در هفته به عنوان بخشی از ویزای دانشجویی خود هستید.

هزینه های زندگی دانشجویی در کره جنوبی

هزینه های معمول در کره جنوبی (GBP، 2016) عبارتند از:

  • اجاره آپارتمان، 1 خوابه: £ 251-431 £ در هر ماه
  • رستوران ارزان: £ 3.57
  • مک دونالد: £ 3.57
  • کاپوچینو: £ 2.65
  • کک / پپسی (0.33 لیتر): £ 0.81
  • آب (بطری 0.33 لیتر): £ 0.49
  • قرص نان: £ 1.45
  • علوفه برای گوسفند: £ 1.79
  • بلیط یک طرفه حمل و نقل محلی: £ 0.66
  • بلیط سینما: £ 5.36

زبان مورد نیاز تحصیل پزشکی کره جنوبی

اکثر دانشجویان بین المللی که در کشور کره تحصیل می‌کنند در دوره های ارائه شده انگلیسی شرکت می‌کنند. بسیاری از دانشگاه ها دارای دوره های آموزشی در مورد موضوعات خاص و رشته های زبان انگلیسی ارائه می‌کنند، برخی از مدارس نزدیک به یک سوم از دوره های خود را به زبان انگلیسی ارائه می‌کنند. دوره های انگلیسی زبان در سطح فوق لیسانس شایع تر است.

دانشجویان خارج از کشور دیگر بایستی زبان انگلیسی یا کره ای را مطالعه کنند و مدرکی که اثبات کند این افراد مهارت زبان خود را دارند ، اگر انگلیسی و کره ای زبان مادری شما باش نیازی به اخذ مدرک نیست نمره امتحان زبان قابل قبول در دانشگاه های مختلف متفاوت است، بنابراین مهم است که نمره مورد نیاز دانشگاه مورد نظر خود را چک کنید.

متقاضیان تحصیل در دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی کره جنوبی برای کسب اطلاعات در رابطه با شرایط مهاجرت و شرایط اعزام دانشجو و اخذ ویزای تحصیلی در این کشور به صورت تضمینی با کمک  وکلای مجرب ما، در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند به راحتی ویزای تحصیل در کره جنوبی را دریافت کرده و به ادامه تحصیل در کره جنوبی بپردازند.

در انتهای این مقاله لازم به ذکر است موسسه حقوقی اعزام دانشجو به کره جنوبی برگزیده اصطهباناتی جزو بهترین موسسات حقوقی کشور در این زمینه آماده خدمات رسانی حضوری و تلفنی به شما در دفاتر تهران و شیراز هموطنان گرامی در کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا و اقامت با گارانتی و تضمین کامل می باشد.

سوالات متداول در مورد تحصيل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی

1- پس از تحصیل پزشکی ودندانپزشکی در کره جنوبی می توان در ایران مشغول به کار شد؟

در صورتی که در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در این کشور تحصیل کرده باشید، این امکان وجود دارد.

2- دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در کره جنوبی کدامند؟

دانشگاه ملی سئول، دانشگاه یونسی، دانشگاه هانیانگ، دانشگاه کیونگ هی، دانشگاه سوگانگ، دانشگاه ملی پوسان، دانشگاه آجو، دانشگاه ملی چونام، دانشگاه اولسان و غیره

3- جهت تحصیل پزشکی ودندانپزشکی در کره جنوبی، امکان اخذ بورسیه تحصیلی وجود دارد؟

بله، اما بورسیه تنها در مقاطع بالاتر و به متقاضیانی که رزومه تحصیلی بالایی دارند تعلق می گیرد.

4- تحصیل پزشکی ودندانپزشکی در کره جنوبی به زبان انگلیسی ممکن است؟

بله، با توجه به تعداد زیاد دانشجویانبین المللی در این کشور، این رشته ها به زبان انگلیسی نیز ارائه می شوند.

5- مزایای تحصیل پزشکی ودندانپزشکی در کره جنوبی چیست؟

تحصیل در دانشگاه های معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت ایران، امکان تحصیل به زبان انگلیسی، برخورداری از امکانات آموزشی و رفاهی و تسهیلات عالی دانشگاهی، هزینه های مقرون به صرفه در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی، امکان اخذ اقامت دائم کره جنوبی پس از فارغ التحصیلی و غیره

6- جهت تحصیل تحصیل پزشکی ودندانپزشکی در کره جنوبی داشتن تمکن مالی الزامی است؟

بله، داشتن تمکن مالی جهت اثبات تامین هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویی در این کشور الزامی است.

7- هزینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی درکره جنوبی چه میزان است؟

به طور میانگین به 6,000 تا 8,000 دلار در سال جهت تحصیل پزشکی ودندانپزشکی در کره جنوبی نیاز است.

8- هزینه تحصیل زندگی دانشجویی در کره جنوبی جهت تحصیل پزشکی ودندانپزشکی چقدر است؟

میانگین هزینه های زندگی دانشجویی در کره جنوبی مابین 700 تا 900 دلار در ماه است.

9- دانشجویان بین المللی حین تحصیل پزشکی ودندانپزشکی در کره جنوبی، اجازه کار دانشجویی دارند؟

بله، متقاضیان مجاز هستند تا 20 ساعت در هفته به کار دانشجویی مشغول شوند.

10- مدت زمان تحصیل پزشکی ودندانپزشکی در کره جنوبی چقدر است؟

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی شش سال به طول می انجامد.

11- مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی کره جنوبی و تحصیل پزشکی ودندانپزشکی چیست؟

مدارک تحصیلی مقطع پیشین به همراه ریز نمرات و ترجمه رسمی، مدارک شناسایی به همراه ترجمه، پاسپورت معتبر، عکس، گواهی عدم سوء پیشینه، گواهی سلامت، گواهی تمکن مالی، مدرک زبان و غیره

5/5 - (1 امتیاز)

26 دیدگاه برای “تحصيل پزشکی و دندانپزشکی در کره جنوبی

  1. فرزانه گفت:

    سلام من پزشک هستم متخصص بیهوشی و مراقبتهای ویژه
    سوال من اینه که دانشگاههای اونجا تا چه اندازه ای مدارک قبلی ما رو میپذیرند و تا چه مدت نیاز هست اونجا کار کنیم تا مدرک مون معادل سازی بشه ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام واحترام
      بسته به دانشگاه تحصیلی و ریز نمرات شما دارد.

  2. سانا گفت:

    ببخشید من یک مشکل بزرگ دارم من سال دوازدهمم کلی تلاش کردم و امسال کنکور دادم تمام مدارکم تکمیله و حتی کتابم چاپ کردم تا رزومه ام قوی بشه ولی متوجه شدم که خیلیلا میگن کره پزشکی بورسیه نمی کنه تحقیقم کردم ولی چیز درست حسابی گیرم نیومد…میشه بگید پزشکی بورسیه می کنن یا نه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، متاسفانه کره جنوبی رشته پزشکی را برای دانشجویان بین الملل بورسیه نمی کند.

  3. زهرا گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    برای تحصیل در رشته طب شرقی بایستی حتما تحصیلی در پزشکی عمومی رو تمام کنیم و بعد اقدام کنیم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      بله، باید در ابتدا مدرک پزشکی عمومی خود را دریافت نمایید.

  4. Snu گفت:

    سلام.می خواستم بدونم میشه بعد از ۳ ترم پزشکی عمومی خوندن توایران ادامه شو تو دانشگاه ملی سئول خوند؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله شما میتوانید ادامه تحصیلات خود را در کشور کره جنوبی بگذرانید اما باید حتما بر اساس پیشنیاز های دانشگاه اقدام کرده و چارچوب را رعایت کنید.
      ممکن است نیاز باشد تا برخی واحد ها را نیز از ابتدا بگذرانید.

  5. Ash گفت:

    سلام.من دوست دارم تو کره پزشکی بخونم.مدرک زبان ندارم.اگه مدرک بگیرم شانس ورود به دانشگاه دارم؟
    معدلم هم ۱۹.۵ هست.برای پزشکی خوندن تو کره دقیقا باید چی کار کنم؟آیا برای ورود حتما باید امتحان ورودی بدم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      شانس اصلی شما داشتن مدارک و ریز نمرات مربوط به آخرین سال تحصیلی تان در مدرسه و یا دانشگاه است که قطعا تاثیر مهمی در پذیرش شما دارد اما بر اساس روند انجام کار شما مدرک زبان نیز احتیاج دارید.
      چراکه برخی دانشگاه های کره جنوبی آزمون ورودی را برای پذیرش دانشجو برگزار می کنند.

  6. راشا گفت:

    سلام خسته نباشید . من امسال دیپلمم رو گرفتم .ومتقاضی رشته پزشکی در کره هستم .آیا برای ورود به دانشگاه های آن آزمون ورودی از فرد میگیرند ؟ممنون .

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله اکثرا دانشگاه های پزشکی آزمون ورودی را از دانشجویان خارجی اخذ می کنند.

  7. Samin گفت:

    سلام
    من معدل کل دیپلم 18.03 و مدرک sat با نمره 1120 دارم
    متقاضی رشته پزشکی هستم داخل دانشگاه های تایید کره جنوبی
    شانسی برای من هست ؟
    هزینه ی تحصیل سالانه چقدر هست؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله طور کلی شانس پذیرش دارید اما باید حتما مدارک و شرایط خود را مبتنی بر خواسته شده های دانشگاه ارائه دهید.
      هزینه های تحصیل بر اساس شما و شرایط زندگی دانشجویی که پیش میگیرید مشخص خواهد شد.

  8. nana گفت:

    سلام من کلاس دوازدهمم و برای کنکور تجربی میخونم،انگلیسیم خوبه ولی مدرک ندارم میخوام ببینم که کره برای دندانپزشکی و پیراپزشکی بورسیه میکنه یانه و اینکه اگر بورس نمیکنه هزینه این رشته ها برای لیسانس چقدره

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      ارائه بورس تحصیلی معمولا در سطوح ارشد و بالاتر انجام میشود و شانس بورسیه برای لیسانس پایین است.
      می توانید مدارک خود را + ریز نمرات آخرین سال تحصیلی برای ما ارسال کنید تا امکان سنجی های لازم بررسی شده و به شما اطلاع دهیم.

  9. حنانه گفت:

    سلام
    من پزشک عمومی هستم می‌خوام بدونم برای گذروندن تخصص در کره چه مدارکی لازم هست و درکل مدرک پزشکی ایران رو قبول دارن و اجازه کار میدن؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      کار درکشور کره در حیطه پزشکی نیازمند آزمون و یا معادل سازی مدرک دارد.
      اما می توانید مدرک تخصص خود را در این کشور اخذ کنید تا شرایط کار در بازار کره برای شما مهیا شود و رزومه خوبی را کسب کنید.

  10. امیر کریمی گفت:

    ببخشید برای ادامه ی پزشکی عمومی تو کره و شرایط کار برای پزشکی لطفا توضیح بدین

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      آخرین مدارک تحصیلی + واحد ها گذرانده را برای مشاورین ما ارسال کنید تا ازیابی های مورد نیاز را انجام دهند و از امکان تحصیل شما در یک دانشگاه معتبر، به شما اطلاعات دهند.

  11. ھامذ گفت:

    سلام براى ورد به دانشگاه پزشکی کره ھم مانند دانشگاههای انگلىس امتحان ورودى مى خواھد

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بستگی به دانشگاه مقصد دارد و برخی دانشگاه ها بدن آزمون ورودی و با شروط خاص، اقدام به پذیرش میکنند.
      برخی شرایط مانند دانستن زبان کره ای در بعضی دانشگاه ها ضروری است، در حالی که اکثریت دانشگاه های کره به زبان انگلیسی آموزش می دهند.

  12. Sh t گفت:

    سلام خستع نباشید من هنوز ازمون ورودی داخلی و ندادم رشتم تجربیه و میخوام دندان یا پزشکی بخونم.هیچ راهی نیست ک بتونم برم کره دندون یا پزشکی بخونم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      این برای شما امکان پذیر است که بتوانید در کره جنوبی تحصیل کنید
      تنها لازم است تا شرایط و مدارک خود را از جمله مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی، برای ما ارسال کنید تا نیاز های دقیق را برای شما ارزیابی کنیم.

  13. سحر حضرتی گفت:

    سلام روزتون بخیر
    ببخشید یه سوالی داشتم خدمتتون،من میخواستم برای رشته ی پزشکی دانشگاه SNU اقدام کنم،معدل نهاییم 19.04 هستش و در آزمون آیلتس 6.5 کسب کردم،میخواستم بپرسم چقدر احتمال قبولی وجود داره؟و کلا بهتره به کدوم دانشگاه ها بفرستم که امکان قبولیم وجود داشته باشه؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      طبق شرایط شانس قبولی و پذیرش در دانشگاه های پزشکی برای شما فراهم است. انتخاب دانشگاه بر عهده متقاضی است، البته همکاران و مشاورین ما نیز می توانند در این زمینه به شما مشاوره دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *