تسلط به زبان انگلیسی برای مهاجرت کاری انگلستان

برای مهاجرت به انگلستان لازم است تا هر فرد روش خود را انتخاب کرده و سپس بر مبنای روش مورد نظر پیش رود. یکی از این روش ها نیز مهاجرت کاری است. اما به تازگی خبری منتشر شده که بر مبنای آن تاکید بسیار زیادی بر تسلط زبان انگلیسی برای مهاجران شده است. در واقع کارگرانی که قصد کار در انگلستان را دارند و می خواهند در سال جدید میلادی وارد کشور انگلستان شوند، باید در زمینه زبان انگلیسی اطلاعات بسیار زیادی داشته باشند. در واقع در این خبر تاکید بر لزوم تسلط به زبان انگلیسی برای مهاجرت کاری انگلستان ارائه شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تسلط به زبان انگلیسی برای مهاجرت کاری انگلستان

وزیر کشور انگلستان طی صحبتی ارائه کرده است که سیاست جدید کنترل مهاجرتی انگلستان بر مبنای روش های خاصی در یک دهه گذشته امسال صورت می گیرد. در این باره پریتی پاتل گفته است که کارگران باید قبل از آمدن و مهاجرت به انگلستان، زبان انگلیسی را یاد گرفته باشند و تسلط مناسبی بر آن داشته باشند. ما در این مورد کاملا واضح عمل می کنیم.

این سیستمی است که دولت انگلیس را قادر می سازد سیاست مهاجرت خود را برای اولین بار در دهه های گذشته کنترل کند. وزیر امور خارجه پیش از اعلامیه در مورد سیستم جدید مهاجرت مبتنی بر امتیازات دولت ، اظهار داشت که مهاجران برای گرفتن ویزای انگلستان نیاز به مکالمات انگلیسی و حمایت های مالی از طریق کار و یا یک موسسه دانشگاهی دارند. پس هر فردی قبل از ورود به انگلستان باید بتواند انگلیسی را روان و راحت صحبت کند. این مسئله البته علاوه بر تمام شرایط مهاجرتی به انگلستان با روش های انتخابی مانند تحصیل در انگلستان می باشد. 

سیستم جدید مهاجرتی انگلستان

همان طور که اشاره کردیم تاکید کشور انگلستان برای زبان انگلیسی و تسلط به آن روز به روز بیشتر از قبل می شود. سیستم جدید مهاجرتی که قرار است انجام شود باعث شده تا این امکان با قدرت بیشتری پیش رود. جزئیات دقیق رنامه مهاجرتی اما در چند روز آینده منتشر می شود و به واسطه آن اطلاعات دقیقی در رابطه با جدید ترین ظرفیت های مهاجرتی انگلستان و شرایط حضور در این کشور منتشر می شود. خانم پاتل در این باره تاکید کرده است که قبل از اقدامات صورت گرفته، بررسی های دقیق با دولت انجام شده است. معرفی سیستم جدید مهاجرت با کنترل دقیق تر در مورد این که چه کسی می تواند به کشور وارد شود ، یکی از اصلی ترین نکات خواهد بود.

یکی از نکات مهمی که در این سیستم اعلام شده است، در ارتباط با امتیاز دهی جدید می باشد. در واقع تمام متقاضیان اعم از شهروندان اتحادیه اروپا و شهروندان غیر اتحادیه اروپا، که می خواهند در انگلیس زندگی و کار کنند باید هفتاد امتیاز کسب کرده تا واجد شرایط درخواست ویزا شوند. برای کسانی که با پیشنهاد کاری وارد انگلستان می شوند ختی آستانه حقوق هم در نظر گرفته شده است. البته این مقدار به نسبت سال های گذشته با کاهش جزئی همراه خواهد بود. در این زمینه امتیازات ورود با سیستم مهاجرتی جدید بر مبنای تسلط بر مهارت های خاص خصوصا زبان انگلیسی و پیشنهاد کار از کارفرمایی مورد تایید می باشد. سیستم جدید قرار است از اول ژانویه ۲۰۲۱ اجرا شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *