دانمارک برای مسافران راهنمای سفر ایجاد می کند

سفر و مهاجرت در دوران کرونا، با معضلات بسیار زیادی روبرو شده است. افرادی که متقاضی مهاجرت به کشور های مختلف هستند باید قوانین مربوط به ورود را مورد بررسی قرار دهند. این قوانین می تواند شامل قرنطینه های ۱۴ روزه یا آزمایش PCR می باشد. تمام این قوانین در کشور های مختلف متفاوت از هم هستند. از این رو اگر تمایل دارید اقدام به مهاجرت نمایید، باید تمامی شرایط را بررسی کنید. شاید برای مهاجرت به هر کشوری لازم باشد تا اقدامات خاصی صورت گیرد. در این راستا برای مهاجرت به دانمارک اتفاق جالبی رخ داده است. با این توصیفات دانمارک برای مسافران راهنمای سفر ایجاد می کند که می تواند در مسیر مهاجرتی شرایط مناسبی را فراهم آورد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دانمارک برای مسافران راهنمای سفر ایجاد می کند

با توجه به همه گیری ویروس کرونا مهاجرت به دانمارک هم با مشکلاتی همراه شده است. برای مهاجرت به دانمارک می توان از راه های دیگری هم مانند کار در دانمارک یا تحصیل در دانمارک هم اقدام نمود. دقت داشته باشید که برای حضور در دانمارک لازم است تا قوانین خاصی رعایت شود. تمام این قوانین به دلیل جلوگیری از گسترش هر چه بیشتر بیماری می باشد. وزارت امور خارجه دانمارك تصميم گرفته است كه از دسامبر ، مرز هايي را براي مسافران مناطق اتحاديه اروپا منطقه شنگن و انگلستان با نرخ آلودگي تحت ۳۰ مورد جديد در هر ۱۰۰ هزار شهروند در هفته باز كند.

این اقدام به عنوان بخشی از مدل منطقه ای راهنمای سفر به اتحادیه اروپا و کشورهای شینگن و همچنین انگلیس انجام شده است ، که توسط وزارت امور خارجه دانمارک در ۱۹ نوامبر ارائه شده است ، از طریق آن دانمارک قصد دارد روند ورود و خروج از کشور هیا با نرخ پایین بیماری را به طور دقیق تری کنترل نماید. به گفته جپه كوفود ، وزیر امور خارجه دانمارك ، داده های منتشر شده توسط مركز اروپایی پیشگیری و كنترل بیماری ، دانمارك را قادر ساخته است كه به طور قابل توجهی راهنمای سفر ریز تر و دقیق تر از راهنمای موجود را تهیه كند.

راهنمای سفر دانمارک

دولت دانمارک با بررسی داده های موجود ارائه داده است که داده ها به ما امکان می دهد مناطق کم آلوده را باز نگه داریم ، به شرط آنکه کشور ها داده های بهداشتی و آزمایشی مورد نیاز را در اینجا فراهم کنند. به همین ترتیب ، اکنون می توانیم با دقت بیشتری وارد مناطق با آلودگی بالاتر شویم و آن ها را جزو گروه های قرنطینه بیشتر خود قرار دهیم.

در مدل جدید راهنما های سفر ، مهم ترین نکته همچنان بهداشت ، ایمنی و امنیت شهروندان دانمارکی خواهد بود. از طریق مدل جدید منطقه ای ، دانمارک قصد دارد سفر به مناطق کم خطر مبتلا به عفونت را با رتبه بندی کمتر از ۳۰ مورد COVID-19 مورد جدید در هر ۱۰۰۰۰۰ نفر در هفته ، از کشور هایی که نارنجی شناخته می شوند ، انجام دهد. این برنامه همچنین قصد دارد سفر به مناطق پرخطر که دارای میزان عفونت بیش از ۷۵ مورد جدید در هر ۱۰۰ هزارنفر در هفته است را با محدودیت روبرو کند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *