ویزای استارت آپ فنلاند

اگر ایده های زیادی در ذهن دارید یا اگر از آن دست افرادی هستید که برای هر مشکل، یک راه حل خلق می کنند، استارتاپ راهی برای عملی کردن راه حل ها و ایده های ذهنی شما ست. از طریق ویزای استارتاپ فنلاند می توانید با یک تیر دو نشان بزنید؛ هم مهاجرت کنید و هم استارتاپ خود را راه اندازی نمائید. فنلاند کشوری آرام با اقتصادی امن است که زمینه را برای راه اندازی یک شرکت استارتاپی در زمینه های مختلف مهیا می کند. ما در این مطلب، به همه سوالات شما پیرامون ویزای استارتاپ فنلاند پاسخ می دهیم پس تا پایا همراه ما باشید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

آشنایی با ویزای استارتاپ فنلاند

به طور کلی استارتاپ به شرکت های تازه تاسیس و نوپایی گفته می شود که حول محور یک ایده یا راه حل خاص فعالیت می کنند. این شرکت ها، عموما ارتباط نزدیکی با تکنولوژی دارند و از آن برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند. از آنجا که راه اندازی استارتاپ کاری سخت، تخصصی و دارای ریسک است، یکی از مهمترین کارها، انتخاب کشوری امن برای راه اندازی استارتاپ می باشد تا به این ترتیب کسب و کارمان از خطرات و بحران های شدید مالی و … در امان بماند.

کشور فنلاند یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت و راه اندازی استارتاپ محسوب می شود. این کشور با سوئد، نروژ و روسیه دارای مرز مشترک است و در منطقه اسکاندیناوی قرار دارد. اقتصاد فنلاند، یک اقتصاد سالم و رو به رشد است لذا سرمایه گذاران و افرادی که قصد تاسیس یک استارتاپ یا شرکت را دارند با خیالی آسوده وارد این کشور می شوند. ایرانیان نیز این امکان را دارند که از طریق ویزای استارتاپ فنلاند وارد این کشور شده و کسب و کارشان را راه اندازی کنند. اما برای راه اندازی یک استارتاپ در فنلاند، علاوه بر شناخت این کشور و شرایط اقتصادی آن، باید درک صحیحی از زمینه های مناسب برای استارتاپ ها نیز داشته باشیم. به عنوان مثال بدانیم چه نوع استارتاپی در فنلاند بیشتر به موفقیت می رسد تا به این ترتیب بتوانیم در آن زمینه ایده پردازی کرده و بیزنس پلن خود را تنظیم کنیم. در ادامه مطلب به تعریف مفاهیم مهمی مثل بیزنس پلن می پردازیم.

شاخص های اقتصادی موثر براستارتاپ ها در فنلاند

یکی از موارد بسیار مهم که قبل از اقدام برای اخذ ویزای استارتاپ فنلاند باید به آن دقت شود، وضعیت و شاخص های اقتصادی آن است. این شاخص ها دید وسیعی از جامعه و اقتصاد فنلاند به ما می دهد تا بتوانیم تصمیمات هوشمندانه تری اتخاذ کنیم و از نظر مالی برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

در کشور فنلاند حدود 2 میلیون و 500 هزار نفر نیروی کار وجود دارد و نرخ بیکاری آن 7.2 درصد است. تورم فنلاند در سال گذشته 1.89 درصد اعلام شد. به طور کلی کشور فنلاند از جمله کشور هایی ست که دارای اقتصاد مبتنی بر بازار هستند، به همین دلیل هم خبری از فقر در این کشور نیست. این موضوع زمینه را برای افرادی که می خواهند ایده های تازه و جدیدی را اجرا کنند بسیار مهم است و عاملی ست برای این که ایده های جدید با استقبال مردم نیز مواجه شود.

از دیگر مواردی که برای متقاضیان استارتاپ ویزا بسیار اهمیت دارد، سیستم و نرخ مالیاتی است. ساختار مالیاتی فنلاند بسیار سخت و پیچیده است و 30 درصد از بودجه دولت را تامین می کند. بنابراین مالیات یک رکن مهم در اقتصاد این کشور محسوب می شود که اغلب آن برای بهبود بخش های عمومی و رفاهی مردم مصرف می گردد.

ساختار مالیاتی فنلاند

ساختار مالیاتی فنلاند

مردم این کشور از تکنولوژی های جدید و نوین استقبال می کنند و این کشور بستر مناسبی برای مهاجرت و راه اندازی یک کسب و کار نوپا محسوب می شود.

چرا ویزای استارتاپ فنلاند یک گزینه مناسب برای مهاجرت است؟

ویزای استارتاپ فنلاند به دلایل متعددی که در ادامه نیز ذکر می کنیم، یکی از آسان ترین و بهترین گزینه ها برای مهاجرت محسوب می شود. در این کشور میزان دستمزدها و درآمدها بالاست و شما می توانید به آینده اقتصادی و رشد مالی کسب و کارتان بسیار امیدوار باشید.

باتوجه به این که پایه گذاری استارتاپ در یک اقتصاد سالم و شفاف و البته در حال رشد، برای همه صاحبان و دارندگان کسب و کار اهمیت دارد لذا مهاجرت به فنلاند و راه اندازی استارتاپ یک تصمیم مدبرانه می باشد.

کسانی که موفق به اخذ ویزای استارتاپ فنلاند می شوند از مزایایی همچون اقامت این کشور، تسهیلات مالی و حمایت های دولتی و زندگی در یک کشور پیشرفته برخوردار خواهند شد.

نرخ تورم در این کشور، کمتر از یک درصد بوده و این اطمینان را می دهد که کسب و کارهای نوپا و استارتاپ ها بتوانند در آن رشد کرده و به موفقیت برسند.

نرخ تورم در کشور فنلاند

نرخ تورم در کشور فنلاند

مراحل دریافت ویزای استارت آپ فنلاند

برای دریافت استارتاپ ویزای فنلاند، باید مراحل و روند قانونی آن طی شود. تمام افرادی که متقضی دریافت استارتاپ ویزای فنلاند هستند باید مراحلی را که در ادامه می گوییم طی کنند. این مراحل عبارتند از؛

مرحله ۱: اخذ تایدییه واجد شرایط بودن از Business Finland توجه داشته باشید که قبل از ارسال درخواست به سفارت، باید بیانیه واجد شرایط بودن خود را از Business Finland دریافت کرده باشید. برای دریافت این بیانیه نیز باید بیزنس خود را ارائه دهید.

مرحله ۲: درخواست استارتاپ ویزای خود را به اداره مهاجرت فنلاند ارسال کنید. بعد از دریافت بیانیه واجد شرایط بودن و تأیید بیزنس پلن، برای دریافت ویزای استارت آپ فنلاند از سرویس مهاجرت فنلاند (Migri) درخواست دهید.

مرحله ۳: برای اقامت در فنلاند، یک گزینه اقامتی مناسب پیدا کرده و در ادامه یک حساب بانکی شخصی در این کشور افتتاح کنید، خدماتی مانند برق، تلفن و اتصال به اینترنت را نیز می توانید در این مرحله دریافت نمائید. همچنین محلی که می خواهید استارتاپ خود را در آن راه اندازی کنید، را نیز انتخاب کنید.

مرحله ۴: شرکت خود را به صورت قانونی در فنلاند تاسیس کنید. در این مرحله باید در اداره ثبت تجارت فنلاند کسب و کارتان را ثبت نمائید. همچنین باید در اداره مالیات فنلاند نام و مشخصات شرکتتان را ثبت کنید. از آنجا که ممکن است برای کار روی ایده خود به یک فضای کار اشتراکی نیاز داشته باشید، باز هم می توانید از طریق شرکت های سرمایه گذاری خصوصی یا سرمایه گذاران انجل، اقدام کرده و بودجه مورد نیازتان را تامین نمائید. به عنوان مثال می توانید برای سرمایه گذاری از Business Finland درخواست دهید و تا سقف 30 هزار یورو سهام و حمایت دریافت کنید.

ویزای استارتاپ فنلاند مناسب چه افرادی است؟

ویزای استارتاپ فنلاند یک راه مهاجرتی نسبتا آسان و سریع برای ورود به این کشور است. به طور کلی این نوع ویزا برای افرادی که دارای ویژگی های زیر باشند مناسب است؛

  • افرادی که تخصص کافی برای راه اندازی یک استارتاپ دارند.
  • کسانی که قصد تاسیس یک شرکت یا کسب و کار را داشته باشند.
  • افرادی که یک ایده یا طرح خلاقانه و اجرایی دارند.
  • افرادی که تمکن مالی کافی دارند.
  • افرادی که سوء پیشینه نداشته باشند.
  • افرادی که دارای صلاحیت شخصیتی باشند و برای سلامت، امنیت و روابط بین الملل فنلاند اختلالی ایجاد نکنند.

کسانی که این خصوصیات را داشته باشند می توانند از طریق ویزای استارتاپ فنلاند، وارد این کشور زیبا شده و فعالیت های کاری خود را ادامه دهند. برای دریافت این نوع ویزا، باید تمامی شرایط را داشته باشید تا درخواست شما تایید شود. شما نیز می توانید در صورت داشتن شرایط ذکر شده با کمک وکلای مجرب موسسه اصطهباناتی، ویزای استارت آپ فنلاند را دریافت کرده و وارد خاک این کشور شوید.

مدارک لازم برای صدور ویزای استارتاپ فنلاند

یکی از مهم ترین مراحل دریافت ویزای فنلاند، تهیه مدارک مورد نیاز است. این مدارک که باید به اداره مهاجرت فنلاند تحویل داده شوند نقش بسیار مهمی در رد یا تایید درخواست شما دارد. وجود نقص در این مدارک باعث می شود که درخواست شما تایید نشود لذا لازم است که قبل از ارسال درخواست مدارک خود را به دقت جمع آوری کنید.

مدارک موردنیاز برای دریافت ویزای استارتاپ فنلاند به شرح زیر است:

  • پاسپورت معتبر متقاضی
  • بیانیه واجد شرایط بودن از Business Finland
  • صورت‌ وضعیت مالی شامل صورتحساب بانکی یا سایر دارایی های قابل انتقال به فنلاند
  • مدارک پشتیبان منابع مالی شما جهت زندگی در فنلاند
  • بیزنس پلن یا طرح تجاری نوآورانه که شامل وضعیت سهامداران و پیش بینی مالی و رشد بیزنس باشد
  • رزومه و مشخصات تیم استارتاپ بر اساس استانداردهای فنلاند
  • برنامه های بازاریابی استارتاپ

معرفی بهترین استارتاپ های فنلاند

اگر می خواهید از طریق برنامه استارتاپ به فنلاند مهاجرت کنید، در ابتدا لازم است استارتاپ های موفق فنلاند را بشناسید. کشور فنلاند به دلیل داشتن جاذبه های توریستی، طبیعت زیبا و البته اقتصاد شکوفا یکی از بهترین انتخاب ها برای مهاجرت است. با دریافت ویزای استارتاپ فنلاند، شما از مزایای بسیار زیاد این نوع ویزا از جمله زندگی در یک کشور زیبا و راه اندازی کسب و کارتان در اقتصادی امن برخوردار خواهید شد.

کشور فنلاند دارای یک اکوسیستم استارتاپی بزرگ و پویاست که تنوع بسیار زیادی دارد و تقریبا از هر حوزه ای استارتاپ ها در آن حضور دارند. سالانه تعداد زیادی از این استارتاپ ها، از کمک ها و حمایت های دولتی بهره مند می شوند.

مراحل دریافت ویزای استارت آپ فنلاند

کشور فنلاند

جالب است بدانید فنلاند به عنوان شادترین کشور دنیا شناخته شده و این موضوع به تنهایی نشان می دهد که این کشور تا چه اندازه محیطی مناسب برای زندگی و کار است. با این حال برای موفقیت در فنلاند بعد از اخذ ویزای استارتاپ فنلاند، باید درک صحیحی از استارتاپ های فعال در این کشور داشته باشید. در این بخش ما 10 مورد از بهترین استارتاپ های فنلاند را به شما معرفی می کنیم.

استارتاپ Sulapac

اولین استارتاپی که در این لیست به شما معرفی می کنیم استارتاپ Sulapac این است که در سال 2016 در شهر هلسینکی پایتخت فنلاند راه اندازی شد. عمده فعالیت این استارتاپ در زمینه حل مشکلات مربوط به پلاستیک است. این شرکت نوع متفاوتی از بسته بندی ها را به مردم ارائه می دهد. این استارتاپ تلاش می کند تا با تولید محصولات زیست تخریب پذیر، حجم زباله های تولید شده را کاهش دهد و به این ترتیب از محیط زیست حفاظت کند.

استارتاپ CrediNord

این استارتاپ در سال 2019 تاسیس شد و در زمینه خدمات مالی و بانکی، وام های SME و B2B فعالیت می کند. این استارتاپ به کسب و کارهای کوچک و متوسط وام می دهد و از این طریق به رشد آنها کمک می کند.

استارتاپ ReceiptHero

از دیگر استارتاپ های موفق و تازه کار فنلاندی، ReceiptHero است که در زمینه فناوری های مالی فعالیت دارد. این استارتاپ درواقع یک پلتفرم آنلاین با محوریت پلتفرم های دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات می باشد. ReceiptHero در سال 2018 تاسیس شده و مدعی است که مکانی امن و آسان، برای مدیریت داده های خرید طراحی کرده و به این ترتیب به کسب و کارها این امکان را می دهد تا مدیریت و برنامه ریزی بهتری داشته باشند.

استارتاپ Comparables.ai

چهارمین استارتاپ موفق فنلاندی که متقاضیان دریافت ویزای استارتاپ فنلاند باید بشناسند، Comparables.ai است که در سال 2021 تاسیس شده و در زمینه فناوری هوش مصنوعی در راستای تحقیقات بازار و صنایع فین تک فعالیت می کند. این بیزنس نوپا، به کاربران خود این امکان را می دهد که شرکت های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند و جستجوهای شخصی سازی شده داشته باشند.

استارتاپ Aatos.app

این استارتاپ یکی از استارتاپ های محبوب در فنلاند است که خدمات آنلاین حقوقی ارائه می دهد. به کمک این استارتاپ مردم به جای استخدام یک وکیل به روش سنتی، می توانند راه های حقوقی را دریافت کنند. این استارتاپ تیم های حقوقی با تجربه ای دارد که در زمینه های مختلف، به کاربران خود راهنمایی و مشورت می دهند و به این ترتیب در وقت و هزینه آنها صرفه جویی می شود.

استارتاپ AISpotter

این استارتاپ در سال 2018 راه اندازی شده و در زمینه به کار گیری هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل ویدئوها فعالیت دارد. این استارتاپ کمک می کند تا فرایند آنالیز ویدئوها در زمانی بسیار کوتاه انجام پذیرد.

استارتاپ Color The Minds Oy

این شرکت یک شرکت نوپا در زمینه واقعیت مجازی است و در بخش اسپو فنلاند فعالیت می کند. این استارتاپ از تکنولوژی های موجود در زمینه نرم افزار و فناوری اطلاعات در راستای توسعه روش های یادگیری بهره می گیرد.

استارتاپ Cooler Future

هشتمین مورد از لیست استارتاپ های موفق فنلاند، استارتاپ Cooler Future است که در صنعت فناوری های مالی فعالیت می کند. Cooler Future که در سال 2019 راه اندازی شده، به مشتریان خود حوزه های مناسب سرمایه گذاری را معرفی می کند و از طرفی روش های سرمایه گذاری سازگار با محیط زیست را نیز پیشنهاد می دهد.

استارتاپ Kide Science

Kide Science استارتاپی ست که به طور ویژه در زمینه آموزش های STEM در فنلاند کار می کند. این استارتاپ با خلاقیت از روش های متنوعی برای آموزش کودکان استفاده کرده و به این ترتیب نقش پررنگی در یادگیری آنان ایفا می کند. آزمایش ها و درس های عملی این پلتفرم را می توان از راه دور و بدون نیاز به معلم انجام داد. این استارتاپ که در سال 2017 تاسیس شده تا کنون توانسته طرفداران و کاربران بسیاری پیدا کند.

استارتاپ Claned Group

استارتاپ Claned Group نیز جزو استارتاپ های جوان و موفق فنلاند است که در حوزه فناوری های آموزشی و نرم افزاری فعالیت می کند. پایه و اساس این استارتاپ افزایش تعامل کاربران با محتواهای آموزشی است. درواقع Claned Group یک کلاس درس آنلاین با تنوع محتوایی بسیار زیاد می باشد که در سال 2016 تاسیس شده است.

بیزنس پلن مورد تأیید برای ویزای استارتاپ فنلاند

همانطور که در بخش های قبل گفتیم یکی از مهمترین شروط برای اخذ ویزای استارت آپ فنلاند، داشتن یک طرح تجاری یا بیزنس پلن مورد تایید است. منظور ازطرح تجاری، برنامه مکتوب شما برای پیاده سازی ایده و طرح اولیه ای ایست که ارائه داده اید. درواقع ایده ای که شما ارائه می دهید به تنهایی نمی تواند زمینه ساز دریافت ویزای استارتاپ فنلاند باشد بلکه باید روی ایده خود کار کرده باشید و بتوانید آن را در قالب یک برنامه جامع و عملی ارائه دهید.

این برنامه جامع و عملی، بیزنس پلن یا طرح تجاری نام دارد که به سفارت و شرکت های سرمایه گذار جهت بررسی داده می شود. طرح تجاری شما، نقش بسیار مهمی در جلب توجه دولت فنلاند و سرمایه گذاران دارد لذا باید وقت و زمان کافی برای تدوین آن صرف نمائید.

برای این که استارتاپ شما تایید شود و بتوانید سرمایه کافی برای را اندازی آن در فنلاند جذب کنید، باید یک طرح تجاری جامع و کمل شامل نحوه اجرا و تدارکات آن، شرایط بازار، رقبای آن در فنلاند و سایر کشورها و مدت زمانی که فکر می کنید بعد از آن استارتاپ به سوددهی می رسد و غیره، تهیه نمائید. ما در این بخش مهمترین ویژگی های یک استارتاپ ویزا را ذکر میکنیم تا در روند تهیه طرح تجاری آنها را در نظر داشته باشید؛

1- طرح تجاری شما باید دارای خلاقیت و نوآوری باشد. این به این معناست که هیچ بیزنس یا تیم دیگری نباید ایده یا طرح شما را قبلا اجرا کرده باشند.

2- طرح شما باید سودآور باشد و میزان هزینه و سرمایه اولیه آن هم خیلی زیاد نباشد. درواقع ایده شما باید از نظر مالی به صرفه و سودآور باشد.

3- طرح تجاری باید حاوی تمامی ابعاد و زوایای ایده شما باشد و مراحل مختلف کار را در بر بگیرد. مرحله آمادگی محصول، مدل های فروش، معیارهای امروزی، بازارها، رقبای اصلی و مزیت‌ های رقابتی از جمله مواردی هستند که باید در بیزنس پلن به طور مفصل شرح داده شوند.

4- طرح تجاری باید حاوی داده های مالی باشد به این معنا که ساختارهای مربوط به درآمد و هزینه های شرکت، نرخ رشد و فروش و پیش بینی زمان سودآوری در این طرح بیان شود. اگرایده شما خوب باشد می توانید تا سقف 200 هزار یورو کمک مالی از دولت فنلاند دریافت کنید.

5- بیزنس پلن شما باید حول محور یک ایده جدید و خاص باشد. همچنین اطلاعات موسس و تیم استارتاپ، تاریخ شروع کار، برنامه های توسعه تیم و … را نیز در طرح تجاری خود بگنجانید.

سطح زبان موردنیاز برای ویزای استارتاپ فنلاند

یکی از دغدغه های مهم متقاضیان مهاجرت، اخذ مدرک زبان است. همانطور که می دانید بسایری از کشورها برای صدور ویزا شرط مهم داشتن مدرک زبان را تعیین کرده اند. اما خوشبختانه یکی از نکات مثبت ویزای استارتاپ فنلاند عدم نیاز به داشتن مدرک زبان می باشد. این به آن معناست که حتی افرادی که مدرک زبان ندارند نیز می توانند برای دریافت این ویزا اقدام کنند. البته طبیعتا برای کار و زندگی در فنلاند لازم است تا تسلط نسبی روی زبان انگلیسی یا زبان رسمی فنلاند داشته باشید با این حال، در زمان ثبت درخواست ویزای استارتاپ فنلاند نیازی به ارائه مدرک زبان ندارید.

تمکن مالی برای دریافت ویزای استارتاپ فنلاند

از دیگر شروط مهم برای اخذ ویزای استارتاپ فنلاند، برخورداری از یک میزان تمکن مالی مشخص است که نشان دهد شما می توانید از پس هزینه های زندگی خود در فنلاند بر بیایید. مبلغ تمکن مالی برای دریافت استارتاپ ویزا، حدود 1000 یورو در ماه می باشد. این مبلغ برای پرداخت هزنیه های یک زندگی عادی در فنلاند کفایت می کند و شما باید ثابت کنید که توانایی پرداخت این هزینه را دارید. مدارکی که ارائه می دهید باید اثبات کند که شما هزینه زندگی در فنلاند به مدت یک سال را خواهید داشت.

آیا در این روش امکان به همراه بردن خانواده به فنلاند وجود دارد؟

بعد از دریافت ویزای استارتاپ فنلاند شما این امکان را دارید که همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را نیز به فنلاند ببرید. برای دریافت ویزای همراه، نیاز به مدرک زبان یا مدارک مضاعف نیست و این کار بعد از صدور ویزای استارتاپ به سهولت انجام می شود.

مدت اعتبار ویزای استارت آپ فنلاند چقدر است؟

ویزای استارتاپ فنلاند، یک ویزای 2 ساله است. در این روش شما و همراهتان می توانید به مدت 2 سال در فنلاند زندگی کنید.

آیا امکان تمدید ویزای استارتاپ فنلاند وجود دارد؟

یکی از مزایای استارتاپ ویزای فنلاند، این است که بعد از طی مدت 2 سال، شما می توانید تحت شرایطی خاص ویزای خود را تمدید کنید. به این منظور باید اثبات کنید که کسب و کارتان به اندازه کافی برای دولت و نیروی کار فنلاند سودآور بوده است. در نهایت از این طریق می توانید استارتاپ ویزای خود را برای مدت بیشتری تمدید کنید.

آیا می توان ویزای استارتاپ فنلاند را به اقامت این کشور تبدیل کرد؟

بسیاری از کسانی که به یک کشور مهاجرت می کنند به دنبال راهی برای دریافت اقامت هستند تا بتوانند به شکل طولانی مدت و با خیالی آسوده برای کار و زندگی خود برنامه ریزی کنند. شما می توانید چند سال بعد از اخذ ویزای استارت آپ فنلاند، مدارکی مبنی بر سودآور بودن استارتاپ برای دولت و مردم این کشور ارائه دهید و اقامت فنلاند را دریافت کنید.

هزینه اخذ ویزای استارتاپ فنلاند

یکی از موارد بسیار مهم برای متقاضیان، هزینه های مربوط به دریافت استارتاپ ویزاست. گرچه هزینه های مربوط به دریافت انواع ویزا، ممکن است متفاوت باشد اما به صورت تقریبی، متقاضی باید در مرحله اول 350 یورو به عنوان هزینه درخواست ویزا پرداخت کند. همچنین هزینه های مربوط به درخواست ویزا حدود 350 یورو می باشد. البته ناگفته نماند که ممکن است این هزینه ها توسط اداره مهاجرت فنلاند تغییر کند.

سخن پایانی

ما در این مقاله تلاش کردیم شما را با ویزای استارتاپ فنلاند، شرایط و مداررک مورد نیاز آن آشنا کنیم. فنلاند کشوری ست که اقتصادی پویا و امن دارد و شما می توانید با خیالی آسوده برنامه های کاری و ایده های خود ر در آن پیاده سازی کنید. در همین راستا، ویزای استارت آپ فنلاند بهترین شیوه برای مهاجرت سریع و آسان به این کشور می باشد.

همانطور که می دانید مهاجرت پروسه ای پیچیده و حساس است و برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه ها یا رد شدن ویزا، بهترین کار سپردن پروسه مهاجرت به یک تیم حرفه ای و با تجربه است. ما در موسسه اصطهباناتی با تکیه بر سال ها تجربه و دانش خود در زمینه اخذ انواع ویزا، آماده ارائه مشاوره تلفنی و حضوری و انجام صفر تا صد امور مهاجرتی شما هستیم. برای بهره مندی از خدمات مشاوره تخصصی و پرسیدن سوالات خود با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *