تحصیل در نیوزلند

دانشجویان بین المللی نیوزیلند را به عنوان مکانی امن برای گسترش مرزهای شخصی انتخاب می‌کنند. این کشور دانشگاه‌های درجه یک ارائه دهنده دوره‌های متنوع دارد. شما پس از اخذ پذیرش از دانشگاه می‌توانید برای ویزای دانشجویی نیوزلند اقدام کنید. موسسه مهاجرتی اصطهباناتی با بیش از  یک دهه فعالیت در این زمینه می‌تواند راهنمای شما تا رسیدن به مقصد باشد. در ادامه مطلب در مورد مزایای برتر تحصیل در نیوزلند 2023 بیشتر بخوانید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در نیوزلند، به پادکست زیر مراجعه کنید.

نیوزلند کشوری جزیره‌ای است که در جنوب غربی اقیانوس آرام و در چند مایلی شرق استرالیا واقع شده است. نیوزلند به عنوان یکی از توسعه‌یافته‌ترین کشورهای جهان شناخته می‌شود.  در بسیاری از شاخص‌های اجتماعی مانند کیفیت زندگی، زیرساخت‌های عمومی، آزادی اقتصادی و کیفیت آموزشی رتبه بالایی دارد. تقریباً یک چهارم از کل جمعیت 5 میلیونی ساکنان آن متولد خارج یا مهاجر هستند.

سیستم آموزشی نیوزلند نشان دهنده جامعه منحصر به فرد و متنوع آن است. این کشور از توانایی‌ها، باورهای مذهبی و گروه‌های قومی مختلف در مورد آموزش و یادگیری استقبال می‌کند. آموزش در نیوزلند یک مسیر دانش‌آموز محور است. یادگیری آنها در یک سطح، پایه و اساس مراحل بعدی را در مسیر انتخاب شده تعیین می‌کند. این کشور فرآیندهایی را برای ارائه آموزش مداوم و باکیفیت بالا در تمام سطوح به دانش‌آموزان خود دارند. سیستم آموزشی نیوزلند توسط تعدادی آژانس علمی پشتیبانی می‌شود. هر آژانس مسئولیت جنبه‌های مختلف سیستم را بر عهده دارند. به همین خاطر مهاجرت به نیوزلند میان متقاضیان محبوب است.

شرایط تحصیل در نیوزلند

تحصیل در مدارس نیوزلند

یادگیری زودهنگام در نیوزلند به فرزند شما کمک می‌کند، وقتی به مدرسه می‌رود بهتر عمل کند. آموزش در دوران کودکی (ECE) اجباری نیست. اما حدود 90% از کودکان در این دوره شرکت می‌کنند. انواع مختلفی از خدمات این دوره وجود دارد. تمام یادگیری‌هایی که کودکان در یک سرویس تجربه می‌کنند توسط چارچوب برنامه درسی واریکیکی هدایت می‌شود. انواع مختلف تحصیل در نیوزلند وجود دارد. دولت به تمام کودکانی که تا شش ساعت در روز (در مجموع 30 ساعت در هفته) در ECE شرکت می‌کنند، یارانه می‌دهد.

مدارس ابتدایی و متوسطه سطح دوم آموزش هستند. تحصیل فرزند شما بین سنین 5 الی 19 سال در مدارس دولتی رایگان است. در صورتی که شهروندی نیوزلند یا مقیم دائم باشید، تحصیل در مدرسه از سن 6 الی 16 سالگی اجباری است. در اکثر مدارس، فرزند شما می‌تواند روزی که پنج ساله شود، مدرسه را شروع کند. نیازی نیست تا شروع سال تحصیلی جدید صبر کند. با این حال، برخی از مدارس سیاستی دارند که کودکان را به صورت گروهی در ابتدای هر ترم در مدرسه ثبت نام کنند. اکثر کودکان تا حدود 17 سالگی در مدرسه می‌مانند.

سیستم آموزشی مدارس شامل سطوح 13 ساله است. تحصیلات ابتدایی فرزند شما از سال اول شروع می‌شود و تا سال هشتم (حدود 5 الی 12 سالگی) ادامه می‌یابد. تحصیلات متوسطه فرزند شما از سال 9 الی سال 13 (حدود 13 تا 17 سالگی) ادامه دارد. با توجه به مدارس منطقه شما ممکن است این انتخاب را داشته باشید که فرزندتان را به مدرسه تک جنسیتی یا مختلط بفرستید. سن ورود به دانشگاه 18  سال هست. شما پس از ارائه مدارک لازم می‌توانید در مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا ادامه تحصیل دهید. توجه داشته باشید، قبل از هر اقدامی به سایت دانشگاه مدنظرتان مراجعه کنید.

مقطع تحصیلیطول دوره تحصیلی
کارشناسیحداکثر 4 سال
کارشناسی ارشدحداکثر 2 سال
دکتراحداکثر 6 سال

هزینه تحصیل در نیوزلند

نیوزلند از دلار نیوزلند ($NZD) به عنوان واحد پول خود استفاده می‌کند. موسسات در نیوزلند مجاز به تعیین هزینه‌های تحصیلی خود هستند. این بدان معنا است که مبلغی که پرداخت می‌کنید با توجه به موسسه انتخابی شما متفاوت است. دانشجویان بین المللی باید بین 22000 الی 32000 دلار برای مدرک لیسانس و بین 26000 الی 37000 دلار برای دوره کارشناسی ارشد بپردازند. با این حال، اگر رشته‌ای مانند پزشکی، مهندسی یا علوم دامپزشکی را انتخاب کنید، هزینه‌های شما بیشتر خواهد بود. دانشجویان دکترا 6500 الی 9000 دلار در سال پرداخت می‌کنند.

شما می‌توانید برای کم کردن هزینه‌های خود از بورسیه‌ها نیز استفاده کنید. بورسیه‌های تحصیل در نیوزلند برای دانشجویان بین المللی در تمام سطوح، از جمله دانشجویانی که مایل به اخذ مدرک دکترا هستند، وجود دارد. این بورسیه‌ها توسط خود مؤسسات یا دولت ارائه می‌شود.

هزینه زندگی در نیوزلند

هزینه‌ زندگی در نیوزلند بستگی به محل زندگی شما دارد. بین 15000 الی 27000 دلار در سال اجاره خواهید داشت. اگر خواهان تحصیل بیش از یک سال در نیوزلند هستید، باید ثابت کنید که حداقل 15000 دلار برای تامین هزینه زندگی خود در سال اول دارید. اگر تا یک سال تحصیل می‌کنید، باید ثابت کنید که حداقل 1250 دلار برای هر ماه تحصیل دارید.

برای تحصیل در نیوزلند، ممکن است مجبور به خرید بیمه درمانی باشید. اگر ویزای دانشجویی دارید، واجد شرایط دریافت خدمات بهداشتی با بودجه دولتی نیستید. دانشجویان کشورهای استرالیا و بریتانیا یا دانشجویان مقطع دکترا از این قاعده مستثنی هستند و  فقط برای درمان ضروری فوری حق دریافت مراقبت‌های بهداشتی با بودجه عمومی را دارند. اگر اهل کشور استرالیا یا بریتانیا نیستید یا نیاز به درمان بیشتر دارید، باید مطمئن شوید که بیمه پزشکی و مسافری معتبری در طول اقامت خود دارید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه زندگی در نیوزلند، به پادکست زیر گوش دهید.

بورسیه‌های تحصیلی در نیوزلند

به عنوان یک دانشجوی بین المللی، اگر می‌خواهید در نیوزلند تحصیل کنید، ممکن است واجد شرایط دریافت بورسیه تحصیلی یا کمک مالی باشید.  بورسیه‌ها توسط موسسات، دولت و سایر سازمان‌های رسمی ارائه می‌شوند. هزینه تحصیل شما در برخی از کشورها می‌تواند به طور قابل توجهی بیشتر از شهریه دانشجویان بومی باشد. همچنین، ممکن است از شما خواسته شود که برای دریافت ویزای تحصیلی سرمایه کافی در اختیار داشته باشید. برای درک اینکه به چه نوع بودجه‌ای نیاز دارید، دانستن اینکه دوست دارید چه رشته‌ای و در کدام دانشگاه مطالعه کنید مفید است.

اینها مواردی هستند که بر هزینه شهریه و هزینه‌های زندگی شما تأثیر می‌گذارند. به عنوان مثال، اگر به دنبال تحصیل در نیوزلند در رشته پزشکی یا دامپزشکی هستید، این هزینه نسبت به سایر دوره‌ها بیشتر خواهد بود. بورسیه‌ها به شکل‌های مختلفی ارائه می‌شوند. یک بورس تحصیلی کامل باید شامل تمام هزینه‌های تحصیل شما باشد. برخی ممکن است هزینه‌های زندگی شما را نیز پرداخت کند.

ویزای تحصیلی نیوزلند

هشت دانشگاه نیوزلند در رتبه بندی QS Global Top 500 قرار گرفته‌اند. این کشور جزیره‌ای کوچک نیز به عنوان مقصدی برای تحصیل در نیوزلند برای دانشجویان بین المللی از سراسر جهان است.

در حال حاضر، نیوزلند میزبان بیش از 50000 دانشجوی بین المللی است. هر ساله بیش از 150000 درخواست ویزای دانشجویی ثبت می‌شود. رایج‌ترین ویزای تحصیلی که توسط دانشجویان بین المللی در نیوزلند اخذ می‌شود، ویزای تحصیلی Fee Paying Student است. این ویزا به شما این امکان را می‌دهد که در کلیه طول دوره تحصیلی خود در نیوزلند اقامت و تحصیل کنید. به اعضای خانواده شما نیز ویزا داده می‌شود تا بتوانند در قالب ویزای «سرپرست دانشجویی» یا «ویزای دانشجویی فرزند وابسته»در کنار شما بمانند.

هزینه تحصیل در نیوزلند

زبان تحصیل در نیوزلند

در نیوزلند سه زبان رسمی وجود دارد. زبان انگلیسی، مائوری و نیوزلندی زبان‌های اصلی هستند. (NZSL) در سال 1987 زبان رسمی شد. NZSL، زبان اصلی گروه ناشنوایان در نیوزیلند، در سال 2005 به زبان رسمی تبدیل شد. با توجه به اینکه تنها 3.7 درصد از جمعیت مائوری صحبت می‌کنند، این زبان در خطر انقراض قرار دارد. تحصیل در نیوزلند فرصتی فوق العاده برای غوطه‌ور شدن در فرهنگ تاریخی اینجا خواهد بود. با این حال، اکثر دوره‌های تحصیلی به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند. اگر زبان اصلی شما انگلیسی نیست، ممکن است مجبور شوید ثابت کنید که مهارت‌های زبانی شما با استانداردهای آموزشی انگلیسی مطابقت دارد. اگر این کار را نکنید، معمولاً مؤسسات برنامه‌های زبانی را برای بهبود مهارت‌های شما ارائه می‌دهند.

دانشگاه نیوزلند برای دانشجویان بین‌المللی

کدام دانشگاه‌ها در نیوزلند برای دانشجویان بین المللی بهترین هستند؟ اکنون که محل تجربه تحصیل خود را در خارج از کشور مشخص کرده‌اید، ممکن است متوجه شده باشید که نیوزلند کالج‌ها و دانشگاه‌های بسیار خوبی برای انتخاب دارد.

دانشگاه اوتاگو، اولین دانشگاه نیوزلند که در ورودی منتهی به اقیانوس وسیع آرام واقع شده است. به عنوان برترین دانشگاه نیوزلند برای تجربه دانشجویان بین المللی رتبه بندی شده است. تقریباً 20٪ از ساکنان آن در دانشگاه اوتاگو تحصیل می‌کنند. این دانشگاه به‌خاطر دوره‌های آموزشی مبتنی بر کار میدانی برای دوره‌های مختلف در دسترس است. علوم بهداشت، علوم انسانی و تجارت از جمله رشته‌های محبوب این دانشگاه است.

دانشگاه اوکلند، در این دانشگاه اگر از پنجره کلاس خود بیرون را تماشا کنید جوان‌ترین و فعال‌ترین آتشفشان نیوزلند را خواهید دید. دانشگاه اوکلند در قلب شهر قرار دارد. دانشگاه اوکلند در صدر فهرست کالج‌های نیوزلند برای دانشجویان بین المللی قرار دارد. اگر هدف دانشگاهی شما مهندسی عمران، روانشناسی، حسابداری، امور مالی و آموزش است بنابراین، این دانشگاه ارزش بررسی دارد. به عنوان یک موسسه پژوهش محور، فضای زیادی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا عمیقاً در موضوعاتی که بیشتر مورد علاقه شما هستند غوطه‌ور شوید.

دانشگاه ویکتوریا ولینگتون، دانشگاه ویکتوریا ولینگتون به تمرکز بین‌المللی خود افتخار می‌کند. دانشجویان خارجی از همان ابتدا احساس خوش‌آمدگویی را در این دانشگاه تجربه می‌کنند. شما می‌توانید مطمئن باشید که تحصیل در ولینگتون شما را برای مشاغل معنی‌دار در صنایع مختلف آماده می‌کند.

دانشگاه‌های نیوزلندرتبه‌بندی جهانیشهر
دانشگاه اوکلند نیوزلند (The University of Auckland)۸۵اوکلند (Auckland)
دانشگاه اوتاگو (University of Otago)۱۹۴دوندین (Dunedin)
دانشگاه ویکتوریایی ولینگتون (Victoria University of Wellington)۲۳۶ولینگتون (Wellington)
دانشگاه کانتربری (University of Canterbury)۲۵۸کرایست چرچ (Christchurch)
دانشگاه مسی (Massey University)۲۸۴همیلتون (Hamilton)
دانشگاه لینکلن نیوزلند (Lincoln University)۳۷۲لینکلن (Lincoln)
دانشگاه وایکاتو (University of Waikato)۳۷۳بزرگراه دیری فلت (Dairy Flat Highway)
دانشگاه تکنولوژی اوکلند (Auckland University of Technology)۴۵۱اوکلند (Auckland)

مدارک لازم جهت تحصیل در نیوزلند

توجه داشته باشید که مدارک مورد نیاز برای دانشگاه‌ها و دوره‌ها  در نیوزلند میتواند متفاوت باشد. این مدارک شامل مدارک زبان، قبولی در آزمون دانشگاه و غیره است. با کمک مشاوران موسسه اصطهباناتی می‌توانید مدارک مورد نیاز خود را جهت تسریع روند مهاجرت آماده کنید. مدارک مورد نیاز شما جهت ثبت نام و تحصیل در نیوزلند در دانشگاه یا کالج‌های این کشور شامل  پاسپورت معتبر (گذرنامه قدیمی + گذرنامه جدید)، گواهی موقت یا مدرک فارغ التحصیلی، نامه انتصاب / نامه سابقه کار، اثبات سابقه کار (برای دوره هایی مانند MBA و کارشناسی ارشد در IT)، مدارک مهارت زبان انگلیسی به عنوان مثال آیلتس / TOEFL / PTE / OET و غیره،تحصیل در کشور نیوزلنددر اندازه پاسپورت، بیانیه هدف (SOP)، خلاصه سوابق کاری، نمونه کارها (برای برنامه هنر، طراحی و معماری)، سایر گواهینامه‌ها و دستاوردهای فعالیت‌های فوق برنامه هست.

مدارک مالی مورد نیاز شامل مواردی شامل زیر است:

  • پاسپورت معتبر
  • نامه پیشنهادی مورد تایید
  • تعهد مالی توسط اسپانسر برای پوشش هزینه‌های زندگی
  • گزارش کامل معاینه پزشکی و رادیوگرافی قفسه سینه برای دوره های بیش از 1 سال
  • بیمه درمانی اجباری
  • رسید TT / رسید هزینه

دانشجویان بین المللی که قصد دارند بیش از 2 سال در نیوزلند تحصیل کنند باید گواهی پلیس ارائه دهند.

پرطرفدارترین رشته‌های تحصیلی کشور نیوزلند

برخی از پرطرفدارترین دوره‌های آموزشی برای تحصیل در نیوزلند در ادامه مطلب آورده شده است.

 لیسانس نوآوری طراحی (BDI)

بخش انیمیشن یکی از جالب‌ترین حوزه های خلاقانه با بازاری رو به رشد در سراسر جهان است. اگر به طراحی انیمیشن علاقه‌مند هستید، دنبال کردن این دوره از نیوزلند به شما این فرصت را می‌دهد که آینده‌ای روشن را بسازید. مدرک سه ساله لیسانس نوآوری طراحی (BDI) شما را با تمام مهارت‌هایی که این صنعت نیاز دارد، آماده می‌کند. این رشته توسط دانشگاه ویکتوریا ولینگتون ارائه می‌شود.

 فوق دیپلم جنگل‌داری

امروزه تغییرات اقلیمی یک تهدید بزرگ جهانی است. حفظ جنگل‌ها برای مهار آن ضروری است. اگر شما عاشق طبیعت و علاقه مند به حفاظت از محیط زیست هستید، این دوره بهترین گزینه برای شما است. تحصیل در رشته جنگل‌داری به شما کمک می‌کند تا علاوه بر توانایی تحقیقاتی قوی و پیشرفت شغلی خوب، دانش و مهارت‌های تخصصی کسب کنید. دیپلم تحصیلات تکمیلی دانشگاه کانتربری در جنگل‌داری شامل ماژول‌هایی مانند مدیریت جنگل‌داری است.

کارشناسی ارشد مطالعات قطب جنوب

این دوره به بررسی سردترین و دورافتاده‌ترین قاره جهان قطب جنوب، که به عنوان “سرزمین ناشناخته” نیز شناخته می‌شود، می‌پردازد. با مدرک کارشناسی ارشد مطالعات قطب جنوب، می‌توانید فرصتی برای کار در قطب جنوب را داشته باشید. دوره‌های این مدرک یک ساله توسط Gateway Antarctica برگزار می‌شود. این دوره منجر به تحقیقات پیشرفته در منطقه می‌شود. شما می‌توانید برای تحصیل در این دوره در دانشگاه کانتربری درخواست دهید.

کار دانشجویی در نیوزلند

اگر ویزای دانشجویی دارید، می توانید تا 20 ساعت در هفته در طول ترم و تمام وقت در خارج از ترم کار کنید. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا که مشغول تحصیل در نیوزلند هستند می‌توانند در مدت تحصیل خود، تمام وقت کار کنند.

شرایط ویزای شما این امکان را می‌دهد که تا 20 ساعت در هفته کار کنید. شما در صورتی می‌توانید به صورت تمام وقت کار کنید که حداقل دو سال تحصیلی را گذرانده باشید یا با گرفتن مدرک کسب مهارت از نیوزلند ثابت کنید که در رده مهاجران ماهر هستید. یا بخشی از یک طرح تبادل دانشجوی عالی تایید شده باشید. ویزای تحصیلی شما این امکان را می‌دهد که در طول تعطیلات کریسمس، کاری تمام وقت داشته باشید. در صورتی که، دانشجو یا در حال تحصیل تمام وقت هستید می‌توانید برای گرفتن کار نیمه وقت اقدام نمایید. در این صورت باید حداقل دو ترم از هشت ترم خود را گذرانده باشید.

مشاوره مهاجرت تحصیلی به نیوزلند

دوست دارید با افرادی از سراسر جهان کار کنید؟ افرادی که به دنبال راهی جدید برای زندگی هستند اغلب نیوزلند را در صدر فهرست آرزوهای خود قرار می‌دهند. اما روند مهاجرت تحصیلی به نیوزلند می‌تواند دشوار و گیج کننده باشد. این کشور به عنوان خواهر کوچک‌تر استرالیا نیز شناخته می‌شود. شرایط فرهنگی و زندگی این دو کشور بهم بسیار نزدیک است. نیوزلند از جمله امن‌ترین کشورهای جهان است. این امر موجب شده که بسیاری از دانشجویان کارشناسی یا در سنین پایین برای تحصیل در نیوزلند اقدام کنند. دانشگاه‌های برتر، شهریه‌های مناسب و نظام آموزشی استاندارد از جمله دلایلی است که هر دانشجویی را ترغیب به تحصیل در این کشور می‌کند.

شرایط اقامت دانشجویی نیوزلند

همانطور که همه ما می‌دانیم که ویزای دانشجویی برای افرادی که برای گذراندن دوره، آموزش یا حتی رفتن به مدرسه به نیوزیلند سفر می‌کنند اجباری است.  دریافت آن بیش از سه ماه طول می‌کشد. رایج‌ترین ویزاهایی که دانشجویان بالای 18 سال برای آن درخواست می‌کنند شامل ویزای دانشجویی Fee Paying، ویزای دانشجویی مبادله، ویزای دانشجویی با حمایت دولت خارجی و ویزای دانشجویی Pathway است. برای داوطلبانی که دو سال را در این کشور گذرانده‌اند و مایل به دریافت ویزای اقامت دائم هستند، تعیین دوره زمانی برای اعتبار ویزا بسیار دشوار است.

پس از اتمام موفقیت آمیز تحصیل در نیوزلند، گام بعدی این است که بسته به فرصت شغلی برای نوع صحیح ویزای خود اقدام کنید. این امر را می‌توان به دو مورد زیر تقسیم کرد.

ویزای کار پس از تحصیل(باز)، این ویزا گزینه‌های منعطفی برای دانشجویانی دارد که دوره خود را گذرانده‌اند اما همچنان به دنبال کار هستند. این ویزا اقامت شما را به مدت 3 سال در این کشور تضمین می‌کند.  ویزای کار پس از تحصیل (با کمک کارفرما)، این ویزا با نوع شغلی که پس از تحصیل انتخاب می‌کنید، منعطف  نیست. با ارائه یک هدف دو ساله، این ویزا به شما این فرصت را می‌دهد که یک شغل خاص با یک کارفرمای خاص پیدا کنید.

جمع بندی

تحصیل در نیوزلند در میان دانشجویانی که می‌خواهند تحصیلات خود را در خارج از کشور به پایان برسانند، مقصد مورد توجهی است. سهولت اخذ ویزا و اقامت و محیطی امن و دلپذیر از جمله دلایل کلیدی هستند که نیوزلند را به مقصد مورد علاقه دانشجویان تبدیل می‌کنند. اگر می‌خواهید در نیوزلند تحصیل کنید، بهتر است از موسسه مهاجرتی معتبری مانند موسسه اصطهباناتی کمک بگیرید تا مسیر رسیدن به رویاهای‌تان آسان‌تر و سریع‌تر باشد.

سوالات متداول در مورد تحصیل در نیوزلند

  1. زبان تحصیل در دانشگاه‌های نیوزلند چیست؟

زبان انگلیسی زبان رسمی این کشور است. زبان تحصیل نیز به انگلیسی است.

  1. چه زمانی می‌توانم دوره خود را در نیوزلند شروع کنم؟

در ماه‌های ژانویه یا فوریه یا ژوئن می‌توانید ثبت نام کنید.

  1. آیا می‌توانم حین تحصیل در نیوزلند کار کنم؟

ویزای تحصیلی شما اجازه بیست ساعت کار در طول ترم را می‌دهد.

  1. آیا بورسیه‌های تحصیلی در نیوزلند وجود دارد؟

بورسیه‌های تحصیلی مختلفی برای دانشجویان مقاطع مختلف وجود دارد.

  1. هزینه تحصیل در نیوزلند چقدر است؟

هزینه تحصیلی بسته به رشته و دانشگاه شما متفاوت است.

4.4/5 - (7 امتیاز)

39 دیدگاه برای “تحصیل در نیوزلند + شرایط و هزینه

  1. سحر گفت:

    سلام وقتتون بخیر‌اگر ممکن باشه ی سوال داشتم اگر بنده ویزای نیوزلند رو بگیرم امکانش هست ک پدر و مادرمون رو هم قبول بکنن؟ اگر اره شرایطش چگونه هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      در صورتیکه سن شما زیر سن قانونی باشد به پدر یا مادر ویزای همراه تعلق می گیرد.

  2. فریبا گفت:

    سلام برای مقطع دکترا اگر از دانشگاه مورد نظر اسکالرشیپ داشته باشیم که هزینه تحصیل و زندگی رو پوشش بده نیازی به ارائه نامه تمکن مالی برای گرفتن ویزا هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      بله، نیازی به ارائه تمکن مالی ندارید.

  3. lneginl گفت:

    آیا امکان تحصیل در نیوزلند به زبان انگلیسی برای رشته هنر و گرافیک هم وجود داره؟

    1. صدف کریم بیگی گفت:

      سلام دوست عزیز، بله امکان تحصیل در نیوزلند و در رشته های هنر و گرافیک کاملا وجود داره.

  4. sahar vlt گفت:

    اگه برای تحصیل در نیوزلند کارشناسی بخوام اقدام کنم هزینه اش چقدر میشه؟ من رشته ام ریاضی محض هست؛ اما میخوام از اول بخونم اونجا میشه؟ باید دوباره آزمون بدم؟

    1. صدف کریم بیگی گفت:

      سلام وقت شما بخیر، هزینه تحصیل در نیوزلند برای کارشناسی حدود 20,500$-25,000$ دلار هست. بله شما میتونین از ابتدا در این کشور تحصیل کنین و گواهی پذیرش شما در کنکور ایران میتونه در بعضی از دانشگاه ها براتون پذیرش دریافت کنه.

  5. نوشانی گفت:

    پذیرش تحصیل در نیوزلند برای ایرانی ها سخته؟ یعنی سفارت این کشور به راحتی به دانشجوها ویزا میده؟

    1. صدف کریم بیگی گفت:

      با سلام، بله دانشگاه ها برای تحصیل در نیوزلند فارغ از ملیت، نژاد و دین به افراد پذیرش ارائه میکنن.

  6. مسیح فروهر گفت:

    سلام من و همسرم دارای مدرک ارشد هستیم، ولی شرایط معدل برای بورسیه رو ندارم، همسرم این شرایط رو برای اخذ بورسیه در مقطع دکتری دارن، خواستم بپرسم درصورت پذیرش شدن ایشون من چطور می تونم از طریق ایشون (یا برای کار و یا برای ادامه تحصیل یا هر روش دیگری) اقدام کنم.
    با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      در صورت ویزا شدن همسرتان، به شما نیز ویزای همراه تعلق می گیرد.

  7. لیلا گفت:

    با سلام. من دارای مدرک کارشناسی آموزش با معدل 17:38 و سن 42 سال هستم. آیا می توانم برای کارشناسی ارشد درنیوزلند اقدام کنم. همچنین دارای مدرک فنی حرفه ای طراحی لباس می باشم.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      تحصیل کارشناسی ارشد در نیوزلند محدودیت سنی دارد.

  8. نیما گفت:

    با سلام و عرض ادب
    من 26 سالمه و دانشگاه ازاد در رشته کارشناسی مهندسی شیمی با معدل 15 فارغ التحصیل شدم.الانم قصد ادامه تحصیل دارم خواستم بدونم که چطوری میتونم اقدام کنم.مدرک زبان ندارم اما زبانم خوبه.و اینکه هزینه لازم و اولیه با نرخ ارز الان چقدر باید داشته باشم؟ادامه تحصیل در مقطع ارشد رشته شیمی رو پیشنهاد میدید یا اینکه مثلا من میتونم ارشد رو داروسازی بخونم؟ قبلا از همکاری صمیمانه شما کمال تشکر را دارم.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای ادامه تحصیل در نیوزلند باید در رشته های مرتبط شرکت نمایید.

  9. امیر ترقیخواه گفت:

    با سلام برای مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل چه ملاک هایی وجود داره و اینکه باید دانشگاه دعوت نامه بفرسته یا خودمون باید بریم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در نیوزلند باید رزومه علمی قوی و مدرک زبان متناسبی ارائه دهید. قبل از اعزام به نیوزلند باید پذیرش و ویزای خود را دریافت کرده باشید.

  10. سید کاظم موسوی گفت:

    با سلام و احترام
    امکان ادامه تحصیل تحت عنوان فوق دکتری تغذیه دام که منجر به اقامت شود در نیوزیلند وجود دارد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام وعرض ادب
      ادامه تحصیل تحت عنوان فوق دکتری تغذیه دام، بستگی به شرایط شما دارد.

  11. هاجر گفت:

    سلام. من رشته ام اقتصاده. برا دکتری میخام اقدام کنم برا اخذ بورسیه. من معدلم بالای 17 نیست. مقاله داخلی دارم ولی بین المللی ندارم. اصلا شانسی دارم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای اخذ پذیرش از دانشگاه های نیوزلند در مقطع دکترا باید رزومه علمی و پژوهشی قوی داشته باشید.

  12. الهام گفت:

    با عرض سلام و درود
    ممنون بابت اطلاعات کامل سایتتون
    بنده۲۹ ساله هستم با مدرک فوق لیسانس تغذیه از دانشگاه تهران و معدل الف
    ۱ ساله که کار نمیکنم و گپ تحصیلی و بیمه دارم

    آیا امکان تغییر رشته و تحصیل در رشته هایی مثل هتل داری یا مدیریت خدمات غذایی در یک کشور ترجیحا انگلیسی زبان دارم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      شما برای تحصیل در کشور های دیگر باید در رشته های مرتبط و یا شناور تحصیل کنید.

  13. سپهر گفت:

    سلام
    ببخشید حداقل معدل لیسانس برای پذیرش باید چقدر باشد.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بسته به رشته و دانشگاه انتخابی شما دارد.

  14. AB گفت:

    سلام
    دارای کارشناسی آموزش زبان هستم. آیا می توانم در کشوری مثل نیوزلند یا اتریش در مقطع ارشد رشته MBA بخوانم و پس از اتمام در اتحادیه اروپا مشغول به کار شوم و اقامت بگیرم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که مدرک تحصیلی اخذ شده شما از اعتبار جهانی کافی برخوردار باشد، بله مشکلی نیست.

  15. سعید بهرامی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما.چند تا سوال داشتم ممنون میشم پاسخ بدید.
    اگر برای ادامه تحصیل در مقطع فوق اقدام کنم آیا مثل کانادا همسرم هم میتونه بیاد یا نه؟اگر بیاد ویزای کاری بهش تعلق میگیره؟

  16. زهرا علیپور گفت:

    سلام خسته نباشید.اگه مدرک زبان نداشته باشیم میتونیم درخواست تحصیل کنیم برای نیوزیلند

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در مواردی برای پذیرش برخی رشته ها می توانید دوره زبان را در همان کشور سپری کنید.

  17. روح الله پارسایی گفت:

    سلام برای تحصیل در رشته مهندسی الکترونیک در مقطع کارشناسی ارشد چه مدارکی لازمه و اینکه هزینه سالانه چقدره؟ ممنونم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      هزینه تحصیل بسته به دانشگاه انتخابی شما دارد. برای تحصیل کارشناسی ارشد باید مدرک زبان ارائه دهید.

  18. Homa گفت:

    سلام،هزينه سالانه براى رشته دندان پزشكى چقدر ميشود؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      شهریه سالانه بستگی به دانشگاه محل تحصیل شما دارد.
      و این هزینه ها معمولا بیش از 30 هزار دلار می باشد.

  19. سارا زرین گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من سال سوم دبیرستان هستم و امسال مدرک دیپلمم را میگیرم و میخوام باخانواده به نیوزلند بروم شرایط چگونه است؟

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      خانواده شما می تواند از راه های: سرمایه گذاری، اسکیل ورکر، تحصیل اقدام به مهاجرت به نیوزیلند نماید.

  20. Azad ostevar گفت:

    با سلام . آیا امکان اخذ ویزای گاردین برای دختر ۱۱ ساله ام در نیوزیلند وجود دارد ؟ اگر بله ، هزینه اولیه برای اقدام چقدر است ؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بله امکان ویزای همراه متقاضی تحصیل در مدارس نیوزلند وجود دارد ولی معمولا فقط به یکی از والدین ویزا گاردین می دهند. هزینه ها شامل هزینه تحصیل و هزینه های زندگی در نیوزلند می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *