هزینه زندگی در تایوان

کشوری در شرق آسیا وجود دارد که با نام های بسیاری بین عوام شناخته می شود. این کشور تایوان نام دارد که با اسم های جمهوری چین، چین تایپه، چین ملی و فرمز نیز بین مردم شناخته شده است. این کشور از تعدادی جزیره تشکیل شده است که نام برخی از آن ها تایوان، پنگهو، کینمن و ماتسو است‌. این کشور مساحتی به اندازه سی و شش هزار و صد و نود و هفت کیلومتر مربع دارد و زبان رسمی مردم آن ماندارین استاتدارد است. این کشور جمعتی بالغ بر بیست و سه میلیون نفر دارد. واحد پول کشور تایوان، دلار جدید تایوان است و واحد جز آن سنت نامیده می شود. پایتخت و بزرگترین شهر این کشور تایپه است. در این مقاله قصد داریم در ارتباط با هزینه زندگی در تایوان نکات مثبتی ارائه کنیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

کشور تایوان دارای شانزده استان است.‌ صادرات این کشور کامپیوتر، لوازم الکترونیکی، فلزات، منسوجات، پلاستیک و … است. اگر تمایل دارید برای مهاجرت به تایوان اقدام کنید بهتر این است که به موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی مراجعه کنید. کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در نمایندگی های شهر های مختلف ایران از جمله شیراز، تهران، اصفهان، مشهد و تبریز پاسخگوی سوالات شما هستند. در ادامه به بررسی هزینه های زندگی در تایوان می پردازیم.

هزینه زندگی در تایوان

روش های مهاجرت به کشور تایوان بسیار متفاوت است و هر فردی می تواند با توجه به شرایط خود یکی از روش های مهاجرت را بررسی و انتخاب کند. نکته بسیار مهم در ارتباط با مهاجرت به کشوری جدید بررسی تمام جوانب موجود است. یکی از مهم ترین مسائلی که باید بررسی گردد، هزینه های زندگی است. از این رو در ادامه ما با تمام جزئیات این مطلب را بررسی می کنیم. هزینه های زندگی‌ در تایوان شامل هزینه مسکن در تایوان، هزینه خورد و خوراک در تایوان، هزینه تفریح در تایوان، هزینه حمل و نقل در تایوان و … . در ادامه با هزینه مسکن در این کشور شروع خواهیم کرد و تمام‌ جزئیات آن را بررسی می کنیم.

هزینه مسکن در تایوان

فرض کنید دانشجویی از یکی از شهر های ایران برای ادامه تحصیلات خود، تحصیل در دانشگاه های تایوان را انتخاب کرده باشد. از این رو باید به بررسی تمام نکات در ارتباط با حصور در این کشور بپردازد. از جمله این نکات می توان به کار در زمان تحصیل در تایوان، هزینه اسکان در تایوان و هزینه های دیگر اشاره نمود‌. به همین دلیل در این بخش ما هزینه های مسکن در کشور تایوان را با جزئیات هر چه بیشتر توضیح خواهیم داد. هزینه های مسکن طبقه بندی های متفاوتی دارد. از جمله این طبقه بندی ها هزینه اجاره مسکن و هزینه خرید مسکن می باشد. در ابتدا به بررسی هزینه اجاره مسکن در تایوان می پردازیم.

برای اجاره یک واحد آپارتمانی مسکونی یک خوابه در کشور تایوان و در مرکز شهر های این کشور باید بین هشت هزار تا بیست و پنج هزار دلار تایوان ماهانه هزینه کرد. به طور میانگین می توان گفت هزینه اجاره سیزده هزار و نهصد و شصت و هشت دلار تایوان است. هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر های کشور تایوان برای هر ماه بین شش هزار تا هجده هزار دلار تایوان است. به طور میانگین این هزینه نه هزار و سیصد و چهل و هفت دلار تایوان است. همانند سایر کشور ها، در این کشور نیز با افزایش متراژ واحد مسکونی و تعداد اتاق خواب ها، هزینه نیز افزایش می یابد. به همین دلیل می توان گفت هزینه اجاره یک آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر های کشور تایوان بین بیست هزار تا شصت هزار دلار تایوان است. به طور میانگین این هزینه سی و دو هزار و سیصد و سیزده دلار تایوان است. برای اجاره واحد مسکونی آپارتمانی سه خوابه در خارج از مرکز شهر های کشور تایوان، هزینه بین پانزده هزار تا سی و پنج هزار دلار تایوان است. به طور میانگین برای واحد هایی با این مشخصات باید بیست و یک هزار و هشتصد و نود و نه دلار هزینه نمود.

هزینه خرید مسکن در تایوان

هزینه خرید مسکن در تایوان

در ادامه قصد داریم بررسی هزینه خرید مسکن در این کشور را انجام دهیم. برای خرید هر واحد مسکونی آپارتمانی هشتاد و پنج متر مربعی در مرکز شهر های کشور تایوان هزینه بین صد و ده هزار تا هشتصد هزار دلار برای هر متر مربع است و به طور میانگین باید دویست و شصت و نه هزار و چهار صد و بیست و دو دلار تایوان هزینه کرد. هزینه هر متر مربع آپارتمان در خارج از مرکزیت شهر های این کشور نیز هشتاد هزاز تا پانصد هزار دلار تایوان خواهد بود.‌متوسط هزینه کرد برای این مدل واحد های مسکونی صد و شصت و هفت هزار و ششصد و چهارده دلار تایوان است. دانستن هزینه خرید منزل مسکونی در کشور تایوان کمک زیادی به افراد می کند‌.

این اطلاعات خصوصا برای اشخاصی که قصد دارند با خرید ملک در شهر های مختلف کشور تایوان سرمایه گذاری کنند بسیار مفید می باشد و می تواند به آن ها کمک زیادی کند. همان طور که می دانیم یکی از روش های سرمایه گذاری، خرید ملک در هر کشوری است. پس آشنایی با جزئیات هزینه های خرید مسکن بسیار مهم و کمک کننده است.

هزینه خورد و خوراک در تایوان

همان طور که گفتیم روش های مختلفی برای حضور افراد در تایوان و مهاجرت به این کشور وجود دارد. از جنله این روش ها می توان به تحصیل و اعزام دانشجو به تایوان اشاره کرد. برای حضور در تایوان، دانشجو باید بتواند تمام هزینه های خود را مورد بررسی قرار دهد. یکی از هزینه های بسیار مهم برای زندکی در شهر های مختلف کشور تایوان هزینه خورد و خوراک است. البته ناگفته نماند که میزان خرج و بودجه هر فردی به نوع زندگی او بستگی دارد. ما میانگین قیمتی رستوران ها و خرید مواد اولیه در مارکت ها را در این بخش از مقاله به طور جزئی برای خوانندگان ارائه داده ایم. با هزینه های مربوط به رستوران ها در کشور تایوان شروع خواهیم کرد چرا که جوان های بسیاری برای حصور در رستوران ها وقت و هزینه صرف می کنند.

برای یک وعده غذایی در رستورانی ارزان قیمت در تایوان هزینه بین هفتاد تا دویست دلار تایوان است و به طور میانگین باید صد دلار هزینه نمود. هزینه حضور در یک رستوران معمولی برای دو نفر و هر سه وعده در شهر های مختلف کشور تایوان بین پانصد و جهارده دلار تا هزار و صد دلار است و به طور میانگین باید هفتصد دلار تایوان هزینه کرد. هزینه یک وعده مک دونالد در این کشور یا چیزی مشابه آن بین صد بیست تا صد و شصت دلار است که به طور متوسط باید صد و سی دلار برای آن هزینه نمود. هزینه نوشیدن کاپوچینو در این کشور بین بیست تا سی و نه دلار است و به طور میانگین باید بیست و هفت دلار و سی سنت هزینه کرد‌. برای خرید یک بطری آب معدنی زیر نیم لیتری هزینه بین پانزده تا سی دلار است و به طور میانگین باید نوزده دلار و نود و نه سنت هزینه کرد. اما همه چیز حضور در رستوران نیست. پس ببیتیم برای خرید مواد اولیه باید چقدر هزینه کرد.

هزینه غذا در تایوان

هزینه غذا در تایوان

برای خرید یک لیتر شیر، هزینه هشتاد و نه دلار و هشتادو دو سنت است. هزینه خرید یک نان پانصد گرمی تازه پنجاه و دو دلار تایوان و بیست و پنج سنت است‌. اگر تمایل داشته باشید یک کیلوگرم برنج سفید بخرید، باید بدانید که هر کیلوی آن قیمتی به اندازه نود و چهار دلار دارد. هزینه خرید یک پک دوازده تایی تخم مرغ شصت و هشت دلار و هشتاد و هفت سنت است. برای خرید یک کیلوگرم پنیر محلی لازم است تا پانصد و شصت و یک دلار تایوان هزینه کرد. برای خرید یک کیلوگرم فیله مرغ تازه در شهر های مختلف کشور تایوان باید به طور متوسط دویست وسی و یک دلار هزینه کرد. هزینه خرید یک کیلوگرم گوشت تازه در این کشور ششصد و بیست و هفت دلار هزینه کرد.

اگر تمایل داشته باشید یک کیلوگرم سیب خریداری کنید باید صد و چهل دلار هزینه کنید‌. هزینه خرید یک کیلوگرم موز در کشور پنجاه و پنج دلار و بیست و هشت سنت است. برای خرید یک کیلوگرم پرتقال باید هفتاد و پنج دلار و شش سنت هزینه کرد. اگر تمایل به خرید یک کیلوگرم گوجه دارد باید هفتا و نه دلار و سی و پنج سنت هزینه کنید‌. هزینه خرید یک کیلوگرم سیب زمینی صد و پنج دلار تایوان است و برای خرید یک کیلوگرم پیاز باید شصت و نه دلار و سی و پنج سنت هزینه کنید‌. هزینه خرید یک بطری یک و نیم لیتری آب سی و شش دلار و بیست و نه سنت است‌. برای خرید یک پاکت بیست تایی سیگار مارلبرو باد صد و ده دلار تایوان هزینه کرد.

هزینه حمل و نقل در تایوان

یکی دیگر از هزینه های بسیار مهم در طول زندگی ، هزینه حمل و نقل است. هزینه حمل و نقل در کشور تایوان را در این بخش به طور کامل بررسی می کنیم. برای خرید بلیت یک طرفه حمل و نقل محلی باید بین پانزده تا سی و شش دلار تایوان هزینه کرد. متوسط این هزینه ها به طور دقیق بیست دلار است. برای پاس ماهانه باید هزار و دویست و هشتاد دلار هزینه کرد. تعرفه شروع تاکسی در ترافیک نرمال هشتاد دلار تایوان است.

هزینه برای هر کیلو متر حرکت تاکسی در ترافیک نرمال بیست دلار است. برای یک ساعت انتظار تاکسی در شهر های مختلف تایوان در ترافیک نرمال باید دویست و بیست و پنج دلار هزینه کرد. هزینه هر لیتر بنزین در کشور تایوان بیست و نه دلار و هشتاد و چهار سنت است.

اما ببینیم هزینه خرید خودرو در این کشور چگونه است؟ برای خرید یک خودروی فولکس واگن گلف یا جیزی شبیه آن با خصوصیات مشابه باید نهصد هزار دلار تایوان هزینه کرد. هزینه خرید یک خودروی تویوتا کرولای سدان در کشور تایوان بین ششصد و پنجاه و شش هزار دلار تا هشتصد هزار دلار است و به طور میانگین باید هفتصد و بیست و شش هزار و پنجاه و یک دلار هزینه کرد.‌

هزینه تعرفه های خاص مسکن در تایوان

علاوه بر هزینه های جاری و روزمره که در بخش های قبل گفتیم، برخی هزینه ها هستند که به طور پنهانی ممکن است در لیست بودجه ماهانه آورده نشوند. این هزینه ها مربوط به مسکن و تعرفه های خاصی مانند آب، برق، سیستم های گرمایش و سرمایش، سیستم زباله و .‌.. می باشد. در این بخش تمام این موارد را بررسی خواهیم کرد. توحه داشته باشید که برای یک آپارتمان با متراژ هشتاد و پنج متر مربعی در کشور تایوان هزینه آب، برق، سیستم گرمایش و سرمایش و زباله دو هزار و صد و چهل و نه دلار و سی و چهار سنت است. تعرفه مکالمه محلی در کشور تایوان بدون هیچ تخفیفی حدودا چهار دلار و شصت و سه سنت است. تعرفه اینترنت در کشور تایوان بین مانصد تا هزار و نود و نه دلار است و متوسط آن هفتصد و هجده دلار تایوان است.

هزینه تفریح در تایوان

یکی از هزینه های حذاب در کشور های مختلف هزینه تفریح می باشد. در این بخش ما هزینه های تفریح در شهر های مختلف تایوان را به طور متوسط بیان می کنیم. هزینه کلاب ورزشی برای یک ماه ویژه بزرگسالان هزار و دویست و نود دلار تایوان است. اگر تمایل دارید یک ساعت آخر هفته زمین تنیس اجاره کنید، باید سیصد و هشتاد و هفت دلار هزینه پرداخت کنید.‌ هزینه خرید بلیط سینما در تایوان سیصد دلار است.

هزینه تفریح در تایوان

هزینه تفریح در تایوان

برای خرید یک جفت جین در تایوان باید دو هزار و پنجاه و چهار دلار تایوان پرداخت کرد. هزینه خرید یک دست لباس تابستانه از فروشگاه هایی مانند زارا باید هزار و چهل و هشت دلار است. برای خرید یک جفت کفش نایک ورزشی دو هزار و پانصد و شصت و هفت دلار باید هزینه کنید. هزینه خرید یک جفت کفش چرم مردانه سه هزار و سیصد و پنجاه و یک دلار است.

سوالات متداول در ارتباط با هزینه زندگی در تایوان

  1. آیا تایوان برای زندگی گران است؟

    هزینه زندگی در تایوان بسته به منطقه و سبک زندگی افراد متفاوت است. طبق بررسی هزینه زندگی Mercer در سال 2019 ، تایپه در رتبه 35 از 209 شهر جای دارد و کمی گرانتر از پاریس و میلان ، اما ارزان تر از لندن و دبی است.

  2. برای زندگی راحت در تایوان به چقدر پول نیاز دارید؟

    برای زندگی عادی ، حدود 20،000-25،000 دلار تایوان نیاز است. این هزینه برای یک زندگی راحت در کشور تایوان  30،000 تا 40،000 دلار است.

  3. درآمد متوسط در تایوان چقدر است؟

    درآمد متوسط در کشور تایوان در سال حدودا 470،000 دلار تایوان است.

  4. آیا خارجی ها می توانند در تایوان ملک بخرند؟

    به طور کلی خارجی ها مجاز به خرید و فروش ملک در تایوان برای کسب سود نیستند ، فقط برای مصارف شخصی یا اهداف سرمایه گذاری می توان اقدام به خرید ملک کرد.

  5. در تایوان برای هر روز به چه میزان پول نیاز است؟

    اگر برای تعطیلات خود در تایوان برنامه ریزی می کنید باید بدانید که روزانه حدودا 2،585 دلار تایوان (85 دلار) دلار هزینه خواهید داشت. این متوسط قیمت روزانه براساس هزینه سایر بازدید کنندگان است.

  6. هزینه یک لیتر بنزین در تابوان چقدر است؟

    هزینه هر لیتر بنزین در کشور تایوان بیست و نه دلار و هشتاد و چهار سنت است.

  7. برای خرید بلیت سینما در تایوان چقدر باید هزینه کرد؟

    هزینه خرید بلیط سینما در تایوان سیصد دلار است.

  8. هزینه اجاره مسکن در مرکز شهر های تایوان چقدر است؟

    برای اجاره یک واحد آپارتمانی مسکونی یک خوابه در کشور تایوان و در مرکز شهر های این کشور باید بین هشت هزار تا بیست و پنج هزار دلار تایوان ماهانه هزینه کرد. به طور میانگین می توان گفت هزینه اجاره سیزده هزار و نهصد و شصت و هشت دلار تایوان است. هزینه اجاره یک آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر های کشور تایوان بین بیست هزار تا شصت هزار دلار تایوان است.

  9. هزینه خرید مسکن در خارج از مرکز شهر های تایوان چقدر است؟

    هزینه هر متر مربع آپارتمان در خارج از مرکزیت شهر های این کشور نیز هشتاد هزاز تا پانصد هزار دلار تایوان خواهد بود.‌متوسط هزینه کرد برای این مدل واحد های مسکونی صد و شصت و هفت هزار و ششصد و چهارده دلار تایوان است.

  10. هزینه خرید یک وعده غذایی در رستوانی ارزان قیمت در تایوان چقدر است؟

    برای یک وعده غذایی در رستورانی ارزان قیمت در تایوان هزینه بین هفتاد تا دویست دلار تایوان است و به طور میانگین باید صد دلار هزینه نمود.

  11. تعرفه مکالمه محلی در کشور تایوان چقدر است؟

    تعرفه مکالمه محلی در کشور تایوان بدون هیچ تخفیفی حدودا چهار دلار و شصت و سه سنت است.

3/5 - (2 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *