هزینه تحصیل دندانپزشکی در بنگلادش

دوره چهار ساله BDS تحت نظر دانشکده پزشکی بنگلادش در دانشگاه داکا می باشد زیرا در برنامه درسی که توسط شورای پزشکی و دندانپزشکی بنگلادش تصویب شده و همچنین شامل یک دوره کارآموزی اجباری در بیمارستان وابسته است، دنبال می شود. موضوعات، تعداد طبقات، برنامه آموزشی، کتاب ها و غیره ، همانطور که توسط دانشگاه داکا توصیه و تجویز شده است تدریس می شود. در ادامه به هزینه تحصیل دندانپزشکی در بنگلادش اشاره شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط و هزینه تحصیل دندانپزشکی در بنگلادش

بنگلادش یک کشور در جنوب آسیا (همگرایی با آسیای جنوب شرقی) است که در نزدیکی خلیج بنگال به جنوب، تقریبا به طور کامل توسط جمهوری هند به غرب، شمال و شرق و میانمار به جنوب شرقی محاصره شده است. با وجود هر اندازه گیری، بنگلادش توسط مردم محلی دوستانه قابل سکونت شده است. مشکل سلامت دندان ها بسیار رایج است و هیچ کس نمی تواند از این مشکل فرار کند. این مشکل به علت مرگ و میر کم در نظر گرفته شده  اما بیماری بسیار زیاد است. متاسفانه تنها یک واحد دندانپزشکی تحت کالج پزشکی چیتاگونگ برای پوشش میلیون ها نفر از مناطق جنوب شرقی بنگلادش وجود دارد. بنابراین، بین تقاضا و عرضه جراحان دندانپزشکی آموزش دیده فاصله زیادی وجود دارد.

دوره دندانپزشکی در بنگلادش

 

دوره دندانپزشکی در بنگلادش

این ابزار به معنی دستیابی به دانش، مهارت، نگرش و درک اصول علمی و بالینی است تا بتواند به پیشگیری، کاهش و درمان بیماری های دهان اعمال شود. این دانشگاه چهار دوره معاینه حرفه ای BDS را انجام می دهد،که هزینه کل دوره حدود 19000 دلار خواهد بود. دانشگاه چیتاگنگ بنگلادش دوره چهار ساله که منجر به لیسانس جراحی دندان می شود را ارائه می دهد که در اطراف ماژول های چند رشته ای طراحی شده است و به دنبال آن دانشجویان در طول دوره موارد زیر را فرا خواهند گرفت:

  • ارائه یادگیری و ارزیابی که جنبه های اصلی دندانپزشکی را پوشش می دهد.
  • در طول دوره خود، یک محیط یادگیری حمایت کننده دوستانه برای دانشجویان فراهم می باشد.
  • یک دندانپزشک مراقب، باهوش، صالح و با مهارت داشته باشید که بتواند به صورت مستقل در فارغ التحصیلی با توصیه های بنگلادش کار کند.

دانشکده دندانپزشکی داکا در بنگلادش

ما در این دانشگاه امید داریم که به طور کامل احساس در خانه خود بودن را داشته باشید. دانشکده دندانپزشکی شهر در حال حاضر به موفقیت هایی دست یافته است تا توانایی و کارآیی آنها در اجرای کالج را به طرز شگفت انگیزی در تمامی جنبه ها اثبات کند. عملکرد برجسته دانش آموزان در چند سال گذشته، کارکنان معلم عالی، سیستم کامپیوتری  فوق العاده مدرن در سراسر ساختمان شش طبقه،ساختمان بیمارستان جداگانه برای دانشجویان، مرکز تشخیصی مجهز، کتابخانه با کتاب های پزشکی و دندانپزشکی، آخرین نشریات و مقالات پژوهشی و غیره، فضایی شگفت انگیزی در محوطه دانشگاه ایجاد کرد تا دانش آموزان مطالعاتی را دنبال کنند که منجر به عملکرد عالی شده است.

آموزش در دانشگاه دندانپزشکی بنگلادش

در تاریخ 24 فوریه 2007،دندانپزشکی بنگلادش تبدیل به یک نماد شده است. در آن روز اولین و بزرگترین کالج غیر دولتی دندانپزشکی در پردیس جدید joar sahara ، Baridhara ، Dhaka ساخته شده است. پروفسور SMA Faiz ، Hon معاونت دانشگاه داکا می گوید که برای دانشجویان تازه وارد فضای تشریفاتی فراهم می کند که ترتیبات صندلی برای حداقل 150 دانشجو می باشد و به خوبی به گالری چوبی، چند رسانه ای و دیگر لوازم آموزشی مدرن مجهز شده است. نایب رئیس مجلس از همه دانشکده ها بازدید کرد و رضایت عمیق خود را ابراز داشت. بنگلادش با جمعیت 120 میلیون نفر تنها یک دولت دارد.

دانشکده دندانپزشکی Pioneer در بنگلادش

کالج دندانپزشکی در داکا دو واحد Chittagong و Rajshahi را به هم متصل می کند و تا کنون 1000 متخصص جراحان دندانپزشکی از این دانشکده در سراسر کشور مشغول به کار بوده اند. نياز به موسسات بيشتر دندانپزشکی برای تربیت دقيق جراحان دهان و دندان بسیار زیاد است. انتظار می رود کالج های دندانپزشکی خصوصی موفق در روند توسعه ملی به میزان زیادی کمک کنند. دانشکده دندانپزشکی Pioneer نخستین سازمان غیر دولتی است که از کالج دندانپزشکی دولتی بنگلادش در جولای 20، 1995 مجوز خود را دریافت کرد، و در کنار کالج BM & DC به رسمیت شناخته شد. نتایج امتحانات حرفه ای دانشگاه با تامین چند موقعیت در میان تمام دانشکده های دندانپزشکی تحت پوشش دانشگاه داکا بسیار رضایت بخش است.

برای غنی سازی بخش آکادمیک، نامهای خوب استادان مشهور علوم پزشکی و دندانپزشکی به عنوان معلم تمام وقت در دانشکده دندانپزشکی به پیوندها پیوستند. دانشجویان خارجی از نپال، هند، مالزی، ایران در حال تحصیل هستند و برخی از آنها فارغ التحصیل شده اند. دانشکده دندانپزشکی داوطلبانه توسط داوطلبان بهداشت دندانپزشکی آمریکایی در خارج از کشور، با ارائه معلمان برجسته، پزشکان، تکنسین، کتابها، نشریات، اسلاید، فیلمهای ویدئویی، CD، مدلها، نمودارها و غیره پشتیبانی می شود.

با مشاورین ما درموسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر)همراه باشید تا شما را از مزایای تحصیل در بنگلادش و همچنین دانشگاه های پزشکی بنگلادش آشنا کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *