ویزای کار هلند

کشور هلند که یکی از پیشرفته ترین و زیباترین کشورهای جهان است، یکی از مقصدهای جالب مهاجران می باشد. این کشور با دارا بودن امنیت و آزادی های مدنی و رفاه از برترین کشورهای جهان برای زندگی و کار و اشتغال می باشد. بر این اساس در این مقاله به بررسی روش های اخذ ویزای کار در این کشور می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • چرا کار و اشتغال در هلند؟
  • شرایط اخذ ویزای کار هلند
  • مدارک لازم اخذ ویزای کار هلند
  • انواع ویزاهای کاری هلند
  • اخذ ویزای همراه از طریق ویزای کار هلند
  • اخذ اقامت دائم هلند با ویزای کار هلند
  • قوانین کار در هلند
  • مشاغل مورد نیاز هلند
  • کار در هلند و میزان حقوق
  • سازمان IND و اخذ ویزای کار هلند
  • مزایای اخذ ویزای کار و اقامت در هلند
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد اخذ ویزای کار هلند

چرا کار و اشتغال در هلند؟

کشور زیبای گل های رنگارنگ لاله در شاخص های جهانی کیفیت زندگی، خوشبختی، آزادی های مدنی و اجتماعی، آزادی بیان و مطبوعات و اقتصاد و همچنین پیشرفت انسانی در رتبه های برتر جهان قرار دارد. زندگی در کشور هلند به دلیل بالا بودن امنیت اجتماعی، پایین بودن هزینه تحصیل در هلند و  هزینه زندگی در هلند و امکانات رفاهی بی نظیر بسیار مورد توجه مهاجران می باشد. کشور هلند دارای کارمندانی با سطح سواد بالا و مهارت کاری حرفه ای می باشد.دولت هلند با ایجاد شرایط مناسب و مطلوب برای کارمندان و کارکنان زمینه لازم در جهت ارتقا شغلی و ارائه رفاه اجتماعی را برای آن ها فراهم می کند. این کشور با ارائه تسهیلات لازم در جهت اخذ اقامت کارکنان ماهر پس از چند سال کار و اشتغال موجب مهاجرت متقاضیان شغلی فراوانی به این کشور شده است.بالا بودن سطح رفاه اجتماعی، بالا بودن سطح درآمد و پایین بودن نرخ بیکاری در کشور هلند موجب شده است تا هر سال متقاضیان فراوانی برای کار و اشتغال به این کشور مهاجرت کنند. دارا بودن اقتصاد قوی و فراهم بودن زمینه های لازم در جهت کارو اشتغال برای متقاضیان خارجی کشور هلند را به کشوری مهاجرپذیر تبدیل کرده است. کشور هلند به عنوان هجدهمین اقتصاد جهان در حوزه های کشاورزی، هنر و طراحی و مدیریت آب در جهان پیشگام است.

بر این اساس مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی در این مقاله به بررسی دقیق روش های اخذ ویزای کار این کشور پرداخته اند. اگر قصد اخذ اقامت این کشور را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

ما در این بخش سعی داریم شما را با همه روش های مهاجرت کاری به هلند آشنا کنیم ولی بهتر است برای کسب اطلاعات بروز با یک وکیل مهاجرت به هلند مشورت کنید تا شما را در جریان نیازهای مهاجرت از طریق کار به این کشور قرار دهد.

شرایط اخذ ویزای کار هلند

متقاضیان کار در کشور هلند از طریق اخذ ویزای کار می توانند اقامتاین کشور نیز اخذ کنند. متقاضیان برای دریافت ویزای کار هلند نیازمند ارائه گواهی تمکن مالی برای تامین هزینه های زندگی در مدت اقامت در کشور هلند می باشند. علاوه بر این متقاضی باید دعوتنامه از طرف کارفرمای هلندی و رزومه تحصیلی و حرفه ای خود را نیز ارائه دهد. متقاضی باید آدرس محل اقامت خود در هلند و همچنین فرم تکمیل شده درخواست ویزا و بیمه مسافرتی را نیز به همراه مدارک دیگر ارائه دهد.متقاضی به منظور اخذ ویزای کار می تواند از طریق پیشنهاد کارJob Offer از طرف کارفرمای هلندی ویزای کار این کشور را اخذ کند. کارفرمای هلندی در مرحله اول کار مورد نظر را به مدت ۳ ماه در داخل کشور هلند و سپس برای مدت ۳ ماه دیگر در کشورهای عضو اتحادیه اروپا آگهی می کند. در صورتی که در طی این مدت نیروی کار هلندی و یا اروپایی برای این کار یافت نشد، کارفرما با متقاضی قرارداد کاری منعقد می کند.برخلاف بسیاری از کشورهای اروپایی، کشور هلند ویزای جست و جوی کار را به ایرانیان ارائه نمی دهد و متقاضیان ایرانی باید از طریق پیشنهاد کار از طرف کارفرمای هلندی برای اخذ ویزای کار اقدام کند. شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا و همچنین کشورهای سوئیس، نروژ، ایسلند و ژاپن برای کار در کشور هلند نیاز به اخذ ویزای کار و مجوز کار ندارند، اما متقاضیان ایرانی نیاز به اخذ ویزای کار و مجوز کار این کشور دارند.

شرایط اخذ ویزای کار هلند

شرایط اخذ ویزای کار هلند

مدارک لازم اخذ ویزای کار هلند

متقاضیان اخذ ویزای کار هلند باید دارای مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی و لیسانس باشند. دولت هلند از طریق سایتNuffic مدارک متقاضیان را بررسی می کند. این سازمان بین المللی با وزارت آموزش و پرورش ایران نیز در ارتباط می باشد. از آن جا زبان انگلیسی در کشور هلند بسیار رایج است و به عنوان زبان دوم این کشور محسوب می شود، دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی برای اخذ ویزای کار این کشور الزامی می باشد. متقاضی به طور کلی باید مدارک زیر را برای اخذ ویزای کار هلند ارائه دهد:

  • گواهی تمکن مالی کافی متقاضی
  • ارائه فرم تکمیل شده درخواست ویزای کار هلند
  • ارائه پاسپورت معتبر با اعتبار بیشتر از ۶ ماه
  • ارائه گواهی بیمه سلامت با پوشش بیمه ای ۳۰.۰۰۰ یورو
  • ارائه قرارداد کاری بین متقاضی و کارفرمای هلندی
  • ۲ قطعه عکس در اندازه های عکس پاسپورت
  • گواهی عدم سوپیشینه
  • رزومه کاری و سوابق حرفه ای متقاضی
  • ارائه آخرین مدرک تحصیلی
  • ارائه مدرک مهارت زبان

انواع ویزاهای کاری هلند

متقاضی با دریافت ویزاهای کاری مختلف در کشور هلند می تواند به کار و اشتغال در این کشور اروپایی پیشرفته و زیبا بپردازد و از مزایای کار در این کشور برخوردار شود. ویزای کار در هلند به چند نوع تقسیم می شود:

انواع ویزاهای کاری هلند

انواع ویزاهای کاری هلند

ویزای کار کوتاه مدت هلند

ویزای کار کوتاه مدت یا ویزای C برای مدت ۳ ماه به متقاضی اجازه می دهد تا در کشور هلند مشغول کار شود. در صورت نیاز این ویزا را می توان تا ۶ ماه تمدید کرد. متقاضی با اخذ این ویزا می تواند نه تنها در کشور هلند بلکه در کشورهای حوزه شینگن به کار و اشتغال بپردازد. متقاضی می تواند با ارائه دعوتنامه از کارفرمای هلندی برای کار فصلی در هلند این ویزا را دریافت کند. در حال حاضر برای متقاضیان ایرانی امکان صدور این ویزا وجود ندارد.

ویزای کار GVVA هلند

متقاضی این ویزا را از طریق کارفرمای هلندی و با پیشنهاد کارJob Offer دریافت می کند. اگر متقاضی پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای هلندی داشته باشد و از طرف وی دعوت به کار شود، می تواند این ویزا را دریافت کند. با دریافت این نوع ویزا متقاضی می تواند تا بیشتر از ۳ ماه در هلند اقامت کند. به طور کلی مدت اعتبار این ویزا تا ۳ سال می باشد. متقاضیانی که شهروند کشورهای اتحادیه اروپا می باشند، برای کار در هلند نیاز به دریافت این نوع ویزا ندارند.

ویزای کار MVV هلند

متقاضی که قصد پیوستن به خانواده خود در کشور هلند را دارد، می تواند با دریافت این ویزا وارد این کشور شود و پس از جست و جوی کار و یافتن کار مجوز کار را از اداره کار هلند دریافت کند. متقاضیانی که شهروند کشورهای اتحادیه اروپا می باشند برای ورود به کشور هلند و کار نیاز به اخذ این ویزا ندارند.

ویزای بلو کارت Blue Card هلند

این نوع ویزا که از جمله برترین کارت اقامت در اروپا محسوب می شود، بر اساس دریافت دعوتنامه از کارفرمای هلندی و حداقل حقوق دریافتی از این کارفرما ماهانه در حدود ۵۰۰۰ یورو به متقاضی اعطا می شود. متقاضی برای دریافت این نوع ویزا نیازمند مدرک تحصیلی دانشگاهی و قرارداد با یک سال اعتبار می باشد.

ویزای کار از طریق تحصیل در هلند

متقاضی کار و اشتغال در هلند می تواند با اخذ ویزای تحصیلی و تحصیل در این کشور مقدمات اخذ ویزای کاری این کشور را فراهم کند. دانشجویان پس از فارغ تحصیلی تا یک سال مهلت دارند که به جست و جوی کار بپردازند. اگر در طی این مدت موفق به یافتن کار مرتبط با رشته تحصیلی خود شدند، می توانند با تبدیل ویزای تحصیلی خود به ویزای کاری در این کشور به کار و اشتغال بپردازند. متقاضیان با اخذ ویزای کار و اشتغال و پرداخت مالیات و بیمه پس از ۵ تا ۶ سال اقامت دائم این کشور را اخذ کنند. دانشجویان تا ۳۰ ساعت در هفته با اخذ مجوز کار می توانند به کار دانشجویی بپردازند و علاوه بر کسب درآمد تجربه کاری حرفه ای را نیز فرا بگیرند. متقاضیانی که در رشته های فی. مهندسی و حسابداری تحصیل کرده اند، از شانس بیشتری برای استخدام در هلند برخوردار می باشند.

ویزای مهارت کاری هلندHighly Skilled Worker

کشور هلند با نیاز به کارگران متبحر و ماهر و حرفه ای شرایط را برای جذب این نوع متقاضیان متخصص فراهم کرده است. متقاضیانی که دارای مهارت کاری و تخصص حرفه ای هستند، می توانند با اخذ این نوع ویزا در کشور هلند مشغول کار و فعالیت شوند. متقاضیان به منظور اخذ مجوز اقامت باید به مدت ۴ ماه برای کارفرمای هلندی به کار و اشتغال بپردازد. در حال حاضرمیزان درآمد متقاضیان زیر ۳۰ سال با این نوع ویزا ماهانه در حدود ۴۵۰۰ یورو و برای متقاضیان بالای ۳۰ سال ماهانه در حدود ۳۱۰۸ یورو می باشد.

ویزای کار هلند از طریق کارآفرینی

متقاضیان اخذ ویزای کار هلند می توانند از طریق ارائه طرح کارآفرینی ویزای کار این کشور را دریافت کنند. متقاضی به منظور اخذ ویزای کار از طریق کارآفرینی نیازمند اخذ مجوز اقامت خوداشتغالی می باشد. متقاضی برای اخذ این مجوز اقامت باید واجد شرایط باشد. از مهم ترین شرایط دریافت این مجوز اقامت اثبات سوددهی طرح کارآفرینی می باشد.متقاضی باید سوابق کاری خود در مورد اجرای طرح کارآفرینی، توضیح های در مورد جزئیات طرح و گواهی آموزش در مورد آن را ارائه دهد. از مهم ترین موضوع ها در مورد این طرح کارآفرینی تاثیر اجرای این طرح در اقتصاد کشور هلند، اشتغال زایی و ایجاد فرصت های شغلی برای شهروندان هلندی و گردش مالی مطلوب طرح کارآفرینی می باشد. وزارت امور اقتصادی هلند به بررسی طرح اشتغال زایی و کارآفرینی متقاضی می پردازد و در صورت تائید ویزای کار این کشور را به متقاضی اعطا می کند.

اخذ ویزای همراه از طریق ویزای کار هلند

متقاضی با اخذ ویزای کار و فعالیت در کشور هلند می تواند برای اعضا خانواده خود برای همراهی در کشور هلند درخواست ویزای همراه کند. بدین منظور متقاضی می تواند با اخذ ویزای MVV برای فرزندان زیر ۱۸ سال و همسر خود ویزای همراه هلند را دریافت کند. متقاضی باید پس از ورود همسر و فرزندان خود به هلند در یک محل ثبت شده در شهرداری این کشور زندگی کند. متقاضی باید ازدواج خود را ثبت و رسمی کرده باشد و یا در صورت عدم ازدواج، ثابت کند که با شریک عاطفی خود در رابطه طولانی مدت می باشد. مهم ترین شرط اخذ ویزای همراه این است که متقاضی دارای تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های زندگی خود و خانواده خود در کشور هلند باشد. میزان تمکن مالی متقاضی برای اخذ این ویزا ماهانه در حدود ۱۶۴۷ یورو می باشد.

اخذ اقامت دائم هلند با ویزای کار

متقاضی بر اساس روش های ذکر شده در این مقاله می تواند ویزای کار این کشور را دریافت کند و پس از ۵ سال کار و فعالیت و اشتغال اقامت دائم این کشور را اخذ کند. متقاضی با لحاظ شرایطی می تواند تابعیت این کشور را دریافت کند. متقاضی باید در طی این چند سال زبان هلندی را به خوبی فراگرفته باشد و به زندگی در جامعه هلندی ها سازگاری پیدا کرده باشد. علاوه بر این متقاضی نباید در این کشور مرتکب جرم و جنایتی شده باشد. علاوه بر موارد فوق آشنایی با فرهنگ و تاریخ و آداب و رسوم این کشور در اعطای تابعیت هلند نقش به سزایی دارد.

قوانین کار در هلند

کشور هلند نیز همانند همه کشورهای جهان برای اعطای ویزای کار به متقاضیان خارجی و همچنین شرایط کاری آن ها مقررات و قوانینی را تصویب کرده است. برخی از مهم ترین این قوانین عبارت است از:

  • متقاضیان تحصیل در هلند می توانند با اخذ ویزای تحصیلی و تحصیل در این کشور و سپس تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری پس از فارغ تحصیلی و کار و اشتغال در این کشور به مدت چند سال اقامت هلند را اخذ کنند. متوسط هزینه تحصیل در این کشور سالانه در حدود ۸۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ یورو می باشد.
  • بر اساس قوانین هلند متقاضیان برای اخذ ویزای کار نیازمند کارفرمای هلندی می باشند.
  • کارفرمای هلندی در وهله اول باید متقاضیان کار در کشور هلند و سپس کشورهای اتحادیه اروپا را مد نظر داشته باشد و در صورت عدم وجود نیروی کاری در این کشورها اجازه استخدام متقاضی خارجی غیر کشورهای اتحادیه اروپا را دارد.
  • متقاضیانی که موفق به اخذ ویزای کار هلند شده اند، می توانند پس از ۵ سال اقامت قانونی و کار و اشتغال و پرداخت منظم مالیات، مجوز اقامت دائم هلند را دریافت کنند.
قوانین کار در هلند

قوانین کار در هلند

مشاغل مورد نیاز در هلند

کشور هلند با تغییرات اقتصادی و رشد و رونق اقتصادی که در سال های اخیر به واسطه رونق گردشگری و تغییر در صنایع دیگر به وجود آورده است، فرصت های شغلی فراوانی را برای متقاضیان خارجی ایجاد کرده است. پایین بودن نرخ بیکاری در حدود ۳ درصد و وجود فرصت های شغلی مختلف موجب شده است تا متقاضیان برای کار و اشتغال به این کشور مهاجرت کنند. متقاضیان اخذ ویزای کار هلند می توانند با مراجعه به وب سایت ها و موسسه های کاریابی هلند از مشاغل مورد نیاز و مشاغل پرطرفدار این کشور اطلاع پیدا کنند و سپس بر اساس شرایط و مدارک لازم برای اخذ ویزای کار این کشور اقدام کنند.

  • به طور کلی رشته های تحصیلی پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، رشته های فنی و مهندسی و همچنین حسابداری و کامپیوتر از جمله رشته های تحصیلی پرطرفدار کشور هلند می باشد.
  • مشاغل پرطرفدار در کشور هلند شغل های مهندسی. حسابداری و امور مالی، کارگران با مهارت و متخصص، بازایاب ها و متخصصان رشته IT می باشند.
  • از پردرآمدترین شغل های این کشور می توان متخصصان در رشته پزشکی و وکلا و مدیران تجاری و مدیران منابع انسانی را نام برد.

کار در هلند و میزان حقوق

متقاضی با اخذ ویزای کار هلند می تواند تا حدود ۳۸ ساعت در هفته کار کند. در واقع متقاضی در ۵ روز هفته روزی ۷ تا ۸ ساعت به کار تمام وقت می پردازد. متقاضی می تواند با اضافه کاری در روزهای تعطیل تا ۱۲ روز را کار کند. به طور کلی بیشتر کارمندان زن در هلند به صورت پاره وقت کار می کنند. کار پاره وقت برای کارمندان زن اگر چه مناسب تر است چون زمان بیشتری را با فرزندان و خانواده می گذرانند و استرس و فشار کمتری به زن ها وارد می کند اما با درآمد و حقوق کمتر همراه است. حقوق و درامد برخی کارهای تخصصی در هلند در زیر ارائه شده است:

  • مدیر پروژه: سالانه در حدود ۹۵.۳۵۰ دلار
  • مدیر بازرگانی شرکت تجاری: سالانه در حدود ۹۰.۲۳۰ دلار
  • مدیر منابع مالی: سالانه در حدود ۱۴۴.۶۰۰ دلار
  • توسعه دهنده نرم افزاری: سالانه در حدود ۶۱.۰۰۰ دلار
  • منابع انسانی: سالانه در حدود ۷۶.۰۰۰ دلار

سازمان IND و اخذ ویزای کار هلند

سازمان خدمات مهاجرتی ملی هلند Immigration and Naturalisation Service سازمانی است که مسولیت امور مهاجرت اتباع خارجی را در هلند به عهده دارد. متقاضی برای مهاجرت به هلند و یا اخذ ویزای کار و یا اخذ مجوز اقامت و یا برای دریافت تابعیت و شهروندی هلند باید به این سازمان مراجعه کند. این سازمان به متقاضی کمک می کند تا بهتر و راحت تر بتواند امور مربوط به مهاجرت و ویزای کاری را اخذ کند.

مزایای اخذ ویزای کار و اقامت در هلند

متقاضیان اخذ ویزای کار هلند با اشتغال و کار و زندگی در این کشور از مزیت های فراوانی برخوردار می شوند. از مهم ترین این مزیت ها موارد زیر را می توان ذکر کرد.

  • زندگی در کشوری اروپایی با بالاترین استانداردهای زندگی
  • برخورداری از امکانات رفاهی، تاریخی و فرهنگی
  • امکان تحصیل رایگان از دبستان تا دانشگاه
  • امکان همراه داشتن خانواده در هلند
  • امکان تحصیل رایگان فرزندان زیر ۱۸ سال
  • پایین بودن نرخ بیکاری در حدود ۳.۵ درصد
  • امکان اخذ اقامت دائم هلند با چندسال کار و اشتغال
  • زیبایی جاذبه های طبیعی شگفت انگیز هلند
  • اعتبار بالای پاسپورت هلند و امکان سفر به ۱۸۴ کشور دنیا بدون اخذ ویزا
مزایای اخذ ویزای کار و اقامت در هلند

مزایای اخذ ویزای کار و اقامت در هلند

سخن آخر

در این مقاله روش های اخذ ویزای کار هلند مورد بررسی قرار گرفت. از مجموع موارد شرح داده شده می توان نتیجه گیری کرد که اخذ ویزای تحصیلی و پیشنهاد شغلی از طرف کارفرمای هلندی بهترین روش های اخذ ویزای کار کشور هلند می باشد.

اگر با وجود همه موارد شرح داده شده در این مقاله هنوز نیازمند اطلاعات بیشتری می باشید، می توانید از مشاوره ها و خدمات مهاجرتی مشاوران موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی برخوردار شوید. این مشاوران و کارشناسان در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد با سابقه صدها پرونده مهاجرت تحصیلی و شغلی بهترین گزینه مهاجرتی را بر اساس شرایط زندگی، سن، تحصیلات و بودجه به شما ارائه می دهند.

سوال های متداول در مورد اخذ ویزای کار هلند

1- هزینه زندگی در هلند چقدر است؟

در حدود ۹۰۰ یورو برای هر نفر

2- شرایط لازم برای اخذ ویزای کار هلند چیست؟

دارا بودن پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای هلندی

3- ویزاهای کاری هلند کدامند؟

ویزای کار کوتاه مدت ویزای کار GVVA و ویزای کار MVV و ویزای بلو کارت

4- آیا با ویزای کار می توان اقامت هلند را اخذ کرد؟

پس از ۵ سال کار و اشتغال و پرداخت مالیات متقاضی می تواند اقامت هلند را دریافت کند.

5- هزینه زندگی در هلند چقدر است؟

در حدود ۹۰۰ یورو

6- پس از چند سال می توان اقامت هلند را از طریق ویزای کار اخذ کرد؟

پس از ۵ سال کار و اشتغال

7- بهترین روش اخذ اقامت هلند از طریق ویزای کار چیست؟

روش اخذ ویزای تحصیلی

8- میانگین حقوق و درآمد در هلند چقدر است؟

در حدود ۳۰۰۰ یورو

9- نرخ بیکاری هلند چقدر است؟

در حدود ۳.۷۶ درصد که در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی بسیار کم می باشد.

10- شرایط اخذ اقامت دائم هلند از طریق ویزای کار چیست؟

آشنایی با زبان هلندی سازگاری و تطابق در جامعه هلندیآشنایی با تاریخ و فرهنگ و آداب و رسوم کشور هلند

11- مزایای اخذ ویزای کار و اقامت در هلند چیست؟

امکان تحصیل رایگان از دبستان تا دانشگاهامکان همراه داشتن خانواده در هلندامکان تحصیل رایگان فرزندان زیر ۱۸ سالپایین بودن نرخ بیکاری در حدود ۳.۵ درصد

3/5 - (2 امتیاز)

32 دیدگاه برای “ویزای کار هلند

  1. تارا گفت:

    سلام وقتتون بخیر. من ویزای تحصیلی هلند گرفتم الان شهر اپلدورن هستم. میخواستم بدونم میتونم ویزامو به ویزای کار تغییر بدم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      با ارائه قرارداد کاری امکان تغییر ویزا وجود دارد.

  2. لیلا ابراهیمی گفت:

    باسلام و احترام،
    قبلا از سایت بسیار خوب شما سپاسگزارم. آیا در زمینه مهندسی برق – قدرت می توانید بفرمایید کدام کشور برای کار مناسب می باشد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      کشور های اروپایی مانند آلمان، هلند، مجارستان وغیره بازار کار خوبی را برای اکثر رشته های مهندسی ارائه می دهند.

  3. سیدهادی میرنعمتی گفت:

    باسلام، اینجانب فوق لیسانس مهندسی کشاورزی گرایش علوم علفهای هرز ازدانشگاه سراسری بارتبه اول و معدل بالاو چهارمقاله پژوهشی هستم. برای دکتری درهلند میخواهم تحصیل کنم. باید چطوری اقدام نمایم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای اخذ پذیرش باید رزومه علمی و پژوهشی قوی ارائه دهید. لطفا برای بررسی بیشتر شرایط شما رزومه خود را از طریق واتس اپ برای ما ارسال نمایید.

  4. امین گفت:

    سلام من لیسانس رشته الکترونیک دارم و 3 سال سابق کار در شرکت خدمات پس از فروش خودروسازی دارم و کارشناس فنی هستم دنبال مهاجرت به اروپا یا کانادا هستم میشه راهنمایی کنید.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام روزتون بخیر
      در صورتیکه شرایط سنی شما مناسب باشد، می توانید برای اخذ ویزای جست و جوی کار آلمان اقدام نمایید.

  5. مههدی گفت:

    سلام من تو فرانسه زندگی میکنم برای کار میخوام برم هلند آیا نیا به ویزای خاصی هست ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      برای اقامت طولانی مدت در هلند باید اقامت خود را تغییر داده و اقامت کاری هلند را دریافت نمایید.

  6. سهيل احساني گفت:

    با سلام، من ١٠ سال سابقه فعاليت در مترو تهران با مدرك مهندسي الكترونيك را دارم، چند مدرك بين المللي درخصوص راهبري قطار و ديگر ماشين آلات تخصصي مترو را نيز دارم، آيا امكان پيدا كردن كار مشابه رو دارم؟ ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      در صورت داشتن شرایط سنی مناسب می توانید برای اخذ ویزای جاب سیکر آلمان اقدام نمایید.

  7. مژده عزیزیان گفت:

    سلام …..
    همسر من مهندس صنایع با مدرک کارشناسی ارشد هستن با سابقه ی 9 سال کار در یک سازمان دولتی و خودم کارشناسی جهانگردی دارم و سابقه ی 3 سال کار و 2 سال تحصیل در قبرس میشه لطفا منو برای مهاجرت کاری اروپا راهنمایی کنید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      با توجه به شرایط سنی شما می توانید برای اخذ ویزای جاب سیکر آلمان اقدام نمایید.

  8. زهره چناری گفت:

    سلام
    من دانشجوی رشته کامپیوتر مقطع کارشناسی هستم .مسلط به طراحی سایت با زبان phpهستم.میخواستم بدونم از بعد از اتمام درسم ازچه طریقی میتونم درخواست کار برای کشور هلند بدم؟؟ممنون میشم جواب بدین

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای تحصیل دکترا در هلند علاوه بر ارائه مدرک زبان، باید رزومه علمی و پژوهشی قوی ارائه دهید که بتوانید پذیرش از دانشگاه های این کشور دریافت نمایید.

  9. شهاب گفت:

    با سلام بنده 37 سال دارم و دارای کارت بازرگانی و لیسانس مدیریت بازرگانی و پایه 1 رانندگی میباشم میخوام بدونم از طریق رانندگی بر روی تریلی امکلن گرفتن ویزای کار هست چون راننده تریلی هم هستم و پایه 1 بین المللی و دفترچه خروج دارم و زبان انگلیسی در سطح متوسط هستم ممنون میشم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      در صورتیکه از طریق کارفرما بتوانید یک پیشنهاد شغلی ارائه دهید، می توانید برای اخذ ویزای کاری هر کشوری اقدام نمایید.

  10. افسانه گفت:

    سلام روزتون بخیر! من کارشناس ارشد حقوق بین الملل هستم از دانشگاه شهید بهشتی اما هیچ سابقه کاری ندارم فکرمیکنین بتونم ویزای کار برای هلند بگیرم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      متاسفانه شرایط اخذ ویزای کاری هلند بسیار سخت است. به شما توصیه می کنیم برای کشور های دیگر اقدام نمایید.

  11. ندا گفت:

    من کارشناس علوم آزمایشگاهی از دانشگاه اصفهان هستم .در ضمن از دانشجویان ممتاز دانشگاه نیز بودم .۴ سال سابقه کار هم دارم میتونم ویزای کار بگیرم

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای ویزای کار هلند نیاز به پیشنهاد کار از طرف کارفرما و قرارداد کاری امضا شده دارید. با توجه به رشته تحصیلی شما برای کشوری مثل سوئد بدون پیشنهاد کار می توانید اقدام کنید.

  12. احمد حشمتی گفت:

    سلام من لیسانس حسابداری دارم 8سال سابقه بیمه دارم کارمن ایر لاین هستم مدرک زبان معادل 5.5تا 6.5 آیلتس هم دارم میشه تو هلند شاغل بشم یا نه ؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      درصورتی که بتوانید درخواست کاری را از سوی کارفرمایی در کشور هلند دریافت نمایید ، می توانید برای دریافت ویزای کار کشور، اقدام نمایید.

  13. محسن حمید گفت:

    باسلام بنده 15سال سابقه کار در رشته جوشکاری برق وآرگون هستم ضمنا تخصص در رشته سیم پیچی الکترو موتور تک و سه فازبا مدرک دیپلم برق الکتروتکنیک هستم دنبال کار ومهاجرت به اروپا یا کانادا هستم لطفا راهمنایی ایم کنید باتشکر

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      شما می توانید برای این امر، رزومه تحصیلی و کاری خود را به مشاورین ما ارسال کنید تا امکان سنجی ها انجام بپذیرد و به شما اطلاع دهند.
      می توانید همچنین با گذراندن دوره های فنی در کشور مقصد راحت تر به بازار کار دست پیدا کنید.

  14. زينب مهديان راد گفت:

    سلام
    ميخواستم بدونم امكان گرفتن ويزاي كار براي رشته مهندسي شيمي وجود دارد؟البته بنده ١١ سال سابقه كار مرتبط بارشته خودم رو دارم و ٣١ سال سن و خانم هستم،ممنونم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      درصورتی که بتوانید از مراکز کاری مرتبط با رشته خودتان، درخواست کار دریافت کنید، می توانید ویزای کاری کسب نموده و به کشور مورد نظر مهاجرت کنید.

  15. الهام گفت:

    سلام
    من به عنوان محقق اقامت شش ماهه گرفتم. الان یک شغل معمولی پیدا کردم و تمایل دارند که قرارداد بلندمدت با من ببندند. امکان تمدید اقامت هست؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله شما می توانید با مدارک و شواهد مربوط به کاریابی، به سفارت مراجعه کنید و درخواست ویزای کاری نمایید.

  16. پیمان باقری گفت:

    سلام
    من میخواستم بدونم امکان گرفتن ویزای کار برای رشته پرستاری در هلند وجود دارد. اگر هست چطوری میتونم اقدام کنم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله روش هایی وجود دارد که منجر میشه شما بتونید ویزای کار بگیرید.
      یعنی با پیشنهاد کاری که دریافت می کنید، میتونید اخذ ویزای کار رو تسهیل کنید برای خودتون که در کل این اقدام، نیازمند یک سری پیش نیاز ها هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *