شرایط دانشگاه پزشکی شاندونگ در چین

این دانشگاه در شهر جینان واقع شده است. سایت اصلی آن در پای کوه زیبا هزار بودا شمال واقع شده است، ئ منطقه ای به مساحت 146666 متر مربع شامل فضای 157.000 متر مربع را پوشش می دهد؛ سایت جدید دانشگاه در دست ساخت است، گسترش بیش از یک از 11،148،666 متر مربع منطقه شامل فضای سبز 480.000 متر مربع است. کتابخانه این مجموعه ای دارای بیش از 825،300 جلد کتاب است. راه اندازی یک شبکه کامپیوتری دانشگاه با دسترسی به اینترنت می باشد

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شهر جینان شهری که دانشگاه شاندونگ در آن مستقر است

جینان مرکز استان شاندونگ در شرق چین است. منطقه امروزی جینان نقش مهمی در تاریخ این منطقه هم زمان با آغاز تمدن ایفا کرده است و تبدیل به یک مرکز اداری، اقتصادی، و مرکز بزرگ ملی حمل و نقل شده است. این شهرستان دارای موقعیت اداری زیر استانی از سال 1994 می باشد. جنان اغلب به عنوان ” شهر چشمه”  شناخته می شود، زیرا دارای 72 چشمه آرتزین در داخل منطقه شهری میباشد. جمعیت آن در سرشماری سال 2010 ،  4335989  نفر می باشد. این منطقه دارای مترو می باشد.

جغرافیای شهری دانشگاه شاندونگ

جنان که در بخش شمال غربی استان شاندونگ در 40 36 درجه واقع و عرض جغرافیایی شمالی و 116 ° 57 ‘شرق گرینویچ واقع شده است، در حدود (250 مایل) در جنوب پایتخت ملی این کشور  پکن با فاصله (1 ساعت و 32 دقیقه فاصله با قطار از پکن) می باشد. این مرز ویبولیتین LiaoCheng به جنوب غربی می باشد، دژو به شمال غرب، بینژو به شمال شرق، زیبو به شرق، لیوو به جنوب شرقی، و تایان به جنوب قرار دارند. در منطقه، شهرستان در اشغال یک منطقه بین دامنه های شمالی توده تایشان در جنوب شهرستان و دره رودخانه زرد در شمال است. آبخوان ها در تشکل های سنگ آهک شیب دار از جنوب به شمال منجر به بسیاری از چشمه های آرتزین در مرکز شهرستان و همچنین در مناطق اطراف آن میگردد.

شرایط اقلیمی

جنان یک منطقه نیمه گرمسیری است، با توجه به ایزوترم طبیعی حداقل دمای آن -3 درجه سانتی گراد است، این شهر با آب و هوای قاره مرطوب، دارای چهار فصلمی باشد. این شهرستان خشک و تقریبا در فصل بهار، گرم و بارانی باران در فصل تابستان، گرم و در پاییز و سرد و خشک (با کمی برف) در فصل زمستان همراه است. میانگین دمای سالانه ° C 14.70 (58.5 ° F) است، و میزان بارش سالانه در حدود کمی بالاتر از 670 میلی متر می باشد. ژانویه سردترین و خشک ترین ماه سال در این شهر است. جولای گرم و مرطوب ترین ماه سال است، با مسانگسن دمای 27.5 درجه سانتی گراد (81.5° F) و 201.3 میلی متر بارش می باشد. درصد آفتاب ماهانه ممکن اعم از 48 درصد در ماه ژوئیه و 63 درصد در ماه می می باشد، این شهرستان 2547 ساعت آفتاب سالانه دریافت می کند.

بررسی شرایط دانشگاه پزشکی شاندونگ در چین

این دانشگاه پایبند به شعار پرورش فضائل و پناه دادن به خیرخواهی، یادگیری گسترده و تمرین مداوم” می باشد، استفاده کامل به طور کامل از طب چینی، مفهوم تقویت ساخت و ساز، به عنوان نتیجه ویژگی های آموزشی می باشد، پرورش ذهن دانش آموزان توسط فرهنگ، تحکیم پایه و اساس ، تاکید بر دانش، و تشویق نوآوری جزو این موارد می باشد. ده ها هزار نفر از فارغ التحصیلان این دانشگاه با مهارت های حرفه ای برای خدمت به جامعه آموزش داده می شوند. اشتراک گذاشتن موارد متمایز، به عنوان مثال، صادق بودن و صمیمیت فردی، مبنای حرفه ای افراد می باشد، برخی از عناوین جزو افتخاری ملی می باشند، عناوینی از جمله ” دانش آموزان ملی “، “مدال جوانان استان شاندونگ”، خودکفایی دانشجویان چینی” جزو افتخارات این دانشگاه می باشد، علاوه بر این:

  • رده بندی جهانی دانشگاه شادونگ : 962
  • سال شروع تدریس به زبان انگلیسی: 2008 (زبان تحصیل در این کشور به زبان چینی و انگلیسی می باشد.)
  • رتبه بندی چین: 382
  • شرایط ورود: دارد
  • بیمارستان های وابسته: 9

دروس دانشگاه شاندونگ بسته به رشته انتخابی شما متغیر است. تحصیل در دانشگاه شادونگ بدون مدرک زبان ممکن ممکن نیست، تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی نیز در این دانشگاه مقدور است. شرایط تحصیل در دانشگاه شادونگ در مقطع کارشناسی یا لیسانس مانند دیگر دانشگاه ها می باشد اما مسلما تفاوت هایی وجود دارد که قبل از اقدام بایستی از آنها آگاه گردید.

شرایط دانشگاه پزشکی شاندونگ در چین

شرح برنامه درسی در دانشگاه شادونگ

با توجه به هدف آموزش دانشگاه چین برای دانشجویان مقطع کارشناسی پزشکی، درخواست های بین المللی با توجه به نیاز دانشجویان بین المللی انجام میگردد، آموزش و تعلیم دانشجویان به صورت حرفه ای صورت میگیرد در تخصص های بالینی، آموزش و پژوهش در موسسات مراقبت های پزشکی انجام می شود.
برنامه درسی 5 ساله به صورت دوره بالینی و یک سال کارآموزی می باشد. تحصیل در رشته زبان چینی برای دانشجویان بین المللی اجباری است و برای تسهیل تعامل موثر در طول دوره بالینی در بیمارستان ها و برای اقامت راحت در چین صورت میگیرد.

اعتبار مدرک کسب شده توسط دانشگاه پزشکی شادونگ در چین

درجه : MBBS در تکمیل الزامات برنامه آموزشی و گذراندن امتحانات و فارغ التحصیلی با موفقیت، دانشجویان دوره کارشناسی پزشکی بین المللی را به دست خواهند آورد و یک گواهی فارغ التحصیلی به آنها اعطا میگردد و مدرک پزشکی توسط SDUTCM  اعطا می شود، اگر این افراد مقررات دانشگاه را کاملا رعایت کنند. کپی انگلیسی درجه MBBS

(کارشناسی پزشکی و لیسانس جراحی) دولتی نیز اعطا میگردد.

بررسی سه بیمارستان دانشگاه پزشکی شاندونگ چین

بیمارستان Qilu ویژه دانشگاه شاندونگ

“ساختمان جمهوری خواه” بیمارستان ویژه Qilu در سال 1914 توسط فرماندار نظامی جین یونپنگ افتتاح شد.
بیمارستان Qilu ویژه دانشگاه چیلو تاسیس شد. ساخت و ساز در سال 1914 توسط هارولد بالم تحت نظارت ایشان افتتاح شد .(1878-1953) پزشک انگلیسی بیمارستان کالج کینگ در لندن، بعدها به عنوان رئيس سوم دانشگاه پیلو (از سال 1921 تا 1927) خدمت کرد. اولین ساختمان بیمارستان جدید (امروزه به عنوان “ساختمان جمهوریخواه”) عنوان میگردد، در 27 سپتامبر سال 1915 توسط فرماندار نظامی شاندونگ، جین یونپگ افتتاح شد. حدود 20 سال بعد، بیمارستان به یک ساختمان جدید (تکمیل شده در سال 1936) منتقل شد و ساختمان های قدیمی توسط دانشگاه چیلو در پزشکی استفاده شد. امروز، بیمارستان Qilu ویژه دانشگاه شاندونگ دارای ظرفیت کل 1800 تخت و بیش از 1.9 میلیون درمان سرپایی در سال را دارد. این گروه ها شامل قلب و عروق، پزشکی داخلی، هماتولوژی، زنان و زایمان، گوش و حلق، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، و اطفال می باشد.  بیمارستان Wenhua  در غرب جاده 107 در جینان واقع شده است.

بیمارستان دوم دانشگاه شاندونگ
بیمارستان دوم دانشگاه شاندونگ دارای ظرفیت حدود 1200 تخت دارای بخش جراحی مغز و اعصاب، جراحی ارتوپدی و طب داخلی و… می باشد. این بیمارستان توسط وزارت ملی پزشکی، مدیریت وابسته به دانشگاه شاندونگ، است که در بینیونگ خیابان 247 در جینان واقع شده است.

بیمارستان دندان پزشکی دانشگاه شاندونگ
بیمارستان دندان پزشکی دانشگاه شاندونگ در سال 1977تاسیس شد. این بیمارستان دارای 105 نفر کارکنان و و چهار مرکز تحقیق و دو آزمایشگاه سازمان یافته است. و این بیمارستان در ونهو غرب جاده 44 در جینان واقع شده است.

 برنامه های آموزشی دانشگاه شاندونگ

شرح برنامه

برنامه درسی مطابق با سیستم های آموزشی مشترک المنافع بریتانیا است.
در مجموع 37 دوره مورد نیاز در این دانشگاه وجود دارد. سخنرانی ها، کلاس های آزمایشگاه، امتحانات و به زبان انگلیسی می باشد به جز کلاس چینی که به همین زبان ارائه می شود.
قسمت 1. زبان
چینی / زبان پزشکی (البته به صورت انتخابی می باشد)

قسمت 2. دوره های پایه
زیست شناسی سلولی / آناتومی / بافت شناسی و جنین شناسی / کالبدشناسی اعصاب / فیزیولوژی / بیوشیمی / مولکولی / پزشکی میکروبیولوژی / پزشکی ایمونولوژی / انگل شناسی / آسیب شناسی / پاتوفیزیولوژی / ژنتیک پزشکی / مطالعات رفتاری / فارماکولوژی و درمان / اخلاق پزشکی / بخش تصویربرداری آناتومی

قسمت 3. دوره های بالینی
طب سنتی چینی / تشخیص / طب پیشگیری / علوم عملیات / پزشکی / پزشکی هسته ای / پزشکی داخلی / جراحی / زنان و زایمان / کودکان / مغز و اعصاب / روانپزشکی / بیماری های عفونی / چشم پزشکی / پوست و امراض دستگاه تناسلی / کارآموزی بالینی / آزمون فارغ التحصیلی

کارآموزی:
طول مدت کارآموزی از یک سال (حداقل 48 هفته) است. دانش آموزان می توانند انتخاب کنید برای انجام کارآموزی / آموزش در چین، کشور خود و یا هر کشور دیگری را انتخاب کنند. هزینه شهریه دوره کارآموزی در چین RMB 41،000 است، در حالی که برای کسانی که در کشورهای دیگر این دوره را طی میکنند، هیچ نیازی به پرداخت شهریه وجود ندارد.
دانش آموزان آزمون نهایی را در آزمون تئوری و ارزیابی بالینی در WHU قبل از فارغ التحصیلی میگذرانند.

مجتمع بین المللی دانشجویی دانشگاه شاندونگ

مجتمع دانشجویان بین المللی در دانشگاه پزشکی برای دانشجویان رشته های علوم پزشکی می باشد. اتاق تک تخت و اتاق دو تخت، موجود است که در آن یک توالت (یکنفره) موجود است، حرارت مرکزی، تهویه مطبوع مرکزی، تلفن، تلویزیون، سوکت اینترنت در این اتاق ها وجود دارد. مجتمع دانشجویان بین المللی دارای یک فروشگاه کوچک و یک کافهمی باشد. آپارتمان دارای آشپزخانه، اتاق بخار، اتاق رختشویی برای استفاده عمومی در هر طبقه می باشد.

پذیرش و مواد مورد نیاز ورود به دانشگاه پزشکی شاندونگ چین

درخواست مورد نیاز:

  • در اجاره نامه دبیرستان دارنده دیپلم؛
  • آیلتس 6 یا بالاتر.
  • تافل iBT (امتیاز 80 یا بالاتر).
  • گواهی نامه تسلط به زبان انگلیسی

جهت اخذ اطلاعات بیشتر با مشاورین و همکاران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *