دانشگاه شاندونگ چین

دانشگاه شاندونگ در شهر جینان چین واقع شده است. سایت اصلی آن در پای کوه زیبای هزار بودا شمال منطقه ای به مساحت 146666 متر مربع قرار دارد. سایت جدید دانشگاه در دست ساخت است و گسترش بیش از 11،148،666 متر مربع که شامل 480.000 متر مربع فضای سبز است را درپیش دارد. کتابخانه دانشگاه شاندونگ چین دارای بیش از 825،300 جلد کتاب است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه شاندونگ چین

دانشگاه شاندونگ جهت تحصیل در چین پایبند به شعار “پرورش فضائل و خیرخواهی، یادگیری گسترده و تمرین مداوم” می باشد، استفاده کامل از طب چینی، مفهوم تقویت ساخت و ساز، به عنوان نتیجه ویژگی های آموزشی می باشد، پرورش ذهن دانش آموزان توسط فرهنگ، تحکیم پایه و اساس، تاکید بر دانش و تشویق نوآوری جزو این موارد می باشد. ده ها هزار نفر از فارغ التحصیلان این دانشگاه با مهارت های حرفه ای برای خدمت به جامعه آموزش داده می شوند. دانشگاه پزشکی شاندونگ در رشته های پزشکی، بافت شناسی، جنین شناسی، زنان و زایمان و ژنتیک در دنیا از اعتبار خاصی برخوردار است.

آموزش در دانشگاه شاندونگ چین

دانشگاه شاندونگ چین در سال 2010، از میان 100 دانشگاه برتر چین از لحاظ کیفیت تحصیل رتبه 14 و از لحاظ کیفیت تدریس رتبه 11 را کسب کرد. در سال 2008، دانشکده مهندسی شادونگ بواسطه مرکز تحقیقاتی مدیریت و علوم چین، رتبه 15 جهانی را کسب کرد. طی 10 سال اخیر، این دانشگاه در لیست 10 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته است. این دانشگاه در زمینه های ریاضی، فیزیک و پزشکی، زمینه تحقیقاتی بسیار قوی را دارد.آموزش در دانشگاه شاندونگ چین

تدریس و تحصیل این دانشگاه براساس سیستم آموزشی بریتانیا برنامه ریزی شده است، این دانشگاه دارای 37 دوره تحصیلی می باشد. تمامی مقالات، کلاس های آزمایشگاهی و امتحانات به زبان انگلیسی برگزار می شود. این دانشگاه جزو بهترین انتخاب ها برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در چین می باشد.

تحصیل پزشکی در دانشگاه شاندونگ چین

بازده زمانی دوره اینرشیپ پزشکی شاندونگ چین 48 هفته یا یک سال می باشد. دانشجویان می توانند دوره اینترشیپ را در چین، کشور دیگر یا محل زندگی خود بگذرانند. هزینه این دوره برای یک سال 41000 یوان می باشد درحالیکه در دیگر کشورها رایگان است. این دانشگاه توانست در سال 2013 رتبه چهارم چین را در بین دانشگاه های پزشکی چین به دست آورد. از جمله امکانات این دانشگاه می توان به تعداد 27 کلینیک و موسسه پژوهشی، 13 آزمایشگاه و 8 بیمارستان اشاره کرد.

کارمندان بخش آموزش دانشگاه پزشکی شامل 1143 نفر می باشد، که از این تعداد حدود 335 پروفسور، 136 سرپرست دکتر و 744 آموزگار کارشناس ارشد می باشند. دروس پایه و تخصصی در دانشگاه شاندونگ بیولوژی سلولی، آناتومی بدن، بافت شناسی و رویان شناسی، تب سنتی چین، تشخیصی، پزشکی پیشگیر، علوم عملکرد، پزشکی هسته ای، پزشکی داخلی، جراحی، بیماری مربوط به امراض زنانه، بیماری کودکان، چشم پزشکی، پوست و مو می باشد.

دانشجویان بین المللی در دانشگاه شاندونگ چین

جهت ادامه تحصیل در چین در حال حاضر 1393 دانشجوی پزشکی محلی و بیش از 600 دانشجوی بین المللی در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند. دانشگاه شاندونگ بر خلاف دیگر دانشگاه های چین تجربه خوبی در تدریس به زبان انگلیسی دارد. این دانشگاه کار تدریس به زبان انگلیسی را از سال 1979 آغاز کرده است. دانشگاه پزشکی شاندونگ در سال 2002 برای جذب دانشجویان پزشکی اقدام نمود و توانست در سال 2007 مدرک MOE را اخذ نموده و واجد شرایط شناخته شود. این دانشگاه در حال حاضر دانشجویانی از کشورهای آمریکا، سوئد، انگلستان، کره جنوبی، آفریقای جنوبی، عربستان، ایران، پاکستان و بنگلادش را جذب نموده است.

هزینه تحصیل در دانشگاه شاندونگ چین

دانشگاه شاندونگ چین برای تقویت همکاری های بین المللی خود اقدام به تبادل هیات علمی و تبادل فناوری با دانشگاه های پزشکی کنتاکی ایالات متحده، دانشگاه یوتا، دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه لیدن هلند، دانشگاه های کوئینزرلند و سیدنی استرالیا و دانشگاه پزشکی اکایامای ژاپن نموده است. دانشگاه پزشکی شاندونگ توسط WHO (سازمان بهداشت جهانی) به رسمیت شناخته شده و فارغ التحصیلان این دانشگاه در رشته های MBBS و DBS آمادگی شرکت در آزمونهای پزشکی سایر کشور ها از جمله آزمون های MCL ،PMDC ،USMLE ،HPCSA و SCHSN را دارا خواهند بود. هزینه های تحصیل و زندگی در شاندونگ چین به قرار زیر می باشد:

  • هزینه پذیرش: 410 یوان
  • هزینه دانشگاه: 4500 یوان بصورت سالیانه
  • هزینه خوابگاه: 9000 یوان (اتاق دو نفره) و 10800 یوان (اتاق تک نفره)
  • هزینه بیمه: 600 یوان بصورت سالیانه
  • هزینه ویزا: 1000 یوان
  • هزینه امتحان: 500 یوان
  • هزینه کتاب: 1000 یوان
  • هزینه زندگی در چین در دانشگاه شاندونگ: ماهیانه 2000 یوان

اطلاعات مربوط به تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه شاندونگ چین را می توانید از مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بخواهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *