تحصیل در یونان به زبان انگلیسی

کسب علم و دانش و تحصیل در مقاطع مختلف در راستای افزایش علم باعث شده تا دانش آموزان و دانشجویان بسیاری برای روند زندگی خود راه متفاوتی را پیش بگیرند. تحصیل در دانشگاه های مختلف و در رشته های گوناگون برای دانشجویان می تواند همراه با شرایط خاص و دارای مزایا و معایب بسیاری باشد. این روز ها در میان تمام راه های مختلف موجود برای زندگی، افراد زیادی برای تحصیل در رشته ها و مقاطع مختلف اقدام به اخذ پذیرش از دانشگاه های کشور های خاصی می گیرند و برای ادامه تحصیل خود وارد این کشور می شوند. تحصیل در هر کشوری دارای شرایط خاصی است. در این مقاله نیز ما به بررسی مسئله تحصیل در یونان به زبان انگلیسی می پردازیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

یونان کشوری جذاب و زیبا است و از دیرباز در زمینه علمی پیشرفت های خاصی را به دنیای علم و دانش ارائه داده است. از این رو می توان گفت مهاجرت به این کشور که مهد تمدن و علم است دارای مزایای زیادی خواهد بود. شما می توانید روش های زیادی را برای مهاجرت به یونان انتخاب نمایید. از جمله راه ها و روش های مهاجرت به یونان می توان مهاجرت تحصیلی به یونان، مهاجرت کاری به یونان، مهاجرت سرمایه گذاری به یونان، مهاجرت از طریق تولد فرزند در یونان، مهاجرت از طریق ازدواج در یونان و … اشاره نمود. هر کدام از این روش ها دارای شرایط خاصی است که می توان با مراجعه به کارشناسان و وکلای موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی از آن اطلاع کسب نمود. موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی دارای نمایندگی های معتبر در شهر های شیراز، تهران، اصفهان، مشهد و تبریز می باشد.

تحصیلات در یونان به زبان انگلیسی

مهاجرت تحصیلی به یونان یکی از روش های گوناگون برای حضور در این کشور است. تحصیل در یونان در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری امکان پذیر است. از این رو شما می توانید در رشته های مختلفی مانند پزشکی و دندانپزشکی در یونان، پرستاری در یونان، روانشناسی در یونان،‌ داروسازی در یونان و … مشغول به تحصیل شوید. مردم یونان به زبان رسمی یونانی صحبت می کنند اما بر مبنای شرایط می توان گفت که تمامی مردم به زبان انگلیسی هم تسلط دازند.

علاوه بر مهاجرت تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی یونان برای حضور در این کشور شما می توانید از روش های دیگری نیز اقدام نمایید. به طور مثال می توان با کار در یونان و اخذ ویزای کاری یونان برای اقامت در این کشور اقدام نمود. علاوه بر آن می توان با سرمایه گذاری در یونان به روش های مختلفی مانند خرید ملک در یونان یا ثبت شرکت در یونان نیز اقدام نمود. اما دقت داشته باشید که هر کدام روند خاص خود را دارند. اما تحصیل در یونان هم به زبان انگلیسی و هم به زبان یونانی امکان پذیر است.

دانشجویان برای تحصیل در رشته های مختلف و در دانشگاه های یونان می توانند با اخذ بورسیه تحصیلی یونان به روند علمی خود کمک نموده و برای هزینه های زندگی در یونان و هزینه های تحصیل در یونان نیز شرایط را بهتر کنند. دانشگاه های یونان نیز دارای اعتبار بالایی هستند و مدارک معتبری را به دانشجویان ارائه می دهند. یونان که به عنوان زادگاه دموکراسی و آکادمی شناخته می شود ، دارای سابقه طولانی در آموزش است. در قسطنطنیه در قرن پنجم ، اولین موسسه آموزش عالی در اروپا که از آن به عنوان دانشگاه یاد می شود ، تأسیس شد.

با داشتن شهر های مهیج ، غذا های یونانی و آب و هوای زیبا ، یونان یک انتخاب مناسب برای یک دانشجوی بین المللی خواهد بود. فرهنگ غربی بسیاری از سیستمهای مدرن خود را مدیون یونان باستان است. این کشور از دیرباز با ارائه آموزش عالی و داشتن سیستم آموزشی با کیفیت بالا شناخته شده است. بسیاری از ایده های فیلسوفان یونان باستان امروزه هنوز مورد بحث قرار می گیرند. آموزش عالی در یونان توسط سه نوع نهاد مختلف ارائه می شود که عبارتند از: دانشگاه ها ، مؤسسات آموزشی فناوری و آکادمی ها.

دوره های موجود به زبان انگلیسی در یونان

تحصیل در مقاطع مختلفی در یونان امکان پذیر است. شما می توانید در رشته ها و دور های مختلفی در یونان مشغول به تحصیل شوید. تحصیل در یونان به زبان یونانی و به زبان انگلیسی امکان پذیر است. عموما تحصیل به زبان انگلیسی در یونان برای دوره های بین المللی و دوره های کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. برخی از دانشگاه های یونان به ارائه دوره های مختلف به زبان انگلیسی می پردازند و برخی دیگر صرفا دوره های به زبان یونانی را ارائه می دهند. ما قصد داریم ببینیم که کدام یک از دوره های تحصیلی در یونان به زبان انگلیسی ارائه می شوند.

دوره های موجود به زبان انگلیسی در یونان

دوره های موجود به زبان انگلیسی در یونان

دانشگاه های مختلفی در یونان به ارائه این دوره های خاص می پردازند. در این بخش به بررسی دوره های موجود در دانشگاه های یونان به زبان انگلیسی می پردازیم. سطح بالای زبان انگلیسی در کشور یونان به همراه میراث تاریخی ، آب و هوای مدیترانه ای ، جغرافیای متنوع ، غذاهای عالی و شرایط خوب زندگی ، کشور را به مکانی جذاب برای دانشمندان و دانشجویان تبدیل کرده است.

تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه ملی آتن یونان

یکی از دانشگاه های معروف یونان دانشگاه آتن یونان می باشد. در این دانشگاه برنامه های کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی ارائه می شود. این دوره های کارشناسی ارشد یک ساله هستند و دوره ای فشرده محسوب می شوند. این برنامه به زبان انگلیسی در درجه اول برای فارغ التحصیلان علوم اجتماعی و علوم انسانی (سیاست ، جامعه شناسی ، اقتصاد ، انسان شناسی اجتماعی ، تاریخ سیاسی و اجتماعی ، مطالعات بالکان ، مطالعات یونان مدرن ، روزنامه نگاری و غیره) مورد بررسی قرار می گیرد.

این کشور با توجه به ماهیت بین رشته ای خود ، قصد دارد درک کاملی از موضوعات کلیدی تاریخی ، اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی جنوب شرقی اروپا را به دانشجویان ارائه دهد. این دانشگاه تا آنجا که ممکن است نزدیک به آثار تاریخی ماقبل تاریخ و کلاسیک یونان واقع شده است. بنابراین ، تمام برنامه های تحصیلات تکمیلی آن شامل یک عنصر یادگیری قوی مانند کلاس ها و سمینارهایی است که در اماکن باستان شناسی و موزه ها و سفر های میدانی ویژه برگزار می شود. در این دانشگاه درخواست ها از اول ژانویه تا ماه می پذیرفته و بررسی می شوند. از این رو می توانید برای تحصیل به زبان انگلیسی در این رشته ها در دانشگاه آتن اقدام نمایید.

بررسی دوره های زبان انگلیسی در دانشگاه اقتصاد و تجارت آتن

دانشگاه اقتصاد و تجارت آتن (AUEB) یک برنامه بین المللی MBA ارائه می دهد. علاوه بر مسیر کلی (مدیریت بازرگانی) ، دانشجویان شرکت کننده در این برنامه می توانند از بین پنج رشته زیر، برای تحصیل در دوره های با زبان انگلیسی اقدام کنند. این رشته ها عبارتند از: امور مالی – بازاریابی و استراتژی – تجارت بین المللی – نوآوری و کارآفرینی – فناوری ، لجستیک و بهره برداری. تحصیل به زبان انگلیسی در این دانشگاه همراه با مزیت های بسیار زیادی است.

شما می توانید در این دانشگاه در هر برنامه درسی با بیش از چهل نوع آموزش مواجه شوید و در کنار یادگیری مهارت های دقیق شخصی، فعالیت های زیادی برای فوق برنامه و دفتر شغلی هم داشته باشید. دانشجویان همچنین ممکن است یک دوره کارآموزی بین المللی ، یک پروژه کارآفرینی یا یک اقدام مسئولیت اجتماعی شرکت ها را انجام دهند. برنامه های MBA بین المللی تمام وقت و برنامه نیمه وقت در ماه سپتامبر شروع می شوند.

مهلت درخواست دراین دانشگاه تا تاریخ سی و یک ماه می می باشد. علاوه بر تمام این ها، این مرکز بر آموزش مهارت های مورد نیاز برای مدیریت میراث فرهنگی در سراسر جهان و همچنین نحوه کارآمد با باستان شناسان ، معماران ، محافظه کاران و متخصصان بازاریابی و آموزش و در عین حال جمع آوری و نظارت بر پروژه های خاص متمرکز است. پس شما می توانید برای تحصیل در این دانشگاه به زبان انگلیسی در برخی از رشته ها اقدام نمایید. 

تحصیل در دانشگاه ارسطو تسالونیکی به زبان انگلیسی

دانشکده روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی دانشگاه ارسطو تسالونیکی یک سال مدرک فشرده دوره کارشناسی ارشد در رسانه های دیجیتال ، ارتباطات و روزنامه نگاری را ارائه می دهد. این دوره برای فارغ التحصیلان مشتاق و متخصصین حرفه ای در زمینه های ارتباطات و روزنامه نگاری است. کارشناسی ارشد شامل یک برنامه آموزشی ویژه است و سه گزینه متمایز را ارائه می دهد.

این گزینه ها عبارتند از: دیجیتال مدیا، فرهنگ و ارتباطات ، روزنامه نگاری اروپایی و ارتباط با ریسک و روزنامه نگاری بحرانی. مدت زمان درخواست از اول فوریه تا ده سپتامبر هر سال است. دپارتمان مطالعات بالکان ، اسلاوی و شرقی دانشگاه مقدونیه که در تسالونیکی مستقر است ، لیسانس سیاست و اقتصاد اروپای شرقی و جنوب شرقی را نیز ارائه می دهد که هدف آن ارائه یک تحلیل جامع و عمیق از تحولات سیاسی و اقتصادی در دو کشور است.

تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه مقدونیه

گروه مطالعات بین المللی و اروپایی دانشکده علوم اجتماعی ، علوم انسانی و هنر دانشگاه مقدونیه از متقاضیان سال دوم تحصیلات منتهی به کارشناسی ارشد در مدیریت عمومی بین المللی به زبان انگلیسی دعوت می کند. هدف از این دوره دو ساله ارائه تحصیلات با شرایط مناسب برای دانشجویان و کارمندان بخش های خصوصی و دولتی در یونان است که می خواهند تغییراتی را در دوره های علمی خود ارائه داده و پیشرفت کنند.

به عبارتی می توان گفت این دوره ها، آن ها را برای اشتغال در سازمان های بین المللی ، سرویس دیپلماتیک یا در موقعیت هایی که دانش در آن ها دارای اهمیت هستند آماده می کنند. سیستم بین المللی و کارکرد های آن در این دوره های تحصیلی دارای اهمیت بسیار زیادی است. این دوره شامل سه ترم است که دو دوره از آنها نیاز به حضور در کلاس دارد ، در حالی که دوره سوم به نگارش پایان نامه اختصاص دارد. مهلت درخواست برای تحصیل در این دانشگاه تا بیست سپتامبر است.

تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه پلوپونزی یونان

گروه علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه پلوپونزی با همکاری دانشگاه های بولونیا (ایتالیا) ، اینالکو (فرانسه) ، یاشار (ترکیه) ، آکادمی تابستانی المپیا (یونان) و ناپولیس پافوس (قبرس) ، مدرک دانشگاهی بین المللی به زبان انگلیسی ارائه می دهد. دوره زبان انگلیسی در این دانشگاه اصولا صرفا برای دوره مطالعات مدیترانه ای ارائه می شود.

کارشناسی ارشد در مطالعات مدیترانه ای به گونه ای طراحی شده است که یک برنامه انعطاف پذیر و پویا باشد و طیف گسترده ای از موضوعات و مشکلات را در زمینه های مختلف (به عنوان مثال ، علوم سیاسی ، روابط بین الملل ، مطالعات فرهنگی و اقتصاد) در بر می گیرد. برنامه دیگری نیز به زبان انگلیسی در این دانشگاه ارائه می شود. این برنامه در بخش تاریخ ، باستان شناسی و مدیریت منابع فرهنگی در شهر کلاماتا واقع در جنوب پلوپونز مستقر است و با همکاری مرکز ملی تحقیقات علمی دموکریتوس و رصدخانه محیط زیست ناوارینو اجرا می شود.

تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه فنی کرت یونان

دانشگاه فنی کرت یونان یکی از دانشگاه های این کشور است که تحصیلات را به زبان انگلیسی ارائه می دهد. کارشناسی ارشد مدیریت فناوری و نوآوری (MTIM) یک برنامه کارشناسی ارشد بین رشته ای است که توسط دانشگاه فنی کرت ارائه شده است. این برنامه تحصیلات تکمیلی با هماهنگی دانشکده مهندسی تولید و مدیریت با همکاری دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر است.

دانشگاه فنی کرت یونان

دانشگاه فنی کرت یونان

این دوره از ماه فوریه شروع می شود و دارای دوره ای کارآموزی تابستانی و اختیاری هم می باشد. این برنامه MTIM برای فارغ التحصیلان رشته های مختلف علمی از جمله دانشکده های مهندسی ، فیزیک ، ریاضیات ، شیمی ، زیست شناسی ، زمین شناسی ، کشاورزی ، مدیریت بازرگانی ، امور مالی ، فناوری اطلاعات ، پزشکی و زیست پزشکی و آکادمی های نظامی طراحی شده است. از این رو شما می توانید برای تحصیل به زبان انگلیسی در این دانشگاه اقدام نمایید.

سوالات متداول در ارتباط با تحصیل در یونان به زبان انگلیسی

  1. آیا یونان کشوری مناسب برای تحصیل و زندگی است؟

    بله یونان یکی از بهترین کشور ها برای تحصیل و زندگی می باشد.

  2. تحصیل در یونان در چه مقاطعی امکان پذیر است؟

    تحصیل در یونان در مقاطع کارشناسی تا دکترا امکان پذیر است.

  3. تحصیل در یونان به چه زبان هایی می باشد؟

    تحصیل در یونان به زبان های یونانی و انگلیسی می باشد.

  4. آيا تحصیل در یونان به زبان انگلیسی امکان پذیر است؟

    بله تحصیل در دوزه ها و رشته های مختلف در این کشور به زبان انگلیسی امکان پذیر است.

  5. تحصیل در یونان به زبان انگلیسی در کدام دانشگاه ها امکان پذیر است؟

    تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های ملی آتن، دانشگاه اقتصاد و تجارت آتن، دانشگاه مقدونه، دانشگاه کرت و … امکان پذیر است.

  6. تحصیل در یونان به زبان انگلیسی در دانشگاه کرت برای چه رشته ای است؟

    تحصیل در این دانشگاه به زبان انگلیسی برای مدیریت فناوری و نوآوری است.

  7. تحصیل در یونان به زبان انگلیسی در دانشگاه پلوپزی برای چه رشته ای است؟

    برنامه به زبان انگلیسی در این دانشگاه برنامه در بخش تاریخ ، باستان شناسی و مدیریت منابع فرهنگی و همچنین مطالعات مدیترانه ای استو

  8. آیا می توان در دانشگاه مقدونیه یونان به زبان انگلیسی تحصیل کرد؟

    بله در این دانشگاه برخی دوره ها به زبان انگلیسی هستند.

  9. آیا تحصیل در دانشگاه تسالونیکی یونان به زبان انگلیسی امکان پذیر است؟

    بله تحصیل در دانشگاه تسالونیکی یونان در برخی رشته ها به زبان انگلیسی می باشد.

  10. آیا تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه ملی آتن یونان امکان پذیر است؟

    بله در این دانشگاه می توان برای تحصیل به زبان انگلیسی اقدام نمود.

  11. دانشگاه اقتصاد و تجارت آتن چه رشته ای را به زبان انگلیسی ارائه می دهد؟

    دانشگاه اقتصاد و تجارت آتن (AUEB) یک برنامه بین المللی MBA به زبان انگلیسی را ارائه می دهد.

 

 

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *