مهاجرت به کشور دانمارک از طریق استارت آپ

شما عزیزان که قصد مهاجرت به دانمارک را دارید ممکن است سولات زیادی در زمینه مهاجرت به کشور دانمارک از طریق استارت آپ را داشته باشید. کارشناسان ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در دفاتر تهران، شیراز و اصفهان آماده پاسخ به تمامی سوالات شما هستند و می توانند راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط و‌ الزامات ویزای استارت آپ دانمارک برای مهاجرت

برنامه استارت آپ دانمارک اجازه می دهد ساکنان غیر شهروندی اتحادیه اروپا در دانمارک زندگی کنند و شروع به راه اندازی تجارت خود در دانمارک کنند که می تواند به اقتصاد دانمارک کمک کند. این فرصتی است که از سوی دولت دانمارک به کارآفرینان با استعداد در خارج از کشور ارائه می شود. برنامه استارت آپ دانمارک فرصتی برای کارآفرینان بین المللی ایجاد می کند تا مجوز اقامت دانمارکی برای ساخت و راه اندازی یک شرکت نوآوری را دریافت کنند. یک فرد یا گروهی از سه نفر هر دو می توانند در دانمارک با همکاری طرح کسب و کار خود را شروع کنند.

قبل از پردازش درخواست شما توسط SIRI برای مجوز اقامت تحت طرح، شما نیاز به گرفتن تایید برای طرح کسب و کار خود توسط هیئتی از کارشناسان تعیین شده توسط اداره کسب و کار دانمارک دارید. متقاضی باید شرایط لازم برای واجد شرایط بودن را داشته باشد تا کسب و کار در دانمارک انجام دهد و اجازه اقامت را بدست آورد.

  • شما باید از هیأت کارشناسان منصوب شده توسط اداره کسب و کار دانمارک موافقت را کسب کنید.
  • پس از تصویب ایده کسب و کار خود، می توانید برای اجازه اقامت و کار تحت طرح ویزای استارت آپ درخواست دهید.
  • ایده کسب و کار شما باید با دیدگاه مناسب و خلاقانه باشد و باید به عنوان یک پله ای برای توسعه جامعه تجاری دانمارک پدیدار شود.
  • شما باید مدارکی که نشان دهنده وجه مالی کافی برای تامین سال اول در دانمارک است را ارائه کنید. اگر هر عضو خانواده همراه شما باشد، باید نشان دهید که از نظر مالی می توانید از آنها حمایت کنید.
  • اگر در دانمارک بدون همراه 135.384 DDK و همسرتان در کنار شما باشد، مبلغی حدود 270، 768 DDK نیاز دارید.

اعتبار مجوز اقامت از روزی که مجوز اقامت دریافت می کنید، شروع کنید. شما می توانید اجازه اقامت و کار را تا دو سال دریافت کنید. شما می توانید مجوز خود را برای سه سال آینده در یک زمان گسترش دهید. شما می توانید حتی پس از پایان مهلت مجوز اقامت و تجارت خود را در دانمارک ادامه دهید، اگر درخواست خود را برای افزایش زمان ارسال کرده اید.

  • شما می توانید در مدت شش ماه گذشته تا 90 روز در منطقه شینگن اقامت داشته باشید.
  • زمان پردازش درخواست شما برای ویزای استارت آپ دانمارک تقریبا یک ماه طول می کشد و هزینه DKK 2.110 است.

استارت آپ های مورد تایید دانمارک برای اخذ ویزا

کشور دانمارک یکی از کارآفرینانه ترین کشورهای اروپایی است. افرادی که استعداد کارآفرینی دارند می توانند در دانمارک شروع به کار کنند. اجازه تابعیت و اقامت دانمارک به شما اجازه می دهد تا کسب و کار خود را در اکوسیستم کارآفرینی توسط طرح های توسعه کسب و کار عمومی و دسترسی به بازار مشترک اروپا داشته باشید. علاوه بر دسترسی به برنامه های مختلف و طرح های یارانه ای، که شامل مشاوره رایگان در مراکز توسعه کسب و کار عمومی است. مشاوران می توانند به شما از طریق فرصت های گسترده ای برای کارآفرینان دانمارک مانند شتاب دهنده ها، فضاهای همکاری، صندوق های سرمایه گذاری و ابتکارات مردمی راهنمایی کنند.

استارت آپ های مورد تایید دانمارک برای اخذ ویزا

شما دسترسی بیشتری به مزایای رفاهی مانند مراقبت های بهداشتی و آموزش و پرورش خواهید داشت که شامل همسر و.. نیز می شود. دولت دانمارک به کارآفرینان با استعداد در خارج از کشور کمک می کند تا شرایط خاصی را برای کسب و کارشان به ارمغان بیاورند که می تواند به اقتصاد دانمارک در سطح جهانی کمک کند. استارت آپ دانمارک فرصتی برای کارآفرینان بین المللی فراهم می کند تا مجوز اقامت دانمارکی برای ساخت و راه اندازی یک شرکت نوآورانه را فراهم کند. یک فرد یا گروهی از سه نفر می توانند در دانمارک با همکاری طرح کسب و کار خود با هم کار خود را شروع کنند.

قبل از پردازش درخواست شما برای مجوز اقامت تحت طرح، باید برای طرح کسب و کار خود توسط کارشناسان اداره کسب و کار دانمارک تایید شود. متقاضی باید شرایط مهاجرت به دانمارک برای واجد شرایط بودن را داشته باشد تا کسب و کار در دانمارک و اجازه اقامت را بدست آورد. پس از تصویب ایده کسب و کار خود، می توانید برای اجازه اقامت و کار تحت طرح درخواست دهید. ایده کسب و کار شما باید با دیدگاه خلاقانه باشد. در صورت داشتن همراه، مجبورید تمکن مالی ارائه دهید. اقامت دانمارک از طریق سرمایه گذاری نیز امکان پذیر است، برای دریافت اطلاعات در این خصوص با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در دفاتر تهران، شیراز و اصفهان همراه باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *