هزینه زندگی در سنگاپور

سنگاپور کشوری در مجمع الجزایر مالایی است. پایتخت این کشور شهر سنگاپور است. این کشور در شمال خط استوا قرار دارد و جزو کشور های صروتمند و بسیار مدرن محسوب می شود. همسایه های کشور سنگاپور عبارتند از مالزی و اندونزی. مساحت این کشور هفتصد و بیست و دو کیلومتر مربع است و از تعدادی جزیره تشکیل شده. همین مسئله باعث شده تا سنگاپور تبدیل به یکی از مراکز بزرگ داد و ستد در دنیا تبدیل شود. از این رو سرمایه گذاری در سنگاپور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این مقاله که به همت کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی تهیه شده است، قصد داریم در ارتباط با هزینه زندگی در سنگاپور صحبت کنیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

اقتصاد این کشور مبتنی بر خدمات و صنعت است و باعث رشد و شکوفایی زیاد آن شده است. جمعیت این کشور بیش از پنج میلیون نفر است. واحد پول سنگاپور دلار سنگاپور می باشد. این کشور سومین مرکز اقتصادی در کل جهان است. اگر تمایل دارید در ارتباط با روش های مهاجرت به سنگاپور یا اقامت و زندگی در این کشور اطلاعات بیشتری کسب کنید، بهتر این است که به موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی مراجعه کرده و با کارشناسان زبده ما مشورت کنید. نمایندگی های موسسه در شهر های شیراز، اصفهان، تهران، مشهد و تبریز دایر هستند.‌

هزینه زندگی در سنگاپور

اقتصاد کشور سنگاپور دارای تنوع زیادی است اما سه بخش بزرگ آن خدمات مالی، تولید صنعتی و پالایش نفت است. اگر شخصی تمایل داشته باشد مهاجرت به سنگاپور را انتخاب کند، باید هزینه های زندگی در این کشور را بررسی کند. ما در این مقاله تمام هزینه ها را به طور کامل بیان کنیم. هزینه هایی که در این کشور می تواند برای شما به وجود بیاید عبارتند از : هزینه های مسکن، هزینه های خورد و خوراک، هزینه های حمل و نقل، هزینه های تفریح و … . البته ناگفته نماند که برخی هزینه ها جزو خرج های پنهانی هر شخص یا خانواده محسوب می شوند که به بررسی آن ها نیز خواهیم پرداخت. این هزینه ها را در ادامه بررسی می کنیم.

هزینه مسکن در سنگاپور

سنگاپور کشوری است مدرن و پیشرفته. روش های مهاجرت به این کشور متفاوت است. فرض کنید شخصی برای اخذ ویزای کار سنگاپور اقدام کرده باشد از این رو باید برای زندگی در این کشور محل اقامت خود را مشخص کند و یا شخصی برای سرمایه گذاری اقدام کرده باشد و بخواهد از طریق خرید مسکن در سنگاپور، سرمایه گذاری کند‌. به همین دلیل می توان گفت بررسی هزینه های مسکن در کشور سنگاپور بسیار واجب است. ما در این بخش از مقاله هم هزینه های اجاره مسکن و هم هزینه های خرید مسکن در سنگاپور را به طور کامل بررسی می کنیم. با هزینه های اجاره مسکن در کشور سنگاپور بررسی های خود را شروع می کنیم.

هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر سنگاپور بین دو هزار تا چهار هزار دلار سنگاپور است و به طور میانگین باید دو هزار و هشتصد و چهل و هشت دلار سنگاپور پرداخت نمود. برای اجاره آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر هزینه بین هزار و دویست دلار سنگاپور تا دو هزار و پانصد دلار است. به طور میانگین باید هزار و هشتصد و چهل و هشت دلار هزینه کرد. اگر تمایل داشته باشید برای اجاره آپارتمان های بزرگتر با تعداد اتاق های بیشتر اقدام کنید، لازم است تا هزینه های بیشتری بپردازید. برای اجاره آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر هزینه بین سه هزار و پانصد دلار سنگاپور تا هشت هزار دلار سنگاپور است و به طور میانگین باید پنج هزار و سیصد و هفتاد و دو دلار سنگاپور هزینه کرد.‌ هزینه برای خارج از مرکز شهر کمتر است. هزینه اجاره آپارتمان سه خوابه در خارج از مرکز شهر سنگاپور باید بین دو هزار و چهارصد تا چهار هزار و پانصد دلار سنگاپور هزینه کرد و به طور میانگین این هزینه سه هزار و صد و نود و پنج دلار است.

اما مسئله بعدی بررسی هزینه خرید آپارتمان در این کشور است.‌ در ادامه قصد داریم به طور کامل در ارتباط با هزینه خرید مسکن در سنگاپور توضیحاتی ارائه کنیم. برای خرید یک واحد مسکونی در مرکز شهر سنگاپور برای هر متر مربع هزینه ها بین بیست و یک هزار و پانصد و بیست و هفت دلار سنگاپور تا سی و دو هزار و دویست و نود و یک دلار سنگاپور متغیر است. این هزینه به طور میانگین بیست و شش هزار و هفتصد و هفتاد و یک دلار است. هزینه برای هر متر مربع آپارتمان خارج از مرکز شهر سنگاپور بین نه هزار و صد و چهل و نه دلار سنگاپور تا بیست و یک هزار و پانصد و بیست و هفت دلار است. این هزینه به طور میانگین سیزده هزار و هفتصد و نود و یک دلار سنگاپور است.

هزینه خرید خانه در سنگاپور

هزینه خرید خانه در سنگاپور

همان طور که گفتیم دانستن هزینه خرید مسکن در این کشور باعث می شود تا بهتر بتوانیم برای اقامت در سنگاپور و زندگی در این کشور برنامه ریزی کنیم. بیشترین کمک را به افرادی می کند که قصد دارند اقامت سرمایه گذاری در سنگاپور از طریق خرید مسکن داشته باشند. البته سرمایه گذاری در این کشور از طریق ثبت شرکت در سنگاپور نیز امکان پذیر است. حال که هزینه مسکن در این کشور را بررسی کردیم، به بررسی سایر هزینه ها می پردازیم.

هزینه خورد و خوراک در سنگاپور

فرض کنید شخصی برای مهاجرت تحصیلی به سنگاپور اقدام کرده باشد. ممکن است فکر کنید که سنگاپور جایی کوچک است اما تحصیل در این کشور جزو بهترین گزینه های مهاجرتی است. چرا که دانشگاه های سنگاپور بسیار عالی هستند و در جهان رنکینگ‌بالایی دارند. علاوه بر آن اگر تمایل داشته باشید برای تابعیت و شهروندی سنگاپور نیز اقدام کنید، باید هزینه های مختلف این کشور را بررسی کنید. در این بخش به بررسی کامل و دقیق هزینه های خورد و خوراک در کشور سنگاپور می پردازیم. ما هم هزینه های رستوران و هم هزینه های خرید مواد اولیه از سوپر مارکت ها را بیان می کنیم.

برای یک وعده غذایی در رستورانی ارزان قیمت در سنگاپور هزینه مورد نیاز بین پنج تا بیست و یک دلار است و به طور میانگین باید پانزده دلار سنگاپوری هزینه کرد. هزینه سه وعده غذایی برای دو نفر در یک رستوران معمولی در سنکاپور بین چهل و پنج تا صد و بیست دلار است و باید حدودا هفتاد دلار سنگاپور هزینه کنید. برای یک وعده مک دونالد یا جیزی شبیه به آن باید بین هفت تا دوازده دلار هزینه کنید. هزینه آن به طور میانگین هشت و نیم دلار سنگاپور است. هزینه کاپوچینو در این کشور بین سه و هشتاد و سه صدم دلار تا هفت دلار است و به طور میانگین باید حدود پنج و نیم دلار سنگاپور هزینه نمود. برای خرید یک بطری اب معدنی کمتر از نیم لیتری هزینه مربوطه چیزی بین یک تا دو دلار است و به طور میانگین حدودا باید یک و نیم دلار سنگاپوری هزینه پرداخت کرد. حال ببینیم برای خرید مواد اولیه غذایی در کشور سنگاپور باید چقدر هزینه کرد.

هزینه غذا در سنگاپور

هزینه غذا در سنگاپور

برای خرید یک لیتر شیر هزینه، سه و بیست و دو صدم دلار است. اگر تمایل داشته باشید یک عدد نان تازه پانصد گرمی خرید کنید باید دو و سی و نه صدم دلار سنگاپوری هزینه کنید. هزینه خرید هر کیلوگرم برنج سفید سه دلار سنگاپور است و برای خرید یک پک دوازده عددی تخم مرغ باید سه و هفت صدم دلار سنگاپور هزینه پرداخت کنید. هزینه خرید یک کیلوگرم پنیر محلی نیز نوزده و هشتاد و هفت صدم دلار سنگاپور است و برای خرید یک کیلوگرم فیله مرغ تازه باید ته و سی و هشت صدم دلار هزینه پرداخت کرد. اگر تمایل داشته باشید یک کیلوگرم گوشت تازه خرید کنید باید هزینه ای معادل نوزده و هشتاد و هشت صدم دلار سنگاپور هزینه کنید. برای خرید یک کیلوگرم سیب هزینه شما چیزی معادل چهار و شصت و یک صدم دلار است. برای خرید یک کیلوگرم موز نیز باید سه و هفتاد و هفت صدم دلار هزینه کنید.

اگر تمایل داشته باشید یک کیلوگرم پرتقال خرید کنید باید چهار و بیست و چهار صدم دلار هزینه کنید. برای خرید یک کیلوگرم گوجه هزینه سه و سه صدم دلار است و خرید یک کیلوگرم سیب زمینی هزینه ای معادل سه و بیست و پنج صدم دلار سنگاپور خواهد داشت. اگر تمایل داشته باشید یک کیلوگرم پیاز خرید کنید، باید هزینه ای معادل دو و هشتاد و پنج صدم دلار سنگاپور پرداخت نمایید. هزینه خرید بطری یک و نیم لیتری آب در کشور سنگاپور بین هفتاد شدم دلار تا سه دلار سنگاپور است و به طور میانگین باید یک و نود و شش صدم دلار هزینه کرد. هزینه خرید یک پاکت بیست تایی سیگار مارلبرو نیز بین جهارده تا بیست دلار است و باید چهارده و نیم دلار سنگاپور هزینه برای آن پرداخت کرد.

هزینه حمل و نقل در سنگاپور

از جمله هزینه های بسیار مهم دیگر در هر کشور و شهری هزینه حمل و نقل های داخلی است. در این بخش از مقاله قصد داریم هزینه حمل و نقل در کشور سنگاپور را به طور کامل بررسی کنیم. فرض کنید شما برای تحصیل در سنگاپور اقدام کرده اید و یا تابعیت و شهروندی سنگاپور را دارید، از این رو برای زندگی در این کشور باید هزینه ها را بدانید. ببینیم هزینه حمل و نقل در سنگاپور چقدر است.

برای تهیه بلیط یک طرفه داخلی باید حدودا یک و هشتاد صدم دلار سنگاپور هزینه پرداخت کنید. هزینه پاس ماهانه سنگاپور صد و بیست دلار است. تعرفه تاکسی نیز یکی از مهم ترین هزینه ها است. هزینه شروع تاکسی در ترافیک نرمال در سنکاپور سه و هفتاد صدم دلار است و به ازای هر کیلومتر حرکت تاکسی در حالت ترافیک معمولی باید شصت صدم دلار سنگاپور پرداخت کنید. تاکسی ها در کشور سنگاپور برای هر یک ساعت انتظار در ترافیک نرمال مبلغی بین هفده و چهل صدم دلار تا سی دلار سنگامور دریافت می کنند و میانگین آن هجده دلار سنگاپور است. هزینه هر لیتر بنزین در کشور سنکاپور نیز دو و بیست و شش صدم دلار سنگاپور است.

اما ببینیم برای خرید خودرو در این کشور باید جقدر هزینه کرد؟ هزینه خرید یک خودرو فولکس واگن گلف یا چیزی شبیه به آن در کشور سنگاپور به طور متوسط صد و پانزده هزار و دویست دلار سنگاپور است و هزینه خرید تویوتا کرولا سدان در این کشور حدودا صد و چهار هزار و سبصد و چهل دلار سنگاپور می باشد.

هزینه تعرفه های خاص مسکن در سنگاپور

همان طور که گفتیم یکی از مدل های هزینه، نوع پنهان است و تعرفه های خاص مثل اب، برق، اینترنت، سیستم های سرمایش و گرمایش و … جزو آن محسوب می شود. در این بخش موارد پنهان را بررسی می کنیم. هزینه پایه اب، برق، سیستم سرمایش و گرمایش و زباله در کشور سنگاپور برای یک آپارتمان هشتاد و پنج متر مربعی صد و پنجاه دلار سنگاپور است. هزینه مکالمه محلی در کشور سنکامور بدون هیچ گونه تخفیفی حدودا بیست و سه صدم دلار است و برای اینترنت در سنگاپور باید حدودا چهل و چهار و سیزده صدم دلار سنگاپور هزینه پرداخت کرد.

هزینه تفریح در سنگاپور

یکی دیگر از هزینه های زندگی هزینه تفریحات مانند ورزش، سینما و حتی خرید کردن است که در این قسمت از مقاله بررسی خواهیم کرد. از هزینه های ورزش شروع می کنیم. برای یک ماه ورزش در کلوب های فیتنس مخصوص بزرگسالان هزینه صد و سی و نه دلار است و اگر تمایل داشته باشید آخر هفته یک ساعت زمین تنیس اجارهکنید باید سیزده و نود صدم دلار هزینه کنید. برای خرید بلیت سینما هزینه ای معادل سیزده دلار باید پرداخت شود.

هزینه سینما در سنگاپور

هزینه سینما در سنگاپور

اما ببینیم هزینه خرید چگونه است. برای خرید یک جفت جین در کشور سنگاپور باید حدودا نود و پنج دلار سنگاپور هزینه کنید. ‌هزینه خرید یک لباس تابستانه از برند هایی مانند زارا حدودا پنجاه دلار است. برای خرید یک جفت کفش ورزشی نایک باید صد و بیست و سه دلار هزینه کنید و هزینه خرید یک جفت کفش چرم مردانه حدودا صد و چهل و پنج دلار سنکاپور است.

سوالات متداول در ارتباط با هزینه زندگی در سنگاپور

  1. برای زندگی در سنگاپور حداقل به چه میزان پول نیاز دارید؟

    یک سنگاپوری باید حداقل 2000 دلار در ماه درآمد داشته باشد تا بتواند ابتدایی ترین استاندارد زندگی در سنگاپور را داشته باشد.

  2. آیا زندگی در سنگاپور گران است؟

    براساس شاخص جهانی هزینه زندگی از نظر واحد اقتصاد اکونومیست ، سنگاپور گرانترین شهری است که برای پنجمین سال پیاپی در جهان شناخته شده است.

  3. متوسط حقوق در سنگاپور چقدر است؟

    متوسط حقوق سالانه در سنگاپور 67152 دلار است. به طور متوسط 5969 دلار در ماه به هر شخص داده خواهد شد.

  4. برای زندگی راحت در سنگاپور به چه دستمزدی نیاز دارید؟

    برای اینکه با آسایش تمام در برخی از گران ترین محله های سنگاپور اقامت داشته باشید ، لازم است سالانه حدود 100000 دلار درآمد خالص کسب کنید.

  5. آیا آموزش در سنگاپور رایگان است؟

    آموزش ابتدایی برای کلیه شهروندان سنگاپور در مدارس تحت نظر وزارت آموزش و پرورش رایگان است.

  6. هزینه یک لیتر بنزین در سنگاپور چقدر است؟

    هزینه هر لیتر بنزین در کشور سنگاپور نیز دو و بیست و شش صدم دلار سنگاپور است.

  7. هزینه سه وعده غذایی برای دو نفر در یک رستوران معمولی در سنگاپور چقدر است؟

    هزینه سه وعده غذایی برای دو نفر در یک رستوران معمولی در سنگاپور بین چهل و پنج تا صد و بیست دلار است و باید حدودا هفتاد دلار سنگاپور هزینه کنید.

  8. هزینه اجاره مسکن در مرکز شهر سنگاپور چقدر است؟

    هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر سنگاپور بین دو هزار تا چهار هزار دلار سنگاپور است و به طور میانگین باید دو هزار و هشتصد و چهل و هشت دلار سنگاپور پرداخت نمود. برای اجاره آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر هزینه بین سه هزار و پانصد دلار سنگاپور تا هشت هزار دلار سنگاپور است و به طور میانگین باید پنج هزار و سیصد و هفتاد و دو دلار سنگاپور هزینه کرد.‌

  9. هزینه خرید آپارتمان خارج از مرکز شهر سنگاپور چقدر است؟

    هزینه برای هر متر مربع آپارتمان خارج از مرکز شهر سنگاپور بین نه هزار و صد و چهل و نه دلار سنگاپور تا بیست و یک هزار و پانصد و بیست و هفت دلار است. این هزینه به طور میانگین سیزده هزار و هفتصد و نود و یک دلار سنگاپور است.

  10. تعرفه اینترنت در کشور سنگاپور به طور متوسط چقدر است؟

    برای اینترنت در سنگاپور باید حدودا چهل و چهار و سیزده صدم دلار سنگاپور هزینه پرداخت کرد.

  11. هزینه تاکسی در سنگاپور چقدر است؟

    هزینه شروع تاکسی در ترافیک نرمال در سنگاپور سه و هفتاد صدم دلار است و به ازای هر کیلومتر حرکت تاکسی در حالت ترافیک معمولی باید شصت صدم دلار سنگاپور پرداخت کنید.

3/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “هزینه زندگی در سنگاپور

  1. فرهاد گفت:

    اگه قیمتا درست باشن، عالی بود

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      ممنون از دیدگاه و نظر مثبت شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *