افزایش کنترل مسافران در لتونی زمان کرونا

مهاجرت یکی از راه های خاص برای متقاضیانی است که قصد دارند برای ادامه زندگی خود اقداماتی را صورت دهند. مهاجرت به هر کشوری بر مبنای شیوع ویروس کرونا دارای شرایط خاصی شده است. دولت های مختلف برای جلوگیری از همه گیری این بیماری اقدامات بسیاری را انجام داده اند. دولت لتونی نیز برای کنترل این بیماری همانند سایر کشور ها اقدامات بسیاری را انجام داده است. افزایش کنترل مسافران در لتونی زمان کرونا یکی از مهم ترین اقدامات این کشور در این دوران می باشد. اگر تمایل به مهاجرت به لتونی دارید، لازم است تا در ارتباط با این شرایط اطلاعات کافی داشته باشید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

افزایش کنترل مسافران در لتونی زمان کرونا

لتونی برای مهاجران شرایطی را مهیا کرده است که به واسطه آن در زمان همه گیری ویروس کرونا می توان با رعایت پروتکل های بهداشتی وارد این کشور شد. افزایش کنترل مسافران در لتونی زمان کرونا با توجه به قوانین و مقررات اتفاق می افتد و برای مهاجرت به لتونی باید این موارد را رعایت نمود. اگرچه شیوع Covid-19 در جهان همچنان در حال رشد است ، اما در لتونی شیوع ویروس محدود شده است و تاکنون پایین نگه داشته شده است. اما باز هم مواردی در این کشور از ویروس کرونا دیده می شود.

تصمیم جدید دولت سیستمی را ایجاد کرده است که به واسطه آن تمام افرادی که وارد کشور لتونی می شوند، باید برای مدت زمان ۱۴ روز در این کشور قرنطینه باشند. علاوه بر این از 16 جولای ، روش پرسشنامه برای مسافران ورودی و محدودیت های صدور ویزا برای ورود به لتونی از کشورهای با شیوع گسترده عفونت ایجاد شده است. از این رو برای اخذ ویزای لتونی به جهت ورود به این کشور اقداماتی را صورت داد. 

قوانین ورود به لتونی در زمان کرونا

همان طور که اشاره کردیم برای مهاجرت به لتونی لازم است تا قوانین زیادی به جهت جلوگیری از همه گیری کرونا رعایت شود. یکی از این قوانین به جهت قرنطینه در زمان ورود می باشد که در بخش قبلی بر مبنای اخبار منتشر شده توضیح دادیم. علاوه بر آن پرسشنامه ای هم برای مهاجرت به این کشور تنظیم شده است. از 16 ژوئیه ، قبل از ورود به لتونی ، همه مسافران از کشور های دیگر به عنوان مسافر بین المللی باید یک پرسشنامه تکمیل شده را به شرکت های مورد نظر ارسال نمایند.

توجه داشته باشید که پرسشنامه به زبان های لتونی ، انگلیسی و روسی می باشد. شما می توانید پرسشنامه را به زبان مورد نظر خود انتخاب نمایید. نکته مهم دیگر این است که تمامی اطلاعات مسافرانی که در کشور های با مبتلای بسیار بوده اند برای کنترل بیشتر در اختیار پلیس ملی قرار خواهد گرفت. اطلاعات مربوط به مسافران دیگر به مرکز پیشگیری و کنترل بیماری منتقل می شود تا در صورت لزوم افراد را بلافاصله شناسایی کنند. اطلاعات مسافران به مدت ۱۴ روز برای اهداف اپیدمیولوژیک ذخیره می شود و سپس حذف می شوند. یک نکته بسیار مهم دیگر این است که درخواست ویزای D لتونی از ساکنان کشور هایی که شیوع Covid-19 زیاد است پذیرفته نمی شود. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *