مدارک مورد نیاز اخذ پذیرش از دانشگاه های بنگلادش
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دانشجویان جهت تحصیل در دانشگاه های بنگلادش باید مدارک مورد نیاز اخذ پذیرش از دانشگاه های بنگلادش را همراه داشته باشند شما می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ارائه دهید همچنین این مورد را هم مد نظر داشته باشید که شما باید 2 ماه قبل از شروع ترم درخواست خود را ارسال کرده باشید که در این صورت به مشکل خاصی برنخواهید خورد.

شرایط و مدارک مورد نیاز اخذ پذیرش از دانشگاه های بنگلادش

دانشگاه های پزشکی بنگلادش همیشه به رویکرد مناسب پذیرش توجه ویژه ای دارند. همچنین دستورالعمل های کلی برای همه متقاضیان وجود دارد؛ مهم این است که مدارک لازم برای پذیرش را ارائه کنید. تقاضانامه خود را برای پذیرش به صورت آنلاین ارائه دهید. تقاضانامه شامل:

  • رونوشت رسمی یا پرونده های تحصیلی از هر موسسه ای که در آن شرکت کرده اید
  • امتیاز TOEFL / IELTS
  • گواهی تأیید مالی (گواهی بانکی، تأییدیه از حامی شما)
  • کپی از عکس های سایز گذرنامه ای
  • کپی گذرنامه و پاسپورت باید حداقل یک سال از تاریخ ورود آنها به بنگلادش معتبر باشد
  • گواهی سو سابقه که توسط پلیس کشور مبدا یا محل اقامت کاندیدا صادر شده است، در صورت لزوم ترجمه به انگلیسی. گواهی سو سابقه باید اصلی و کمتر از 6 ماه قبل از شروع ترم درخواستی دانشجو باشد. اسامی و عناوین افراد صادر کننده سند باید به وضوح در آن بیان شوند.
  • یک گواهی سلامت، صادر شده توسط پزشک عمومی یا درمانگاه محلی
  • فیش پرداختی به نفع دانشگاه جهانی بنگلادش (World University of Bangladesh ) به مبلغ 125 دلار.

پذیرش در دانشگاه بنگلادش

بعد از دریافت مدارک درخواست نامه، تصمیم برای پذیرش توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بنگلادش گرفته می شود و نامه پذیرش و دستورالعمل های ویزای مورد نیاز برای دانشجو ارسال می شود.از متقاضیانی که پیشنهاد پذیرش ثابت یا مشروط برای یک برنامه تحصیلی را دریافت می کنند، درخواست می شود که نامه پذیرش را امضا کنند و به WUB ارسال کنند. شخصی که نامه پذیرش را امضا کند، با قوانین و مقررات WUB موافق است. پذیرش در دانشگاه بنگلادش

در صورتیکه پیشنهاد مشروط به دنبال مدارک بیشتر باشد، کاندیداها باید اسناد مربوطه را به WUB منتقل کنند تا زمانی که صلاحیت پیش بینی شده کسب شود.

ویزای دانشجویی بنگلادش

دانشجو باید به نزدیکترین سفارتخانه/کنسولگری بنگلادش در کشور خود برای ویزای دانشجویی و همچنین تابعیت و اقامت بنگلادش درخواست دهد،همچنین اگر دانشجو تنظیمات لازم برای سفر به بنگلادش را انجام دهد باید قبل از سفر به بنگلادش به WUB اطلاع داده باشد.شما باید چند ماه قبل از شروع ترم مورد نظرتان درخواست دهید تا کلاسهای خود را در WUB شروع کنید و از هرگونه تاخیر در گرفتن ویزای دانشجویی جلوگیری کنید.WUB به دانشجویان تازه پذیرفته شده در پیدا کردن مسکن نزدیک به محوطه دانشگاه کمک خواهد کرد. اما، برای استفاده از این سرویس، دانشجویان باید حداقل یک ماه قبل از ورود به بنگلادش برای یک سال کامل هزینه اجاره مسکن و هزینه های سپرده گذاری لازم را پرداخت کنند.

مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) آماده هرگونه راهنمایی در زمینه مهاجرت به بنگلادش هستند پس با ما در ارتباط باشید.

[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[button type=”rd_3dstroke_bt” size=”mediumlarge_rd_bt” t_color=”#ffffff” b_color=”#2fa5dd” b_hover_color=”#79b900″ radius=”5″ url=”https://www.estahbanaty.org/study/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%A7%D8%B9%D8%B2%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88-%D8%A8%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC/” position=”ta_center”]شرایط تحصیل در کشورهای دیگر[/button]
[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”education-sending-students”]
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *