برنامه کارت سبز دانمارک

یکی از روش های پرطرفدار مهاجرت به اروپا، مهاجرت از طریق کارت سبز یا همان گرین کارت دانمارک می باشد. روشی که در آن با استفاده از طرح ویزای کاری توانسته است راه ورود به اروپا را برای شما آسان نماید. موسسه حقوقی توسعه گران مهر شیراز با بهره گیری از تجربیات فراوان در طی فعالیت های خود به عنوان یکی از معتبرترین موسسات مهاجرتی کشور ، راه ورود شما به کشور دانمارک را مهیا و روان ساخته است، جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ کارت سبز یا گرین کارت دانمارک می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره تخصصی این مشاوران در باب مسائل حقوقی و نحوه اخذ گرین کارت دانمارک بهره مند شوید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

به طور کلی در کنار ویزای کار دانمارک، روش های مهاجرتی دیگری برای ورود به کشور دانمارک وجود دارد. برای مثال تحصیل در دانمارک و یا سرمایه گزاری در دانمارک، روش هایی هستند که می توان ضمن مشورت با یک وکیل کاردان، به آن ها دست یافت.

آنچه که در مهاجرت اهمیت پیدا می کند، اخذ اقامت دانمارک و در نتیجه گرفتن تابعیت کشور مقصد می باشد. لذا نیاز هست متقاضیان روش هایی را انتخاب نمایند که بتوانند به اقامت دانمارک برسند و در نتیجه تحصیل تابعیت دانمارک را داشته باشند.

لازم به ذکر است که تحصیل تابعیت در دانمارک از طریق سیستم خون انجام می شود. البته سیستم خاک به عنوان سیستم فرعی در قوانین این کشور وجود دارد و تنها زمانی به کار می رود که والدین طفل بدنیا امده نامعلوم باشند.

در این مطلب به بررسی کامل و جامع برنامه کارت سبز یا گرین کارت دانمارک می پردازیم، و به شما خواهیم گفت که چگونه طرح گرین کارت دانمارک از جمله طرح های ویزاهای کاری یا تخصصی دانمارک به شمار می رود.

لازم به ذکر است که این مطلب توسط کارشناسان موسسه حقوقی توسعه گران مهر ترجمه و به نگارش درآمده است. از این رو سعی شده است تا نسبت به نوع ترجمه، تغییری در محتوای علمی و مفهومی مطالب وجود نداشته باشد، لذا امکان عدم رعایت قوانین نگارشی و دستوری در آن وجود خواهد داشت.

برنامه کارت سبز یا گرین کارت دانمارک یا کار در دانمارک

برنامه ای که در آن، امکان اعطای اجازه اقامت در جهت کار و جستجوی کار به متقاضی داده می شود. این اجازه که تحت عنوان طرح کارت سبز یا گرین کارت دانمارک شناخته می شود، بر اساس ارزیابی مبتنی بر سیستم امتیازبندی انجام می شود.

بر این اساس، اگر اجازه اقامت تحت طرح گرین کارت دانمارک به شما داده شود، دیگر نیازی به اخذ مجوز کار به صورت جداگانه نمی باشد.

اقامت از طریق این نوع ویزا، امکان انجام هرگونه کار با دستمزد یا بدون دستمزد را برای شما فراهم می آورد؛ اما اجازه کار به صورت خویش فرما که متقاضی در آن اداره کسب و کار خود را به عهده بگیرد، را ندارد.

اطلاعات مهم پیرامون کارت سبز یا گرین کارت دانمارک

فرصت های شغلی در دانمارک

امتیازات در برنامه کارت سبز یا گرین کارت دانمارک بر اساس معیار های عینی استفاده شده برای ارزیابی اینکه آیا درخواست دهنده مناسب درخواست برای شغل های سطح بالا در دانمارک است یا خیر داده میشود. گرفتن اجازه اقامت تحت طرح کارت سبز یا گرین کارت دانمارک به مانند گرفتن یک شغل نیست. این کاملا مسئولیت خود شماست تا در دانمارک شغلی پیدا کنید که بتوانید خود را در حمایت کنید.

در حال حاضر، تقاضا برای نیروی کار (کارگر) خارجی بسیار محدود است. با این حال برخی بخش ها متقاضی متخصصان حرفه ای خارجی مجرب هستند. باید ذکر شود که مهارت های گفتاری خوب دانمارکی اغلب یکی از شروط موفقیت در بازار کار دانمارک است.

قبل از درخواست برای اجازه اقامت تحت برنامه کارت سبز یا گرین کارت دانمارک شما باید شانس های شغلی خود را ارزیابی کنید. چندین چرتال وب، پایگاه داده و بانک CV وجود دارند که میتوانند برای فرایند کاریابی در دانمارک مفید باشند.

برنامه کارت سبز دانمارک

اجازه کار در دانمارک

لطفا قید شود که اگر شما علاقه به کار کردن در زمینه خاصی دارید، و تحصیلات شما در خارج بوده است، باید اجازه نامه یا تاییده رسمی اینچنینی از مسئولین زیربط ارائه دهید.

لیست رشته های وزارت علوم را بررسی کنید تا ببینید کدام رشته ها نیاز به تاییدیه با اجازه نامه دارند.

پزشکان و دندانپزشکان به منظور بدست آوردن اجازه نامه می توانستند درخواست اقامت ویژه بدهند.

اگر به شما اجازه اقامت تحت برنامه کارت سبز یا گرین کارت دانمارک داده شد

شما باید در طول 6 ماه بعد از دریافت اجازه نامه به دانمارک نقل مکان کنید و یک آدرس رسمی در دانمارک داشته باشید. پیدا کردن مکانی برای زندگی مسئولیت خود شماست. بعلاوه، در سال اول دریافت اجازه اقامت ، شما باید حداقل 50000 DKK در دانمارک درآمد داشته باشید.

همچنین قید میشود که شما قبل از اسکان در ادرسی رسمی در دانمارک، یافتن شغل و درافت حقوق نمیتوانید یکی از اعضای خانواده را با خود به دانمارک بیاورید. درباره این التزام های مطالب زیر را بخوانید.

اگر درخواست کارت سبز یا گرین کارت دانمارک شما رد شد

اغلب از طرف درخواست دهندگان با ما تماس گرفته می شود که هزینه ثبت نامشان را بعد از اینکه درخواستشان بواسطه عدم رسیدن امتیازشان به 100 رد شد به آنها برگردانیم. هزینه مورد نظر، هزینه پردازش پرونده است و به منظور پوشش دادن هزینه پردازش پرونده گرفته میشود.

متعاقبا اگر پرونده شما پردازش شده باشد- بدون توجه به اینکه به شما اجازه اقامت اعطا شده است یا درخواست شما بواسطه نداشتن موارد مورد نیاز رد شده است، مبلغی برگشت داده تخواهد نشد. به همین ترتیب، اگر شما از درخواست خود صرفنظر کنید نیز مبلغی برگشت داده نخواهد شد. البته منظور از مبلغ، مبالغی هست که به دولت دانمارک پرداخت شده است و طبیعی است با توجه به تضمین موسسه حقوقی توسعه گران مهر ، در صورت عدم انجام کار مبلغ قرارداد و حق الوکاله عودت داده می شود.

مهاجرت به دانمارک از طریق برنامه کارت سبز

امتیازات لازم جهت اخذ کارت سبز یا گرین کارت دانمارک

به منظور اعطای اجازه اقامت تحت طرح کارت سبز یا گرین کارت دانمارک ، شما باید حداقل 100 امتیاز بدست اورید. امتیازات به : سطح تحصیلات، مهارت های زبان و انطباق پذیری داده میشود.

شما باید مدرکی دال بر اینکه سال اول اقامت دانمارک میتوانید از خودتان حمایت کنید داشته باشید.

اگر به شما اجازه اقامت دانمارک اعطا گردید، شما و هرکدام از اعضای خانواده همراه شما باید بیمه سلامت کامل شوید، تا زمانی که تحت پوشش بیمه سلامت ملی دانمارک قرار بگیرید.

اگر به شما اجازه اقامت دانمارک اعطا گردید، یکی از التزام ها این است که در اولین سال شما باید حداقل 50000DKK در دانمارک درآمد داشته باشید. آزانس بین المللی استخدام و ادغام دانمارک، ثبت درآمد دانمارک را چک میکند که آیا این موضوع را پوشش داده اید یا خیر. اگر پوشش نداده باشید اجازه اقامت شما ممکن است باطل شود.

به علاوه یکی از التزام ها این است که در حین اقامت در دانمارک شما برای فارغ التحصیلان جدید هیچگونه مزایای بیکاری و یا کمک عمومی تحت عنوان اعمال اجتماعی فعال دریافت نکنید.

اگر در 5 سال گذشته با استفاده از اجازه اقامت تحت برنامه کارت سبز یا یا گرین کارت دانمارک در دانمارک اقامت داشته اید، به شما اجازه اقامت جدید تحت طرح کارت سبز اعطا نخواهد شد.

امتیازات مربوط به سطح تحصیلات برای کارت سبز یا یا گرین کارت دانمارک

شما تنها برای سطح تحصیلاتی که معادل سطح تحصیلات دانمارک باشد امتیاز کسب مبکنید.

دلیل این امر این است که مدارک آکادمیک از کشور تا کشوری دیگر متفاوت است، حتی اگر عنوانی یکسان داشته باشند. برای مثال، مدرک کارشناسی ارشد از کشوری دیگر ممکن است با کارشناسی ارشد در دانمارک(candicatus) یکسان نباشد.

آژانس بین المللی استخدام و ادغام دانمارک تصمیم خواهد گرفت که آیا لازم است سطح تحصیلی شما توسط آزانس دانمارکی تحصیلات تکمیلی ارزیابی شود یا خیر، مسئولینی که صلاحیت افراد خارجی را تایید میکند.

آژانس تحصیلات تکمیلی دانمارک، پایگاه داده ای توسعه داده است که به منظور تایید صلاحیت خارجی ها و تطبیق آنها با هم ارز های دانمارکی طراحی شده است.

پایگاه داده ارزیابی صلاحیت از کشور های خاص را ببینید.

به منظور دربافت هرگونه امتیاز برای سطح تحصیلی، شما باید به عنوان حداقل مدرکی معادل مدرک کارشناسی دانمارک داشته باشید. به شما تنها بواسطه بالاترین مدرک تحصیلی و مدارک تحصیلی کامل شده تان امتیاز داده خواهد شد، امتیازات با روند زیر داده میشوند:

  • مدرک کارشناسی/ فارغ التحصیل شده از تحصیلات با طول متوسط: 30 امتیاز
  • مدرک کارشناسی و به دنبال آن مدرک کارشناسی ارشد یک ساله: 50 امتیاز
  • مدرک کارشناسی ارشد: 60 امتیاز
  • مدرک دکترا PhD: 80 امتیاز

اگر تحصیلات شما مورد تایید قرار بگیرد که شما در زمینه ای که دانمارک به آن احتیاج دارد و کمبود نفرات متخصص مجرب در آن زمینه دارد، به شما 30 امتیاز داده خواهد شد. شما میتوانید این زمینه ها را در لیست مثبت پیدا کنید. به منظور به دست آوردن امتیازات به صورت جایزه، تحصیلات شما باید مستقیما با عنوان شغل در لیست مثبت ارتباط داشته باشد. بعلاوه، شم باید التزام های مربوط به عنوان شغل در سوال را داشته باشید، مانند، مدرک کارشناسی حرفه ای یا یک اجازه نامه دانمارکی.

اگر شما از دانشگاهی که به صورت بین المللی و طبق رده بندی THES-QS بعنوان دانشگاهی سطح بالا شناخته شده باشد فارغ التحصیل شده باشید، امتازاتی به شرح زیر داده خواهد شد:

  • 400 دانشگاه برتر: 10 امتیاز
  • 200 دانشگاه برتر: 15 امتیاز
  • 100 دانشکاه برتر: 20 امتیاز

به شما حداکثر 130 امتیاز تحصیلات داده خواهد شد.

امتیازات مربوط به مهارت های زبان برای کارت سبز یا گرین کارت دانمارک

به منظور دادن امتیاز به مهارت های زبان، شما باید مدرکی دال بر قبولی در یک آزمون شناخته شده زبان در یکی از زبان های، دانمارکی، سوئدی، نروژی، انگلیسی یا آلمانی ارائه دهید. تنها آزمون های زبانی دارای اعتبار هستند که شما در کمتر از دو سال قبل از درخواست آنها را قبول شده باشید. شما تنها به واسطه اینکه یک زبان را صحبت میکنید، یا اینکه زبان مورد نظر زبان مادری شماست هیچگونه امتیازی بدست نخواهید آورد. شما باید مدرکی دال بر قبولی آزمون زبان داشته باشید.

با توجه به زیان های دانمارکی، سوئدی و نروژی، شما باید آزمون زبان دانمارکی را قبول شده باشید، سطح 1، سطح2 یا 3(Prøve i Dansk 1, 2 eller 3) یا دانمارکی به عنوان زبان دوم (Studieprøven) یا معادل های سوئدی . نروژی:

  • سطح 1(یا معادل سوئدی یا دانمارکی): 5 امتیاز
  • سطح 2 (یا معادل سوئدی یا دانمارکی): 10 امتیاز
  • سطح 3(یا معادل سوئدی یا دانمارکی): 20 امتیاز
  • Studieprøven (یا معادل سوئدی یا دانمارکی): 40 امتیاز

با توجه به انگلیسی یا آلمانی، شما باید آزمون زبان انگلیسی یا آلمانی هم ارز با آزمون زبان دانمارکی سطح 3 یا مطالعه دانمارکی بعنوان زبان دوم را با موفقیت پشت سر گذاشته باشید:

  • آزمون زبان انگلیسی/آلمانی هم ارز سطح 3 دانمارکی: 20 امتیاز
  • آزمون انگلیسی/آلمانی هم ارز مطالعه دانمارکی به عنوان زبان دوم: 40 امتیاز

شما تنها از یکی از زبان های اسکاندیناویایی و یکی از زبان های انگلیسی یا آلمانی امتیاز خواهید گرفت. متعاقبا، شما میتوانید برای دو زبان سوئدی و انگلیسی، یا دانمارکی و آلمانی امتیاز بگیرید نه برای دو زبان دانمارکی و نروژی یا انگلیسی و آلمانی.

شما حداکثر 40 امتیاز برای مهارت های زبانی خواهید گرفت

بیست شاخص آزمون های زبان خارجه را با سطح هم ارز دانمارکی شان ببینید.

شما تنها برای آزمون های تایید شده امتیاز خواهید گرفت. دیگر آزمون ها برای امتیاز صلاحیت ندارند.

امتیازات مربوط به تطبیق پذیری در طرح کارت سبز یا گرین کارت دانمارک

بواسطه وابستگی کاری یا تحصیلی شما به EU/EEA (از جمله دانمارک) یا سوئیس به شما امتیازاتی داده خواهد شد، زیرا این موضوع میتواند به تطبیق پذیری سریع شما با بازار کار دانمارک کمک کند. امتیازات به کار یا تحصیلات داده میشود. امتیازات به شکل زیر داده میشوند:

  • اتمام حداقل 1 سال مطالعه در تحصیلات تکمیلی در یک کشور EU/EEA یا سوئیس: 5 امتیاز
  • اتمام حداقل 3 سال مطالعه در تحصیلات تکمیلی در یک کشور EU/EEA یا سوئیس: 10 امتیاز

یا

  • حداقل 1 سال کامل(12ماه متوالی) اقامت قانونی یا کار در یک کشور EU/EEA یا سوئیس: 5 امتیاز
  • حداقل دو سال متوالی اقامت قانونی و کار در یک کشور EU/EEA یا سوئیس: 10 امتیاز

به شما 5 امتیاز مهارت زبانی دانمارکی داده خواهد شد ( آزمون زیان دانمارکی قبول شده در سطح 2)

شما میتوانید حداکثر 15 امتیاز تطبیق پذیری دریافت کنید.

مهاجرت به دانمارک از طریق تحصیل

مدت زمان طرح کارت سبز یا گرین کارت دانمارک

شما میتوانید اجازه اقامت تحت برنامه کارت سبز برای مدت تا دو سال دریافت کنید. قبل از اتمام این دوره شم میتوانید برای یک تمدید سه ساله درخواست دهید. و به دنبال آن اجازه اقامت را میتوان تا سه سال در هر دوره تمدید کرد.

اقامت شما در صورتی تمدید میشود که به مقدار درآمد حداقل مقرر دست یافته باشید: اگر در دوره 12 ماه قبل از تسلیم درخواست برای تمدید، شما به حقوق (در بخش دولتی و خصوصی) متوسط یک فارغ التحصیل مقطع کارشناسی دست یافته باشید. در 2015 میزان مورد نظر 319725 DKK است.

حقوق را میتوان از یک یا چند شغل بدست اورد.

شما باید این حقوق را به شکل عادی بدست آورده باشید، حقوق شما باید به مدیریت مالیات دانمارک گزارش داده شود و کارفرمای شما باید در دانمارک برقرار باشد. اعانات و کمک، وجه ازکار افتادگی، مزایای پرداخت شده در رابطه با زایمان یا ارث والدین و امثالهم در زمان محاسبه حقوق شما لحاظ نخواهند شد. شما نمیتوانید درخواست خود را زودتر از 3 ماه تا پایان مهلت اجازه اقامت تسلیم کنید. این بسیار حیاتی است که شما درخواست خود را قبل از پایان مهلت اجازه اقامت فعلی خود تسلیم کنید.

اگر درخواست خود را پس از پایان مهلت اجازه اقامت خود تسلیم کنید، شما باید انتظار رد درخواست خود را داشته باشید. این بدین معنی است درخواست شما پردازش نخواهد شد مگر اینکه شرایط ویژه در مورد آن موجود باشد، از جمله، اینکه شما مقصر تاخیر نباشید یا اگر الزامات بین المللی دانمارک اجازه قانونی آن را بدهد. اگر درخواست شما برای تمدید رد شد، شما باید دانمارک را ترک کنید و از کشور مبدا خودتان برای یک اجازه اقامت جدید درخواست دهید. چنین درخواستی به عنوان درخواستی کاملا جدید برای اجازه اقامت پردازش خواهد شد، یعنی، یعنی با قوانینی حاکم بر درخواست های بار اول پردازش خواهد شد و شما حق تمدید اجازه اقامت قبلی را از دست خواهید داد.

اگر اجازه اقامت دانمارک شما منقضی شد، و شما درخواست تمدید را تسلیم کرده باشید، شما با همان حقوق سابق در دانمارک خواهید ماند تا درخواست شما پردازش شود.

قانون تابعیت دانمارک

طرح انتقالی در کارت سبز یا گرین کارت دانمارک

برنامه کارت سبز از 1 ژانویه 2015 تفییر کرده است.

اگر به شما اجازه اقامت دانمارک تحت طرح کارت سبز یا گرین کارت دانمارک قبل از 1 ژانویه 2015 اعطا شده است، یک طرح انتقالی ویژه بکار گرفته خواهد شد. به عنوان نتیجه، اولین درخواست تمدید که بعد از 1 ژانویه 2015 تسلیم کنید تحت قوانین قبلی پردازش خواهد شد، در غیر اینصورت، هر گونه درخواست تمدید متعاقب تحت قوانین تمدیدی جدید پردازش خواهد شد، که شما باید دارای صلاحیت التزام درآمد باشید. این در آخرین نامه اجازه اقامت شما بیان شده است که شما باید التزام ها را مرتفع کنید.

مثال هایی از وضعیت های تمدید کارت سبز یا گرین کارت دانمارک

مثال 1: به درخواست کننده اجازه اقامت از 4 سپتامبر 2013 تا 4 سپتامبر 2016 داده شد. درخواست دهنده در اگوست 2016 درخواستی مبنی بر تمدید تسلیم میکند و باید التزام های قانون قبلی را مرتفع کند، زیرا این اولین درخواست تمدید بعد از 1 ژانویه 2015 است. متغاقبا، التزام این است که فرد حداقل 10 ساعت در هفته در طول 12 ماه گذشته کار کرده باشد. به درخواست دهنده یک تمدید یکساله از 10 نوامبر 2016 داده میشود، که در 10 نوامبر 2017 منقضی خواهد شد. زمانی که درخواست دهنده در 2017 درخواست تمدید میدهد، التزامات کنونی باید مرتفع گردند.

مثال 2: درخواست کننده، اولین درخواست خود را در 21 دسامبر 2014 تسلیم میکندو به او در 15 ژانویه 2015 اجازه اقامت داده میشود، که در 15 ژانویه 2018 منقضی خواهد شد. درخواست کننده(متقاضی) در زانویه 2018 درخواست تمدید را تسلیم میکند و باید به التزامات جدید تمدید پاسخگو باشد، که آن التزام درآمد است. دلیل این است که به متقاضی بعد از 1 ژانویه 2015 اجازه اعطا شده است.

مثال 3: متقاضی درخواست بار اول خود را در 5 ژانویه 2015 تسلیم میکند و به او اجازه اقامت از 1 آوریل 2015 تا 1 آوریل 2017 داده میشود. متقاض در فوریه 2017 درخواست تمدید میدهد و باید پاسخگوی التزامات جدید تمدید باشد که همان التزام درآمد است.

کارت تاسیس

یک طرح ویژه برای افراد خارجی که کارشناسی ارشد یا PHD دانمارکی را بگذرانند وجود دارد. میتوان به شما یک اجازه اقامت ویژه اعطا کرد که بعد از فارغ التحصیلی به شما اجازه تاسیس در دانمارک داده میشود.

درخواست اعضای خانواده در برنامه کارت سبز یا گرین کارت دانمارک

اگر به شما اجازه اقامت و کار تحت طرح کارت سبز اعطا گردید، شما میتوانید در صورت پاسخگویی به التزامات اعضای خانواده خود را همراه بیاورید.

درباره اجازه اقامت برای اعضای خانواده همراه بیشتر بخوانید.

جدا از شرایط عمومی برای اجازه اقامت برای عضو همراه خانواده، دارنده کارت سبز باید پاسخگوی یک التزام استخدام باشد:

  • شما باید در دانمارک شاغل باشید
  • استخدام شما در زمان تسلیم درخواست عضو خانوادتان باید مدتی حداقل برابر با یکسال داشته باشد.
  • شما طبق این استخدام باید حداقل حقوق 1 ماه را دریافت کرده باشید.
  • شما باید حقوقی حداقل برابر با 10840 DKK در ماه داشته باشید اگر عضو خانواده شما همسر/شریک شماست، و باید حقوقی حداقل برابر با 14416 DKK در ماه داشته باشید اگر عضو خانواده شما یک یا چند کودک خردسال یا یک همسر/شریک و یک یا چند کودک خردسال باشند.

حقوق شما باید از شغل عادی بدست آمده باشد و به مدیریت مالیات دانمارک گزارش شود و کارفرمای شما باید در دانمارک برقرار باشد.

استخدام شما باید به شکل یک قرداد استخدام باشد و آخرین حقوق ذکر شده باشد. قرارداد استخدام باید به اسم شما باشد و دربردارنده اطلاعاتی درباره طول مدت استخدام شما و میزان دستمزد سالانه باشد.

از التزامات استخدام نمیتوان چشم پوشی کرد، برای مثال با استناد بر سرمایه موجود در حساب بانکی نمیتوان پاسخگوی التزام بود.

عضو همراه خانواده نباید بعد از اعطای اجازه اقامت هیچگونه کمک عمومی به شکل سیاست فعال جمعیتی دریافت کند. اگر عضو همراه خانواده هرگونه از چنین کمک هایی دریافت کند، شما و عضو خانواده همراهتان حق اقامت در دانمارک را از دست خواهید داد.

موسسه حقوقی توسعه گران مهر شیراز از موسسات معتبر مهاجرتی در کشور با بهره مندی از وکیل مهاجرت به دانمارک راه مهاجرت افراد را به اروپا هموار نموده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون اخذ اقامت و تابعیت دانمارک می توانید به سایت مهاجرت دانمارک مراجعه و یا با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره همکاران ما پیرامون مهاجرت به دانمارک از طریق برنامه کارت سبز یا گرین کارت دانمارک استفاده کنید.

سوالات متداول در مورد ویزا کار در دانمارک یا گرین کارت دانمارک یا کارت سبز دانمارک

1- آیا اخذ ویزای کاری دانمارک منجر به دریافت گرین کارت دانمارک میشود؟

بله، یکی از روش های پرطرفدار مهاجرت به اروپا، مهاجرت از طریق کارت سبز یا همان گرین کارت دانمارک می باشد. روشی که در آن با استفاده از طرح ویزای کاری توانسته است راه ورود به اروپا را برای شما آسان نماید.

2- برنامه اخذ گرین کارت یا ویزای کار دانمارک به چه صورت می باشد؟

برنامه ای که در آن، امکان اعطای اجازه اقامت در جهت کار و جستجوی کار به متقاضی داده می شود. این اجازه که تحت عنوان طرح کارت سبز یا گرین کارت دانمارک شناخته می شود، بر اساس ارزیابی مبتنی بر سیستم امتیازبندی انجام می شود.

3- آیا افرادی به موفق به اخذ اقامت از طریق گرین کارت می شوند باید مجوز کار در دانمارک را هم کسب نمایند؟

خیر، اگر اجازه اقامت تحت طرح گرین کارت دانمارک به شما داده شود، دیگر نیازی به اخذ مجوز کار به صورت جداگانه نمی باشد. اقامت از طریق این نوع ویزا، امکان انجام هرگونه کار با دستمزد یا بدون دستمزد را برای شما فراهم می آورد؛ اما اجازه کار به صورت خویش فرما که متقاضی در آن اداره کسب و کار خود را به عهده بگیرد، را ندارد.

4- امتیازات مربوط به ویزای کاری دانمارک یا گرین کارت دانمارک بر چه اساسی می باشد؟

امتیازات در برنامه کارت سبز یا گرین کارت دانمارک بر اساس معیار های عینی استفاده شده برای ارزیابی اینکه آیا درخواست دهنده مناسب درخواست برای شغل های سطح بالا در دانمارک است یا خیر داده میشود.

5- آیا تسلط به زبان دانمارکی یکی از شروط اخذ ویزای کار دانمارک به شمار می آید؟

بله، مهارت های گفتاری خوب دانمارکی اغلب یکی از شروط موفقیت در بازار کار دانمارک است.

6- در صورتی که شخص موفق به دریافت ویزای کاری یا اجازه نامه گرین کارت شود چه مدت زمان دارد تا به دانمارک نقل مکان کند؟

شما باید در طول 6 ماه بعد از دریافت اجازه نامه به دانمارک نقل مکان کنید و یک آدرس رسمی در دانمارک داشته باشید. پیدا کردن مکانی برای زندگی مسئولیت خود شماست.

7- افرادی که موفق به اخذ ویزای کار دانمارک می شوند در سال اول اقامت چه مقدار درآمد باید داشته باشند؟

در سال اول دریافت اجازه اقامت ، شما باید حداقل 50000 DKK در دانمارک درآمد داشته باشید.

8- قوانین مربوط به همراه برای کسانی که موفق به دریافت ویزای کاری دانمارک شده اند به چه صورت می باشد؟

شما قبل از اسکان در ادرسی رسمی در دانمارک، یافتن شغل و درافت حقوق نمیتوانید یکی از اعضای خانواده را با خود به دانمارک بیاورید.

9- جهت اخذ ویزای کاری دانمارک یا گرین کارت دانمارک کسب چند امتیاز لازم است؟

به منظور اعطای اجازه اقامت تحت طرح کارت سبز یا گرین کارت دانمارک ، شما باید حداقل 100 امتیاز بدست اورید. امتیازات به : سطح تحصیلات، مهارت های زبان و انطباق پذیری داده میشود.شما باید مدرکی دال بر اینکه سال اول اقامت دانمارک میتوانید از خودتان حمایت کنید داشته باشید.

10- امتیازات مربوط به مهارت های زبان جهت اخذ ویزای کار دانمارک و یا گرین کارت دانمارک به چه صورت می باشد؟

به منظور دادن امتیاز به مهارت های زبان، شما باید مدرکی دال بر قبولی در یک آزمون شناخته شده زبان در یکی از زبان های، دانمارکی، سوئدی، نروژی، انگلیسی یا آلمانی ارائه دهید. تنها آزمون های زبانی دارای اعتبار هستند که شما در کمتر از دو سال قبل از درخواست آنها را قبول شده باشید. شما تنها به واسطه اینکه یک زبان را صحبت میکنید، یا اینکه زبان مورد نظر زبان مادری شماست هیچگونه امتیازی بدست نخواهید آورد. شما باید مدرکی دال بر قبولی آزمون زبان داشته باشید.

11- امتیازات مربوط به سطح تحصیلات برای اخذ ویزای کاری دانمارک یا اخذ گرین کارت دانمارک به چه صورت می باشد؟

شما تنها برای سطح تحصیلاتی که معادل سطح تحصیلات دانمارک باشد امتیاز کسب میکنید. دلیل این امر این است که مدارک آکادمیک از کشور تا کشوری دیگر متفاوت است، حتی اگر عنوانی یکسان داشته باشند. برای مثال، مدرک کارشناسی ارشد از کشوری دیگر ممکن است با کارشناسی ارشد در دانمارک(candicatus) یکسان نباشد. به منظور دربافت هرگونه امتیاز برای سطح تحصیلی، شما باید به عنوان حداقل مدرکی معادل مدرک کارشناسی دانمارک داشته باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

84 دیدگاه برای “ویزای کار، گرین کارت یا کارت سبز دانمارک

  1. امین حسینی گفت:

    سلام گرفتن ویزای کار برای کارشناسی رادیولوژی به چه صورت هست آیا شرایط سنی هم دارد لطفا راهنمایی کنید 37 ساله ۵ سال سابقه کار

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      شرایط سنی شما برای اخذ ویزای کاری گروه درمان کشور دانمارک مناسب است.

  2. امیررضا شاهرودی گفت:

    سلام مدرک تحصیلیمون مهمه از چه دانشگاهی باشه مثلا دنشگاه ازاد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      دانشگاه و مدرک تحصیلی شما می بایست مورد تایید کشور دانمارک باشد.

  3. علی گفت:

    با سلام
    اینجانب مهندس برق با ۱۸ سال سابقه وهمسرم پرستار با ۱۶ سال سابقه و۴۱ سال سن میخواستم
    شرایط برای ویزای کار پرستاری برای دانمارک یا سوئد وایا مدرک زبان نیاز است یا میتوان دران کشور تحصیل کرد با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      کشور دانمارک و سوئد برای فارغ التحصیلان رشته پرستاری ویزای کاری ارائه می دهد. این نوع ویزا نیازی به ارائه مدرک زبان ندارد و در خود کشور ها دوره های زبان برگزار می کنند.

  4. اشرف آهنگر گفت:

    سلام،من پزشک عمومی هستم و شوهرم حسابدار است اما در زمینه تجارت فعالیت دارد دختر نه ساله و پسر هفده ساله داریم،گردش مالی حساب هر دوی ما هم بالای صد میلیون تومان است و املاک زیادی هم داریم، در ضمن سابقه یازده سال کار در بیمارستان دولتی را دارم ولی هیچ کدام ما مدرک زبان معتبر نداریم می خواستم بدانم ویزای کاری به من و همسرم یا تحصیلی به پسرم برای رفتن به دانشگاه داده می شود؟اصلا شرایط ما برای ویزای دانمارک چگونه است؟با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      کشور دانمارک ویزای کاری برای رشته تحصیلی شما اعطا می کند. همسر و فرزند شما نیز می توانند همزمان با شما مهاجرت نمایند.

  5. سالار طالعی گفت:

    با سلام و خسته نباشید.من و همسرم پزشک متخصص هستیم .میتونیم از طزیق گرین کارت دانمارک برای پزشکان مهاجرت کنیم؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شما می توانید از طریق ویزای کاری گروه درمان کشور دانمارک اقدام نمایید.

  6. صادق کردزنگنه گفت:

    سلام.مهارت زبان برای اقامت و کار الزامی است؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، برای اخذ ویزای دانمارک بهتر است مدرک زبان ارائه دهید.

  7. نگار گفت:

    سلام
    من 36 سال سن دارم و دکتر داروساز هستم، فارغ التحصیل واحد علوم دارویی دانشگاه آزاد تهران، 10 سال سابقه کاری به عنوان مسئول داروخانه بیمارستان دولتی دارم.
    مهاجرت کاری یا تحصیلی کدامیک برای من مناسبتره و برای کدام کشور بهتره که اقدام کنم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      به شما توصیه می کنیم بابت اخذ سریع تر اقامت دائم دانمارک، برای دریافت ویزای کاری گروه درمان اقدام نمایید.

  8. مریم رحیمی گفت:

    باسلام من باهمسرم کارشناسی رادیولوژی هستیم وسابقه۴سال داریم میخاستم بدونم کدوم کشور برا رشته ما ویزای کاری میده ممنونم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      رشته شما جزء رشته های گروه کادر درمان به شمار می آید که می توانید برای اخذ ویزای کاری کشور هایی مانند سوئد و دانمارک اقدام نمایید.

  9. پريسا گفت:

    سلام خسته نباشيد من پرستارم و همسرم كارشناس بيهوشي و سنمون ٢٨و٢٩ساله هستيم ميخواستم بدونم براي ويزاي كار براي دانمارك ميتونيم اقدام كنيم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، رشته تحصیلی شما و همسرتان جزء رشته های مورد نیاز کشور دانمارک می باشد.

  10. فرهاد گفت:

    سلام، آیا این امکان وجود داره که اگر شخصی در طی مدت اقامت اروپا با ویزای شینگن (بصورت توریستی) تونست شغلی پیدا کنه و با کارفرما قرارداد ببنده.. اجازه کار در اون کشور رو بگیره و بمونه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      ویزای توریستی قابل تغییر نمی باشد.

  11. هوتی گفت:

    با سلام
    بنده متولد 74 دارای مدرک کارشناسی علوم آزمایشگاهی با 3 سال سابقه کار جهت مهاجرت به دانمارک چه راهکاری را پیشنهاد می فرمایین؟
    بهترین کشور برای درخواست ویزای کار رشته علم آزمایشگاهی کدام کشور می باشد و مراحل درخواست ویزای کار را بفرمایین؟
    با تشکر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      کشور دانمارک برای گروه درمان اعلام نیاز کرده است و ویزای کاری گروه درمان ارائه می دهد. رشته تحصیلی شما شامل این نوع ویزا می شود.

  12. مجتبی گفت:

    با سلام.من 35 ساله و همسر 32 ساله قصد اخذ اقامت داریم.بنده 9سال سابقه بانکداری و همسرم هم همین مدت سابقه کار در زمینه آی تی و کامپیوتر داریم.هردو دارای مدرک کارشناسی ارشد هستیم که بنده مدیریت آی تی و همسرم معماری کامپیوتر هست.میخواستم راهنمایی بفرمایید که اخذ اقامت در کدام کشور راحتتر هستش و همچنین اگر بخواهیم از طریق سرمایه گذاری اقدام کنیم کجا رو پیشنهاد میکنید.ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      کشور لهستان گزینه خوبی از لحاظ میزان سرمایه و الزامات سرمایه گذاری برای ایرانیان برای سرمایه گذاران است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جزییات هزینه و پروسه انجام کار با ما از طریق شماره های ذکر شده در سایت در ارتباط باشید.

  13. صدف نجفی گفت:

    سلام من دارای مدرک کارشناسی مامایی و سابقه ده سال همکاری با دانشگاه در بخش بیمارستان هستم آیا میتوانم برای ویزای کار در دانمارک اقدام کنم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، رشته شما جزء مشاغل مورد نیاز کشور دانمارک است.

  14. مظفر گفت:

    سلام
    من 34 سالمه، ارشد فيزيوتراپي دارم، همسرم 30 ساله، ليسانس پرستاري.
    مي خواستم بدونم آيا شغل هر كدوم از ما جزؤ شغل هاي مورد نياز دانمارك هست يا نه، و اينكه براي مهاجرت به دانمارك چقدر احتمال موفقيت داريم.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، مشاغل شما جزء شغل های مورد نیاز دانمارک است که ویزای کاری گروه درمان ارائه می دهد.

  15. سعید گفت:

    سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم کسی که دانمارک زندگی میکنه و نسبت فامیلی داریم، میتونه برای ویزا کار یا تحصیل کمکم کنه؟؟ مدرک کارشناسی قالب سازی صنعتی از دانشگاه دولتی سطح اول دارم، زبان المانی هم کمی بلدم اینا چقد میتونه کارم رو برای گرفتن ویزا راحت کنه؟ مرسی

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      در صورتی بتوانند برای شما یک کارفرما پیدا کرده و قرار داد کاری ارائه دهید، می توانید برای اخذ ویزای کاری دانمارک اقدام نمایید.

  16. الهام آشفته گفت:

    سلام اخیرا تبلیغی از همکاران شما مبنی برپذیرش پزشک و پیراپزشک بدون مدرک زبان دردانمارک دیدم. من لیسانس مامایی از دانشگاه شهید بهشتی دارم و سابقه کار هم دارم آیا این پذیرش وجود دارد؟ یا شرایط خاصی توسط کشوردانمارک برای این گروه گذاشته شده؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      بله، در صورتیکه شرایط سنی مناسبی داشته باشید، می توانید برای اخذ ویزای کاری گروه درمان اقدام نمایید.

  17. شادی . ک گفت:

    باسلام
    همسرم لیسانس برق دارن و 8 سال سابقه کار مرتبط با رشتشون و آیلتس 7 ، اما به خاطر سنشون که 33 سال هست 5 امتیاز کم میارن برای اقامت کاری در کشورهایی مثل کانادا و استرالیا
    من لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارم اما سابقه بیمه ندارم ، آیلتس 7 دارم ، آیا میتونن از شرایط من 5 امتیاز کمبودیشون و جبران کنن ؟؟
    البته من مدرک حسابداری و آرایشگری هم از فنی حرفه ای دارم ، آیا مدرک تحصیلی براشون قابل قبول هست یا مدرک فنی حرفه ای هم قبول دارن؟؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      لطفا در نظر داشته باشید که برای اقامت کاری استرالیا باید مدرک زبان ارائه دهند.

  18. فرهاد گفت:

    سلام
    من ۲۸ سالمه و لیسانس نرم افزار کامپیوتر هستم و شغلم برنامه نویس و طراح سایت هستم برای کدام کشور اروپایی می توانم ویزا بگیرم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      اخذ ویزای جست و جوی کار آلمان شرایط مناسبی برای شما می باشد.

  19. Morteza Fotovvati گفت:

    سلام
    من کارشناسی ارشد پرستاری هستم و 4 سال سابقه بیمه دارم.
    همسرم هم کارشناس پرستاری هستن و سه سال سابقه دارن.
    امکان مهاجرت کاری به دانمارک را دارم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بله، شما امکان مهاجرت کاری به دانمارک را دارید.

  20. شروین گفت:

    سلام من كارشناسي مامايي از دانشگاه آزاد مجرد ٢٦ ساله و سابقه ٣ سال كار در مراكز بهداشتي را دارم ميشه راهنمايي كنيد كدوم كشور راحتتر ويزاي كار ب رشته مامايي ميده .با تشكر

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شما می توانید برای اخذ ویزای کاری کشور آلمان، دانمارک و یا سوئد اقدام نمایید.

  21. B Alikhani گفت:

    سلام خسته نباشيد من كارشناسي ارشد كامپيوتر دانشگاه ازاد رو دارم و٢ تا از داداشام دانمارك هستن خواستم بدونم راهي وجود داره بتونم برم دانمارك يا از طريق يزا كار يا ويزا تحصيلي

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      روش های مهاجرت متفاوت است که بسته به شرایط شما دارد. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  22. سعید محمدی گفت:

    با سلام .من فوق لیسانس مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی و خانمم ماما هستن.میخواستم بدونم واسه ادامه تحصیل و یا کار چطور میشه اقامت دانمارک رو بگیریم؟ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      شما می توانید از طریق رشته تحصیلی همسرتان برای اخذ ویزای کاری گروه درمان دانمارک اقدام نمایید.

  23. مریم گفت:

    سلام مدرک دکترای داروسازی رو چطور میشه معادل سازی کرد و ازمون های مربوط به این معادل سازی چقدر وقت میبره؟تا زمانیکه مدرک ما معادل سازی شه باید به کار دیگری مشغول شیم؟چه فرصت های شغلی داریم؟چرا باید هزینه هنگفتی هم به همراه داشته باشیم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای ادامه تحصیل و یا کار رشته های پزشکی در کانادا باید در آزمون تایید مدارک که در تاریخ های مشخص برگزار می شود، شرکت کرده و نمره قبولی را دریافت نمایید.

  24. هدیه کامرانی گفت:

    سلام من 26 ساله هستم و لیسانس مامایی از دانشگاه تهران و دو سال سابقه کار دارم، برای دانمارک از چه طریقی برای اقامت اقدام کنم بهتره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      کشور دانمارک به دانشجویان مامایی اعلام نیاز کرده و ویزای کاری ارائه می دهد. شما می توانید از این طریق برای اخذ ویزای کاری گروه درمان دانمارک اقدام نمایید.

  25. Hoomun گفت:

    سلام همسرم ۳۶ ساله،پرستار و ۱۴سال سابقه کارتوبیمارستان و استخدام رسمی دولت هستند،برای اخذویزای کارتو دانمارک و یا آلمان و…شرایط چطوره،آیا من و دخترم هم به پیوست شون میشه ملحق شد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، از طریق همسر خود ویزای الحاق همزمان به شما و فرزندتان نیز تعلق می گیرد.

  26. اسماعیل عباسپور گفت:

    با سلام وتشکر
    بنده لیسانس پرستاری دانشگاه سراسری با13 سال سابقه کار مرتبط برای دانمارک چگونه اقدام بکنم.ممنون که راهنمایی می کنید.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      در ابتدا باید مدارک تحصیلی خود را تایید کنید و سپس برای اخذ ویزای کاری این کشور اقدام نمایید.

  27. مرتضی گفت:

    سلام
    من 25 ساله ام. فوق لیسانس هوش مصنوعی از دانشگاه صنعتی دارم و ۲ سال هم سابقه کار مرتبط با مدرک ام دارم (برنامه نویسی). تو آزمون تعیین سطح ایلتس هم میانگین 6شدم ولی برا مدرک و نمره بالاتر هنو زاقدام نکردم. چه کشور یا کشورهایی میتونم برای مهاجرت ترجیحا کاری اقدام کنم؟؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای اقدام در راستای مهاجرت کاری میتوانید به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم درخواست کنید.
      برخی کشورها مثل المان به شما این اجازه را می دهند تا با اخذ ویزا به این کشور مهاجرت کرده و سپس به دنبال کار بگردید اما برای اشتغال در برخی دیگر کشور ها حتما شما بایستی اجازه کار را از سوی سفارت دریافت نمایید و سپس اقدام به سفر کنید.

  28. امیدرضا امیری گفت:

    سلام من لیسانس رادیولوژی دارم میخواستم ببینم بهترین کشور برای اخذ اقامت برای من از نظر درامد و کار که در سریعترین زمان و ساده ترین روش بشه اقدام کرد کدوم کشوره؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      شما چه چیزی را مد نظر دارید، درآمد و شرایط زندگی، یا درآمد و تحصیل؟
      کشور های اروپایی اکنو از شرایط خوبی برای پذیرش دانشجو و نیروی کار برخوردار هستند که شما نیز می توانید اقدام کنید.
      کشور هایی مانند نیوزلند، استرالیا، کانادا نیز برنامه های مهاجرت کاری قوی را ارائه می کنند.

  29. سلام من لیسانس رادیولوژی دارم میخواستم ببین بهترین کشور و اسان ترین کشور برای اقامت و ویزای کار که از نظر شغلی و امنیت و درامد خوب باشه کدوم کشور هست.باتشکر

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      امروزه کشور آلمان برای اخذ ویزای افراد ماهر اقدامات مثبتی را انجام داده است و همچنین کشور های نیوزلند، استرالیا و حتی کانادا و آفریقای جنوبی ویزای کار را با شرایط آسانتری ارائه می کنند.

  30. نگار شریف گفت:

    سلام. من و همسرم پزشک عمومی هستیم. چطور میاونیم برای کار در دانمارک اقدام کنیم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      ابتدا باید معادلسازی و تاییدیه مدرک خود را در کشور مقصد تهیه کنید و علاوه بر این، شما باید یک پیشنهاد کار نوشته شده که حقوق و دستمزد و شرایط اشتغال را مشخص کرده، داشته باشید. شرایط حقوق و دستمزد و اشتغال باید بر اساس استانداردهای دانمارکی باشد.

  31. نیما نامجو گفت:

    سلام پدر بنده دوستی در دانمارک دارن که صاحب رستوران هستن و از پدرم دعوت کردن که برای کار به اونجا بیان..پدرم سطح تحصیلات خاصی ندارن و زبان هم بلد نیستن آیا امکانش هست حتی برای مدت کوتاه چند ماهه بتونن برای کار به اونجا برن؟

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام دوست عزيز بايد دعوتنامه مذكور مورد تاييد قرار بگيره شما ميتوانيد براي جزئيات بيشتر با ما تماس حاصل فرماييد

  32. فاطمه نیسی گفت:

    سلام من‌لیسانس آموزش زبان انگلیسی دارم با سابقه ۱۴ سال تدریس در مدارس دولتی مقطع متوسطه اول .رسمی هم هستم.آیا امکان اخذ ویزای کار دانمارک یا کشور دیگری رو دارم؟دوفرزند ۸ و سه سال هم دارم.

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام
      بهتر است رزومه تحصیلی خود را به صورت مکتوب به مشاورین ما ارسال نمایید تا پس از بررسی و امکان سنجی ، نتایج به شما اطلاع داده شود.

  33. علی میر باقری گفت:

    با سلام، من 26 سالمه فوق لیسانس دانشگاه تهران هستم ، در دانمارک عموی من میتونه من رو استخدام شرکت خودش کنه و شرایط مسکن رو فراهم کنه ، میخواستم ببینم چجوری میتونم از این طریق اقامت دانمارک رو دریافت کنم.

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در اتحادیه اروپا، برای استخدام افراد غیر مقیم اتحادیه، می بایست ابتدا جایگاه شغلی مد نظر، به مدت سه ماه در کشور مقصد، آگهی شود اگر شخص مطلوب یافت نشد، سه ما در اتحادیه آگهی شود و در صورت عدم یافتن فرد مناسب، می توانند اقدام نمایند.
      البته با توجه به توضیحات شما، ایشان اگر پیشنهاد کار را در قالب قرار داد کاری، با مبلغ مناسب برای یک سال با شما منعقد کند و همچنین پشتیبانی مالی خود را طی مراحل قانونی به دولت کشور دانمارک اعلام بدارند، طی مراحل اخذ ویزا و اقامت موقت و به دنبال آن اقامت دائم ممکن خواهد بود.

  34. ستاره فهیمی گفت:

    سلام.من و همسرم هر دو مدرک کارشناسی ارشد داریم.من در رشته مدیریت مالی و همسرم در رشته مکانیک و تبدیل انرژی.سابقه کار بنده 11 سال و همسرم 7 سال هستش. هر دو مون 33 سالمونه.مدرک a1 آلمانی هم دارم.میخواستم بدونم کدام کشور امکان دریافت اقامت کاری داریم؟

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      با شرایطی که فرمودید هنوز قابلیت اخذ ویزای جستجوی کار آلمان را ندارید.
      می بایست به زبان آلمانی مسلط باشید.
      اگر مایلید از طریق کار مهاجرت کنید، می بایست بدانید اکثر کشور ها تنها در صورتی که کارفرمایی از کشورشان، برای شما پیشنهاد کاری اعلام کرده باشد، می توانید ویزا بگیرید.
      کشورهایی مثل نیوزیلند، استرالیا و کانادا، بر اساس سن، تحصیلات، نمره آیلتس و سابقه کار با بیمه، به شما امتیاز می دهند و در صورتی که امتیاز مطلوب را بگیرید، به شما اقامت می دهند، که این پروسه گاها بیش از دو سال زمان می برد.

  35. بهنام سرلک گفت:

    سلام
    من راننده پایه یکم هستم خواستم ببینم از این طریق میشه اقامت کار در دانمارک رو گرفت لطفاً
    راهنماییم کنیین

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      سفارت دانمارک بسیار سخت ویزا می دهد و شما شرایط مهاجرت کاری را ندارید.
      پیشنهاد می شود کشورهای دیگر را بررسی نمایید و از روشی غیر از روش مهاجرت کاری اقدام نمایید.به عنوان مثال: خرید ملک و سرمایه گذاری.

  36. فریال گفت:

    با سلام واحترام
    من وهمسرم هردو با مدرک فوق لیسانس و 15 تا 20 سال تجربه کاری در زمینه تخصصی مهندسی قصد اگرفقن اقامت در یکی از کشورهای اروپایی را داریم با توجه به تمکن مالی کدام کشورها راحتتر اقامت میدهند؟ ویا از طریق ثبت شرکت شما کدوم کشوررا پیشنهاد می دهید؟

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      تمکن مالی شما برای ما مشخص نیست و می بایست تمکن مالی با اعداد اعلام شود و عبارت کیفی، جای عبارات کمی را نمیگیرد.
      یکی از آسان ترین روش های اخذ اقامت از طریق سرمایه، ثبت شرکت، با مبلغ 16 هزار یورو در کشور لهستان است.
      پیشنهاد میشود برای بهره مندی از مشاوره های رایگان تلفنی، با شماره تماس های مندرج در پایان هر صفحه سایت، تماس حاصل نمایید.

  37. شیما پروانه گفت:

    سلام .من لیسانس پرستاری از دانشگاه ازاد هستم و 7 سال سابقه کار در بیمارستان دولتی و بخش مراقبتهای ویژه نوزادان دارم ایا امکان کار در دانمارک دارم ؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      کشور دانمارک اکثر درخواست های جستجوی کار بدون پشتوانه از دانمارک را رد می نماید.
      گاها کشور انگلیس، با سخت گیری های شدید در صدور ویزای کار، به پرستاران، به راحتی ویزای کار میدهد.

  38. فاطمه گفت:

    سلام خسته نباشید
    همسرم فوق دیپلم نرم افزارازدانشگاه پیام نور دارای مدرک مربی گری شنا ونجات غریق است چهارسال سابقه بیمه دارهغیرمرتبط بارشته تحصیلیش
    خودم هم لیسانس ای تی ازدانشگاه پیام نورباسه سال سابقه بیمه غیرمرتبط بارشته تحصیلیم هردو 29 سال سن داریم
    همسرم میخواد به عنوان ناجی غریق یا مربی شنا اقدام به ویزای کاری کنه میشه راهنمایی بفرمایید برای ویزای کار برای کدوم کشورمیشه اقدام کرد؟ درصد شانسمون چقدر هست؟

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      کشورهای آلمان و اتریش برای صدور ویزای جستجوی کار، سابقه کار، حداقل مدرک لیسانس و یا مدرک بین المللی در حد لیسانس،سابقه کار با بیمه و سن مناسب را پیش نیاز قرار داده اند.
      کانادا، نیوزیلند و استرالیا، نمره مدرک زبان آیلتس، سن، سابقه کار با بیمه و میزان تحصیلات را ملاک قرار می دهند و ویزای کار بر این اساس صادر میشود.

  39. امیرحسین لطفی گفت:

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما.
    من یک سوال داشتم درباره ی این که کدام کشور ها برای مهاجرت ار طریق کار راحت و بهتر هستند منظورم هم کار پیدا کردن و هم وارد شدن به اون کشور و هم شرایط کاری اعم از درآمد امنیت شغلی و اقامت.
    با آرزوی پیروزی و موفقیت

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      در حال حاضر آسان ترین کشور برای مهاجرت کاری، کشور ترکیه می باشد.
      کشور هایی مثل آلمان و اتریش سخت گیری های خاصی را اعمال می کنند وو فرصت جستجوی کار را به مدت 6 ماه تحت قالب ویزای جستجوی کار، ارائه می دهند.
      کشور های کانادا، نیوزیلند و استرالیا نیز، طبق امتیاز بندی بر اساس پارامترهای سن، مدرک تحصیلی، مدرک آیلتس و سابقه کار با بیمه، اقامت ارائه می دهند.

  40. رویا آبگون گفت:

    با سلام
    من قصد گرفتن ویزای کار از دانمارک رو دارم فوق لیسانس از دانشگاه دولتی دارم و یازده سال سابقه کار
    ممنون اکر راهنماییم کنید

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      با توجه به بالا بودن میزان ریجکتی های درخواست ویزا های کار در بازه زمانی اخیر سفارت دانمارک، پیشنهاد میشود از طریق قانونی دیگر اقدام نمایید و یا کشور مقصد خود را تغییر دهید.

  41. مهدی گفت:

    سلام کدم یک از کشورهای اروپایی میشه تابعیت راحت گرفت و از نظر اقتصادی خوب باشه

    1. مشاور مهاجرت های عمومی گفت:

      با سلام
      گرفتن تابعیت هر کشور بسیار زمان بر خواهد بود و شرایط خاصی برای هر کشور، وجود دارد.
      کشور سوئیس با بیش از 700 میلیارد دلار، درآمد ناخالص ملی در سال 2017 بهترین کشور از نظر اقتصادی محسوب میشود.

  42. زهره هاشمی گفت:

    با سلام و احترام
    در خصوص تحصیل دختر 7 ساله ام در مدارس Public دانمارک آیا این امکان موجود می باشد. خانواده به چه صورت می توانند فرزند را همراهی کنند.
    با تشکر

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      در صورتی که قصد دارید از طریق تحصیل فرزندتان اقدام به اخذ ویزا کنید عرض می شود که این کشور و مابقی کشورهای اسکاندیناوی،در این بازه ی زمانی، برای صدور ویزا بسیار سختگیر هستند و عموما نمی توانید جهت اخذ ویزا اقدام نمایید.
      کشورهای دیگر که پذیرش برای تحصیل کودکان و نوجوانان را تایید میکنند، مثل انگلیس و کانادا، هزینه های زیادی را بابت تحصیل اخذ می نمایند و در بسیاری از شرایط، فقط اجازه ی اخذ ویزا را به یک نفر از والدین می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *