کار در اتریش

کار در اتریش

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

کار در اتریش، همواره یکی از بهترین روش‌ها برای مهاجرت به این کشور محسوب می‌شود. امروزه بسیاری از متقاضیان مهاجرت کاری، گزینه کار در اتریش را به عنوان راهی برای اخذ اقامت دائم اروپا می‌دانند. با اخذ اقامت دائم اتریش که از کشورهای حوزه اتحادیه اروپا محسوب می‌شود، می‌توانید آزادانه در هر کشور دیگر عضو اتحادیه اقامت داشته باشید، تحصیل یا کار کنید. کار در اتریش، فرصتی است تا شما بتوانید زندگی ایده آل، مزایای عالی و حقوق بالا را در کشوری اروپایی تجربه کنید. اگر متقاضی کار در اتریش هستید، لازم است تا اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید، زیرا هر اقدام اشتباه ممکن است به رد شدن درخواست ویزای شما منجر شوید. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

کار در اتریش

قابل ذکر است که علاوه بر کار در اتریش کشورهائی چون آلمان ، دانمارک ، کانادا ، استرالیا ، آفریقای جنوبی و… نیز متقاضیان زیادی برای ویزای کار در این کشورها دارند. دریافت ویزای کار کشورهایی چون کانادا و استرالیا بدلیل طولانی بودن پروسه که حداقل بین 2 تا 4 سال زمان می برد به نظر می رسد که گزینه مناسبی برای امر مهاجرت نباشد. پس بایستی به دنبال راه مطمئن و سریعتری برای اخذ ویزای کار بود، راهی که برای ایرانی ها امری ساده تر و سهل تر باشد. بنابراین ما اخذ ویزای کار در کشور اتریش ، ویزای کار آلمان و ویزای کار کشور دانمارک را به شما متقاضی مهاجرت کار بیشتر پیشنهاد می دهیم و همچنین با توجه به صنعتی بودن کشور آلمان شرایط کار برای مهندسین در این کشور فوق العاده است.

موسسه حقوقی توسعه گران مهر واقع در شهر شیراز با داشتن مدیران و مشاورانی با تجربه و کاردان ، آگاه به امور حقوق بین‌الملل که در صدر موسسات مهاجرتی ایران می باشد، مفتخر است بصورت کاملا تضمینی شما دوست و متقاضی مهاجرت به اتریش را جهت اخذ ویزای کار و اقامت کاری، چگونگی کار در اتریش، شرایط پیدا کردن کار در اتریش، نحوه ی زندگی و در آمد ها در کشور اتریش،… راهنمائی و مشاوره نماید و شما را تا لحظه ی مراجعه به سفارت اتریش برای دریافت ویزای کار اتریش همراهی کند.

اتریش کشوری در قلب اروپای مرکزی که از شمال با آلمان و جمهوری چک، از جنوب با اسلوونی و ایتالیا، از شرق با اسلواکی و مجارستان، از غرب با سوئیس و لیختن اشتاین مرز مشترک دارد. این کشور بر طبق آمار سال 2008 مقام سوم را در امن ترین کشورهای جهان دارد. اتریش کشوری از اتحادیه اروپا و پیمان شینگن است و با داشتن جمعیتی حدود 8350000 نفر در بین کشورهای اروپائی بسیار کم جمعیت به حساب می آید. زبان رسمی مردم اتریش، آلمانی است که 98% مردم به همین زبان صحبت می کنند. کشور اتریش بر اساس آمار بانک جهانی پس از کشورهای سوئیس، دانمارک، سوئد، آمریکا، آلمان، ژاپن مکان هفتم کشورهای ثروتمند جهان را به خود اختصاص داده است. اتریش کشوری با ثبات اقتصادی بالا، بطوریکه نرخ تورم در این کشور پایین می باشد، همچنین افراد هزینه های اجاره مسکن یا اجاره دفتر کار را در این کشور نسبت به کشورهای اروپای مرکزی مناسب تر میدانند. متذکر می شوم که کشور آلمان همیشه به عنوان اصلی ترین شریک اقتصادی اتریش به حساب می آید و این خود فرصت مناسبی را برای افرادی که در رشته های مهندسی بخصوص رشته های برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکانیک، صنایع , انفورماتیک،IT ، نرم افزار، عمران و… تحصیل کرده اند فراهم می آورد تا با داشتن ویزای کار کشور اتریش یا آلمان وارد اروپا شده و موفقیت را از آن خود کنند.

اندیشیدن به کار در اتریش – به این مکان اقتصادی در قلب اروپا – سوالات بسیاری فراتر از مساله کار را در ذهن بر می انگیزد. موضوعاتی همچون هزینه و شرایط زندگی، امنیت و رفاه اجتماعی، بهداشت و… که در نوشتار زیر سعی بر آن است که شما را در یافتن پاسخ این سوالات یاری رسانیم.

روش های اخذ ویزای کار در اتریش

روش های اخذ ویزای کار در اتریش

  • از شرایط اخذ این ویزا داشتن حداقل مدرک لیسانس و یک پیشنهاد شغلی می باشد، البته فقط داشتن پیشنهاد شغلی کافی نمی باشد و شما بایستی از کارفرما یا اسپانسر خود دعوت نامه ای نیز داشته باشید. این کارفرما خود بایستی در کشور اتریش دارای شرکت معتبری باشد تا بواسطه دعوت نامه وی شما موفق به دریافت ویزای کار در اتریش شده و به این کشور مهاجرت کنید، این ویزا اجازه اقامت و کار تا کمتر از 2 سال را به فرد اعطا می کند.

کشورهایی که جز اتحادیه اروپا هستند تقریبا قوانین کار مشابهی دارند و حتی این قوانین در مورد اعطای اقامت و تابعیت نیز مشابه هم می باشد. در همین راستا خدمات بازار کار در اتریش (AMS (www.ams.at بایستی پس از درج یک آگهی کار به مدت سه ماه در کشور اتریش و در ادامه یک آگهی سه ماهه در اتحادیه اروپا تایید نماید که هیچ نیروی کار در اتریش و در اتحادیه اروپا متقاضی شغل مورد نظر نمی باشد.

بنابراین داشتن این دعوت نامه از طرف کارفرما برای کار در اتریش امر محالی به نظر می آید، چون افرادی که پاسپورت کشور اتریش را دارند ، افراد عضو اتحادیه اروپا، دانشجویانی که فارغ‌التحصیل شده و مجوز پیدا کردن کار دارند همه می توانند از این آگهی استفاده کنند. همچنین رکود اقتصادی که گریبان گیر برخی از کشورهای اروپائی شده است تمایل به کار نیروهای مجرب آنها برای کار در دیگر کشورهای اتحادیه اروپا را افزایش داده است، مسلما این امر باعث دشواری دریافت ویزای کار در اروپا از جمله اتریش شده است. چنانچه از این طریق اقدام جهت اخذ ویزای کار اتریش نمایید این فرآیند 5 ماه زمان می برد و شخص پس از 4 سال کار در کشور اتریش و پرداخت مالیات به دولت این کشور، با توجه به آنکه اتریش کشور قانونمندی است، می تواند اقدام جهت اخذ اقامت دائم کشور اتریش را نماید.

شرایط ویزای کار اتریش

شرایط ویزای کار اتریش

حال با شرایط مطرح شده اگر فکر می کنید شرایط لازم جهت دریافت این نوع ویزا و کار در اتریش را ندارید، پیشنهاد ویژه ما به شما دوست عزیز در موسسه حقوقی توسعه گران مهر برای آنکه بتوانید در کشور اتریش برای خود یک اسپانسر پیدا کرده و یه طور قانونی در این کشور مشغول به کار شوید، اقدام جهت دریافت ویزای تحصیلی کشور اتریش است. به این ترتیب که شما بعد از ورود به کشور اتریش می‌توانید جهت دریافت ویزای کار اتریش اقدام کنید. توجه داشته باشید افرادی که مشغول به تحصیل در اتریش یا اروپا می باشند و یا فارغ‌التحصیل دانشگاه های اروپا هستند از شانس بیشتری در پیدا کردن کار در اروپا از جمله اتریش بهره مند خواهند شد. از جهتی دیگر وقتی فرد، فارغ‌التحصیل دانشگاه های اتریش باشد به وی فرصت شش ماهه تا یک ساله ای داده می شود که جهت یافتن کار مناسب در این کشور بماند و در صورت یافتن کاری مرتبط با رشته تحصیلی، ویزای کاری به وی تعلق بگیرد.

کشور اتریش بخاطر داشتن دانشگاه های رایگان، شرایط مناسبی را برای تحصیل در این کشور برای دانشجویان خارجی فراهم آورده است و افرادی که با ویزای دانشجوئی وارد کشور اتریش شده اند اجازه کار تمام وقت را ندارند و این دانشجویان به شرط در خواست کار فرما اجازه ی کار پارت تایم را دارند. دانشجویان بعد از گذراندن دوره زبان در مقطع کارشناسی اجازه 10 ساعت کار در هفته و در مقطع لیسانس تا دکترا اجازه 20 ساعت کار را دارند. متذکر میشم هزینه زندگی در کشور اتریش حدودا ماهی 700تا 800 یورو می باشد، که این هزینه برای هر شخصی نسبتا متفاوت است.

علاقمندان به تحصیل در اروپا می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، از مشاوره ی تلفنی رایگان موسسه حقوقی توسعه گران مهر بهره مند شوند.

  • روش دیگر جهت اخذ ویزای کار اتریش راهی است که به شما فرصت شش ماهه ای جهت جستجوی کار اعطا می کند. شما جهت دریافت ویزای کار اتریش در این روش، به 70 امتیاز از 100 امتیاز احتیاج دارید. شما با موافقت اصولی اداره کار اتریش به مدت شش ماه وارد کشور اتریش می شوید و شش ماه فرصت دارید که اقدام برای گرفتن کار کنید.

قابل ذکر است که جمعیت زیادی از شهر وین را غیر اتریشی ها تشکیل می دهند. بنابراین تبعیض نژادی در این کشور خیلی محسوس نیست و این سبب می شود که افراد در پیدا کردن کار دچار مشکل نشوند. البته دانستن زبان آلمانی در اتریش فرصت‌های شغلی بسیار مناسب تری را برای فرد، نسبت به خارجی هایی که زبان نمی دانند فراهم می کند. پس از اعطای کار مورد نظر و عقد قرارداد با کارفرما، مدارک شما برای صدور اجازه کار به اداره کار مربوطه فرستاده خواهد شد بعد از موافقت قانونی، کارت اقامت کشور اتریش (Rot-Weiß-Rot – Karte) کارت (قرمز- سفید-قرمز) برای مدت 12 ماه برای شخص صادر می گردد. خانواده از ابتدا بواسطه این نوع ویزا امکان همراهی شما را ندارند، ولی پس از دریافت این کارت توسط شما، می توان اقدام برای اخذ ویزای کشور اتریش برای آنها نمود.

شایان ذکر است که پس از یکسال می توان برای plus) Rot-Weiß-Rot – Karte) در خواست داد. از مزایای داشتن این کارت این است که شما همچون یک اروپایی می‌توانید دسترسی نامحدود به بازار کار داشته باشید.

متذکر می شوم فردی که به روش اول-ذکر شده در بالا- موفق به اخذ ویزای کار در اتریش شود ، برای وی EU blue kard صادر می شود. حال اگر فرد در این فرصت دو ساله حداقل 21 ماه را در کشور اتریش مشغول به کار باشد، میتواند درخواستplus) Rot-Weiß-Rot – Karte) را بدهد.

شرایط امتیاز بندی برای اخذ ویزای کار اتریش

شرایط امتیاز بندی برای اخذ ویزای کار اتریش

سن

  • سن 20 تا 35سال تمام 20 امتیاز
  • 35 تا 40 سال تمام 15 امتیاز
  • 40 تا 45 سال تمام 10امتیاز

مدارک تحصیلی

  • مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد 20 امتیاز
  • مدرک تحصیلی دکترا 40 امتیاز
  • فارغ‌التحصیلان رشته های فنی و مهندسی، کامپیوتر 30 امتیاز
  • فارغ‌التحصیل کارشناسی یا کارشناسی ارشد از دانشگاه های اتریش 10 امتیاز
  • داشتن کارهای تحقیقاتی و ثبت اختراع 20 امتیاز

مدرک زبان

  • داشتن مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی بصورت مبتدی یا پیشرفته 5 تا 10 امتیاز

سابقه کاری

  • سوابق کاری به ازای هر سال 2 امتیاز (حداکثر 20 امتیاز)
  • اگر حداقل شش ماه سابقه کار در کشور اتریش داشته باشید 10 امتیاز

نگاهی به کارت قرمز-سفید قرمز (Rot-Weiß-Rot – Karte) اتریش

این کارت برای چه افرادی صادر می شود؟ 4 گروه زیر شامل دریافت این کارت خواهند شد.

  • Very highly qualified workers کارگران بسیار واجد شرایط و متخصص که امتیازات کافی را کسب کرده باشند.
  • Skilled workers in shortage professions کارگران و متخصصین در مشاغلی که نادر هستند و با کمبود نیرو مواجه هستند.
  • Other key workers نیروی کار در شغل هایی که کلیدی هستند در بازار آزاد.
  • Graduates of universities and colleges of higher education in Austria فارغ‌التحصیلان دانشگاه ها و کالج های خارج از کشور اتریش.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار کشور اتریش

  • کامل نمودن فرم تقاضای کار
  • عکس-شناسنامه- پاسپورت
  • بیمه نامه
  • سوابق کاری
  • مدرک تحصیلی
  • گواهی عدم سوپیشینه
  • پرینت تمکن مالی
  • ترجمه مدارک به زبان آلمانی یا انگلیسی

حقوق مشاغل در اتریش

به طور کلی، متوسط ​​حقوق در اتریش 3790 یورو در ماه است که شامل پاداش و تامین اجتماعی می‌شود. این میزان درآمد، مشابه بیشتر کشورهای اروپای غربی و برخی از کشورها در اروپای شرقی است. جالب است بدانید که تا سال 2017، دولت کشور اتریش حداقل دستمزدی را برای کارمندان مشخص نکرده بود. با این حال، اکنون، تحت اصلاحات اخیر، حداقل دستمزد 1500 یورو در ماه است.

به طور طبیعی، حرفه‌های مختلف در اتریش دستمزد متوسط ​​​​متفاوتی را دریافت می‌کنند. به عنوان مثال، متوسط ​​دستمزد یک روزنامه نگار 3101 یورو در ماه است در حالی که درآمد یک وکیل در حدود 4354 یورو در ماه می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، سایت مقایسه Teleport تقریب‌های جالبی از میانگین حقوق برای مشاغل مختلف در وین را ارائه می‌دهد. مشاغل ذکر شده از دندانپزشک گرفته تا سرآشپز تا طراحان داخلی را شامل شده و به دلار آمریکا محاسبه می‌گردند.

مشاغل آموزشی در اتریش

مشاغل آموزشی در اتریش

مردم کشور اتریش از سنین پایین زبان دوم خود یعنی انگلیسی را آموزش می‌بینند؛ اما همچنان فرصت‌هایی برای آموزش زبان انگلیسی در این کشور وجود دارد. رقابت برای بدست آوردن این مشاغل کمی سخت است، به‌ویژه در مکان‌های محبوب، مانند وین و سالزبورگ؛ اما اگر واجد شرایط TEFL یا TESOL هستید، شانس خوبی برای تضمین موقعیت خود دارید.

شما می‌توانید در یک مدرسه دولتی، آکادمی زبان خصوصی یا دانشگاه تدریس کنید و به دانش‌آموزان مختلف با طیف وسیعی از توانایی‌ها کمک کنید. همچنین می‌توانید به کودکان خردسالی که تازه شروع به یادگیری کرده‌اند یا به متخصصان کسب‌وکار که می‌خواهند مهارت‌های خود را تقویت کنند، آموزش دهید. شورای بریتانیا هر سال حدود 100 پست دستیار آموزش زبان در اتریش را برای حداکثر هشت ماه از 1 اکتبر تا 31 می (دو ترم تحصیلی) ارائه می‌دهد. از طرف دیگر، شما می‌توانید فقط برای یک ترم (از اکتبر تا فوریه یا فوریه تا مه) تدریس کنید. مدت زمان کاری شما، حداقل 13 ساعت در هفته است و حقوق ماهیانه نزدیک به 1250 یورو خواهد بود. این فرصت شغلی معمولا برای افراد با سن کم‌تر از 35 سال در دسترس است.

دوره‌های کارآموزی در اتریش

دوره‌های کارآموزی در اتریش

دوره‌های کارآموزی در اتریش بسیار رایج هستند و از چند هفته تا یک سال طول می‌کشند. فرصت‌های شرکت در کارآموزی، در وب‌سایت‌هایی مانند GoAbroad.com فهرست شده‌اند. اتباع غیر اتحادیه اروپا در صورت برنامه‌ریزی برای شروع دوره کارآموزی خود در اتریش، باید ویزای ملی اتریش (ویزای D) را دریافت کنند. اگر به دنبال شغلی در زمینه علم و فناوری هستید، مؤسسه علم و فناوری (IST) اتریش، اطلاعات لازم را در مورد فرصت‌های سالانه و برنامه تابستانی آن‌ها، به شما ارائه خواهد داد. دولت طرح تورینگ جدیدی را برای دانشجویانی که به دنبال تضمین تجربه کاری بین‌المللی در طول سال تحصیلی 2021/22 هستند، اعلام کرده است. بررسی کنید که دانشگاه شما در این برنامه مشارکت دارد و طرح تورینگ را ارائه می‌دهد.

سایر مشاغل کارآموزی و کارهای تابستانه را می‌توان در وبسایت‌های زیر مشاهده کرد:

  • AIESEC UK – برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان اخیر
  • IAESTE UK – برای دانشجویان علوم، مهندسی و هنرهای کاربردی.

الزامات زبان

به عنوان بخشی از برنامه اقدام ملی “NAP”، دولت فدرال اتریش حکم داده است که درک کامل زبان آلمانی در حوزه گفتار و نوشتار، برای موفقیت در حرفه و زندگی اجتماعی در اتریش الزامی است. “Österreichisches Sprachdiplom Deutsch (ÖSD)”، یا مدرک زبان اتریشی، سیستم رسمی آزمون اتریش برای زبان آلمانی می‌باشد. شما می‌توانید در مراکز مختلف در بیش از 45 کشور سراسر جهان، در این آزمون شرکت کنید. سایر موسسات و سازمان‌ها نیز دوره‌های مختلف زبان آلمانی را ارائه می‌دهند. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید به انجمن آموزشگاه‌های زبان اتریش مراجعه کنید.

مزایای کار در اتریش

دلایل بسیاری وجود دارد که افراد خارج از کشور اتریش، این کشور را به عنوان مقصدی برای مهاجرت کاری خود انتخاب می‌کنند.در اولین مرحله، پایتخت اتریش شهر “وین” است که یکی از بهترین شهرها برای زندگی در جهان محسوب می‌شود. علاوه بر این موضوع، خود کشور اتریش، در سال‌های متعددی به عنوان شادترین کشور دنیا برای زندگی رتبه‌بندی شده است. همچنین این کشور، دارای بالاترین دستمزدها و درآمدها در بین کشورهای دنیا است و حداقل حقوق تعیین شده حدود 1500 یورو در ماه است. این قانون از سال 2020 در حال اجرا می‌باشد. یکی دیگر از مزایای کار در اتریش، 5 هفته مرخصی در سال است.

جدا از کیفیت بالای زندگی در این کشور و حقوق‌های بالای آن، اتریش به خاطر چندفرهنگی و پر جنب و جوش بودن و چشم انداز طبیعی بسیار زیبا شناخته شده است. این کشور یک مقصد عالی برای دوستداران فرهنگ و ورزش‌های زمستانی است که آن را به مکانی عالی برای لذت بردن در زمان استراحت تبدیل می‌کند.

اتریش بالاترین نرخ اشتغال ملی را دارد که نزدیک به 71.5% است و این کشور را در رتبه 16 جهانی قرار می‌دهد. با این وجود، اغلب فرصت‌های شغلی بسیاری برای متقاضیان در دسترس وجود دارد. با رشد روزافزون استارت‌آپ‌های مختلف در اتریش و افزایش چشمگیر اقتصاد این کشور، فرصت‌های بیشتری در بازار کار ایجاد می‌شوند.

با این حال، اتریش در رابطه با پذیرفتن افراد جهت مهاجرت کاری، گاها سخت‌گیری‌هایی را اعمال می‌کند. کارفرمایان در اتریش اغلب به استخدام کارمندان و متقاضیان با مهارت و دانش بالا علاقمند هستند. این امر می‌تواند بر سهولت یافتن شغل و استخدام شدن در این کشور تاثیراتی را بگذارد. علاوه بر این موضوع، قوانین ایالتی حکم می‌کنند که تنها 9% از نیروی کار را افراد خارجی و بین‌المللی تشکیل دهند.

درست است که چنین شرایطی در مسیر متقاضیان مهاجرت کاری به اتریش وجود دارد؛ اما علیرغم محدودیت‌های تعیین شده توسط دولت جهت جذب نیروی کار خارجی، یافتن کار در اتریش همیشه انقدر پیچیده نخواهد بود.

شیوه کاریابی در اتریش

افرادی که به دنبال یافتن کار در اتریش هستند می‌توانند از روش‌های مختلفی مانند خدمات مشاغل آنلاین EURES، به دنبال فرصت‌های شغلی در دسترس بگردند. اگرچه که محبوبیت روش‌های استخدام آنلاین در اتریش در حال افزایش است؛ اما تمامی کارفرمایان از این موضوع استقبال نمی‌کنند. بنابراین ممکن است شما گاها مجبور شوید تا به صورت مستقیم با کارفرمای مورد نظر خود مکاتبه کنید.

شما موظف هستید تا هنگام ارسال درخواست خود، رزومه کاری به همراه عکس پیوست شده از خود به همراه گواهی‌های شناسایی ارسال نمائید. توجه داشته باشید که حتما جزئیات مختصری از هر تجربه کاری مرتبط قبلی، کار داوطلبانه و علایق شخصی و همچنین اطلاعات تماس و تحصیلات قبلی خود را درج کنید. رزومه کاری شما باید حداکثر دو صفحه بوده و همراه با یک ترجمه به زبان آلمانی ارسال شود. مصاحبه‌ها ممکن است به صورت آنلاین باشند؛ اما در صورتی که دعوت‌نامه‌ای جهت مصاحبه حضوری دریافت نمودید، به صورت رسمی لباس بپوشید و مطمئن شوید که سرموقع به مصاحبه خود می‌رسید، زیرا کارفرمایان اتریشی به وقت‌شناسی اهمیت بسیاری می‌دهند.

شروع کار در اتریش

هنگامی که شغل رویایی خود را در اتریش پیدا کردید، نگرانی زیادی ندارید جز اینکه کارفرمای خود را شگفت زده کنید. خوشبختانه، کارفرمای شما، شما را در تمام بیمه نامه‌های اجتماعی و درمانی لازم، از جمله بازنشستگی ثبت‌نام می‌کند. با این حال، بهتر است که درباره فرهنگ کسب و کار در اتریش مطالعات لازم را انجام دهید تا بتوانید با آسایش خیال و راحتی بیشتری در فضای این کشور به کار بپردازید. به عنوان، اضافه کاری بیش از حد و تا دیر وقت سر کار ماندن در بیشتر کشورها باعث می‌شود تا شما مشتاق به کار به نظر برسید؛ اما در اتریش چنین موضوعی نتیجه برعکس خواهد داشت. همچنین، مردم اتریش برای حفظ تعادل بین امور کاری و زندگی خود ارزش بسیاری قائل هستند و این موضوع می‌تواند خبر بسیار خوبی برای مهاجران باشد، زیرا از کار کردن تا حد طاقت‌فرسا خبری نخواهد بود.

در نهایت از اینکه با صبوری کامل مطالب این سایت را مطالعه می نمایید کمال تشکر را داریم. شایان ذکر است سایت مهاجرت اتریش نیز اطلاعاتی در اختیار قرار می‌دهد. همکاران و مشاورین ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر پاسخگوی تلفنی و حضوری شما هموطن عزیز، متقاضی مهاجرت کاری به کشور اتریش و آلمان می باشند و با اقتدار به روز ترین قوانین و راه های مهاجرت تحصیلی ، کاری ، سرمایه گذاری کشورهای اروپائی را در دستور کار خویش قرار داده و تا زمان ویزا شدن شما را راهنمایی و یاری می کنند و کل فرآیند ویزای کار اتریش و آلمان را با گارانتی کامل در کمتر از 7 ماه برای شما متقاضی مهاجرت کار به اروپا میسر می کنند.

5/5 - (3 امتیاز)

219 دیدگاه برای “کار در اتریش

  1. A.Z گفت:

    با سلام و خسته نباشید به تمام کار کنان شما
    بنده 25 سال دارم و دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم رشته گرافیک هستم و مدرک زبان انگلیسی هم دارا هستم میخواستم راهنمایی کنید برای گرفتن
    اقامت در کشور اتریش باید چیکار کنم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای دریافت قراردا کاری اتریش بهتر است حداقل مدرک تحصیلی شما کارشناسی باشد.

  2. reza گفت:

    سلام
    فارق التحصیل برق در دانشگاه آزاد در سال 93 هستم
    سابقه کار دارم اما بدون بیمه هست
    مدرک زبان انگلیسی ندارم ولی زبان در حد متوسط بلدم – مدرک المانی هم ندارم
    برای مهاجرت اتریش بهتر است یا المان؟
    چه نوع ویزایی مناسب تر است؟
    با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      روش های مهاجرت به آلمان اتریش عبارتند از تحصیلی، کاری، ازدواج، سرمایه گذاری و غیره. شرایط هر یک از این روش های بسته به شرایط شما دارد. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد.

  3. مسعود گفت:

    سلام. ببخشید برای دکترای رشته صنایع غذایی میتوان از طریق ویزای جستجوی کار در اتریش اقدام کرد با دوسال سابقه کار مرتبط و 34 سال سن

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، می توانید با دکترای صنایع غذایی برای اخذ ویزای جست و جوی کاری آلمان اقدام نمایید. مشاورین ما می توانند در طول پروسه اخذ ویزای جست و جوی کار آلمان در کنار شما باشند. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  4. سعید گفت:

    سعید
    با سلام ….من لیسانس مهندسی عمران با سابقه بیمه 8 سال و مدارک ورزشی اسیایی و متاهل و دارای 2 فرزند پسر 12و 6ساله تحصیلات همسرم هم لیسانس مدریت و برنامه ریزی اموزشی و زبات انگلیسی رو در حد ابتدایی ایا شانس ویزای کاری در اتریش یا المان رو دارم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      در صورتیکه سن شما زیر 40 سال باشد، توصیه می کنیم برای ویزای جاب سیکر آلمان اقدام نمایید.

  5. سمیرا گفت:

    سلام دختری 32 ساله هستم مجرد. دارای مدرک کارشناسی تکنولوژی رادیولوژی با 5 سال سابقه کاری و همچنین مدرک کارشناسی ارشد آناتومی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز هستم. آیا میتوانم ویزای کار یا تحصیلی از اتریش بگیرم؟ممنون از راهنمایی شما

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای کار در اتریش باید قرارداد کار یارائه دهید. بهترین روش برای شما ادامه تحصیل در این کشور است.

  6. علي گفت:

    باسلام
    27 سال دارم خانمم 25 سال هردو كارشناس علوم آزمايشگاهي 2 سال سابقه كار در بيمارستان داريم .از نظر زبان مدركي نداريم اما درحال يادگيري زبان الماني هستيم.شما به عنوان مشاور كدام كشور رو معرفي ميكنيد ؟ و چه ميزان زمان بر هست ؟با تشكر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      مدرک تحصیلی شما شانس اخذ ویزای کاری گروه درمان کشوری مانند سوئد، دانمارک و آلمان را دارد. با شماره های ذکر شده در سایت با ما در ارتباط باشید تا اطلاعات دقیق تری را در اختیار شما قرار دهیم.

  7. ایران دک گفت:

    مثل همیشه عالی بود

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      تشکر از دیدگاه مثبت شما

  8. بهار گفت:

    سلام خسته نباشید
    من و همسرم قصد مهاجرت به یکی از کشورهای اروپایی داریم،سن ۳۰و ۲۶ هستیم و مدرکمو کارشناسی مکانیک و کارشناسی مدیریت بازرگانی داریم و سابقه کار خانمم در حسابداری ۷سال با بیمه و خودم مهندس مکانیک کارخونه تولیدی شناخته شده ۲سال با بیمه،از لحاظ زبان انگلیسی خدب هستیم ولی قصد زبان انگلیسی یا المانی بصورت خصوصی داریم،میتونم در حال حاضر اقدام کنم برا اقامت؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شرایط تحصیلی و سنی شما برای اخذ ویزای جاب سیکر آلمان مناسب است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پروسه انجام کار می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره های ذکر شده در سایت در ارتباط باشید.

  9. Al گفت:

    با سلام.
    33 ساله هستم دکتری نرم افزار.
    2 سال2کامل هم سابقه کار با بیمه دارم.
    زبان المانی اصلا بلد نیستم
    ایلتس 6 دارم.
    اگه لازم باشه می تونم ظرف مدت 2 ماه بالاتر هم ببرم نمرشو.
    یه سوال داشتمِ برای اتریش شانس یافتن کار دارم؟
    بدون المانی میشه کاری پیدا کرد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای کار در آلمان و دریافت ویزای کاری آلمان باید به زبان آلمانی مسلط باشید.

  10. کامران قنبری گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    من متولد 1351(1972) فوق لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات گرایش شبکه های کامپیوتری دارای 14 سال سابقه کاری مرتبط هستم-همسرم 39 سال سن دارن و مدرک مترجمی زبان انگلیسی و 15 سال سابقه کار مدیریت بازرگانی و دارای یک فرزند 11 ساله میخواستم اطلاع پیدا کنم شرایط من برای مهاجرت کاری – تحصیلی برای کدام کشور میتونم اقدام کنم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شرایط شما برای اخذ ویزای جاب سیکر آلمان و یا کاری مجارستان مناسب است. می توانید برای دریافت جزییات به دفاتر ما به صورت حضوری مراجعه نمایید.

  11. فرهاد حیدری گفت:

    سلام من 32 ساله هستم دارای 8سال سابقه کار فوریت های پزشکی ( کارمند اورژانس – emt basic ) دارای بیمه و مدرک کاردانی فوریت های پزشکی و نیز کارشناسی رشته مهندسی صنایع غذایی با 7 سال سابقه کار به عنوان مسئول فنی و مدیر خط تولید که 3 سال سابقه پرداخت بیمه ازش دارم . متاهل هستم و دارای یک فرزند همسرم کارشناس محیط زیست است مدرک زبان آلمانی ندارم بعد از تقویت زبان آلمانی امکان پذیرش ویزای کار در اتریش یا دیگر کشورهای اتحادیه اروپا رو دارم یا خیر ؟ ممنون از راهنمایی هاتون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، می توانید برای اخذ ویزای جاب سیکر آلمان اقدام نمایید.

  12. روشا کریمی گفت:

    با سلام.
    من پرستار هستم با ۱۰ سال سابقه ۳۲ سلم هست و a2 آلمانی دارم خواستم بدونم شرایطم برای مهاجرت کاری به اتریش مناسبه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      اخذ ویزا از سفارت با سخت گیری های بسیاری رو به رو شده است. به شما توصیه می کنیم برای کشور هایی مانند سوئد، دانمارک و یا آلمان اقدام نمایید.

  13. S.v گفت:

    باسلام.کارشناس ارشد معماری و برنامه ریزی شهری هستم با حدود ۱۰ سال سابقه کاری در زمینه مهندس ناظر ساختمان و همسرم کارشناس ارشد علوم تربیتی در حال تدریس آیا راهی و شانسی برای اقدام به مهاجرت کشوری اروپایی وجود دارد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  14. مهدی ولی محمدلو گفت:

    باسلام
    من 35 ساله هستم . دارای 2 پسر یکی 7 ساله و دیگری 3 ساله . دارای آیلتس 7.5 و لیسانس نرم افزار و سابقه حدودا 10 ساله در حیطه IT و شبکه های کامپیوتری . درباره سابقه باید بگم که از بعضی از کارفرمایان برگه حسن انجام کار و سابقه بیمه هم دارم . همسرم هم فوق دیپلم نقشه کشی صنعتی رو داند .
    از شما دوستان عزیز سوالی درباره بهترین مسیر برای مهاجرت کاری داشتم . اولویت خودم کانادا بود . شما چه پیشنهادی دارید ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شرایط شما برای اخذ ویزای جاب سیکر آلمان مناسب است. این کشور بازار کار خوبی برای رشته های تحصیلی شما دارد.

  15. مجید شفیع خانی گفت:

    سلام.فردی 33 ساله هستم که سابقه 15 سال تدریس در آموزش و پرورش را دارم.دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی و متاهل هستم.همسرم نیز مدرک کارشناسی جغرافیا گرایش روستایی را دارا می باشد.مدرک زبان ندارم و البته در رشته هنری معرق چوب هم فعالیت دارم.آیا می توانم برای ویزای کار اتریش اقدام کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      با توجه به رشته تحصیلی شما بهتر است برای اخذ ویزای کاری گروه درمان اقدام نمایید.

  16. شهرام صفري گفت:

    با سلام
    من ٢٨ سالمه و تخصص در تعميرات خودرو هاي سواري هست و مدرك فني و حرفه را دارم . مدرك تخصيلي ديپلم و آشنا به زبان آلماني ،به نظر شما من صلاحيت دريافت ويزا كار هستم .ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای دریافت ویزای جست و جوی کار آلمان بهتر است حداقل مدرک کارشناسی ارائه دهید.

  17. مجید گفت:

    سلام.من ۳۳ سالمه.پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی هستم.۱۵ سال سابقه کار برای آمورش و پروش ابتدایی رو دادم.شاخه های هنری هم معرق کار میکنم و متاهل هستم.همسرم لیسانس جغرافیا دارن.می خواستم بدونم چطور می تونم به اروپا مهاجرت کنم و کدوم کشور؟خودم دوست دارم به هلند یا آلمان مهاجرت کنم.در مورد کارهای نجاری و برق ساختمان هم سررشته هایی دارم ولی مدرک ندارم.مددک زبان هم ندارم.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      کشور سوئد برای رشته های گروه درمان اعلام نیاز کرده است و با توجه به رشته تحصیلی شما، امکان اقدام برای دریافت این ویزا وجود دارد. لطفا با ما در ارتباط باشید تا شما را به طور دقیق راهنمایی نماییم.

  18. بهنام گفت:

    برای فردی با ۳۳ سال سن کارشناس نرم افزار متاهل دارای مدرک B1 زبان آلمانی چه راهی برای مهاجرت به اتریش هست و پروسه چقدر طول میکشه ءیا خانواده از ابتدا ویزای همراه میگیرن

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای اخذ ویزای کاری اتریش باید یک کارفرما ارائه دهید و همچنین بهتر است به زبان این کشور مسلط باشید.

  19. احمد گفت:

    سلام
    من ۳۰ سالمه ۳ سال سابقه کار حسابداری مرتبط با رشته مدیریت بازرگانی لیسانسم دارم آیا ویزای کار اتریش به من تعلق میگیرد؟آیا من حتما کار پیدا میکنم

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام، وقت بخیر
      برای دریافت ویزای کار اتریش داشتن پیشنهاد کار و دعوتنامه از طرف کارفرما الزامی است.

  20. حمید قلیزاده گفت:

    سلام؛من برای ویزای کار به اتریش کسی رو نمیشناسم تا به اصطلاح برای من دعوت نامه کاری صادر کند پیشنهاد شما در این مورد چیست لطفا راهنمایی کنید باتشکر از شما

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      می توانید در صورت داشتن رزومه کاری و تخصص به همراه سابقه، به کارفرماهای سوئدی درخواست کار بدهید.

  21. مجید حسینی گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    من ۲۸ سالمه لیسانس معماری هستم ۲ سال تجربه کاری در زمینه معماری و ۲سال هم تجربه کاری در یه شرکت مخابراتی دارم که تو کار تست آنتن های دکل های ایرانسل بودم .سطح زبان انگلیسی هم متوسط هست . به نظر شما واسه کدام کشور میشه اقدام کرد ؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      با توجه به رزومه کاری شما، حوزه انتخاب اندکی محدود خواهد شد اما می توانیم بر اساس آنچه که برخی کشور های هدف نیاز دارند و شما می توانید انجام دهید؛
      گزینه های مناسبی را به شما پیشنهاد دهیم که این خود نیازمند بررسی های تخصصی مدارک و سوابق شما توسط کارشناسان ما است.

  22. امین پیمانفر گفت:

    با سلام
    من 37 ساله و دارای فوق لیسانس مهندسی صنایع با 12 سال سابقه کار مرتبط همراه با بیمه و دارای مدرک B1 زبان المانی می باشم. لطفا راهنمایی کنید ایا امکان مهاجرت از طذیق ویزای جستجوی کار اتریش فراهم می باشد یا خیر؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      کشور اتریش برای ویزای کار قوانینی دارد که ممکن است روند را اندکی سخت کند اما سایر کشور هایی که مشاورین ما به شما پیشنهاد خواهند داد، چه از لحاط روند اخذ ویزا و چه از نظر کیفیت زندگی، در رتبه های خوبی قرار دارند
      کشور هایی مانند، نیوزلند، کانادا، استرالیا و آلمان و آفریقای جنوبی.

  23. احمد بنیابادی گفت:

    سلام وقتتون بخیر بنده 29 سالمه و مجردم و لیسانس برق – قدرت دارم و 4 سال بدون بیمه در زمینه برق صنعتی و ساختمان و اعلام حریق فعالیت داشتم بدون بیمه و سه سال و 6 ماه در شرکت رایتل با بیمه مشغولم و چندتا دوره در خصوص ای تی هم گذروندم و درحال یادگیری ایلتس هستم و میخوام بدونم با این شرایط کدوم کشور میتونم برم ک زبانش رو بخونم در کنار ایلتس ممنون میشم پاسخمو بدین

  24. najme mojab گفت:

    سلام خسته نباشید چه جوری با ثبت شرکت می توانم اقامت اتریش را دریافت کنم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام اخذ اقامت اتریش از طریق ثبت شرکت بدین صورت است که شما با سرمایه گذاری، پرداخت مالیات را نیز انجام می دهید و همین برای دولت کافی است تا اقامت را به شما و تابعان شرکت شما ارائه دهد.

  25. سحر ياوري گفت:

    با سلام
    من ك34 ساله هستم،كارشناس ارشد برق و قدرت دانشگاه تهران شمال،٥سال سابقه بيمه دارم در زمينه تعميرات برد هاي مخابراتي،ميخواستم بدونم شرايط اقامت كاري در كشور اتريش را دارم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      می توانید به مراکز ارائه دهنده خدمات مربوط به شغلتان درخواست دهید تا دعوت نامه کاری را در صورت قبولی برایتان ارسال کنند.

  26. hassan IMANI گفت:

    با سلام بنده دیپلم بهیاری هستم استخدام تامین اجتماعی 2 ماه دیگه بارنشسته میشم دارای لیسانس حقوق هستم 46 سال سن دارم در کشور اتریش دوستی دارم شرکت داره از چه راهی میتوانم اقامت کاری بگیرم با تشکر از شما

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که ایشان بتوانند دعوت نامه کاری را برای شما ارسال کنند، شما مجاز خواهید بود تا درخواست کار خود را برای سفارت این کشور ارسال کنید.

  27. مجتبی صادقی گفت:

    با سلام
    آیا برای کارشناس بهداشت حر فه ای و مددکار اجتماعی با حدود ده سال سابقه کار مرتبط میتوان ویزای کار گرفت .36 سالمه و 2 فرزند پسر 3/5 ساله دارم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که مدارک شما مورد تایید وزارت و کنسولگری کشور مقصد باشد، بله مانعی نیست اما ابتدا باید شرایط کلی شما بررسی شود، ممکن راه میانبری وجود داشته باشد که بتوانید اقدام کنید.

  28. خدایی گفت:

    سلام
    من 36 ساله -مجرد و دارای مدک دکترا با سابقه کار 2 ساله هستم. در حال گذراندن دوره های زبان آیلتس هستم برای گرفتن آیلتس نمره 7. آیا من با این چقدر شانس پیدا کردن کار در کشور اتریش دارم.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که تخصصی دارید و می توانید با تخصص خود مشغول به کار شوید، می توانید به مراکز ارائه دهنده خدمات مربوط به شغلتان درخواست دهید تا دعوت نامه کاری را در صورت قبولی برایتان ارسال کنند

  29. احسان گفت:

    با سلام
    بنده لیسانس بهداشت حرفه ای و فوق لیسانس ارگونومی هستم با 40 سال سن و سابقه کاری 13 سال با بیمه. ایا شرایط برای اخذ ویزای کاری در اتریش وجود دادرد؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله می توانید به مراکز ارائه دهنده خدمات مربوط به شغلتان درخواست دهید تا دعوت نامه کاری را در صورت قبولی برایتان ارسال کنند

  30. سعیده رمضانپور گفت:

    با سلام خسته نباشید
    ۲۲ساله فارق التحصیل رشته تربیت بدنی گرایش پزشکیار ورزشی در مقطع کارشناسی‌ با معدل بالای ۱۸ هستم
    نزدیک به ۷الی ۸ سال زبان انگلیسی خوندم ولی مدرک ندارم
    می توانم صحبت کنم به طور کامل
    تقاضای کار در اتریش را دارم ولی تمکن مالی ندارم
    با توجه به شرایط ابن جانب راهنمایی کنید ممنون میشم

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      برای مهاجرت کاری و تحصیلی به آلمان و اتریش، می بایست به زبان آلمانی مسلط باشید و در مهاجرت کاری می بایست سابقه کار با بیمه نیز داشته باشید.
      تمکن مالی در بحث مهاجرت و لو مهاجرت تحصیلی به کشورهایی که دارای تحصیل رایگان می باشند، حائز اهمیت است.

  31. ف.ش گفت:

    با سلام و خسته نباشید.
    من و همسرم ۳۳ و ۳۷ ساله، لیسانس انیمیشن و جلوه های ویژه از دانشگاه مالتی مدیا مالزی داریم و نزدیک به ۱۰ سال سابقه کار در این زمینه. البته بدون سابقه بیمه.
    میخواستم بدونم ما از چه طریقی میتونیم به کشور اتریش مهاجرت کنیم. و بازار کار برای رشته ما چطور هست.
    ممنون.

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      برای اخذ ویزای جستجوی کار اتریش یا همان کارت قرمز سفید قرمز، نیاز به تسلط به زبان آلمانی نیز می باشد.
      البته شرایط شما،در آن صورت هم برای این اقدام مناسب نیست.

  32. کوزش گفت:

    با سلام
    من فوق لیسانس مهندسی مواد متالورژی از دانشگاه دولتی دارم و سابفه 8 سال کار با بیمه در نفت و گاز دارم و 37 ساله و مجرد هستم.
    آیا شانسی برای ویزای کار در انریش یا آلمان و دانمارک دارم؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در صورتی که به زبان آلمانی مسلط شوید این امکان برای شما فراهم است و البته می بایست درصدی ریسک ویزا را به دلیل نزدیک بودن سن تان به 40 سال، در نظر داشته باشید.
      در مورد کشور دانمارک شرایط بسیار متفاوت و تقریبا منتفی ست.
      نا گفته نماند روش هایی بسیار مجرب و امکان پذیری برای مهاجرت به اروپا وجود دارد که می توانید از طریق مشاوره های رایگان تلفنی از این روش ها، مطلع شوید.

  33. نینا فلاح پرویزی گفت:

    با سلام
    جهت گرقتن اقامت از طریق کار در کشور اتریش چه کاری باید انجام داد.

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      برای مهاجرت کاری به اتریش می بایست از اخذ ویزای جستجوی کار و یا همان کارت قرمز سفید قرمز، اقدام نمود.
      پیش نیاز های این نوع ویزای شش ماهه، عبارتند از:
      تسلط به زبان آلمانی
      سن مناسب
      داشتن حداقل مدرک لیسانس
      سابقه کار با بیمه

  34. حمید عبدالهی گفت:

    با سلام
    بنده فوق لیسانس مدیریت مالی هستم و 37 سال سم دارم و حدود 12 سال سابقه کار دارم متاهل و دارای دو فرزند 13 ساله و 2 ساله هستم. تحصیلات همسرم دیپلم است و سطح اشنایی با زبان انگلیسی در حد آکادمیک است.
    لطفا راهنمایی بفرمایید با توجه به شرایط بنده امکان مهاجرت به کدام کشور برای ما فراهم می شود

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      با شرایطی که فرمودید، می بایست اطلاعاتی در مورد تمکن مالی خود، عنوان نمایید تا متناسب با تمکن مالی تان مشاوره صورت گیرد.

  35. محمد میرجلیلی گفت:

    با سلام
    ۳۰ سال سن دارم متاهل و دارای یک فرزند هستم لیسانس مهندسی سرامیک با ۷ سال سابقه کار
    دارای تمکن مالی در حد ۱/۵ میلیارد تومان
    درخواست اقامت اتریش از طریق ثبت شرکت یا تمکن مالی هستم

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت، چند نوع دارد که معمولا حدود 30000 یورو هزینه خواهد داشت.
      بهتر است حضورا با مشاوران در ارتباط باشید که شرایط شما را مورد بررسی قرار دهند و بر اساس شرایط شما، بهترین پیشنهاد ها را ارائه دهند.

  36. نجمه برهانی گفت:

    با سلام و احترام
    ضمن تشکر از مطالب بسیار خوب در این سایت. من مجرد 34 ساله دارای مدرک کارشناسی رشته مهندسی برق الکترونیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشم. دارای هفت سال سابقه کاری در زمینه رشته خودم (به شکل کار در پروژه های فنی و مسئول کنترل کیفیت) و هم چنین از نظر مدرک زبان هم مدرک ادنونس کانون زبان ایران را دارم ولی تا کنون در هیچ آزمون بین المللی مثله آیلتس شرکت نکرده ام. میخاستم بدونم برای ویزای کاری در اتریش برای من امکانی وجود دارد.
    با تشکر از شما

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      می بایست به زبان آلمانی مسلط باشید.
      برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان و اتریش، میزان تسلط به زبان آلمانی، مورد بررسی قرار می گیرد و زبان انگیسی معیار اصلی نمی باشد.

  37. ابراهیم علیپور گفت:

    سلام و خسته نباشید من فوق لسانس رشته حسابداری و 6سال سابقه کار حسابرسی با بیمه دارم و 33 سال سن میتونم ویزای کار اتریش
    بگیرم؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در صورتی که موفق به تسلط به زبان آلمانی شوید، این امکان برای شما فراهم خواهد آمد.

  38. پدرام عابد گفت:

    با سلام
    27 ساله هستم . لیسانس برق قدرت از دانشگاه ازاد . کارمندفنی اداره برق تهران . 5 سال سابقه دارم که حدود 3 سالش برام بیمه رد شده . ایا میتونم برای اتریش اقدام کنم ؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در صورتی که به زبان آلمانی مسلط شوید، این امکان برای شما فراهم است.ناگفته نماند سفارت اتریش بسیار سختگیر است و در هنگام می بایست موفق به جلب نظر کارشناس سفارت در پاسخگویی به سوالات شوید، به این جهت نیاز است با افراد با تجربه و به روز مشاوره داشته باشید.

  39. با سلام من فوق لیسانس از دانشگاه هنرپ اصفهان هستم 39 سال سن دارم . رتبه 8 کشوری در مقطع فوق لیسانس و 84 در مقطع دکتری .3 سال سابقه تدریس در دانشگاه رو دارم .3 سال در صلیب سرخ در زلزله بم بصورت داوطلب کار کرده ام و سرتیفیکیشن دارم.نمره زبان msrt 60 .و سطح عمومی زابن انگلیسی من حوب است.خانمم کارشناسی شیمی دارد دو فرزند 6 و 3 سال داریم.ثبت اختراع دارم و سه کتاب و 4 مقاله علمی پژوهشی دارم .شرایط ادامه زندگی و کار در کدام کشور رو پیشنهاد میکنید؟ ممنون

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      با توجه به سن مذکور، از مهاجرت از طریق کار، صرف نظر نمایید.شما می توانید از طریق تحصیل، شرکت در دوره های زبان خارج از کشور، خرید ملک، ثبت شرکت و یا سرمایه گذاری اقدام نمایید.

  40. علی افشار گفت:

    سلام- بنده 37 ساله دارای کارشناسی ارشد مکانیک و 11 سال سابق کار می باشم.زبان انگلیسی درحد متوسط . آیا شرایط دریافت ویزای کاری را دارا می باشم؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در صورتی که نمره مدرک آیلتس جنرال شما بیش از 7 باشد، به امکان تایید درخواست ویزا نزدیک میشوید.
      البته برای کشور آلمان و اتریش، می بایست به زبان آلمانی مسلط باشید.
      در مجموع ما روش های دیگر مهاجرت قانونی را به شما پیشنهاد میکنیم.

  41. سیده حمیده صادق موسوی گفت:

    سلام و درود بر شما . من خانمی ۲۶ ساله هستم دارای مدرک زبان آیلتس ۷ و مدرک کارشناسی ارشد با معدل ۱۵.۴۱ در رشته شیمی تجزیه و ثبت اختراع و یک سال سابقه کار مرتبط با رشته و بیمه بوده و همسرم ۲۵ ساله دارای مدرک کارشناسی شیمی محض با معدل ۱۳ و مدرک بین المللی طلا و جواهر سازی و یک سال سابقه کار مرتبط با طلا و بیمه و مدرک زبان انگلیسی با ۲۰۰ هزار دلار سرمایه هستیم آیا امکان مهاجرت و گرفتن اقامت به اتریش برای ما وجود دارد؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      با در نظر گرفتن این موضوع که با سرمایه ی شما نمی توان از روش سرمایه گذاری، اقدام نمود، شما با داشتن مدرک زبان آلمانی، می توانید برای تحصیل مجدد دوره کارشناسی ارشد، در اتریش اقدام نمایید و بر این اساس مهاجرت کنید و پس از تحصیل، اقامت بگیرید؛ لازم به ذکر است، حداقل 15 ماه زمان، برای مصاحبه سفارت، وقت لحاظ کنید.سفارت های کشور اتریش و آلمان بسیار سخت و سختگیرانه بحث مهاجرت را پیش می برند.
      همچنین، شما شرایط خوبی برای مهاجرت کاری و اسکیل ورکر به دیگر کشور ها را دارید.

  42. امیر محمدی گفت:

    سلام
    سن 35
    متاهل سن همسر 35
    دارای یک دختر 5 ساله
    مدرک تحصیلی لیسانس مهندسی معدن دارم از دانشگاه آزاد و ارشد mba دانشگاه دولتی با معدل ارشد A
    قبلا آزمون تافل دادم اما موعدش خیلی گذشته ام الان در حد آیلتس 6 هستم اما باید آزمون بدم
    حدودا 12 سال سابقه کاری با بیمه دارم که حدودا 4 سال در زمینه معدن بوده(هم سرپرست معدن شرکت کناف در ایران و هم مدیر معدن یک شرکت معدنی دیگه)و 5 سال در زمینه مدیریت سابقه دارم
    تمکن مالی خوبی ندارم متاسفانه.
    هدف اولم ویزای کاری هست در یکی از کشورهای آلمان، اتریش یا کانادا و اگر نشد تحصیلی
    به نظرتون با این شرایط امکان گرفتن ویزای کار رو دارم یا نه؟ اگر نه ویزای تحصیلی چطور؟ و اینکه شما غیر از این کشورها کشور دیگه ای رو پیشنهاد میدین یا نه؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان و اتریش، می بایست به زبان آلمانی مسلط باشید.برای مهاجرت کاری به کانادا، تناسب بین سن، تحصیلات، نمره مدرک زبان آیلتس، سابقه کار با بیمه لحاظ می شود.
      شما همچنین می توانید از طریق تحصیل برای کانادا اقدام نمایید، که یکی از سریع ترین روش های مهاجرت به کاناداست.

  43. علی گفت:

    با سلام
    بنده متاهل با 27 سال سن لیسانس نرم افزار کامپیوتر با 3 سال سابقه بیمه کار مرتبط. میخواستم بدون استطاعت مالی چقدر باید باشه و شرایطش به چه صورت هست.و در صورت نداشتن استطاعت مالی راه دیگه ای وجود نداره؟ منظورم از هر لحاظه و هر کشور دیگه ای که با کمترین هزینه بشه ویزای کار گرفت. امانش هست توضیح بدبن.ممنون میشم

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      برای اخذ ویزای کاری، پارامتر های : سن مناسب، تحصیلات، نمره آیلتس و سابقه کار با بیمه بسیار اهمیت دارد.
      البته برای ویزای جستجوی کار آلمان و یا کارت قرمز سفید قرمز اتریش، می بایست به زبان آلمانی مسلط باشید.
      لازم به ذکر است: به دلیل سختگیری های خاص در بحث مهاجرت کاری، بسیاری از افراد از طریق تحصیل اقدام به مهاجرت می کنند و در این مقال نمی توان تمام روش ها را با استثنائاتش توضیح داد.شماره تماس های ذکر شده در سایت، پاسخگوی رایگان به سوالات عمومی شما هستند.

  44. علیرضا چهرازی گفت:

    سلام 46سال سن دارم 23سال گواهی نامه پایه یکم وکاربا تریلی رادارم برای مهاجرت وکار منراراهنمای کنید باتشکر

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      سن در بحث مهاجرت کاری بسیار با اهمیت است و شرایط سنی شما برای مهاجرت از طریق کار مناسب نیست.پیشنهاد می شود از راه های: سرمایه گذاری، خرید ملک، ثبت شرکت، تحصیل و این گونه روش های غیر مستقیم اخذ اقامت، اقدام نمایید.

  45. حسین سروی گفت:

    با سلام خسته نباشد من 27 سال سن دارم و مهندسی صنایع خوندم و حدود 2 سال مدیر پروژه در یک شرکت آسانسور بودم .زبان آلمانی هم کمی بلد هستم.میخواستم بدوم آیا شرایط دریافت ویزای کار در اتریش دارم؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در صورتی که سابقه کارتان با بیمه بوده و به زبان آلمانی مسلط شوید، این امکان برای شما فراهم خواهد آمد.

  46. سارا گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من لیسانس مهندسی پزشکی و سه سال سابقه کار در بیمارستان با بیست و هفت سال سن
    آیا شرایط من برای ویزای کاری خوبه؟
    در ضمن سطح A2 زبان المانی رو در سفارت اتریش میخونم که تا شیش ماهه دیگه میتونم امتحان دیپلم در این سطح رو بگیرم

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      سطح زبان خود را بالاتر ببرید، امکان اخذ ویزای جستجوی کار برای شما فراهم است.

  47. محمد کاهه گفت:

    سلام خسته نباشید بنده به ۲۷ ساله هستم و ۱۰ سال سابقه بدون بیمه در دکوراسیون داخلی دارم.ودر حال حاضر مدرک نصاب کابینت چوبی رو از فنی حرفه ای ، دیپلم و فوق دیپلم نقشه برداری و در حال اتمام کارشناسی مهندسی عمران عمران هستم .پیشنهاد شما برای ویزا کار اتریش یا آلمان چیست

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      احتیاج به سابقه ی کار با بیمه را برطرف نمایید و به زبان آلمانی نیز مسلط شوید.

  48. لیلا گفت:

    سلام من فوق لیسانس ریاضی محض هستم و سابقه 10 سال تدریس دانشگاه و مدیر آموزش یک موسسه دولتی وهمسرم لیسانس طراحی مبلمان و سابقه املاک و فروش مبلمان دارد ما چگونه وبه کدام کشور می توانیم مهاجرت کنیم و ویزای کار بگیریم

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      می بایست کلیات بیشتری در مورد خودتان بفرمایید.
      در بحث ویزای کاری، پارامتر های سن، مدرک و یا تسلط به زبان های خارجی و استطاعت مالی نیز موثر است.

  49. مهدی بختیاری گفت:

    سلام و درووود بنده ۲۳ساله دوازده کلاس درس خوندم ولی مدرک دیپلم ندارم فقط جواز کسب آرایشگاه دارم با مدرک فنی آرایشگری بنظر شما کار واسم پیدا میشه بخام برم اتریش البته نمیخام واسه همیشه برم میخام برم یه خورده پول جم کنم و برگردم

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      برای ویزای کار اتریش، نیاز به حداقل مدرک کارشناسی،تسلط به زبان آلمانی،سابقه کار با بیمه و سن مناسب می باشد.
      پیشنهاد میشود یا شرایط را کسب نمایید و یا کشور های دیگر را بررسی بفرمایید.

  50. جلالی گفت:

    سلام
    فوق دیپلم امور، بانکی لیسانس و فوق لیسانس مدیریت دولتی دانشجوی دکتری مدیریت دولتی 29 سال مجرد دارای فرزند دختر 3 ساله. مدرک معتبر زبان ندارم ولی در تلاش برای اخذ حدنصاب آیلتس. امکان و شرایط مهاجرت هم زمان با فرزندم و تحصیل درآمد از طریق تحصیل ویزای تحصیلی وجود داره؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      برای اخذ ویزای کاری آلمان و اتریش، تسلط به زبان آلمانی نیاز است.
      اخذ ویزای همراه، همزمان با ویزای تحصیلی فرزند زیر 13 سال، نیز ممکن است و شخص همراه اجازه کار ندارد.

  51. امیر اقلیمی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پزشک عمومی 42 سالە با سابقە 14 سال کار و دارای پروانە مطب

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      سن شما برای مهاجرت کاری به آۀمان و اتریش مناسب نمی باشد، از طریق سرمایه گذاری اقدام نمایید و یا کشور مقصد خود را تغییر دهید.

  52. خشایار یزدان پرست گفت:

    سلام ۳۲ سالمه فوق لیسانس زمین شناسی با ۳ سال سابقه کار مرتبط دارم خودمو برای ازمون زبان اماده میکنم داری همسر ۲۶ ساله فوق دیپلم مکانیک با سه سال سابقه کار مرتبط ایا میتونیم برای ویزای کار اقدام کنیم لطفا راهنمایی کنید ممنون

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      علاوه بر تسلط زبان، نیازمند به سابقه کار با بیمه نیز می باشید.برای اخذ ویزای قرمز سفید قرمز اتریش مانعی برای شما وجود ندارد.ناگفته نماند تایید ویزا به نظر کارشناس سفارت نیز بستگی دارد و گرفتن وقت مصاحبه ی سفارت زمان زیادی خواهد برد که مستلزم صبوریست.

  53. مصطفی گفت:

    سلام من ۳۴ سالمه متاهل هستم میخواستم ویزای کار برا اتریش بگیرم بنده لیسانس جنگلداری منابع طبیعی دارم و زبان انگلیسی در حد متوسط است میخواستم بدونم با چه شرایطی راحتر میتونم ویزای کار برای اتریش بگیرم.ممنون

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      شرایط راحت تری نسبت به موارد توضیح داده شده وجود ندارد، که یکی از آنها تسلط به زبان آلمانی می باشد.برای سنین نزدیک به 40 سال ریسک تایید ویزا نیز بالاتر می رود.

  54. شیرین گفت:

    با سلام
    اینجانب فوق لیسانس معماری(لیسانس دولتی ارشد آزاد) دارم و 32 سال سن با 5 سال سابقه کاری
    در حال حاضر فقط کلاس زبان می رم و مدرک ندارم متاهل هستم و یک فرزند 3 ساله دارم همسرم لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد با 10 سال سابقه کار و 34 ساله هستند لطفاً بهترین پیشنهاد و راهکار را برای اخذ اقامت در اتریش بفرمایید.

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      با توجه به این موضوع که در بحث جذب نیروی کار، پایین بودن سن ملاک است، پیشنهاد میشود از طریق کاری اقدام ننمایید.

  55. فرانک گفت:

    با سلام
    اینجانب لیسانس حقوق از دانشگاه دولتی دارم و 40 سال سن با 10 سال سابقه کاری به عنوان سر دفتر
    در حال حاضر فقط کلاس زبان می رم و مدرک ندارم متاهل هستم و یک فرزند 3 ساله دارم همسرم فوق لیسانس حقوق از دانشگاه دولتی با 15 سال سابقه کار و 43 ساله هستند و دارای پروانه وکالت لطفاً بهترین پیشنهاد و راهکار را برای اخذ اقامت در اتریش بفرمایید.

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      با در نظر گرفتن این موضوع که برای اخذ ویزای کاری می بایست اشخاص سن های پایین تر از چه سال داشته باشند، پیشنهاد میشود از طریق کاری اقدام ننمایید.
      پیشنهاد میشود با توجه به شرایط توضیح داده شده در پاسخ به سوال های قبلی، کشور ها و روش های دیگر را مورد بررسی قرار دهید.

  56. پرستو کیوان گفت:

    سلام
    من 24 سالمه و فوق دیپلیم گرافیگ و لیسانس طراحی لباسم با معدل 18 و سابقه کار در مزون لباس دارم بنظرتون میتونم برای کشوری اقدام کنم؟

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      از طریق درخواست اخذ ویزای کاری را به شما پیشنهاد نمی کنیم ولی با روش تحصیلی این امکان برای بسیاری از کشور ها محقق خواهد شد.
      پیشنهاد میشود مقاله های مرتبط با تحصیل رایگان در کشورهایی مثل فرانسه و یا شرکت در دوره های آموزش زبان انگلیسی در کشور های مختلف و دوره زبان سوئدی در سوئد را در سایت مطالعه بفرمایید.

  57. شیرین گفت:

    با سلام
    اینجانب فوق لیسانس معماری از دانشگاه آزاد دارم و 32 سال سن با 5 سال سابقه کاری
    در حال حاضر فقط کلاس زبان می رم و مدرک ندارم متاهل هستم و یک فرزند 3 ساله دارم همسرم لیسانس مدیریت بازرگانی با 10 سال سابقه کار و 34 ساله هستند لطفاً بهترین پیشنهاد و راهکار را برای اخذ اقامت در اتریش بفرمایید.

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      با در نظر گرفتن این موضوع که اخیرا اتریش، به ایرانیان، سخت ویزا میدهد و گاها بیش از 18 ماه وقت سفارت به طول می انجامد، در صورتی که امکان تسلط به زبان آلمانی برایتان فراهم است، میتوانید در خواست ویزای قرمز سفید قرمز یا به نوعی همان ویزای جستجوی کار اتریش، نمایید.راه های دیگر اخذ اقامت مثل سرمایه گذاری و تحصیل نیز می تواند گزینه های مناسبی باشد.

  58. احمد رضا جهانی گفت:

    با سلام اینجانب دیپلم تراشکاری دارم و ۱۳ سال مکانیک volvo .scanaiهستم و مشتاق کار در خادج از کشور هستم

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      نیاز است که استطاعت مالی خود را عنوان فرمایید.
      گزینه ی پیشنهادی کشور ترکیه می باشد.تقریبا تمامی کشور های اروپایی ،آمریکا، استرالیا و نیوزیلند حداقل مدرک را کارشناسی می دانند.

  59. علی علی محمدی گفت:

    سلام و عرض و خسته نباشید
    بابت این همه اطلاعات جامع و کاربردی تشکر میکنم.
    سوالی که بنده دارم اینه: من ۲۰ سالمه ، مدرک : دیپلم ، رشته : الکترونیک صنعتی از هنرستان کار و دانش هستم.
    قابل ذکر است بگم من در زمینه های مختلفی فعالیت داشتم و دارم که عبارتند از : باطریسازی به عنوان مبتدی ، لوازم یدکی ، کافی نت حرفه ای ، امور مشترکین حرفه ای ، تعمیرات نرم افزاری موبایل و رایانه….
    میخواستم ببینم از نظر با چه شرایطی اقدام برای اخذ اقامت در اتریش یا آلمان کنم بهتر است؟؟!!

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      شرایط شما برای اخذ ویزای این دو کشور مناسب نیست.
      تنها احتمال قانونی که بتوانید اقامت یکی از این دو کشور را بگیرید, حادث شدن بحث ازدواج با یک تبعه ی آلمانی و یا اتریشی ست.
      شما به حداقل هایی همچون تسلط به زبان آلمانی و داشتن مدرک کارشناسی و سابقه ی کار به همراه بیمه, نیاز دارید که بتوانید برای اخذ ویزای شش ماهه ی جستجوی کار در این دو کشور اقدام کنید.

  60. f.k گفت:

    سلام . وقت بخیر . من ۳۲ ساله و مجرد هستم .با مدرک کارشسناسی مدیریت بیمه از دانشگاه دولتی و مجوز کارگزاری رسمی از بیمه مرکزی دارم ( مدت ۵ سال هست و هنوز فعاله ). و با یه مجموعه مطالعاتی در حوطه سوخت و انرژی هم فعالیت می کنم که رزومه خوبی دارم . میخواستم براس اتریش اقدام کنم . زبان آلمانی هم در حد مکالمه روزمره آشنایی دارم و الان هم کلاس میرم . میفرمایید که به چه صورت و از چه مواردی اقدام کنم بهتره و نتیجه میده ؟

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      شما می توانید از طریق تحصیل , سرمایه گذاری و یا اخذ کارت قرمز سفید قرمز اتریش که شامل دو راه ثبت شرکت و یا استخدام می باشد, اقدام نمایید.
      بحث قابل توجه دیگر در برنامه ریزی های اخذ ویزا و اقامت اتریش , بحث زمانبر بودن زمان مصاحبه ی سفارت می باشد.

  61. امیر ح گفت:

    با سلام
    بنده 33 سالم هست و همسرم 30 سال. هر دو کارمند بانک هستیم و زبان انگلیسی هم متوسط به بالا بلدیم. می تونیم کلاس زبان هم شرکت کنیم.
    دوست دارم بدونم چه کشورهایی رو برای مهاجرت و اقامت پیشنهاد میکنید با توجه به شرایط ما. در ضمن نزدیک به 7 سال هر دومون سابقه بیمه داریم.
    خودم لیسانس مدیریت بازرگانی و سال آخر MBA هستم و همچنین مدرک دیپلم ACCA (مدرک مالی قابل قبول در نزدیک به 70 کشور دنیا)رو هم دارم.
    خانمم لیسانس حسابداری هست.

    کاش حداقل هایی رو برای هزینه های مالی مطرح میکردید تا وضعیت مالی رو هم بتونم بگم.( فکر میکنم متوسط باشیم در این مورد)
    با تشکر

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      قطعا یکی از مسائل مهم برای مهاجرت در بحث آب و هوا و فرهنگ و زبان مد نظر, بحث تمکن مالی می باشد که این بحث با کلمات کیفی مثل خوب و بد و متوسط قابل ارزیابی نخواهد بود.
      شما می توانید میزان سرمایه ای که موجود و یا قصد انتقال یا سرمایه گذاری می باشد را اعلام نمایید و یا در مقالات مختلف سایت , شرایط لازم را مطالعه فرمایید و یا با شماره های مندرج در پایان هر صفحه تماس حاصل کنید و از مشاوره های عمومی رایگان بهره مند شوید.

  62. نیما سقا گفت:

    سلام من 29 سالمه 4 سال سابقه کار دولتی دارم لیسانس برق هستم.واسه مهاجرت کاری آلمان یا اتریش شراطم چطوره؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در صورت تسلط به زبان آلمانی می توانید برای اخذ ویزای جستجوی کار در آلمان و یا اتریش اقدام نمایید, که اخذ ویزای آلمان نسبت به اتریش آسان تر است.

  63. علیرضا گفت:

    با سلام
    بنده 33 سالمه متاهل ویک فرزند 1ساله دیپلم هستم .وحدودا 8 سال سابقه بیمه و با2مدرک مهارت جوشکاری از فنی حرفه ای .وهمچنین 2 گواهی ثبت اختراع .وضع مالی خوبی هم ندارم.لطف کنید راهنمایی کنید کدوم کشور میتونم مهاجرت کنم .

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با عرض سلام
      می توانید برای کشور ترکیه اقدام نمایید و در این کشور مشغول به کار شوید.
      البته نیاز است که از هزینه های زندگی و فضای کار مرتبط با تخصص شما در این کشور اطلاعات کافی را حاصل نمایید.افراد زیادی برای این نوع مهاجرت فعالیت می کنند که پیشنهاد ما به شما بستن قرار داد با موسسه های حقوقی با مجوز است.

  64. soling گفت:

    با سلام و عرض ادب
    بنده دارای مدرک کارشناسی ارشدآموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد تهران مرکز و همچنین MBA میباشم.33 ساله هستم و از اونجایی که دخترم از 6 سالگی به صورت حرفه ای پیانو میزنه(حدودا 4 سال) قصد مهاجرت به اتریش را داریم.آیا از طریق تحصیلی میتونم برای PHD اقدام کنم ؟یا ثبت شرکت ؟

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      شما می توانید از طریق ثبت شرکت و یا سرمایه گذاری اقدام نمایید.برای ادامه ی تحصیل در مقطع دکتری در اتریش باید رزومه ی قوی و قابل قبولی برای ارائه داشته باشید.اطلاعاتی که فرمودید اصلا برای ارائه ی مشاوره کافی نیست.
      میزان تسلط به زبان آلمانی شما و وضعیت تاهل و تمکن مالی و رزومه علمی و سابقه ی کار به همراه بیمه شما برای ارائه ی مسیر های ممکن نیاز است.
      زمان بر بودن نوبت مصاحبه در سفارت این کشور را نیز در برنامه ریزی خود لحاظ بفرمایید.
      موفق باشید.

    2. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      شما می توانید از طریق ثبت شرکت و یا سرمایه گذاری اقدام نمایید.برای ادامه ی تحصیل در مقطع دکتری در اتریش باید رزومه ی قوی و قابل قبولی برای ارائه داشته باشید.اطلاعاتی که فرمودید اصلا برای ارائه ی مشاوره کافی نیست.
      میزان تسلط به زبان آلمانی شما و وضعیت تاهل و تمکن مالی و رزومه علمی و سابقه ی کار به همراه بیمه شما برای ارائه ی مسیر های ممکن نیاز است.
      زمان بر بودن نوبت مصاحبه در سفارت این کشور را نیز در برنامه ریزی خود لحاظ بفرمایید.
      موفق باشید.

    3. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      شما می توانید از طریق ثبت شرکت و یا سرمایه گذاری اقدام نمایید.برای ادامه ی تحصیل در مقطع دکتری در اتریش باید رزومه ی قوی و قابل قبولی برای ارائه داشته باشید.اطلاعاتی که فرمودید اصلا برای ارائه ی مشاوره کافی نیست.
      میزان تسلط به زبان آلمانی شما و وضعیت تاهل و تمکن مالی و رزومه علمی و سابقه ی کار به همراه بیمه شما برای ارائه ی مسیر های ممکن نیاز است.
      زمان بر بودن نوبت مصاحبه در سفارت این کشور را نیز در برنامه ریزی خود لحاظ بفرمایید.
      موفق باشید.

  65. حسن رضايي گفت:

    سلام
    بنده 35 سال سن دارم و داراي همسر32 ساله و دو فرزند 4 و 1.5 ساله هستم. داراي مدرک کارشناسي ارشد در رشته مهندسي مکانيک هستم. همين طور زمينه کاري اينجانب ، کارشناس پايپينگ ( زمينه نفت و گاز)با سابقه حدودا 9 سال بيمه اي مي باشم.
    اولويت من براي مهاجرت از طريق کاري است. لطفا راهنمايي مي فرماييد؟

    بسيار ممنونم

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      بهترین پیشنهاد این است که با نمایندگان هلدینگ های بزرگ نفتی در ایران صحبت کنید و امکان همکاری با ایشان را بسنجید و قطعا نوع فعالیت شما در صورتی که نسبت به همکاران تان به صورت تخصصی تر و خاص بوده باشد, مورد استقبال واقع خواهد شد.
      لطفا اطلاعات بیشتری در مورد تمکن مالی و تسلط به زبان های خارجی را عنوان کنید, که کشور های مقصد مناسب برای کار را به شما معرفی نماییم.
      در صورتی که به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید می توانید برای اقامت بسیاری از کشور ها اقدام نمایید.

  66. فرشيد سالياري گفت:

    سلام خسته نباشيد من فوق ديپلم حقوق دارم و ٣٠ سالمه ولي ميكانيك برق خودرو رو هم بلدم متأسفانه بيمه تأمين اجتماعي واسم واريز نشده و عملاً فاقد سابقه هستم راهي واسه مهاجرت وجود داره؟تشكر

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      با توجه به این موضوع که اگر شما برای اخذ ویزای کشور های اروپایی از جمله اتریش اقدام فرمایید و مردود شوید در پرونده شما ثبت خواهد شد و برای اخذ ویزای دیگر کشور ها دچار مشکل خواهید شد, پس لطفا بدون مشورت اقدام نفرمایید.
      شما می بایست به زبان آلمانی نیز مسلط باشید.
      در هرصورت اقدام برای کشور اتریش برای شما اصلا پیشنهاد نمی شود مگر از طریق ازدواج با تبعه ی این کشور.
      برای دیگر کشور ها اقدام فرمایید.

  67. شهریار گفت:

    سلام من کارشناس رادیولوژی هستم و حدود 4سال سابقه کاری درضمینه ام آر آی سی تی اسکن و رادیولوژی دندان و فک و صورت و دارای دوسال سابقه بیمه هم هستم.آیا امکان مهاجرت و کسب کار در حرفه من در اتریش هست؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      شما با حضور در این کشور می توانید شغل مناسب خود را بیابید.
      برای اخذ ویزای جستجوی کار اتریش نیاز به تسلط به زبان آلمانی می باشد.
      نا گفته نماند اخیرا سخت گیری هایی از سمت سفارت اتریش در قالب دیر وقت دادن برای مصاحبه, صورت می گیرد که به استحضارتان رساندیم.

  68. عبدالله شیردل گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت شما بنده 31 سالمه دیپلم کامپیوتر و فوق دیپلم آتش نشانی هستم 9 سال سابقه کار در شرکت لاستیک سازی دارم پیشنهاد شما واسه آلمان و یا اتریش چیه؟ بهترین پیشنهاد شما واسه کدوم کشوره؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با عرض سلام
      پیشنهاد میشود برای کار در آلمان و اتریش اقدام نفرمایید، مگر این که در حالت ازدواج با تبعه ی کشور های مقصد خود قرار بگیرید.
      برای ارائه ی مشورت نیاز است اطلاعات بیشتری از شما ، مثل وضعیت مالی شما در دسترس قرار گیرد.

  69. مریم ب گفت:

    باسلام
    تشکر از پاسخگوئیتون
    من ۳۳ ساله و همسرم ۳۶ ساله است و یک دختر ۵ سال و نیمه داریم. هر دوی ما کارشناس ارشد ادبیات انگلیسی هستیم. همسرم ۱۰ سال سابقه کار دولتی مرتبط با رشته و من هم دو سال سابقه کار مرتبط دارم.من مدرک B1 زبان فرانسه هم دارم و هر سه زبان انگلیسی مسلط و نیتیو لایک هستیم. امکان یادگیری زبان آلمانی هم داریم. میخواستم راهنمایی بفرمایین در مورد اقامت اتریش میتونیم اقدام کنیم. یا جسارتا شما کدوم کشور را مناسبتر میدونین؟

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با عرض سلام
      با توجه به توضیحات مذکور شرایط مناسبی برای مهاجرت شما وجود دارد.
      گزینه های زیادی برای مهاجرت شما وجود دارد, که پیشنهاد میکنم به صورت حضوری از مشاوره ها بهره بگیرید.
      بنده به چند گزینه اشاره میکنم.
      برای اخذ اقامت اتریش می بایست به زبان آلمانی تسلط بیابید.به این موضوع نیز توجه فرمایید که اخذ وقت سفارت اخیرا به طول می انجامد, پس در صورتی که تصمیم مهاجرت به این کشور ایده آل را دارید , می بایست صبور باشید.
      اخذ ویزای جستجوی کار آلمان نیز که شامل 6 ماه فرصت حضور در این کشور است, گزینه ی دیگر با تسلط به زبان آلمانی است.
      می توانید از راه ادامه تحصیل رایگان در فرانسه نیز اقدام نمایید.
      تحصیل با مدرک ب 2 زبان فرانسوی نیز در بعضی دوره های یک ساله ی کالج در کانادا نیز می تواند منجر به اخذ اقامت کانادا شود.
      می توانید با روش تحصیل در اروپا مخصوصا اروپای غربی , با گرفتن اجازه ی همراه که شامل همسر و فرزند زیر 18 سال میشود , پس از اتمام تحصیل به راحتی اقامت کاری بگیرید.
      راه های اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری نیز وجود دارد.
      موفق باشید.

  70. محسنی مقدم گفت:

    سلام من فوق دیپلم برق صنعتی هستم و و مدارک مرتبط هم از سازمان فنی حرفه هم دارم سن ۲۷ ساله و سابقه کار هم دارم کدوم کشور میتونم اقدام کنم

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      با شرایط مذکور در صورتی که از راه سرمایه گذاری توان اخذ اقامت نباشد, پیشنهاد میشود از طریق تحصیل اقدام فرمایید.
      البته یکی از آسان ترین روش های اخذ اقامت , ازدواج با تبعه ی آن کشور می باشد.

  71. علی گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    من 31 سالمه ، لیسانس الکترونیک دارم ، کمتر از یک سال سابقه کار دارم ،زبان انگلیسیم خوبه
    در زمینه طراحی وب و اپلیکیشن تحت وب (برنامه نویسی)حرفه ایم ، اگر از نظر مالی مشکل داشته باشم ، میشه به مهاجرت کاری فکر کرد یا نه؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      پیشنهاد می کنم شما با توجه به این موضوع که حیطه ی شغلی شما مرتبط با فضای مجازیست, می توانید ارتباط کاری خود را در این محیط با مجموعه هایی که نیازمند به شما هستند و قانون آن کشور منافاتی با طی فرآیند اخذ اقامت کاری از این طریق نداشته باشد اقدام کنید.
      قطعا در بحث مهاجرت تمکن مالی موضوعیت دارد.

  72. سعید گفت:

    با سلام و احترام
    بنده بیست و نه سالمه. فوق لیسانس مهندسی مکانیک دارم. تقریبا پنج سال سابقه کار مرتبط هم دارم. کاملا مسلط به زبان انگلیسی هستم و زبان آلمانی هم در سطح A1، ولی مدرک زبان ندارم. الان پیشنهاد کار از یک شرکت معتبر اتریشی دارم و حتی قرارداد هم در حال امضا شدنه و گفتن برای مهاجرت بنده اقدام میکنن که حدودا هشت هفته زمان میبره. میخواستم بدونم مشکلی سر راه بنده وجود نداره؟
    متشکرم

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      وقتی خود مجموعه تعهد این موضوع را بر عهده گرفته است, قطعا این موضوع را در نظر گرفته است که ابتدا کسی در کشور خودشان متقاضی و متخصص این جایگاه نبوده و سپس این تلاش را در اتحادیه ی اروپا کرده و در اثر عدم تامین نیرو از این جامعه ی آماری , شما با اولویت سوم را انتخاب نموده است.
      مگر اینکه بتوانند اثبات کنند مهارتی که شما در حرفه ی خود دارید در اتحادیه اروپا قابل تامین نبوده است.این یک قانون عام برای اتحادیه ی اروپاست.
      در هر صورت اگر جاب آفر یا همان پیشنهاد شغلی شما تایید شده باشد این مسائل برا آن مترتب نیست.

  73. ابراهیم گفت:

    عرض ادب و احترام.بنده 44 سال دارم.دارای مدرک مهندسی پتروشیمی و سایقه کار 18 سال.امکان گرفتن ویزای جاب سیکر برای بنده هست؟ و در کل چه راهی و کدوام کشور رو پیشنهاد میفرمایید.مدرک زبان ندارم.منتهی زبیان انگلیسی در حد متوسط بلدم.ممنون میشم از راهنماییتون

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      طبق شرایط مذکور, پیشنهاد میکنیم برای دیگر کشور ها تلاش و مطالعه بفرمایید.
      هرچند کیفیت تمکن مالی شما هم بسیار اهمیت دارد, که به این موضوع اشاره ای نفرمودید.

  74. پدرام سهولتی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من مدرک تحصیلیم دیپلم هست
    5 سال سابقه کار در ضمینه پنجره های upvc دارم
    مسلط به انگلیسی هستم
    کارت مهارت فنی حرفه ای رو دارم در ضمینه شغلم
    شانسی برای ویزا دارم آیا؟؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با عرض سلام
      پیشنهاد میشود دیگر کشور ها را مورد بررسی قرار دهید.
      شرایط شما برای کار در آلمان و اتریش اغنا کننده نیست.

  75. فرنام كبودي گفت:

    باسلام وخسته نباشيد اگه كسي داراي پاسپورت باشه ولي اينكه مدرك تحصيلي وسابقه كارنداشته باشدولي حرفه وكاري بلدباشه به نظرشماجهت ويزاي كارميشه انجام داد . ممنون

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با عرض سلام
      به شما پیشنهاد میکنم تا زمانی که شرایط شما اینچنین است برای کشور هایی مثل آلمان و اتریش اقدام نفرمایید.

  76. رسول قديرزاده گفت:

    سلام و درود خدمت شما
    بنده ٢٤ سالمه مدرك فوق ديپلم برق قدرت و چند مدرك مربوط به برق از فني و حرفه اي و همچنين آيلتس دارم
    بهترين روش براي مهاجرت به اتريش چيه؟
    مچكرم

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      شرایط مطلوبی برای مهاجرت کاری به اتریش ندارید.
      روش ها اعم از تحصیل , سرمایه گذاری در صورت تمکن مالی و یا کشور های دیگر را پیشنهاد میکنیم.

  77. شهرام گفت:

    با سلام.کارشناس ارشد دامپروری هستم.18 سال سابقه کار در بانک بعنوان کارشناس اعتبارات دارم.8 ساله که کارشناس رسمی دادگستری در رشته دامپروری هستم.متاهل و دارای 2 فرزند.پیشنهاد شما چیه؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      به اطلاعات بیشتری از شما نیاز است.
      مثل میزان تسلط شما به زبان های غیر فارسی, تمکن مالی و …

  78. مسعود صادقی گفت:

    سلام
    من دبیر زبان انگلیسی و استخدام آموزش و پرورش هستم با 12 سال سابقه.ولی حاضرم اگه از شرایط کار اون طرفم مطمئن بشم این کارم رو رها کنم.میشه راهنماییم کنین که چطور میتونم اقامت بگیرم؟کشورش فرقی نمیکنه،فقط ایران نباشه

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      با توجه به حالت روحی شما پیشنهاد می کنم حداقل یک ماه ,زمانهای تخصیص داده شده مطالعه ی خود را به مطالعه ی مقالات سایت ما تعلق دهید.
      پیشنهاد ها و روش های بسیار متعددی برای تایل شدن به این مهم, وجود دارد.
      از ادامه ی تحصیل تا استفاده از قانون خاک در قاره آمریکا برای گرفتن تابعیت فرزند متولد در کشور مقصد و گرفتن اقامت دائم برای خود از آن طریق.
      لطفا دقیق و کامل بخوانید تا دچار مسئله ای در زمان برنامه ریزی نشوید.
      به عنوان مثال تولد فرزند در برزیل تقریبا رایگان است, در خود آمریکا حدودا 60000 دلار هزینه میبرد.
      موفق باشید.

  79. ارسلان گفت:

    با سلام ایا برای کارهای ساختمانی یا کارخانجات هم اتریش نیرو میگیره؟؟؟
    من جوشکارم و یک شرکت کاریابی ادعا میکنه با گرفتن مبلغ ده تومن میتونه منو وارد بازار کار اتریش کنه
    این قضیه صحت داره؟؟؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      قطعا اگر با این مبلغ امکان این هدف فراهم میشد , ما این پیشنهاد را به تمامی مخاطبین خود ارائه میدادیم, چراکه یادگیری جوشکاری صنعتی نسبت به یادگیری زبان آلمانی برای کار در اتریش و داشتن حداقل مدرک لیسانس, آسان تر است.
      حتی شرایط و هزینه ی گرفتن ویزای 6 ماهه ی جستجوی کار آلمان بسیار بیشتر از پرداخت 10 میلیون تومان است.

  80. شاهرخ زرعی گفت:

    سلام
    بنده 29 سالمه لیسانس مکانیک ساخت و تولید دارمسابقه کاری 1 ساله بیمه تخصصی دارم و 2 سال بیمه کارگری البته سابقه کارم زیاده( انواع ماشین کاری طراحی صنعتی با نرم افزار های مرتیط و برنامه نویسی CNC , کار با ابزار دقیق و کنترل کیفیت و … ) ولی بیمه نداشتم. 2 تا اختراع ثبت شده دارم از نمایشگاه اختراعات کشور های سوئیس و آلمان مدال نقره در رشته مکانیک دارم. و تقدیر نامه های مختلف از استانداری گرفته تا ریاست جمهوری. زبان ایلتس 7 دارم و مکالمم عالی هست.
    میخاستم واسه کار در اتریش اقدام کنم از چه طریقی میتونم اقدام کنم؟
    ممنون که وقت میزارید.

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در آلمان و اتریش توان تکلم به زبان آلمانی از الزامات تمامی کارهاست.
      پس اگر مقصد قطعی ذهنی شما اتریش نیست , در مورد بقیه ی کشور های عضو پیمان شنگن هم مطالعاتی در سایت داشته باشید.قطعا کشورهای دیگر برای توان زبان انگلیسی شما ارزش بیشتری قائل هستند.
      ولی اگر به دلایلی تصمیم فقط بر اتریش است,پیشنهاد میکنم شروع به یادگیری زبان آلمانی کنید.
      موفق باشید

  81. علی عبادالهی گفت:

    سلام. بنده و همسرم ۳۶ ساله و دارای یک فرزند هستیم. من دارای مدرک فوق لیسانس عمران و دارای ۱۰ سال سابقه در صنعت دولتی ریلی هستم. همسرم هم دارای مدرک فوق لیسانس ریاضی است.در حال تحصیل زبان انگلیسی هستیم. شانس اخذ اقامت در چه کشوری و از چه راهی برای ما میسر است؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      شرایط خوبی برای اخذ اقامت کشور های پیشرفته دارید, مخصوصا اگر به زبان انگلیسی مسلط شوید.
      لطفا تمکن مالی خود اعلام کنید که متناسب با آن و سلیقه ی فرهنگی شما چند کشور را به عنوان گزینه مطرح کنیم.

  82. محمدرضا شهنامی گفت:

    لیسانس کامپیوتر دارم و یکسال سابقه کار درزمینه شبکه و بدنبال ویزای کار در کشور های اروپایی هستم
    ممنون میشوم من را راهنمایی کنید.

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      کشورهای اتریش و آلمان گزینه های مناسبی برای اخذ ویزای کاری هستند.

  83. بی تا گفت:

    با درود
    ایا امکان اخذ اقامت از طریق کارآفرینی در زمینه مد و صنایع دستی وجود دارد؟

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      بنده چنین موضوعی در قوانین اقامتی اتریش مشاهده نکردم.

  84. امین گفت:

    با سلام من 33 ساله هستم و مهندس الکترونیک و سابقه 8 سال در صنعت فولاد به عنوان سرپرست برق و اتوماسیون صنعتی دارم مدرک زبان ندارم اما مشکل خاصی توی ارتباط برقرار کردن از طریق مکالمه ندارم متاهل و 1 بچه شرایط اقامت از طریق ویزای کار چگونست ممنون

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      می توانید سابقه کار و شرایط خود را برای چندین کارفرما در کشور سوئد ارسال کنید تا در صورت تایید وضعیت شما، برایتان دعوتنامه کاری ارسال شود.

  85. مصطفی م گفت:

    سلام بنده 29 سالمه مدرک تحصیلی دیپلم کامپیوتر هستش و سابقه کار در فروشندگی دارم و زبان بلد نیستم آیا راهی وجود دارد ؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      شانس دریافت ویزای کاری اتریش با توجه به مدرک تحصیلی برای شما زیاد نیست‌.

  86. ح.ا گفت:

    با سلام.بنده به مدت تقریبی 12 سال سابقه کار در ساخت و نصب سازه های فلزی صنعتی و تجهیزات میباشم ولی تجربی و مدرک دانشگاهی ندارم.آیا جهت اقامت اتریش میتوانم اقدام کنم و موفق خواهم شد؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      امکان اقدام از طریق کار با توجه به مدرک تحصیلی ندارید، ولی می توانید از طریق تحصیل اقدام فرمایید.

  87. ف.ذ گفت:

    با سلام.من دکتر داروساز هستم.سه سال سابقه کار دارم.شرایط ویزای کار برای من به چه صورت هست؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      اقدام با رشته داروسازی توصیه نمی شود. بهتر است از طرق دیگر اقدام فرمایید.

  88. احمدرضاحضرتی گفت:

    سلام و عرض ادب
    من مهندسی شیمی سن27سال با دو سال سابقه کار پتروشیمی و متاهل (همسرم فوق لیسانس مهندسی شیمی)بدون مدرک زبان هستیم.برای اخذ ویزای کار بهترین کار برای ما با این شرایط چیه؟
    سپاس.

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      اخذ ویزای کار آلمان و اتریش برای شما گزینه مناسبی است، توصیه می شود قبل از اقدام مقداری مهارت زبان خود را تقویت فرمایید.

  89. سعید محمدی گفت:

    سلام بنده 26 سالمه و لیسانس مکانیک دارم. ایلتس اکادمیک5 دارم. یک سال سابقه طراحی دستگاه فیلتر پرس و قالب دارم.میخواستم بدونم چجوری بایدبرای مهاجرت اقدام کنم. و فرم تقاضای کارو از کجا بدست بیارم و مدارکم رو کجا ارسال کنم.

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      روش های مختلفی برای مهاجرت به اتریش وجود دارد، طبق شرایط شما می توانید از طریق اخذ ویزاهای تحصیلی و کاری اتریش نسبت به مهاجرت به این کشور اقدام فرمایید. پیدا کردن کار مستلزم ارتباطات با شرکت ها و بنگاه های کاری مختلف اتریش است.

  90. عباس ابراهيمي گفت:

    با سلام من ليسانس مهندسي شيمي خوندم الان كارمند شركت نفت هستم سابقه 4سال كارو هم دارم كدوم كشور با توجه به سابقه كاريم و رشتم خوبه

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      کشورهای آلمان اتریش در اروپا و همچنین کشور کانادا گزینه مناسبی جهت کاریابی رشته نفت است. اخیراً با توجه به تصمیم اوپک برای کاهش تولید روزانه و افزایش قیمت نفت برخی شرکت های کانادایی مجدد شروع به فعالیت نموده اند.

  91. سحر گفت:

    با سلام. کارشناسی ارشد مهندسی پزشکی با معدل 18.5 و سابقه کار 3 سال. 26 سالمه. چه راهی رو پیشنهاد میدین؟ با تشکر

  92. ایمان هدشی گفت:

    سلام. 29 ساله هستم. لیسانس مهندسی برق قدرت، با سابقه کار 6ساله و سابقه بیمه 4 سال. زبان آلمانی در سطح A1 و انگلیسی مسلط. بهترین راه پیشنهادی برای مهاجرت به اتریش برای من کدامست؟ مرسی.

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      اقدام از طریق تحصیل و همچنین کار برای شما مهیا است، در صورتی که سطح زبان آلمانی شما مناسب است از طریق کار می توانید اقدام فرمایید و در غیر این صورت اقدام از طریق تحصیل راحت تر و مناسب تر است.

  93. alieh گفت:

    با سلام من 30 سال سن دارم و کارشناسی ارشد میکروبیولوژی دارم با معدل 16 و دو مقاله ، 5 سال و 3 ماه سابقه کار دارم با پست کارشناس آزمایشگاه ، مدرک زبان انگلیسی ندارم ، میخوام بدونم آیا برای دکتری میتونم اقدام کنم؟ در اتریش به دانشجویان دکتری حقوق و هزینه مسکن یا خوابگاه تعلق می گیرد؟و چه مدارکی و شرایطی برای تحصیل در مقطع دکتری در اتریش لازم می باشد؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      بررسی امکان تحصیل مقطع در اتریش طبق رزومه و دانشگاه شما مشخص می شود ولی معمولاً اخذ پذیرش دکترا کار چندان راحتی نیست، می توانید جهت تحصیل مقطع ارشد مجدد در اتریش اقدام فرمایید. نوع بورسیه و فاند وضعیت بورسیه را مشخص می کند، برخی بورسیه ها همه موارد را پوشش می دهند و برخی بورسیه ها فقط برخی موارد مثل هزینه تحصیل و خوابگاه.

      ضمناً مقاله زیر پیرامون شرایط بورسیه در اتریش می باشد؛
      https://www.estahbanaty.com/scholarships-educational-fund/austria/

  94. حمید نادری گفت:

    با سلام. بنده 26 ساله و دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته برق از دانشگاه ازاد با 3 سال سابقه کاری مرتبط و همسرم نیز با همین شرایط البته با 1 سال سابقه کاری . همچنین امکان دریافت ویزا از طریق خرید ملک و ثبت شرکت رو با توجه به نداشتن تمکن مالی ندارم. لذا خواهشمند است بهترین و کم هزینه ترین راه برای اخذ ویزای کار در کشور اتریش با ذکر مراحل و هزینه های مربوطه شرح دهید. با تشکر از شما.

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      با توجه به رشته می توانید از طریق اخذ ویزای کار به اتریش مهاجرت فرمایید، اطلاع از زبان و همچنین داشتن تخصص در رشته تحصیلی به شما کمک شایانی می کند. بابت هزینه و مراحل با همکاران و مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

  95. علي م گفت:

    سلام من ويزاي ٣ساله يونان دارم
    در وين اتريش خانه خريدم به نام خودم و شارژ پرداخت ميكنم مدرك تحصيلي ديپلم مدرك زبان A1 الماني و دعوت نامه براي كار با حقوق بالاي ٤٠٠٠ يورو دارم و تمكن مالي و بقيه مداركم از جمله سو پيشينه هم تكميل و كامل است و براي ويزاي كاري اقدام كردم ايا موفق ميشوم؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      طبق اطلاعات ما مانعی جهت اخذ ویزای کار ندارید، بهتر است با توجه به شرایط اقامت شما از طریق اخذ پیشنهاد شغلی نسبت به اخذ ویزای کار اتریش اقدام فرمایید.

  96. هادي مرتضوي گفت:

    با سلام . ايا كسي كه بعنوان همراه دانشجو در اتريش زندگي مي كند ، مجوز كار را دارد ؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      بله معمولاً اجازه کار دانشجو تحصیل در اتریش 20 ساعت در هفته می باشد.

  97. پرویز گفت:

    با سلام من 25 سالمه لیسانس دانشگاه تبریز رشته مهندسی نقشه بردای(Surveying engineering) هستم سابقه کار ندارم مدرک زبان(IELTS) هم دارم سربازی هم رفتم آیا میتونم برای گرفتن اقامه کار در اروپا اقدام کنم؟ از لحاظ مالی ضعیف هستم هزینه تحصیل در اروپا و یا سرمایه گذاری رو ندارم ,لطفا راهنماییم کنید.با تشکر

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      بله می توانید جهت اخذ ویزا و نهایتاً اقامت کاری اروپا اقدام فرمایید. البته اگر هدف شما اقدام برای ویزای تجصیلی باشد و امکان پرداخت هزینه تجصیل بالا را ندارید، تحصیل در کشورهایی مثل اتریش آلمان رایگان است.

  98. رامین گفت:

    سلام خسته نباشید همسرم من دانشجو است و او اجازه کار نیمه وقت دارد ولی من اجازه کار ندارم. چطور میتوانم این اجازه را بگیرم . تقریبا 8 ماه اومدیم اتریش و آیا برای دفعه بعد که ma35 میخواهیم بریم وکیل میتواند برای من کاری کند . چون تازگی ها شنیدم به چند نفری که همراه بودن اجازه کار داده شده مرسی اگه راهنمایی بفرمایید .

  99. امیر غلامی گفت:

    سلام
    من برنامه نویسی android و ios و همچنین برنامه نویسی سایت به صورت حرفه ای انجام میدم میخواستم بدونم آیا در زمینه های برنامه نویسی میتونم به کشور اتریش مهاجرت کنم یا نه؟ من 23 سالم هست و سرمایه کمی دارم , در ایران به دلیل شرایط نامناسب شغلی قادر به کار کردن در این حوزه شغلی نیستم. ممنون از شما.

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در صورتی که مدرک دانشگاهی داشته باشید بله می توانید برای اخذ ویزای کار آلمان و اتریش اقدام فرمایید.

  100. احمد مرادی گفت:

    سلام من وهمسرم هردو 50 ساله وپزشک متخصص هستیم.(بیهوشی و داخلی)قصد داریم از طریق تمکن مالی برای اتریش اقدام کنیم لطفا راهنمایی نمایید.واگر راه بهتر ومطمئن تر دیگری هم هست توضیح دهید.متشکرم

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      با توجه به شرایط و وضعیت اقامت از طریق تمکن مالی در اتریش بهتر است از همین طریق در آلمان اقدام فرمایید. امید موفقیتی بیشتری خواهید داشت.

  101. داوودی گفت:

    سلام خسته نباشید. من فوق دیپلم ساخت و تولید هستم و هدفم این هستش که به اتریش برم و اونجا کار کنم و اقامت بگیرم٬ به غیر از دانشجویی راه دیگری مثل دوره های فنی چند ماهه هم هست که بهم پیشنهاد کنید؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      بله امکان اخذ پذیرش دوره های فنی حرفه ای در اتریش وجود دارد، ولی اخذ ویزا از طریق این دوره ها قطعی نیست.

  102. مصطفی گفت:

    دانشجوی دکتری اقتصادبا 48سال سن و49سال سابقه کار درمدیریت بانک هستم شرایط پذیرش تحصیلی اتریش برای من چگونه است

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      با توجه به سن و رشته پذیرش و صدور ویزای شما قطعی نیست.

  103. mansoormohsenabadi گفت:

    باسلام
    وضعیت کار پرستاری در اتریش چگونه است؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      شرایط خوبی دارد ولی قبل از کار باید نسبت به معادلسازی مدرک اقدام فرمایید که مقداری زمانبر است، بهتر است از طریق تحصیل در اتریش اقدام فرمایید.

  104. اتنا اخوان گفت:

    سلام.دندانپزشک هستم و هشت سال سابقه کار و دو سال سکونت در وسن را دارم ولی اکنون در ایران هستم.چگونه میتوانم در وین مشغول به کار شوم?

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      کشور اتریش شرایط مناسبی جهت مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان دارد، توصیه می شود از طریق تحصیل تخصص پزشکی در اتریش اقدام فرمایید.

  105. asef گفت:

    باسلام. بنده ۳۶ سال سن و فوق لیسانس منابع طبیعی گرایش آبخیزداری (watershed management) با معدل ۱۶٬۸۴ دارم. همچنین از سال ۱۳۸۴ شرکت پیمانکاری با دو گرید آب و کشاورزی تاسیس کرده و پروژه های مختلفی در زمینه کنترل سیل و رسوب (سیل بند) و جنگلکاری و فضای سبز انجام داده ام و حدود ۶ یا هفت سال هم سابقه بیمه دارم. ضمنا مجرد هستم. با توجه به توضیحات از شما تقضامندم بنده راهنمایی فرمایید جهت مهاجرت از چه طریقی میتوانم اقدام و کشور هدف با عنایت به تجربه و سوابق تحصیلی و اجرایی بنده چه کشوری بهتر است . الویت بنده بترتیب ویزای کار ٬ پناهندگی٬ تحصیلی. با کمال سپاس از سایت خوب و راهنمایی شما

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      با توجه به توضیحات و شرایط اعلامی و همچنین رشته تحصیلی بهترین کار اقدام از طریق روش های تحصیلی و همچنین سرمایه گذاری و ثبت شرکت می باشد که با توجه به سن بهتر است از طریق ثبت شرکت اقدام فرمایید.

  106. مهاجر گفت:

    باسلام من ٣٦سالمه وخانومم ٣٤سال وداراي يك فرزند ٣ساله هستم .ليسانس حسابداري وخانومم ليسانس بيولوژي هردومون فارغ التحصيل دانشگاه ازاد هستيم .مدتي قبل واسه هردومون واسه ويزاي دانشجويي المان اقدام كرديم وهردو پذيرش مستر از دانشگاه المان گرفتيم ولي متاسفانه بدليل سن وگپ تحصيلي وعدم سابقه كار در مدت گپ تحصيلي بااينكه هردومون مدرك B1الماني داريم موفق به اخذ ويزا نشديم.من برقكار ساختمان هستم وپروژه برق برميدارم داره ٧سال سابقه بيمه كارگران ساختماني برقكار هستم وداراي مدرك درجه ٣برقكاري ساختمان وهمچنين گواهينامه ٩٠٠ساعته سيم پيچي الكتروموتور هم دارم علاوه بر مدرك b1الماني مدرك ايلتس ٤/٥هم دارم تقاضا دارم راحترين راه ومناسب ترين كشور واسه مهاجرت باشرايط من را معرفي بفرماييد متشكرم

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      با توجه به شرایط اعلامی، بهتر است برای تحصیل در اتریش اقدام فرمایید، معمولاً روند صدور اخذ ویزای تحصیلی اتریش نسبت به المان بسیار راحت تر است، ضمناً می توانید از طرق راه هایی مثل ثبت شرکت جهت مهاجرت و اخذ اقامت اقدام فرمایید.

  107. حمیدرضا جوکار گفت:

    سلام من 42 سال سن دارم و متاهل و دارای دو فرزند – در حال حاضر کارخانه تولید ملزومات بسته بندی مانند تولیدانواع جعبه مقوایی و چاپخانه در شهرک صنعتی بزرگ شیراز دارم ودر این زمینه هم تخصص عملی دارم و 15 سال سابقه کار – من از سن 14 سالگی در کارخانجات مخابراتی ایران (زیمنس) مشغول تحصیل در هنرستان جوار کارخانه بودم و بعد از 4 سال مدرک فنی استاد کاری درجه یک زیمنس با 4000 ساعت آموزش علمی و عملی رو دریافت کردم شایان ذکر است کارخانه مخابرات تحت لیسانس آلمان بوده و مدرک آن مورد تایید زیمنس آلمان است .و حدود 10 سال سابقه در مخابرات زیمنس دارم – حدود 20 مدرک فنی و حرفه ای در زمینه کامپیوتر – طراحی – سرپرستی و مدیریت دارم – زبان انگلیسی در سطح حرفه ای گذراندم – ضمنا در رشته کامپیوتر 4 سال تحصیل دانشگاهی داشتم ولی مدرک اخذ نشد – در مورد اقامت اتریش می خواستم اقدام کنم لطفا راهنمایی کنید

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      جهت اخذ اقامت اتریش می توانید از طریق ویزای جستجوی کار تحصیلی و سرمایه گذاری اقدام فرمایید البته راه غیر قانونی اقامت اتریش از طریق پناهندگی نیز وجود دارد که به هیچ عنوان توصیه نمی شود. با توجه به شرایط و توضیحات شما امکان اقدام از طریق کار و تحصیل در اتریش بسیار ضعیف است و بهتر از طرقی مثل سرمایه گذاری و ثبت شرکت جهت اخذ اقامت اروپا اقدام فرمایید.

  108. بابک‌ گفت:

    من لیسانس برق دارم و میخوام بدونم‌چطور میتونم‌ در اتریش مشغول به کار و اقامت بشم ؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      شما از دو طریق یک از طریق داشتن پیشنهاد شغلی از اتریش و دوم از طریق ویزای جستجوی کار اتریش.

  109. rokhsar گفت:

    سابقه کاری برای هنرمندان چطور حساب میشه چون تو ایران اکثرا بدون کارفرما کار میکنند و بیمه ندارند مثل نقاشان یا طراحان لباس چطور میشه 10 سال سابقه کاری رو ثابت کرد ؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      سابقه کار برای فقط برخی کشورها با سابقه بیمه اثبات می شود و برخی کشورها مثل آلمان سابقه کار با ارائه نامه شرکتی معمولاً مورد قبول واقع می شود. شما هم می توانید از طریق بیمه مشاغل آزاد اقدام فرمایید.

  110. جلال پورصادقي گفت:

    با سلام و احترام
    ببخشيد ميششه لطفا كسي كه ويزاي همراه داره رو از لحاظ اجازه كار داشتن بررسي بفرماييد و توضيح دهيد
    با سپاس

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در اتریش، شخصی که همراه شخصی است که ویزای تحصیلی دارد اجازه کار ندارد مگر با گرفتن اجازه از اداره مهاجرت. البته همراه اجازه ثبت شرکت در اتریش را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *