ویزای استارت آپ نیوزلند

کشور نیوزلند بر اساس آمارها و گزارش های بانک جهانی به عنوان اولین و بهترین کشور جهان برای راه اندازی طرح تجاری استارتاپی معرفی شده است. بر اساس این گزارش کشور نیوزلند دارای مساعدترین و بهترین شرایط برای راه اندازی طرح ها و ایده های تجاری استارتاپی در سال 2022 می باشد. این کشور با فراهم کردن همه شرایط لازم برای جذب متقاضیان دارای طرح های تجاری نوآورانه و همچنین شرایط راه اندازی این طرح های تجاری و ورود به بازارهای ملی و بین المللی یکی از بهترین گزینه های موجود برای اخذ ویزای استارتاپ در جهان است.
بر این اساس در این مقاله به ارائه اطلاعات لازم در مورد ویزای استارتاپ نیوزلند، نحوه دریافت ویزای استارت آپ نیوزلند و شرایط و مدارک لازم برای اخذ این ویزا می پردازیم. با ما همراه باشید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

خبر خوب برای متقاضیان اخذ اقامت نیوزلند

یکی از روش های اخذ اقامت کشور نیوزلند اخذ ویزای استارت آپ این کشور است. در واقع متقاضیان با دریافت ویزای استارتاپ کشور نیوزلند می توانند در نهایت مجوز اقامت دائم این کشور را دریافت کنند و از مزایای شگفت انگیز اقامت و کار و زندگی در یکی از بهترین کشورهای جهان برخوردار شوند. البته روند اخذ اقامت دائم نیوزلند می تواند به اخذ مجوز تابعیت و شهروندی و حتی پاسپورت این کشور نیز منتهی شود. در این راستا کارشناسان با تجربه موسسه مهاجرتی اصطهباناتی با دارا بودن سوابق درخشان در اخذ اقامت کشورهای برتر جهان از طریق ویزای استارت آپ شرایط لازم برای اخذ این ویزا و مجوز اقامت این کشور را فراهم می کنند.

یکی از مزیت های عالی و شگفت انگیز اخذ ویزای استارت آپ کشور نیوزلند از طریق این موسسه مهاجرتی ایناست که متقاضیان برای اخذ این ویزا نیاز به دارا بودن بیزینس پلن و طرح تجاری مورد تایید نمی باشند و مشاوران و کارشناسان این موسسه بر اساس شرایط متقاضی بیزینس پلن مناسب را تهیه می کنند.

در واقع اگر متقاضی قصد اخذ اقامت کشور نیوزلند را داشته باشد و فاقد طرح تجاری استارت آپی مناسب و مورد تایید دولت کشور نیوزلند باشد، مشاوران این موسسه با دارا بودن آگاهی های لازم و تجربه کار در این حوزه به راحتی می توانند ایده و بیزنس پلن تجاری مناسب را برای متقاضی انتخاب و سپس برای اخذ ویزای استارت آپ کشور نیوزلند ارسال کنند. در حالی که برای اخذ این ویزا بسیاری از موسسه های مهاجرتی دارا بودن بیزینس پلن تجاری را شرط مهم و لازم اخذ ویزای استارت آپ می دانند و بدون ارائه بیزینس پلن تجاری اخذ ویزای استارتاپ کشور نیوزلند را امری غیر ممکن قلمداد می کنند.

در یک کلام این موسسه مهاجرتی نه تنها ویزای استارتاپ کشور نیوزلند و در نهایت مجوز اقامت این کشور را برای متقاضیان دریافت می کند بلکه برای متقاضیانی که دارای ایده و بیزنس پلن تجاری نمی باشند، یک بیزینس پلن مناسب تهیه و تاییدیه های لازم را دریافت می کند.

بررسی شرایط عمومی برای ویزای استارتاپ نیوزلند

از مهم ترین شرایط عمومی برای ویزای استارتاپ کشور نیوزلند دارا بودن طرح تجاری و اقتصادی نوآورانه و با تولید کالاها و محصولات و یا خدمات خلاقانه در سطح کشور نیوزلند و یا سطوح بین المللی است. متقاضیان دارای طرح ها و ایده های تجاری نوآورانه می توانند مجوز اقامت 3 ساله نیوزلند را دریافت کنند.

در واقع مهم ترین شرایط عمومی برای اخذ ویزای استارتاپ کشور نیوزلند دارا بودن طرح تجاری است که پس از راه اندازی نه تنها در بازار نیوزلند موفق باشد بلکه بتواند با رقیبان خارجی در بازارهای بین المللی نیز رقابت کند. علاوه بر این متقاضیان باید از جدول امتیازبندی حداقل امتیاز 120 را کسب کنند.

شرایط اقتصادی نیوزلند برای ثبت استارتاپ

کشور نیوزلند از جمله آزادترین کشورهای جهان برای راه اندازی و اجرای طرح های تجاری استارتاپی است.

همچنین نیوزلند به عنوان آزادترین اقتصاد جهان پس از کشور سنگاپور در رتبه دوم جهان ایستاده است که با امتیاز 1.40 در جایگاه پنجم جهانی برای دارا بودن مساعدترین شرایط برای راه اندازی طرح تجاری استارتاپی است.

اکوسیستم استارت آپ کشور نیوزلند از سال 2021 با افزایش و رشد سریع همراه بوده است. این کشور در رتبه دوم استارت آپ های قاره استرالیا و اقیانوسیه و به عنوان مکانی ایده آل برای راه اندازی طرح های استارت آپ در حوزه های آموزش، حمل و نقل، تکنولوژی فناوری و سخت افزار قرار دارد. در نقشه Startup blink از شرکت های استارتاپی در نیوزلند به عنوان محبوب ترین صنایع در این کشور یاد می شود که شامل 81 شرکت استارت آپ در حوزه آموزش، 23 شرکت در حوزه حمل و نقل و 21 شرکت استارت آپ در حوزه سخت افزار و اینترنت می باشد.

برخی از مهم ترین شرایط اقتصادی نیوزلند برای ثبت استارتاپ عبارت است از:

  • شهرهای نیوزلند شامل شهر اوکلند Auckland با رتبه 112 جهانی، شهر کرایست چرچ Christchurch با رتبه 228 جهانی و شهر ولینگتون Wellington با رتبه 268 جهانی در بالاترین فهرست جهانی برای راه اندازی طرح های استارت آپ قرار دارند.
  • شاخص نرخ سلب مالکیت اموال در نیوزلند 1.88 است که در رتبه هفتمین کشور جهان از لحاظ حاکمیت قانون قرار دارد. نرخ کنترل فساد در این کشور در حدود 2.17 و حاکی از مبارزه با فساد و رشوه و وجود سلامت سیستم اداری این کشور می باشد.
  • نرخ بیکاری نیوزلند در حدود 4.1% و دارای جایگاه خوبی در جهان از لحاظ وجود فرصت های شغلی می باشد.
  • کشور نیوزلند بر اساس شاخص ها و معیارهای سهولت راه اندازی طرح تجاری استارتاپ در سال 2021 در جایگاه اول جهان قرار دارد. شاخص های سهولت راه اندازی طرح تجاری استارتاپی شامل نرخ مطلوب مالیات، حمایت از سرمایه گذاران، دریافت اعتبار و اجرای مفاد قراردادهای کاری است.
  • نیوزلند با دارا بودن شاخص اقتصادی 83.9% از آزادترین کشورهای جهان برای راه اندازی طرح تجاری استارتاپی است.
  • ارائه ویزاهای مختلف استارتاپی، بیمه کسب و کار، برنامه های حمایتی برای راه اندازی طرح تجاری استارتاپی و کمک های مالی سازمان های حمایت کننده از دیگر تسهیلات دولت نیوزلند برای ثبت و اجرای طرح تجاری استارت آپ است.

شرایط اخذ ویزای استارتاپ نیوزلند چیست؟

متقاضیان برای اخذ ویزای استارت آپ کشور نیوزلند و راه اندازی طرح تجاری در این کشور باید دارای شرایط لازم باشند. از مهم ترین شرایط لازم برای اخذ ویزای استارت آپ کشور نیوزلند موارد زیر را می توان نام برد:

  • دارا بودن طرح تجاری استارت آپ قابل رقابت در بازارهای داخلی و خارجی نیوزلند
  • دارا بودن گواهی پلیس و مقامات کشور مبدا مبنی بر زندگی متقاضی در کشور خود حداقل 5 سال از 17 سالگی
  • دارا بودن گواهی های مالی لازم مبنی بر عدم وجود تقلب مالی، ورشکستگی و عدم موفقیت مالی حداقل 5 سال قبل از ارائه درخواست ویزای استارت آپ
  • دارا بودن تایید نامه های لازم از سازمان های انکوباتور و حمایت کننده مالی برای راه اندازی طرح تجاری
  • دارا بودن مدرک زبان انگلیسی آیلتس حداقل 4 و یا مدارک زبان انگلیسی مورد تایید نیوزلند
  • دارا بودن تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های زندگی در مدت اقامت در نیوزلند
  • دارا بودن بودجه کافی برای حفظ و نگهداری کسب و کار خود پس از راه اندازی در نیوزلند
  • دارا بودن رزومه کاری حرفه ای و گواهی سلامت روحی و جسمی
  • دارا بودن سن متقاضی اصلی بالاتر از 18 سال
  • دارا بودن سلامت کامل جسمی و روحی و عدم ابتلا به بیماری های مزمن و درمان های سخت و روش درمان پرهزینه
  • دارا بودن حداقل 100.000 دلار نیوزلند برای سرمایه گذاری در اجرای طرح تجاری استارتاپ
  • دارا بودن سوابق کاری حرفه ای در حوزه طرح تجاری استارتاپی
  • کسب حداقل 120 امتیاز از جدول امتیاز بندی برنامه استارتاپ کشور نیوزلند
  • تعهد به راه اندازی طرح تجاری استارتاپ در مدت زمان 12 ماه در نیوزلند

مدارک لازم جهت دریافت ویزای استارت اپ نیوزلند

متقاضیان برای دریافت ویزای استارت اپ نیوزلند و راه اندازی طرح تجاری استارت آپی در این کشور علاوه بر دارا بودن شرایط لازم باید مدارک مورد نیاز را نیز ارائه دهد. لازم به ذکر است که همه مدارک باید به زبان انگلیسی ترجمه شده و از مراجع ذیصلاح دارای مهر و امضا باشند. مهم ترین مدارک لازم جهت دریافت ویزای استارت اپ نیوزلند عبارت است از:

  • پاسپورت با اعتبار کافی
  • مدارک هویتی (شناسنامه، کارت ملی و گواهی ازدواج یا طلاق)
  • بیزینس پلن مورد تایید دولت نیوزلند
  • گواهی عدم سوء پیشینه و عدم ارتکاب جرم و جنایت
  • گواهی تمکن مالی کافی برای اثبات تامین هزینه های زندگی در نیوزلند
  • رزومه کاری حرفه ای مرتبط با حوزه کاری طرح تجاری استارتاپ
  • تاییدیه های لازم از سازمان های حمایت کننده مالی و انکوباتورهای نیوزلند
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی آیلتس یا تسلط کافی به زبان انگلیسی
  • ارائه گواهی سلامت جسمی و روحی متقاضی اصلی
  • ارائه گواهی کسب حداقل 120 امتیاز از جدول امتیازبندی

مدارک تحصیلی مورد نیاز ویزای استارت اپ نیوزلند

متقاضیان برای اخذ ویزای استارتاپ کشور نیوزلند نیاز به مدرک تحصیلی دانشگاهی در سطح بالایی ندارند. در واقع دارا بودن مهارت حرفه ای در حوزه طرح تجاری استارتاپی اهمیت زیادتری دارد. اما اگر متقاضی دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی در سطح بالایی باشد، می تواند امتیازهای بالاتری را از جدول امتیازبندی کسب کند و احتمال صدور ویزای استارتاپ کشور نیوزلند را افزایش دهد.

طرح تجاری مورد تایید برای اخذ ویزای استارتاپ نیوزلند

دارا بودن طرح تجاری خوب را می توان از مهم ترین و اصلی ترین شرایط اخذ ویزای استارتاپ کشور نیوزلند برشمرد.

اما این طرح تجاری باید آنقدر کامل و جامع و دقیق باشد که مورد تایید دولت نیوزلند قرار گیرد و سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی آن را از سرمایه گذاران جذب کند. مهم ترین ویژگی های یک طرح تجاری مورد تایید برای اخذ ویزای استارتاپ در نیوزلند شامل موارد زیر می باشد:

  • دارا بودن قابلیت رقابت در بازارهای ملی و بین المللی و ایجاد رونق اقتصادی و ایجاد بازار فعال در سطح ملی و بین المللی
  • شرح و توضیح دقیق محصولات یا کالاها یا خدمات تولید شده با راه اندازی طرح و ایده تجاری استارت آپ
  • ذکر میزان سرمایه و منابع مالی برای راه اندازی طرح تجاری استارتاپی
  • دارا بودن قابلیت نوآورانه و با توجیه اقتصادی
  • دارا بودن قابلیت توسعه پذیری و ارائه خدمات بیشتر و تولید کالاهای بیشتر در مکان های مختلف
  • دارا بودن قابلیت توجیه اقتصادی و قابلیت اجرا با کمترین سرمایه
  • دارا بودن قابلیت دسترسی با منابع موجود
  • ایجاد فرصت های شغلی مختلف با راه اندازی طرح تجاری استارتاپی
  • دارا بودن برنامه ریزی ساختار یافته و دارای قابلیت رشد و توسعه در بازارهای داخلی و خارجی

ارزیابی شرایط استارتاپ ها در نیوزلند

کشور نیوزلند بر اساس گزارش های معتبر دارای یک اکوسیستم استارتاپی در حال رشد و توسعه فراگیر است.

این کشور با فراهم کردن شرایط لازم به جذب متقاضیان مستعد و ماهر و دارای طرح های تجاری نوآورانه استارتاپی می پردازد و شرایط مورد نیاز برای اجرا و راه اندازی این طرح های تجاری را مهیا می کند.

این کشور در حال حاضر میزبان برخی از موفق ترین طرح های استارت آپی در جهان است. از شرایط ایده آل استارتاپ ها در نیوزلند ذکر همین نکته کافی است که اپلیکیشن کنترل درآمد و هزینه از شرکت استارت آپ Pocket smith از جیسون لئو لنگ مالزیایی و پلتفرم اینترنتی Kotahinet از کومار ویکرام هندی از موفق ترین شرکت های استارتاپی در نیوزلند محسوب می شوند که شهرت جهانی دارند.

از دیگر شرایط ایده آل استارتاپ ها در نیوزلند دریافت امتیازهای عالی و ارائه حمایت های مالی برای راه اندازی طرح تجاری استارتاپی در این کشور است. 3 مورد از امتیازهای عالی شرکت های استارتاپی در نیوزلند عبارت است از:

  • دارا بودن طرح تجاری استارت آپ در حوزه های علوم اطلاعات، فناوری اطلاعات و ارتباطات منجر به چشم پوشی دولت نیوزلند از شرط سرمایه گذاری 100.000 دلاری نیوزلند می شود.
  • دارا بودن سطح بالایی از نوآوری یا دارا بودن پتانسیل صادراتی کالاها و محصولات تولیدی از اجرای طرح تجاری استارتاپی منجر به حذف شرط سرمایه گذاری 100.000 دلاری نیوزلند می شود.
  • متقاضی با اخذ ویزای استارتاپ نیوزلند می تواند مجوز اقامت 3 ساله با همراهی همسر و فرزندان زیر 19 سال خود در کشور نیوزلند را دریافت کند.
اقامت از طریق ویزای استارتاپی نیوزلند

اقامت از طریق ویزای استارتاپی نیوزلند

معرفی بهترین زمینه ها برای ثبت استارت آپ در نیوزلند

به طور کلی بهترین زمینه ها برای ثبت استارت آپ در کشور نیوزلند مشاغل و حوزه هایی است که دارای پتانسیل بالایی برای توسعه و گسترش سریع باشند و به سرعت به بازارهای جهانی راه یابند. البته هر یک از کشورهای جهان بر اساس دارا بودن شرایط اقلیمی و کشاورزی و صنعتی در حوزه های مختلفی می توانند به تولید کالاها و محصولات و یا ارائه خدمات بپردازند. بر این اساس در این بخش از مقاله به معرفی بهترین زمینه ها برای ثبت استارت آپ در نیوزلند می پردازیم:

  • زمینه های فناوری اطلاعات Information Technology
  • زمینه های باغداری و کشت محصولات ارگانیک
  • زمینه های فناوری پیشرفته محیط زیست
  • زمینه های برنامه نویسی و بازاریابی الکترونیکی
  • زمینه های فناوری های پیشرفته الکترونیک
  • زمینه های گردشگری و توریسم
  • زمینه های کشت انگور و تولید شراب اصیل
  • زمینه های بازیافت زباله و تولید محصولات و کالاهای جدید
  • زمینه های کشاورزی نوآورانه و خلاقانه
  • زمینه های سینما و تولید فیلم

هزینه های دریافت ویزای استارتاپ نیوزلند

متقاضی علاوه بر تامین سرمایه لازم برای راه اندازی طرح تجاری استارتاپی در نیوزلند باید هزینه های دریافت این نوع ویزا را نیز پرداخت کند. البته متقاضی الزامی به دارا بودن سرمایه لازم برای راه اندازی طرح استارتاپی ندارد و می تواند این سرمایه را از سازمان های حمایت کننده مالی و انکوباتورهای نیوزلند نیز دریافت کند. هزینه های دریافت بیشتر ویزاهای نیوزلند از حدود 200 تا 600 دلار نیوزلند معادل 130 تا 390 دلار آمریکا می باشد. اما اصلی ترین هزینه های دریافت ویزای استارتاپ کشور نیوزلند عبارت است از:

  • هزینه های اخذ ویزای استارت آپ کشور نیوزلند در حدود 3.365 دلار نیوزلند معادل 2.190 دلار آمریکا است.
  • هزینه سرمایه گذاری برای راه اندازی طرح تجاری استارتاپی در نیوزلند حدود 100.000 دلار نیوزلند معادل 65.000 دلار آمریکا است.
  • هزینه های اجاره محل شرکت تجاری، اخذ مجوزهای لازم، خرید تجهیزات اداری و هزینه ثبت مالکیت معنوی شرکت استارتاپی نیز از دیگر هزینه های دریافت ویزای استارتاپ کشور نیوزلند است که بر اساس شرایط متقاضی و شرکت تجاری متغیر می باشد.

سوالات مهم در زمینه استارتاپ ویزای نیوزلند

متقاضیان برای اخذ ویزای استارت آپ نیوزلند با سوالات و ابهامات زیادی مواجه می شوند. در این بخش به ذکر سوالات مهم در زمینه استارتاپ ویزای نیوزلند و ارائه پاسخ های مختصر و مفید در مورد هر سوال می پردازیم:

ویزای استارتاپ نیوزلند چند سال اعتبار دارد؟

مدت زمان اعتبار ویزای استارتاپی نیوزلند تا 3 سال است که سال اول شامل فراهم کردن مقدمات لازم برای راه اندازی طرح تجاری، سال دوم راه اندازی کسب و کار استارتاپی و سال سوم به تولید کالاها و محصولات و یا ارائه خدمات استارتاپی می باشد.

مدت زمان اعتبار ویزای استارتاپی نیوزلند

مدت زمان اعتبار ویزای استارتاپی نیوزلند

آیا امکان مهاجرت خانوادگی از طریق استارتاپ ویزای نیوزلند وجود دارد؟

بله. متقاضی می تواند ویزای همراه خانواده را برای اقامت همسر و فرزندان زیر 19 سال خود در نیوزلند دریافت کند. علاوه بر این فرزندان زیر 24 ساله متقاضی که از لحاظ اقتصادی و عاطفی به متقاضی وابسته هستند نیز می توانند ویزای همراه نیوزلند را دریافت کنند.

مدت زمان صدور ویزای استارتاپ نیوزلند چقدر است؟

مدت زمان پردازش و صدور ویزای استارتاپ کشور نیوزلند به فرض کامل بودن همه مدارک و واجد شرایط بودن متقاضی تا حدود 16 ماه است.

مدرک تحصیلی مورد نیاز ویزای استارتاپ نیوزلند چیست؟

برای دریافت ویزای استارتاپ کشور نیوزلند هر چه مدرک تحصیلی بالاتر باشد، احتمال کسب امتیاز بالاتر از جدول امتیازبندی و احتمال افرایش نتیجه مثبت صدور ویزای استارتاپ بالاتر می رود.

مدرک زبان مورد نیاز جهت اخذ ویزای استارتاپ نیوزلند چیست؟

متقاضی برای اخذ استارتاپ ویزای کشور نیوزلند نیازمند ارائه مدرک زبان انگلیسی آیلتس حداقل 4 می باشد.

تمکن مالی متقاضی دریافت استارتاپ ویزای نیوزلند چقدر است؟

متقاضی برای راه اندازی طرح تجاری استارتاپی در نیوزلند باید دارای سرمایه لازم 100 هزار دلار نیوزلند باشد، البته متقاضی می تواند این سرمایه را از سازمان های حمایت کننده مالی نیوزلند نیز تهیه کند. ارائه گواهی تمکن مالی لازم نیز برای تامین هزینه های زندگی در مدت اقامت در نیوزلند الزامی است.

 بیزینس پلن مورد تایید برای دریافت استارتاپ ویزای نیوزلند کدام است؟

بیزینس پلن استارتاپی نیوزلند باید خلاقانه و نوآورانه باشد و قابلیت رشد ملی و بین المللی را با رقبای داخلی و خارجی داشته باشد.

این نوع ویزا برای چه افرادی مناسب است؟

  • متقاضیانی که دارای طرح های تجاری نوآورانه در زمینه های تکنولوژی اطلاعات IT و فناوری های پیشرفته باشند.
  • متقاضیانی که در 5 سال گذشته شرکت استارتاپی را در کشور خود با موفقیت راه اندازی کرده باشند.
  • متقاضیانی که فاقد سوء پیشینه و یا تخلف های مالی و کلاهبرداری باشند.
  • متقاضیانی که به عنوان کارفرما در شرکت استارتاپ خود کار کنند.

آیا همسر و فرزندان امکان کار و تحصیل در نیوزلند را دارند؟

بله. همسر متقاضی با اخذ ویزای همراه می توانند مجوز کار نیوزلند را دریافت کند و به کار و اشتغال در کشور نیوزلند بپردازد. فرزندان زیر 19 سال نیز می توانند در مدارس دولتی نیوزلند به رایگان تحصیل کنند.

آیا امکان تمدید ویزای startup نیوزلند وجود دارد؟

بله. متقاضی در صورت موفقیت اجرای طرح تجاری استارتاپی و همچنین سوددهی شرکت استارتاپ در نیوزلند می تواند ویزای استارتاپ را تا 3 سال دیگر تمدید کند.

فعالیت های مجاز و غیرمجاز در قالب ویزای startup نیوزلند

متقاضیان با دریافت ویزای استارتاپ کشور نیوزلند می توانند در بسیاری از فعالیت های مجاز در این کشور کسب و کار تجاری راه اندازی کنند. فعالیت های مجاز در قالب ویزای startup نیوزلند شامل زمینه های فناوری و تکنولوژی، کشت و صنعت گیاهان و محصولات ارگانیک، تولید بازیافت از زباله ها، تولید نوشیدنی های طبیعی و شراب و کلاً طرح های تجاری بر پایه دانش و فناوری های روز جهان می باشد. فعالیت های غیرمجاز در قالب ویزای startup نیوزلند شامل کسب و کارهایی است که ارزش افزوده ایجاد نمی کنند و درآمد مالیاتی برای کشور نیوزلند به همراه نداشته باشند.

دلایل ریجکت شدن درخواست ویزای استارت آپ نیوزلند چیست؟

دلایل ریجکت شدن درخواست ویزای استارت آپ کشور نیوزلند مختلف است. ریجکتی یا رد شدن ویزای استارتاپ ممکن است به دلیل عدم اثبات واجد شرایط بودن متقاضی برای اقامت موقت در کشور نیوزلند رخ دهد. از دیگر دلایل ریجکت شدن درخواست ویزای استارتاپ کشور نیوزلند می توان به ناقص بودن مدارک متقاضی، جعلی یا تقلبی بودن مدارک تحصیلی یا سوابق کاری متقاضی، عدم ارائه اسناد و گواهی های مالی و دقیق نبودن طرح تجاری استارتاپی اشاره کرد. همچنین غیر مجاز بودن فعالیت استارتاپی در کشور نیوزلند نیز از دیگر دلایل ریجکتی استارتاپ ویزای نیوزلند است.

نحوه تبدیل ویزای startup نیوزلند به ویزای دائم

متقاضی با اخذ ویزای استارت آپ کشور نیوزلند می تواند مجوز اقامت موقت 3 ساله و پس از ۵ سال با حفظ شرایط اولیه ویزای اقامت دائم این کشور را دریافت کند. متقاضی بر اساس دارا بودن شرایط لازم کسب و کار حتی می تواند پس از 6 ماه تا 2 سال برای اخذ مجوز اقامت دائم نیوزلند اقدام کند.

متقاضی با اخذ ویزای استارتاپ می تواند مجوز اقامت دائم و مجوز کار نیوزلند را دریافت کند. متقاضی بر اساس کسب امتیازهای لازم در جدول امتیازبندی، در ابتدا با ویزای یک ساله به این کشور وارد می شود و 2 سال برای راه اندازی طرح تجاری استارتاپی مهلت دارد. پس از گذشت ۳ سال در صورتی که این طرح از گردش مالی و سوددهی خوبی برخوردار باشد، متقاضی می تواند برای اخذ ویزای دائم نیوزلند اقدام کند.

مزایا و معایب راه اندازی استارتاپ در نیوزلند

متقاضیانی که موفق به اخذ ویزای استارت آپ کشور نیوزلند می شوند و در این کشور طرح تجاری استارتاپی خود را راه اندازی می کنند، از مزیت های فراوانی برخوردار می شوند. البته کار و اشتغال و یا راه اندازی طرح تجاری و ایجاد کسب و کار جدید در هر کشور خالی از عیب و نقص نیست و با مشکلات و دشواری هایی همراه است. بر این اساس در ادامه به ارائه مزایا و معایب راه اندازی استارتاپ در نیوزلند می پردازیم:

مزایای راه اندازی استارتاپ در نیوزلند

  • مقرون به صرفه بودن میزان سرمایه گذاری برای راه اندازی طرح تجاری استارتاپی در مقایسه با کشورهای اروپایی
    زندگی، کار و اقامت در کشوری با دارا بودن بالاترین استانداردهای زندگی و کمترین فساد مالی در جهان
  • برخورداری از حمایت های مالی سازمان های کمک کننده و انکوباتورهای نیوزلندی
  • اخذ مجوز اقامت 3 ساله نیوزلند برای متقاضی و همسر و فرزندان
  • اخذ مجوز اقامت دائم و در نهایت تابعیت، شهروندی و پاسپورت نیوزلند
  • زندگی در کشور انگلیسی زبان با امکانات پیشرفته در حوزه های اجتماعی و شهروندی
  • وجود جاذبه های گردشگری بی نظیر و زندگی در جامعه مردم مهاجر دوست نیوزلند
  • وجود فرصت های شغلی مناسب و پایین بودن نرخ بیکاری در حدود ۳.۳ درصد
  • امکان اخذ ویزای همراه برای همسر و فرزندان زیر 19 سال و حتی فرزندان زیر 24 سال با دارا بودن شرایط خاص
  • امکان تحصیل فرزندان و کار همسر متقاضی با اخذ ویزای همراه نیوزلند
  • برخورداری از بورسیه های تحصیلی دانشگاه های نیوزلند برای تحصیل فرزندان متقاضی
  • بالا بودن امید به زندگی در این کشور و برخورداری از محیط زیست پاک
  • وجود امنیت و رفاه اجتماعی و ثبات اقتصادی و اجتماعی
مزایای راه اندازی استارتاپ در نیوزلند

مزایای راه اندازی استارتاپ در نیوزلند

معایب راه اندازی استارتاپ در نیوزلند

  • شرایط سخت و دشوار و سخت گیری های دولت نیوزلند برای پذیرش طرح تجاری استارتاپی با دریافت تاییدیه های لازم و ارائه دقیق و درست طرح تجاری به همراه توضیحات
  • مشکلات در راه اندازی طرح تجاری برای متقاضیان ایرانی به دلیل زیاد بودن مسافت جغرافیایی کشور نیوزلند با ایران
  • محدودیت دولت نیوزلند برای بررسی و ارزیابی تعداد محدودی از طرح های تجاری استارتاپی و بدون بررسی و پردازش ماندن بسیاری از پرونده های اخذ ویزای استارتاپ کشور نیوزلند تا مدت ها

سخن آخر

در این مقاله شرایط ویزای استارتاپ کشور نیوزلند مورد بررسی دقیق قرار گرفت. مهم ترین نکات در این مقاله چگونگی اخذ ویزای استارت آپ کشور نیوزلند، شرایط و مدارک مورد نیاز اخذ ویزای استارت آپ کشور نیوزلند و الزامات لازم برای دریافت این ویزا می باشد. دارا بودن تمکن مالی لازم برای اقامت 3 ساله در این کشور و دارا بودن طرح و ایده تجاری نوآورانه از مهم ترین شرایط اخذ ویزای استارتاپ این کشور است. اگر متقاضی بتواند طرح تجاری استارت آپی را با موفقیت در این کشور راه اندازی کند، می تواند مجوز اقامت دائم این کشور را با رعایت شرایط و الزامات دریافت کند.

متقاضیان فاقد بیزینس پلن یا طرح تجاری از این مزیت مهم و شگفت انگیز برخوردارند که می توانند با کمک مشاوران موسسه مهاجرتی اصطهباناتی طرح و ایده تجاری مناسب را آماده کنند و برای اخذ ویزای استارت آپ کشور نیوزلند ارائه دهند.

سوالات متداول در مورد ویزای استارت آپ نیوزلند

1- هزینه های دریافت استارتاپ ویزای نیوزلند چقدر است؟

هزینه های اخذ ویزای استارت آپ کشور نیوزلند در حدود 3.365 دلار نیوزلند معادل 2.190 دلار آمریکا است.

2- میزان سرمایه لازم برای راه اندازی طرح تجاری استارتاپی در نیوزلند چقدر است؟

هزینه سرمایه گذاری برای راه اندازی طرح تجاری استارتاپی در نیوزلند حدود 100.000 دلار نیوزلند معادل 65.000 دلار آمریکا است.

3- آیا امکان تمدید ویزای startup نیوزلند وجود دارد؟

بله. متقاضی در صورت موفقیت اجرای طرح تجاری استارتاپی و همچنین به سوددهی رسیدن شرکت استارتاپ در نیوزلند می تواند ویزای استارتاپ را تا 3 سال دیگر تمدید کند.

4- مدت زمان اعتبار ویزای استارتاپ کشور نیوزلند چقدر است؟

مدت زمان اعتبار ویزای استارتاپی نیوزلند تا 3 سال است که سال اول شامل فراهم کردن مقدمات لازم برای راه اندازی طرح تجاری، سال دوم راه اندازی کسب و کار استارتاپی و سال سوم به تولید کالاها و محصولات و یا ارائه خدمات استارتاپی است.

5- آیا امکان تبدیل ویزای استارتاپ کشور نیوزلند به ویزای اقامت دائم وجود دارد؟

بله. متقاضی با اخذ ویزای استارت آپ کشور نیوزلند می تواند مجوز اقامت موقت 3 ساله و پس از ۵ سال با حفظ شرایط اولیه ویزای اقامت دائم این کشور را دریافت کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *