پاسپورت استرالیایی

قوانین تابعیت استرالیا مبتنی بر قانون تابعیت مصوب 1948 میلادی است. از سال 1948 به بعد قانون تابعیت بارها دستخوش تغییرات و اصلاحات شده است اما نکته مهم آن است که وضعیت تابعیت افراد بستگی به زمان تولد و قانون لازم‌الاجرا در آن زمان دارد. موسسه حقوقی توسعه گران مهر با مدیریت جناب آقای اصطهباناتی ، از معتبر ترین موسسات مهاجرتی کشور در شیراز آماده ارائه مشاوره حقوقی در زمینه قوانین مهاجرت به استرالیا می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

یکی از سوالاتی که برای افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند مطرح می شود، روش اخذ تابعیت و اقامت استرالیا می باشد. مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص ، ویزای کار در استرالیا یا همان اسکیل ورکر یا تحصیل در استرالیا و یا ویزای سرمایه گذاری در استرالیا می باشد. مهاجرت به استرالیا از طریق تولد فرزند نیز دارای ابهاماتی برای مردم می باشد و ما سعی نموده ایم، به بررسی روش اخذ تابعیت و اقامت استرالیا از طریق تولد فرزند بپردازیم. شایان ذکر است تفاوت بین اقامت و تابعیت وجود دارد و تابعیت همان شهروندی می باشد که به شخص پاسپورت استرالیا اعطا می شود.

در این مطلب به بررسی دقیق روش های اخذ تابعیت و اقامت استرالیا می پردازیم، پس از مطالعه این مطلب انتخاب بین استرالیا و کانادا برای شما راحت تر خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید در زمینه قوانین جدید مهاجرت به استرالیا با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

شرایط و روش های اخذ تابعیت و شهروندی استرالیا

اخذ تابعیت و شهروندی از طریق تولد فرزند در استرالیا

تا قبل از ژانویه 1949، در قانون مهاجرت استرالیا مقرر شده بود که متقاضیانی که تبعه کشورهای تحت استعمار بریتانیا بودند می‌توانستند به تابعیت در استرالیا درآیند اما بعد از ژانویه 1949تا آگوست 1986 که قانون تغییر یافت مقرر شده بود، چنانچه شخصی در خاک استرالیا متولد گردد به‌طور اتوماتیک تابعیت استرالیا را اخذ خواهد نمود اما بعد از 20 آگوست 1986 چنانچه شخصی در قلمرو استرالیا متولد گردد چنانچه یکی از والدین وی تبعه استرالیا و یا مقیم دایم این کشور باشد می‌تواند به تابعیت یا شهروندی درآید.

پاسپورت استرالیا

اخذ تابعیت و شهروندی از طریق نسب یا اصل خون در استرالیا

اخذ تابعیت و اقامت استرالیا از طریق اصل خون بر اساس زمان تولد و همچنین ثبت تولد امکان‌پذیر بوده و دارای شرایط ذیل می‌باشد:

– طفلی که در خاک استرالیا متولد شده و در زمان تقاضای تابعیت استرالیا یکی از والدین وی تابعیت استرالیا را داشته باشد وی می‌تواند برای کسب تابعیت این کشور اقدام نموده مشروط بر آنکه تقاضای وی قبل از سن هجده سالگی باشد. چنانچه در زمان طفولیت شخص، والدین این طفل فوت نمایند شخصی که قانوناً قیم آن طفل است می‌تواند با نیابت از طفل تقاضای تحصیل تابعیت نماید.

هرگاه یکی از والدین طفل از طریق تقاضا، تابعیت استرالیا را به دست آورده باشد در صورتی می‌توانند برای فرزندانشان اقدام نمایند که حداقل بیشتر از دو سال در استرالیا اقامت قانونی داشته باشند.

افراد بزرگسال زمانی می‌توانند برای کسب تابعیت از طریق نسب اقدام کنند که در خارج از استرالیا بین 26 ژانویه 1949 تا 15 ژانویه 1974 از والدین استرالیایی به دنیا آمده باشند.

اخذ تابعیت و شهروندی استرالیا از طریق تقاضا

کسانی می‌توانند تابعیت یا شهروندی در استرالیا را از طریق تقاضا کسب نمایند که دارای شرایط زیر باشند:

اولاً: کسانی که دارای اقامت دائم در استرالیا بوده و بیشتر از هجده سال سن داشته باشند. همچنین دارای حسن اخلاق، تسلط بر زبان انگلیسی و اقامت مداوم در استرالیا داشته باشند.

ثانیاً: در مدت 5 سال حداقل 2 سال در استرالیا اقامت داشته باشد که دوازده ماه آن باید در دو سال قبل از ارائه مدارکش به دولت استرالیا باشد.

ثالثاً: کسانی که از طرف اتباع استرالیایی به عنوان فرزندخواندگی پذیرفته می‌شوند در صورتی می‌توانند تابعیت استرالیا را تحصیل نمایند که خارجی بوده، کمتر از هجده سال سن داشته باشند و همچنین حداقل یکی از پدر یا مادرخوانده وی استرالیایی باشد. همان طور که ملاحظه می فرمایید، فرزند خواندگی در استرالیا از راه های اخذ اقامت و تابعیت در استرالیا می باشد.

بر اساس قانون جدید تابعیت و اقامت استرالیا که در سال 2007 به تصویب رسیده است مقرر گردیده کسانی که از اول جولای 2007 به عنوان مقیم دایم درآمده باشند می‌بایستی به صورت قانونی اقامت در استرالیا داشته باشند همچنین به مدت چهار سال قبل از تقاضای تابعیت در استرالیا اقامت داشته باشند. علاوه بر شرایط فوق بایستی دارای شرایط زیر نیز باشند.

حداقل به مدت 12 ماه قبل از تقاضا در استرالیا به عنوان مقیم دایم حضور داشته باشند، یعنی اقامت دائم استرالیا را داشته باشند.

بیشتر از 12 ماه در استرالیا غیبت نداشته، همچنین قبل از تقاضا که می‌بایستی 12 ماه حضور داشته باشد نباید در طول این 12 ماه بیش از 3 سال غیبت داشته باشد؛

تا 4 سال قبل از تقاضا، نباید به هیچ وجه در این کشور به صورت غیر قانونی حضور داشته باشد؛

آگاهی و آشنایی کامل به حقوق و تکالیف شهروندی استرالیا داشته باشد مگر برای کسانی که بیشتر از 60 سال سن داشته باشند؛

تسلط بر زبان انگلیسی داشته باشد مگر برای افراد بالای 60 سال؛

قصد اقامت در استرالیا را داشته باشد.

لازم به یادآوری است افرادی که سن آن‌ها کمتر از 18 سال بوده به تبعیت از والدین خود می‌توانند اخذ تابعیت و اقامت استرالیا را داشته باشند.

موارد استثنا در اخذ تابعیت و شهروندی استرالیا

در مورد بعضی افراد شرایط فوق مستثنی شده است که عبارتند از:

  • فرزندان کسانی که تبعه سابق استرالیا بوده‌اند؛
  • سربازان سابق ارتش استرالیا؛
  • اطفالی که از طرف اتباع استرالیا به فرزندخواندگی در استرالیا پذیرفته شده باشند؛
  • همسر و افراد تحت تکفل اتباع استرالیا؛
  • کسانی که در خاک استرالیا به دنیا آمده باشند و تابعیت کشور دیگری را نداشته باشند.

تابعیت و اقامت استرالیا

تابعیت مضاعف در استرالیا

قانون جدید تابعیت و اقامت استرالیا ، مستقیماً تابعیت مضاعف استرالیا را قبول نکرده اما می‌توان ادعا نمود که تا حدودی تابعیت مضاعف را پذیرفته است. مثلاً کسانی که تابعیت کشور دیگری را دارند و تابعیت در استرالیا را نیز کسب نموده‌اند آن‌ها را به ترک تابعیت قبلی خود مجبور نمی‌کند.

از دست دادن یا سلب تابعیت و شهروندی استرالیا

اقامت و تابعیت در استرالیا ممکن است به دلیل یکی از موارد زیر سلب گردد:

  1. هرگاه تبعه استرالیا، به صورت ارادی تابعیت کشور دیگری را تحصیل نموده و تقاضای ترک تابعیت استرالیا را کرده باشد؛
  2. هرگاه تبعه استرالیا، به صورت ارادی تقاضای ترک تابعیت در استرالیا را کرده باشد ولو اینکه به تابعیت کشور دیگری که پادشاه استرالیا پادشاه آن کشور (مانند: انگلیس، کانادا، کشورهای مشترک‌المنافع و نیوزلند) نیز باشد؛
  3. به خاطر مجازات نمودن شخصی که از روی تقلب و مدارک غیر واقعی (جعلی) اقامت و تابعیت در استرالیا را تحصیل کرده باشد.

تأثیر سلب تابعیت والدین نسبت به اطفال آن‌ها

بچه‌هایی که از طریق والدین خود تابعیت در استرالیا را به دست آورده باشند به واسطه عمل خلاف خود تابعیت استرالیایی خود را از دست نخواهند داد، اما چنانچه یکی از والدین وی تابعیت خود را از دست بدهد ممکن است تابعیت طفل نیز سلب گردد، مگر در موارد زیر:

اگر طفل تابعیت کشور دیگری را نداشته باشد، تابعیت استرالیایی وی سلب نخواهد شد؛ تا قبل از 22 نوامبر 1984 چنانچه پدر طفل، تابعیت استرالیایی خود را از دست می‌داد هیچ‌گونه تأثیری بر تابعیت طفل نمی‌گذاشت اما بعد از 22 نوامبر 1984، سلب تابعیت والدین، باعث از دست رفتن تابعیت طفل می‌گردید. اما اگر یکی از والدین وی همچنان به تابعیت استرالیایی خود باقی می‌ماند او نیز به تابعیت استرالیایی خود باقی می‌ماند.

شایان ذکر است که بر اساس قانون تابعیت 2007 استرالیا که از اول جولای 2007 به اجرا درآمد، اطفالی که دارای تابعیت در استرالیا می‌باشند بر خلاف مقررات قبلی به تبعیت از والدین خود تابعیت خود را از دست نخواهند داد اما وزیر مهاجرت و تابعیت این اختیار را دارد که طفل را از تابعیت استرالیا محروم نماید.

ما در این مطلب به بررسی روش های اخذ تابعیت و اقامت استرالیا پرداختیم، جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت مهاجرت به استرالیا مراجعه نمایید و یا با مشاورین موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس حاصل فرمایید و از راه های مهاجرت به استرالیا از طرق مختلف تحصیل در استرالیا ، ویزای کار در استرالیا و سرمایه گذاری در این کشور در ادامه اخذ تابعیت و شهروندی استرالیا مطلع شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

36 دیدگاه برای “تابعیت و شهروندی استرالیا

  1. نارسيس گفت:

    با سلام من 22سال سن دارم. ميخواستم ببينم چه كشورهايي رو ميتونم اقامت بگيرم از طريق رشته برستاري

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بسته به روش انتخابی شما دارد. با رعایت شرایط و الزامات مربوطه امکان اقدام برای ویزای تحصیلی و کاری کشور هایی مانند آلمان، استرالیا، سوئد، دانمارک و غیره را دارید. شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با هر مسیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  2. ویدا گفت:

    می‌خوام برای کارآموزی ی کمپانی به کره برم … اما از جهت قانون ایران نمیشه ….. می‌خوام تابعیت ی کشور رو بگیرم که ب صورت قانونی برم و به مشکل نخورم ..‌‌ کدوم کشور برام راحت تره ؟؟؟؟ می‌خوام سریع تابعیتشو بگیرم …

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      با ارائه قرارداد کاری از طرف کارفرما و تسلط کافی به زبان کره ای، پس از 3 سال می توانید برای اقامت دائم اقدام نمایید.

  3. عباسیان گفت:

    سلام
    همسرم 35 سال سن دارند و 12سال سابقه بیمه دارند که 2 سال آخر بیمه استاد کار برای ایشون رد شده،مدرک لیسانس طراحی صنعتی دارند و مدیر تولید در یک کارخانه معتبر تولیدات ام دی اف(سرویس خواب و سرویس اداری ) بودند و تمام مدت بیمه اشون از همین کارخانه رد شده است.مدرک زبان ندارن زبان انگلیسی در حد متوسط آشنایی دارند .من هم 32 سال سن و مدرک کارشناسی فضای سبز و ارشد طراحی شهری دارم .آشنایی متوسط با زبان انگلیسی و سابقه بیمه 2 سال. به نظر شما شانس ما برای مهاجرت به سوئد بیشتر هست یا استرالیا؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای کار در کشور سوئد نیاز به ارائه قرار داد کاری دارید. همچنین برای اخذ ویزای کاری استرالیا باید در سیستم امتیاز بندی قرار بگیرید که ارائه مدرک زبان الزامی است.

  4. كاظم نوعي گفت:

    با سلام واحترام اينجانب داراي مدرك تحصيلي كارشناسي ارشد مديريت بازرگاني و آشناي و تجربه كاري تاسيسات ساختماني را دارم لذا تقاضاي تابعيت كشورهاي خارجي را دارم . آيا امكان تابعيت دارد لطفا” راهنمايي فرماييد .متشكرم.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای اخذ اقامت دائم کشور های اروپایی نیاز به اقامت موقت 5 ساله کاری، ازدواج و یا سرمایه گذاری دارید.

  5. احسان ابراهیمی موسوی گفت:

    با سلام و خسته نباشد من دارای مدرک لیسانس برق قدرت هستم و سابقه 5 سال کار رو دارم .متاهل و دارای یک فرزند هستم خاننم هم دارای مدرک لیسانس گرافیک میباشد ما برای اقامت کاری به جه کشورهایی می توانیم اقدام کنیم .با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      قرارگیری در سیستم امتیاز بندی اسکیل وورکر انگلستان یکی از روش های اخذ ویزای کاری استرالیا است.

  6. تیموری گفت:

    سلام
    من 30 سال سن دارم متاهل هستم و دارای یک فرزند پسر 8 ساله هستم/همسرم مدرک دانشگاهی ندارن ولی به دامپزشکی واردن و 7 سال کار کردن.
    خودم هم کارشناسی حسابداری هستم /تسلط به زبان هم در حد متوسط
    برای ادامه تحصیل فرزندم بیشتر راغب به مهاجرت هستم کدام کشور پشنهاد میکنید.که بتونم خودمو همسرم هم کار کنیم و فرزندمان تحصیل؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل فرزندتان کشور هایی مانند مجارستان،آلمان و یا غیره را می توانید انتخاب نمایید. این کشور ها ویزای همراه ارائه می دهند و پس از تغییر ویزای خود امکان کار نیز برای شما وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در ارتباط باشید.

  7. امیر حسین گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید.
    من ۱۸ سالممه و دارم در رشته کامپیوتر تحصیل می‌کنم.
    چطوری می‌توانم برای کار و ادامه ی تحصیل در استرالیا اقامت بگیرم.
    لطفا راهنماییم کنید.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای ادامه تحصیل در استرالیا می بایست مدارک تحصیلی و مدرک زبان خود را برای پذیرش آماده نمایید و به دانشگاه انتخابی خود ارسال نمایید.

  8. تیموری گفت:

    سلام وقت بخیر
    من 30 سال سن دارم کارشناسی حسابداری دارم و حدود 6 سال سابقه کاری دارم که تقریبا 3 سال بیمه هستم.یک فرزند پسر 8 ساله دارم .همسرم تحصیلات دانشگاهی ندارند ولی به امور دامپزشکی و دام تسلط دارند.برای ادامه تحصیل خودم و پسرم کدام کشور و پیشنهاد میکنید.که هم بتونیم کار کنیم و هم زندگی./؟با سپاس از زحمات تون.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      به شما پیشنهاد میکنیم برای شرکت در دوره های کارورزی مجارستان اقدام نمایید. پس از شرکت در این دوره ها وارد بازار کار می شوید.

  9. شیرین امینی گفت:

    باسلام بنده17سال دارم و به انگلیسی مسلطم و آیلتس8دارم میخواستم بپرسم به چه کشورهایی زیر18سال میشه رفت بااین شرایط؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل در مدارس کانادا، انگلیس و یا استرالیا امکان اقدام وجود دارد.

  10. سید مصطفی علوی گفت:

    سلام برشما
    برای دریافت ویزای مهارت استرالیا نظر به شرایط ذیل چگونه باید اقدام کرد
    1. لیسانس مهندسی نرم افزار
    2. بیش از 5 سال تجربه کاری با موسسات بین المللی مانند USAID و JRS
    3. داشتن نمره تافل 87

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای اخذ ویزای اسکیل وورکر استرالیا باید در سیستم امتیاز بندی که شرایط سنی، مدرک زبان، مدرک تحصیلی و سابقه کاری شما مورد ارزیابی قرار می گیرد.

  11. حمید شیخ پور گفت:

    سلام من لیسانس مدیریت صنعتی و فوق لیسانس مدیریت تولید دارم بعد از لیسانس ۵سال سابقه کار مرتبط هم دارم در حال حاضر ۳۲ سال دارم ولی تا اخذ مدرک ایلتس ۳۳ سالم میشود لطفا بفرمایید که ایا رشته ی مدیریت صنعتی برای اقامت کشور استرالیا روانجام میدید و امکانش هست که من اقدام کنم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، برای اخذ اقامت کاری استرالیا باید در سیستم امتیاز بندی قرار بگیرید که انتیازات شما در صورت دریافت آیلتس حداقل 7 مناسب است.

  12. MARYAM گفت:

    با سلام
    من 25 سالمه کارشناسی ارشد در رشته مهندسی کشاورزی گرایش مهندسی صنایع غذایی دارم با معدل 16 از دانشگاه ازاد واحد اصفهان دارم و حدودا 1 ساله کارمند دولت هستم و همسرم30 ساله ارشد مهندسی پزشکی از دانشگاه امیرکبیر دارند با معدل 17و 4 سال سابقه کار در صنعت میخاستم برای امریکا کانادا و استرالیا اقدام کنم به نظر شما شانس کدام کشور بیشتره؟؟؟
    هر دو نفر اپلای میکنیم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      در صورت داشتن مدرک زبان می توانید برای کانادا و یا استرالیا اقدام نمایید.

  13. محمد گفت:

    سلام، من پنجاه سالمه فوق لیسانس مدیریت بازرگانی و زبان انگلیسیم زیاد خوب نیست، همسرم فوق لیسانس مدیریت دولتی و ی بچه کلاس دوازدهم چگونه می توانیم اقامت استرالیا بگیریم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      می توانید از طریق مدارس فرزندان برای اقامت خود اقدام نمایید. لطفا با ما در ارتباط باشید تا اطلاعات دقیق تری را در اختیار شما قرار دهیم.

  14. محمد جواد گفت:

    سلام
    بنده ۳۳ ساله هستم
    کارشناسی ریاضی و کارشناسی تأسیسات حرارتی و برودتی دارم
    ۱۴ سال سابقه تدریس در رشته تاسیسات در هنرستان رو دارم و متخصص تعمیرات انواع سیستم های تهویه مطبوع و تاسیسات هستم
    به واسطه دبیری در اموزش پرورش بیش از ده مورد مدرک فنی و حرفه ای دارم.
    و نمره ۵.۵ آیلتس دارم.برای مهاجرت دوستان استرالیا رو پیشنهاد کردند.لطف کنید کوتاه ترین مسیر رو به بگید.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      با توجه به شرایط خود می توانید در سیستم امتیازبندی اسکیل وورکر قرار بگیرید.

  15. دلنیا سلامی گفت:

    با سلام
    من 27 سن دارم
    دارای مدرک فوق لیسانس فیزیولوژی ورزشی میباشم
    و مدت 5 سال هستش که در زمینه مربیگری ورزشی فعالیت دارم
    دارای مدرک مربیگری ژیمناستیک درجه3 و مدرک نجات غریق درجه1 میباشم
    به زبان انگلیسس مسلط میباشم
    متاهل هستم و فرزندی ندارم
    همسرم تحصیلات دانشگاهی ندارد
    ایا امکان اقامت در استرالیا برای من وجود دارد؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      برای اخذ اقامت استرالیا از طریق کار، بر اساس سن، تحصیلات، سابقه کار با بیمه، مدرک زبان آیلتس، به شما، نمراتی داده میشود که بر اساس مجموع این نمرات، وضعیت تایید یا عدم تایید درخواست شما، مشخص می شود.

  16. هایده عاشوری گفت:

    با سلام من 43 سال سن دارم و مدرک دکترا برنامه ریزی درسی و در حال حاضر به مدت 13 سال در دانشگاه تدریس می کنم و شوهر من معلم و دارای دکترا برنامه ریزی درسی است و دارای دو فرزند نوجوان هستم، و در آزمون معتبر EPT دارای نمره 82 هستم ، آیا با این وجود خواهم توانست مهاجرت واقامت دائم کانادا،استرالیا ، اتریش و یا… بگیرم
    با تشکر)لطفا در اسرع وقت پاسخ داده شود.)

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      برای مهاجرت به اتریش و آلمان از طریق کار، می بایست به زبان آلمانی مسلط باشید.
      برای استرالیا، نیوزیلند، کانادا و بسیاری از کشور های دیگر می بایست مدرک زبان مطلوب داشته باشید.
      مجموعا پارامتر های تحصیلات، سابقه کار با بیمه، مدرک زبان،سن و نوع مهارت بسیار مهم است.
      اگر شما نمره ی بالای آیلتس داشته باشید، مهاجرت به کانادا، استرالیا و نیوزیلند، برای شما ممکن خواهد بود.
      ناگفته نماند بسیاری افراد از طریق تحصیل اقدام به مهاجرت می نمایند.

  17. نیما گفت:

    با سلام من 38سال سن دارم فوق لیسانس کامپیوتر/ متاهل یه فرزند خردسال دارم برای گرفتن فاند و بورسیه و اقامت کانادااسترالیا( یا سوئد , سویس دانمارک هلند و ) چطور باید اقدام کنم/کدام کشور میشه راحت اقامت گرفت/ممنونم

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      بین استرالیا و کانادا , کانادا شرایط پذیرش بهتری برای انجام دارد.
      دوست گرامی, اطلاعاتی که فرمودید , برای مشاوره دادن به بحث مهمی مثل مهاجرت کافی نخواهد بود. لطفا اطلاعات بیشتری مثل وضعیت تسلط زبان, تمکن مالی را بفرمایید.
      لطفا مقالات ما را در مورد دیگر کشور ها و تحصیل رایگان در فرانسه و آلمان و بورسیه ایتالیا و … مطالعه بفرمایید.
      موفق باشید

  18. رضایی گفت:

    با سلام. من فوق لیسانس دامپروری و همسرم هم فوق لیسانس عمران داره.
    سن من 34 و بچه هم نداریم.سابقه 5 ساله کار رو هم داریم برای ادامه تحصیل در دوره دکترا به همراه کار
    و کسب درآمد جهت امور روزمره‌ام کدام کشورها رو پیشنهاد میکنید؟؟؟
    با تشکر

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      کشورهای زیادی می توانید برای تحصیل مقطع دکترا اقدام فرمایید، این موسسه می تواند در زمینه اخذ پذیرش همراه با بورسیه در برخی کشورهای اروپایی مثل هلند به شما کمک کند. بهترین کار برای دانشجوی دکترا استفاده از فاند تحصیلی است که نیاز به کار کردن به صورت مجزا نداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *