مدارس شبانه روزی سوئد

مدرسه Sigtunaskolan Humanistiska Läroverket واقع در شهر زیبای قرون وسطایی Sigtuna، جزء شناخته شده ترین مدارس شبانه روزی سوئد است. امروزه این مدرسه مدرن و بین المللی شده که متشکل از دانشجویان سوئدی و بین المللی از بیش از 45 کشور می باشد. در حال حاضر، بیش از 450 دانشجو در مدارس شبانه روزی و روزانه 7 ساله SSHL شرکت می کنند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در مدارس شبانه روزی سوئد

دکتر مارگبرت بنیدیکز، مدرس مدرسه شبانه روزی جهت تحصیل در سوئد، معتقد است که چیزی که SSHL را خاص کرده، محیط خیره کننده و امکانات عالی آن است. در این مدرسه کارکنان فعالانه در آن کار می کنند و دانش آموزان دسترسی نامحدود به مربیان و معلمان دارند. SSHL فقط در خارج از استکهلم و تنها در فاصله 20 دقیقه ای از فرودگاه آرلندا قرار دارد و در بالای تپه ساکن Sigtuna می باشد. پردیس ها و خوابگاه ها در محوطه دانشگاه جهت تحصیل در کشور سوئد قرار دارند و دانش آموزان توانسته اند، بهترین زندگی خود را در مدرسه تجربه کنند و تمام حمایت های آموزشی و برنامه های درسی فوق العاده این امر مستلزم آن است.

آموزش در مدارس شبانه روزی سوئد

بنتیکز می گوید: “اکثر دانشجویان در مدارس شبانه روزی سه ساله می مانند.” خانه های SSHL بخشی جدایی ناپذیر از جامعه نزدیک دانشگاه هستند، که روحیه و تعلق به خانواده را ایجاد می کنند که در آن دانش آموزان برای همیشه زندگی دوستانه را تجربه می کنند. جهت ادامه تحصیل در سوئد SSHL برای جذب دانش آموزان از سراسر جهان از خانواده های سوئدی و بین المللی استقبال می کند. SSHL تاکید زیادی بر جشن گرفتن و حفظ مجموعه ای از سنت های سوئدی برای ترویج درک بهتر از فرهنگ سوئد دارد.

آموزش در مدارس شبانه روزی سوئد

 

امکانات مدارس شبانه روزی سوئد

دانش آموزان در فصل های بهار و تابستان بیشتر آب و هوای خوب را با شنا در دریاچه ها، قدم زدن، قایقرانی، کباب کردن و غیره سپری می کنند. در زمستان، اسکی روی زمین، اسکیت روی دریاچه ها، ماهیگیری یخی و سایر امکانات مانند استفاده از شیب اسکی اسلالوم جزء تفریحات آن ها هستند. مدرسه شبانه روزی همچنین برنامه IB MYP را برای دانش آموزانی که از کلاس هفت شروع می کنند ارائه می دهد. برنامه های انگلیسی زبان فقط برای دانش آموزان بین المللی نیست. ثبت نام در مدارس سوئد را به مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بسپارید، مشاورین ما این مراحل را به خوبی برای شما عزیزان انجام خواهند داد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *