مشکلات ثبت شرکت در اسلواکی

افرادی که جهت کار و ثبت شرکت به کشور اسلواکی مهاجرت می کنند باید از مشکلات ثبت شرکت در اسلواکی نیز باخبر باشند که آنها ابتدا باید نام شرکت را ثبت کنند و همچنین کارگران خود را بیمه کنند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

مزایا و مشکلات ثبت شرکت در اسلواکی

اسلواکی در قلب اروپا قرار دارد که مرزهای خود را با پنج کشور به اشتراک می گذارد،و شرایط ایجاد کسب و کار و ثبت شرکت در اسلواکی را به آنها می دهد، اما در مورد مالیات می توان گفت که قوانین و مقررات قانونی مالیات بدون داشتن کمک مناسب می تواند مشکل باشد. مدرنیزاسیون و تغییرات بعد از به دست آوردن استقلال از همسایگی جمهوری چک شکل گرفت و  از لحاظ استقلال از کشورهای مجاور، جمهوریتی در سال 1993 به وجود آمده است.

مالیات در اسلواکی

بخشی از بازار مشترک با شرایط شهروندی اتحادیه اروپا، دارای سیستم مالیاتی ساده و رقابتی (19٪ نرخ مالیات مسطح و مالیات تقسیم سود 0٪) و یک ثروت از نیروی کارآمد و باهوش می باشد که در منطقه مرکزی و شرقی اروپا کارآمدتر است. حاكمیت این کشور شهروندی اتریش ،لهستان، اوکراین، مجارستان و جمهوری چک، زیرساخت توسعه یافته و دسترسی تجاری به سایر مناطق اروپا و همچنین کشورهای توسعه یافته در غرب را فراهم می كند.

مالیات در اسلواکی

محیط سیاسی پایدار و اقتصادی نیز برای شرکت هایی که به دنبال گسترش در اروپا هستند، جذاب است و نمرات مثبت دریافت شده از شرکت های رتبه بندی بین المللی در گزارش بانک جهانی و شرکت بین المللی مالی (IFC) موجود می باشد. اما با وجود تجدیدنظر اقتصادی آشکار، اسلواکی همچنان یک مکان پیچیده برای انجام تجارت است.

ساخت و ساز در اسلواکی

بانک جهانی و IFC در 100 کشور جهان سه شاخص را در خود قرار داده، که کمک های محلی بر روی آن می تواند یک دارایی واقعی برای گسترش کسب و کار باشد،جهت شروع کسب و کار هنگام ایجاد یک نهاد شرکتی، ابتدا شرکت باید وظیفه و نام خود را بررسی کنند، قبل از محکوم کردن مقررات و اخذ مجوزهای تجاری، ثبت نام بیمه درمانی در فروشگاه One Stop Shop باید صورت گیرد و همچنین حساب بانکی نیز باید افتتاح شود و ثبت نام در دادگاه منطقه برای بیمه کارگری باید تکمیل شود.هنگام دریافت مجوز ساخت و ساز از اداره شهرداری پس از بازرسی های انجام شده، فرد مربوطه باید ملک خود را در ثبت نام املاک ثبت کند. کل فرآیند به طور متوسط ​​286 روز طول می کشد، گرچه هزینه تکمیل فرآیند بسیار ارزان است.

همکاران و وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) شما را در جهت شرایط مهاجرت اسلواکی و همچنین اخذ شهروندی اسلواکی به صورت کامل راهنمایی می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “مشکلات ثبت شرکت در اسلواکی

  1. khosro گفت:

    با سلام خدمت دوستان عزیز
    من بدنبال خرید یک شرکت بازرگانی نسبتا بزرگ با گردش مالی ۳ ساله که حسابرسی معتبر داشته باشه هستم ، ترجیحا در یکی از کشورهای اروپایی باشه .
    با تشکر
    خسرو

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *