تحصیل در دانمارک بدون مدرک زبان

دیپلم حرفه ای در دانمارک مانند فرانسه، دوره های کوتاه در آموزش عالی از درجه bac +2 به bac+4 می باشد. این افراد برای تحصیل در دانمارک بدون مدرک زبان در یک حوزه یا بخش خاص آماده می شوند، اما همچنان ادامه تحصیلات را در اکثریت موارد می پذیرند، که در آموزش های حرفه ای دیگر و یا تشکیل دانشگاه وجود دارد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل در دانمارک بدون مدرک زبان

تحصیل در دانمارک در “درجه حرفه آکادمی”، در دو سال تحصیلی، 120 اعتبار ECTS دارد. این دوره ها در داخل ” آکادمی حرفه ای تحصیلات عالی ” یا ” کالج دانشگاه ” ارائه می شوند. این برنامه های حرفه ای هستند و بخش تئوری و عمل را ارتقا می دهند. اکثر دانشگاه ها با بسیاری از شرکت های تجاری و صنعتی توافق کرده اند تا دانشجویان خود را برای کار آموزی به آن جا بفرستند. شما می توانید در بسیاری از مناطق در رشته های فناوری های جدید، کامپیوتر، چند رسانه ای، صنایع غذایی، تخصص هوانوردی تحصیل کنید. یکی دیگر از مزیت های این نوع آموزش کلاس های کوتاه و ارتباط بین دانش آموزان و معلمان که به صورت دائمی است.

آموزش در دانمارک بدون مدرک زبان

“درجه کارشناسی حرفه ای”، جهت تحصیل در دانمارک 2018، 3 تا 4 ساله 180 تا 240 اعتبار ECTS دارد. این دوره ها در ” کالج دانشگاه ” یا ” آکادمی آموزش عالی حرفه ای ” ارائه می شود. این افراد می توانند در یک رشته یا حرفه خاص به منظور ارتقاء دانش آموزان به بازار کار از طریق تخصص و تجربه شروع به تحصیل کنند. دوره های مختلف در سراسر کشور، با تمرین های زیاد ارائه می شوند. امکان گذراندن کارآموزی در دانمارک یا خارج از کشور وجود دارد. مطالعات انجام شده در دانمارک به طور کلی در مدل آنگلوساکسون، که جدا به دو تشکل های مختلف تقسیم شده اند، ارائه می شود.

آموزش در دانمارک بدون مدرک زبان

دوره های کارشناسی در دانمارک

مستقل از مدل انگلوساکسون، لیسانس اکنون به طور کامل در دانشگاه های دانمارک ادغام شده است. در طول آموزش شما می توانید یک یا چند کارآموزی را انجام دهید یا در پروژه های پژوهشی شرکت کنید. هدف دانشگاه تاکید بر استقلال دانش آموز و توانایی او در کار شخصی است. مدرک کارشناسی ارشد در دو سال پس از اخذ کارشناسی ارائه می شود. مدرک کارشناسی ارشد با گذراندن 120 اعتبار ECTS ارائه می شود، دوره ها بر اساس تحقیق، در سطح بالاتری از لیسانس هستند. در طول ترم آخر، لازم است تا پایان نامه را در جلوی هیئت داوران برای تأیید صحت اخذ دیپلم خود قرار دهید. یکی از مزایای تحصیل در دانمارک این است که امکان انجام یک کارآموزی در یک شرکت در حین تحصیل وجود دارد.

اگر درباره دانمارک اطلاعات کافی را ندارید، بهتر است که به موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) مراجعه کنید تا شما عزیزان را در این زمینه به صورت کامل راهنمایی کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *