دوره های زبان انگلیسی در سوئد

دوره های زبان انگلیسی در سوئد برای افرادی که مایل به تحصیل زبان انگلیسی ، به دلایل حرفه ای یا شخصی می باشند طراحی شده است. این دوره ها برای بزرگسالان با درخواست های زیاد برای کیفیت و به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده اند تا روند اعزام دانشجو به سوئد و یا نیروی کار را تسهیل کنند. آکادمی های زبان سوئد دارای معلمان واجد شرایط و با تجربه ای هستند که به طور انحصاری زبان انگلیسی را آموزش می دهند و در این مقاله از موسسه حقوقی توسعه گران مهر ما به این مسئله پرداخته ایم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دوره های زبان انگلیسی در سوئد

اگر آمادگی خود را در زبان انگلیسی بگنجانید، برنامه فراگیر زبان انگلیسی می تواند راهی عالی برای تحصیل در خارج از کشور و یادگیری یکی از زبان های مورد استفاده در سراسر جهان باشد. زبان انگلیسی زبان رسمی است تقریبا در 60 کشور مستقل زبان رسمی است و بیشتر به عنوان زبان دوم یاد می گیرند. یادگیری زبان انگلیسی در یک کشور انگلیسی زبان تمام تجربیات خود را به یک آزمایشگاه زبان تبدیل می کند. اگر برای چالش آمادگی دارید، برنامه فراگیر زبان انگلیسی ممکن است راهی عالی برای افزایش اعتماد به نفس، کسب اعتبار و یادگیری زبان خارجی در یک زمان باشد.

در حالی که شما قطعا یک توریست نیستید و ممکن است مجبور شوید چند خروجی را برای انجام تکالیف خود بگذرانید، مطالعه انگلیسی در خارج از کشور ممکن است راهی عالی برای دیدن کشوری باشد که قبلا ندیده اید، اصطلاحات و نجوم محلی را بیاموزید و از زبان در فعالیت های روزمره استفاده کنید. به علاوه، هنگامی که شما وقت خود را صرف کنید، می توانید در ایجاد اعتماد به نفس خود تمرکز کنید و در فرهنگ کشور میزبان خود قرار دهید. در برخی از برنامه ها شما با خانواده میزبان می مانید، در دیگر موارد آنها اقامت دارند.

این دوره برای بزرگسالان با نیازهای بالا برای کیفیت و حرفه ای طراحی شده است. ما دارای معلمان خوب و مجرب هستیم که به طور انحصاری به زبان انگلیسی آموزش می دهند. هدف از دوره های ما توسعه تمام چهار زبان مهارت (خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن) با تاکید اصلی بر ارتباط گفتاری است. هر دوره، برنامه خود را دارد و سطوح برنامه های دوره ای ما با چارچوب مرجع مشترک زبان های اروپایی مطابقت دارد(ceFr). ما همچنین از چارچوب مشترک اروپایی(ceFr) برای ارزیابی توانایی زبان دانش آموزانمان استفاده می کنیم.

بهترین دانشگاه های دوره زبان انگلیسی در سوئد

دانشگاه لوند یک  دانشگاه تحقیقاتی در سوئد است. این  برنامه؛ برنامه های مختلفی را در زمینه  طراحی صنعتی و غیره ارائه میدهد. این دانشگاه یکی از قویترین دانشگاه های تحقیقاتی جامع بوده و در سال های اخیر بیشتر مالیات تحقیقاتی را نسبت به سایرین اختصاص داده است. این  تنها دانشگاه جامع سوئدی است که آن را در فهرست 50 سازمان که از برنامه هفتم تحقیق و توسعه توسط اتحادیه در اروپا تامین میشود.این موضوع به تحقیقات بین المللی مربوط می شود.

  • دانشگاه استکهلم

دانشگاه استکهلم مرکز مطالعات و تحقیقات منابع انسانی بین المللی است و یکی از بزرگترین دانشگاه ها در سوئد است با بیش از 50000 هزار دانشجو دوره ی کارشناسی و کارشناسی ارشد و 1800 دانشجوی دکترا و 6000 کارمند دانشگاه است. تعداد بالای دانشجویان بین المللی و تماس ها منجر به ایجاد فضای بسیار بین المللی در دانشگاه استکهلم میشود. دانشگاه استکهلم یکی از بزرگترین دانشگاه های سوئد می باشد.

بهترین دانشگاه های دوره زبان انگلیسی در سوئد

بهترین دانشگاه های دوره زبان انگلیسی در سوئد

  • دانشگاه گوتنبرگ

این دانشگاه در سوئد مستقر است،با حدود 39.000 دانشجو و 5000 کارمند و یکی از بزرگترین دانشگاه های شمال اروپا است. گوتنبرگ دوره های  مختلفی در زمینه اقتصاد، هنرهای نمایشی و غیره ارائه میدهد. یکی از محبوب ترین دانشگاه های سوئد به شمار می رود که هرساله بیشترین تعداد متقاضیان را به رشته های تحصیلی و دوره های بیش از 40 بخش مختلف اختصاص داده است.

  • دانشگاه کریستیانستاد

دانشگاه کریستیانستاد در جنوب سوئد در سال 1977 تاسیس شد، اما آثار دانشگاه را به برنامه آموزش معلم در سال 1835 رسیده است. برنامه ها و دوره ها در رشته علوم انسانی ارائه می شوند، در علوم اجتماعی، طبیعی، رفتاری و سلامت مدیریت باررگانی و بین المللی سازی مهندسی در دانشگاه کریستیناد اهمیت دارد که آیا شامل دانشجویان سوئدی می شود یا فقط شامل دانشجویان بین المللی ک در سوئد تحصیل می کنند می شود.همچنین این  دانشگاه تمامی دانشجویان را با یک دیدگاه کاری بین المللی در محوطه دانشگاه فراهم میکند. این دانشگاه با دیگر دانشگاه ها در سراسر دنیا تعامل و همکاری دارد. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه تماس بگیرید.

موسسات زبان انگلیسی در سوئد

موسسات زبان انگلیسی در سوئد

موسسات زبان انگلیسی در سوئد

هزینه دوره های زبان انگلیسی در سوئد

  • 50+ چستر 1071 دلار
  • Advance your Business English C1 advanced  182 دلار
  • Advance your English through Coaching 372 دلار
  • Affärsengelska i Brighton ( آموزش انگلیسی بیزنس برایتون) 2268 دلار
  • Affärsengelska i Kapstaden  (آموزش انگلیسی بیزنس کیپ تاون) 821 دلار
  • Affärsengelska i New York (آموزش انگلیسی بیزنس نیویورک) 2559 دلار
  • Affärsengelska med individuell coachning (آموزش انگلیسی بیزنس با مربی خصوصی) 346 دلار

اگر احساس می کنید به اطلاعات بیشتری درباره سوئد و همچنین در ارتباط با این روش جدید و جالب پیشرفت زبان نیاز دارید می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در تماس باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “دوره های زبان انگلیسی در سوئد

  1. لیلا زحمتکش گفت:

    سلام کارشناس پرستاری هستم بیست و دوسال سابقه کار دارم دانشجوی ارشد آموزش زبان انگلیسی هستم درمورد ویزای دانشجویی از سوید اطلاعات میخواستم. ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      رشته تحصیلی شما برای اخذ ویزای کاری گروه درمان مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *