بازگشایی کالج ها و دانشگاه های نوا اسکوشیا برای دانشجویان بین المللی

مهاجرت به کانادا با شرایط و مقررات بسیار زیادی به دلیل شیوع ویروس کرونا برای دانشجویان امکان پذیر است. اما برخی از ایالت های این کشور نیز قوانین خاص خود را دازند. از این رو برای تحصیل در کانادا و مهاجرت تحصیلی به کانادا لازم است تا تمامی شرایط به دقت مورد بررسی قرار گیرد. از این رو اگر تمایل به تحصیل در دانشگاه های کانادا دارید، لازم است تا اطلاعات دقیقی را در ارتباط با شرایط تحصیل در این دانشگاه ها یا کالج ها برای سال جدید میلادی کسب نمایید. به تازگی نیز اخباری مینی بر بازگشایی کالج ها و دانشگاه های نوا اسکوشیا برای دانشجویان بین المللی  منتشر شده است که در ادامه به بررسی این خبر می پردازیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

بازگشایی کالج و دانشگاه های نوا اسکوشیا برای دانشجویان بین المللی

دانشجویان بسیاری از سراسر دنیا برای تحصیل در دانشگاه ها یا کالج های کانادا اقدام می کنند. این دانشجویان اما در شرایط کنونی باید با توجه به قوانین مربوط به مهاجرت در زمان شیوع و همه گیری کرونا اقداماتی را صورت دهند. اما به تازگی برای دانشجویان بین الملی اخباری مبنی بر بازگشایی کالج ها و دانشگاه های نوا اسکوشیا برای دانشجویان بین المللی منتشر شده است. بر ظبق اخبار منتشر شده دانشجویان بین المللی می توانند در ماه نوامبر به کالج ها و دانشگاه های نوا اسکوشیا بازگردند.

نکته مهم تر این است که رئیس اتحادیه دانشجویان موسسه تحصیلات تکمیلی از مسئولان این استان می خواهد تا به دانشجویان بین المللی که در حال حاضر واجد شرایط کمک مالی تحت شرایط جدید دانشجویی اضطراری دانشجویان فدرال کانادا نیستند هم ، کمک کند. از این رو می توان گفت که موسسات تحصیلات تکمیلی نوا اسکوشیا با در اختیار داشتن پروتکل های اضافی COVID-19 ، استقبال از دانشجویان بین المللی را در اوایل نوامبر از سر می گیرند.

مهاجرت به نوا اسکوشیا برای تحصیل در دوران کرونا

همان طور که اشاره کردیم تحصیل در کانادا و دانشگاه های مختلف آن با توجه به قوانین ایالت های مختلف هم می تواند شرایط خاصی را داشته باشد. همان طور که اشاره کردیم، نوا اسکوشیا از اوایل نوامبر بار دیگر از دانشجویان بین المللی در کالج ها و دانشگاه ها استقبال خواهد کرد. طبق اخبار منتشر شده توسط دولت این ایالت کانادا، نزدیک به دوازده مدرسه در استان با احتیاطات اضافی COVID-19 ، استقبال از دانشجویان بین المللی را از سر می گیرند.

وزیر کار و آموزش پیشرفته لنا متلژ دیاب در این نسخه اظهار داشت: “دانشجویان بین المللی در رفاه اجتماعی و اقتصادی نوا اسکوشیا نقش حیاتی دارند.” وی در ادامه افزود: “ما خوشحالیم که دوباره شروع به استقبال از آنها در موسسات دوره متوسطه خود می کنیم ، زیرا می دانیم که پروتکل های لازم را برای ایمن سازی دانش آموزان در دست داریم. از این رو  مقامات بهداشتی این استان با مدارس در حال کار برای آماده سازی برای ورود دانش آموزان بین المللی هستند که انتظار می رود اوایل ماه نوامبر  و طی چند ماه آینده وارد نوا اسکوشیا شوند.

دقت داشته باشید که دانشجویانی که از کشوری دیگر به نوا اسکوشیا می رسند باید به مدت ۱۴ روز قرنطینه شوند. علاوه بر این موسسات باید قبل از ورود به کانادا ، اطلاعات لازم در مورد سلامتی و سفر را به دانشجویان ارائه دهند. موسسات باید محل قرنطینه دانشجویان و همچنین شرایط حمل و نقل آن ها از فرودگاه را نیز مهیا کنند. همچنین از وعده های غذایی و “سایر حمایت ها” برای دانشجویان در حین قرنطینه اطمینان حاصل کنند. دانشجویان می توانند در محل زندگی خود در محوطه دانشگاه ، یا خارج از محوطه دانشگاه در مکانی که مطابق با شرایط لازم دانشگاه است ، قرنطینه شوند. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *