دانشگاه دوستی ملل یا رودن

دانشگاه دوستی ملل روسیه (دانشگاه رودن) ادغامی از آموزش، پژوهش، خلاقیت و خود تحققی و ایجاد فرصت های شغلی برای 28،000 دانش آموزان از 152 کشور در سراسر جهان فراهم میکند. RUDN به عنوان یک دانشگاه چند ملیتی و چند رشته ای گرد هم آمده است. شما ممکن است دارای درجه دکتر یا مورخ، شیمیدان و یا بوم شناس، روزنامه نگار و یا مهندس، وکیل و یا کشاورزی از این دانشگاه شوید. علاوه بر این، دانش آموزان در همه تخصص هستن فرصت دریافت مدرک رت از این دانشگاه دارند. دانشجویان داخلی یک گزینه از 12 زبان خارجی (انگلیسی، عربی، اسپانیایی، ایتالیایی، چینی، کره ای، آلمانی، فارسی، ترکی، فرانسوی، هندی، ژاپنی) را باید به دلخواه بگذرانند، در حالی که همه دانشجویان بین المللی پس از یک سال در روسیه تقریبا به خوبی به عنوان زبان مادری خود میتوانند روسی صحبت کنند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط آموزش و تحصیل دانشگاه دوستی ملل روسیه

سیستم آموزش چند مرحله ای از جمله کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا، و برنامه های رزیدنتی شرایط برای آموزش با کیفیت با هفت دانشکده ، ده موسسات و 156 آزمایشگاههای تحقیقاتی را ایجاد می کند. پیاده سازی برنامه های دانشگاه سازگاری بادانشجویان بین المللی است، فرصتی را برای یادگیری و استفاده روسیه از روش های آموزشی منحصر به فرد را طراحی می کند، و همچنین این فرصت تحصیل به زبان انگلیسی را ارائه می دهد.

دانشگاه دوستی ملل یا رودن RUDN در میان دانشگاه های روسیه تعدادی از برنامه های کارشناسی ارشد را به انگلیسی ارائه میکند. 18 دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در سطح بین المللی معتبر در این دانشگاه ارائه شده است. دانش آموزان RUDN می توانید کارآموزی خود را در دانشگاه های همکار انجام دهند، و کسانی که در برنامه های مشترک ثبت نام میکنند این فرصت را دارند که مدرکی را هم از دانشگاه  RUDN و هم از دانشگاه شریک به دست آورند. مدرسه و مدارس نیز برای دانش آموزانی که سنین آنها کمتر از 18 سال یا سن دانشگاه می باشد موجود است.

دانشگاه دوستی ملل یا رودن

وضعیت فعالیت های فرهنگی و علمی دانشگاه دوستی ملل یا رودن

در سال 1960، مطالعات زبان روسی برای دانشجویان بین المللی در دانشکده مقدماتی آغاز شد. در 1سپتامبر، مطالعات زبان روسی در شش رشته اصلی دانشگاه رودن معرفی شدند (دانشکده مهندسی، دانشکده تاریخ و زبان، دانشکده پزشکی، دانشکده کشاورزی، دانشکده علوم، دانشکده حقوق و اقتصاد) جزو اسن موارد بودند. اولین دانشجویان 288 نفر از 47 کشور جهان در سال 1965 وارد این دانشگاه شدند. به تدریج فارغ التحصیل دانشگاه شروع به گسترش کردند. کمک های مالی سخاوتمندانه از دولت شوروی به دانشگاه رودن در سال 1966 فعالیت برای شروع ساخت و ساز یک دانشگاه جدید در منطقه جنوب غربی مسکو را راه اندازی کرد.

تا سال 1975، دانشگاه بیش از 5600 فارغ التحصیلان که در میان آنها 4250 نفر از 89 کشور خارجی بودند را داشت. در آن سال، دانشگاه فدرال دوستی برای موفقیت کارشناسان آموزش کشورهای آسیایی، آفریقایی و امریکا لاتین مقام اهدا شد. 5 فوریه 1992 نام دانشگاه توسط دولت RF به دانشگاه رودن تغیر یافت، که این نام با در نظر گرفتن نام بنیانگذار دانشگاه تعیین شده بود.

زمینه های اصلی تحقیقات پزشکی دانشگاه دوستی ملل یا رودن

پروژه های تحقیقاتی، انجام شده توسط دانشمندان  PFUR، تقریبا تمام مسائل حاد در حوزه های زیست شناسی و پزشکی را پوشش می دهد. مهم ترین نگرانی پروژهها عبارتند از:

  • استعداد ژنتیکی برای بیماری های مختلف،
  • واکنش های مولکولی و جایگاه درون سلولی دارو به بدن ،
  • سازگاری محیطی و فیزیولوژیکی بدن،
  • بهداشت باروری زن،
  • مکانیسم های مولکولی توسعه تومور،
  • جنبه روانشناختی اجتماعی لقاح مصنوعی،
  • پیشگیری و درمان بیماری های قلبی و عروقی،
  • بهداشت و درمان در میان کارکنان (PFUR).
  • استفاده از درمان جدید پیچیده برای بیماری های عفونی،
  • توسعه فن آوری های جدید برای تولید مکمل های فعال،
  • بررسی بافت دندان دانش آموزان خارجی در دوره تحصیل.

موسسه مشکلات پزشکی

موسسه مشکلات پزشکی (IBMP) در سال 2011 به عنوان یک زیربخش ساختاری PFUR تاسیس شد. هدف اصلی از IBMP انجام تحقیقات علمی و مطالعه بود، پیاده سازی و توسعه روش های نوآورانه و فن آوری در زمینه تحقیقات زیست پزشکی جزو این موارد بود.

وظایف هسته ای IBMP دانشگاه دوستی ملل

تحقیقات علمی اساسی در زمینه زیست پزشکی می باشد.

تحلیلی بر روی مشکلات در حال توسعه و ایجاد فرهنگ و یک شیوه زندگی سالم در میان جمعیت، از جمله پژوهش های نظری و عملی بر روی مشکل یک زندگی سالم در میان رده های سنی مختلف و گروه های ملی (از جمله نسل جوان).

تحقیقات نظری در شناسایی عوامل موثر بر حل مشکلات زیستی و ایجاد یک شیوه زندگی سالم در زمینه بدتر شدن محیط زیست جغرافیایی و وضعیت جغرافیای سیاسی؛

تحقیقات در زمینه اجرای پیچیده آمادگی جسمانی “آماده برای کار و دفاع”، که توسط وزارت آموزش و پرورش و علوم فدراسیون روسیه انجام شده است؛

تحقیقات نظری در مورد موضوعات مربوط به حوزه های مختلف زیست پزشکیی اولویت تحقیقات انجام شده توسط خوشه پزشکی بنیاد اسکولکوو می باشد، از جمله تحقیقات بالینی در چارچوب تست سیستم تغییر داروهای ضد التهابی و ایمنی یکی از ایمن موارد می باشد؛

درباره کتابخانه دانشگاه دوستی ملل یا رودن

وب سایت رسمی کتابخانه:  lib.rudn.ru

AILC (AL) شامل 5 کتابخانه در دانشکده های مختلف در ساختمان های دانشگاه های مختلف با بیش از 2 میلیون کتاب در 60 زبان مختلف می باشد. مجموعه الکترونیکی شامل کتاب های صوتی و مواد ویدئویی و پایگاه داده جهانی و موضوعی است.

سیستم کتابخانه الکترونیک – RUDN ELS- آنلاین دارای منابع با اطلاعات کتابشناختی در مورد این صندوق کتابخانه و متن کامل کتاب، مقاله، مواد کنفرانس و خلاصه پایان نامه می باشد.

  • نسخه خدمات RSS (مجلات) – هر دو نسخه چاپی و الکترونیکی.
  • همکاری با کتابخانه علمی دانشگاه دولتی مسکو. دانشجویان به هر دو کتابخانه ها RUDN  و MSU دسترسی دارند.
  • AILC (AL)  همیشه به از مهمانان استقبال میکند و آنها را دعوت به”کتابخانه و موزه نادر ” و نمایشگاه هنرمندان معاصر می کند.
  • AILC (AL)  کمک می کند تا خارج از دانشگاه خوانندگان برای پیدا کردن اطلاعات سهولت داشته باشند.
  • AILC (AL)  دارای آموزش کار با پایگاه های داده AMD و برنامه آموزش مداوم حرفه ای می باشد.
  • هر ماه AILC (AL) با نویسندگان کتاب در قالب RUDN غیر داستانی سالن ادبی میزبان ملاقات می کند.

نکته مهم راجع به پذیرش دانشگاه دوستی ملل یا رودن:

مهم:

با توجه به الزامات تعیین شده توسط وزارت آموزش و پرورش فدراسیون روسیه، همه دانشجویان خارجی حاضر به ادامه مطالعات خود در دانشگاه های روسیه (از جمله دانشگاه دوستی فدرال روسیه) به منظور آموزش و پرورش به رسمیت شناختن شده است .

تعریف: شناخت اسند آموزش عالی خارجی یک روش جهت کمک های مالی دارنده سند جهت حق ادامه تحصیل است.

مواردی که دانشجو یا متقاضی مدرک خود را از خارج از دانشگاه رودن دریافت کرده باشد:

  • جهت ورود به دوره های کارشناسی ارشد در صورتی که متقاضی دارای سند آموزش عالی ثانویه در مدارس خارج از فدراسیون روسیه را دریافت می کند.
  • برای ورود به دوره های کارشناسی ارشد و دوره های آموزش اضافی (کارآموزی، دوره های آموزش بالینی، دکترا، پست دکترا) در صورتی که متقاضی آموزش عالی و حرفه ای خود رادر خارج از فدراسیون روسیه دریافت کرده باشد.

مدارک مورد نیاز برای به رسمیت شناختن (مدرک دانشگاه های خارجی) عبارتند از:

  • مدرکی به رسمیت شناختن مدارک تحصیلی خارجی به زبان روسی.
  • کپی از سند ID (گذرنامه یا سند با سیستم گذرنامه در کشوری هایی که متقاضی شهروندی وجود دارد) از متقاضی/ یا دارنده سند، در صورت لزوم با ترجمه محضری به زبان روسی.
  • سند اصلی قانونی (در صورت لزوم) از آموزش و پرورش کشور خود.
  • مدرک قانونی دیپلم (در صورت لزوم)، از کشور صادر کننده، لیستی از تمام دوره های مطالعاتی و رشته های (ماژول) و سایر حوزه ها و روند مطالعه پیش بینی شده.
  • نسخه هایی از سند آموزش و پرورش (اصلی و ترجمه) با ترجمه روسی محضری (در صورت لزوم). ترجمه باید با همان نام، نام و نام پدر (در صورت وجود) ویزای ورودی و یا ثبت نام در فدراسیون روسیه صادر شده باشد.

جهت کسب اطلاعات و جزییات بیشتر پیرامون تحصيل پزشكي و دندانپزشکی در دانشگاه رودن یا دوستی ملل روسيه با کارشناسان و مشاورین مجرب موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در دفاتر تهران و شیراز تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *