دانشگاه سچینوا مسکو

یکی از قدیمی ترین دانشکده های پزشکی در روسیه، دانشگاه سچینوا مسکو است که در سال 1758 به عنوان مرکز پزشکی امپراطوری مسکو تاسیس شد. این نام بعد از ایوان سچنف، یکی از فارغ التحصیلان دکترای امپراطور مسکو انتخاب شد و به عنوان «پدر فیزیولوژی روسی» شناخته می شود. این نهاد در سال 1930 مستقل شد، 250 سالگی خود را در سال 2008 جشن گرفت و در سال 2011 وضعیت دانشگاهی کامل را بدست آورد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه سچینوا مسکو

MSMU دانشکده های پزشکی عمومی ، داروسازی (به زبان فرانسه و روسی)، پزشکی پیشگیرانه، دندانپزشکی، پرستاری و علئم تحقیقات است. دانشکده دندانپزشکی پس از اتمام یک دوره پنج ساله، یک دکترای دندانپزشکی را به دانشجویان واگذار می کند. به عنوان یک هسته از هفت موسسه تحقیقاتی با بیش از 30 آزمایشگاه، پیشرفت تکنولوژی قرن جدید از جمله مدیریت بهداشت و درمان، اضافه شده است.فارغ التحصیلان دانشگاه سچینوا مسکو

MSMU در درک روابط متقابل بین دنیای علوم و کسب و کار دارای یک پارک علمی بین رشته ای است. موسسه تحقیقاتی Phthisiopulmonology که در سال 1918 تاسیس شد، مرکز پیشرو در مبارزه مداوم با سل می باشد. در سال 2013، این مرکز یک کنفرانس در مورد پیشگیری و تشخیص سل در کودکان و نوجوانان برگزار کرد.محوطه SMU در مرکز مسکو بین رودخانه مسکو واقع شده است، یک میدان 78،000 ساله که میزبان فینال لیگ قهرمانان 2008 است.

فارغ التحصیلان دانشگاه سچینوا مسکو

معروف ترین فردی که تا به حال در این موسسه حضور داشت، آنتون چکوف بود که شروع به نوشتن داستان کوتاه برای پرداخت هزینه تحصیلی اش کرد و اکنون یکی از بزرگترین نویسندگان تاریخ است. فارغ التحصیلان دیگر MSMU، سرگی بوتکین، سرپرست روانپزشک، سرگی کورساکف، و جراح نیکولای اسکیلفوسوفسکی هستند. دانشگاه سیچنوا همچنین عضو پروژه 5-100 پیشرفت تحصیل در روسیه است. I.M.Sechenov اولین دانشگاه امور خارجه مسکو واقع در شهر مسکو و نشان دهنده بزرگترین مجموعه پزشکی، علمی و بالینی در روسیه است. همچنین اولین دانشگاه امور خارجه دانشگاه علوم پزشکی روسیه عضو فعال سازمان بهداشت جهانی (WHO) است.

دانشجویان بین المللی در دانشگاه سچینوا مسکو

تحصیل در روسیه،آکادمی پزشکی مسکو سچینوا یکی از نخستین ها بود که در سال 1949 پذیرش (پذیرش مستقیم در Mbbs) دانشجویان خارجی را آغاز کرد. در حال حاضر حدود 20 درصد دانشجویان خارجی هستند و این واقعیت ثابت می کند که دانشگاه از نظر تعداد دانشجویان خارجی در فهرست دانشگاه های اول پزشکی روسیه است. آموزش به زبان روسی، انگلیسی و فرانسوی بسته به نوع برنامه آموزشی انتخاب شده برگزار می شود. متقاضیان بین المللی که یادگیری خوب زبان روسی را ندارند می توانند یک دوره پایه و یا دوره های زبان روسی را بگذرانند.

بعنوان اولین دانشگاه دولتی پزشکی مسکو برای دانشجویان بین المللی سیستم پذیرش بالایی را ارائه می دهد. همه دانشجویانی که دارای مدرک تحصیلی متوسطه هستند حق دارند که در دانشکده پزشکی اول مسکو شرکت کنند. ما هیچ نمرات خاصی برای پذیرش در هر دوره نیازی نداریم.برای پذیرش در دوره های مرتبط با پزشکی، دانش آموزان باید موضوع زیر را با موضوعات دیگر در مدرسه مطالعه کنند:

  • زیست شناسی
  • علم شیمی
  • فیزیک

پذیرش در دانشگاه سچینوا مسکو

الزامات برای برنامه های درمانگاه پزشکی، برای دوره های آموزشی PG / Clinical Residency:

  • Mbbs / MD / BDS با رونویسی
  • برای دکتری پزشکی / دکتری
  • Mbbs / MD / BDS با رونویسی
  • گواهی تکمیل Intersnship

الزامات برای مدرسان و برنامه های PHD به قرار زیر می باشد:

  • 4 سال مدرک کارشناسی در همراه با رونویسی
  • مدارک تحصیلی متوسطه
  • مدرک کارشناسی با رونویسی
  • درجه کارشناسی ارشد در موضوع مرتبط با رونویسی

رتبه جهانی این دانشگاه 1001 است و جزو برترین های تحصیل پزشکی است.ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر)آماده ارائه راهنمایی در زمینه مسکن دانشجویی مسکو نیز به شما عزیزان هستیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *