ویزای استارت آپ سن ماریو

در این مطلب میخوانید

کشور سن مارینو San Marino یا در اصطلاح سان مارینو از دیگر کشورهای اروپایی برای ثبت و راه اندازی طرح های استارتاپی است. دولت این کشور به منظور هدایت نوآوری های جدید و رشد اکوسیستم استارتاپی این کشور و حضور در جوامع بین المللی به عنوان یک مرکز نوآوری در سطح بین المللی اقدام به جذب متقاضیان مستعد کرده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

کشور سن مارینو در ایتالیا محصور در خشکی است و فقط 33.500 نفر جمعیت دارد. سن مارینو عضو کشورهای اتحادیه اروپا نیست اما متقاضیان واجد شرایط اخذ ویزای استارتاپ این کشور ویزای شینگن را دریافت می کنند، زیرا برای رفت و آمد به این کشور باید از طریق ایتالیا وارد یا خارج شوند.

کشور سن مارینو

کشور سن مارینو

دولت سن مارینو همه شرایط برای ثبت شرکت های تجاری جدید در این کشور را برای متقاضیان بین المللی دارای طرح های تجاری استارتاپی فراهم کرده است.

بر این اساس در این مقاله به ارائه اطلاعات لازم در مورد ویزای استارتاپ سن مارینو، نحوه دریافت ویزای استارت آپ سن مارینو و سرمایه و هزینه های مورد نیاز استارتاپ ویزای سن ماریو می پردازیم. اگر قصد راه اندازی طرح تجاری استارتاپی خود در یک کشور اروپایی و اخذ اقامت آن کشور و برخورداری از دیگر مزایای آن را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

خبر خوب برای متقاضیان اخذ اقامت سن مارینو

یکی از روش های اخذ اقامت کشور سن مارینو یا سن مارینو اخذ ویزای استارت آپ این کشور است. در واقع متقاضیان با دریافت ویزای استارتاپ کشور سن مارینو می توانند در نهایت مجوز اقامت دائم این کشور را دریافت کنند و از مزایای شگفت انگیز اقامت و کار و زندگی در این کشور برخوردار شوند. البته روند اخذ اقامت دائم سن ماریو می تواند به اخذ مجوز تابعیت و شهروندی و حتی پاسپورت این کشور نیز منتهی شود. در این راستا کارشناسان با تجربه موسسه مهاجرتی اصطهباناتی با دارا بودن سوابق درخشان در اخذ اقامت کشورهای برتر جهان از طریق ویزای استارت آپ شرایط لازم برای اخذ این ویزا و مجوز اقامت این کشور را فراهم می کنند.

یکی از مزیت های عالی و شگفت انگیز اخذ ویزای استارت آپ کشور سن مارینو از طریق این موسسه مهاجرتی این است که متقاضیان برای اخذ این ویزا نیاز به بیزینس پلن و طرح تجاری مورد تایید ندارند و مشاوران و کارشناسان این موسسه بر اساس شرایط متقاضی بیزینس پلن مناسب را تهیه می کنند.

در واقع اگر متقاضی قصد اخذ اقامت کشور سن مارینو را داشته باشد و فاقد طرح تجاری استارت آپی مناسب و مورد تایید دولت این کشور باشد، مشاوران این موسسه با دارا بودن آگاهی های لازم و تجربه کار در این حوزه به راحتی می توانند ایده و بیزنس پلن تجاری مناسب را برای متقاضی انتخاب و سپس برای اخذ ویزای استارت آپ این کشور ارسال کنند. در حالی که برای اخذ این ویزا بسیاری از موسسه های مهاجرتی دارا بودن بیزینس پلن تجاری را شرط مهم و لازم اخذ ویزای استارت آپ می دانند و بدون ارائه بیزینس پلن تجاری اخذ ویزای استارتاپ یک کشور اروپایی را امری غیر ممکن می دانند.

در یک کلام این موسسه مهاجرتی نه تنها ویزای استارتاپ کشور اروپایی سن مارینو و در نهایت مجوز اقامت این کشور را برای متقاضیان دریافت می کند بلکه برای متقاضیانی که دارای ایده و بیزنس پلن تجاری نمی باشند، یک بیزینس پلن مناسب تهیه و تاییدیه های لازم را دریافت می کند.

ارزیابی وضعیت اقتصادی سن مارینو

کشور سن مارینو به عنوان پنجمین کشور کوچک جهان یکی از گزینه های مطلوب و مناسب برای ثبت و راه اندازی طرح های تجاری استارتاپی است. این کشور محصور در ایتالیا با مساحت بیش از 61 کیلومتر مربع یک کشور توسعه یافته می باشد که گرچه عضو اتحادیه اروپا نیست اما بر اساس توافق با شورای اتحادیه اروپا دارای واحد پول یورو می باشد.

تولید ناخالص داخلی و استانداردهای زندگی سرانه در جمهوری سن مارینو با کشور ایتالیا قابل مقایسه است. صنایع مهم این کشور بانکداری، الکترونیک، سرامیک و محصولات مهم کشاورزی آن شامل شراب و پنیر می باشد. جمهوری سن ماریو دارای بالاترین میزان مالکیت خودرو در جهان است به طوری که تعداد خودروها در این کشور از تعداد ساکنان آن بیشتر است. بر اساس گزارش های بانک جهانی رشد سرانه تولید ناخالص داخلی این کشور در سال 2020 در حدود 6.8515% اعلام شده است.

اقتصاد سن مارینو یک اقتصاد بازار آزاد و متمرکز بر صنایع گردشگری، بانکداری، تولید سرامیک، پوشاک، پارچه، مبلمان و الکل و شراب است. بخش تولید و مالی سن ماریو بیش از نیمی از تولید ناخالص داخلی ملی را تشکیل می دهد.

مهاجرت به سن مارینو از طریق ویزای استارتاپ

متقاضیان با مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ کشور اروپایی سن مارینو می توانند ایده های درخشان خود را به واقعیت تبدیل کنند. برنامه صدور ویزای استارتاپ کشور سن مارینو به منظور جذب ایده ها و طرح های تجاری استارتاپی نوآورانه و پشتیبانی های مالی استارتاپ های متمرکز بر فناوری و تکنولوژی اجرا شده است. متقاضیان با اخذ ویزای استارتاپ سن جمهوری ماریو می توانند ویزای شینگن را دریافت کنند و از مزایای اقامت در این کشور اروپایی برخوردار شوند.

چرا مهاجرت به سن مارینو از طریق ویزای استارتاپ توصیه می شود؟

برنامه ویزای استارتاپ جمهوری سن مارینو در سال 2014 و با عنوان “برنامه پارک علم و فناوری” و با حمایت مالی 12 شرکت حمایت کننده و انکوباتور مالی تصویب و اجرا شد. فقط در بازه زمانی 2 سال تعداد استارتاپ های ثبت شده در این کشور 2 برابر شد. ایالت کوچک سن مارینو آخرین ایالت اروپایی است که در سال 2014 برنامه استارتاپ ویزا را اجرا کرد. در ماه های اول سال 2022 در حدود 14 شرکت استارتاپی جدید در کشور سن ماریو ثبت و راه اندازی شده است.

در مجموع تا کنون حدود 80 شرکت استارتاپی در این کشور ثبت شده و در حدود 171 کارمند در این شرکت ها مشغول فعالیت می باشند و همه شرایط برای ثبت شرکت های تجاری جدید در این کشور فراهم است.

دولت سن مارینو با ارائه تسهیلات مالیاتی فراوان برای انتقال شرکت های استارتاپی به این کشور زمینه مناسب را برای فعالیت شرکت های استارتاپی مهیا کرده است. از جمله دلایل مهاجرت به این کشور از طریق استارتاپ عدم نیاز به سرمایه کلان و امکان اخذ اقامت دائم و در نهایت تابعیت یک کشور اروپایی می باشد.

ویزای کارآفرینی بهتر است یا ویزای استارتاپ سن مارینو؟

شرایط کارآفرینی در کشور سن مارینو بسیار خوب است و متقاضیان می توانند در طرح های کشاورزی، مواد غذایی، صنعت هوا و فضا و خرید املاک و مستغلات فعالیت کارآفرینی کنند. متقاضیان با دریافت ویزای طلایی می توانند از طریق سرمایه گذاری در طرح های کارآفرینی نه تنها اقامت سن مارینو را دریافت کنند بلکه سرمایه گذاری سودآوری را نیز در یک کشور اروپایی انجام دهند.

ویزای استارتاپ سن مارینو برای متقاضیانی مناسب است که دارای طرح تجاری نوآورانه می باشند اما سرمایه کافی برای راه اندازی این طرح تجاری را ندارند. در حالی که متقاضیان دارای سرمایه کافی می توانند برای اجرای طرح های تجاری کارآفرینی خود برای اخذ ویزای کارآفرینی سن ماریو درخواست دهند.

شرایط و الزامات دریافت ویزای استارتاپ سن مارینو

متقاضیان به عنوان بنیانگذاران شرکت های استارتاپی برای اخذ ویزای استارت آپ جمهوری سن مارینو و راه اندازی کسب و کار نوآورانه در این کشور باید دارای شرایط لازم باشد. از مهم ترین شرایط لازم برای اخذ ویزای استارتاپ جمهوری سن ماریو موارد زیر را می توان نام برد:

 

راه اندازی کسب و کار در کشور سن مارینو

راه اندازی کسب و کار در کشور سن مارینو

  • دارا بودن طرح تجاری نوآورانه و خلاقانه با اثبات استخدام نیروی محلی برای راه اندازی این طرح تجاری
  • عدم سوء سابقه و سوابق کیفری و یا جنایی یا اعتراض امنیتی
  • دارا بودن سوابق تحصیلی حداقل کارشناسی ارشد
  • دارا بودن مدرک کاری حرفه ای دال بر دارا بودن مهارت های مرتبط با حوزه استارتاپ
  • دارا بودن گواهی های مالی معتبر برای سرمایه گذاری در اجرای طرح تجاری
  • ایجاد فرصت های شغلی مختلف برای نیروی کاری محلی
  • دارا بودن تایید نامه های لازم از سازمان های حمایت کننده مالی برای راه اندازی و اجرای طرح تجاری
  • دارا بودن تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های زندگی در مدت اقامت در سن مارینو
  • دارا بودن بودجه کافی برای حفظ و نگهداری کسب و کار خود پس از راه اندازی طرح تجاری در سن مارینو

سرمایه و هزینه های دریافت ویزای استارتاپ سن مارینو

به طور کلی سرمایه مورد نیاز برای ثبت و راه اندازی طرح تجاری استارتاپی در سن مارینو در حدود 9.900 یورو می باشد.

متقاضی باید کل این مبلغ را قبل از ثبت شرکت استارتاپی در جمهوری سن مارینو به حساب بانکی واریز کند. پس از راه اندازی طرح تجاری امکان پذیرفتن آن در بورس اوراق بهادار میلان ایتالیا وجود دارد.

از مجموع 9.900 یورو در حدود 6.500 یورو برای راه اندازی طرح تجاری استارتاپی در سال اول مورد نیاز است. در حدود 4000 یورو این میزان سرمایه مربوط به هزینه های دریافت شناسه اقتصادی، رسمی سازی مدارک، دریافت گواهی نامه تجاری و دفاتر حسابداری می باشد.

برای اخذ ویزای استارت اپ سن مارینو چه مدارکی مورد نیاز است؟

متقاضیان برای اخذ ویزای استارت آپ سن مارینو باید مدارک لازم را ارائه دهند. از جمله مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای استارت اپ سن مارینو موارد زیر را می توان نام برد:

  • پاسپورت با اعتبار کافی
  • اوراق هویتی و گواهی ازدواج یا طلاق
  • گواهی سلامت جسمی متقاضی
  • رزومه کاری و سوابق حرفه ای
  • گواهی عدم سوء پیشینه و عدم ارتکاب جرم و جنایت
  • گواهی تمکن مالی و یا صورت حساب بانکی برای اعلام وضعیت مالی متقاضی
  • پرداخت همه هزینه های اخذ ویزای استارتاپ
  • کپی همه مدارک و سوابق کاری و تحصیلی
  • طرح تجاری با ارائه اطلاعات کامل در مورد فعالیت تجاری، میزان سرمایه مورد نیاز، ایجاد فرصت های شغلی و یا استخدام شهروندان سن مارینو

بیزنس پلن مورد تایید چه ویژگی هایی دارد؟

به طور کلی یکی از مهم ترین شرایط اخذ ویزای استارتاپ جمهوری سن مارینو دارا بودن یک طرح تجاری یا در اصطلاح بیزنس پلن مورد تایید است. اما بیزینس پلن مورد تایید چه ویژگی هایی دارد؟

  • بیزینس پلن مورد تایید باید دارای ایده کسب و کار، محصولات یا کالاها و یا خدمات تولید شده، تجزیه و تحلیل بازار، رشد بالقوه کسب و کار استارتاپی، برنامه راه اندازی طرح تجاری و ترکیب تیم اجرای طرح تجاری باشد.
  • بیزینس پلن مورد تایید باید دارای قابلیت رقابت در بازارهای هدف داخلی و خارجی، ایجاد رونق اقتصادی و ایجاد بازار فعال در سن مارینو باشد.
  • طرح تجاری مورد تایید باید با قصد تولید محصول یا کالای تجاری جدید و یا ارائه خدمات نوآورانه ارائه شود.
  • بیزینس پلن مورد تایید باید حاوی اطلاعات و جزئیات کامل در مورد محصولات یا کالاها یا خدمات ارائه شده با راه اندازی باشد.
  • میزان سرمایه و منابع مالی برای راه اندازی باید در بیزینس پلن مورد تایید ذکر شده باشد.
  • بیزینس پلن مورد تایید باید به طور دقیق پروژه طرح تجاری، فعالیت های تجاری، زمان شروع استارتاپ، تاثیر اقتصادی احتمالی استارتاپ بر سرمایه، تعداد فرصت های شغلی احتمالی ایجاد شده، برنامه رشد و توسعه شرکت استارتاپ و کیفیت کالاها و خدمات ارائه شده را توضیح داده باشد.
  • بیزینس پلن مورد تایید باید برای شهروندان سن مارینو فرصت های شغلی متنوع ایجاد کند.
  • بیزینس پلن مورد تایید باید دارای ویژگی توسعه پذیری طرح تجاری، به معنای ارائه کالاها و خدمات بیشتر در مکان های مختلف، ویژگی توجیه اقتصادی، به معنای اجرا و راه اندازی با کمترین سرمایه گذاری و ویژگی واقع بینانه و قابلیت دسترسی با منابع موجود باشد.

مراحل صدور ویزای استارتاپ سن مارینو

متقاضیان برای دریافت ویزای استارتاپ کشور سن مارینو باید در ابتدا همه مدارک لازم را ارائه دهند و دارای شرایط مورد نیاز باشند. از جمله مراحل صدور ویزای استارتاپ سن مارینو موارد زیر را می توان نام برد:

  • در اولین مرحله متقاضی به عنوان موسس و بنیانگذار استارتاپ باید فرم درخواست ویزا را تکمیل و به همراه مدارک ارسال کند.
  • از جمله مدارک مورد نیاز طرح تجاری، سرمایه اولیه مورد نیاز، رزومه کاری حرفه ای، مدرک زبان انگلیسی یا ایتالیایی، کپی پاسپورت، مدرک تحصیلی و سوابق کار مرتبط با حوزه استارتاپ می باشد.
  • اگر مدارک متقاضی مورد تایید قرار گیرد، در این مرحله نامه تاییدیه مناسب برای متقاضی صادر می شود.
  • متقاضی پس از دریافت تاییدیه های لازم باید در بازه زمانی مشخص شده یک شرکت استارتاپی را در سن مارینو ثبت کند.
  • متقاضی برای ثبت شرکت استارتاپی باید میزان حقوق کارمندان، فعالیت های شرکت، کالاها و محصولات یا خدمات تولیدی و دیگر موارد مربوط به شرکت را توضیح دهد.
  • متقاضی با ثبت شرکت در جمهوری سن مارینو می تواند ویزای ورود یا ویزای استارتاپ جمهوری سن مارینو را دریافت و به این کشور سفر کند و مقدمات لازم برای راه اندازی طرح تجاری استارتاپی را فراهم کند.

قوانین شرکت های استارتاپی در سن مارینو

متقاضیان برای راه اندازی و ثبت شرکت های استارتاپی در سن مارینو باید بر اساس قوانین و مقررات سن مارینو عمل کنند.

برخی از مهم ترین قوانین کاری شرکت های استارتاپی در سن مارینو عبارت است از:

  • متقاضی باید با سازمان های حمایت کننده مالی یا انکوباتورهای سن مارینو قرارداد کاری و حمایتی امضا کند.
  • شرکت هایی که تحت قانون سن مارینو اداره می شوند باید حداکثر 24 ماه از زمان ارائه درخواست آن ها برای ثبت شرکت و به رسمیت شناختن آن گذشته باشد.
  • شرکت های فناوری باید ارزش گردش مالی سالانه مربوط به فعالیت شرکت استارتاپی و صورت های مالی را ارائه دهند. صورت های مالی این شرکت ها باید در حدود 100.000 یورو باشد.
  • سهامداران شرکت های استارتاپی در سن مارینو نمی توانند سهامدار دیگر شرکت ها به جز صندوق های سرمایه گذاری ریسک پذیر باشند.
  • فعالیت شرکت های استارتاپی فناوری فقط باید در حوزه فناوری های نوآورانه و تکنولوژی های پیشرفته باشد.
  • حداقل 35% از سهام شرکت استارتاپی بایدمتعلق به کارمندان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد با حداقل 2 سال سابقه کار در بخش های فناوری یا شرکت های سرمایه گذار فناوری های پیشرفته باشد.

بهترین زمینه ها برای ثبت استارتاپ در سن مارینو

بهترین زمینه ها برای ثبت استارتاپ در جمهوری سن مارینو در حوزه های تکنولوژی های پیشرفته می باشد. در ادامه به معرفی بهترین زمینه ها برای ثبت استارتاپ در جمهوری سن مارینو می پردازیم:

  • زمینه های تکنولوژی و فناوری های پیشرفته
  • زمینه های داده پردازی و تولید نرم افزار
  • زمینه های فین تک Fintech
  • زمینه های صنعتی و فنی
  • زمینه های طراحی وب

فناوری های پیشرفته، بهترین زمینه ثبت استارتاپ در سن مارینو

بهترین زمینه ثبت استارتاپ در سن مارینو در حوزه فناوری های پیشرفته است. مدت زمان اعتبار ویزای استارتاپ در حوزه فناوری های پیشرفته در حدود 5 سال است که از زمان صدور مجوز فعالیت در این حوزه محاسبه می شود. متقاضی برای فعالیت استارتاپی در این زمینه باید در اداره صنایع دستی و تجارت سنت ماریو ثبت نام کند.

متقاضیان به منظور حمایت از راه اندازی شرکت های استارتاپی در زمینه فناوری های پیشرفته با ابزارهای منطبق بر نیازهای انعطاف پذیر این فعالیت باید قرارداد کاری امضا کنند. این قرارداد باید در قالب پروژه های نوآورانه با مدت زمان مشخص با شرکت های دارای استارت آپ با فناوری های پیشرفته تنطیم شود و شامل موارد زیر باشد:

  • حداکثر مدت زمان این قرارداد کاری 36 ماه باشد.
  • این قرارداد فقط در 3 سال اول پس از صدور مجوز برای انجام فعالیت اقتصادی می تواند برای استخدام استفاده شود و پس از انقضای این مدت قانون کلی اعمال می شود.
  • این شرکت فقط می تواند 8 کارمند را استخدام کند.
  • مدرک تحصیلی کارمندان مشغول کار در شرکت های استارتاپی فناوری های پیشرفته شامل مدرک کارشناسی ارشد یا کارشناسی یا دیپلم دبیرستان با حداقل 2 سال سابقه کار حرفه ای مرتبط با حوزه استارتاپ می باشد.

نکات مهم در مورد استارتاپ ویزای سن مارینو

متقاضیان برای اخذ ویزای استارت آپ جمهوری سن مارینو علاوه بر ارائه همه مدارک و طی کردن مراحل دریافت ویزا به نکات زیر و پاسخ پرسش های رایج در مورد این ویزا نیز باید توجه کنند:

موارد مناسب برای استارتاپ ویزای سن مارینو

موارد مناسب برای استارتاپ ویزای سن مارینو

ویزا ی startup سن مارینو برای چه افرادی مناسب است؟

ویزای startup جمهوری سن مارینو برای متقاضیانی مناسب است که دارای طرح های تجاری نوآورانه در زمینه های فناوری های پیشرفته باشند و علاوه بر این تمکن مالی لازم برای تامین هزینه های زندگی در مدت اقامت در این کشور را دارا باشند.

رشد اقتصادی جمهوری سن مارینو چقدر است؟

رشد اقتصادی جمهوری سن مارینو در سال 2020 در حدود 1.54 میلیارد دلار بود که در مقایسه با سال 2019 در حدود 4.42 درصد کاهش داشته است. نرخ بیکاری در سن مارینو در حدود 7.66 و نرخ تورم در حدود 1.5% می باشد.

نرخ مالیات سن مارینو چقدر است؟

میانگین نرخ مالیات ترکیبی سال 2022 از محل فروش در سن مارینو در حدود 9.5% است. نرخ مالیات عادی شرکت ها 17% به اضافه 5% مالیات تکلیفی اضافی بر توزیع سود می باشد.

شاخص های فساد سن مارینو چقدر است؟

در حالی که سازمان های مجری قانون در جمهوری سن مارینو شامل واحدهای صلاحیت مبارزه با جرایم سازمان یافته و فساد و پول شویی می باشند، اما این کشور در مقایسه با کشور ایتالیا دارای سلامت اداری و کمترین فساد است.

آیا برای اخذ ویزای سن مارینو به مدرک زبان نیاز داریم؟

از آن جا که زبان رسمی جمهوری سن مارینو ایتالیایی است، متقاضیان برای کار و اشتغال و تعامل در این کشور به مدرک زبان ایتالیایی یا تسلط به این زبان نیاز دارند.

چگونه لتر آف ساپورت دریافت کنیم؟

لتر آف ساپورت یکی از مدارک لازم برای اخذ استارتاپ ویزای جمهوری سن مارینو است که از طرف سازمان های حمایت کننده مالی و انکوباتورهای این کشور صادر می شود.

انکوباتورهای سن مارینو به عنوان یکی از اعضای مهم اکوسیستم استارت آپ این کشور فعالیت می کنند.

متقاضیان برای اخذ لتر آف ساپورت باید بیزینس پلن خود را برای یکی از سازمان های تایید کننده ارسال کنند.

این سازمان ها در صورت تایید بیزینس پلن استارتاپی نامه حمایتی لتر آف ساپورت را برای متقاضی صادر می کند.

آیا با استارتاپ ویزای سن مارینو اعضای خانواده اجازه کار دارند؟

همسر متقاضی با اخذ ویزای همراه و سپس مجوز کار می تواند در جمهوری سن مارینو مشغول کار و اشتغال شود.

ویزای startup سن مارینو چه مدت اعتبار دارد؟

مدت زمان ویزای startup سن مارینو برای استارتاپ های در حوزه تکنولوژی و فناوری های پیشرفته در حدود 5 سال است که از زمان صدور مجوز محاسبه می شود.

متقاضی در مدت زمان 5 سال باید با موفقیت این طرح تجاری استارتاپی را در جمهوری سن مارینو راه اندازی و اجرا کند.

آیا می توانیم خانواده را به عنوان همراه با خود ببریم؟

از مزایای اخذ ویزای استارتاپ جمهوری سن مارینو دریافت ویزای همراه برای همسر و فرزندان است. بر اساس این قانون متقاضیان می توانند برای اخذ ویزای همراه همسر و فرزندان زیر 21 سال خود و همراهی آن ها در این کشور درخواست دهند. در واقع متقاضی با اخذ ویزای استارتاپ جمهوری سن مارینو می تواند خانواده خود را به عنوان همراه به سن ماریو ببرد اما باید تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های زندگی خود و خانواده خود را اثبات کند.

نحوه تمدید استارتاپ ویزای سن مارینو

متقاضیان در صورتی می توانند ویزای استارتاپ جمهوری سن مارینو را تمدید کنند که با موفقیت طرح تجاری را راه اندازی کرده باشند. در واقع سوددهی شرکت استارتاپی و دارا بودن گردش مالی مطلوب پس از راه اندازی و همچنین ایجاد فرصت های شغلی برای شهروندان سن مارینو از مهم ترین شرایط تمدید استارتاپ ویزای سن ماریو است.

متقاضی می تواند برای دریافت مجوز اقامت سالانه با اثبات دارا بودن تمکن مالی کافی و اثبات پوشش بیمه درمانی و مدارک اقامت قانونی درخواست دهد.

دلایل رد درخواست ویزای استارتاپ سن مارینو

یکی از موارد مهم مربوط به ویزای استارتاپ جمهوری سن مارینو رد صلاحیت از طرف افسر ویزا و ریجکتی پرونده درخواست این نوع ویزا است. از مهم ترین دلایل رد درخواست ویزای استارتاپ سن مارینو موارد زیر را می توان نام برد:

  • عدم اثبات بودجه کافی برای تامین هزینه های اقامت در این کشور
  • عدم تایید طرح تجاری یا بیزینس پلن استارتاپی از طرف دولت سن مارینو
  • عدم تکمیل فرم درخواست ویزا یا وارد نکردن اطلاعات لازم به درستی
  • ارسال مدارک به طور ناقص
  • دارا بودن سوابق خلاف قانون
  • جعلی یا تقلبی بودن مدارک تحصیلی یا سوابق کاری متقاضی
  • عدم ارائه اسناد و گواهی های مالی
  • دقیق نبودن طرح تجاری استارتاپی

مزایا و معایب ویزای startup سن مارینو

جمهوری سن مارینو با دارا بودن یک بازار تجاری آزاد و اقتصاد در حال رشد و توسعه از بهترین گزینه های ممکن برای راه اندازی استارتاپ در کشورهای اروپایی می باشد.

متقاضیان با اخذ ویزای استارتاپ این کشور از مزایای بی شماری برخوردار می شوند.

برای راه اندازی طرح تجاری استارتاپ در جمهوری سن مارینو معایب زیادی دیده نمی شود. جز اینکه متقاضیان دارای مهارت کاری حرفه ای و متقاضیان دارای سرمایه کلان می توانند در حوزه های کاری موفق باشند. برخی از مهم ترین مزایای راه اندازی استارتاپ در جمهوری سن مارینو عبارت است از:

  • اقامت و کار و زندگی در یک کشور اروپایی با استانداردهای بالای زندگی
  • امکان رفت و آمد آزادانه و بدون ویزا به کشورهای حوزه شینگن
  • اخذ ویزای شینگن و برخورداری از مزایای این ویزا
  • رضایت 89% مهاجران از مهاجرت به جمهوری سن مارینو
  • فراهم بودن شرایط تحصیل و کار و ازدواج برای متقاضیان
  • اخذ پاسپورت معتبر سن مارینو پس از 10 سال اقامت در این کشور
  • دسترسی به بازارهای اروپایی و افتتاح حساب بانکی معتبر در اروپا
  • امکان اخذ اقامت دائم سن مارینو پس از 5 سال اقامت و ثبت شرکت استارتاپی
  • امکان اخذ تابعیت و شهروندی کشور اروپایی سن مارینو

معایب ویزای startup سن مارینو

  • دشوار بودن شرایط اقامت برای متقاضیان ایرانی
  • بالا بودن هزینه های زندگی
  • موفقیت در کار به شرط دارا بودن مهارت کاری حرفه ای در سطح بالا یا دارا بودن سرمایه کلان

سخن آخر

در این مقاله شرایط ویزای استارتاپ جمهوری سن مارینو مورد بررسی دقیق قرار گرفت. دارا بودن تمکن مالی لازم برای اقامت موقت در این کشور و دارا بودن طرح و ایده تجاری نوآورانه از مهم ترین شرایط اخذ ویزای استارتاپ این کشور است. اگر متقاضی بتواند طرح تجاری استارت آپی را با موفقیت در این کشور راه اندازی کند، می تواند مجوز اقامت دائم و در نهایت تابعیت این کشور کوچک اروپایی با استانداردهای بالای زندگی را با رعایت شرایط و الزامات دریافت کند.

متقاضیان فاقد بیزینس پلن یا طرح تجاری از این مزیت مهم و شگفت انگیز برخوردارند که می توانند با کمک مشاوران موسسه مهاجرتی اصطهباناتی طرح و ایده تجاری مناسب را آماده کنند و برای اخذ ویزای استارت آپ جمهوری سن مارینو ارائه دهند.

سوالات متداول در مورد ویزای استارت آپ سن مارینو

1- مهم ترین مزیت راه اندازی استارتاپ در جمهوری سن مارینو کدام است؟

اقامت و کار و زندگی در یک کشور اروپایی با استانداردهای بالای زندگی، امکان رفت و آمد آزادانه و بدون ویزا به کشورهای حوزه شینگن، اخذ ویزای شینگن و برخورداری از مزایای این ویزا و اخذ اقامت و تابعیت این کشور است.

2- بهترین زمینه ثبت استارتاپ در سن مارینو چیست؟

بهترین زمینه ثبت استارتاپ در سن مارینو در حوزه فناوری های پیشرفته است. مدت زمان اعتبار ویزای استارتاپ در حوزه فناوری های پیشرفته در حدود 5 سال است که از زمان صدور مجوز فعالیت در این حوزه محاسبه می شود.

3- سرمایه لازم برای ثبت و راه اندازی استارتاپ در سن مارینو چقدر است؟

سرمایه مورد نیاز برای ثبت و راه اندازی طرح تجاری استارتاپی در سن مارینو در حدود 9.900 یورو می باشد.از مجموع 9.900 یورو در حدود 6.500 یورو برای راه اندازی طرح تجاری استارتاپی در سال اول مورد نیاز است. در حدود 4000 یورو این میزان سرمایه مربوط به هزینه های دریافت شناسه اقتصادی، رسمی سازی مدارک، دریافت گواهی نامه تجاری و دفاتر حسابداری می باشد.

4- آیا امکان اخذ ویزای همراه با دریافت ویزای استارتاپ جمهوری سن مارینو وجود دارد؟

بله. متقاضیان می توانند برای اخذ ویزای همراه همسر و فرزندان زیر 21 سال خود و همراهی آن ها در این کشور درخواست دهند.

5- مدت زمان اعتبار ویزای startup سن مارینو چقدر است؟

مدت زمان ویزای startup سن مارینو برای استارتاپ های در حوزه تکنولوژی و فناوری های پیشرفته در حدود 5 سال است که از زمان صدور مجوز محاسبه می شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *