تحصیل در بلگراد

بلگراد پایتخت صربستان است. در این شهر رودخانه های ساو و دانوب با یکدیگر ادغام شده اند، جایی که دشت پانونی با بالکان به هم میرسند. نام بلگراد به شهر سفید نیز ترجمه می گردد. صربستان در مرکز اروپا قرار دارد و دارای تنوع فرهنگی می باشد. تحصیل در بلگراد یک مکان عالی برای تحصیل در خارج از کشور می باشد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل در بلگراد

دانشگاه های بلگراد اغلب دانشگاه های دولتی می باشند. فعالیت های آنها شامل آموزش عالی و تحقیقات علمی، منافع عمومی است و به شدت توسط قانون تعریف شده اند. منبع اصلی مالی، بودجه جمهوری صربستان است، اگرچه دانشگاه ها و دانشکده های آن نیز می توانند از طریق کار در حیطه فعالیت های اصلی خود درآمد بیشتری کسب کنند.

برای تحصیل در دانشگاه بلگراد صربستان ابتدا باید یک گواهینامه معتبر در مورد فرآیند تحصیلی که قبلاً آنرا به پایان رسانده اید را برای تأیید ارسال کنید، که نشان دهنده واجد شرایط بودن یک متقاضی خارجی برای تحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری در دانشگاه های بلگراد می باشد.

آموزش در دانشگاه های بلگراد

در بلگراد اگر سایر شرایط عمومی و کلی که برای پناهندگی مورد نیاز می باشند تأئید شوند و همچنین پس از ثبت نام موفقیت آمیز (مثلا با موفقیت گذراندن آزمون ورودی)، یک شهروند خارجی می تواند بدون هیچ مشکلی در تمام دوره های تحصیلی در دانشگاه بلگراد ادامه تحصیل دهد.

آموزش در دانشگاه های بلگراد

در چرخه اول مطالعات عالی و تحصیل در صربستان در دانشگاه های بلگراد دانشجویان می توانند بین مطالعات تحصیلی و حرفه ای، یعنی بین دوره های کارشناسی ارشد و متخصص در دوره دوم، یکی از موارد ذکر شده را انتخاب نمایند. دانشگاه های بلگراد چندین برنامه درسی را برای دانشجویان و کارکنان خارجی فراهم می آورد.موارد مورد نیاز برای ثبت نام متقاضیان خارجی برای تحصیل در بلگراد به شرح زیر می باشد:

  • ارائه مدرک تحصیلی که قبلاً تحصیلات خود را با یک مقام اصلح از جمهوری صربستان به اشتراک گذاشته اید و آن مقام این مدارک را پذیرفته است.
  • ارائه مدارک بیمه درمانی برای سال تحصیلی مورد نظر
  • تسلط داشتن به زبان صربی یا زبان آموزشی در برنامه تحصیلی انتخاب شده.

دانشجویان بین المللی در بلگراد

در زیر لیستی از برنامه تحصیل در خارج و کارآموزی در بلگراد صربستان را به شما ارائه می دهیم. این شاخص ها برای آموزش بین المللی در بلگراد است که لیست تحصیلات دانشگاهی در خارج از کشور، برنامه های کارآموزی، برنامه های داوطلبانه و مدرسه زبان فشرده برای دانشجویان خارجی و دانشجویان آمریکایی می باشد.

 مطالعه در مورد تحصیلات بین المللی در خارج از کشور: صربستان، بوسنی و کوزوو – مطالعات صلح و تعارض در بالکان که شامل: بررسی ساختار صلح، تحولات پس از جنگ و تأثیر مداخلات بین المللی در شکل گیری دولت، حقوق بشر و گذری بر آن می باشد. شرایط تحصیل در دانشگاه پزشکی بلگراد مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند اطلاعات مفیدی را در اختیر شما عزیزان قرار دهند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *