دانشگاه دولتی پتروازوودسک
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

یک دانشگاه کلاسیک در پتروزیوودسک، دانشگاه دولتی پتروازوودسک جمهوری کارلیا، فدراسیون روسیه است. این دانشگاه در سال 1940 به عنوان دانشگاه کارلای-فنلاند تاسیس شد و در سال 1956 تغییر نام یافت.

تحصیل در دانشگاه دولتی پتروازوودسک

ریاست دانشگاه دولتی پتروآزادوود بر عهده  پروفسور آناتولی V. Voronin می باشد.برای تحصیل در روسیه این دانشگاه شامل 10 دانشکده، 6 مؤسسه آموزشی، 79 واحد، 84 آزمایشگاه، تعدادی از ادارات توسعه و پروژه، 27 اداره نوآوری، 28 شرکت کوچک، 2 پارک تکنو، یک مرکز نشر، کتابخانه علمی (یکی از بزرگترین در شمال اروپا روسیه، با بیش از 1،179،042 کتاب)، باغ گیاه شناسی و استخر شنا “Onego” می باشد.

دانشکده های PetrSU در 13 ساختمان جداگانه در سراسر شهر پراکنده شده اند. تعداد دانشکده های PetrSU حدود 890 نفر (105 دکترای علوم، 502 نامزد علمی، 66 استاد و 329 استادیار) است. در حال حاضر بیش از 116870 دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه مشغول به تحصیل می کنند.

اعتبار دانشگاه پتروازوودسک روسیه

PetrSU از لحاظ معیارهای “بین المللی سازی” دارای جایگاهی عالی در بین دانشگاه های روسیه است. شایان ذکر است که این دانشگاه از لحاظ اشتغال به تحصیل فارغ التحصیلانش سومین جایگاه را از آن خود کرده است. PetrSU دارای 92 قرارداد بین المللی با دانشگاه های خارجی، سازمان های تحقیقاتی و شرکت های علمی و تولیدی در 30 کشور (فنلاند، سوئد، نروژ، فرانسه، آلمان، پرتغال، بریتانیا، ایالات متحده آمریکا، کانادا، بلژیک، جمهوری کره، کشورهای مشترک المنافع و کشورهای بالتیک، در میان دیگران) است.

برنامه های مختلف PetrSU درمورد مطالعات سنگین دانشجویان بین المللی، برنامه های کوتاه مدت که به زبان انگلیسی ارائه می شود، برنامه های ترمیمی و برنامه های تبادلی با دانشگاه های همکار همگی به زبان روسی و انگلیسی ارائه می شود. سالانه بیش از 200 دانشجوی بین المللی (بیشتر از اروپای شمالی و شرقی، بریتانیا، ایالات متحده آمریکا و چین) در PetrSU تحصیل می کنند.

کمک مالی تحصیل در روسیه

بیش از 250 دانشجو و کارکنان PetrSU سالانه به دلیل برنامه های تبادل، تحقیق، کارآموزی Erasmus Mundus، FIRST، و CIMO، از جمله دیگر دانشجویان خارجی به دانشگاه ها می روند. PetrSU سالانه حدود 30 پروژه بین المللی را با کمک مالی از اتحادیه اروپا، EBRD، USAID، CRDF، IREX، DAAD، شورای وزیران شمال اروپا و CIMO به اجرا در می آورد.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه دولتی پتروزاودسک

اگر تصمیم گرفته اید که در دانشگاه دولتی پتروزاودسک تحصیل کنید، ابتدا باید چند مرحله را پشت سر بگذارید:

  1. یکی از پردیس های این دانشگاه و یک رشته تحصیلی را انتخاب کنید.
  2. مدارک خود را به آدرس interdep@petrsu.ru ارسال کنید.

آخرین فرصت های ارائه درخواست پذیرش آنلاین برای سال تحصیلی 2019/20

  • اولین پویش نام نویسی (آزمون های ورودی ماه جولای): 05.2019
  • دومین پویش نام نویسی (آزمون های ورودی ماه سپتامبر): 07.2019
شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه دولتی پتروزاودسک

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه دولتی پتروزاودسک

لیست مدارک مورد نیاز:

  1. اسکن یا تصویر با کیفیت، واضح و خوانای پاسپورت بین المللی شما
  2. اسکن یا تصویر با کیفیت، واضح و خوانای گواهی مرخصی از دانشگاه (برای رشته های مقطع لیسانس و تخصص) یا دیپلم تحصیلات تکمیلی (برای رشته های مقطع فوق لیسانس)
  3. پر کردن فرم درخواست پذیرش دانشگاه

توجه: ما این مدارک را به منظور صدور یک دعوت نامه رسمی جهت ورود به فدراسیون روسیه نیاز داریم که این امر برای ویزای دانشجویی شما ضروری می باشد. لطفا پیش از ارائه این مدارک، قوانین و الزامات مهاجرت را بررسی کنید. تمام مدارک مورد نیاز را آماده و بررسی کنید، به پتروزاودسک بیایید و در دو آزمون ورودی شرکت کنید. اولین آزمون مربوط به زبان روسی می باشد و دومی به رشته تحصیلی آینده شما بستگی خواهد داشت.

همه امتحان ها بر اساس رشته های تحصیلی در لیست ثبت می شوند. پویش نام نویسی برای رشته هایی که تمام مقاطع آنها در دانشگاه پتروزاودسک ارائه می شوند، در همین دانشگاه و در ماه های جولای و سپتامبر برگزار می گردند. آزمون های ورودی 2019 در پایان ماه ژوئن آغاز خواهند شد. تاریخ دقیق این امتحانات در فصل بهار اعلام می گردد.

لیست مدارک مورد نیاز جهت درخواست پذیرش بین المللی

  1. پاسپورت بین المللی
  2. ترجمه روسی پاسپورت که به مهر و امضای دفتر اسناد رسمی رسیده باشد.
  3. اصل مدرکی که تحصیلات پیشین شما را تایید کند؛ علاوه بر آن تمام ریز نمرات دوران تحصیل شما مورد نیاز است.
  4. برای پذیرش در رشته های مقطع لیسانس و مقطع تخصص، باید گواهی مرخصی از دانشگاه داشته باشید؛ برای پذیرش در مقطع فوق لیسانس به مدرک لیسانس یا تخصص نیاز دارید.
  5. ترجمه روسی مدرکی که تحصیلات پیشین شما به همراه تمام ریز نمرات را تایید کند؛ این مدرک باید به مهر و امضای دفتر اسناد رسمی رسیده باشد. این ترجمه می تواند در پتروزاودسک و در مرکز خدمات ترجمه دانشگاه دولتی پتروزاودسک (ساختمان آکادمیک شماره 1، خیابان آنوخینا، 20، اتاق 412) یا در دفتر ترجمه (خیابان آنوخینا، 45) انجام شود.
  6. شش عکس مات رسمی سیاه و سفید در ابعاد 3*4 سانتی متر

توجه: برای برخی از رشته ها علاوه بر مدارک مذکور، به یک گواهی پزشکی 086-y که در روسیه صادر شده باشد (می تواند در پتروزاودسک صادر شود) نیز نیاز دارید. فهرست رشته هایی که به گواهی پزشکی نیاز دارند را می توانید در زیر مشاهده کنید:

  • پزشکی عمومی
  • اطفال
  • علوم دارویی
  • مهندسی معدن
  • آموزش دبیری (تمام تخصص ها)
  • روانشناسی و آموزش دبیری
  • مهندسی کشاورزی
  • مهندسی حرارت و قدرت
  • برق قدرت و فناوری الکتریکی
  • عملکرد فنی و ماشین های حمل و نقل و ساخت سیستم ها

توجه: بر اساس قانون روسیه، مدارکی که در کشورهای دیگر صادر شده اند، تنها با قانونی شدن می توانند به طور رسمی مورد استفاده قرار گیرند. قانونی شدن، یک روند رسمی است که طی آن، صحت مدارک اخذ شده از کشورهای خارجی مورد بررسی قرار گرفته و این مدارک تایید می شوند. گواهی ها و دیپلم های صادره از کشورهای مختلف، به انواع مختلفی از فرآیند قانونی شدن نیاز دارند. شما می توانید الزامات مدارک صادره از کشورتان را اینجا بررسی کرده (فقط به زبان روسی) یا از طریق آدرسinterdep@petrsu.ru با ما مشورت کنید.

توجه: تحصیلات اخذ شده از برخی کشورهای خارجی به فرآیند بازشناسی نیاز دارد؛ این بدان معناست که سطح تحصیلی شما در فدراسیون روسیه به طور رسمی مورد تایید قرار می گیرد و پس از آن، حق ادامه تحصیل در روسیه به شما داده خواهد شد. لزوم انجام این فرآیند برای کشور شما می تواند در این جا (فقط به زبان روسی) بررسی شود یا می توانید از طریق آدرس interdep@petrsu.ru در این رابطه از ما مشورت بخواهید.

رتبه و رنکینگ دانشگاه دولتی پتروزاودسک

دانشگاه دولتی پتروزاودسک در سال 1940 تاسیس شد. این دانشگاه دارای 84 آزمایشگاه، 27 مرکز نوآوری، 28 تشکیلات اقتصادی کوچک که توسط دانشگاه تاسیس شده اند، 2 پارک تکنولوژی، مرکز زبان شناسی، کتابخانه علمی (یکی از بزرگترین کتابخانه ها در شمال اروپایی روسیه)، باغ گیاه شناسی و استخر شنای اِنِگو می باشد. این دانشگاه 13 پردیس در شهر پتروزاودسک دارد. دانشگاه دولتی پتروزاودسک در میان 100 دانشگاه برتر روسیه قرار دارد. هم اکنون تعداد پرسنل تدریس این دانشگاه 891 نفر شامل 66 استاد تمام، 329 دانشیار، 105 دارنده دکترای پژوهشی و 502 مربی می باشد.

11670 دانشجوی لیسانس و فوق لیسانس در این دانشگاه تحصیل می کنند. این دانشگاه 79 کرسی استادی، 10 عضو هیئت علمی و 6 عضو هیئت شورا را دارا می باشد. این دانشگاه در معیارهای بین المللی کردن تحصیل پیشتاز است و در میان دانشگاه هایی که اشتغال دانشجویان و فارغ التحصیلان را ارتقا داده اند، مقام سوم را کسب کرده است. دانشگاه پتروزاودسک 92 توافقنامه با کشورهای خارجی، سازمان های تحقیقاتی و شرکت های علمی-تولیدی فنلاند، کانادا، ایالات متحده آمریکا، بریتانیای کبیر و ایتالیا دارد. در این دانشگاه، چهار مرکز رسمی آزمون های زبان بین المللی وجود دارد: TORFL (آزمون روسی به عنوان یک زبان خارجی)، TOEFL (آزمون انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی)، TOLES (آزمون مهارت های مجاز زبان انگلیسی)، DELF (آزمون فرانسوی به عنوان یک زبان خارجی).

این دانشگاه بر اساس رتبه بندی های مختلف، مرتبا در میان برترین دانشگاه های روسیه قرار می گیرد؛ دانشگاه پتروزاودسک در رتبه بندی جهانی دانشگاهی گرین متریک، رتبه دوم در میان 100 دانشگاه برتر روسیه را کسب کرده است. همچنین در رتبه بندی ملی مستقل اینترفاکس در رده دانشگاه های داخلی، مقام سوم را دارد. علاوه بر این، دانشگاه پتروزاودسک در رتبه بندی دانشگاهی EECA، در محدوده 201 تا 250 و در رتبه بندی بریکس (BRICS)، در محدوده 261 تا 270امین دانشگاه های جهان قرار دارد.

رشته های دانشگاه دولتی پتروزاودسک

رشته های مقطع لیسانس

  1. ریاضیات
  2. ریاضیات در آموزش، مطالعات بنیادی و کاربردی
  3. فناوری ها و سیستم های اطلاعاتی
  4. توسعه سیستم های اطلاعاتی
  5. مهندسی نرم افزار
  6. نرم افزار و سیستم های کاربردی
  7. آموزش دبیری با دو تخصص
  8. علوم کامپیوتر و ریاضیات
  9. مهندسی حرارت و قدرت
  10. مهندسی صنعتی حرارت و قدرت
  11. آموزش دبیری با دو تخصص
  12. علوم فیزیک و کامپیوتر
  13. اکولوژی و مدیریت منابع طبیعی
  14. زیست شناسی
  15. بهره برداری از خاک
  16. علوم کشاورزی
  17. منابع زیستی آب و آب کشت
  18. پرورش ماهی
  19. تربیت حیوانات
  20. آموزش دبیری با دو تخصص
  21. زیست شناسی و شیمی
  22. جامعه شناسی
  23. کار اجتماعی
  24. خدمات اجتماعی
  25. آموزش دبیری با دو تخصص (5 سال)
  26. تاریخ و علوم اجتماعی
  27. تاریخ کشورهای اروپایی شمالی
  28. جهانگردی میراث فرهنگی
  29. اقتصاد
  30. حسابداری و امور مالی
  31. مدیریت
  32. مدیریت امور مالی
  33. حقوق
  34. روزنامه نگاری
  35. رسانه های جمعی
  36. آموزش دبیری با دو تخصص
  37. زبان و ادبیات روسی
  38. زبان شناسی تاریخی
  39. زبان شناسی کلاسیک
  40. زبان شناسی خارجی: زبان و ادبیات انگلیسی، زبان آلمانی
  41. زبان شناسی خارجی: زبان و ادبیات سوئدی، زبان انگلیسی
  42. زبان شناسی خارجی: زبان و ادبیات فنلاندی، زبان انگلیسی
  43. زبان شناسی خارجی: زبان و ادبیات فنلاندی، زبان کارالیایی
  44. زبان شناسی خارجی: زبان و ادبیات فنلاندی، زبان روسی
  45. زمین شناسی
  46. ساخت و ساز
  47. ساخت جاده
  48. مهندسی صنعتی راه و ساختمان
  49. بهره برداری از سیستم ها، ماشین ها و فناوری های حمل و نقل
  50. جنگلبانی
  51. بهره برداری چند منظوره از جنگل
  52. تکنولوژی و تجهیزات واقعه نگاری و ساخت چوب آلات
  53. فناوری ها و مدیریت مجموعه صنعتی جنگلی
  54. آموزش دبیری با دو تخصص
  55. جغرافیا و اقتصاد
  56. روانشناسی (فقط پاره وقت)
  57. آموزش دبیری
  58. آموزش ابتدایی
  59. فناوری/صنعت
  60. هنر و هنر جهانی
  61. روانشناسی و آموزش دبیری
  62. روانشناس تحصیلی برای مقطع پیش دبستانی
  63. تحصیلات ویژه (نقص شناختی)
  64. نقص شناختی پیش دبستانی
  65. آموزش دبیری با دو تخصص
  66. آموزش دبیری و زبان خارجی (انگلیسی)
  67. آموزش ابتدایی و زبان بومی (زبان کارالیایی)
  68. آموزش ابتدایی و علوم کامپیوتر
  69. طراحی
  70. هنر دکوراسیون کاربردی و صنایع قومی (فقط به صورت پاره وقت، 5 سال)
  71. آموزش دبیری با دو تخصص
  72. زبان های آلمانی و انگلیسی
  73. زبان های انگلیسی و فرانسوی
  74. زبان های آلمانی و فرانسوی
  75. زبان شناسی
  76. ترجمه و مطالعات ترجمه ای
  77. امنیت جامعه
  78. محافظت در شرایط اضطراری
  79. آموزش دبیری
  80. تربیت بدنی
  81. جهانگردی
  82. طراحی و مدیریت فناوری های جهانگردی و خدمات گردشگری
  83. صنعت هتل
  84. کترینگ
  85. خدمات مهمانداری
  86. آموزش دبیری با دو تخصص
  87. سلامت، امنیت و تربیت بدنی
  88. تربیت بدنی برای افراد با ناتوانی های جسمی (تربیت بدنی انطباقی)
  89. تربیت بدنی، تربیت بدنی و ورزش های انطباقی
رشته های دانشگاه دولتی پتروزاودسک

رشته های دانشگاه دولتی پتروزاودسک

رشته های مقطع فوق لیسانس

  1. ریاضیات
  2. فناوری ها و سیستم های اطلاعاتی
  3. مدیریت داده
  4. علوم کامپیوتر و فناوری
  5. مجموعه های نرم افزاری گسترده
  6. زیست شناسی
  7. زیست شناسی عمومی
  8. اکولوژی و مدیریت محیط زیست
  9. اکولوژی عمومی
  10. تاریخ
  11. تاریخ کشورهای اروپای شمالی (تاریخ، زبان و فرهنگ فنلاند و سوئد)
  12. کار اجتماعی
  13. سازماندهی و مدیریت در کار اجتماعی
  14. اقتصاد
  15. اقتصاد امور مالی
  16. حقوق
  17. حقوق اجرایی و روندها
  18. حقوق جنایی، روند جنایی، جرم شناسی
  19. حقوق کاربردی
  20. زبان شناسی تاریخی
  21. مطالعات مقایسه ای: گفت و گوی فرهنگ ها در جهان ادبیات
  22. عناوین پیشرفته در زبان شناسی روسی
  23. جنگلبانی
  24. جنگلبانی و طراحی منظره (فقط به صورت پاره وقت)
  25. ساخت و ساز
  26. مهندسی صنعتی راه و ساختمان (فقط به صورت پاره وقت)
  27. تحصیلات وابسته به آموزش و پرورش
  28. فعالیت های نوآورانه در آموزش
  29. روانشناسی و آموزش دبیری
  30. روانشناسی سازماندهی و فعالیت های مدیریتی
  31. رشته های تخصصی
  32. مهندسی معدن
  33. پزشکی عمومی
  34. اطفال
  35. علوم دارویی

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه دولتی پتروزاودسک

دانشگاه دولتی پتروزاودسک که در سال 1940 تاسیس شده است، یک موسسه تحصیلات تکمیلی عمومی و غیرانتفاعی می باشد که در محیط شهریِ شهر کوچک پتروزاودسک (محدوده جمعیت این شهر بین 250000 تا 499999 نفر است) در جمهوری کارلیا واقع شده است. این دانشگاه همچنین شعبه هایی در محل های زیر دارد: آپاتیتی، سورتاوالا و بلومورسک. دانشگاه دولتی پتروزاودسک (PetrSU) توسط وزارت علوم و فدراسیون تحصیلات تکمیلی روسیه به رسمیت شناخته شده، سازماندهی شده و هم اکنون، یک موسسه تحصیلات تکمیلی مختلط (آموزش پسران و دختران) بزرگ می باشد. این دانشگاه با نام نویسی 15000 تا 19999 دانشجو در سال، بالاترین رتبه را در این زمینه در میان دانشگاه های روسیه دارا می باشد.

دانشگاه دولتی پتروزاودسک (PetrSU)، دوره ها و رشته های تحصیلی را در تمام مقاطع رسمی تحصیلات دانشگاهی از جمله مقاطع پیش از لیسانس (شامل دیپلم، مقطع کاردانی و مقطع بنیادی)، مقطع لیسانس، مقطع فوق لیسانس و مقطع دکترا در زمینه های مطالعاتی متعدد ارائه می کند. رتبه بندی سطح مقاطع ارائه شده در این دانشگاه و ماتریکس رشته های تحصیلی را جهت کسب اطلاعات تکمیلی در زیر مشاهده کنید.

این موسسه تحصیلات دانشگاهی قدیمی که 79 سال قدمت دارد، سیاست های پذیرش گزینشی را براساس آزمون های ورودی پیش می برد. محدوده نرخ پذیرش دانشگاه پتروزاودسک 60 تا 70% می باشد که این دانشگاه تحصیلات تکمیلی روسی را به موسسه ای تبدیل می کند که قدری گزینشی است. متقاضیان بین المللی واجد شرایط درخواست ثبت نام در این دانشگاه هستند.

هزینه ها

  • مقطع لیسانس (دانشجویان خارجی): سالانه 5000 دلار
  • مقطع فوق لیسانس (دانشجویان خارجی): سالانه 5000 دلار
  • مقطع لیسانس (شهروندان): سالانه 5000 دلار
  • مقطع فوق لیسانس (شهروندان): سالانه 5000 دلار
  • هزینه زندگی: ماهانه 334 تا 682 دلار

اطلاعات دقیق تر مهاجرت تحصیلی به روسیه را در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) از متخصصین تحصیل و مهاجرت ما بخواهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *