کار در نیوزلند

کار در نیوزلند

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

کار در نیوزلند چه شرایطی دارد؟ مشاغل مورد نیاز در نیوزلند کدام‌اند؟ راه اقدام برای اخذ ویزای کار نیوزلند چیست؟ این‌ها سوالاتی است که ممکن است در ذهن افراد متقاضی کار در نیوزلند بوجود بیاید. کار در کشور نیوزلند روش‌های مختلفی همچون جاب آفر و ویزای جستجوی کار دارد. جاب آفر یا پیشنهاد شغلی، فرصتی است که کارفرمایی در کشور نیوزلند باید به شما بدهد و ویزای جستجوی کار نیز به شما این امکان را می‌دهد تا به مدت حداقل 6 ماه، در نیوزلند اقامت داشته باشید و به دنبال شغل متناسب با شرایط و رشته تحصیلی خود بگردید. هر کدام از این روش‌ها، نیازمند شرایط به خصوصی هستند که شما باید آن‌ها را فراهم کنید. کار در نیوزلند مزایای بسیاری دارد که باعث می‌شود افراد برای آینده خود به فکر مهاجرت به این کشور باشند. همچنین، در نهایت شما می‌توانید با چند سال کار در این کشور، برای اخذ اقامت دائم خود درخواست دهید. اگر قصد مهاجرت کاری و کار در نیوزلند را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با شماره‌های موجود در وبسایت تماس حاصل فرمائید.

بررسی شرایط کار در نیوزلند

طبق قانون کار در نیوزلند، شما و کارفرمای شما دارای حقوق و وظایف خاصی هستید. به عنوان مثال کارفرما موظف است که حقوق توافقی شما را پرداخت و محل کار ایمنی برای شما فراهم کند. اصلی ترین وظیفه شما به عنوان کارمند این است که فعالیت خود را با دقت و مهارت انجام دهید. در کتابچه راهنمای حقوقی که توسط حقوق اجتماعی (Community Law) گردآوری شده، فهرستی از حقوق و تعهدات شما تهیه شده است. یکی از وظایف شما به عنوان کارمند، پای بندی به شرایط ویزاست. ممکن است ویزای کار، کارفرما را به منطقه یا شهری خاص مرتبط کرده باشد. در این شرایط اگر قصد تغییر شغل داشته باشید، ابتدا باید برای تغییر شرایط درخواست دهید.

کار در نیوزلند نیازمند آن است که فرد متقاضی امتیازات تعیین شده توسط دولت را کسب نموده باشد. مهاجرت کاری به این کشور با توجه به سطح اجتماعی بالا، کیفیت مناسب زندگی، اقتصاد سالم و رو به رشد و نبود فساد در فضای کاری و اداری و همچنین نرخ پایین جرم و جنایت و در نتیجه امنیت بالا، همواره متقاضیان بسیاری دارد. کار در نیوزلند و اخذ ویزای کاری، شرایط به خصوصی را دارا است و شما با توجه به روشی که از طریق آن اقدام می‌کنید، می‌توانید اقامت خود را در نیوزلند اخذ نمائید. اقامت دائم در نیوزلند مزایای فراوانی همچون حق تحصیل، کار و زندگی به مدت نامحدود را در اختیار افراد قرار می‌دهد. یکی دیگر از مزایای مهاجرت کاری به نیوزلند، آن است که شما می‌توانید برای خانواده خود ویزای همراه اخذ کنید و به همراه آن‌ها مهاجرت کنید.

امتیازبندی‌های مهاجرت کاری به نیوزلند

همانطور که گفته شد، از نیازمندی‌ها مهاجرت کاری به نیوزلند آن است که شما امتیاز لازم و مد نظر دولت این کشور را کسب کرده باشید تا بتوانید واجد شرایط اخذ ویزا و مجوز کاری بشوید. در اولین مرحله نیز لازم است تا شما دارای جاب آفر باشید. همچنین افرادی که دارای شرایط زیر هستند می‌توانند برای مهاجرت کاری به نیوزلند و کار در نیوزلند اقدام کنند:

  • مهاجرت به قصد یک هدف خاص کاری در نیوزلند
  • کار در نیوزلند پس از فارغ‌التحصیلی
  • پیوستن به شریک کاری برای ادامه کار در نیوزلند

کار در نیوزلند پروسه‌ای دقیق و گاها پیچیده است. شما باید از بین انواع متعدد و مختلف ویزای کاری، نوعی که برای شما مناسب‌تر است را انتخاب کنید و مواردی مانند: تجربه کاری، مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی، سطح مهارت و دانش را با شغلی که برمی‌گزینید مطابقت دهید. همچنین شما باید سطح مهارت خود را از 1 تا 5 تعیین نمائید و سپس با توجه به این شرایط اقدام کنید.

افرادی که در سطح 1، 2 و 3 قرار دارند باید شرایط زیر را در نظر داشته باشند:

  • مشاغلی که افراد به دنبال استخدام در آن هستند، باید در لیست مشاغل مورد نیاز کشور نیوزلند باشند.
  • شما باید اثبات کنید که در مشاغل گفته شده و مورد نیاز توسط دولت نیوزلند، دارای مهارت و دانش کافی می‌باشید.
  • افرادی که دارای 5 سال سابقه کاری یا بیشتر در زمینه رشته تحصیلی خود هستند، می‌توانند این رزومه کاری را با مدرک تحصیلی خود جایگزین کنند.

افرادی که در سطح 4 و 5 قرار دارند باید شرایط زیر را در نظر داشته باشند:

  • شغل فرد متقاضی، باید در لیست مشاغل مورد نیاز کشور نیوزلند قرار داشته باشد.
  • اشخاصی که جزو دسته ویزای غیر از Qualifications قرار گرفته‌اند و همچنین افرادی که مدارک آن‌ها در لیست معاف از ارزیابی قرار گرفته است، باید حداقل دارای 3 سال سابقه کاری باشند.

برای محاسبه امتیاز خود به جدول‌های زیر مراجعه نمائید.

شرایط سنی افراد متقاضی

زیر 20 سال0 امتیاز
20 تا 3930
40 تا 4420
45 تا 4910
50 تا 555

پیشنهاد شغلی افراد و شرایط آن

رشته‌های ویژه مواجه با کمبود نیرو10
مشاغل تخصصی و ماهرانه در نیوزلند20
پیشنهادات شغلی خارج از شهر اوکلند30
حقوق زیاد20

فارغ‌التحصیلان در کشور نیوزلند

مدرک کارشناسی ارشد یا معادل(مدت دو ساله)5
مدرک کارشناسی10
مدرک کارشناسی ارشد یا معادل(مدت یکساله)10
فارغ‌التحصیلان تا قبل از سال 201115

سابقه کار افراد

210
420
630
840
10 سال یا بیشتر50

تسلط داشتن و ارائه مدرک زبان انگلیسی

آزمون آیلتسحداقل نمره 6.5
تافلحداقل نمره 79
PTEحداقل نمره 58

توجه داشته باشید که زمان دریافت مدرک تا زمان اقدام برای مهاجرت کاری و اخذ ویزا نباید بیش از 2 سال باشد. در این صورت، مدرک زبان شما دارای اعتبار لازم نخواهد بود. نمرات گفته شده در جدول بالا به صورت کلی است و باید در چهار مهارت گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن کسب شود.

حداقل امتیاز لازم برای اخذ ویزای کاری نیوزلند، 100 الی 160 است. افرادی که قادر شوند این امتیاز لازم را کسب کنند می‌توانند به راحتی برای مهاجرت کاری به نیوزلند اقدام کنند. همچنین در ادامه، افرادی که به رشد اقتصادی این کشور کمک کنند و شرایط کاری رو به پیشرفتی داشته باشند، می‌توانند برای اقامت دائم در نیوزلند اقدام کنند. امکان اخذ ویزای همراه نیز برای خانواده فرد متقاضی وجود دارد.

ویزای همراه برای افراد متقاضی کار در نیوزلند

با توجه به اخبار و اطلاعاتی که در وبسایت مهاجرتی کشور نیوزلند ذکر شده است، امکان اخذ ویزای همراه برای کسانی که قصد کار در این کشور را دارند وجود دارد. همسر و فرزندان زیر 24 سال فرد متقاضی می‌توانند در مدت زمانی که او برای کار در نیوزلند مجوز اقامت دارد، اقامت داشته باشند. همچنین آن‌ها نیز اجازه کار در این کشور را خواهند داشت.

قرار داد کار در نیوزلند

پس از پذیرفتن پیشنهاد شغلی و پیش از شروع کار باید قرار داد کاری را  امضا کنید. در اکثر شرکت های بزرگ قرار دادهای کاری مشترک با یک اتحادیه ارائه می شود. حتی اگر عضو اتحادیه نباشید، می توانید از مزایای قراداد های مشترک بهره مند شوید و برای پایه شرایط کار از آن استفاده کنید.اگر در مورد چیزی از قرارداد مطمئن نیستید، می توانید درباره آن فکر کنید و یا با فردی با تجربه مشورت کنید. همچنین درباره شرایط قرارداد، می توانید پیش از امضای آن مذاکره کنید.یکی از مزایای کار در نیوزلند، تعداد روزهای مرخصی است که با استانداردهای بین المللی مطابقت دارد. مدت زمان مرخصی مشخص شده برای سفر به خارج از کشور و یا دیدار خانواده نیز بسیار مناسب می باشد.حداقل مرخصی 4 هفته در سال است و در صورتی که قصد استفاده از مرخصی خود را نداشته باشید، معادل آن به حقوق شما اضافه خواهد شد. علاوه بر این 11 روز تعطیل رسمی در سال وجود دارد.

شرایط اخذ ویزای کاری نیوزلند

اگر شما در نیوزیلند کار می کنید و از شهروندان یا ساکنان دائمی نیوزیلند یا استرالیا نیستید، نیاز به ویزایی دارید که به شما اجازه کار می دهد. شما می توانید برای کار موقت در نیوزیلند درخواست دهید، اگر شما:

  • یک پیشنهاد شغلی از طرف کارفرمایی در نیوزلند داشته باشید.
  • برای یک هدف یا رویداد مرتبط با کار خاص آمده باشید.
  • یک شریک در نیوزیلند دارید و می خواهید به آن بپیوندید و کار کنید.
  • از کشورهایی هستید که طرح کار خاصی دارند و یا در نیوزیلند تحصیل کرده اید و می خواهید کار کنید.

بعضی از ویزاهای کاری نیوزلند نیز می توانند به اقامت منجر شوند. یعنی حق زندگی، تحصیل در نیوزلند و کار در اینجا به طور نامحدود که برای درخواست آن شما نیاز به مهارت، تجربه و مدارک لازم خواهید داشت.

  • ویزاهای کاری مهارت های اساسی  (Essential Skills work visas): این ویزاها برای اقامت موقت طراحی شده اند. مدت و شرایط ویزا بستگی به شرایط شغل پیشنهادی، حقوق و دستمزد و شرایط بازار کار شما دارد.
  •  ویزاهای کاری برای اقامت  (work to Residence visas): دو نوع اصلی از ویزاهای کاری منجر به اقامت وجود دارد که شما را قادر می سازد تا در نیوزیلند کار کنید و پس از آن با حداقل 24 ماه کار کردن در آن شغل می توانید برای یک ویزای اقامت درخواست کنید.

آیا کار شما در فهرست کمبود مهارت قرار دارد؟

لیست مهارت های اساسی مورد نیاز، همان فهرست های کمبود مهارت های شغلی در نیوزیلند می باشد. اگر شما یک پیشنهاد شغلی در یکی از  مشاغلی که در لیست مهارت های اساسی این کشور است داشته باشید و شرایط تحصیلی و تجربه شما با آن مطابق باشد، می توانید جهت اخذ  ویزای کاری مهارت های اساسی درخواست کنید. کارفرمای شما نیازی به ارائه شواهد از تلاش برای جذب نیوزلندی ها ندارد، چرا که اداره مهاجرت نیوزیلند این فهرست ها را به طور مرتب بررسی می کند و نتیجه گرفته است که کارفرمایان قادر به پیدا کردن کافی افراد با این مهارت ها، مدارک و تجربه در نیوزیلند نیستند.

مدارک مورد نیاز مهاجرت کاری به نیوزلند

  • ترجمه همه مدارک به زبان انگلیسی: اگر شما گواهی پزشکی یا گواهی مبنی بر عدم سوءپیشینه ارائه کرده اید که به زبان انگلیسی نیستند، باید ترجمه های قابل تایید را ارائه کنید. ترجمه های انگلیسی باید مراجع زیر انجام شود: سرویس ترجمه دپارتمان امور داخلی نیوزیلند و یا سفارت یا کمیسیون عالی و یا شرکت ترجمه رسمی یا خصوصی.
  • گرفتن گواهی های پزشکی: با توجه به زمان اقامت شما در نیوزیلند و اینکه از کدام کشور می آیید، شما باید گواهی های پزشکی ارائه کنید که از این مدارک می توان به گرفتن عکس رادیولوژی از قفسه سینه از یک دکتر مورد تایید مهاجرت نیوزیلند اشاره کرد.
  • اثبات هویت و شخصیت خوب اجتماعی: شما باید یک عکس، پاسپورت و دیگر اطلاعات هویتی خود را ارائه نمایید.
    عکس شما زمانی پذیرفته می شود که توسط یک عکاس حرفه ای یا تجارتی که عکس های پاسپورتی می گیرد، گرفته شده باشد.
  • درخواست نامه های کاغذی: عکسی که با درخواست نامه کاغذی ارائه می شود باید 33 میلی متر عرض و 45 میلی متر طول داشته باشد. دیگر دستورالعمل ها بر روی فرم های درخواست نامه کاغذی قرار دارد.
    برای ویزاهای کاری بیشتر، قبل از شروع درخواست نامه باید یک حساب N ew Zealand Governm ent) (RealM  e  تشکیل دهید.

دستمزد و‌ حقوق کار در نیوزلند

متوسط حقوق و دستمزد نیوزیلند که در سایت کاری آنلاین (SEEK) تبلیغ شده است، به میزان کم افزایش یافته است و بر اساس آخرین اطلاعات شرکت، 74،965 دلار می باشد. اطلاعات (SEEK) نشان داده است که میانگین حقوق سالانه تا ماه ژوئن  1.674 دلار و یا 94 دلار در ماه بعد از کسر مالیات، نسبت به دوره 12 ماهه قبلی افزایش یافت. این سایت کاری همچنین بیان کرده است که افزایش 2.3 درصدی به رغم کاهش شرایط اقتصادی و کاهش اعتماد به نفس کسب و کارها صورت گرفته است.مدیر کل (SEEK)نیوزلند، عنوان کرده است که این رقم منعکس کننده کارهای دفتری است که تبلیغ می کند  که معمولا حقوق بالاتری دریافت می کنند. با این حال، شورای اتحادیه های کارگری اشاره کرد که داده های این شرکت نشان دهنده حقوق معمولی نیست که به کل نیروی کار پرداخت می شود. طبق داده ها، افراد در منطقه ولینگتون بزرگترین بسته حقوقی و دستمزد را که تقریبا 6000 دلار است و بالاتر از میانگین ملی است دریافت می کنند. و اما متوسط دستمزد در پایتخت 1.9 درصد افزایش یافت و به 934/80  دلار رسیده است.

  • اوکلند دومین رتبه در پنج منطقه با بیشترین میزان پرداختی می باشد، که درآمد متوسط آن 2.3 درصد افزایش یافته و به 338/76 دلار رسیده است. کانتربری با 6/2 درصد افزایش به 512/72  دلار رسیده و در رتبه سوم قرار گرفته است.
  • تاراناکی در رتبه چهارم لیست قرار گرفت و اطلاعات نشان داد که متوسط حقوق و دستمزد در واقع 8/5 درصد کاهش دارد و به 376/72 دلار رسید.
  • خلیج پلنتی در فهرست پنج منطقه برتر قرار نگرفته است. (SEEK) عنوان کرده است که این منطقه بیشترین افزایش را که تقریبا 7 درصد ازحقوق سالانه اعلام شده را داشته و در وب سایت 625/68  دلار ذکر شده است. این شرکت اعلام کرده که رشد حقوق و دستمزد توسط تعدادی از صنایع رها شده است.

پیدا کردن کار و موسسات کاریابی در نیوزلند

دقت داشته باشید که قبل از مهاجرت کاری، اولین وظیفه شما پیدا کردن کار است، زیرا اکثر مهاجران نیاز به یک پیشنهاد کاری برای گرفتن ویزای کار دارند. اما اگر شما واجد شرایط نوع دیگری از ویزا هستید، مانند اقامت نیوزلند ، کار در تعطیلات، یا ویزای شریک، شما می توانید در ابتدا ویزای خود را دریافت کنید.

اگر شما در خارج از نیوزیلند هستید، تعدادی از وب سایت ها طراحی شده اند تا کارگران خارجی را با کارفرمایان نیوزلندی مرتبط کنند. کارفرمایانی که مشاغل را بر روی این وب سایت ها لیست می کنند، ممکن است دارای تجربه بیشتری در استخدام مهاجران باشند. دو وب سایت اصلی عبارتند از: WORKHERE  و WORKINGINموسسات بسیاری در نیوزیلند وجود دارند که می توانند به شما در پیدا کردن کار کمک کنند. آنها به طور گسترده ای به مشاوران استخدام و آژانس های استخدام تقسیم می شوند. مشاوران استخدام تمایل به تخصص در حرفه های ماهر، حرفه ای و اجرایی دارند، در حالی که آژانس های استخدامی هر نوع مشاغل را شامل می شوند، از جمله کار های غیر تخصصی و موقت.

بعضی از مشاوره های استخدام دارای دفاتری در خارج از کشور هستند و اگر قصد استفاده از آنها را دارید، قبل از انجام این کار، یک بررسی ساده انجام دهید. به عنوان مثال، قانون کشور مبدا شما ممکن است اجازه دهد آنها هزینه ای را برای پیدا کردن یک شغل یا حتی به سادگی برای ثبت اطلاعات شما دریافت کنند. همچنین دقیقا بررسی کنید که آنها برای شما چه کاری انجام می دهند. یک مشاور استخدام که صرفا CV شما را به کارفرمایان احتمالی ارسال می کند بعید است که کاری برای شما پیدا کند.

بزرگترین موسسات کاریابی

بزرگترین موسسات کاریابی عبارتند از:

  • Debbie Graham & Associates (w w w.debbiegraham.co.nz)
  • Manpower (w w w.manpower.co.nz)
  • Momentum Consulting Group (w w w.momentum.co.nz)
  • Resource Edge (www.ultimateaims.com)
  • Robert Walters (www.robertwalters.com)
  • Adecco Personnel Limited
  • Manpower Service (NZ) Limited
  • Drake New Zealand Auckland South
  • Alpha Recruitment – Employment Agencies Auckla
  • Hays – Recruitment Agency Penrose NZ

کشور نیوزیلند با داشتن اقتصادی پویا در کنار نرخ پایین مالیات و داشتن فرصت های شغلی بسیار در مقایسه با سایر کشورهای پیشرفته، موفق شده است که بستر بسیار مناسبی را جهت کار و سرمایه گذاری فراهم نماید. اگر شما نیز قصد شروع فعالیت و سرمایه گذاری و یا کار در این کشور زیبا را دارید با مشاورین ما در شعب رسمی موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در شهرهای شیراز، تهران، مشهد و اصفهان تماس حاصل فرمایید.

مانند هر کشور دیگری کار در نیوزیلند و درخواست انواع ویزای کاری نیوزلند قوانین خاص خود را دارد. از طرفی دولت نیوزیلند در سال های اخیر با فراهم کردن امکانات رفاهی فراوان در پی جذب نیروهای کار متخصص می باشد. کارشناسان با تجربه ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در این مقاله شرایط و وضعیت کار در نیوزیلند را به طور کامل مورد بررسی قرار داده و اطلاعات لازم را در اختیار علاقمندان به این امر قرار داده اند.مانند هر کشور دیگری کار در نیوزیلند و درخواست انواع ویزای کاری این کشور قوانین خاص خود را دارد.

از طرفی دولت نیوزیلند در سال های اخیر با فراهم کردن امکانات رفاهی فراوان در پی جذب نیروهای کار متخصص می باشد. کارشناسان با تجربه ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در این مقاله شرایط و وضعیت کار در نیوزیلند را به طور کامل مورد بررسی قرار داده و اطلاعات لازم را در اختیار علاقمندان به این امر قرار داده اند.

نرخ بیکاری در نیوزیلند

مهاجرت کاری به نیوزلند به دلیل نرخ بیکاری بسیار مناسب در این کشور با روند افزایشی روبه‌رو است.
امنیت شغلی در این کشور بسیار بالا بوده و افراد شاغل در آن از میزان رضایت شغلی زیادی برخوردار هستند. آخرین آمار ارائه شده از نرخ بیکاری در این کشور حدود ۴ درصد است ک پیش بینی ها حاکی از این است که این نرخ، روند نزولی در پیش دارد.

آیا از طریق مهاجرت کاری می توان ویزای همراه گرفت؟

پاسخ به این سوال مثبت است و چنانچه افراد مهاجر بتوانند با ویزای کار وارد کشور نیوزلند شوند و قرارداد کاری منعقد کنند، می‌توانند همسر و فرزند زیر ۱۸ سال را با خود همراه کنند. توجه داشته باشید که ارائه مدارک ازدواج، اثبات تمکن مالی و مواردی از این قبیل برای صدور ویزای همراه ضرورت دارد. کارآفرینی در نیوزلند مزیت های بیشماری دارد.

مدارک لازم برای صدور ویزای کار

چنانچه شما قصد دارید تا از طریق کار برای مهاجرت به نیوزلند اقدام کنید، باید دارای مهارت شغلی، مدرک تحصیلی مرتبط، نمره زبان مناسب و شرایط سنی خاصی باشید. علاوه بر موارد نام برده شده داشتن حداقل ۱۰۰ امتیاز امکان دریافت ویزای کار نیوزلند را برای شما دو چندان می‌کند.

موارد تکمیلی در خصوص کار در نیوزیلند

چنانچه شما بتوانید ویزای نیروی متخصص کشور نیوزلند را دریافت کنید و وارد خاک این کشور شوید، مجوز کار قانونی تمام وقت را دریافت خواهید کرد. شما به عنوان یک نیروی کار قانونی می توانید از سایت‌ها، موسسات کاریابی و دفاتر حقوقی مطمئن برای یافتن شغل مورد نظر خود پیگیری‌های لازم را انجام دهید. یکی از ساده ترین کارها این است که شما برای موسسات کاریابی مدارک لازم در خصوص مهارت و مدارک شخصی خود را ارسال کنید و پس از دریافت تأییدیه از جانب کارفرما، دیگر مراحل مربوط به مهاجرت کاری را انجام دهید.

نکته حائز اهمیت در خصوص افرادی که با ویزای کار وارد کشور نیوزلند می شود این است که، این افراد در مدت زمان دو سال می توانند کار متناسب با رشته تحصیلی و تخصص خود را پیدا کنند.

با بهترین مشاغل کشور نیوزلند آشنا شوید

در این بخش از مقاله به برخی از رشته های محبوب و پر درآمد کشور نیوزلند اشاره خواهد شد تا شما در خصوص کار در نیوزلند با افق دید وسیع تری در انتخاب بزنید.

وکالت

کشور نیوزلند از بازار کار و موقعیت‌های شغلی متعددی در خصوص رشته وکالت و زیر شاخه های آن برخوردار می‌باشد. میانگین حقوق دریافتی یک وکیل در کشور نیوزلند حدود ۷۵.۶۸۰ دلار معرفی شده است. البته توجه داشته باشید که میزان تبحر و سابقه شما در خصوص زمینه مالی و آشنایی شما با قوانین مالیاتی، مسئله ای است که می تواند حقوق دریافتی تان را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

مهندسی

کشور نیوزلند شرایط نسبتا مناسبی را برای مهندسان فراهم آورده و سالانه پذیرای بسیاری از مهندسین با تخصص های گوناگون از سراسر جهان می باشد.مهندسی نرم‌افزار یکی از پر مخاطب ترین زیر شاخه های رشته مهندسی ست که در کشور نیوزلند از بازار کار نسبتا مناسبی برخوردار می باشد. متوسط حقوق  یک مهندس نرم افزار در این کشور به بیش از ۷۶.۴۷۰ دلار می رسد.

مهندسی نفت و گاز نیز از دیگر زیر شاخه های محبوب و پرطرفدار در کشور نیوزلند به شمار می رود. از آنجا که در این کشور منابع متعدد نفتی وجود دارد مهندسین در این کشور از شرایط کاری نسبتا مناسبی برخوردارند. میانگین حقوق دریافتی یک مهندس نفت و گاز در این کشور حدود ۸۰.۱۲۰ دلار تخمین زده شده است.

حسابداری

حسابداری در صدر جدول رشته هایی است که در سراسر جهان از بازار کار مناسبی برخوردار می باشند. کشور نیوزلند نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای حساب داران امکانات مناسبی را در نظر گرفته است.
چنانچه شما در زمینه مشاوره مالی، مدیریت مالی و حسابداری در شرکت‌های بزرگ مشغول شوید طبیعتاً حقوق بیشتری را دریافت خواهید کرد. متوسط درآمد یک حسابدار در کشور نیوزلند حدود ۸۱.۸۸۰‌ دلار خواهد بود.

مشاوره املاک

از آنجایی که کشور نیوزلند با روند افزایشی جمعیت مواجه است، این شغل یکی از مواردی است که می تواند درآمد زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. میانگین حقوق دریافتی شغل مشاوره املاک در این کشور حدود‌۸۳.۲۰۰ دلار تخمین زده شده است. در ادامه این بخش از مقاله تعدادی از مشاغل محبوب همراه با متوسط حقوق دریافتی سالانه آنها به شما ارائه خواهد شد.

نام شغلمیزان حقوق دریافتی
معلم۹۹ هزار دلار نیوزیلند در سال
پرستار۸۳ هزار دلار نیوزیلند در سال
معمار۹۰ هزار دلار نیوزیلند در سال
طراح۵۶ هزار دلار نیوزیلند در سال
مدیر بازاریابی۱۷۷ هزار دلار نیوزیلند در سال
مدیر ساخت و ساز۱۱۴.۹۳۰ دلار نیوزلند در سال

آیا تحصیلات در میزان حقوق دریافتی موثر است؟

در همه کشورهای جهان تحصیلات در بسیاری از رشته ها و مشاغل، تاثیر مستقیمی بر میزان حقوق دریافتی دارد. به عنوان مثال در کشور نیوزلند کارکنان با مدرک لیسانس ۲۴ درصد حقوقی بیشتر از افراد شاغل با مدرک دیپلم دارند و در مقابل افراد با مدرک کارشناسی ارشد و دکترا به ترتیب ۲۹ و ۲۳ درصد بیشتر حقوق دریافت می کنند.

تاثیر تجربه و سابقه کار بر میزان درآمد

چنانچه شما به عنوان یک فرد متخصص با ۲ تا ۵ سال سابقه و تجربه در این کشور مشغول به کار شوید، حدود ۳۲ درصد بیشتر است تازه کار ها حقوق دریافت می کنید. اگر میزان تجربه شما به بیش از ۵ سال برسد متوسط حقوق دریافتی تان حدود ۳۶ درصد افزایش پیدا خواهد کرد و اگر این میزان تجربه از مرز ۱۰ سال عبور کند با افزایش ۲۱ درصدی حقوق مواجه خواهید شد.

با برخی از قوانین کاری در نیوزیلند آشنا شوید.

  • ساعت کار در کشور نیوزلند حدود ۴۰ ساعت در هفته است و روزهای کاری در این کشور از دوشنبه تا جمعه تعریف شده است. ساعت آغاز کار در هشت و نیم صبح می باشد و در این میان زمان کوتاهی برای استراحت نیز در نظر گرفته می شود.
  • در خصوص تبعیض جنسیتی باید گفت که هرگونه آزار و اذیت نژادی و جنسیتی برخورد غیر قانونی قلمداد شده و در صورت بروز، امکان پیگیری قانونی به طور جدی وجود خواهد داشت.
  • در کشور نیوزلند سن قانونی و رسمی برای بازنشستگی وجود ندارد اما عموماً افراد تا ۶۵ سالگی در این کشور مشغول به کار خواهند بود.
  • چنانچه شما به عنوان یک کارمند در کشور نیوزیلند مشغول به کار شوید، می‌توانید حداقل چهار هفته در سال را مرخصی دریافت کنید و علاوه برآن، این امکان را خواهید داشت تا یک هفته از این مرخصی را با پول نقد معاوضه کنید. خالی از لطف نیست که بدانید در تقویم رسمی این کشور ۱۱ روز تعطیل رسمی وجود دارد که می توانید برای گذراندن اوقات فراغت خود برنامه ریزی های لازم را انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی در خصوص دریافت ویزای کار نیوزلند و چگونگی مهاجرت کاری به این کشور با تیم حرفه‌ای و متخصص اصطهباناتی در ارتباط باشید. شما عزیزان میتوانید از طریق مراجعه حضوری به شعب قانونی این موسسه و یا از طریق تماس تلفنی موارد مد نظر خود را جویا شوید.

سوالات متداول در مورد کار در نیوزلند

آیا متقاضی کار در نیوزلند هستید؟ اگر قصد اخذ ویزا و مهاجرت کاری به این کشور را دارید، می‌توانید پاسخ برخی از سوالات خود را در بخش زیر بیابید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های قرار داده شده در وبسایت تماس حاصل فرمائید.

آیا برای کار در نیوزلند مدرک زبان لازم است ؟

بله می بایست مدرک زبان آیلتس داشته باشید.

تا چه سنی می توان برای کار در نیوزلند اقدام کرد؟

بهتر است سن زیر 40سال باشد.

منقاضی کار در نیوزلند اجازه بردن همراه را دارد؟

معمولا بعد از مدتی اجازه مهاجرت به همسر و فرزند داده می شود.

وضعیت مرخصی برای شاغلین در نیوزلند چگونه است؟

یکی از مزایای کار در نیوزلند، تعداد روزهای مرخصی است که با استانداردهای بین المللی مطابقت دارد. مدت زمان مرخصی مشخص شده برای سفر به خارج از کشور و یا دیدار خانواده نیز بسیار مناسب می باشد. حداقل مرخصی 4 هفته در سال است و در صورتی که قصد استفاده از مرخصی خود را نداشته باشید، معادل آن به حقوق شما اضافه خواهد شد. علاوه بر این 11 روز تعطیل رسمی در سال وجود دارد.

ویزای کاری نیوزلند به چه صورت است؟

ویزاهای کاری مهارت های اساسی (Essential Skills work visas): این ویزاها برای اقامت موقت طراحی شده اند. مدت و شرایط ویزا بستگی به شرایط شغل پیشنهادی، حقوق و دستمزد و شرایط بازار کار شما دارد.

ویزاهای کاری برای اقامت (work to Residence visas): دو نوع اصلی از ویزاهای کاری منجر به اقامت وجود دارد که شما را قادر می سازد تا در نیوزیلند کار کنید و پس از آن با حداقل 24 ماه کار کردن در آن شغل می توانید برای یک ویزای اقامت درخواست کنید.

چه مدارکی برای ویزای کار نیوزلند لازم است ؟

ترجمه همه مدارک به زبان انگلیسی: اگر شما گواهی پزشکی یا گواهی مبنی بر عدم سوءپیشینه ارائه کرده اید که به زبان انگلیسی نیستند، باید ترجمه های قابل تایید را ارائه کنید. ترجمه های انگلیسی باید با مراجع زیر انجام شود: سرویس ترجمه دپارتمان امور داخلی نیوزیلند و یا سفارت یا کمیسیون عالی و یا شرکت ترجمه رسمی یا خصوصی.

گرفتن گواهی های پزشکی: با توجه به زمان اقامت شما در نیوزیلند و اینکه از کدام کشور می آیید، شما باید گواهی های پزشکی ارائه کنید که از این مدارک می توان به گرفتن عکس رادیولوژی از قفسه سینه از یک دکتر مورد تایید مهاجرت نیوزیلند اشاره کرد.

اثبات هویت و شخصیت خوب اجتماعی: شما باید یک عکس، پاسپورت و دیگر اطلاعات هویتی خود را ارائه نمایید.عکس شما زمانی پذیرفته می شود که توسط یک عکاس حرفه ای یا تجارتی که عکس های پاسپورتی می گیرد، گرفته شده باشد.

درخواست نامه های کاغذی: عکسی که با درخواست نامه کاغذی ارائه می شود باید 33 میلی متر عرض و 45 میلی متر طول داشته باشد. دیگر دستورالعمل ها بر روی فرم های درخواست نامه کاغذی قرار دارد.

آیا مدرک تحصیلی برای ویزای کار نیوزلند تاثیر دارد؟

بله ، بهتر است حداقل مدرک لیسانس را داشته باشید.

سابقه کار مرتبط با رشته برای ویزای کار نیوزلند مهم است؟

قطعا سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی تاثیر دارد و چون ویزای کار نیوزلند سیستم امتیاز بندی دارد ، قطعا سابقه کار بیشتر شانس شما را برای ویزای کار نیوزلند بیشتر می کند.

میزان حقوق شاغلین در نیوزلند چقدر است؟

بر اساس آخرین اطلاعات شرکت، 74،965 دلار می باشد.

آیا در نیوزلند برای مهاجرت فرصت های شغلی کافی وحود دارد؟

کشور نیوزیلند با داشتن اقتصادی پویا در کنار نرخ پایین مالیات و داشتن فرصت های شغلی بسیار در مقایسه با سایر کشورهای پیشرفته، موفق شده است که بستر بسیار مناسبی را جهت کار و سرمایه گذاری فراهم نماید. از طرفی دولت نیوزیلند در سال های اخیر با فراهم کردن امکانات رفاهی فراوان در پی جذب نیروهای کار متخصص می باشد.

آیا به شاغلین مالیات تعلق می گیرد؟

بله، با توجه به نوع شعل شما میزان مالیات متفاوت می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

60 دیدگاه برای “کار در نیوزلند و دریافت ویزای کار

  1. رضا** گفت:

    سلام میخواستم بدونم برای گرفتن ویزای کاری از آلمان یا نیوزلند یا کشورهای دیگه اگه معافیت پزشکی سربازی داشته باشم مشکلی پیش میاد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      برای اخذ ویزای کاری هر کشور باید گواهی سلامت جسمی ارائه دهید. در صورتیکه گواهی را ارائه دهید، مشکلی پیش نمی آید.

  2. پویا گفت:

    سلام من دندانپزشک عمومی هستم با ۲۹ سال سن – مدرک زبان ایلتس ندارم ولی در تا اسفند می گیرم می خواستم برای کار و اقامت برم نیوزلند آیا شرایطش برای من هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای ادامه تحصیل و یا کار در نیوزلند باید آزمون تاییدیه مدارک تحصیلی را با موفقیت پشت سر بگذارید.

  3. حسن پرکان گفت:

    سلام من ۲۹ سال سن دارم
    کارشناسی عمران ساختمان، سه سال سابقه کار مهندسی پروژه بعد از گرفتن لیسانس دارم ، در حال گذروندن دوره زبان هستم ، دارای گواهینامه جوشکاری فلزی هستم و مسلط ، دارای گواهینامه جوشکاری لوله های پلی اتیلن هستم و مسلط، مسلط به تاسیسات صنعتی هستم، سابقه کاریم بیشتر گرایش صنعتی داره، دارای گواهینامه موتور و ماشین هستم با قابلیت رانندگی کامیون، ایا میتونم ویزای کاری بگیرم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای اخذ ویزای کاری نیوزلند باید در سیستم امتیازبندی قرار بگیرید که در این سیستم مدرک زبان، سابقه کار با بیمه، سن و مدرک تحصیلی شما مورد ارزیابی قرار می گیرد.

  4. داود گفت:

    با سلام من کارشناس ارشد پرستاری از دانشگاه تیپ یک دولتی هستم
    دوره کارشناسی نیز دولتی بودم
    متاهل هستم
    جهت ویزای کار نیوزلند لطفا راهنمایی میکنید
    با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  5. محبوبه ص گفت:

    سلام من 31 سالم و لیسانس حسابداری دارم و حدود 8سال سابقه بیمه معتبر و همسرم هم مهندس نقشه برداری و تقریبا 14سال سابقه کاری مرنبط و دارای 2فرزند شانس مهاجرت به نیوزلند و یا استرالیا داریم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای اخذ ویزای کاری نیوزلند و یا استرالیا، نیاز به قرارگیری در سیستم امتیازبندی دارید که برای اینکه امتیازات شما به حد نصاب برسد، میبایست مدرک زبان ارائه دهید.

  6. لنا گفت:

    با سلام بنده ۳۶ سال دارم با سابقه تدریس زبان انگلیسیبه مدت بیش از ۱۰ سال و فوق لیسانس زبان و‌ادبیات انگلیسی به نظرتون برای نیوزلند میتونم ویزای کار بگیرم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای اخذ ویزای کاری نیوزلند باید در سیستم امتیاز بندی قرار بگیرید و امتیازات شما به حد نصاب برسید. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما از طریق شماره های ذکر شده در سایت در ارتباط باشید.

  7. ساسان زارع گفت:

    سلام ساسان هستم از شیراز پیام میزارم.
    کارشناسی مهندسی IT با معدل 16.50 دارم سنم 29 سال سابقه ی بیمه 4 سال به عنوان کارشناس IT در شرکت mvm و cherry ٰ همچنین سابقه ی کار به عنوان کارشناس شبکه در کارخانه ی چوبریزان پارس سومین کارخانه ی بزرگ در زمینه ی اغشته کردن ورق های ام دی اف در خاورمیانه و دارای مستند تایید از سازمان صنعت بین المللی و همچنین مدرک ایلتس با نمره ی 9.5 و تسلط به دو زبان برنامه نویسی روز در دنیا php و C++ و همچنین طراح و ابداع کننده ی اولین اپلیکیشن سفارش انلاین میوه در شیراز و اهواز و همچنین به عنوان طراح و کد نویس پررژوِه ی بزرگ برج انلاین در کشور و برای اولین بار در دنیاٰٰ دارای مدرک بین المللی میکروتیک زیر نظر شرکت میکروتیکٰ تسلط به انواع شبکه های کامپوتری و تقویت سیگنالهای ارتباطی بین سازمانها(local area)
    مختصری از رزومه ی کاری بنده هستش به نظرتون اقامت نیوزلند بهم تعلق میگیره با این شرایط؟ چون به این کشور بسیار علاقه مندم…
    مرسی از پاسخگوییتون…..

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، شرایط شما برای قرارگیری در سیستم امتیاز بندی نیوزلند و اخذ ویزای کاری این کشور مناسب است.

  8. نجاتی گفت:

    باسلام بنده مرد و 34سال سن دارم لیسانس دولتی رشته فیزیک اتمی دانشکاه یاسوج و ارشدم آزاد علوم و تحقیقات با معدل 16.53 بدون مدرک زبانم فعلا که دارم میخونم اول از همه میخاسم بدونم بازار کار این رشته با شرایط بنده به چه صورت میباشد چونکه اول کار بعد ادامه تحصیل برام مهمه.
    سپاسگذار از راهنماییتون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای دریافت ویزای کاری نیوزلند باید در ابتدا در سیستم امتیازبندی قرار بگیرید.

  9. علی اکبر محمدی گفت:

    سلام
    بنده با مدرک فوق لیسانس 42 ساله و دارای 18 سال سابقه کاری (محقق و مدرس دانشگاه) در زمینه زنبورعسل فعالیت دارم و از چند شرکت نیز درخواست کار دارم ولی متاسفانه ویزا کاری ندارم، خواهشمندم راهنمایی بفرمائید.

  10. hamid گفت:

    سلام خسته نباشید.من با سن 36 و مدرک لیسانس it از پیام نور میتونم اقدام کنم.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام ممنونم
      بله می توانید به مراکز ارائه دهنده خدمات مربوط به شغلتان درخواست دهید تا دعوت نامه کاری را در صورت قبولی برایتان ارسال کنند

  11. مشاور مهاجرت کاری گفت:

    با سلام
    پیشنهاد می شود برای روش هایی غیر از روش کاری برنامه ریزی نمایید.
    شما همچنین می توانید از طریق سرمایه گذاری و یا خرید ملک در کشور های دیگر، اقامت بگیرید.

  12. سمانه ارشدی گفت:

    سلام
    من خانم ۳۷ ساله هستم. در رشته تربیت بدنی فارغ التحصیل شدم و ده سال سابقه کار در کشتیرانی خارجی را دارم.میتونم skill worker نیوزلند یا کانادا بگیرم؟ مدرک آیلتس ندارم.
    لازمبه ذکر است خواهر من مقیم کانادا هستند.

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در صورتی که مدرک آیلتس جنرال با نمره 7 به بالا، نتوانید ارائه کنید، پیشنهاد می شود از طریق اسکیل ورکر اقدام نفرمایید.
      برای مهاجرت به کانادا، می توانید با شرکت در دوره کالج و گرفتن مدرک ب2 فرانسوی در حین یا قبل از تحصیل، می توانید اقامت بگیرید که برای شرح توضیحات بیشتر نیز می توانید با شماره تماس های مندرج در پایان هر صفحه سایت تماس حاصل کنید و از مشاوره های رایگان تلفنی، بهره مند شوید.

  13. مهیار گرامی گفت:

    سلام
    من فوق لیسانس کامپیوتر هوش مصنوعی دارم
    ۵ سال سابقه بیمه تامین اجتماعی و رزومه مشاوره شرکت های اروپایی در ایران
    ایلتس ۷.۵ جنرال
    می تونم اسکیل ورکر نیوزیلند بگیرم ؟

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      منظور از سابقه بیمه، تاییدیه ای برای سابقه ی کار شماست.بیمه کاری نیاز است.
      البته با توجه به داشتن نمره آیلتس بالا، اگر سن شما مناسب باشد و راه حلی برای بیمه یافت شود، امکان ویزا شدن بسیار بالا میرود.
      درصورتی که موفق به کسب نمره آیلتس 8 شوید این امکان فراهم می شود.

  14. مجتبی حبیبی گفت:

    با سلام
    بنده 34 ساله و متاهل و کارشناسی ارشد نانو الکتریک از دانشگاه دولتی با معدل بالای 17 هستم 5 سال سابقه بدون بیمه و یکسال با بیمه دارم آشنایی با زبان در حد مبتدی است و همسرم کارشناسی ارشد مخابرات میباشد و در زمینه نرم افزارها و پروژه های عملی برقی تخصص لازم را دارم لطفا در زمینه مهاجرتراهنمایی بفرمایید. ممنون

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      برای مهاجرت کاری، پارامترهای سن، تحصیلات، مدرک زبان، سابقه ی کار با بیمه و چند مورد خاص دیگر مورد بررسی قرار میگیرد.
      در صورت وجود تمکن مالی از طریق تحصیل، سرمایه گذاری و یا خرید ملک برای مهاجرت به خارج از کشور، اقدام نمایید.

  15. زینب گفت:

    سلام من 34 سالمه کارشناسی ارشد صنایع غذایی گرایش تکنولوژی مواد غذایی دارم دانشگاه آزاد کارشناسیم هم گوشت وفراورده های گوشتی بوده کاردانیم هم بهداشت مواد غذایی وفراورده های دامی همسرم هم کارشناسی بهداشت مواد غذایی داره ویه پسر دارم میتونم از چهراهی اقامت نیوزلند زو بگیرم سرمایه زیادی هم نداریم کل سرمایمون 250میلیونه

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در صورتی که آیلتس بیشتر از 7 ندارید، کشور های دیگر را مورد بررسی قرار دهید.

  16. محمدمهدی امیدی گفت:

    باسلام
    متاهل هستم ۳۲ ساله وجوشکارپتروشیمی وساختمانی آیا امکان داره ویزا کار بگیرم

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      برای مهاجرت کاری به نیوزیلند، با توجه به پارامتر های سن،تحصیلات،مدرک زبان انگلیسی، سابقه ی کار با بیمه و خانواده به شما امتیازاتی تعلق میگیرد که وضعیت مجوز جهت مهاجرت را تعیین می کند.

  17. نوید عسلی گفت:

    انگلیسی در حد مبتدی هست.
    الان با شرایطی که براتون گفتم برای مهاجرت به نیوزلند,چیکار میتونم بکنم

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام مجدد
      پیشنهاد میشود کشور های دیگر را مورد بررسی قرار دهید.با شرایطی که فرمودید نمره ی حداقلی را دریافت نخواهید کرد.

  18. شهرام احدی گفت:

    سلام ، ببخشید بنده آقایی 43 ساله، با فوق لیسانس برق و قدرت با 18-19 سال سابقه کار ، میتونم با این شرایط برای ویزای کار نیوزیلند اقدام کنم

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      برای مهاجرت به نیوزیلند، این کشور جدول امتیاز بندی تعریف کرده است و بر اساس سن، تحصیلات، میزان تسلط به زبان انگلیسی، سابقه ی کار داخل و خارج از این کشور البته به همراه سنوات بیمه و چند معیار دیگر، به شما نمره ای تعلق می گیرد و بر اساس این نمره ادامه تایید یا عدم تایید ویزا صورت میگیرد.

  19. باسلام
    من لیسانس مکانیزاسیون ماشین های کشاورزی هستم,و متخصص نصب انواع درب های اتوماتیک,که کارگاه دارم.و متاهل هستم,با 25 سال سن
    لطف کنید به چقدر هزینه و با چه شرایطی میشه مهاجرت کرد

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      برای مهاجرت شما، روش ها و کشور هایی با شرایط متفاوتی وجود دارند.
      اگر مقصد ذهنی شما نیوزیلند می باشد، باید گفت که این کشور برای مهاجرت دارای یک جدول امتیاز بندیست، که متناسب با پارامتر های مشخص شده به شما نمره ای تعلق می گیرد.سن، تحصیلات، میزان تسلط و مدرک زبان انگلیسی و سابقه ی کار در داخل و خارج نیوزیلند به صورت مجزا، دارای امتیاز های خاص خود می باشد.لازم به ذکر است که بحث تمکن مالی برای مهاجرت، مسئله ای غیر قابل اغماض، می باشد.

  20. آزیتا جوادی گفت:

    سلام . ممنون از راهنمایی های خوبتون . در پاسخ یکی از دوستان گفتین برای مهاجرت از طریق سرمایه گزاری ، نیاز به سرمایه نیست . آیا مدرک یا شرایط خاصی باید داشت ؟

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      عرض شد سرمایه ی شما هزینه نمی شود و از ابتدا در اختیار متقاضی می باشد.
      در بسیاری از کشور ها , سرمایه گذاری به این صورت انجام می شود که یا ابتدائا مبلغی از سرمایه گذار به صورت بلا عوض گرفته می شود و یا مبلغ سرمایه گذاری شده به مدت یک سال یا بیشتر بلوکه میشود, سپس در اختیار متقاضی قرار میگیرد.

    2. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      عرض شد سرمایه ی شما هزینه نمی شود و از ابتدا در اختیار متقاضی می باشد.
      در بسیاری از کشور ها , سرمایه گذاری به این صورت انجام می شود که یا ابتدائا مبلغی از سرمایه گذار به صورت بلا عوض گرفته می شود و یا مبلغ سرمایه گذاری شده به مدت یک سال یا بیشتر بلوکه میشود, سپس در اختیار متقاضی قرار میگیرد.

  21. زینب خلیلی گفت:

    با سلام من ۳۶ ساله و کارشناس پرستاری و ۴سال سابقه کار،همسرم لیسانس مدیریت بازرگانی و۳سال سابقه کار،آیا میتونیم برای نیوزلند اقدام کنیم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      از لحاظ امکان سنجی، بله می توانید اما باید در نظر داشته باشید که شاید نتوانید به صورت همزمان اقدام کنید و نیاز باشد به صورت فردی عمل نموده و برای شخص دوم نیز پس از اخذ ویزای کار، درخواست اقامت دهید.

  22. ایوب گفت:

    با سلام و خسته نباشید..
    من ۲۸ سالمه و در شرکت ملی نفتکش مشغول به کار هستم البته بروی کشتیهای نفتی.و دارای ۳سال سابقه کار.مدرک ایلتس ندارم ولی مدرک اموزشگاهی دارم.تمام مدارک تخصصیم به روز هستند.و سرمایه خوبی هم دارم البته ن چندان زیاد.من میتونم برای ویزای کاری در نیوزیلند اقدام کنم؟؟؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      جهت اخذ ویزای کار باید در سیستم امتیازبندی نیوزلند موفق به کسب امتیازات مناسب شوید، لطفا رزومه خود را برای مشاورین موسسه ارسال فرمایید.

  23. نرجس رستگار گفت:

    بر حسب تجربه کاری شما کدام کشوری که از لحاظ سطح رفاه بالا و درامد بالایی داشته باشد را پیشنهاد میکنید

  24. mahdi گفت:

    با سلام بنده لیسانس IT از دانشگاه علمی کاربردی دارم و 24 سال سن در ضمن در دریافت مدرک بین الملی مایکروسافت و CEH هستم ایا امکان اقدام برای مهارجرت نیوزلند رو دارم ؟؟؟؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      بله می توانید از طریق تحصیل در نیوزلند و همچنین در صورتی که شرایط لازم را داشته باشید از طریق اخذ ویزای کار و همچنین تحصیل دوره های کار و تحصیل نیوزلند جهت مهاجرت به این کشور اقدام فرمایید.

  25. نرجس گفت:

    سلام من دانشجوی دکتری حسابداری با 6 سال سابقه کار و همسرم فوق لیسانس شیمی فیزیک با 10 سال سابقه کاری است برا مهاجرت کدام کشور بهتر است

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      کشورهای زیادی می توانید اقدام فرمایید، بهتر است روش مهاجرت تحصیلی و کاری را انتخاب فرمایید.

      1. نرجس گفت:

        کدام کشور را پیشنهاد میکنید شما بر اساس تجربه خودتان که از لحاظ سطح رفاهی بالا و خوب باشد

        1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

          با سلام
          انتخاب کشور طبق نظر شماست، جهت دریافت اطلاعات بیشتر بهتر است با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید.

  26. آرامی گفت:

    با سلام و عرض خسته نباشید. ممنون از راهنماییهای کاملتون برای هموطنانمون
    سوال من اینه که اگه ما از طریق ثبت شرکت توی نیوزلند اقدام کنیم آیا هزینه ثبتمون برگشتنی هست یا خیر ؟؟
    بنده لیسانس متالوژی هستم و نآظر جوش در پروژه های کشورمون هستم و 13 سال سابقه کار دارم . خانمم دانشجوی دکتری زبان و ادبیات فرانسه هست و سال دیگه تزش رو اراءه میده و دارای سابقه حدود 9 سال بیمه و سن 36 سال .آیا ما میتونیم برای اسکیل ورکر کانادا اقدام کنیم از طریق شما یا خیر ؟؟
    یه فرزند سه ساله هم داریم .
    ممنون از پاسخ گویی شما

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      اصلاً نیوزلند روشی جهت اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت ندارد. اگر منظور شما اقدام از طریق سرمایه گذاری است، در این روش هزینه مصرف نمی شود و از ابتدا مبلغ سرمایه گذاری نیوزلند در اختیار متقاضی است.
      بابت سوال دوم هم اینکه شانس شما جهت اقدام برای اسکیل ورکر کانادا ضعیف است، البته قوانین اسکیل ورکر کانادا برای سال 2017 احتمالاً تغییراتی خواهد داشت.

  27. مرتضی عزتی گفت:

    سلام ببخشید
    من 30 سال دارم و دکتری تخصصی دامپزشکی میخونم در دانشگاه تهران . همسرم هم همینطور.
    سابقه کار بدون بیمه دارم
    میتونم برای پرستار دامپزشک اقدام کنم؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      بله می توانید البته باید مدرک شما معادلسازی و امتیازات لازم را کسب کنید.

  28. مینا تقوی گفت:

    سلام.من 33 ساله هستم و کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی با معدل بالای 18 دارم. حدود 10 سال هم سابقه تدریس زبان انگلیسی. آیا شانس دریافت اقامت در نیوزلند را دارم.

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      رشته شما از جهت اقدام برای مهاجرت کاری به نیوزلند رشته مناسبی نیست، بهتر است از طریق تحصیل دوره های فنی حرفه ای در نیوزلند یا تحصیلی اقدام فرمایید.

  29. رخبر گفت:

    باسلام من 30سالم هست پرستارهستم مدرکمو از دانشگاه سراسری قزوین با 6سال سابقه ی کار و شوهرم کارشناس ازمایشگاه هستن برای مهاجرت کاری به نیوزیلند چقد شانس داریم وچقد طول میکشه

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      رشته پرستاری از جمله رشته هایی است که فعلاً بسیار مورد نیاز این کشور است، مهاجرت پرستاران به نیوزلند گزینه مناسبی است. جهت اقدام باید مدرک خود را معادل سازی یا همان rn کنید.

  30. reza گفت:

    سلام ببخشید مزاحم شدم
    ۲۷ سال دارم مجرد لیسانس معماری
    آیا شما میتوانید برای من ویزای کار بگیرید و مبلغ چقدر است ؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      لطفاً بفرمایید هدف شما اخد ویزای کار کدام کشور است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *