بازگشایی برخی موسسات کانادا برای دانشجویان بین المللی در دوران کرونا

مهاجرت تحصیلی به کانادا یکی از روش های مهاجرتی به این کشور می باشد که به واسطه آن دانشجویان و دانش آموزان بسیاری به این کشور ورد می کنند. به دلیل شیوع ویروس کرونا موسسات، دانشگاه ها و مدارس بسیاری در کانادا نیز همانند سایر کشور ها تعطیل شدند و به صورت آنلاین به ارائه شرایط تحصیلی پرداختند. به تازگی اخباری مبنی بر بازگشایی برخی موسسات کانادا برای دانشجویان بین المللی در دوران کرونا منتشر شده است. این بازگشایی برای برخی از دانشگاه های کانادا و کالج ها و مدارس می باشد. از این رو روند مهاجرت به کانادا شرایط بهتری خواهد داشت.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

بازگشایی برخی موسسات دانشجویی بین المللی در کرونا

در کانادا برخی از موسسات یادگیری تعیین شده اکنون می توانند از دانشجویان بین المللی جدید استقبال کنند. حتی برخی از مدارس هم می توانند دانش آموزان بین المللی بپذیرند. پس مهاجرت تحصیلی به کانادا با وجود شیوع کرونا هنوز هم شرایط مناسبی را برای متقاضیان خواهد داشت. مدارس کانادایی با برنامه های آمادگی برای ویروس کرونا می توانند از تاریخ ۲۰ اکتبر پذیرش دارندگان اجازه تحصیل را آغاز کنند. قبل از ۲۰ اکتبر ، تنها دانشجویان بین المللی که می توانستند به کانادا سفر کنند ، کسانی بودند که از ۱۸ مارس ۲۰۲۰ (تاریخ اعمال محدودیت های سفر ویروس کرونا در کانادا) مجوز تحصیل معتبر داشتند.

موسسات یادگیری تعیین شده (DLI) اکنون فارغ از تاریخ اخذ مجوز تحصیل قادر به پذیرش دانشجوی بین المللی هستند. از این رو برخی از کالج ها، دانشگاه ها و سایر موسسات آموزشی مورد تایید دولت برای استقبال از دانشجویان بین المللی آماده هستند. اما دقت داشته باشی که به عنوان یک دانشجو ، سفر شما به کانادا ضروری تلقی نخواهد شد اگر، برنامه تحصیلی شما لغو یا به حالت تعلیق درآمده است یا شما به هر دلیلی غیر از تحصیل در کانادا وارد این کشور می شوید. 

شرایط دانشجویان و دانش آموزان برای ورود به کانادا در زمان کرونا

اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که ٰدانش آموزان و دانشحویان پس از ورود به کانادا هنوز باید ۱۴ روز قرنطینه شوند. برای استقبال از دانشجویان جدید بین المللی تمام موسسات باید یک برنامه آمادگی برای ویروس کرونا داشته باشند که توسط استان یا قلمرو آنها تأیید شده باشد. در برنامه ها باید نحوه مدیریت دوره قرنطینه اجباری برای دانشجویان، از جمله ترتیب حمل و نقل به محل قرنطینه دانش آموزان، شرح داده شود.

برخی موسسات در کانادا مورد تایید دولت برای شرایط تحصیل در کانادا در زمان کرونا قرار گرفته اند. همه DLI های دوره متوسطه برای دانشجویان بین المللی در کبک تأیید شده است، با این حال دولت هنوز هم لیست این موسسات را بررسی می نماید. دقت داشته باشید که مدارس متوسطه برای بازگشایی دانش آموزان بین المللی در نوا اسکوشیا ، نوناووت یا سرزمین های شمال غربی تأیید نمی شوند. برخی از مدارس در شهر های آلبرتا، بریتیش کلمبیا، منیتوبا، نیوبرانزویک، نیوفالند و لابرادو، انتاریو، جزیره پرنس ادوارد، ساسکاچوان و یوکان برای استقبال از دانش آموزان بین المللی آماده هستند. دانشگاه ها نیز شرایط مشابهی را دارندو باید برای هر شهر بررسی شوند. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

1 دیدگاه برای “بازگشایی موسسات کانادا برای دانشجویان بین المللی در کرونا

  1. zood گفت:

    تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترین سایت ها هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *