ویزای همراه دانشجویی سوئد

مدارک جهت ویزای همراه دانشجویی سوئد باید توسط مترجم مجاز به سوئدی یا انگلیسی ترجمه شود. شما همیشه باید یک کپی از سند اصلی را بفرستید. بررسی کنید که اطلاعات موجود در اسناد ارسال شده به وضوح قابل مشاهده است. در نسخه های گذرنامه، ارقام و حروف در بالا و پایین صفحات گذرنامه نیز باید به وضوح قابل مشاهده و قابل خواندن باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دریافت ویزای همراه دانشجویی سوئد

در سوئد، دانشجویان برای اجازه اقامت برای تحصیل درخواست می کنند و کارهای اداری با توجه به ملیت شما متفاوت است. مدت زمان کمتر یا بیش از سه ماه شما در سوئد تحصیل خواهید کرد و همچنین می توانید، بر این نکته تأثیر بگذارید که آیا باید برای گرفتن ویزا درخواست دهید یا در شورای مهاجرت سوئد ثبت نام کنید. اگر شما اعضای خانواده کسی هستید که اجازه اقامت برای تحصیل در سوئد در یک دانشگاه یا کالج دانشگاهی دارد، می توانید یک مجوز اقامت برای همین مدت دریافت کنید. اگر مجوز برای بیش از شش ماه معتبر باشد، می توانید اجازه کار بگیرید.

اقامت دانشجویی در سوئد

اگر شما عضو خانواده کسی هستید که پس از چهار سال تحصیل در مقطع دکتری، اجازه اقامت سوئد به صورت دائم دارد، می توانید یک اجازه اقامت دائم دریافت کنید. شما باید برای اجازه اقامت از کشور مبدا یا کشور دیگری خارج از سوئد که در آن شما اجازه زندگی دارید، درخواست دهید.اقامت دانشجویی در سوئد

موارد همسر، شوهر، شریک زندگی مشترک، شریک قانونی و کودکان مجرد زیر 18 ساله به عنوان اعضای خانواده محسوب می شوند. شما می توانید برای اجازه اقامت درخواست دهید اگر فردی که در سوئد تحصیل می کند، دارای اجازه و شرایط اقامت سوئد برای تحصیل در دانشگاه یا کالج دانشگاه باشد. یا اینکه:

  • شما حمایت خود را برای مدت زمانی که درخواست برای اجازه اقامت دارید تنظیم کرده اید.
  • شما قصد دارید در سوئد با فردی که برای تحصیل در کشور سوئد آمده است، زندگی کنید.
  • الزامات نگهداری برای تمام مدت زمانی که شما در سوئد هستید، 3500 کرون سوئد (SEK) در ماه برای بزرگسالان و 2100 کرون در هر ماه برای هر کودک است.

درخواست ویزای همراه دانشجویی سوئد

اگر تمام خانواده در یک زمان برای ویزا درخواست می کنند، می توانید با شخصی که در سوئد تحصیل می کند، به صورت آنلاین درخواست کنید. اگر فردی با اجازه اقامت برای تحصیل در سوئد باشد، اعضای خانواده می توانند به طور جداگانه به صورت آنلاین در تاریخی دیرتر درخواست کنند. هنگام ارائه درخواست نامه آنلاین، فردی در سوئد که دارای اجازه اقامت برای تحصیل است، باید در اداره مالیات سوئد ثبت نام کرده و شماره شناسنامه سوئدی داشته باشد. مدارک زیر را به درخواست خود ضمیمه کنید:

  • کپی صفحات پاسپورت (اگر پاسپورت شما در حال انقضا است، شما باید آن را تمدید کنید)
  • اسناد و مدارک مانند بیانیه بانک، برای اثبات این که دارای توانایی کافی هستید (به انگلیسی)
  • یک کپی از گواهی ازدواج یا معادل (برای زوج های متاهل)
  • اسناد و مدارک که نشان می دهد، شما در کشور خود در یک منزل با هم زندگی کرده اید، مانند یک گواهی رجیستری جمعیت، قرارداد اجاره مشترک یا اثبات خرید خانه مشترک.
  • یک نامه کوتاه از شخص در سوئد که در آن تایید می کند که شما در سوئد زندگی می کنید، اگر شما در یک زمان برای یک مجوز درخواست نمی کنید.

برای دریافت ویزا در کشور سوئد اگر فرزندان زیر 18 سال دارید که با شما به سوئد مهاجرت می کنند، باید کپی پاسپورت، گواهی تولد کودک و اظهارات بانکی که ثابت می کند، ترتیبات برای حمایت از کودک وجود دارد را ارائه دهید. که مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) به صورت کامل در این زمینه شما را راهنمایی خواهند کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *