موسسه اعزام دانشجو به صربستان

کشور صربستان کشوری اروپایی با آب و هوای معتدل و همسایه کشور مجارستان است و این کشور علارغم اروپایی بودنش احتیاج به گرفتن ویزا ندارد و این امر باعث می شود امکان دسترسی به این کشور راحت تر و آسان تر باشد. موسسه اعزام دانشجو به صربستان (توسعه گران مهر) امکان تحصیل در کشور صربستان را برای دانشجویان عزیز فراهم کرده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

موسسه اعزام دانشجو به صربستان

کشور صربستان دارای یک دانشگاه معتبر است که موسسه توسعه گران مهر قادر به اخذ پذیرش دانشگاه جهت تحصیل پزشکی در صربستان (به زبان انگلیسی و صربستانی) و دندانپزشکی (به زبان صربستانی) است. برای ورود به دانشگاه ابتدا باید در کالج این کشور وارد شوید. شروع کالج انتهای مهر و ابتدای آبان است که در این دوره دروس پیش نیاز که شامل زیست شیمی و زبان است را تحصیل و برای آزمون ورودی و دانشگاه آماده می شوید.

تحصیل در صربستان

پس از اتمام دوره کالج به مدت زمان ده ماه دانشجویان عزیز آماده گذراندن آزمون ورودی می شوند. آزمون ورودی دو بار در کشور صربستان در ماه های جون و سپتامبر برگزار می شود. موسسه توسعه گران مهر قادر به اخذ پذیرش جهت تحصیل در صربستان برای افرادی است که دارای معدل پیش دانشگاهی و دیپلم پایین است و یا دارای سن بالا هستند.

تحصیل در صربستان

این کشور دارای محدودیت سنی نیست و البته اگر افراد خواهان پذیرش در سایر کشور ها هستند و به هر دلیلی از قبیل هزینه زبان ویزا قادر به گذراندن کالج در سایر کشورهای اروپایی نیستند، می توانند از کالج های این کشور برای آموزش های لازم استفاده کنند. با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید تا شما را از مزایای تحصیل در صربستان آشنا کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *