شرایط زندگی در فیلیپین

مقاله مورد بحث ما در ارتباط با شرایط زندگی در فیلیپین است که با تلاش گروه تحقیقاتی موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی تهیه و تدوین گردید. بازار داغ مهاجرت و افزایش تمایل مردم برای مهاجرت به کشور های مختلف، باعث شده تا برخی بدون اطلاعات خود را وارد ماجرا کنند. اما چه بهتر این که با داشتن اطلاعات کافی و بررسی دقیق شرایط مختلف، بهترین نتیجه را از آن خود کنند. برای این کار بهترین روش این است که به یک موسسه حقوقی برگزیده مهاجرتی مراجعه شود. موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی با سال ها سابقه فعالیت در زمینه مهاجرت می تواند بهترین گزینه برای متقاضیان مهاجرت باشد. کارشناسان و حقوقدانان موسسه با تجربه های خود پاسخگوی شرایط ویژه مخاطبان هستند. موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در شهر های شیراز، تهران، اصفهان، مشهد و تبریز نمایندگی فعال دارد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

همان طور که در ابتدا گفتیم بحث ما در این مقاله مرتبط با شرایط زندگی در فیلیپین می باشد. فیلیپین کشوری است آسیایی و در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است. این کشور در حقیقت به اقیانوس آرام و دریای جنوبی چین راه دارد و دارای هفت هزار و ششصد و چهل و یک جزیره می باشد. پایتخت کشور فیلیپین شهر مانیل می باشد اما بزرگ ترین شهر آن کرون سیتی است. مساحت کشور فیلیپین سیصد هزار کیلومتر مربع می باشد و جمعیت آن صد میلیون و نهصد و هشتاد و یک هزار و چهارصد و سی و هفت نفر است.

زبان رسمی مردم در این کشور زبان فیلیپینی است اما از زبان انکلیسی نیز به عنوان زبان دوم مردم در کشور فیلیپین یاد می شود. واحد پولی در کشور فیلیپین پزو است که با PHP نشان داده می شود. کشور فیلیپین سی و چهارمین اقتصاد بزرگ دنیا را دارد و تولید ناخالص داخلی در این کشور سیصد و هفتاد و یک میلیارد و هشتصد میلیون در سال دو هزار و هجده برآورد شده است. برای مهاجرت به فیلیپین راه های بسیاری وجود دارد از جمله کار در فیلیپین، تحصیل در فیلیپین، سرمایه گذاری در فیلیپین و … .

شرایط زندگی در فیلیپین

مهاجرت به فیلیپین همانند سایر کشور ها نیازمند دقت، اطلاعات کافی، بررسی شرایط مختلف و … می باشد. ما با بررسی شرایط زندگی در گشور فیلیپین به بهبود روند مهاجرتی شما کمک می کنیم. شرایط زندگی در فیلیپین مولفه های بسیاری دارد که هر کدام از آن ها بسیار مهم هستند.

زندگی در فیلیپین

زندگی در فیلیپین

از جمله شرایط زندگی در این کشور می توان به هزینه زندگی در فیلیپین، شرایط کار در فیلیپین، شرایط تحصیل در فیلیپین ، شرایط بهداشت و درمان در فیلیپین و …. اشاره نمود. ما تا اندازه مناسبی برخی از موارد فوق را برای همگان ارائه می دهیم تا استفاده ببرند. به این نکته توجه داشته باشید که فیلیپین به علت این که به عنوان کشوری است که از جزایر محسور تشکیل شده است، همواره در معرض خطر تهدید های زیست محیطی و بلایای طبیعی است. این کشور مستعد طوفان های گرمسیری، زمین لرزه، سونامی، سیل و فوران آتشفشانی است.

شرایط فیلیپین کمی متعاوت از سایر کشور های آسیایی می باشد و در برخی متاطق آن فقر زیاد به چشم می خورد. در حقیقت افراد فقیر نیز صاحب شعل هایی هستند اما به دلیل عدم آموزش مناسب حقوق و مزایای بسیار کمی دریافت می کنند. در واقع می توان گفت کم تر از ده درصد مردم این کشور با درآمدی حداقلی به طور مثال سالیانه حدود هزار و هفتصد دلار زندگی می کنند‌.

شرایط کاری در فیلیپین

زمانی که قصد مهاجرت به یک کشور را دارید باید تمام جوانب را بررسی کنید. از این رو در این مقاله ما به بررسی شرایط کاری در فیلیپین می پردازیم. ممکن است شما متقاضی تحصیل در فیلیپین مانند تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در فیلیپین باشید . از این رو لازم است تا برای تامین هزینه های خود تلاش نماید.

نرخ بیکاری در کشور فیلیپین حدودا چهار و هفتاد صدم درصد است و از شرایط این کشور و تلاش های دولت این گونه بر می آید که وضعیت شغلی و اقتصادی در این کشور روز به روز در حال پیشرفت است. کشور فیلیپین یکی از کشور هایی است که مقصد افراد زیادی برای کار می باشد.‌ این مسئله دلایل زیادی می تواند داشته باشد اما از جمله دلایل آن می توان به این مسئله اشاره نمود که تنوع کار در فیلیپین بسیار زیاد می باشد .

روند کاری در این کشور از سال های گذشته تا به امروز تغییر آنچنانی نکرده و روشی خاص را در پی خواهد دتشت. دستمزد ها و میزان حقوق در این کشور بسته به کار، تجربه، مدرک تحصیلی و … متغیر خواهد بود. می توان گفت میزان حقوق در این کشور به طور میانگین ده هزار و چهارصد و پنجاه و هشت پزوی فیلیپین است که برای زندگی در این کشور مبلغی مناسب است. هر ساله به میزان مناسبی به حقوق افراد در کشور فیلیپن افزوده می شود که کم ترین میزان افزایش حقوق ها در این کشور سی و هفت و هشتاد و چهار صدم درصد بوده است.

دولت این کشور در زمینه حقوقی بسیار سخت و محکم پیش می رود و از این رو ورود به بازار کار در فیلیپین با شرایط خاصی همراه است. نکته ای که مشخص است این می باشد که کشور فیلیپین از یک ساختار دقیق، پیگیر و چهارچوب محور در زمینه فعالیت های اقتصادی برخوردار است.

سیستم بهداشت و درمان در فیلیپین

به طور کلی می توان گفت که سیستم مراقبت های بهداشتی در فیلیپین از استاندارد بالایی برخوردار است. کادر پزشکی فیلیپین به طور ماهرانه ای آموزش دیده اند. اما توجه داشته باشید که ممکن است امکانات بیمارستانی آنچنانی نباشد که در بیمارستان های سطح بالای ایالات متحده یا اروپا یافت می شود.

کیفیت خدمات بهداشتی با یارانه دولتی در فیلیپین، گرچه حوب است، اما بین مناطق روستایی و شهری بسیار متفاوت می باشد. این در حالی است که سیستم مراقبت های بهداشتی خصوصی در فیلیپین می تواند بسیار بهتر از خدمات عمومی عمل کند. در سراسر فیلیپین مردم به انگلیسی هم صجبت می کنند از این رو برای خدمت رسانی به مهاجران راحت نر خواهد بود. پزشکان و کادر پرستاری در کشور فیلیپین در بیمارستان های عمومی بسیار ماهر هستند اما مراقبت های بهداشت عمومی در فیلیپین با محدودیت هایی روبرو هستند. از این رو در برخی بیمارستان های فیلیپین ممکن است بیماران با تاخیر درمان شوند.

مراقبت های بهداشت عمومی در کشور فیلپین توسط شرکت PHILHEALTH که یک شرکت متعلق به دولت است اداره می شود. این شرکت به انواع خدمات بهداشتی و درمانی مختلف از جمله مراقبت های بستری بیمار، جراحی های خاص و فوریت های پزشکی کمک مالی می کند. اگر چه تمام هزینه های درمان و پزشکی را شامل نمی شود. ثبت نام در این شرکت برای افرادی که مهاجرت کاری به فیلیپین داشته اند ضروری است.

سیستم درمانی در فیلیپین

سیستم درمانی در فیلیپین

خدمات بهداشتی خصوصی در فیلیپین نیز روز به روز در حال پیشرفت است. پزشکان در این بیمارستان ها و مراکز همانند پزشکان عمومی بسیار خوب عمل می کنند. تفاوت این مراکز با هم در زمینه امکانات است. امکانات بخش خصوصی بسیار بیشتر است و از این رو درمان سریع تر صورت می گیرد. مقرون به صرفه بودن خدمات درمانی بخش خصوصی در فیلیپین باعث شده تا این کشور به یک مقصد گردشگری پزشکی تبدیل شود.

سیستم آموزشی در کشور فیلیپین

فیلیپین کشوری بی نطیر است که می توان از جهات مختلف ان را مورد بررسی قرار داد. در سال دو هزار و سیزده میلادی دولت فیلیپین توسعه اموزش ابتدایی کشور فیلیپین را آغاز کرد. اصلاحاتی کا آرمین لوئستر وزیز پیشین اموزش و پرورش فیلیپین آن را جامع ترین ابتکار عمل برای اصلاح پایه آموزش و پرورش از زمان تاسیس دانسته است. با این وجود طبق بررسی های صورت گرفته میزان مشارکت دانش آموزان در مقاطع مختلف در مدارس کاهش یافته است و درصدی از دانش آموزان یا ثبت نام نمی کنند و یا ترک تحصیل می نمایند.

یکی از این مسائل که باعث مشکل دانش اموزان شده، به هزینه ها و شهریه های آموزشی مرتبط با تحصیل است. اما در آموزش عالی و دانشگاهی داستان متفاوت است. در آموزش عالی دولت همواره در تلاش است که مشارکت و دسترسی ها را گسترش دهد. اما مهم تر از هر چیز به طور مداوم در حال ارتقا کیفیت آموزشی می باشد. از این رو می توان گفت دانشگاه های فیلیپین روزانه در خال رشد هستند. پس اگز قصد تحصیل در فیلیپین را داشته باشید. به طور مثال تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در فیلیپین این اطمینان وجود خواهد داشت که امکان رشد در این کشور بسیار زیاد است.

با این وحود در این بخش نیز مشکلاتی دیده می شود که دولت با تلاش های فراوان در جهت بهبود آن گام بر می دارد. به همین دلیل این کشور از چند سال گذشته به دنبال بین المللی کردن سیستم آموزشی خود و مشارکت در آموزش فراملی است.‌

هزینه های زندگی در فیلیپین

بحث مهم دیگری در زمینه شرایط زندگی در کشور فیلیپین و هر کشور دیگری وحود دارد که باید به طور دقیق بررسی گردد و آن هزینه های زندگی در فیلیپین می باشد. برخی از این هزینه ها قابل حذف نیستند و لازم است تا به دقت بررسی شوند. از جمله هزینه های زندگی می توان به هزینه خورد و خوراگ، هزینه مسکن، هزینه حمل و نقل، هزینه پوشاک و وسایل زندگی و … اشاره نمود. ما در ادامه این مقاله به بررسی برخی از این هزینه ها می پردازیم.

هزینه خورد و خوراک در فیلیپین

همان طور که گفتیم برخی هزینه ها در زندگی قابل حذف نیستند که یکی از آن ها هزینه خورد و خوراگ می باشد. در ابتدا ما به بررسی هزینه رستوران ها در فیلیپین می پردازیم. هزینه غذا در یک رستوران ارزان قیمت در کشور فیلیپین صد و پنجاه پزو می باشد. هزینه سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام برای دو نفر در یک رستوران متوسط مبلغی بین پانصد تا چهار هزار و هشتصد پزو خواهد داشت. برای خرید یک وعده غذایی مک دونالد یا چیزی شبیه آن مبلغ پرداختی به طور میانگین صد و پنجاه پزو خواهد بود. ب

رای نوشیدن یک لیوان کاپوچینو در این کشور لازم است تا بین صد و پنجاه تا دویست و شصت و یک پزو هزینه کرد. هزینه یک قوطی پپسی کوجک در این کشور سی و یک پزو و هزینه بطری آب کوچک زیر نیم لیتری نوزده پزو می باشد.

حال ببنیم هزینه خرید برخی مواد اولیه چقدر است. هزینه حرید یک لیتر شیر در فیلیپین هشتاد و چهار پزو، یک قطعه نان تازه پانصد گرمی پنجاه و شش پزو، یک کیلوگرم بزنج سفید پنجاه و یک پزو، پک دوازده عددی تخم مرغ هشتاد و پنج پزو، یک کیلوگرم پنیر محلی دویست و هفتاد و یک پزو، فیله مرغ یک کیلویی صد و نود و دو پزو، فیله گوشت یک کیلویی دویست و نود و نه پزو و … می باشد.

هزینه مسکن در فیلیپین

یکی از بخش های مهم در زندگی هر فرد محل زندگی است. از این رو در این بخش ما به بررسی هزینه مسکن در فیلیپین پرداختیم. این مسئله در سرمایه گذاری در فیلیپین نیز کمک کننده است.

هزینه اجاره یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر های فیلیپین پانزده هزار و هشتصد و بیست پزو در ماه می باشد. این در حالی است که برای خانه ای با این مشخصات ولی در خارج از مرکز شهر های فیلیپین هزینه حدودا هشت هزار و هشتصد و چهل پزو می باشد. برای اجازه یک آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر هزینه سی و چهار هزار و هشتصد و بیست و پنج پزو و خارج از مرکز شهر هجده هزار و صد و هشتاد و یک پزو می باشد.

هزینه منزل در فیلیپین

هزینه منزل در فیلیپین

برای خرید به ازای هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر لازم است تا صد وهفده هزار و سیصد و چهل و هفت پزو و خارج از مرکز شهر پنجاه و هفت هزار و دویست و پنجاه و شش پزو می باشد.

سوالات متداول در ارتباط با شرایط زندگی در فیلیپین

  1. آیا فیلیپین مکان مناسبی برای زندگی است؟

    بله فیلیپین کشوری جذاب برای زندگی و سرمایه گذاری است. اما از کشوری مدرن و فوق پیشرفته خبری نمی باشد.

  2. آیا زندگی در فیلیپین امن است؟

    اگرچه برخی اختلافات وجود دارد ، اما این کشور بسیار بزرگ است و اکثر مناطق آن کاملاً بی خطر است.

  3. برای یک زندگی راحت در فیلیپین به چه مقدار هزینه ماهیانه نیاز است؟

    برای زندگی در فیلیپین بین هشتصد تا هزار دلار در ماه کافی است. فیلیپین در کل کشوری ارزان برای زندگی می باشد.

  4. آیا زندگی در فیلیپین سخت است؟

    خیر فیلیپین به دلیل هزینه کم زندگی و بازار کار مناسب برای زندگی خوب است.

  5. آیا خدمات درمانی در فیلیپین خوب است؟

    به طور کلی ، سیستم مراقبت های بهداشتی در فیلیپین از استاندارد بالایی برخوردار است

  6. آیا خدمات بهداشتی و درمانی مناسب در فیلیپین وجود دارد؟

    بهداشت و درمان در فیلیپین متغیر است ، از نظر کیفیت از عالی تا شدید. بیمارستانهای شهرهای بزرگ معمولاً از استاندارد بالایی برخوردار هستند ، در حالی که بسیاری در مناطق روستایی فاقد زیرساخت و سرمایه گذاری هستند.

  7. آیا خدمات درمانی در فیلیپین گران است؟

    اگرچه مراقبت های بهداشتی به طور متوسط برای برخی فیلیپینی ها بسیار گران است ، اما ممکن است مهاجران آن را نسبت به کشور زادگاه خود مقرون به صرفه تر بدانند.

  8. آیا سیستم آموزش و پرورش در فیلیپین خوب است؟

    سیستم آموزش و پرورش پس از تغییرات صورت گرفته در این کشور نسبت به گذشته بهتر پیش رفته است.

  9. حقوق پایه در فیلیپین چقدر است؟

    حقوق در فیلیپین از 6،840 PHP در هر ماه (حداقل حقوق) تا 224،000 PHP در ماه (حداکثر حقوق متوسط ، حداکثر واقعی بالاتر است) می باشد.

  10. آیا سیستم دانشگاهی در فیلیپین مناسب است؟

    بله سیستم دانشگاهی فیلیپین روز به روز در حال پیشرفت است.

  11. آیا برای افرادی که به فیلیپین مهاجرت کاری می کنند، بیمه درمانی تعلق می گیرد؟

    بله این افراد بلافاصله پس از ورود باید در سیستم بیمه ثبت نام کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *