آغاز فعالیت سیستم مبتنی بر امتیاز انگلستان

مهاجرت به کشور های مختلف از راه های بسیاری امکان پذیر است. شما می توانید برای مهاجرت به روش مورد نظر خود اقدام نمایید. انگلستان هم کشوری جذاب و زیبا است که متقاضیان زیادی برای مهاجرت دارد. با این حال در سال جدید میلادی به دلیل همه گیری ویروس کرونا شرایط برای مهاجرت به این کشور با مشکلات و چالش هایی مواجه شده است. اما به تازگی اخباری از این کشور منتشر شده که ناشی از آغاز فعالیت سیستم مبتنی بر امتیاز انگلستان می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

آغاز فعالیت سیستم مبتنی بر امتیاز انگلستان

همان طور که اشاره کردیم مهاجرت به انگلستان همراه با مدل های بسیار و پیش شرط های خاصی است. شما می توانید برای کار در انگلستان یا تحصیل در انگلستان اقدام کنید. با این حال در سال جاری به دلیل همه گیری ویروس کرونا تمامی این شرایط و راه ها تحت تاثیر همه گیری ویروس کرونا قرار گرفته است. در این میان خبر خوب آغاز فعالیت سیستم مبتنی بر امتیاز انگلستان برای متقاضیان مهاجرت به این کشور می باشد. در سیستم جدید جهانی برای مهارت ها، متقاضیان با داشتن پیشنهاد شغلی و صحبت به زبان انگلیسی امتیاز کسب می کند.

برنامه های ویزای جدید کارگر ماهر در تاریخ ۱ دسامبر باز می شود. این مطلب به این معنی است که بهترین و درخشان ترین افراد از سراسر جهان می توانند از ۱ ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی برای کار در انگلستان درخواست دهند. البته باید توجه داشته باشید که همانند هر روند دیگری در سیستم امتیاز دهی مهاجرتی، این روند هم شرایط خاص خود را دارد و امتیازات با سیستم خاصی برای متقاضیان ارائه می شوند. 

سیستم جدید امتیاز دهی انگلستان

طبق سیستم مهاجرت مبتنی بر امتیاز ، امتیازات برای یک پیشنهاد شغلی در سطح مهارت مناسب ، دانش انگلیسی و پرداخت حداقل حقوق دریافت می شود. ویزای کارگر ماهر به افرادی که امتیاز کافی کسب کنند اعطا می شود. قوانین جدید مهاجرت به انگلستان تضمین می کنند که مشاغل می توانند از با کیفیت ترین افراد برای هدایت رو به جلوی اقتصاد انگلستان و نگهداری انگلستان در مرز نوآوری استفاده نمایند. همچنین این روش جدید کارفرمایان را برای سرمایه گذاری بر آموزش و نیروی کار تشویق می کند.

حتی این افراد برای افزایش بهره وری و بهبود فرصت ها هم اقدام می کنند. خصوصا این برنامه برای گروه هایی که بیش از سایرین تحت تاثیر همه گیری ویروس کرونا بوده اند اهمیت دارد. این سیستم ساده ، موثر و انعطاف پذیر باعث می شود که کارفرمایان بتوانند نیروهای ماهر مورد نیاز خود را استخدام کنند. البته بر طبق اطلاعیه های ارائه شده توسط دولت، این کشور قصد دارد امتیازات ویژه ای برای کسانی که استعداد های خاص در گروه های مهندسی، علوم، فناوری یا فرهنگ دارد هم درنظر بگیرد.

بر مبنای این سیستم حداقل حقوق افراد در انگلستان باید سالانه ۲۵۶۰۰ پوند باشد. درخواست ها بصورت آنلاین انجام می شود و به عنوان بخشی از این امر ، افراد باید هویت خود را اثبات کرده و مدارک خود را ارائه دهند. هنگامی که فردی خارج از انگلیس تمام این مراحل را طی کرد ظرف سه هفته تصمیم گیری می شود. این ویزا قبل از تمدید ۵ ساله است. 

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *