تاثیر کرونا بر روند سفر به کشور های اروپایی

یقینا این روز ها داغ ترین اخباری که می شنوید مربوط به همه گیری ویروس کرونا می باشد. کرونا بیماری که از کشور چین شروع شد و تمامی کشور های دنیا را درگیر خود کرد. این بیماری تبعات بسیار زیادی برای همه کشور ها داشته است. اثرات همه گیری بر روند مهاجرت و سفر به کشور های مختلف با وضوح بسیار زیادی دیده می شود. تاثیر کرونا بر سفر به کشور  های اروپایی هم قابل تامل است. این مسئله حتی بر اقتصاد کشور ها هم تاثیر داشته است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تاثیر کرونا بر روند سفر به کشور های اروپایی

وضعیت اپیدمی ویروس کرونا اثرات بسیاری بر کشور های مختلف داشته است. در واقع این بیماری موجب شده تا هم شرایط اقتصادی و هم شرایط مهاجرت به کشور های مختلف بسیار تحت تاثیر باشد. مهاجرت به کشور های اروپایی مثلا مهاجرت به آلمان یا مهاجرت به فرانسه هم تحت تاثیر این بیماری است.

به تازگی نیز آمار جدیدی منتشر شده و بر مبنای آن تاثیر کرونا بر روند سفر به کشور های اروپایی دیده می شود. حدود یک ماه و نیم از زمان آن که مرکز اروپایی پیشگیری و کنترل بیماری (ECDC) برای اولین بار نقشه های رنگی را برای حمایت از توصیه شورا در مورد رویکرد هماهنگ برای محدودیت حرکت آزاد در پاسخ به بیماری همه گیر ویروس کرونا، اپیدمیولوژیک ، منتشر کرد، می گذرد.

با این حال اوضاع بیماری کرونا ویروس در اروپا اصلا بهبود نیافته است. در واقع بررسی آخرین نقشه های همه گیری ویروس کرونا نشان می دهد که با وجود محدودیت های اعمال شده و شرایط قرنطینه وضعیت بیماری خراب تر شده است. با این حال کشور های اروپایی مختلف شرایط بسیاری را برای مهاجرت در نظر گرفته اند.

این شرایط برای مبارزه با همه گیری ویروس می باشد. بر طبق بررسی ها میزان سفر ها با کاهش بسیاری مواجه شده است. در ادامه نیز مسئله سفر را بررسی می کنیم.

سفر به کشور های اروپایی

در به روزرسانی منتشر شده در روز پنجشنبه، ۲۶ نوامبر ، نقشه های ECDC یک بار دیگر نشان می دهد که سفر به سراسر اروپا واقعیتی است که امسال ، برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا و شاید برای شهروندان اتحادیه اروپا نیز در صورت ادامه وضعیت اپیدمیولوژیک امکان پذیر نیست در همان سطح یا بدتر می شود.

بر اساس نقشه های ECDC ، که بر اساس داده های گزارش شده توسط کشور های عضو اتحادیه اروپا به پایگاه داده سیستم نظارت اروپا (TESSy) تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه هر سه شنبه است، بر خلاف هفته گذشته شرایط هیچ کدام از کشور ها بهبود نیافته است. هیچ کشوری از محدوده قرمز وضعیت کرونا به محدوده نارنجی وارد نشده است.

در واقع ، اوضاع در چندین منطقه وخیم شده است ، از جمله در آخرین جزایر یونان که هفته گذشته به رنگ نارنجی رنگ شده بودند. در فنلاند نیز بخش هایی که هفته های قبل سبز بودند به نارنجی و آن هایی که نارنجی بودند به قرمز تبدیل شده اند. برخی از کشور ها هم شرایط خود را ارسال نکرده اند که عبارتند از اسلواکی، اسلوونی، ایرلند شمالی و اسکاتلند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *