مهاجرت کاری در انگلیس

اگر قصد مهاجرت به کشور انگلیس از طریق کار و دریافت پیشنهاد شغلی (جاب آفر) را دارید، موسسه حقوقی مهاجرتی اصطهباناتی با بیش از 13 سال سابقه در امور اخذ جاب آفر انگلستان، امکان اخذ پیشنهاد شغلی باتوجه به تخصص و سابقه کاری‌تان از شرکت های مطرح و معتبر انگلیس را داراست. جهت انجام امور، کافیست با شماره 09426001036 تماس بگیرید و جهت بررسی شرایط‌ اخذ جاب آفر، وقت مشاوره خود را رزرو نمایید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

ایرانیان و تمام افرادی که اقامت اتحادیه اروپا را نداشته باشند و قصد مهاجرت کاری به کشور انگلستان را داشته باشند، برای کار کردن در این کشور اروپایی نیاز است تا در ابتدا ویزای کار انگلیس را دریافت کنند. این کار نیازمند آن است که متقاضی در ابتدا جاب آفر دریافت کرده باشد و سپس کارفرمای انگلیسی درخواست صدور ویزای کار را بدهد. اعتبار این ویزا و مدت زمان اقامت کاری شما در انگلستان به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این مقاله با ما همراه باشید تا با ارائه اطلاعاتی درباره شرایط کار در انگلیس برای ایرانیان و انواع ویزای کار این کشور در خدمت شما عزیزان باشیم.

شرایط اخذ ویزای کار انگلیس

کشور انگلستان از نظر رشد اقتصادی جزء رتبه‌های برتر جهان محسوب می‌شود و نرخ بیکاری در این کشور پایین است و سطح رفاه زندگی و اجتماعی بالایی دارد و از نظر کیفیت آموزش و بهداشت در جایگاه خوبی در دنیا قرار دارد به همین دلیل خیل عظیمی از مردم جهان تمایل به مهاجرت به این کشور را دارند.

شرایط کار در انگلستان برای ایرانیان به گونه‌ای است که در صورت داشتن جاب آفر در یک شغلی که تخصص و مهارت بالایی را می‌طلبد و یا نیروی کار متخصص در آن موقعیت شغلی خاص در انگلستان وجود نداشته باشد، شرایط مهاجرت کاری به انگلیس مهیاتر و آسان‌تر خواهد بود.

شرایط اخذ ویزای کار انگلیس

به طور کلی در صورتی که متقاضیان واجد شرایط زیر باشند شانس بیشتری برای گرفتن ویزای کار انگلیس دارند:

شرایط عمومی مهاجرت به انگلیس از طریق کارداشتن نامه پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمای انگلیسی
تسلط کافی به زبان انگلیسی
ارائه پاسپورت معتبر و داشتن حسن سابقه در سفرهای خارج از کشور
عدم داشتن سوء پیشینه کیفری

انواع ویزا کار انگلستان برای مهاجرت کاری

گرفتن ویزای کار در انگلیس برای ایرانیان از روش‌های مختلفی امکان پذیر است. بسته به مهارت‌ها و تجربه‌های افراد و نوع شغلی که در آن استخدام می‌شوند، ویزاهای مختلفی برای متقاضیان صادر می‌شود. همچنین دیگر متقاضیانی هم که اقامت اتحادیه اروپا را ندارند و با هدف پیدا کردن شغل راهی انگلستان می‌شوند لازم است تا در ابتدا یکی از انواع ویزای کار را دریافت کنند. انواع ویزای کار انگلیس برای مهاجرت کاری عبارت است از:

  • ویزای Tier 2
  • ویزای Tier 5
  • ویزای Tier1
انواع ویزا کار انگلستان برای مهاجرت کاری

انواع ویزا کار انگلستان برای مهاجرت کاری

ویزای کاری بلند مدت انگلستان (Tier 2)

ویزای کار انگلیس Tier 2 خود به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که هر یک از آنها متقاضیان با مهارت‌های مختلف و اهداف شغلی مختلف را پوشش می‌دهند. مدت اعتبار هر یک از ویزاهای Tier 2 نیز متفاوت است. در جدول زیر انواع Tier 2 و جزییات مربوط به هر یک از آنها توضیح داده شده است.

انواع ویزای Tier 2توضیحات
ویزای Tier 2 عمومیاین ویزا به افرادی داده می‌شود که در یک شغل با نیاز مهارتی و تخصصی بالا در کشور انگلستان استخدام می‌شوند و پیشنهاد حقوق سالیانه حداقل 25000 پوند را دریافت کرده‌اند.

مدت اعتبار این ویزا 6 سال می‌باشد.

ویزای Tier 2 انتقال درون شرکتیاین ویزا مخصوص افرادی است که قصد انتقال از یک شعبه از شرکت در کشور مبدا خود به شعبه دیگری در کشور انگلستان را دارند.

این ویزا اعتبار 6 ماه تا 9 سال دارد.

ویزای Tier 2 ورزشکاراناین نوع ویزا به ورزشکاران حرفه‌ای و یا مربیان واجد شرایط که مورد تایید وزارت ورزش انگلستان باشند تعلق می‌گیرد.

مدت زمان اعتبار این ویزا 3 سال است که می‌تواند تا 3 سال دیگر نیز تمدید شود.

ویزای کاری کوتاه مدت انگلیس (Tier 5)

ویزای کار انگلیس Tier 5 به ویزای کار کوتاه مدت نیز معروف است و خود به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. همانطور که از نام این ویزا پیداست ویزای Tier 5 به کسانی تعلق می‌گیرد که قصد مهاجرت کاری به انگلستان برای یک بازه زمانی کوتاه مدت و موقت را دارند. در ادامه با جزییات ویزای Tier 5 بیشتر آشنا می‌شویم.

ویزای کاری کوتاه مدت انگلیس (Tier 5)

ویزای کاری کوتاه مدت انگلیس (Tier 5)

انواع ویزای Tier 5توضیحات
ویزای Tier 5 نیروی کار موقتاین نوع ویزا به افرادی تعلق می‌گیرد که به طور موقت برای انجام یک کار داوطلبانه، انجام امور دینی، انجام فعالیت‌های ورزشی و یا کار کردن در یک حوزه شغلی خاص و موقت قصد مهاجرت به انگلستان از طریق کار را دارند.

مدت اعتبار این ویزا با توجه به هدف متقاضی بین 1 تا 2 سال است.

ویزای Tier 5 طرح پویایی جواناناین ویزا به جوانان 18 تا 30 ساله که اهل کشورهای کره جنوبی، استرالیا، تایوان، موناکو، ژاپن، کانادا، نیوزلند و هنگ کنگ که قصد کار کردن و کسب تجربه در انگلیس را دارند اعطا می‌شود. این جوانان برای گرفتن این ویزا نیاز به پس انداز بانکی به اندازه 1890 پوند دارند.

مدت زمان اعتبار این نوع ویزا 2 سال است.

ویزای نوآوری بریتانیا (Tier 1)

ویزای Tier 1 نیز مانند ویزاهای دیگر خود به زیر مجموعه‌های مختلفی تقسیم بندی می‌شود. ویزای نوآوری بریتانیا یکی از انواع ویزای Tier 1 است و به کسانی تعلق می‌گیرد که متقاضی راه اندازی یک کسب‌وکار نو و خلاقانه در کشور انگلستان هستند و یا می‌خواهند یک بیزینس موجود در این کشور را مدیریت کنند و قصد خرید بیزینس در انگلیس را دارند. برای گرفتن ویزای Tier 1 نوآوری بریتانیا متقاضیان به حداقل سرمایه 500 هزار پوند نیاز دارند و طرح کسب‌وکار آنها باید خلاقانه باشد و پتانسیل رشد و پیشرفت در بریتانیا را داشته باشد. مدت زمان اعتبار این ویزا 3 سال است و کسانی که موفق به دریافت آن شوند، می‌توانند اعضای خانواده خود را نیز همراه خود به انگلستان ببرند.

ویزای استارت آپی (Tier 1)

ویزای کار انگلیس استارت آپی Tier 1 مخصوص افرادی است که در حوزه راه اندازی استارتاپ مشغول به کار هستند و قصد مهاجرت کاری به انگلیس از طریق استارتاپ را دارند. برای گرفتن ویزای Tier 1 استارت آپی متقاضیان در ابتدا باید طرح خود را به یکی از مراکز آموزشی مرتبط و یا شرکت‌های برجسته در حوزه حمایت از کارآفرینان و استارتاپ‌ها ارائه دهند و تاییدیه آنها را بگیرند سپس برای گرفتن ویزا اقدام کنند. از ویژگی‌های خوب این روش مهاجرت این است که نیاز به سرمایه اولیه ندارد. این ویزا اعتبار 2 ساله دارد و متقاضیان می‌توانند همراهان خود را به انگلستان ببرند.

ویزای استعداد جهانی (Tier 1)

ویزای کار انگلیس Tier 1 استعداد جهانی به افرادی تعلق می‌گیرد که دارای نبوغ و استعدادی خاص در یک زمینه مشخص هستند و مهارت‌هایی دارند که زبانزد جهانی است. افراد نخبه در زمینه‌های مختلف از جمله پزشکی، علوم انسانی، مهندسی، فناوری و تکنولوژی، معماری و هنر و … در صورتی که مورد تایید سازمان پژوهش و نوآوری بریتانیا باشند می‌توانند ویزای استعداد جهانی Tier 1 را اخذ کنند و در بریتانیا به فعالیت‌های خود ادامه دهند. اعتبار این نوع ویزا 1 تا 5 سال است و متقاضیان دارنده این ویزا می‌توانند اعضای خانواده خود را نیز با خود به بریتانیا ببرند.

ویزای استعداد جهانی (Tier 1)

ویزای استعداد جهانی (Tier 1)

سیستم امتیازبندی ویزای کاری انگلستان

دولت بریتانیا از سال 2022 بر اساس سیستم امتیازدهی بر اساس معیارهایی که برای پذیرش مهاجران در نظر گرفته است، ویزا کار انگلیس را برای متقاضیان صادر می‌کند. طبیعتا هر چه افراد امتیاز بیشتر ی داشته باشند، شانس بیشتری برای کار و اقامت در انگلیس خواهند داشت. در جدول زیر اطلاعاتی درباره سیستم امتیازدهی و الزام شرایط اخذ ویزای کار انگلستان گردآوری شده است.

معیارهای امتیازدهیالزامامتیاز
داشتن پیشنهاد کاری از سوی یک کارفرمای تایید شده انگیسیدارد20
اشتغال در یک موقعیت شغلی با سطح مهارتی بالا (دیپلم کالج و بالاتر)دارد20
تسلط کافی به زبان انگیسیدارد10
داشتن حقوق سالیانه معادل 26000 پوند یا 90% پایه حقوقندارد10
داشتن شغلی با حقوق سالیانه حدود 30000 پوند یا معادل پایه حقوقندارد20
پیدا کردن موقعیت شغلی که دارای کمبود نیروی متخصص در انگلستان استندارد20
داشتن مدرک دکتری در حوزه مربوط به شغل مورد نظرندارد10
داشتن مدرک دکتری در رشته‌هایی مانند علوم پایه، مهندسی و فناوریندارد20

هزینه انواع ویزا برای مهاجرت کاری به انگلستان

متقاضیان عزیز باید توجه داشته باشند که فرایند گرفتن ویزا کار انگلیس پروسه‌ای زمان‌بر و هزینه بر است. در مراحل مختلف گرفتن ویزای کاری هزینه‌های مختلفی از متقاضیان دریافت می‌شود که مقدار این هزینه‌ها با توجه به نوع ویزا، مدت زمان اعتبار ویزا، به همراه داشتن اعضای خانواده و … متغیر است. در جدول زیر هزینه انواع ویزا برای مهاجرت کاری به انگلستان را برایتان گردآوری کرده‌ایم.

انواع ویزای کار انگلیسهزینه در خواست ویزا (به پوند)هزینه تمدید ویزا (به پوند)
ویزای عمومی کار (تا 3 سال اعتبار)610704
ویزای عمومی کار برای مشاغل مورد نیاز (تا 3 سال اعتبار)464464
ویزای عمومی کار (بیش از 3 سال اعتبار)12201408
ویزای عمومی کار برای مشاغل مورد نیاز (بیش از 3 سال اعتبار)928928
ویزای خدمات درمانی (تا 3 سال)232
ویزای خدمات درمانی (بیش از 3 سال)464
ویزای مبلغ دینی610704
ویزای ورزشکاری610704
ویزای نیروی کار موقت244
ویزای نوآوری10211277
ویزای استارتاپی363493
ویزای استعداد جهانی (در همه حوزه‌ها)456152

نکته‌ای که نباید فراموش شود این است که متقاضیان علاوه بر هزینه‌های درخواست و یا تمدید ویزای مناسب خود، مبلغ 19.20 پوند را نیز باید برای انجام کارهای انگشت نگاری و مبلغ بیمه را نیز پرداخت نمایند.

متوسط حقوق برای مهاجرت کاری به انگلیس

قبل از تصمیم‌گیری نهایی برای مهاجرت به بریتانیا لازم است تا افراد در ابتدا با وضعیت کار در انگلیس و میزان درآمد مشاغل مختلف در این کشور آشنایی داشته باشند. متوسط حقوق مشاغل مختلف در بریتانیا به پارامترهای مختلفی بستگی دارد.

عواملی مانند نوع کار، میزان مهارت و تجربه افراد در شغلشان، میزان تحصیلات افراد، شهر محل کار و … همگی بر میزان درآمد افراد در انگلستان تاثیرگذارند. نرخ بیکاری در این کشور پایین است و یافتن شغل در آن آسان است. متوسط درآمد در این کشور 38000 پوند در سال است. کمترین میزان حقوق 18000 پوند در سال و بیشترین میزان آن 317000 پوند در سال است. مشاغلی مانند وکالت، جراحی، مدیریت بانک، قاضی، مدیریت اجرایی و … از پردرآمدترین شغل‌ها به حساب می‌آیند.

متوسط حقوق برای مهاجرت کاری به انگلیس

متوسط حقوق برای مهاجرت کاری به انگلیس

در ادامه نگاهی کلی به متوسط درآمد سالیانه مشاغل مختلف در انگلیس می‌اندازیم. توجه داشته باشید که تمامی اعداد ذکر شده در پایین تقریبی هستند.

  • مهندس عمران = 75000 پوند در سال
  • مهندسی نرم افزار = 72000 پوند در سال
  • مهندس IT = 95000 پوند در سال
  • مهندس مکانیک = 86000 پوند در سال
  • مهندسی معماری = 60000 پوند در سال
  • کارگردانی = 138000 پوند در سال
  • مدیر اجرایی پروژه = 91000 پوند در سال
  • مدیر مالی = 93000 پوند در سال
  • مدیرت IT = 96000 پوند در سال
  • مدیریت فروش = 93500 پوند در سال
  • مشاور امنیتی = 52000 پوند در سال
  • دستیار اجرایی = 42000 پوند در سال

هزینه های زندگی و کار در انگلستان

حال که با میانگین درآمد سالیانه برخی از مشاغل در انگلستان آشنا شدید، خوب است نگاهی هم به میانگین هزینه‌های زندگی در این کشور بیندازید تا با ذهنیت بازتری به مدیریت مالی هزینه‌های خود بپردازید. طبیعتا هزینه‌های زندگی به فاکتورهای مختلفی مانند شهر محل زندگی، مرکز شهر یا اطراف شهر بودن، سبک زندگی افراد و … بستگی دارد. هزینه برخی از لوازم و خوراکی‌های ضروری زندگی در انگلستان عبارتند از:

اقلام ضروری زندگیقیمت به پوند
یک وعده غذا در رستوران معمولی30
شیر (یک لیتری)0.97
برنج (یک کیلو)1.01
تخم مرغ (شانه 12 عددی)1.95
یک کیلو سیب1.89
یک کیلو سیب زمینی1.07
یک قرص نان1
بلیط و کرایه حمل و نقل عمومی (یک ماه)65
یک لیتر بنزین1.56
قبض آب و برق و گاز و …180
اجاره ماهیانه آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر890
اجاره ماهیانه آپارتمان یک خوابه در اطراف شهر670

مدارک لازم برای کار در انگلیس

دریافت ویزای کار انگلیس به شرطی برای متقاضیان تحقق می‌یابد که از یک کارفرمای انگلیسی پیشنهاد کار داشته باشند، خود قصد سرمایه گذاری یا راه اندازی کسب‌وکار داشته باشند و یا دارای نبوغ و استعداد در ورزش، هنر و یا سایر حوزه‌ها باشند.

کشور انگلستان بر خلاف دیگر کشورهای اروپایی مانند آلمان و یا اتریش ویزای جستجوی کار انگلیس برای متقاضیان صادر نمی‌کند و افراد جویای کار باید از کشور مبدا خودشان موقعیت‌های شغلی در انگستان را بیابند و درخواست دهند. پس از پیدا کردن شغل مورد نظر، افراد باید مدارک لازم برای گرفتن ویزای خود را به طور کامل فراهم کنند و به کنسولگری انگلستان تحویل دهند. پر متقاضی‌ترین نوع ویزا کار انگلیس ویزای Tier 2 است. برای گرفتن این نوع ویزا مدارک زیر باید تهیه شوند:

  • پاسپورت دارای اعتبار کافی
  • داشتن تاییدیه تمکن مالی کافی
  • تسلط کافی بر زبان انگلیسی
  • رسید پرداخت حق بیمه
  • ارائه دعوت نامه کاری
  • تکمیل فرم درخواست ویزای کار
  • چند قطعه عکس در ابعاد خواسته شده
  • نامه تایید سلامت جسم و روان
  • تاییدیه عدم سوء سابقه کیفری
  • پرداخت هزینه‌های لازم برای صدور ویزا

تمدید ویزای کار در انگلیس

معمولا افرادی که ویزای Tier 5 را اخذ می‌کنند برای انجام کارهای کوتاه مدت و به طور موقت قصد اقامت در کشور انگلیس را دارند و پس از تمام شدن اعتبار ویزای خود باید به کشور خود بازگردند. اما کسانی که ویزای Tier 2 را می‌گیرند در شغل مورد نظر خود و یا برای راه اندازی کسب‌وکار مستقلشان در انگلستان اقامت دارند و ویزای آنها اعتبار بیشتری دارد. متقاضیانی که پس از پایان اعتبار ویزای خود قصد تمدید ان را دارند باید به اداره مهاجرت انگلستان مراجعه کرده و درخواست تمدید بدهند.

تمدید ویزای کار در انگلیس

تمدید ویزای کار در انگلیس

ماموران مهاجرت با بررسی پرونده متقاضیان، در صورتی که شرایط تمدید اقامت را داشته باشند و خلاف قوانین کشور انگلستان عمل نکرده باشند با درخواست آنها موافقت خواهند کرد. با موافقت مامور مهاجرت، متقاضیان با پرداخت هزینه تمدید ویزا می‌توانند ویزای خود را برای چند سال دیگر اعتبار ببخشند.

تبدیل ویزای کاری به اقامت دائم انگلیس

از مهم‌ترین مزیت‌های کار در انگلیس برای ایرانیان این است که داشتن ویزای کاری بلند مدت انگلستان روشی مطمئن برای گرفتن اقامت این کشور است. پیدا کردن شغلی خوب و داشتن درآمد کافی به افراد کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی اقامت و تابعیت کشور مورد نظر خود را بگیرند. افرادی که با داشتن ویزای کار انگلیس در این کشور مشغول به کار هستند و در شغل خود رشد و ترقی دارند، در صورت داشتن درآمد کافی، رعایت قوانین شهروندی و پرداخت مالیات پس از 10 سال می‌توانند برای گرفتن اقامت دائم این کشور اقدام کنند.

پاسپورت کشور انگلستان از معتبرترین پاسپورت‌ها در سطح جهانی است؛ به همین دلیل افراد زیادی سعی دارند تا به هر قیمتی تابعیت این کشور را گرفته و پاسپورت آن را دریافت کنند. افرادی که بتوانند اقامت دائم انگلستان را دریافت کنند، پس از 3 سال واجد شرایط اخذ تابعیت این کشور نیز می‌شوند به شرط آنکه از نظر کاری موفق عمل کرده باشند، مرتکب جرم نشده باشند و مالیات خود را نیز پرداخت کرده باشند.

شرایط اقامت از طریق کار در انگلیس

در کشورهای پیشرفته و جهان اول ترجیح دولت‌ها بر این است تا اقامت خود را به کسانی اعطا کنند که در آن کشور در حوزه‌های مختلفی از جمله شغلی، تحصیلی، ورزشی، فرهنگی و … ارزش آفرینی کنند و سودآوری داشته باشند. اقامت از طریق کار در انگلیس هم از این قائده مستثنی نیست و کسانی که کسب‌وکار و یا استارتاپ موفقی را راه اندازی کرده باشند و یا در موقعیت شغلی خود رشد کرده باشند و توجه کارفرمای خود را جلب کرده باشند، به عنوان نیروی متخصص و ارزشمند تلقی می‌شوند و با اقامت آنها در این کشور موافقت خواهد شد.

در کنار موفقیت شغلی شرایط دیگری نیز وجود دارد که با رعایت آنها توسط متقاضیان، شانس اقامت در انگلیس برای انها افزایش می‌یابد. این موارد عبارتند از:

  • متقاضیان دارای حقوق و درآمد کافی برای حمایت مالی خود و خانواده‌شان باشند.
  • متقاضیان به تمامی قوانین و مقررات بریتانیا احترام بگذارند.
  • متقاضیان مالیاتشان را پرداخت کنند.
  • متقاضیان مرتکب جرم و جنایت نشوند.

کار در انگلیس به همراه خانواده

کسانی که قصد مهاجرت به انگلیس از طریق کار را دارند، در صورتی که بتوانند ویزای کار انگلیس بلند مدت را دریافت کنند مجازند تا اعضای خانواده خود را نیز همراه با خود به انگلستان ببرند. این افراد می‌توانند همسر، فرزندان زیر 18 سال و فرزندان بالای 18 سال وابسته را همراه خود ببرند. همراهان متقاضیان اگر قصد کار در انگلیس را داشته باشند باید به صورت مجزا برای گرفتن ویزای کار اقدام کنند.

کار در انگلیس به همراه خانواده

کار در انگلیس به همراه خانواده

والدین متقاضیانی که به انگلستان به مهاجرت کرده‌اند برای دیدار با فرزندان خود می‌توانند ویزای 6 ماهه دریافت کنند و به بریتانیا بروند. افرادی که همسر و فرزندان خود را همراهشان می‌برند باید ثابت کنند که می‌توانند از آنها حمایت مالی کنند و از 3 ماه قبل از درخواست ویزا مبلغ کافی را در حساب بانکی خود داشته باشند. همراهان متقاضیان خارج از اتحادیه اروپا لازم است تا انگشت نگاری انجام دهند و گواهی تایید سلامت را از کشور مبدا دریافت کنند و به کنسولگری ارائه دهند.

مزایای کار در انگلستان

زندگی در انگلستان به خصوص در لندن پایتخت رویایی آن بسیاری از افراد را ترغیب به مهاجرت به این کشور کرده است. کار در این کشور پیشرفته اروپایی علاوه بر درآمدزایی بهتر برای افراد، مزایای دیگری را نیز برای متقاضیان در بر دارد که عبارتند از:

  • سطح بالای کیفیت زندگی در انگلستان
  • کیفیت بالای سیستم آموزشی و دانشگاه‌ها
  • نرخ پایین بیکاری و شرایط مطلوب برای کار
  • وجود زیرساخت‌های پیشرفته
  • موقعیت مکانی مساعد و آب و هوای مطلوب
  • حمایت اجتماعی دولت از شهروندان
  • کیفیت بالای بهداشت و درمان

دریافت مجوز کار در انگلیس چگونه است؟

افرادی که شرایط ویزای کار انگلستان را دارند برای دریافت مجوز کار در این کشور لازم است تا پس از دریافت جاب آفر از کارفرمای انگلیسی و یا ارائه طرح بیزینس خود به نهادهای مربوطه و گرفتن پذیرش از آنها، با در دست داشتن مدارکی که در پاراگراف‌های قبلی معرفی کردیم، به سفارت انگلیس در ایران مراجعه کنند. در این مرحله متقاضیان باید مدارک لازم و نتایج آزمایشات خواسته شده از جمله آزمایش سل را به کنسولگری تحویل دهند و فرم درخواست ویزا را تکمیل کرده و به سفارت ارائه دهند. پس از پر کردن فرم، وقت خود را در مرکز درخواست ویزای انگلیس رزرو کنند. مدت زمان بررسی ویزا بسته به نوع ویزا و محل پردازش ویزا متفاوت است و ممکن است از چند روز تا چند ماه طول بکشد. اگر مدارک شما با دقت گردآوری شده باشد و واجد شرایط باشید، ویزای شما صادر خواهد شد.

افرادی که موفق به اخذ ویزای کار انگلیس و مهاجرت به این کشور می‌شوند، پس از ورود به انگلستان ممکن است نیاز باشد تا ویزای خود را در اداره پلیس محلی ثبت کنند و سپس به فعالیت‌های دیگرشان بپردازند.

مشاوره تخصصی برای اخذ ویزای کاری انگلیس با موسسه اصطهباناتی

فرایند گرفتن ویزای کار انگلیس برای کسانی که قصد مهاجرت کاری به انگلستان را دارند ممکن است گیج کننده باشد و متقاضیان نتوانند در تصمیم گیری برای گرفتن ویزای مناسب با شرایط خود تصمیم گیری کنند. کارشناسان خبره و باتجربه موسسه مهاجرتی اصطهباناتی با ارائه مشاوره‌های تخصصی در هر مرحله همراه متقاضیان عزیز خواهند بود و گام به گام در تکمیل شرایط و مدارک مورد نیاز آنها را پشتیبانی خواهند کرد. برای اطلاع از گزینه مناسب مهاجرت کاری خود به انگلستان با مشاوره‌های ما در تماس باشید.

سخن پایانی

کشور انگلستان بدلیل داشتن فرصت‌های شغلی مناسب برای افراد و نرخ پایین بیکاری، مقصد بسیاری از متقاضیان برای مهاجرت کاری در نظر گرفته می‌شود. اخذ ویزای کار انگلیس برای کسانی که مهارت بالایی در شغل خود دارند و تحصیلات بالایی در حوزه شغلی موردنظرشان دارند فرایند طاقت فرسایی نخواهد بود و بالعکس افرادی که دارای مهارت‌های پایینی هستند و تمکن مالی کافی برای حمایت خود و همراهانشان را نداشته باشند و به زبان انگلیسی مسلط نباشند، شانس بسیار کمی برای دریافت ویزا کار انگلستان دارند. دولت انگلستان با توجه به نوع موقعیت شغلی افراد و هدف آنها از اقامت کاری در این کشور، انواع ویزاهای مختلفی از جمله Tier 1، Tier 2 و Tier 5 را صادر می‌کند که هرکدام کارکرد و اعتبار متفاوتی دارد.

سوالات متداول در مورد مهاجرت کاری و کار در انگلیس

1- آیا برای گرفتن ویزای کار انگلیس حتما باید مدرک زبان انگلیسی داشته باشیم؟

در صورتی که کارفرمای انگلیسی با شما مصاحبه کاری انجام دهد و میزان تسلط شما به زبان را خوب تشخیص دهد نیازی به گرفتن مدرک زبان نخواهید داشت.

2- آیا استخدام راننده در انگلیس و یا استخدام راننده پایه یک در انگلیس ممکن است؟

برای اینکه ببینید در انگلیس استخدام نیروهای خارجی در چه مشاغلی صورت می‌گیرد باید به سایت‌های کاریابی این کشور سر بزنید و از آنجا جویای شغل مورد نظر خود باشید.

3- آیا مهاجرت کادر درمان به انگلیس آسان است؟

مهم‌ترین شرط گرفتن ویزای کار انگلیس این است که از سوی یک کارفرمای انگلیسی جاب آفر داشته باشید. فرقی نمی‌کند که عضو کادر درمان باشید یا نظام مهندسی یا جامعه حقوق. در صورتی که پیشنهاد کاری داشته باشید و تسلط خوبی به زبان انگلیسی و تمکن مالی کافی داشته باشید می‌توانید برای گرفتن ویزای کار انگلستان اقدام کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

116 دیدگاه برای “مهاجرت کاری و کار در انگلیس + شرایط و هزینه

  1. صالح گفت:

    درود و وقت بخیر
    برای اخذ ویزای کاری انگلیس، حتما نیاز به مدرک زبان هست یا اگر شرکتی که اسپانسر ویزا می‌شود مهارت زبان رو تایید کند کافی است؟

    با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      جهت دریافت ویزای کاری آلمان بهتر است مدرک زبان انگلیسی ارائه دهید.

  2. حمید گفت:

    سلام. من آفر کار برنامه نویسی از کشور انگلیس دارم. میخواستم بدونم شما کارهای ویزای کار انگلیس رو هم انجام میدین؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، با توجه به دارا بودن قرارداد کاری، موسسه ما در پروسه دریافت ویزای کاری انگلستان در کنار شما خواهد بود.

  3. هادی گفت:

    با سلام. 31 ساله هستم و ارشد مهندسی شیمی دارم. 1.5 سال در ایران و فعلا 5 ماه در ترکیه هر دو در زمینه رنگ سازی مشغول به کار هستم.
    ایا گرفتن جاب افر در انگلیس از طریق شما امکان پذیر هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      موسسه ما در زمینه کاریابی انگلستان فعالیتی انجام نمی دهد.

  4. رزیتا کاشف گفت:

    سلام من فوق روان شناسی هستم و۵۰ سال دارم می توانم از طریق ویزای تحصیل اقدام کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      به شما توصیه می کنیم جهت اخذ ویزای تحصیلی انگلستان شرایط سنی مناسب تری را داشته باشید.

  5. نگار گفت:

    سلام من لیسانس هوشبری دارم،و دو سال سابقه کار،۲۷ سالمه چه جوری میتونم ویزای کاری بگیرم ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای اخذ ویزای کاری انگلستان در ابتدا نیاز به تایید مدارک تحصیلی خود دارید و سپس می بایست یک قرار داد کاری و مدرک زبان ارائه دهید.

  6. Mehrdad گفت:

    سلام وقت بخیر
    من با حضور در کشور بلغارستان مدرک ارشد MBA اخذ کرده ام که double degree بوده و بطور همزمان یک مدرک ارشد دیگر از دانشگاه کاردیف انگلستان هم برای من صادر شده است.
    بهترین راه برای اخذ ویزای شغلی از نظر شما چییست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      برای اخذ ویزای کاری بهترین روش ارائه آفر کاری و قرار داد کاری به سفارت انگلستان است.

  7. امین باقرلو گفت:

    سلام
    ممنون از اطلاعاتتون من کارم نجاری حرفه ای خراطی هستش ielts دارم و برادرم هم اقامت انگلستان رو داره و اونجا 6 7 سالی هست که مشغول به کاره البته تو یک زمینه شغلی دیگه
    میخواستم محبت کنید و راهنماییم بفرمایید که بهترین راه با شرایط من برای رفتن به انگلستان چیه؟
    ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      از طریق برادر خود می توانید یک پیشنهاد شغلی و یا قرارداد کاری به سفارت ارائه دهید و ویزای کاری کشور انگلستان را دریافت نمایید.

  8. آرش گفت:

    سلام
    33 ساله هستم
    12 سال سابقه کار دارم
    6 سال حسابدار
    5 سال برنامه نویس
    2 سال طراح و توسعه نرم افزار
    در حال حاضر دانشجوی ارشد روان شناسی هستم
    نظر به مهاجرت به لندن دارم
    از چه طریق اقدام کنم ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای اخذ ویزای کاری انگلستان مدرک زبان انگلیسی و قرارداد کاری الزامی است.

  9. saeed tavana گفت:

    سلام
    من ۲۸سالمه از یک شرکت معتبر در انگلستان پیشنهاد کاری بفرستن میتونم ویزای کاری بگیرم ؟
    در ضمن زبان بلد نیستم ثابقه کاری هم ندارم
    ولی از اقوام درجه دو در انگلیس دارم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      در صورت داشتن قرارداد کاری، دریافت ویزای کاری شانس بیشتری دارید. در نظر داشته باشید برای سفارت انگلستان ارائه مدرک زبان الزامی است.

  10. م ح گفت:

    درود.اگر برای کسی ویزای کار از انگلستان بیاد،برای ورود ب انگلیس و زندگی حتما باید اونجا تحصیل رو شروع کنه؟یا میشه فقط ب وسیلیه همون ویزای کار رفت اونجا؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      خیر، با اخذ ویزای کاری انگلستان اجباری برای تحصیل شما نیست.

  11. ایدا گفت:

    سلام.من ۲۷ سالمه.کارشناسی مدیریت دارم. ۶سال سابقه کار در حرفه ارایشگری دارم و مدرکش هم دارم،فقط از بیمه و حقوق مدرکی ندارم.الان هم نیروی ازاد اموزش و مرورش هستم.۳سال سابقه کاری دارم و برام ۸ماه بیمه رد شده ایا میتوتم از طریق ویزا کار اقدام به مهاحرت به کشور انگلیس بکنم یا نه؟ ممنون از شما

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      اقامت کاری در انگلستان یکی از روش های مهاجرت به این کشور است. در صورت داشتن قرارداد کاری امکان اقدام برای شما وجود دارد.

  12. روشنك عادليان گفت:

    سلام من ٤٤سالمه ليسانس مامايي هستم با تقريبا٨سال سابقه بيمه و ٥سال سابقه كار در كشور كويت و مسلط بزبان انگليسي ايا با توجه به سنم شانسي براي اخذ ويزاي كار از كشور انگليس يا ساير كشورهاي اروپايي يا كانادا رو دارم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای اخذ ویزای کاری اکثر کشور ها مانند انگلیس، آلمان، کانادا و غیره باید شرایط سنی مناسبی داشته باشید. به شما توصیه می کنیم برای اخذ ویزای کاری گروه درمان کشور سوئد اقدام نمایید.

  13. محمد جواد گهر گفت:

    با سلام بنده 33 سال دارم مدرک کارشناسی ارشد در رشته شیمی فیزیک و 7سال و چند ماه سابقه کار در پتروشیمی دارم .به نظر شما چطور اقدام به مهاجرت برای انگلیس یا اروپا کنم.ایا شرایطش رو دارم؟ممنون از مطالب خوبتون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای کار در انگلیس باید قرارداد کاری ارائه دهید. شرایط شما برای اخذ ویزای جاب سیکر آلمان مناسب است. برای اخذ ویزای جاب سیکر آلمان باید به زبان آلمانی مسلط باشید.

  14. نسترن گفت:

    با سلام …
    خانم 27 ساله هستم و کارشناس رشته اتاق عمل…
    در صورت داشتن دعوت نامه ی رسمی کاری با درآمد سالانه حدود 150000 پوند در سال شانس گرفتن ویزای کار برای انگلستان رو دارم آیا ؟!
    ارائه مدرک زبان برای سفارت حتمی هست ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، برای اخذ ویزا مدرک زبان انگلیسی الزامی است.

  15. میلاد احمدی گفت:

    سلام. من 26 سالمه و کارشناسی ارشد مهندسی نفت دارم. از یک شرکت معتبر نفتی با حقوق 15000 پوند ماهیانه دعوت به کار شدم و با آژانس معرف خودشون در ارتباط هستم که اقدامات لازم جهت گرفتن ویزا را انجام دهند. آیا ویزای کاری میتونم بگیرم؟ چه مدت طول می کشد؟ چون شرکت اعلام کرده که تا 5 نوامبر باید لندن باشی.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، با آفر کاری می توانید ویزای کاری انگلستان را دریافت نمایید. در حال حاضر با توجه به شرایط پیش آمده شرایط پیش آمده باید منتظر باز شدن سفارت شد.

  16. سعيد گفت:

    با سلام .سوال در مورد ويزاي كار انگليس داشتم .٣٩ساله هستم و مهندس شيمي با حدود ١٢سال كار تخصصي در زمينه شيميايي .خواستم ببينم اگر چنانچه جاب آفر داشته باشم أيا از نظر قانون كار اونجا منع قانوني براي كار اين رشته وجود داره.ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد.ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      در صورت داشتن جاب آفر داشتن اخذ ویزا مشکل نخواهد داشت.

  17. رضا گفت:

    با سلام
    با فرض داشتن دعوتنامه برای پست دکتری (دوساله) از یکی از دانشگاههای معتبر انگلستان:
    – برای همسر و فرزند هم همزمان با خودم میتوانند ویزا بگیرند؟
    – میتوان پس از اتمام دوره پست دکتری برای اقامت اقدام کرد؟
    – همسر بنده هم در این دوره میتوانند مسغول بکار شوند؟ با فرض داشتن آفر کاری پس از ورود به انگلستان.
    تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      امکان اخذ ویزای همزمان وجود دارد. در صورت یافتن کار نیز می توانید ویزای خود را تغییر داده و در انگلستان بمانید.

  18. احسان محمودی گفت:

    سلام من لیسانس اتاق عمل (پرستار جراحی) دارم با ۵ سال سابقه کار و ۲۹ سال سن امکان اخذه ویزای کار در انگلستان را دارم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای اخذ ویزای کاری انگلستان باید افر کاری تهیه نمایید. به شما توصیه می کنیم برای اخذ ویزای کاری کشور هایی مانند آلمان، دانمارک و سوئد که برای گروه درمان فراخوان زده اند، اقدام نمایید.

  19. رضوان ظفري گفت:

    سلام من ٣٢ سالم و هفت سال سايقه ي كار در ازمايشگاه تشخيص طبي دارم و همچنين كار با پيشترفته ترين دستگاههاي روز دنيا و كارشناسي ارشد بيوشيمي هستم ميتونم از طريق كار اقامت بگيرم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای اخذ ویزای کاری انگلستان باید یک آفر کاری و یا قرارداد کاری را به سفارت ارائه دهید.

  20. آریا گفت:

    باسلام
    بنده مدرک فوق دیپلم مکانیک دارم
    نه سال هم سابقه کاری در گاز شهری رو دارم
    آیا درانگلستان ویا کشوری دیگر کار گیرم میادکه بتونم ویزای کاری بگیرم
    لطفا راهنماییم کنید

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      متاسفانه شرایط اخذ ویزای کاری انگلستان بسیار سخت است. به شما توصیه می کنیم برای اخذ ویزای جست و جوی کار آلمان اقدام نمایید که بازار کاری خوبی را نیز برای رشته تحصیلی شما دارد.

  21. بابک گفت:

    با سلام
    من ۳۱ ساله کارشناس پرستاری از دانشگاه آزاد و آیلتس ۷ آکادمیک دارم آیا مورد قبول انگلستان هست و واسه مهاجرت کاری شانس دارم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      متاسفانه شرایط اخذ ویزای کاری انگلستان بسیار سخت تر است. به شما توصیه می کنیم کشور های دیگری را انتخاب نمایید.

  22. سپهر گفت:

    سلام
    بنده دارای فوق لیسانس برق با رزومه ۱۰ سال کار بصورت تخصصی در شرکت های نفتی رو دارم.جهت اخذ ویزای کار از انگلیس یا استرالیا چقدر شانس دارم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای دریافت ویزای کار استرالیا باید در سیستم امتیاز بندی قرار بگیرید. همچنین اخذ ویزای کار انگلستان برای ایرانیان بسیار سخت است. به شما تویه می کنیم کشوری مانند آلمان را انتخاب نمایید.

  23. Gizzle گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم که من با ۲۲ سال سن و مدرک کارشناسی مکانیک با معدل ۱۸ و داشتن ielts 7.5 و فعال در زمینه برنامه نویسی کامپیوتر و طراحی وب سایت و‌ مسلط به زبان اسپانیایی و ایتالیایی و‌ترکی استانبولی کمی هم آشنا به زبان آلمانی چقدر شانس گرفتن بورسیه تحصیلی از دانشگاه های اروپایی رو دارم ضمنا بنده مربی تیر اندازی هم هستم و ۲ دوره مقام کشوری دارم
    سه سال هم سابقه کار در فروش قطعات و سیستم های تهویه دارم پیشنهاد شما چیه ؟!

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      امکان اقدام برای ویزای جاب سیکر و یا تحصیلی آلمان وجود دارد.

  24. آرمان گفت:

    سلام بنده فوق لیسانس شیمی و ۱۰ سال سابقه کار که ۷ سالش رو با شرکت خودم پیمانکاری اجرای خطوط لوله گاز رو انجام دادم و حالا متاهل و فعلا بدون فرزند هستم.الان هم تا تابستان آینده بشدت مشغول یادگیری زبان انگلیسی هستیم با همسرم.
    بفکر جور کردن کار در لندن هستم و اقامت… اگر کمکی میتونید بکنید ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای دریافت ویزای کاری انگلیس باید یک آفر کاری ارائه دهید.

  25. زهرا گفت:

    سلام وقتتون بخیر من لیسانس حسابداری از دانشگاه تهران دارم مدرک حسابداران خبره انگلیس که به ACCA معروفه هم دارم. با سابقه کار سه سال. رزومه ام رو برای سایت های کاریابی آپلود کردم به نظرتون چقدر احتمالش هست با این شرایط کار پیدا کنم؟ اصلا ممکن هس؟ درضمن 24 ساله هستم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      شرایط اخذ ویزای کاری از کشور انگلستان با سخت گیری های بسیاری روبرو است. ممکن است مقداری این پروسه زمان بر باشد.

  26. ثریا گفت:

    سلام و احترام
    من ۲۷ سالم و لیسانس علوم ازمایشگاهی و ارشد ژنتیک دارم و ۵سال سابقه کار مرتبط با بیمه دارم و در حال اماده نمودن ۱مقالهisi می باشم و تمام دوره های مولکولی را به همراه سرتیفیکیت انها گذرانده ام و خواهرم در لندن می باشد و همسرش ایتالیایی و اونجا کار مینمایند
    امکان گرفتن ویزای کاری لندن برای من وجود دارد؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      برای دریافت ویزای کاری انگلستان باید یک پیشنهاد شغلی ارائه دهید.

  27. مریم ارادی گفت:

    سلام
    ممنون از اطلاعات خوبتون..
    من یه سوال داشتم برای کار در اسکاتلند من مدرک تحصیلیم رو که از ایران گرفتم بعد از ترجمه رسمی باید به اداره یا کنسولگری یا .. ببرم برای مهر زدن و تایید کردن و یا فقط ترجمه رسمی کافیه؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      نظر لطف شماست.
      علاوه بر ترجمه گاها نیاز است تا مهر های وزارت امور خارجه و دادگستری نیز بر این مدارک زده شود.

  28. هیوا گفت:

    سلام. اگر کسی رو د رانگلیس داشته باشیم که کسب و کار شناخته شده و معتبر داشته باشه و حاضر باشه ما رو هم استخدام کنه، پروسه گرفتن ویزا راحت تر نمیشه؟ منظورم اینکه اگر اون ما رو معرفی و تایید کنه.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله در صورتی که درخواست کار معتبر داشته باشید می توانید برای درخواست ویزا اقدام کنید. البته این مسئله به وضعیت اقامت ایشان نیز بستگی دارد.

  29. شیما حبیبی گفت:

    سلام ببخشید شما سرمایه گذاری تو لندن رو پیشنهاد میکنین یا کانادا؟ به نظرتون کدوم بهتر و انجامش سریعتر خواهد بود؟ و کانادا هم 5 سال پول رو باید بذاریم داخل بانک بمونه؟ کلا شرط سرمایه گذاری خارج از کشور اینه؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      به دلیل شرایط فعلی و منع مهاجرت به انگلستان، ما کانادا را پیشنهاد می کنیم.
      شرایط دقیق سرمایه گذاری را مشاورین موسسه اطلاع دارند و باید با خودشان تماس بگیرید.

  30. محمد شمس گفت:

    سلام
    وقت بخیر

    جهت اقدام برای گرفتن ویزای tier2 از نوع minister of religion از سفارت انگلیس آیا فقط ارائه نمره زبان برای فرد متقاضی لازم است یا همسر وی هم باید مدرک زبان داشته باشد؟

    متشکرم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      ارائه مدرک زبان برای شخصی که به عنوان همراه وارد کشور می شود به حتم الزامی نیست و داشتن مدرک و دانش زبان انگلیسی، کمک کننده به روند اخذ ویزا است.

  31. Aren گفت:

    سلام من ۲۰ سالمه و مدرک دیپلم دارم در حال حاضر کل داراییم ۵ میلیون تومانه آیا من میتونم از طریق ویزای کار برم انگلیس میتونم کارای خدماتی حتی نظافت انجام بدم اگه بخوام برم باید چیکار کنم و هزینه اش رو هم توضیح بدین مرسی

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام برای مهاجرت از طریق ویزای کار باید یک پیشنهاد کاری از طرف یک کارفرما در انگلستان داشته باشید.

  32. الهام شهریاری گفت:

    سلام. من دارای مدرک دکتری هستم. اگر در انگلستان شرکتی بعنوان نیروی کار من را قبول کنه ویزای کار براحتی به من تعلق میگیره؟ و اینکه میتونم برای همسر و دختر ۴ ساله ام هم ویزا بگیرم؟ در ضمن انگلیسی را بلدم ولی مدرکی ندارم. آیا نداشتن مدرک میتونه مشکل ساز باشه؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      در صورتی که دعوتنامه کاری به شما تعلق بگیرد، می توانید با ارائه مدارک و شواهد، ویزای کار را دریافت کنید.
      بله ویزای همراهی خانواده تان نیز پس از ورود شما ، اعطا می شود.
      نداشتن و یا داشتن مدرک بسته به کارفرمایی است که شما را پذیرش می کند اما معمولا مقداری دانستن انگلیسی در سفارت به شما کمک خواهد کرد.

  33. ابوالفضل اکبرزاده گفت:

    با سلام ، بنده 24 سال دارم ، مدرک کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار ، سابقه کاری در شرکت های نرم افزاری هم دارم ، به نظر شما شرایط بنده برای اخذ ویزای کاری مساعد هست ؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله در صورتی که بتوانید رزومه کاری قوی و مدارک تحصیلی خود را به ما ارسال کنید ، می توانیم در انتخاب بهترین گزینه به شما کمک کنیم.

  34. مهسا گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    بنده ۲۹ ساله و دانشجوی دکتری معماری هستم
    آیا می توانم برای ویزای کار اقدام کنم؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بله اما آیا کشور خاصی رو در نظر دارید ؟

  35. رسول جمالي گفت:

    با سلام.من مدرك ليسانس مترجمي انگليسي دارم. ميخواستم ببينم شانس اخذ ويزا براي من چقدر است. ممنون

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلا
      با توجه به مسائل سیاست داخلی و خارجی این کشور ، در حال حاضر درب های ورودی بسته می باشد.

  36. علي استاداكبر گفت:

    با سلام
    ٣٢ ساله و متاهل هستم به همراه يك فرزند ٩ ماهه.
    در انگلستان يك آشنا داريم كه صاحب كارخانه چرم سازی ميباشد.
    جهت اقدام از طريق ويزای كار شانسی داريم؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      مهاجرت به کشور انگلستان از طریق ویزای کار بسیار دشوار است و تنها در صورتیکه پیشنهاد کاری به همراه پشتیبانی مالی در این کشور برای شما وجود داشته باشد امکان مهاجرت فراهم است.

  37. ساسان گفت:

    با سلام من فوق لیسانس الکترونیک هستم و الکترونیک را خوب بلدم ( سفارش طراحی و شبیه سازی مدارت ) – رزومه انگلیسی هم دارم – زبانم هم متوسط است فعلا. ایا امکان مهاجرت و کار در انگلستان را دارم ؟ اگر با ویزای توریستی بروم اینگلیس و آنجا شرکتی من را قبول کند میتوانم بمانم.

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      ویزای توریستی قابل تبدیل به ویزای کار نیست.

  38. شيدا گفت:

    سلام خسته نباشين من ٢٢ سال دارم و داراى ليسانس مهندسى شيمى و مدرك بين المللى icdl كامپيوتر هستم . اگه دعوت نامه ى كارى از يك كمپانى معتبر در انگلستان داشته باشم بهم ويزاى كار داده ميشه يا نه؟ من مدرك زبان هم ندارم حتما بايد مدرك زبان داشته باشم يا در انگلستان ميتونم زبان بخونم؟ ممنون ميشم اگه بگين با ويزاى كارى امكان تحصيل هم وجود دارد يا نه؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در صورتی که پیشنهاد کاری قابل استنادی داشته باشید که درآمد مد نظر سفارت را داشته باشد، ویزا و اقامت یک ساله موقت، صادر می شود.
      برای تحصیل در حین اقامت موقت، شرایط خاصی وجود دارد و این را می بایست در نظر داشت هزینه تحصیل در انگلیس به طور میانگین، حدود 20 هزار پوند در سال است.

  39. محبوب گفت:

    سلام بندهبا مدرک کارشناسی و ۵ سال سابقه کار در رشته بهداشت چطور میتونم واسه تحصیل دندانپزشکی در انگلستان بورسیه بشم؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      برای شما بورسیه ای در انگلیس قابل تعریف نیست و در هنگام برنامه ریزی بر این اساس پیش روید. همچنین در نظر داشته باشید معمولا هزینه های دانشگاه در انگلیس، سالانه بیش از 20 هزار پوند خواهد بود.

  40. داود غیایی گفت:

    سلام
    من 39 سال سن دارم .در حال حاضر شاغل و دارای 12 سال سابقه کار در بخش دولتی هستم . مهندسی الکترونیک دارم .در زمینه تعمیرات تجهیزات پزشکی هم 12 سال تجربه دارم .
    آیا میتوانم جهت اخذ ویزای کاری در انگلستان اقدام کنم .
    ممنون

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      کشور انگلیس به جز موارد خاص مثل پرستاران، درخواستهای ویزای کار را ریجکت می کند.
      همچنین سن شما باعث ریجکت شدن شما نیز خواهد بود؛ چراکه معمولا نیروی کار را پذیرش میکنند برای به کارگیری شخص در جهت منافع اقتصادی کشور مقصد و در سنینی که افراد نزدیک به بازنشستگی هستند و می بایست کشور مقصد، برای سلامتی شخص هزینه کند، به هیچ عنوان در قالب مهاجرت کاری ویزا صادر نمی کنند.

  41. شفیق موافق گفت:

    با سلام من 32 سال سن دارم و هیچ گونه مدرک دانشگاهی ندارم و فقط چندین مدرک فنی و حرفه ای دارم و در مورد تمام مدارکم تخصص دارم به نظر شما بهترین و راحت ترین کشور تو اروپا واسه مهاجرت من کدوم کشوره لطفا راهنمایی کنید

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      بسیاری از کشور های اروپایی ویزای کار صادر نمی کنند، مگر آن که پیشنهاد کاری از یک کارفرمای توانمند برای شما وجود داشته باشد.
      برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان و اتریش نیز، نیاز به تسلط به زبان آلمانی دارید.

  42. یحیی رضایی گفت:

    سلام
    من 24 سالمه و مدرک جوشکاری اعم از آرگون، برق و co2 دارم. مدرک تحصیلیم هم کاردانی صنایع شیمیایی هست. آیا شرایط ویزای کار انگلستان رو دارم؟ هزینه اش چنده؟
    با تشکر

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      شرایط شما برای اخذ ویزای کار انگلیس مساعد نمی باشد.
      می توانید از روش تحصیلی اقدام نمایید.

  43. علی گفت:

    سلام
    من پنج سال سابقه برنامه نویسی دارم
    لیسانس نرم افزار
    سنم ۲۸ هستش
    چقدر شانس گرفتن ویزای کار دارم؟

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      با شرایط فعلی سفارت انگلیس در صدور ویزای کار پیشنهاد می شود از طریق تحصیل اقدام نمایید.

  44. فریناز وهابی گفت:

    سلام ببخشید نامزد من ویزای کاری سه ساله از انگلیس داره و الان انگلیسه میخواستم بدونم در صورتی که ازدواج کنیم امکانش هست منو ببره یا اگر راه حل دیگه ای داره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در صورتی که ازدواج کنید، می توانید درخواست ویزای همراه کنید.

  45. ازاده گفت:

    چطور ميشه پيشنهاد كار گرفت؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      شما باید حتما سابقه کاری خود را برای چندین کارفرما ارسال نموده تا در صورت تایید شرایط برای شما دعوتنامه کاری ارسال شود.

  46. محمد گفت:

    با سلام خدمت مشاور محترم
    من خیاطی بلدم. آیا این حرفه برای مهاجرت به انگلستان مناسب است.
    باسپاس

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      خیر، طبق اطلاعات بنده شانسی برای اقدام با این رشته ندارید.

  47. سارا رضایی گفت:

    سلام من نامزدم با ویزای کار انگلستان اونجا زندگی می کنه
    برای من با ویزا کار همسرم اجازه کار وجود داره؟

  48. America FOR EVER گفت:

    با سلام
    30 ساله هستم دارای لیسانس رشته پرستاری با 6 سال سابقه کارو ایا شرایط اخذ ویزای کاری را دارا هستم ؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      اخذ ویزای کار انگلستان در صورتی که پیشنهاد شغلی داشته باشید؛ امکان پذیر است.

  49. جعفر گفت:

    سلام وقت بخیر
    من دانشجوی دکتری حسابداری هستم. آیا امکان مهاجرت برای من امکان پذیر است؟

  50. Payman shafighi گفت:

    با درود
    بنده دعوتنامه رسمی از یک شرکت انگلیسی برای کار و مهاجرت به انگلستان ( لیورپول ) را دارم.نیاز به کمک جهت بررسی شرایط و انجام پروسه اخذ ویزا دارم.

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      بفرمایید، همکاران موسسه در دفاتر تهران و شیراز می توانید به شما راهنمایی و مشاوره دهند.

  51. hooman گفت:

    با سلام و تشكر از كانال خوبتان
    من ٢٤ سال،فوق ديپلم حسابدارى با معدل١٦.٤١ دارم ميخواستم بدونم ميتونم در دوره هاى آموزش زبان انگليسى در يكى از كالج هاى انگلستان ثبت كنم؟بدون اينكه هيچ مدرك زبانى داشته باشم،گرفتن ويزا براى من امكان پذير است؟و تقريبا چقد بايد هزينه كنم؟ممنون از لطف شما

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      امکان ثبت نام و اخذ پذیرش تحصیل در انگلستان برای دوره های زبان وجود دارد، ولی شانس اخذ ویزای انگلستان بدون مدرک زبان بسیار ضعیف است.

  52. zahra گفت:

    سلام من خانم اهل انگلیسه.35 ساله ایرانیم.میخواهم اقامت انگلستان را بگیرم.سفارت در تهران فعلا کاری راجع به اتباع خود انجام نمیدهد.میگویند از سفارت خارج ایران اقدام کنید. میشود از داخل کاری در این رابطه کرد

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      سلام
      متاسفانه متوجه سوال شما نشدم

  53. محمد گفت:

    سلام و خسته نباشید ببخشید سىوالم شاید مسخره باشه یا شایدم نباشه من مدرکم دیپلم هست و مدرک آرایشگری دارم و تخصصی بلدم چگونه میتوان برای پناهنده شدن اقدام کنم ممنون میشم جوابم رو یا ایمیل کنید یا در این سایت بفرستيد

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      این موسسه هیچ کمکی برای پناهندگی در انگلستان نمی کند.

  54. سید محسن گفت:

    باسلام خدمت مشاور محترم
    بنده لیسانس مکانیک هستم ودر لندن کار فرما که شرکت معتبری دارد,و میتواند از من حمایت کند دارم میخواستم بدونم میتونم از این راه ویزا بگیرم
    ممنون از راهنمایتون.

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در صورتی که پیشنهاد رسمی شغلی به شما بدهند، شانس اخذ ویزای کاری دارید.

  55. farzad گفت:

    با سلام من دارای 15 سال سابقه حرفه ای در زمینه ساخت طلا و جواهر می باشم و دارای مدرک زبان تافل می باشم ایا در انگلستان دانشگاه یا مراکز فنی حرفه وجود دارد که بتوانم از انجا مدرک تحصیلی یا کار اموزی یا گواهی کاری بگیرم و اقدام به پیدا کردن کار فرما یا ایجاد کار توسط خودم اقدام نمایم و بجز انگلستان کدام کشور های اروپایی در این رشته کاری قوی می باشند و گرفتن ویزای کاری راحت تر می باشد با تشکر

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      طبیعتاً در انگلستان می توانید در رشته مذکور به تحصیل بپردازید، اما مسئله اصلی اخذ ویزای تحصیلی است، معمولاً اخذ ویزا با پذیرش دوره های فنی حرفه ای انگلستان سخت و تقریباً نا ممکن است.
      ایجاد کار یا کارآفرینی در انگلستان مستلزم ویزای سرمایه گذاری به مبالغ مختلف است. طبق قوانین فعلی ویزای کار انگلستان شانس موفقیت چندانی برای شما در این کشور نیست و البته ممکن است، قوانین جدید ویزای کار و مربوط به سال 2017 انگلستان مقداری تفاوت داشته باشد و شرایط بهتری مهیا شود.

  56. erfan گفت:

    با سلام.
    برای پیدا کردن کار در انگلستان و اقامت دائم بدون تحصیل در این کشور چیکار باید کرد نوع کار برام مهم نیست فقط کفاف زندگی روزمره رو بده
    آیا چنین امکانی هست و کار پیدا میشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      طبق اطلاعات ما، خیر راهی برای ایرانی ها از طریق ویزای کار وجود ندارد.

  57. samad گفت:

    سلام روز بخير
    من ٣٣ سالمه و فارغ التحصيل ارشد مديريت هستم و حدود ٧سال سابقه كار دارم كه ٣ سال در مخابرات هست..مي خواستم بدونم شانس گرفتن ويزاي كار و پيدا كردن كار در اروپا رو دارم يا نه..؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      اخذ ویزای کار انگلستان برای شما مقدور نیست، با توجه به رشته بهتر است از طریق تحصیل اقدام فرمایید.

  58. مهرزاد گفت:

    با سلام
    من متخصص تجهیزات بندریم و مندسی تجهیزات بندری دارم چجور میتونم برا کار در کشورهای اروپایی اقدام کنم

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      پیدا کردن کار با رشته و تخصص شما چندان راحت نیست، در صورتی که مدرک مهندسی داشته باشید می توانید از طریق ویزای جستجوی کار آلمان یا اتریش برای مهاجرت کاری به اروپا اقدام فرمایید.

  59. ساره ج گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    من دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت حمل و نقل دریایی بین قاره ای هستم
    میخواستم بدونم برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه لندن چه شرایطی باید داشته باشم.

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در صورتی که فقط پذیرش مدنظر شما باشد، یعنی بدون اخذ فاند با بورسیه ، کار چندان سختی نیست ولی در صورتی که هدف شما اخذ پذیرش همراه با بورسیه باشد، معمولاً باید research proposal داشته باشید و با اساتید در ارتباط باشید تا پذیرش و بورسیه اعطا شود. این موسسه در هر دو صورت می تواند به شما کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *