مهاجرت و اقامت فیلیپین از طریق سرمایه گذاری

فیلیپین کشوری متشکل از صدها جزیره زیبا و سواحل شنی سفید رنگ بی نظیری است که در اقیانوس آرام قرار دارد. هر 700 جزیره این کشور شگفت جاذبه های طبیعی و تاریخی منحصر به فردی دارد. اگر از این مناظر بکر و جاذبه های توریستی بگذرید نمی توانید از شرایط سرمایه گذاری در این کشور و در نهایت اخذ اقامت فیلیپین بگذرید. دولت فیلیپین با آسان نمودن سیاست های مهاجرت به این کشور و سرمایه گذاری سودآور، افق های جدیدی را در مقابل پیشرفت اقتصادی فیلیپین گشوده است. در این مقاله که به کمک مشاوران ما در موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی تهیه شده است در مورد همه نکات ریز و درشت شرایط سرمایه گذاری در این کشور و مزایا و معایب آن برای شما توضیح داده اند. مشاوران ما در این موسسه برتر مهاجرتی هر آنچه باید در مورد سرمایه گذاری در این کشور بدانید را در اختیار شما قرار خواهند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط اخذ اقامت فیلیپین از طریق سرمایه گذاری

شرایط مربوط به فرم درخواست SERV:

بطور صحیح و معتبر با عکسهای اخیر. ترخیص از آژانس هماهنگی اطلاعات ملی(NICA)

یا همراه داشتن مجوز از آژانس دولت مرکزی کشور متقاضی یا محل اقامت.

برای ارائه اطلاعات در مورد هرگونه سابقه کیفری که متقاضی ممکن است داشته باشد.به طور صحیح توسط سفارت فیلیپین تایید شود. یا بخش بین الملل دفتر تحقیقات ملی(NBI) که نشان میدهد متقاضی با حکم نهایی درباره یک جرم دخیل در جرایم اخلاقی محکوم نشده است.

حکم نهایی یک جرم که شامل تحقیر اخلاقی است.NCI ظرف مدت 3 روز کاری از زمان تایید ترخیص اولیه را صادر میکند و تایید دقیق تری برای پوشش نیروهای مسلح فیلیپین و پلیس ملی فیلیپین باید ظرف مدت سه ماه انجام شود. اعطای ویزای مشروط. هرگونه سوء استفاده ممکن است مبنای ابطال ویزای دارنده SIRV باشد. تاریخ انقضاء حق الزحمه مذکور نباید زودتر از 6 ماه از تاریخ ثبت درخواست باشد.

گواهی پزشکی صادر شده توسط وزارت بهداشت DOH هر بیمارستان دولتی یا مرکز درمانی، یا هر بیمارستان، مجوز و معتبر، مرکز پزشکی یا آزمایشگاه یا معادل آن در کشور متقاضی صادر شده است. انقضاء صدور گواهینامه نباید زودتر از 6 ماه از تاریخ ثبت درخواست باشد.

گواهینامه سوگند یاد شده از سوی مامورین دارای مجوز رسمی از هر بانک سپرده گذاری معتبر در فیلیپین مبنی بر میزان ارز داخلی که توسط متقاضی و تبدیل آن به پزو

( واحد پول فیلیپین) از طریق بانک مذکور در فرم مقرر دریافت می شود. در صورت ارسال وجه داخلی از طریق بانکهای غیر معتبر ارسال شود، کل مبلغ واریز شده بلافاصله باید به بانکهای معتبر منتقل شود. در کلیه موارد، حواله های نقل و انتقال داخلی نباید زودتر از 1 سال قبل از تشکیل پرونده انجام شود.

کپی گواهی واقعی سپرده مدت پزو با مدت سررسید حداقل سی روز. نسخه اصلی گواهی سپرده گذاری برای نگهداری در اختیار بانک سپرده گذاری است. ثبت تولد/ ثبت خانواده/ به طور صحیح توسط کنسولگری و سفارت در کشور فیلیپین تایید شده است.

در صورتی که همسر و فرزندان وابسته در قرارداد ازدواج برنامه قرار داشته باشند، توسط کنسولگری و سفارت کشور فیلیپین تصدیق می شوند. متقاضی نباید محکوم به جرمی باشد که مربوط به تحقیر اخلاقی باشد، به هر بیماری مهیج، خطرناک یا مسری مبتلا شده باشد. برای هرگونه اختلال روانی یا معلولیت نهادینه نشده است، و مایل است و قادر به مبلغ حداقل 75.000 دلار آمریکا در فیلیپین است.

شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری فیلیپین

شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری فیلیپین

شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری فیلیپین

ویزای اقامتی ویژه سرمایه گذار(SIRV) در فیلیپین ویزا اقامت ویژه سرمایه گذار(SIRV) به دارنده این حق اقامت نامحدود در فیلیپین را میدهد و اجازه ورود به امتیازات چندگانه را میدهد، تا زمانیکه سرمایه های وی در فیلیپین باقی بماند.SIRV پس از تایید هیات سرمایه گذاری توسط دفتر مهاجرت (BI) صادر میشود.

برنامه SIRV سرمایه گذاران را ملزم به پرداخت حداقل 75.000 دلار آمریکا در فیلیپین میکند و سرمایه گذاری را برای فعالیت های اقتصادی مطلوب طبق کتاب V قانون سرمایه گذاری(Omnibus دستورالعمل شماره 226، اصلاح شده) سرمایه گذاری می کند. متقاضی می تواند سرمایه گذاری های خود را از طریق هر بانک سرمایه گذاری معتبر در فیلیپین، ( LBP و یا بانک توسعه فیلیپین DBP انجام دهد.)

هر اتباع خارجی که حداقل 21 سال سن داشته باشد، واجد شرایط بودن برای درخواست SERV مشروط به اینکه شرایط زیر را برآورده سازد:

  1. وی به جرم مربوط به بی عدالتی اخلاقی محکوم شده است.
  2. او به هیچ بیماری خطرناک یا مسری مبتلا نشده باشد.
  3. وی به دلیل هرگونه اختلال روانی یا ناتوانی در جامعه نهادینه نشده است
  4. وی مایل است و قادر به پرداخت مبلغ حداقل 75.000 دلار آمریکا باشد.

متقاضی ممکن است به وابستگانش ملحق شود، که میتوانند همسر او و یا فرزندان مجرد زیر 21 سال وی باشند.

به منظور تضمین سرمایه گذاری سهام در شرکت های موجود، شرکت های جدید یا پیشنهاد شده باید به عنوان انواع واجد شرایط سرمایه گذاری پذیرفته شوند:

  1.  شرکتهایی که دارای فهرست عمومی می باشد.
  2.  شرکتهایی که در مناطقی که در برنامه اولویت های سرمایه گذاری IPP هیئت سرمایه گذاری قرار دارند مشغول فعالیت هستند.
  3. (IPP لیستی از زمینه های اولویت دار فعالیت های اقتصادی است که دولت برای سرمایه گذاری از آنها تبلیغ میکند و شرکت هایی که در بخش تولید و خدمات مشغول فعالیت هستند). تملک سهام در شرکت هایی که مشغول تجارت عمده فروشی هستند، مجاز نیست. همچنین سرمایه گذاری در واحدهای مالکیت مشترک یا مشارکتها نیز انجام میشود.

شرایط اخذ پاسپورت فیلیپین از طریق سرمایه گذاری

هر بیگانه به جز اتباع محدود، حداقل 21 سال سن، که شرایط لازم را کسب کرده و از قوانین اجرای مقرر در صدور SIRV پیروی کند. همسر متقاضی و فرزندان زیر 21 سال نیز ممکن است همین ویزا را دریافت کنند. متقاضی نباید محکوم به جرمی باشد که مربوط به تحقیر اخلاقی باشد، به هر بیماری مهیج، خطرناک یا مسری مبتلا شده باشد. برای هرگونه اختلال روانی یا معلولیت نهادینه نشده است، و مایل است و قادر به مبلغ حداقل 75.000 دلار آمریکا در فیلیپین است.

این دسته ویزای SSR با هدف بازنشستگان فعال و سالم است. این امر به شما نیاز دارد تا مبلغ 20.000 دلار ثابت سپرده را در یک حساب بازنشستگی مصوب حفظ کنید. این پول باید برای کل مدت زمان اقامت شما در فیلیپین دست نخورده باقی بماند، اگرچه پس از ترک کشور فیلیپین میتوانید این مبلغ را برداشت کنید.

باز پرداخت سپرده شامل سودهای سرمایه گذاری شده میباشد. سود و سهام حاصل از سرمایه گذاری پس از رعایت قوانین و مقررات بانک و مقررات بانک سنترال تضمین میشود.

سپرده ها ممکن است پس از 30 روز صدور ویزا به پول رایج کشور فیلیپین پزو(PHP) تبدیل شوند. واریز وجه باید در یکی از موسسات مالی زیر انجام شود:

  •  بانک توسعه فیلیپین(DBP)
  •  بانک خارجی ها
  •  بانک ملی فیلیپین(PNB)
  • فقط شعبه ستاره اقیانوس آرام، بانک چین، بورس كره، بانک تانگ یانگ و یونیو بانک

سپرده های ویزای بانکی برای بازنشسته اصلی و 2 فرد وابسته( همسر و فرزندان مجرد زیر 21 سال) می باشد. برای هر فرد وابسته اضافی، بیش از دو برابر، به مبلغ 15.000 دلار دیگر نیاز است.

برای واجد شرایط بودن برای طبیعی سازی فیلیپین، باید حداقل 10 سال در این کشور اقامت داشته باشید، در این مدت به جرم و جنایتی محکوم نشده باشید، مالکیت املاک خود را به ارزش کمتر از 5.000 پزو داشته باشید و یا دارای یک تجارت، حرفه یا شغل قانونی باشید.

قادر به صحبت از تاگالوگ یا اسپانیایی یا انگلیسی باشید و فرزندان خردسال خود را در هر یک از مدارس دولتی فیلیپین شناخته شده ثبت نام کنید. دیگر شرایط ممکن است اعمال شوند.

بهترین فرصت های سرمایه گذاری ها در فیلیپین

بهترین فرصت های سرمایه گذاری ها در فیلیپین

بهترین فرصت های سرمایه گذاری ها در فیلیپین

فیلیپین صادر کننده عمده مواد اولیه، غذاهای دریایی تازه و فرآوری شده و محصولات تازه به ایالات متحده، ژاپن، چین، و کره است. امارات و سنگاپور میباشد. در سال 2016 کشور سنگاپور به عنوان بازار صادرات مواد غذایی برای فیلیپین با خرچنگ تازه و میگو به عنوان کالاهای عمده صادراتی در رده نهم در آسیا قرار گرفت.

سایر مواد غذایی نیز در فیلیپین در دسترس هستند.

تامین کنندگان مواد غذایی حلال فیلیپین محصولاتی را در این بخش ارائه میدهند: غلات، غذاهای دریایی و سایر مواد افزودنی غذایی، نوشیدنی، نان، قنادی، محصولات زیبایی، تخم مرغ، قارچ خوراکی، آرد و نشاسته، مکمل غذایی، ژلاتین، روغن، روغن نارگیل، مرغ و گوشت، میوه، سبزیجات، و غذاهای دریایی تازه و منجمد. سس، چاشنی،آبنبات، محصولات شکر و شیرین کننده، سویا، شربت، بیسکویت، جلبک دریایی، ترشی، و تصفیه آب آشامیدنی.

این کشور برای کالای غیر خوراکی، محصولات دارویی، درمانی و مراقبتهای شخصی را تولید میکند. همچنین به تدریج امکانات مورد نیاز مسافران از قبیل هتلها، مساجد، نمازخانه و شستشوی پا نیز میباشد. کشور فیلیپین تلاش خود را برای پیوستن به این بازار سود آور با هم ترازی سیستمها و موسسات اعتباردهی حلال خود انجام داده است.

هیئت حلال در سال 2017 تحت قانون توسعه و ارتقاء صادرات حلال فیلیپین در سال 2016 تاسیس شد که میتواند مجموعه ای جامع از استراتژی های صدور محصولات حلال و ارتقای صادرات خواهد بود.

خدمات مهندسی و معماری

بخش طراحی مهندسی فیلیپین، خدمات زیادی را برای شرکتهای خارجی که از خارج از کشور به فیلیپین اعطا می شوند، شامل معماری، مهندسی، عمران و کمک به طراحی ساختاری ارائه میدهد. رشد آن را می توان به روند مشابه توسعه در صنایع نزدیک از جمله ساخت و ساز املاک و مستغلات نسبت داد. چندین شرکت خارجی از استعدادها و منابع فیلیپینی برای اهداف اصلی تحقیق و توسعه محصول، برنامه ریزی و مراحل تهیه حتی برای پروژه های مهم ساختمانی استفاده میکنند. همه ساله بیش از 62000 فارغ التحصیل مهندسی با مهارت IT و زبان انگلیسی میتوانند در نیروی کار فیلیپین ادغام شوند. آنها که به خاطر خلاقیت خود شناخته شده هستند، به خوبی در تعدادی از برنامه های مهندسی پیشرفته، از جمله CAD، CAM و اتوکد نیز کاملا مهارت دارند.

خدمات نگهداری، تعمیر و تعمیرات اساسی(MRO)

فیلیپین میتواند با تقویت صنعت هوافضای خود از سنگاپور پشتیبانی کند. شرکت اصلی هوانوردی فیلیپین در زمینه های تولید قطعات MRO و آموزش هوانوردی، رشد قابل توجهی را با درآمد صادراتی پیش بینی شده در 10 سال آینده به 1.5 میلیارد دلار افزایش داده است. این کشور در حال حاضر 75 شرکت MRO متخصص در زمینه نگهداری سنگین از قاب هوا، نگهداری موتور و APU تعمیر و نگهداری قطعات/ سیستم ها، خدمات تعمیر و فضای داخلی هواپیما دارد. شرکتهای بزرگ MRO که در فیلیپین فعالیت دارند شامل LUFTHANSA، Technik SIA Engineering شرکت هلیکوپترهای ایرباس، شرکت Honeywell CEASA( SUBIC BAY) و شرکت هوافضای آسیا و خدمات Aerotechnok بخش MRO خدمات صنایع داخلی و بین المللی حمل نقل هوایی و صنعت حمل و نقل هوایی عمومی را ارائه میدهد.

به غیر از هزینه رقابتی و فراوانی منابع انسانی، مزیت کشور سرعت ارائه خدمات و تغییر آن است.

Franchising:( فرنچایز یا فرانشیز) امتیازی است که به یک فرد داده میشود تا محصولات و خدمات یک شرکت شناخته شده موفق را به فروش برساند.

تعدادی از شرکت های فیلیپینی با محصولات منحصر به فرد و درجه یک جهانی موفقیت هایی را در خارج از کشور کسب کرده اند از قبیل شرکت سان میگوئل، jollibee، شرکت Robina یونیورسال، شرکت بازاریابی united، گروه Metro pacific و خدمات بین المللی ترمینال کانتینر شده اند.

برچسب پوشاک بچه ها periwinkle به تازگی در اندونزی گسترش یافته است و گروه مکس در سال 2017 کابین زرد پیتزا فروشی را به سنگاپور آورده است.

به گفته سامی لیم، رئیس انجمن حق رای دادن فیلیپین، فیلیپین دارای دانش و تخصص زیادی برای تکیه دادن به این امر است. وی ابراز داشت که فیلیپین دارای دومین مجموعه بزرگ از مدیران اجرایی متخصص در جهان بعد از ایالات متحده است، و این با جستجوی کار آفرینان فیلیپینی برای رشد، میتواند به این خواسته متکی شوند تا این خواسته را برای آزمایش در برابر همتایان خارجی به عمل آورد.

شرایط اخذ اقامت فیلیپین از طریق سرمایه گذاری در املاک و خرید ملک

مانند اکثر نقاط، بازار املاک فیلیپین نشان دهنده وضعیت اقتصادی این کشور است. این بدان معناست که اقتصاد جهانی آشفته در 15 سال گذشته باعث شده است قیمت ها نسبتاً بی ثبات باشد. اگرچه قیمتها در سال 2008 و 2009 به شدت افت کرده اند، از آن زمان تاکنون عمدتاً روند صعودی داشته اندالبته با برخی فراز و نشیب ها در این مسیر.

مهمتر از همه شاید این باشد که درک کنیم عملکرد مناطق مختلف و املاک چگونه است.

واحدهای آپارتمان مخصوصاً برای زندگی شهری شاهد افزایش 12.9 درصدی قیمت در سال 2016 بودند. با این حال، حضور اینگونه آپارتمان های بلند مرتبه در برخی از مناطق در مانیل به طور ویژه نشان دهنده کاهش سرعت افزایش قیمت می باشد. به دلیل همین پیچیدگی ها چنانچه قصد خرید ملک در فیلیپین دارید، شناختن بازار ملک بسیار مهم است و به کمک فردی بومی و قابل اعتماد نیاز خواهید داشت.

آیا خارجی ها می توانند در فیلیپین ملک بخرند؟

خارجی ها هنگام خرید ملک در فیلیپین تحت محدودیت هایی قرار دارند. خرید یک آپارتمان یا طبقه تا زمانی که حداقل 60 درصد از این بلوک متعلق به فردی بومی باشد امکان پذیر است. اما خرید زمین سخت تر است. در حقیقت مهاجران می توانند یک ساختمان را در اختیار داشته باشند اما زمینش را نمی توانند بدست آورند.

اگر تصمیم دارید در این کشور زمین بخرید راه حل های جایگزینی برای این تصمیمتان وجود دارد، از قبیل خرید زمین از طریق یک شرکت. اما اگر می خواهید از این راه حل ها اطلاع پیدا کنید باید جزئیات حقوقی محلی را مطالعه نمایید.

افراد خارجی می توانند تحت شرایط زیر املاک و مستغلات را در فیلیپین خریداری کنند:

  • این ملک طبق قانون اساسی 1935 به دست آمده باشد؛
  • بدست آوردن املاک و مستغلات از طریق جانشینی ارثی؛

این بدان معنی است که طبق قانون اساسی فیلیپین در سال 1935 یک شخص (غیر فیلیپینی) می تواند مالکیت یک ملک یا زمین را در صورتی که آن ملک را به ارث برده باشد، به دست آورد.

  • تملک کمتر از 40 درصد از واحد های یک پروژه آپارتمانی؛

در صورتی که این ملک در زمانی که فرد هنوز شهروند متولد شده در فیلیپین بود است خریداری شده باشد.

برای شهروندان سابق متولد شده در فیلیپین، مالکیت یک زمین شهری محدود به 1000 متر مربع می باشد در حالی که برای زمین های روستایی نباید از 1 هکتار تجاوز کند و مطابق با تاس پا مبنزا بیلانگ 185 باید برای اهداف مسکونی استفاده شود.  برای زوجین متاهل تحت این قانون، یکی یا هردو نفر می توانند صاحب زمین شوند تا زمانی که مساحت ملک ترکیبی از حد مجاز خارج نشود.

فرد فیلیپینی که با یک شهروند خارجی ازدواج کرده است تابعیت فیلیپینی اش به طور خودکار از بین نمی رود. براساس ماده چهارم بخش 4 قانون اساسی فیلیپین، “شهروندان فیلیپینی که با افراد خارجی ازدواج می کنند، باید تابعیت خود را حفظ کنند، مگر اینکه به واسطه عملکردشان یا حذف، طبق قانون به نظر برسد که از تابعیت خود چشم پوشی کرده اند.”

نمونه ای از پذیرفتن تابعیت فیلیپین زمانی است که یک همسر برای شهروندی کشور همسرش سوگند یاد کند. هر شخصی که با یک فرد خارجی ازدواج کرده باشد می تواند تا زمانی که منع نشده است در فیلیپین ملک بخرد و صاحب زمین شود. این افراد می توانند بدون محدودیت زمینی را بدست آورند و مالکیت آن را داشته باشند زیرا تصور می شود تابعیت خود را حفظ کرده اند.

طبق قانون شهروندی دوگانه در سال 2003 شهروندان سابقه متولد شده در فیلیپین که در نهایت تابعیت فیلیپین خود را به دلیل دریافت شهروندی کشوری دیگر از دست داده اند ممکن است تابعیت فیلیپینی خود را پس از ادای سوگند با فیلیپین دوباره بدست آورند. آنها دوباره به عنوان شهروند در نظر گرفته می شوند و می توانند بدون محدودیت مالکیت املاک و مستغلات را داشته باشند.

خارجی ها می توانند مالکیت خانه یا ساختمان را داشته باشند اما زمینی را که ساختمانها در آن واقع شده اند را نمی توانند تصاحب کنند. یک فرد یا شرکت خارجی فقط می تواند زمین فیلیپین را اجاره کند و صاحب آن نمی باشد. این اجاره نامه باید قراردادی بلند مدت در حدود 50 سال باشد و سپس این اجاره هر 25 سال یکبار قابل تمدید است.

کمترین مبلغ سرمایه گذاری در فیلیپین جهت اخذ اقامت

کمترین مبلغ سرمایه گذاری در فیلیپین جهت اخذ اقامت

کمترین مبلغ سرمایه گذاری در فیلیپین جهت اخذ اقامت

ویزای اقامتی ویژه سرمایه گذار (SIRV) به دارنده این حق را می دهد که به طور نامحدود در فیلیپین اقامت داشته باشد، و اجازه چندین ورود به فیلیپین را تا زمانی که سرمایه های وی در فیلیپین باقی بماند نیز می دهد. SIRV پس از تایید هیات سرمایه گذاری توسط دفتر مهاجرت (BI) صادر می شود.

برنامه SIRV سرمایه گذاران را ملزم به پرداخت حداقل 75،000 دلار آمریکا در فیلیپین می کند و سرمایه گذاری را برای فعالیت های اقتصادی مطلوب طبق کتاب V قانون سرمایه گذاری چند هدفی ( Book V of the Omnibus Investments Code ) ( دستورالعمل شماره 226، اصلاح شده ) سرمایه گذاری می کند. متقاضی می تواند سرمایه گذاری های خود را از طریق هر بانک سپرده گذاری معتبر در فیلیپین، یعنی لند بانک فیلیپین (LBP) و / یا بانک توسعه فیلیپین (DBP) انجام دهد.

هر اتباع خارجی که حداقل بیست و یک ( 21 ) سال سن داشته باشد، واجد شرایط درخواست شرایط SIRV می باشد به شرط آن که شرایط زیر را رعایت کند:

  • 1. وی به جرم و جنایت ناشی از بی عدالتی اخلاقی محکوم نشده باشد.
  • 2. او به هیچ بیماری خطرناک یا مسری مبتلا نباشد.
  • 3. وی برای هرگونه اختلال روانی یا ناتوانی بستری نشده باشد.
  • 4. او مایل و قادر به سرمایه گذاری مبلغ حداقل 75،000 دلار آمریکا باشد. متقاضی ممکن است به وابستگان وی ملحق شود، که می توانند همسر او و / یا فرزندان مجرد وی زیر 21 سال باشند.

برای تضمین SIRV، فقط سرمایه گذاری ها / سهام در شرکت های موجود، جدید یا پیشنهادی به عنوان اشکال واجد شرایط سرمایه گذاری مجاز و پذیرفته می شوند:

  • شرکت های دارای سهام عمومی.
  • شرکت هایی که در مناطقی که در برنامه اولویت های سرمایه گذاری (IPP) هیئت سرمایه گذاری قرار دارند مشغول فعالیت هستند. IPP لیستی از زمینه های اولویت دار فعالیت های اقتصادی است که دولت برای سرمایه گذاری از آن ها تبلیغ می کند.
  • شرکت هایی که در بخش تولید و خدمات مشغول فعالیت می باشند.

مزایا و معایب سرمایه گذاری در فیلیپین

  •  شما جزئی از مالکین شرکت های بزرگ می شوید
  •  بورس اوراق بهادار بستری است که شرکتهایی که به دنبال سرمایه گذاری هستند، سهام شرکت یا سهام خود را از این طریق بفروشند.
  •  هر روزه در اینجا سهام ها قابل فروش، خرید و معامله است.
  •  هنگامی که وارد این بازار می شوید این فرصت را دارید که بخش کوچکی از شرکت که سهام آن را خریده اید را صاحب شوید.سپس شما یکی از صاحبان آن شرکت می شوید: یک سهامدار.
  •  بهترین بخش این است که نیازی نیست یکی از میلیونرهایی باشید تا در سهام سرمایه گذاری کنید.
  •  می توانید سرمایه گذاری را با حداقل 5000 PHP شروع نمایید.
  • راهی عالی برای پیروزی در برابر تورم
  • یکی از مهمترین مزیت های سرمایه گذاری در سهام، توانایی در شکست تورم است.
  • تورم مشکلی است که همه نمی توانند از آن فرار کنند.
  • قیمت کالاها و خدمات سال به سال بالا می رود به طوری که ارزش پزو شما پایین می آید.
  •  اگر همچنان بی توجهانه پول خود را خرج کنید یا آن را در حساب پس انداز نگه دارید، فرصت را از دست داده اید و یا پولتان راکد خواهد ماند.
  •  برای اطمینان از اینکه پول شما می تواند تورم را پشت سر بگذارد در سهام سرمایه گذاری کنید.
  •  در حالی که نرخ تورم فعلی تقریبا 3٪ است، سهام دارای بازده سالانه متوسط 10٪ است.
  • درآمد بالقوه بالا

جوانب مثبت و منفی سرمایه گذاری در بورس در فیلیپین

بطور کلی، سهام بیشترین سهم را در سرمایه گذاری ها دارد. شاید فقط راجع به سهام هایی را که در فیلم ها و یا توسط افراد بسیار ثروتمندی سرمایه گذاری شده اند، شنیده باشید.برای انجام این کار شما نیازی به پول زیادی ندارید، اما مطمئناً می توانید در صورت شروع به موقع از این پتانسیل درآمدی استفاده خواهید کرد.

معایب

  • خطر از دست دادن پول
  •  مانند هر چیزی دیگری که به پول مربوط می شود، سرمایه گذاری در بورس نیز با خطراتی همراه است.
  • بورس اوراق بهادار بدون ریسک نیست: این نکته ای است که باید در نظر داشته باشید.
  • برخی از علاقه مندان به سرمایه گذاری به دلیل تجارت احساسی و یا خرید و فروش سهام بدون استراتژی و هدف صحیح پول خود را از دست می دهند.
  • تضمینی بر بازگشت پول وجود ندارد؛
  • قبل از شروع سرمایه گذاری در سهام، آمادگی ذهنی لازم را کسب کنید
  • بدانید که نمی توانید مطمئناً بگویید که چقدر از این سیستم کسب می کنید.
  • برگشت هیچ مقدار دقیقی تضمین شده نمی باشد زیرا ارزش سهام بطور مداوم در نوسان است.
  •  بازده هایی که می توانید از طریق سرمایه گذاری سهام بدست آورید بسیار وابسته به شرکت هایی است که در آن سرمایه گذاری می کنید.
  •  نوسانات بالای سهام

از دیگر معایب سرمایه گذاری در سهام چیزی است که خارج از کنترل اکثر مردم است.

ارزش سهام به دلایل زیادی نوسان دارد: عوامل اقتصادی، عرضه و تقاضا و بسیاری دیگر. برای کسانی که سهام کوتاه مدت خریده اند نوسانات سهام تاثیرات بزرگی در پول آنها دارد. هر حرکتی در بازار کوچک، پول آنها را در وضعیتی خوب یا بد قرار می دهد.

در نتیجه

چه می شود اگر به شما بگویم که تمام معایب ذکر شده را می توان به حداقل رساند اگر تنها به خودتان اجازه دهید تا توسط سرمایه گذاران با تجربه هدایت شوید؟ بله، توسط جامعه ای کاملا اختصاصی مانند تورولی ریچ کلاب، می توانید بیشترین میزان را از سرمایه گذاری سهام خود به دست آورید و خطاها را کاهش دهید 

مشاوران و کارشناسان زبده و متبحر موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی در شعبه های تهران و شیراز و اصفهان و مشهد برترین و بهترین گزینه مناسب شما برای مهاجرت و اخذ اقامت و ویزای تحصیلی و کاری و شرایط سرمایه گذاری در کشورهای توسعه یافته جهان را در اختیار شما قرار می دهند. اگر قصد مهاجرت یا ادامه تحصیل و یا سرمایه گذاری در یک کشور سودآور را دارید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید با مشاوران و وکلای ما تماس بگیرید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که با مشورت با ما در مسیر پیشرفت گام می نهد و آینده ای درخشان را برای خود و خانواده خود رقم می زنید. با مشاوران موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی در تماس باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *