قیمت ملک در اسلواکی

مهاجرین اروپایی که به کشور اسلواکی می آیند می توان گفت که بهترین کشور را انتخاب کرده اند زیرا قیمت ملک در اسلواکی بسیار مقرون به صرفه می باشد و همچنین اگر تصمیم به فروش ملک بگیرند این کار به ساده ترین نحو صورت می گیرد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

خرید و قیمت ملک در اسلواکی

 اسلواکی کشوری در اروپای مرکزی با جمعیت بیش از پنج میلیون است. اسلواکی برای چشمه های آب گرم طبیعی و اسپاهای مشهور جهان محبوب است که سالانه تعداد زیادی بازدید کننده را جذب می کند.از آنجا که اسلواکی عضو برنامه شهروندی اتحادیه اروپا است، هر کسی مجاز به خرید ملک در کشور است. تبعیض بر اساس شهروندی در بازار املاک و مستغلات وجود ندارد. این امر به تمام انواع ملک، اعم از خانه های روستایی و آپارتمان ها در شهر اعمال می شود.

شرایط خرید ملک در اسلواکی

  • به استثنای قیمت واقعی املاک، هزینه های خرید ملک در اسلواکی بسیار کم است.
  • بستگی به آژانس املاک و مستغلات یا وکیلی که شما استخدام می کنید، هزینه قرارداد فروش ممکن است بین 500 تا 600 یورو باشد.
  • اداره ثبت املاک ممکن است هزینه دولتی 300 یورو به منظور وارد کردن جزئیات به دفتر ثبت املاک را مطالبه کند و همچنین سند مالکیت را ارائه کند.
  • مالیات بر دارایی و مالیات های دیگر تقریبا 30 یورو در سال است.
  • در اسلواکی، فرد مجبور نیست که مالیات انتقال املاک را پرداخت کند. اما مالیات بر درآمد 19 درصد قابل اجرا است.شرایط خرید ملک در اسلواکی

 

مهاجرت به اسلواکی

شرایط مهاجرت اسلواکی بهترین فرصت را برای مهاجرین اروپا ایجاد می کند.قیمت ها مقرون به صرفه هستند، و کسانی که می خواهند بعدا ملک را به فروش برسانند این کار با بازده خوب و به راحتی انجام پذیر است.جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط اخذ تابعیت و نحوه مهاجرت از روش های دیگر مثل ثبت شرکت در اسلواکی و سرمایه گذاری ، می توانید با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر)تماس حاصل فرمایید و توسط مشاوره کارشناسان حقوق بین الملل و وکیل مهاجرت با این مسائل آشنا شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *