تابعیت و اقامت در دانمارک

قانون تابعیت و اقامت دانمارک راه های اخذ اقامت دانمارک چگونه است ؟ ایا کودک با تولد در کشور دانمارک، از اتباع کشور دانمارک محسوب می شود و میس تواند اقامت دانمارک کسب کند ؟ چه مدت ماندن در کشور دانمارک موجب اخذ اقامت دانمارک می شود؟ آیا با ازدواج هم می توان اقامت دانمارک را به دست آورد؟

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دانمارک یکی از کشور های اروپایی و عضو اتحادیه شینگن می باشد، ویزای کار دانمارک یکی از بهترین روش های مهاجرت به دانمارک و اخذ اقامت دانمارک است. کشور دانمارک کشوری پهناور می باشد و با توجه به برنامه های خاص مهاجرتی مورد نظر بسیاری از افراد است. چنانچه نیاز به کسب اطلاعات بیش تر در زمینه اقامت دانمارک را دارید می توانید مطلب زیر را مطالعه فرمایید.
این ها سوالاتی هستند که در این مقاله سعی شده است بدان آن ها پاسخ داده شود. مقاله حاضر به کوشش مشاورین اقامت دانمارک موسسه حقوقی توسعه گران مهر، آماده شده است.

تابعیت و اقامت در دانمارک

مقررات تابعیت دانمارک مبتنی بر قانون کشور دانمارک می باشد.
راه های گرفتن تابعیت دانمارک
اخذ تابعیت دانمارک ممکن است به وسیله یکی از راه های زیر به عمل اید :

1.

اخذ تابعیت دانمارک از طریق تولد

تولد در خاک دانمارک باعث به دست آوردن تابعیت ان کشور نمی گردد مگر انکه پدر و مادر طفل نامعلوم باشند.

2.

اخذ شهروندی دانمارک از طریق اصل خون (نسب)

طفلی که یکی از والدین وی تبعه دانمارک باشد بدون توجه به کشور محل تولد وی، تبعه دانمارک محسوب می شود . البته اطفالی که فقط مادرشان دانمارکی است و قبل از ژانویه 1979 به دنیا آمده باشند باید برای به دست اوردن تابعیت دانمارک اقدام نمایند.

3. اخذ اقامت دانمارک از طریق درخواست

تحصیل و اخذ تابعیت دانمارک

ممکن است تابعیت دانمارک در صورت وجود شرایط زیر حاصل شود:

  1. 1.شخصی که به مدت هفت سال به طور مداوم در خاک دانمارک اقامت داشته باشد
  2. 2.شخصی که بتواند با مدارک ثابت کند که تابعیت قبلی خود را از دست داده است.

تابعیت مضاعف کشور دانمارک

در قانون تابعیت دانمارک، تابعیت مضاعف شناخته نشده است. مگر برای افراد زیر :
1. اتباع دانمارکی که با بیگانگان ازدواج نموده اند وقانون کشور همسر، ترک تابعیت دانمارک را شرط نکرده باشند .
2. طفلی که از والدین دانمارکی در خارج متولد شده باشد وتابعیت کشور محل تولد خود را کسب کرده باشد تا سن 22سالگی ممکن است دارای تابعیت مضاعف باشد ولی بعد از 22سالگی باید یکی از تابعیت های خود را انتخاب کند، در غیر این صورت تابعیت دانمارکی خود را از دست خواهد داد.

از دست دادن تابعیت دانمارک

1. ترک تابعیت دانمارک
ترک تابعیت دانمارک بر اساس تقاضای شخص، در قانون تابعیت اجازه داده شده است ، مشروط بر اینکه متقاضی مدرکی دال بر اخذ تابعیت کشور دیگری را ارائه نماید وهمچنین تقاضای خود را مبنی بر ترک تابعیت به دولت ارائه نموده باشد که در این صورت ، اجازه نامه ترک تابعیت وی صادر خواهد شد.

2. سلب تابعیت دانمارک
سلب تابعیت دانمارک در صورتی امکان دارد که شخص بصورت اختیاری تابعیت کشور دیگری را کسب کرده باشد.

اخذ تابعیت دانمارک از طریق ازدواج

در صورتی که یکی از طرفین در ازدواج تابعیت دانمارک داشته باشد شخص دوم می تواند برای گرفتن تابعیت دانمارک اقدام کند . چنانچه پیگیری گرفتن تابعیت به درستی دنبال شود ویک پایه صحیح حقوقی داشته باشد قطعا این ازدواج منتهی به اخذ تابعیت می شود . در این موارد باید درخواست وپرونده ارائه دهید تا موفق به اخذ تابعیت کشور دانمارک شوید.

سایت مهاجرت به دانمارک می تواند اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهد. مشاورین موسسه حقوقی توسعه گران آماده پاسخگویی به سوالات شما پیرامون انواع ویزا دانمارک، اقامت دانمارک و کسب تابعیت می باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

68 دیدگاه برای “تابعیت و شهروندی دانمارک

  1. محسن گفت:

    با سلام ،خسته نباشید،فارغ التحصیل رشته پرستاری ۵ سال سابقه کار اما مدرک زبان ندارم، با توجه به نداشتن مدرک زبان ایلتس با تافل امکان مهاجرت برا کادر درمان( پرستاری)به کشور دانمارک امکان داره؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      خیر، متاسفانه برای مهاجرت کادر درمان به دانمارک نیاز به تسلط به زبان دانمارکی دارید.

  2. ساغر گفت:

    با سلام من دانشجوی سال اخر دندانپزشکی هستم میخواستم برای تخصص و‌در عین حال کار کردن به کشور دانمارک مهاجرت کنم اقامت کاری میشه بگیرم یا تحصیلی و اینکه حقوق یکی مثل من حالا برا شروع کار اگه اجازه بدن چند کرون میشه ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      بله، کشور دانمارک به فارغ التحصیلان رشته دندانپزشکی ویزای کاری ارائه می دهد.

  3. بهناز گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده و همسرم برای اخذ ویزای کاری پزشکان برای دانمارک اقدام کردیم. گرفتن تابعیت و پاسپورت دانمارک برای ما به چه شرایطی داره؟ و این که گفته میشه برای دانمارک قوانین سختگیرانه برای اعطای تابعیت به خارجی ها وجود داره درسته یا خیر؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      با اخذ ویزای کاری گروه درمان دانمارک پس از 5 سال می توانید برای اخذ اقامت دائم اقدام نمایید و همچنین پس از 3 سال پاسپورت این کشور را دریافت نمایید.

  4. گنجی گفت:

    سلام. من دکتری مدیریت منابع انسانی از دانشگاه دولتی در ایران رو دارم. با استاد در دانمارک به تفاهم رسیدم که به من جاب افر برای ریسرچ اسیستنت بدن. آیا با این جاب افر میتونم ویزای دانمارک رو بگیرم و همسرم رو هم همراه خودم ببرم؟ ایا همسرم حق کار خواهند داشت؟ پروسه گرفتن ویزا چقدر طول خواهد کشید؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای افزایش شانس ویزای جاب آفر خود بهتر است تسلط کافی به زبان کشور دانمارک داشته باشید. تحت عنوان ویزای همراه اجازه کار داده نمی شود؛ اما امکان تغییر ویزای همراه وجود دارد.

  5. پیمان اصانلو گفت:

    سلام خسته نباشید. میخواستم بدونم ارزان ترین کشور هم برای سرمایه گذاری و هم برای زندگی کدوم کشور هستش. ممنون میشم از راهنماییتون.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      شرایط زندگی در هر کشور متفاوت است. شما بهتر است بر اساس شرایط خود مانند میزان سرمایه، هدف، علایق و غیره کشور مورد نظر خود را انتخاب نمایید. می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا با دریافت اطلاعات کامل تر، شما را راهنمایی نمایند.

  6. كامبيز قويمي گفت:

    سلام. بنده رتبه ١ آزمون استخدامي شركت ملي نفت ايران در رشته مهمدسي مكانيك – گرايش تعميرات هستم. داراي مدرك ليسانس مهندسي مكانيك ، فوق ليسانس مهندسي عمران – مهندسي زلزله و دكتري تخصصي مهندسي عمران – مهندسي سازه . داراي ٨ سال سابقه كار در شركت پارس خودرو – گروه خودرو سازي سايپا و پس از آن تا كنون داراي ٤ سال سابقه كار در شركت ملي نفت ايران با حكم رسمي . همچنين همسرم داراي مدرك دكتري دندانپزشكي و داراي ٥ سال عضويت در نظام پزشكي مي باشد. لطفاً راهنمايي بفرماييد براي كدام كشورها و با توجه به رزومه مذكور از طريق چه سناريويي مي توانيم اقدام به اخذ اقامت كنيم . با تشكر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      از طریق رشته تحصیلی همسر خود می توانید برای اخذ ویزای کاری دانمارک اقدام نمایید. از طریق همسرتان به شما نیز ویزای همراه تعلق می گیرد.

  7. محمد رضا انسي دوست گفت:

    سلام خسته نباشين
    بنده مدرك كارشناسي ارشد مديريت مالي دارم و داراي 2 فرزند پسر هستم 10 و 2 ساله – 20 سال هست كه خواهرم مقيم كشور هلند هست از چه طريقي ميتونم اقامت كشور هلند و يا كشوري مناسب با شرايط بنده رو داره اقدام كنم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      شرکت در دوره های زبان هلند یکی از راه های مهاجرت به هلند است. برای مهاجرت به هلند از طریق تحصیل و دوره های زبان می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

  8. علیرضا صومعه گفت:

    سلام من قصددارم با یه خانم ایرانی که تابعیت دانمارکی داره ازدواج کنم ایا بعد از ازدواج همسرم میتونه راحت درخواست اقامت برای من بگیره ایشون هم اونجا دارن کار میکنن هم خونه دارن و اینکه ایشون باید به دولت دانمارک پولی پرداخت کنن یا نه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، با ارائه اسناد معتبر ویزای ازدواج و یا همراه به شما اعطا می گردد.

  9. عسل مظاهری گفت:

    با سلام
    من 29 سالمه و فوق لیسانس میکروبیولوژی دارم.اگر بتونم پذیرش از یه دانشگاه از دانمارک داشته باشم و 3،4 سال دکتری اونجا باشم.چقدر احتمال داره که بتونم اقامت دائم بگیرم؟ منظورم اینه که در چه شرایطی و بعد از چند سال؟ در ضمن همسرم موزیسین و استاد موسیقی هست، در حین تحصیل من به ایشون ویزا و اجازه کار میدن؟
    ممنون از راهنماییتون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای شرایط شما بهتر است برای ویزای کاری گروه درمان دانمارک اقدام نمایید. از طریق ویزای کاری سریعتر به هدف اصلی خود می رسید.

  10. ماري گفت:

    من پزشك عمومي هستم آيا مي تونم براي مهاجرت دانمارك اقدام كنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، به رشته تحصیلی شما ویزای کار یگروه درمان تعلق می گیرد.

  11. شایان شهدین گفت:

    با سلام
    من فوق لیسانس مدیریت فناوری اطلاعات هستم و برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری می خواستم ازتون راهنمایی بگیرم که آیا امکان این وجود داره که بتونم اقامت دائم بگیرم و اینکه عمه و پسر عمه های من حدود 30 سال هست که مقیم دانمارک هستن آیا این موضوع کمکی به من می کنه؟ و اگر ممکنه در مورد هزینه های این اقدام کمی توضیح بدید. متشکرم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      ویزای تحصیلی منجر به اخذ اقامت دائم نمی شود. شما باید ویزای خود را تغییر داده به عنوان مثال کاری و بعد از 5 سال می توانید برای اقامت دائم اقدام نمایید.

  12. میلاد گفت:

    با سلام و خسته نباشید.
    همسر بنده 30 سالشه و لیسانس بیهوشی از دانشگاه علوم پزشکی هستند و 7 سال سابقه کار در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دارند و میخواهیم از طریق ایشان ویزای تحصیلی بگیریم.ایشان بهتره که در چه رشته ای پذیرش بگیرند که به رشته ی فعلیشون نزدیک باشه و بتونه باهاش سرکار هم بره؟
    بنده هم 30 ساله هستم و لیسانس برق از دانشگاه ازاد دارم و همچنین 5 سال سابقه کار در پالایشگاه گازی.
    (در حال کذراندن دوره ی زبان برای آیلتس 6/5 هم هستیم)

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      کشور هایی مانند دانمارک و سوئد برای رشته های کادر درمان اعلام نیاز کرده است که می توانید با توجه به رشته تحصیلی همسر خود برای اخذ این ویزا اقدام نمایید.

  13. صادقی گفت:

    با عرض سلام و وقت بخیر.بنده میخواستم اقامت یه کشور اروپایی برای خود و خانواده ام بگیرم. از نظر تحصیلات کارشناسی ارشد حسابداری هستم . از نظر سابقه کاری ۵ سال سابقه حسابرسی و ۵ سال سابقه بانکی دارم. میزان سرمایه ای که دارم تقریبا ۴۰۰ هزار دلار. ایا امکان گرفتن اقامت واسه بنده هستش.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      با توجه به شرایط و رشته تحصیلی و سابقه کاری شما امکان دریافت ویزای جست و جوی کاری آلمان وجود دارد.

  14. پیمان گفت:

    سلام ووقت بخیر ، من کارشناس پرستاری وهمسرم کارشناس Itهستن وتمایل به مهاجرت به کشورهای اسکاندیناوی داریم، آیا برای اخذ اقامت راهی داریم؟؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      شما می توانید از طریق ویزای کاری گروه درمان کشور دانمارک اقدام نمایید.

  15. احسان گفت:

    با سلام
    بنده ۲۸ سال دارم و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق جزا از دانشگاه آزاد با معدل ۱۹ و وکیل پایه یک دادگستری هستم،
    آیا میتونم برای اقامت در‌کشورهای دانمارک یا نروژ اقدام کنم؟
    شما کدوم مسیر‌ رو برای من انتخاب میکنید،تحصیلی یا کاری یا سرمایه گذاری؟؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      با توجه به شرایط شما پیشنهاد می کنیم کشور های دیگر اروپایی را انتخاب نمایید.

  16. محمد گفت:

    با سلام
    دايي من ٣٥ ساله دانمارك زندگي ، تابعيت هم دارد ، مي خواستم بپرسم من مي توانم از طريق داييم اقامت دانمارك را بگيرم
    ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شما می توانید از طریق ایشان دعتنامه دریافت نمایید و برای اخذ ویزای توریستی اقدام نمایید.

  17. سیما گفت:

    سلام وزشک عمومی هستم سنم ۵۰ سال هست امکان دریافت تابعیت از طریق کار وجود دارد

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، امکان اخذ ویزای کاری گروه درمان برای شما وجود دارد.

  18. گلنوش گفت:

    سلام و وقت بخیر.
    من و همسرم از طریق ویزای کاری همسرم به دانمارک آمدیم. هر دو با هم ساکن اینجا هستیم، من خانه دار هستم و تمامی مالیات رو نیز پرداخت میکنیم. میخواستم بپرسم که در صورتی که ایشون بعد از چند سال موفق به دریافت ویزای دائمی بشن (با توجه به اینکه شرایطش رو هم به لحاظ حداقل درآمد و همچنین پوزیشن شغلی دارن)، آیا این ویزای دایمی به من نیز تعلق خواهد گرفت یا نه؟! آیا شرایط من مستقل از ایشون بررسی میشه یا که خیر؟
    پیشاپیش ممنون از راهنماییتون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      در صورتیکه شما هم سالانه مالیات و …. پرداخت کرده باشد و شرایط مورد نیاز را با توجه به ویزای خود برآورده نمایید، می توانید اقامت دائم را دریافت نمایید.

  19. عبدالله گفت:

    سلام من مهندس عمران ٣٣ ساله با سابقه كاري ٣ ساله بدون بيمه با تمكن مالي منوسط و تبحر بالا در زمينه كإرهاب فني مثل كابينت و لوله كشي و ….. و با زبان ضعيف تمايل به مهاجرت دارم به نظر شما چه كشوري مناسبتر است
    سپاسگزارم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای دریافت ویزای کاری کشور های اروپایی باید حداقل مدرک کارشناسی داشته باشید و به زبان کشور مقصد آشنایی داشته باشید.

  20. محمد گفت:

    درود به شما
    آیا هنوز هم دانمارک برای سرمایه‌گذاری اقامت میدهد؟
    و اگر کسی اقامت موقت و سپس دایم بگیرید همسر و فرزندان هم اقامت دائم دریافت خواهند کرد یا باید جداگانه شرایط دریافت داشنه باشند.
    اگر کسی اقامت برای کار بگیرد همسرس میتواند از طریق سرمایه‌گذاری اقامت بگیرد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      در صورتیکه بتوانید ویزای کار این کشور را دریافت نمایید، می توانید همسر خود را نیز با خود ببرید.برای دریافت اقامت دائم هر فرد به صورت جداگانه خودش باید شرایط را فراهم نماید.

  21. شادی گفت:

    سلام وقتتون بخیر من ی دختر ۲۹ساله هستم دایی ام نزدیک سی ساله مقیم دانمارک هستش اگه برام دعوت نامه بفرستن میتونم اونجا اقامت بگیرم یا حتما باید ازدواج بکنم؟؟؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام، وقت بخیر
      در صورتی که در آنجا کار کنید، می توانید برای اقامت اقدام کنید.

  22. محمدرضا گفت:

    سلام
    بنده دکتری حقوق عمومی دارم به نظر حضرتعالی بهترین کشور برای مهاجرت با توجه به مدرک تحصیلم کدام کشور است.

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام
      کشورهای زیادی میتونید اقدام کنید. برای بررسی شرایط اطلاعات کامل تری باید ارسال کنید.

  23. حمید گفت:

    سلام من 16 سالمه برای رفتن به دانمارک و گرفتن اقامت و ادامه تحصیل باید چیکار کنم

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام
      بهتره با توجه به سن از طریق تحصیل اقدام کنید، بعد از هجده سالگی می تونید براش اقدام کنید.

  24. علی شمس گفت:

    سلام خسته نباشید
    با خرید خانه در دانمارک اقامت میدن ؟
    من ۲۸ سالم همسرم ۲۵

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      سلام
      خیر، امکان اخذ اقامت و تابعیت دانمارک از طریق خرید ملک وجود ندارد.

  25. آزاده اسدی گفت:

    درود من کارشناس ارشد رشته جامعه شناس ورزش هستم با معدل ۱۹/۱۹ و دو مقاله هم دارم می خواستم بدونم می تونم برای کشور دانمارک در مقطع دکترا فاند بگیرم

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      سلام، وقت بخیر
      با توجه به توضیحات به نظر می رسد، رزومه تحصیلی و تحقیقی خوبی دارید، با این شرایط شانس پذیرش و فاند تحصیلی دارید. البته لازم است که مدارکتون را دقیق تر بررسی کنیم.

  26. ivan گفت:

    سلام پدر من اقامت دانمارک رو گرفته
    حالا مادرمم هم منتظره ویزاشه
    امکانش هست من که 20 سالمه و برادرم که 27 سالشه هم بتونیم اقامت بگیرم؟(شرایط خروج از کشور رو دارم)

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت بخير ب دليل محدوده سني شما كه بالاي ١٨ سال هست پرونده مهاجرتي متفاوتي رو براي شما به دنبال خواهد داشت . شما ميتوانيد براي اطلاعات بيشتر با مشاورين ما تماس حاصل فرماييد.

  27. حمید رضا امداد گفت:

    سلام.من و همسرم برای مهاجرت دانمارک رو انتخواب کردیم از راه سرمایه گزاری چقدر نیاز است که ویزا دائم بگیریم؟ خودم ۱۵سال بازاریابی کار میکنم.

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      با حداقل مبلغ 100 هزار دلار سرمایه گذاری در قالب های مختلف، می توانید اقامت کشور دانمارک را برای همسر و فرزندان زیر 18 سال تان بگیرید.

  28. رامين گفت:

    سلام وقت بخير من و خانومم دندانپزشك هستيم،ميخواستم ببينم شرايط مهاجرت به دانمارك واسه ما مقدور هست؟؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      سفارت دانمارک اکثر درخواستهای ویزا را ریجکت می کند، پیشنهاد میشود از طریق سرمایه گذاری و یا تحصیل تخصص، اقدام نمایید.

  29. هناسالمی گفت:

    سلام خسته نبلشید
    من و همسرم مدتیه تصمیم گرفتیم که به کشور دانمارک سفر کنیم و در ان جا اقامت بگیریم ولی هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چقدر طول میکشه بهمون اقامت بدن نداریم واسه رفتن ب اونجا ایا ریسک نیست خونه و اساسمونو بفروشیم؟؟

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      در صورتی که بتوانید از روش سرمایه گذاری اقدام نمایید و حداقل مبلغ جهت اخذ اقامت را تامین کنید، این مطلوب دست یافتنی خواهد بود، اما از روش های دیگر بسیار دشوار است؛ مگر از روش تحصیلی در مقاطع بالا، با اخذ پذیرش از دانشگاه های خاص دانمارک.
      سفارت دانمارک درخواست ویزای کار را بسیار کم تایید میکند.

  30. رضا..ج گفت:

    عرض سلام و ادب

    من خیلی دانمارک رو دوست دارم.هم اکنون کارمند بانک هستم.مدرک من هم فوق لیسانس زبان انگلیسی هست.همسرم هم خیاط حرفه ای هستن..چطور میتونم برای اقامت دانمارک اقدام کنم.ایا در دانشگاههای دانمارک دوره دکترای زبان انگلیسی برگزار میشه یا خیر.لطفا راهنمایی بفرمایید.سپاس

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      در مورد مهاجرت به یک کشور، غیر از بحث گرفتن پذیرش از دانشگاه ها و یا کالج ها، بحث صدور ویزا از سمت سفارت خانه آن کشور نیز مطرح است، که شما به استناد نامه پذیرش، اقدام به اخذ ویزا می کنید. اخیرا کشور دانمارک، بسیاری از درخواست های ویزا را ریجکت می کند و تایید ویزای رشته ی زبان انگلیسی، برای کارشناس سفارت، دغدغه ای را مرتفع نخواهد کرد، در نتیجه می بایست رشته و دانشگاه خاص را به همراه رزومه ی قوی ارائه داد.
      همچنین در صورتی که شرایط مهاجرت کاری به این کشور را داشته باشید، تلاش و مشاوره در این راه بی ثمر نخواهد بود.

  31. @@@آرامش گفت:

    سلام من و همسرن با دو فرزند دختر ۸و۲ساله قصد مهاجرت داریم .اما هیچ اطلاعاتی در مورد هیچ کشوری نداریم .فقط شنیدیم که آلمان و کانادا با مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری اقامت میدن درسته؟چه روشی واسه ی اقامت گرفتن و کدوم کشور بهتره از طریق درس خوندن بچهامون اقدام کنیم یا مدرک من؟هردو دیپلمه هستیم اصلا مهاجرت میتونیم بکنیم؟
    برای کسب اطلاعات دقیق و اقدام باید کجا بریم؟
    ممنونم از پاسخ دهیتون

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      مطالب زیادی در قالب مقاله در این سایت برای شما عزیزان آورده شده، که مطالعه آنها راهنما و راهگشا خواهد بود.
      برای ارائه مشاوره بهتر، اطلاعات بیشتری در مورد استطاعت مالی، تسلط به زبان های خارجه ، سابقه ی کار به همراه بیمه، سن و دیگر اطلاعات شما، نیاز است.
      شما می توانید برای استفاده از مشاوره های عمومی رایگان تلفنی، با شماره تماس های مندرج در پایان هر صفحه تماس حاصل نمایید و در صورت تمایل، برای مشاوره های حضوری هماهنگی های لازم را انجام دهید.

  32. محمد عقابی گفت:

    سلام و خسته نباشید
    بنده لیسانس گیاه پزشکی دارم با معدل 16.20 و8سال هم هستش که تو کار پیرایش مردانه هستم اون هم به صورت حرفه ای خواستم بدونم چطور میشه به دانمارک مهاجرت کنم و اقامت بگیرم

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      برای گرفتن ویزای کار کشورهای دیگر مسائل دیگری همون تسلط به زبان های خارجی نیز اهمیت دارد.
      هم اکنون سفارت های کشور های اسکاندیناوی، تنها در شرایط خاص برای ایرانیان ویزا صادر میکنند و پیشنهاد می شود شما کشورهای دیگر را مورد بررسی قرار دهید.

  33. طاهری سید مرتضی گفت:

    با سلام خدمت شما عریران من میخواهم ار طریق پسرم اقدام کنم ابشان کلاس سوم ابتدایی هست میشه فرستاد کشوری ادامه تحصیل بده ومنو مادزش اقامت بگیریم البته کدام کشور چنین روشی دارد با تشکر

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      این امکان در کشورهای استرالیا و هلند وجود دارد، البته قبلاً این قانون در انگلستان هم تحت ویزای گاردین وجود داشت.

  34. Faranakghezavat گفت:

    سلام و خسته نباشید.دختری 26 ساله هستم مدرک کارشناسی ارشد بازرگانی بین الملل از دانشگاه پیام نور با معدل15:30 در حال گرفتن مدرک زبان ینی استارت زدم.از حضورتون یک راهنمایی میخواستم که برای اقامت دانمارک بهتره برای دکتری اقدام کنم? با این معدل میشه? چنتا مقاله isi داشته باشم? یا اقدام از طریق گرین کارت بهتره? از لحاظ تامین هزینه .اگر تحصیلی اقدام کنم همسرم هم همزمان میتونه بیاد? و بعد از اتمام دوره دکتری میتونیم اقامت دائم بگیریم? از قبل بایدطرح تزم مشخص باشه یا در حین تحصیل مشخص میکنیم?
    همسرم هم لیسانس کامپیوتر از دانشگاه ازاد هست ولی با سابقه کار غیر مرتبط و در زمینه صنعت.
    از مهارت های فنی حرفه ای کدوم و توصیه میکنید که دورش رو بگذرونیم که از لحاظ پیدا کردن کار اونجا کمکمون کنه?
    ممنون از راهنمایی شما.
    سپاسگزارم

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      قانون اخذ اقامت از طریق گرین کارت دانمارک لغو شده است. بهتر است است طریق تحصیل اقدام فرمایید. برای شخصی که قصد تحصیل دکترا دارد تحصیل دوره های فنی حرفه ای چندان اهمیتی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *