سرمایه گذاری در نیوزلند

سرمایه گذاری در نیوزلند

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

سرمایه گذاری در نیوزلند چه شرایط و راه‌هایی دارد؟ این سوال دغدغه بیشتر افراد علاقمند به سرمایه‌گذاری‌های خارجی به خصوص در کشور نیوزلند است. سرمایه گذاری در نیوزلند با توجه به اقتصاد باثبات و رو به رشد، امنیت و نبود فساد در محیط اداری، حمایت دولت از سرمایه گذاری‌های خارجی و مزایای دیگر همچون امکان اخذ اقامت در نیوزلند، طرفداران بسیاری دارد. سرمایه گذاری در نیوزلند راه و روش‌های متنوعی همچون خرید ملک یا ثبت شرکت و کارآفرینی دارد؛ اما افراد باید با توجه به هدف خود از سرمایه گذاری و همچنین سرمایه موجود، یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کنند. امکان اخذ ویزای همراه برای کسانی که قصد مهاجرت به همراه همسر و فرزندان خود را دارند وجود دارد. نیوزلند همچنین به دلیل نرخ پایین دریافت مالیات، بسیار مورد توجه سرمایه‌گذاران خارجی قرار می‌گیرد. اگر قصد سرمایه گذاری در نیوزلند را دارید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. همچنین در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر، با شماره‌های موجود در وبسایت تماس حاصل فرمائید.

شرایط سرمایه گذاری در نیوزلند

سیاست های مهاجرت به نیوزلند 2019 فرصتی منحصر به فرد برای لذت بردن از شیوه های استثنایی نیوزلند در طول توسعه منافع تجاری خود را ارائه می دهد. سرمایه گذاران و کار آفرینان می توانند بهترین باشند یک شیوه ی زندگی پیچیده در یکی از مراکز شهری و دسترسی آسان به برخی از مناظر خیره کننده جهان.

سهام (FDA) نیوزلند دررابطه با تولید ناخالص داخلی تقریبا دو برابر استرالیا و سه برابر بیشتر از کشورهای اسکاندیناوی است. پس از بالا رفتن سهام در سال 2013(2.7 میلیارد دلار) جریان  های سرمایه گذاری مستقیم خارجی در نیوزلند در سالهای 2014 و 2015 به شدت کاهش یافت. با این وجود جریان های سرمایه گذاری مستقیم خارجی در سال 2017 رکورد دار شدند و بیش از 3.5 میلیارد دلار بر اساس گزارش سرمایه گذاری جهانی در سال 2018 اقتصاد نیوزلند وابسته به سرمایه گذاری خارجی است. بیشترین سرمایه گذاری های خارجی مربوط به نیوزلند ,کانادا,استرالیا,هنگ کنگ, ژاپن و جزایر کیمن است.

مزایای سرمایه گذاری در نیوزلند

نقاط قوت کشور نیوزلند عبارتند از، اقتصاد خوب و تجارت دوستانه ,سطح پایین فساد, حمایت خوب از حقوق مالکیت, استاندارد های زندگی بالا,ثبات سیاسی و یک سیاست مالیات سودمند است. نیوزلند در گزارش”  راه اندازی کسب و کار” در سال 2018 توسط بانک جهانی همانند سالهای قبل از 190 کشور رتبه ی اول را به خود اختصاص داده است.

  • اکثر سهامداران علاقمند به ثبت شرکت به صورت قانونی در نیوزلند توسط سرمایه گذاران هستند.
  • در سال 2005تعهدات در مورد اعمال سرمایه گذاری در خارج از کشور بیشتر از 25 درصد بوده  و دارایی های قابل توجه تجاری بیش از (50 میلیون یورو).

سازمان های صلاحیت برای دولت نیوزلند مشوق های مالیاتی جدیدی را برای ترویج سرمایه گذاری مستقیم خارجی اختصاص داده است. قوانین در سال 2005 در مورد سرمایه گذاری های خارجی آسان شده و اکنون دسترسی سرمایه گذاران خارجی به بازار داخلی را تسهیل می کند. با این وجود دولت قانون سرمایه گذاری خارج از کشور در سال 2008 را تعدیل کرد تا برخی از جنبه های سرمایه گذاری  خارجی در” زیر ساخت های استراتژیک” را تنظیم کند.

در سال 2016 دولت نیوزلند یک استراتژی جهانی برای جذب بیشتر سرمایه گذاری های بین المللی با هدف سه گانه:جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی با ارزش افزوده بیشتر برای تشویق شرکت های چند ملیتی برای ایجاد تحقیق و توسعه در کشور و متقاعد نمودن سرمایه گذاران خصوصی و سایر کارافرینان به اقامت در کشور در راستای حمایت از این استراتژی دولت است.

برای مثال:سیستم ویزا را برای سرمایه گذاران مجددا طراحی کرد و امکان دسترسی به یارانه های عمومی را برای مشارکت بین شرکت های داخلی و بین المللی فراهم کرد که در گذشته فقط 100 درصد تجارت جدید متعلق به نیوزلند در دسترس بود. قانون جدید نیوزلند این اجازه را به افرادی که صاحب خانه نیستند میدهد که 60 در صد از افراد ساختمان های بزرگ و جدید آپارتمانی داشته باشند. در حال حاضر ممنوعیت مالکیت  در مورد زمین, خانه ها و آپارتمان ها وجود ندارد.

برخی از شرایط مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

  • حداقل 3 سال تجربه کسب و کار
  • داشتن شرایط مربوط به زبان انگلیسی
  • اعضای خانواده باید همانند متقاضی اصلی  مهارت زبان انگلیسی داشته باشند یا شهریه آزمون ESOL را پیش خرید کند
  • حداکثر سن متقاضی 65 سال است
  • مشاهده معیار کامل / مهاجرت به نیوزیلند
  • به ترتیب سرمایه گذاری شما بستگی دارد*
  • ویزای سرمایه گذاری ویژه
  • 10 میلیون دلار نیوزیلند (NZD)
  • سرمایه گذاری برای مدت 3 سال
  • 44 روز در نیوزیلند در هر 2 سال آخر از دوره سه ساله سرمایه گذاری یا 88 روز در دوره سه ساله سرمایه گذاری*

نیوزلند چگونه کشوری است؟ برای دریافت جواب این سوال مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در دسترس شما عزیزان هستند.

انواع سرمایه گذاری در نیوزیلند

انواع سرمایه گذاری در نیوزلند

در این بخش از ارائه مطالب، قصد داریم تا انواع سرمایه گذاری در نیوزیلند را به شما معرفی کنیم.

سرمایه گذاری ۱۰۰ هزار دلاری

در این روش سرمایه گذاری فرد با دریافت مجوز یک ساله، می تواند در کشور نیوزیلند تجارت خود را آغاز کند. چنانچه فرد بتواند اثبات کند که به مدت دو سال یک تجارت با بازدهی بالا و سودآوری فراوان خواهد داشت، می تواند اقامت دائم این کشور را از آن خود کند. خالی از لطف نیست که بدانید در این روش سرمایه گذاری، شخص سرمایه گذار مجوز دریافت کارت تمام است را نیز دریافت خواهد کرد.

نحوه برخی امتیاز بندی ها برای این نوع سرمایه گذاری

  • سن ۲۵ تا ۴۹ سال با داشتن امتیاز ۲۰، به عنوان بهترین سن برای این نوع سرمایه گذاری معرفی شده است.
  • علاوه بر آن میزان سرمایه ۱ میلیون دلار به بالا، با داشتن امتیاز ۸۰ بیشترین میزان سرمایه گذاری در نظر گرفته می شود.
  • چنانچه فرد بتواند ۱۰ نفر را به صورت تمام وقت مشغول به کار کند ۸۰ امتیاز برای در نظر گرفته خواهد شد.
  • چنانچه فرد سابقه کار ده سال به بالا داشته باشد ۴۰ امتیاز برای او لحاظ میشود

سرمایه گذاری ۱۰ میلیون دلاری

در این نوع سرمایه گذاری فرد باید در سه سال اول هر سال ۴۴ روز در خاک کشور نیوزیلند حضور داشته باشد و پس از آن می‌تواند اقامت دائم این کشور را از آن خود کند.

مهاجرت از طریق خرید ملک

کشور نیوزیلند از جمله کشورهایی است که افراد خارجی می‌توانند در آن اقدام به خرید ملک کنند. افراد با داشتن سرمایه ی حداقل یک میلیون دلاری، می‌توانند صاحب یک منزل مسکونی در کشور نیوزیلند شوند. نکته حائز اهمیت در خصوص این نوع سرمایه گذاری این است که؟ خرید ملک در این کشور موجب کسب اقامت نمی شود. اما این نوع سرمایه گذاری روشی مطمئن و نسبتا سودآور به شمار می‌رود.

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

پس از آنکه شخص متقاضی طرح بیزینسی خود را به اتحادیه مربوطه ارائه داد، می‌تواند اقامت موقت جهت ورود و سکونت در کشور نیوزیلند را از آن خود کند. پس از تایید طرح بیزینسی، به فرد سرمایه گذار فرصت یک ساله داده خواهد شد تا شرکت خود را تاسیس و راه اندازی کند. کارآفرینی در نیوزلند از طرق مختلف قابل انجام است.

روش اول سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

در این روش سرمایه گذار باید حداقل ۳ میلیون دلار سرمایه اولیه برای ثبت شرکت داشته باشد. ویزایی که به این نوع سرمایه گذاری تعلق میگیرد مستلزم آن است که فرد بیزینس و سرمایه اولیه موجود در حساب شرکت خود را تا مدت زمان چهار سال نگه دارد. اگر در طی مدت مشخص شده فرد بتواند اثبات کند که کسب و کار او سود دهی کافی برای کشور نیوزیلند داشته است، می تواند اقدامات لازم جهت دریافت اقامت دائم این کشور را انجام دهد.

لازم به ذکر است که گفته شود در روش اول سکونت در کشور نیوزیلند اجباری است اما فرد می‌تواند در طی حضور در این کشور همزمان به تحصیل و کار نیز بپردازد. داشتن حداقل ۳ سال سابقه کار، داشتن سن کمتر از ۶۵ سال و داشتن آیلتس ۵ به بالا از جمله شرایط لازم برای انجام این نوع سرمایه گذاری به شمار می رود.

روش دوم سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

در این روش شخص سرمایه گذار باید ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ دلار را به مدت سه سال در حساب شرکت نگه دارد و چنانچه بتواند اثبات کند که سرمایه گذاری او سودآور است، می‌تواند اقدامات لازم جهت دریافت اقامت دائم این کشور را انجام دهد.

سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه دولتی

این نوع اوراق به طور سالانه و به واسطه دولت ارائه می‌شوند. چنانچه عرضه اوراق توسط دولت تایید شد، افراد متقاضی می توانند در بانک های معتبر و قانونی برای خریداری آن‌ها اقدام کنند. قیمت خرید هر یک از این اوراق حدود ۱۰۰ دلار نیوزیلند می باشد و چنانچه فرد متقاضی بخواهد از این طریق به اقامت این کشور دست پیدا کند، حداقل باید ۵ میلیون دلار نیوزیلند اوراق قرضه خریداری کند.

مزیت های سرمایه گذاری در نیوزیلند

سرمایه گذاری در نیوزلند برای بسیاری از افراد جالب است. این کشور به دلیل داشتن شاخص های اقتصادی موفق و فعال یکی از مطمئن ترین و سودآور ترین کشورها جهت سرمایه گذاری به شمار می رود. نیوزیلند دارای نرخ پایین بیکاری، نرخ بالای تولید ناخالص داخلی و نرخ پایین دریافت مالیات می باشد. بنابراین مجموعه این موارد نیوزلند را به عنوان یکی از کشورهای سرمایه پذیر جهان تبدیل کرده است. علاوه بر موارد گفته شده رفاه اجتماعی، خدمات آموزشی، امکانات تفریحی و رفاهی نیز در این کشور به میزان بسیار بالایی وجود دارد. بنابراین افراد زیادی برای سرمایه گذاری در این کشور ترغیب می شوند. جهت اخذ ویزای توریستی نیوزلند روی لینک کلیک کنید.

موارد تاثیرگذار در سرمایه گذاری

موارد تاثیرگذار در سرمایه گذاری

موارد مطرح شده در این بخش، از جمله مسائل مهمی هستند که شخص سرمایه گذار باید پیش از سرمایه گذاری در کشور مبدا از آن مطلع شود.

نرخ مصادره اموال در نیوزیلند

نرخ مصادره اموال از بین عدد ۱ تا ۷ دست خوش تغییر است. هر چه که این عدد به یک نزدیکتر باشد، شرایط مناسب تری در کشور حاکم است. کشور نیوزلند با داشتن نرخ مصادره اموال ۱ دارای شرایط بسیار مطلوبی می باشد.

نرخ دریافت مالیات

دریافت مالیات الخصوص برای سرمایه گذاران، مسئله ی بسیار مهم و حائز اهمیتی می‌باشد. کشور نیوزلند با هدف جذب سرمایه گذاران خارجی و به منظور افزایش رونق اقتصادی، نرخ مالیات های سنگین را به میزان قابل توجهی کاهش داده و هم اکنون جزو کشورهای متعادل دریافت مالیات به شمار می رود.

میزان تولید ناخالص داخلی

نرخ تولید ناخالص داخلی بیانگر توسعه و رشد اقتصادی آن کشور می باشد. کشور نیوزلند با افزایش میزان این نرخ، نظر سرمایه گذاران زیادی را از سراسر جهان به خود جلب کرده است.

نرخ بیکاری در نیوزیلند

اطلاع از این مسئله برای سرمایه گذاران اهمیت بسیار زیادی دارد. سیر نزولی بیکاری در کشور نیوزلند، برای شهروندان و مهاجران به این کشور، اینده روشنی را تداعی می‌کند. طبق آمار ارائه شده نرخ بیکاری در این کشور به زیر ۴ درصد رسیده است و همواره در حال کاهش می باشد.

انواع ویزای اقامتی از طریق سرمایه‌گذاری

در این بخش از مقاله قصد داریم تا انواع ویزا های مربوط به مهاجرت از طریق روش سرمایه گذاری را به شما عزیزان ارائه دهیم.

ویزای کار آفرینی کشور نیوزلند

برای سرمایه گذاری در نیوزلند می توانید ار طرق زیر اقدام فرمایید. چنانچه فرد متقاضی سابقه ای چندین ساله و مهارتی بسیار بالا در زمینه کسب و کار و تجارت داشته باشد، می‌تواند برای راه اندازی کسب و کار و یا خرید شرکت، این نوع ویزا را دریافت کند.

از دیگر مواردی که برای دریافت این ویزا حائز اهمیت است، داشتن حداقل ۱۰۰ هزار دلار نیوزیلند برای سرمایه گذاری و دریافت حداقل ۱۲۰ امتیاز می باشد. این نوع ویزا عموماً ۳ سال اعتبار دارد و فرد باید در سال ابتدایی، کار آفرینی خود را آغاز کرده و در سال دوم برای سودآوری و اثبات عملکرد موفقیت آمیز آن به کشور نیوزلند تلاش کند. از مزیت های دریافت این ویزا می‌توان به همراه کردن همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال اشاره کرد.

ویزای کاری تاثیر گذار جهانی

چنانچه فرد سرمایه گذار به دریافت این نوع دعوت شود، باید حدود ۳۶ هزار دلار نیوزیلند را برای اثبات پرداخت هزینه‌های سال اول زندگی خود به همراه داشته باشد. اعتبار این نوع ویزا حدود سه سال می باشد ولی فرد می تواند پس از اثبات موفقیت آمیز بودن بیزینس خود، برای تمدید آن اقدام کند. این ویزا نیز همانند ویزای کار آفرینی امکان همراه کردن همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال، تحصیل در نیوزلند و کار را نیز فراهم می کند.

ویزای اقامتی نوع ۱

سرمایه گذاری در نیوزلند بسیار خوب است و چنانچه شما به عنوان یک سرمایه گذار مبلغی حدود ۱۰ میلیون دلار نیوزیلند دارید، دریافت این ویزا یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود. فرد سرمایه گذار با داشتن این ویزا می تواند همسر و فرزندان زیر ۲۴ سال خود را در مسیر سرمایه گذاری و کسب اقامت با خود همراه کند و آنان نیز می توانند در مدت زمان حضور در کشور نیوزیلند به تحصیل و کار بپردازد.

ویزای اقامتی نوع ۲

چنانچه شما به عنوان یک سرمایه گذار دارای سابقه کار حداقل سه ساله در زمینه تجارت هستید و علاوه بر آن مبلغ سرمایه شما چیزی حدود ۳ میلیون دلار نیوزیلند است، دریافت این نوع ویزا را به شما پیشنهاد می کنیم. خالی از لطف نیست که بدانید دریافت این ویزا محدودیت سنی دارد و شما نباید بیش از ۶۵ سال سن داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع روش های سرمایه گذاری در کشور نیوزیلند و کسب اقامت نیوزیلند از طریق سرمایه گذاری با کارشناسان مجرب و توانمند مجموعه مهاجرتی اصطهباناتی تماس حاصل کرده و اطلاعات جزئی تر را از این تیم حرفه‌ای جویا شوید. برای مهاجرت می توانید با وکیل مهاجرت به نیوزلند مشورت فرمایید.

سوالات متداول در زمینه مهاجرت سرمایه گذاری به نیوزلند

اگر قصد سرمایه گذاری در نیوزلند را دارید، می‌توانید پاسخ برخی از سوالات خود را در این زمینه، در بخش زیر مشاهده نمائید. همچنین در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره‌های موجود در وبسایت تماس حاصل فرمائید.

آیا نیوزلند برای سرمایه گذاری مناسب است؟

بله، اقتصاد و سیستم سیاسی پر رونق و باثبات، خلاقیت و نوآوری، سهولت انجام کسب و کار و کیفیت بی‌نظیر زندگی، نیوزلند را به مکانی جذاب برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

آیا سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند در کشور نیوزلند به سرمایه گذاری بپردازند؟

بله، راه‌های سرمایه گذاری در نیوزلند بسیار است؛ اما سرمایه گذاری خارجی می‌تواند مالکیت و کنترل فعالیت‌های اقتصادی را از نیوزلند خارج کند و سطوح بالای مالکیت خارجی بر دارایی‌های حساس نیوزیلند می‌تواند با این دیدگاه که نیوزلندی‌ها باید مالک یا کنترل آن دارایی‌ها باشند، در تضاد باشد.

برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در نیوزلند چه میزان سرمایه لازم است؟

به طور کلی، دو راه مختلف وجود دارد که منجر به شهروندی در نیوزلند از طریق سرمایه گذاری می‌شود: سرمایه گذاری حداقل 3 میلیون دلار نیوزیلند در یک دوره 4 ساله یا 10 میلیون دلار در یک دوره 3 ساله.

امن‌ترین روش سرمایه گذاری در نیوزلند چیست؟

سپرده‌های مدت‌دار جزو امن‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها هستند؛ اما چون ریسک آن‌ها پایین است، بازدهی آن نیز کم می‌باشد. با این حال، این روش یک گزینه عالی برای افرادی است که در کوتاه مدت به برداشت سرمایه خود نیاز پیدا می‌کنند.

چگونه با سرمایه کم در نیوزلند سرمایه گذاری کنیم؟

برای افرادی که دارای سرمایه و دارایی محدودی هستند، 3 روش سرمایه گذاری در نیوزلند وجود دارد:

  • افتتاح حساب و سرمایه گذاری در Kiwi Saver
  • سرمایه گذاری در یک صندوق مدیریت شده
  • خرید واحد در ETF

آیا شهروندان موقت نیوزلند می‌توانند در این کشور ملک خریداری کنند؟

به طور کلی، تنها ساکنان و شهروندان این کشور می‌توانند در نیوزلند خانه خریداری کنند؛ اما فرصت‌های سرمایه گذاری دیگری برای افراد غیر شهروند نیز وجود دارد.

کدام کشور بیشترین مقدار سرمایه گذار خارجی را در نیوزلند دارد؟

در سال 2019، استرالیا کشوری بود که با حدود 56.94 میلیارد دلار نیوزیلند بیشترین سهم سرمایه گذاری مستقیم خارجی را در نیوزلند داشت. در آن سال، کل سرمایه گذاری مستقیم خارجی در نیوزلند تقریباً 113 میلیارد دلار نیوزلند بود.

آیا خریداری سهام در نیوزلند مشمول مالیات است؟

اگر به طور منظم سهام را خرید و فروش می‌کنید، ممکن است مجبور شوید مالیات بر سود را بپردازید. اگر سهام خریداری شده از شرکت‌های خارج از نیوزلند است و شما در قوانین FIF هستید، نیازی نیست هیچ سودی را جداگانه لحاظ کنید، زیرا در روش‌های مختلف در نظر گرفته می‌شود.

آیا خارجی‌ها می‌توانند در نیوزلند بر زمین‌های کشاورزی سرمایه گذاری کنند؟

زمین‌های زراعتی و کشاورزی (و زمین بیش از 12 هکتار) باید حداقل به مدت بیست روز به صورت محلی به بازار عرضه شوند تا سرمایه گذاران خارجی فرصت خرید آن را داشته باشند. سپس شما باید موافقت کمیسیون سرمایه گذاری خارج از کشور را جلب نمائید تا بتوانید خرید خود را قطعی کنید.

پرداخت مالیات سرمایه گذاری در نیوزلند به چه صورت است؟

اگر سرمایه گذاری شما در یک نهاد سرمایه‌گذاری پورتفولیو (PIE) باشد، برای مثال وجوه مدیریت‌ شده مانند KiwiSaver، مالیات را با نرخ متفاوتی پرداخت می‌کنید که به عنوان PIR شناخته می‌شود. شما بسته به درآمد خود، بین 10.5٪ تا 28٪ مالیات پرداخت می‌کنید.

هزینه خرید ملک در نیوزلند چقدر است؟

ساحل غربی، خلیج هاکس، ماناواتو/وانگانوی و اوتاگو، افزایش سالانه بیش از 30 درصدی را در زمینه خرید ملک ثبت کردند. در همین حال، میانگین قیمت خانه در اوکلند با 18.5 درصد افزایش به 1.12 میلیون دلار رسید.

چگونه از مالیات بر عایدی سرمایه گذاری در نیوزلند اجتناب کنم؟

آزمایش خط روشن که می‌تواند مانع از پرداخت مالیات شود، در حال حاضر برای اموالی که ظرف ده سال خریداری و فروخته شده‌اند اعمال می‌شود. این بدان معناست که برای جلوگیری از پرداخت مالیات، می‌توانید قبل از فروش ملک، ده سال آن را نگه دارید. این امر با مالیات بر عایدی سرمایه معمولی متفاوت است، که صرف نظر از مدت زمانی که دارایی دارید اعمال می‌شود.

آیا امکان انجام معاملات روزانه در نیوزلند وجود دارد؟

با توجه به میزان محدود خرید و فروش، معاملات روزانه در بازار سهام نیوزلند کمی دشوار است. خارج از بیست شرکت برتر نیوزلندی که بیشترین معامله را دارند، تعداد کمی از شرکت‌های دیگر فعالیت روزانه زیادی دریافت می‌کنند.

آیا هزینه‌های زندگی در نیوزلند بالا و گران است؟

در کل بله، می‌توان گفت که هزینه زندگی در نیوزلند بالاست. با توجه به آنچه می‌بینیم، یک مهاجر مجرد که در اوکلند زندگی می‌کند باید حداقل 3000 دلار نیوزلند (معادل 2100 دلار آمریکا) در ماه برای پوشش نیازهای اولیه خود داشته باشد.

آیا دسترسی به امکانات بهداشتی در نیوزلند رایگان است؟

سیستم مراقبت‌های بهداشتی عمومی در نیوزیلند، به ساکنان دائمی امکان دسترسی به مراقبت‌های بیمارستانی رایگان را می‌دهد. برای دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی عمومی رایگان، مهاجران باید اقامت دائم نیوزلند را داشته باشند.

درصد مالیات در نیوزلند چقدر است؟

به ازای هر دلار درآمددرصد مالیات اعمال شده
تا 14000 دلار10.5%
بیش از 14000 دلار و تا 48000 دلار17.5%
بیش از 48000 دلار و تا 70000 دلار30%
بیش از 70000 دلار و تا 180000 دلار33%

برای زندگی سطح متوسط در نیوزلند، چقدر درآمد نیاز است؟

اطلاع از میزان درآمد در نیوزلند، بخش بزرگی از تصمیم‌گیری شما برای زندگی آینده را در برمی‌گیرد. واضح است که افرادی که 10000 دلار در ماه درآمد دارد، می‌تواند بسیار راحت‌تر از فردی که ماهانه 4000 دلار درآمد دارد، زندگی کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات درباره درآمد لازم جهت زندگی در نیوزلند به وبسایت PayScale مراجعه نمائید.

5/5 - (1 امتیاز)

10 دیدگاه برای “سرمایه گذاری در نیوزلند

  1. همدم گفت:

    سلام مشاوره با وکلای رشت به صورت حضوری امکانپذیر هست و آیا هزینه داره؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      بله، شما می توانید از طریق شماره دفتر رشت کع در سایت ذکر شده است، جهت تعیین وقت مشاوره خود اقدام نمایید.

  2. نوید رحیمی گفت:

    درود
    نوید هستم ۳۱ ساله ،متاهل و دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه ازاد مشهد
    وهمچنین دارای رزومه کار اجرایی
    آیا شرایطی جهت اقامت و کار در آلمان برای بنده وجود دارد ؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      شما می توانیدبرای دریافت ویزای جاب سیکر آلمان اقدام نمایید.

  3. hesam گفت:

    سلام ببخشید من 19 سالمه و دیپلم دارم من در تلگرامتون این مطلب رو دیدم (برنامه مهاجرتی فراگیری آموزش فنی و حرفه ای که منجر به اخذ اقامت دایم نیوزلند میگردد) میشه شرایتشو بگین و آیا این که من با این دوره ها میتونم اونجا کار کنم

    1. مشاور تحصیلی و مهاجرت گفت:

      سلام بله این دوره به این منور برگزار می شود که شما بتوانید حرفه ای خاص را در کشور نیوزلند کسب کنید و سپس وارد بازار کار شوید.
      این روند به منظور استخدام برنامه افراد ماهر است.

  4. شروین مقدم گفت:

    با سلام و احترام من مهندس مکانیک هستم با 50 سال سن و کلیه تجربیات کاری من مرتبط باساخت و نصب تجهیزات ثابت پالایشگاهی میباشد
    میخواستم بدانم برای مهاجرت به نیوزلند و یا استرالیا با توجه به سن من مهاجرت کاری امکانپذیر است و در صورت مثبت بودن پاسخ با چه نمره زبانی؟
    ممنون

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      سن شما برای اقدام از طریق کار مناسب نمی باشد.

  5. نسرین حاتمی گفت:

    باسلام ودرود،من کارشناس پرستاری هستم با ده سال سابقه کارو۴۲سال سن درخصوص مهاجرت به نیوزلندازطریق چه راهی وجود داره ونیز از طریق سرمایه گذاری ،لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. مشاور مهاجرت کاری گفت:

      با سلام
      حداقل 3 میلیون دلار برای سرمایه گذاری نیاز است.
      از طریق کار هم سن شما نمره ی بالای را در جدول امتیازبندی نیوزیلند تحصیل نمیکند،در صورتی که نمره ی آیلتس بالایی داشته باشید، ممکن است این امکان حاصل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *