تحصیل دکتری در سوئد

برنامه دکتری در سوئد معمولا شامل حداقل چهار سال تحصیلی تمام وقت یا 240 اعتبار تحقیقاتی می باشد. پایان نامه های دکتری سوئد می توانند به شکل یک مونوگرافی یا یک قسمت از قطعات کوچک تر کار علمی که در طول دوره دکترا ساخته شده اند، باشند. همه دانشجویان تحصیل دکتری در سوئد برنامه های درسی را دریافت می کنند و پایان نامه ها به طور عمومی دفاع می شوند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل دکتری در سوئد

تحصیل در سوئد دارای یک سیستم آموزش عالی معتبر و بین المللی است و در بین جوامع علمی جهان جایگاه خاصی را داراست، در دانشگاه های سوئد انواع برنامه های دکترا را در تمام زمینه های موضوعی ارائه و مورد مطالعه قرار می دهند. دانشگاه های سوئدی سابقه ای طولانی از موفقیت و اعتبار داشته اند، که از قرن پانزدهم میلادی در دانشگاه لند و دانشگاه اوپسالا آغاز شده است. امروزه هر دو لند و اوپسالا همواره بین یکصد دانشگاه برتر جهان قرار دارند و رتبه جهانی خوبی را به خود اختصاص داده است. در مجموع سوئد بیش از پنجاه دانشگاه و کالج دانشگاهی را با خروجی تحقیقاتی فوق العاده مشهور در زمینه علوم طبیعی و تکنولوژی ارائه می دهد.

آموزش دکتری در سوئد

کمک به موفقیت بین المللی مارک ها و تولید کنندگان مانند ولوو، مشخصات بین المللی تحقیقات و نوآوری سوئد در ساختار جامعه دانش پژوه و دانشجویی که آن را تولید می کند، منعکس می شود. تقریبا 10 درصد از دانش آموزانی که در دانشگاه های سوئد ثبت نام کرده اند دارای زمینه های بین المللی هستند و این رقم برای افرادی که در مقطع کارشناسی تحصیل کرده اند، به 20 درصد می رسد.

آموزش دکتری در سوئد

بسیاری از سوئدی ها سخنرانان انگلیسی روان انگلیسی هستند و اغلب به عنوان زبان کار در سوئد و دانشگاه ها کار می کنند. با این وجود، دانشگاه ها ممکن است بخشی از یک دوره یا برنامه ی آموزشی را در سوئد ارائه دهند و نامزدها را تشویق کنند، که بر طبق آن آموزش های مربوط به زبان سوئدی را انجام دهند.

تحصیل در دانشگاه های سوئد

تاریخ سوئد از شناختن و به دست آوردن موفقیت در تحقیقات علمی، برتری و نوآوری در موقعیت خود به عنوان منبعی از جوایز نوبل منعکس شده است، خود سوئد پس از بدست آوردن جایزه نوبل در سال 1895 برنده جایزه یازده نفر شده است. امروزه تحصیل در کشور سوئد پشت بسیاری از نوآوری های تکنولوژیکی و خدماتی که قرن بیست و یکم را شکل داده اند می باشد، که شامل سیستم های رسانه ای و مخابراتی مانند اسکایپ و همچنین استاندارد ارتباطات بی سیم همچون بلوتوث است. علاوه بر این، دانشگاه های سوئدی نزدیک با کسب و کار هستند و ارتباطی را برای جذب نیروی انسانی ایجاد کرده اند.

دانشجویان بین المللی در سوئد

بسیاری از دانشگاه های سوئد در حال حاضر آموزش زبان سوئدی را برای دانشجویان بین المللی خود ارائه می دهند. این آموزش اغلب با همکاری موسسه سوئدی، یک سازمان علمی که برای حمایت و تشویق ارتباط بین دانشگاه های سوئد و دانش پژوهان و دانشجویان بین المللی ارائه می شود، ایجاد شده است.

دانشگاه های سوئدی علاوه بر درخواست تجدیدنظر بین المللی، تعداد زیادی از فراگیران بزرگسال را جذب می کنند و بیش از 60 درصد دانش آموزان دانشگاه های سوئد زن هستند. این ویژگی ها سوئد را با یک فرهنگ تحقیق انعطاف پذیر، متنوع که در هر جا که آن را پیدا می کند، متمایز می کند. کیفیت آموزش و تولید تحقیقات سوئدی است که بیشتر توسط دولت تضمین شده و حمایت می شود.

تحقیقات در سوئد

سوئد کشور برتر در زمینه های تحقیقاتی در شهروندی اتحادیه اروپا می باشد و اتحادیه برای بودجه تحقیقاتی خدمات ارزنده ای را در اختیار این کشور گذاشته است. تمرکز اصلی برنامه های دکترا در سوئد، پایان نامه است. دانشگاه سوئد برنامه های تحصیلی دکترای خود را ارائه نمی دهد. در عوض، برنامه ها عمدتا مبتنی بر تحقیق هستند، به این معنی که بیشتر وقت را صرف تحقیق در مورد رساله مورد نظر کنید. مطالعات نظری در قالب دوره های کوچک یا سمینارها همچنین جزء مهمی در مقطع دکتری است. جهت اطلاع از شرایط پذیرش و ادامه تحصیل در سوئد بهتر است که به مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *