مهاجرت پزشکان به نیوزلند

کشور نیوزلند به دلایل بسیاری در سال های اخیر از مقاصد مهاجرتی پزشکان ایرانی محسوب می شود. بر این اساس این مقاله به شرح و بررسی چگونگی مهاجرت پزشکان به نیوزلند می پردازد. در این مقاله می خوانید:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • اهمیت مهاجرت پزشکان به نیوزلند
  • دلایل مهاجرت پزشکان به نیوزلند
  • شرایط مهاجرت پزشکان به نیوزلند
  • دلایل انتخاب کشور نیوزلند برای مهاجرت پزشکان
  • مهاجرت پزشکان به نیوزلند و اخذ ویزای کار
  • مهاجرت پزشکان به نیوزلند و ثبت نام در انجمن پزشکی
  • مهاجرت پزشکان به نیوزلند و مراحل ثبت نام در انجمن پزشکی
  • مهاجرت پزشکان به نیوزلند و حقوق و درآمد
  • مهاجرت پزشکان به نیوزلند و ساعات کاری
  • مهاجرت پزشکان به نیوزلند و شرایط کار
  • مهاجرت پزشکان به نیوزلند و خدمات موسسه اصطهباناتی
  • مهاجرت پزشکان به نیوزلند و اخذ اقامت
  • مزایای مهاجرت پزشکان به نیوزلند
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد مهاجرت پزشکان به نیوزلند

اهمیت مهاجرت پزشکان به نیوزلند

وضعیت مناسب اقتصادی و اجتماعی کشور نیوزلند را به سرزمینی مهاجرپذیر تبدیل کرده است که دارای نرخ بیکاری بسیار پایین ۳.۳ درصد می باشد. اما جدا از این مورد امکانات زندگی و ثبات و امنیت و همچنین وجود فرصت های شغلی برای قشر تحصیل کرده پزشکان موجب شده است تا بسیاری از پزشکان ایرانی برای مهاجرت به نیوزلند اقدام کنند.کشور نیوزلند بنا به دارا بودن اقتصاد باثبات و سالم، پایین بودن جرم و جنایت، بالا بودن سطح اجتماعی و ثبات اقتصادی و سیاسی یکی از برترین کشورهای جهان برای مهاجرت محسوب می شود. این کشور در جنوب اقیانوس آرام و نزدیک استرالیا قرار دارد.زندگی در نیوزلند به دلیل بالا بودن امنیت اجتماعی، سادگی و سهولت زندگی و امکانات رفاهی بی نظیر بسیار مورد توجه مهاجران می باشد. وجود جاذبه های گردشگری بی نظیر به همراه امکانات رفاهی و تفریحی شگفت موجب شده است تا کشور نیوزلند یکی از پربازدید کشورهای جهان محسوب شود.

در سال های اخیر شاهد افزایش روند مهاجرت متقاضیان ایرانی و مهاجرت شغلی به این کشور می باشیم. متخصصان مهاجرت و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی در این مقاله به بررسی دقیق روش های مهاجرت و کار پزشکان در این کشور پرداخته اند. اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

دلایل مهاجرت پزشکان به نیوزلند

کشور نیوزلند که از باثبات ترین کشورهای جهان از لحاظ اقتصادی و سیاسی و اجتماعی است، یکی از مقاصد مهاجرتی پزشکان ایرانی محسوب می شود. پزشکانی که قصد کار و طبابت در کشور نیوزلند را دارند از مزیت های برخورداری از اشتغال با حقوق مکفی و مناسب و زندگی در آرامش و صلح در یک کشور پیشرفته بهره مند می شوند.بالا بودن حقوق و درآمد پزشکان، برخورداری از خدمات اجتماعی در سطح بالا، بالا بودن استانداردهای زندگی، امکان اخذ اقامت دائم با کار و طبابت در نیوزلند را می توان از دلایل مهاجرت پزشکان به کشور نیوزلند ذکر کرد.کشور نیوزلند بنا به دلایل قوی همچون قدرتمند بودن اقتصاد، تکلم مردم به زبان انگلیسی، بالا بودن کیفیت و استانداردهای زندگی، اعتبار مدرک دانشگاهی و ثبات اقتصادی و اجتماعی و سیاسی این کشور در بالاترین فهرست مقاصد مهاجرت پزشکان جای دارد.

شرایط مهاجرت پزشکان به نیوزلند

پزشکان برای مهاجرت به نیوزلند باید مواردی را در نظر بگیرند. از مهم ترین شرایط مهاجرت پزشکان به نیوزلند دارا بودن مدرک معتبر پزشکی می باشد. مدرک تحصیلی پزشک مهاجر باید از طرف سازمان های پزشکی مورد تائید و پذیرش قرار گیرد.علاوه بر این پزشک مهاجر باید دارای مدرک مهارت زبان انگلیسی معتبر باشد. در صورتی که زبان انگلیسی زبان اول پزشک مهاجر نباشد و پزشک در 4 سال گذشته در کشور انگلیسی زبان کار کرده باشد، نیاز به ارائه مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس نمی باشد. پزشکان برای مهاجرت به نیوزلند باید در انجمن پزشکی نیوزلند ثبت نام کنند.پزشکان ایرانی که قصد مهاجرت به کشور نیوزلند را دارند، باید دارای مدرک مورد تائید و معتبر از نظر کشور نیوزلند باشند. برخی از کشورها مانند کانادا و آمریکا مدرک پزشکان متخصص ایرانی را برای کار در آن کشورها مورد پذیرش قرار نمی دهند. پزشکان متخصص برای اشتغال و طبابت در این دو کشور باید یا با مدرک پزشکی عمومی خود مشغول به کار شوند و یا این که دوباره در رشته تخصصی پزشکی تحصیل کنند.برخی از کشورها شرایط معادل سازی را برای پذیرش مدرک پزشکان ایرانی ارائه می دهند. پزشکان در این کشورها زمانی می توانند به طبابت و کار بپردازند که مدارک آن ها معادل سازی شده باشد. به طور کلی کشورهای اروپایی برای مهاجرت پزشکان ایرانی بهترین گزینه می باشند.

شرایط مهاجرت پزشکان به نیوزلند

شرایط مهاجرت پزشکان به نیوزلند

دلایل انتخاب کشور نیوزلند برای مهاجرت پزشکان

به منظور انتخاب کشور نیوزلند برای مهاجرت پزشکان باید موارد فراوانی را مورد بررسی قرار داد. از مهم ترین این موارد می توان معادل سازی را نام برد. برخی از کشورها به منظور پذیرش مدرک پزشکان شرط این مدارک را معادل سازی می کنند. معادل سازی شامل شرکت در آزمون ها و دوره های تخصصی و ارزیابی مدرک تحصیلی می باشد. دیگر موارد مهم در انتخاب کشور نیوزلند برای مهاجرت پزشکان عبارت است از:

  • کشور نیوزلند نیازمند تخصص پزشکی پزشکان مهاجر می باشد.
  • شرایط ادامه تحصیل پزشکان مهاجر در کشور نیوزلند فراهم است و پزشکان می توانند با اخذ پذیرش از دانشگاه های نیوزلند در رشته های تخصصی مورد نظر خود ادامه تحصیل دهند.
  • شرایط کار و اشتغال و طبابت پزشکان مهاجر در کشور نیوزلند امکان پذیر است و پزشکان مهاجر می توانند با اخذ مجوز کار در این کشور مشغول کار و طبابت شوند.
  • امکان همراهی خانواده پزشکان مهاجر در کشور نیوزلند وجود دارد. پزشکان متاهل با همراهی همسر و خانواده خود بهتر می توانند به ادامه تحصیل و کار بپردازند.
  • کشور نیوزلند برای کار و طبابت پزشکان دارای شرایط سنی نمی باشد. برخی کشورها دارای محدودیت سنی برای کار پزشکان می باشند.
  • کشور نیوزلند دارای همه رشته های تخصصی پزشکی برای ادامه تحصیل پزشکان عمومی مهاجر می باشد.

مهاجرت پزشکان به نیوزلند و اخذ ویزای کار

پزشک مهاجر برای اخذ ویزای کار نیوزلند باید اهداف خود از مهاجرت به این کشور را مشخص کند. بر اساس سوابق کاری، سن پزشک و اهداف مهاجرت پزشک می تواند ویزای کاری نیوزلند را دریافت کند. ویزای کار پزشکان از ویزای یک ماهه تا ویزای 3 تا 4 ماهه متفاوت می باشد.پزشکان با یافتن کارفرمای نیوزلندی و دریافت پیشنهاد کاری از آن ها می توانند قراردادهای 6 ماهه تا 12 ماهه را با آن ها امضا کنند. پزشکان برای کار در کشور نیوزلند با محدودیت مواجه نمی باشند. پزشکانی که به دنبال مشاغل دائمی برای اقامت های طولانی مدت می باشند، می توانند مجوز کار دائمی نیوزلند را دریافت کنند.

مهاجرت پزشکان به نیوزلند و اخذ ویزای کار

مهاجرت پزشکان به نیوزلند و اخذ ویزای کار

مهاجرت پزشکان به نیوزلند و ثبت نام در انجمن پزشکی

پزشکان برای مهاجرت به نیوزلند باید در انجمن پزشکی نیوزلند ثبت نام کنند. در واقع ثبت نام در انجمن پزشکی نیوزلند روش ارزیابی مدارک تحصیلی و صلاحیت پزشکان برای کار و طبابت در کشور نیوزلند می باشد. درخواست پزشکان بر اساس اهداف مهاجرت و مدت زمان اقامت در نیوزلند مورد بررسی قرار می گیرد.پزشکان باید برای ثبت نام در انجمن پزشکی نیوزلند سوابق کاری و حرفه ای و مدرک تحصیلی پزشکی خود را ارائه دهند. انجمن پزشکی بر اساس اهداف مهاجرت پزشک و سوابق کاری و حرفه ای و سطح سواد علمی درخواست وی را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد. به طور کلی مدت زمان بررسی مدارک و سوابق حرفه ای پزشکان در حدود 20 روز تا 4 ماه می باشد.

مهاجرت پزشکان به نیوزلند و مراحل ثبت نام در انجمن پزشکی

پزشکان برای مهاجرت به کشور نیوزلند و کار و طبابت در این کشور باید مراحلی را طی کنند. یکی از این مراحل ثبت نام در انجمن پزشکی نیوزلند می باشد که دارای چندین مرحله است:

  • تعیین اهداف مهاجرت و تعیین نوع ثبت نام (ثبت نام عمومی، ثبت نام حرفه ای و ثبت نام ویژه)
  • ارائه مدارک لازم و پرداخت هزینه های ضروری
  • انجام مصاحبه و ارائه اطلاعات کامل و درست
  • بررسی و ارزیابی درخواست ثبت نام در انجمن
  • صدور گواهی ثبت نام در انجمن پزشکی نیوزلند
  • امکان کار و طبابت در نیوزلند

مهاجرت پزشکان به نیوزلند و ساعات کاری

ساعت های کاری پزشکان در نیوزلند بر اساس حوزه و تخصص کاری و نوع فعالیت پزشکان متفاوت است. ساعات کاری پزشکان در این کشور در حدود 36 ساعت در هفته می باشد. پزشکان جراح در روزهای تعطیل نیز به کار و جراحی می پردازند و پزشکان عمومی و متخصص در روزهای تعطیل و آخر هفته ها می توانند به کسب درآمد و طبابت بپردازند.بیشتر پزشکان در نیوزلند به طور پاره وقت به کار و طبابت مشغول می باشند که اضافه کاری ها به مقدار دو برابر و بیشتر به آن ها پرداخت می شود.

مهاجرت پزشکان به نیوزلند و حقوق و درآمد

پزشکان به کشور نیوزلند مهاجرت می کنند تا کار مناسب با حقوق و درآمد مکفی داشته باشند. درآمد و حقوق پزشکان در این کشور به سوابق کاری، مدرک تحصیلی و رشته تخصصی بستگی دارد. پزشکان عمومی می توانند در حدود 36 ساعت در هفته کار کنند و از 30 روز مرخصی سالانه استفاده کنند.

  • حقوق و درآمد یک پزشک عمومی در نیوزلند در حدود 150 دلار نیوزلند تا 185 دلار نیوزلند می باشد.
  • حقوق و درآمد یک رزیدنت در بیمارستان های عمومی نیوزلند سالانه در حدود 145.000 دلار نیوزلند می باشد.
  • حقوق و درآمد متخصصان در بیمارستان های عمومی نیوزلند سالانه در حدود 200.000 دلار نیوزلند تا 300.000 دلار نیوزلند می باشد.
  • پزشکان می توانند با کار و طبابت در نیوزلند از 30 روز مرخصی سالانه بهره مند شوند.
  • پزشکان می توانند در حدود 10 روز کاری را در نیوزلند برای حضور در کنفرانس های بین المللی اختصاص دهند.
  • پزشکان می توانند با کار در بیمارستان های نیوزلند سالانه در حدود 16.000 دلار نیوزلند را به عنوان کمک هزینه آموزش پزشکی دریافت کنند.
مهاجرت پزشکان به نیوزلند و حقوق و درآمد

مهاجرت پزشکان به نیوزلند و حقوق و درآمد

مهاجرت پزشکان به نیوزلند و شرایط کار

پزشکان با مهاجرت به نیوزلند می توانند در سیستم های بهداشت نیوزلند مشغول کار و طبابت شوند. سیستم بهداشت و درمان نیوزلند دارای دو بخش عمومی و خصوصی می باشد. سیستم عمومی بالغ بر 80 درصد کل هزینه های مراقبت های بهداشتی را شامل می شود. پزشکان مهاجر می توانند در فرصت های شغلی سیستم بهداشت و درمان عمومی نیوزلند به کار و طبابت بپردازند.علاوه بر این شرایط کار برای پزشکان مهاجر در بیمارستان های خصوصی نیز فراهم است. پزشکانی که با اخذ ویزای کار نیوزلند در این کشور مشغول کار و طبابت می باشند، تا حدود 2 سال می توانند از خدمات درمانی عمومی نیوزلند به طور رایگان برخوردار شوند.

مهاجرت پزشکان به نیوزلند و خدمات موسسه اصطهباناتی

از مهم ترین موارد در مهاجرت پزشکان به نیوزلند و کار و اشتغال در این کشور مشاوره با وکلای مجرب و باسابقه می باشد. متقاضیان به منظور مهاجرت تحصیلی خود به تنهایی نمی توانند اقدام کنند و بدون کمک و مشاوره با متخصصان مهاجرت این کار بسیار دشوار، زمان بر و پر هزینه خواهد بود. ارسال مدارک کاری و تحصیلی نیاز به کارشناسان باسابقه و آگاه به قوانین و مقررات مهاجرتی و کاری دارد.وکلا و متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی با آگاهی از چگونگی اخذ پذیرش تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی و شرایط تحصیل در این کشور جزئیات و اطلاعات لازم و تخصصی را به متقاضیان ارائه می دهند.در واقع کارشناسان و وکلای برجسته این موسسه با آگاهی از آخرین قوانین حقوقی و مهاجرتی اطلاعات لازم در مورد چگونگی اخذ اقامت، شرایط کار و تحصیل، شرایط اخذ اقامت و موضوعات مربوط به مهاجرت را در اختیار متقاضیان می گذارند.موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی با برخورداری از وکلا و مشاوران برجسته و مجرب همه موارد مهم در مهاجرت کاری پزشکان به نیوزلند و چگونگی شرایط اقامت در این کشور، چگونگی اخذ ویزای همراه و شرایط اخذ تابعیت و اقامت دائم نیوزلند را به متقاضیان ارائه می دهند.نحوه ارائه مدارک و اسناد مالی به اداره مهاجرت و یا سفارت نیازمند همکاری مشاوران و وکلای مجرب می باشد که متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی در طی سال ها تجربه کاری به خوبی از پس آن برآمده اند. موسسه اصطهباناتی با همکاری با وکلای متبحر و مشاوران ارشد بین المللی در جهت جلب اعتماد موکلان و مهاجران تاکنون به موفقیت های فراوانی نائل شده است. افتتاح شعب متعدد در داخل و خارج از کشور، موفقیت در پرونده های مهاجرت تحصیلی و شغلی و سرمایه گذاری و اعتماد و اطمینان موکلان به این موسسه تنها گوشه هایی از موفقیت این موسسه برتر در سطح کشور می باشد.علاوه بر این متقاضیان می توانند با مطالعه سلسله مقاله های علمی و مستند این موسسه در سایت های جهانی در مورد شرایط و چگونگی مهاجرت به کشورهای برتر جهان اطلاعات لازم را کسب کنند.

مهاجرت پزشکان به نیوزلند و اخذ اقامت

پزشکان با مهاجرت کاری به نیوزلند می توانند اقامت دائم و تابعیت این کشور را اخذ کنند. فارغ تحصیلان دانشگاه های نیوزلند پس از یافتن کار و تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری به مدت ۵ سال در کار مرتبط با رشته تحصیلی خود می تواند برای اخذ اقامت دائم این کشور اقدام کند.از دیگر شرایط مهم در اخذ تابعیت و اقامت دائم کشور نیوزلند این است که پزشک مهاجر درمدت ۵ سال اشتغال و طبابت مستمر در نیوزلند مالیات های خود را پرداخت کرده باشد و با قوانین و مقررات کشور نیوزلند آشنا باشد و از همه این قوانین و مقررات تبعیت کند.علاوه بر این پزشک مهاجر باید با فرهنگ و آداب و رسوم کشور نیوزلند آشنا باشد و با شرایط زندگی در جامعه نیوزلند سازگاری پیدا کرده باشد. اگر پزشک مهاجر همه شرایط ذکر شده را داشته باشد، می تواند پس از ۳ تا ۵ سال اشتغال و کار در این کشور برای اخذ تابعیت و شهروندی نیوزلند و پاسپورت نیوزلند اقدام کند.

مزایای مهاجرت پزشکان به نیوزلند

متقاضیان با روش های ذکر شده در این مقاله می توانند به کشور نیوزلند مهاجرت کنند و در این کشور به کار و اشتغال بپردازند. متقاضیان با زندگی و کار و اقامت در این کشور از مزیت های فراوانی برخوردار می شوند. از مهم ترین این مزیت ها موارد زیر را می توان ذکر کرد.

  1. زندگی در کشوری با بالاترین استانداردهای زندگی و با کمترین فساد مالی در جهان
  2. وجود جاذبه های گردشگری بی نظیر و دارا بودن پاسپورت معتبر
  3. زبان رسمی و رایج انگلیسی
  4. وجود فرصت های شغلی مناسب و پایین بودن نرخ بیکاری در حدود ۳.۳ درصد و حمایت از سرمایه گذاران خارجی
  5. برخورداری دانشجویان از بورسیه های تحصیلی و امکان همراهی همسر و فرزندان متقاضی
  6. بالا بودن امید به زندگی در این کشور و برخورداری از محیط زیست پاک
  7. وجود امنیت و رفاه اجتماعی و ثبات اقتصادی و اجتماعی
  8. بالا بودن حقوق و درآمد پزشکان و برخورداری از خدمات اجتماعی رایگان
  9. بالا بودن استانداردهای زندگی و امکان اخذ اقامت دائم با کار و طبابت
  10. تنوع فرهنگی و آشنایی با فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف
  11. امکان زندگی در هر شهر و محل این کشور با اخذ اقامت دائم پس از اشتغال
  12. امکان تحصیل رایگان فرزندان زیر ۱۸ سال متقاضی
  13. امکان برخورداری از بیمه و خدمات پزشکی رایگان
  14. بالا بودن سطح امکانات رفاهی و قدرتمند بودن اقتصاد و رونق و ثبات اقتصادی
  15. زندگی در یک کشور ایده آل و پیشرفته و وجود امنیت اجتماعی و سیاسی
  16. حمایت دولت از مهاجران و وجود فرصت های شغلی مختلف برای مهاجران
  17. وجود فستیوال ها و مراسم و جشن های هنری گوناگون
  18. زندگی در یک کشور پیشگام در زمینه علمی و صنعتی
  19. ثبات مالی و اقتصادی علی رغم بحران های مالی در کشورهای اروپایی
مزایای مهاجرت پزشکان به نیوزلند

مزایای مهاجرت پزشکان به نیوزلند

سخن آخر

در این مقاله مهاجرت پزشکان به نیوزلند مورد بررسی دقیق و علمی قرار گرفت. از مجموع موارد شرح داده شده می توان نتیجه گیری کرد که پزشکان با ارائه مدارک تحصیلی پزشکی معتبر و مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس می توانند در کشور نیوزلند به کار و طبابت بپردازند. بالا بودن کیفیت و استانداردهای زندگی در این کشور باثبات و امن اروپایی را می توان از مهم ترین مزایای مهاجرت به این کشور دانست. پزشکان با کار و طبابت در نیوزلند فرصت بزرگ زندگی در با کیفیت ترین و با ثبات ترین کشور از لحاظ اقتصادی و اجتماعی و سیاسی را خواهد داشت. از مجموع موارد ذکر شده برای مهاجرت به نیوزلند این طور نتیجه می گیریم که نیوزلند به دلایل فراوانی در زمره یکی از برترین مقاصد مهاجرتی پزشکان ایرانی محسوب می شوند. برخی از مهم ترین دلایل این جذابیت بالابودن استانداردهای زندگی، امکانات رفاهی و امنیت و ثبات اقتصادی و وجود فرصت های شغلی می باشد.

اگر در مورد مهاجرت پزشکان به نیوزلند نیازمند اطلاعات بیشتر می باشید، می توانید از خدمات مشاوره مهاجرتی موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی بهره مند شوید. مشاوران برجسته و مجرب موسسه ما در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد با سابقه صدها پرونده مهاجرت تحصیلی و شغلی بهترین گزینه مهاجرتی را به متقاضیان ارائه می دهند و از ابتدای تشکیل پرونده مهاجرت تحصیلی تا رسیدن به مقصد در کنار آن ها خواهند بود تا این مسیر دشوار و پیچیده را با راهنمایی ها و مشاوره های مفید هموار سازند.این مقاله به توضیح موارد مهم در مهاجرت پزشکان به نیوزلند پرداخت. اگر قصد کار و طبابت در با کیفیت ترین کشور جهان را دارید، اگر قصد اخذ اقامت و تابعیت یکی از برترین کشورهای جهان برای زندگی را دارید، اگر قصد تحصیل تخصصی پزشکی در دانشگاه های مطرح و برتر در سطح جهان را دارید، مهاجرت به نیوزلند را به شما پیشنهاد می کنیم. پزشکان مهاجر می توانند با ارائه مدارک تحصیلی پزشکی و ثبت نام در انجمن پزشکی نیوزلند مجوز کار و طبابت در نیوزلند را دریافت کنند. از مزیت های مهم مهاجرت به نیوزلند بالا بودن استانداردهای زندگی، امکان اخذ اقامت دائم پس از کار و طبابت و بالا بودن حقوق و درآمد را می توان ذکر کرد. زندگی در یک کشور ایده آل و پیشرفته و وجود امنیت اجتماعی و سیاسی و حمایت نیوزلند از مهاجران و وجود فرصت های شغلی مختلف برای مهاجران از برترین دلایل مهاجرت به نیوزلند محسوب می شود. اگر قصد مهاجرت شغلی به کشورهای اروپایی را دارید، مقاله های موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی را دنبال کنید و از خدمات مشاوره ای این موسسه برتر برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد مهاجرت پزشکان به نیوزلند

1- دلایل مهاجرت پزشکان به نیوزلند کدامند؟

بالا بودن حقوق و درآمد پزشکان، برخورداری از خدمات اجتماعی در سطح بالا، بالا بودن استانداردهای زندگی، امکان اخذ اقامت دائم با کار و طبابت در نیوزلند را می توان از دلایل مهاجرت پزشکان به کشور نیوزلند ذکر کرد.

2- دلایل انتخاب کشور نیوزلند برای مهاجرت پزشکان چیست؟

کشور نیوزلند نیازمند تخصص پزشکی پزشکان مهاجر می باشد. شرایط ادامه تحصیل پزشکان مهاجر در کشور نیوزلند فراهم است و پزشکان می توانند با اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور در رشته های تخصصی مورد نظر خود ادامه تحصیل دهند.

3- شرایط اخذ ویزای کار برای مهاجرت پزشکان به نیوزلند چیست؟

بر اساس سوابق کاری، سن پزشک و اهداف مهاجرت پزشک می تواند ویزای کاری نیوزلند را دریافت کند. ویزای کار پزشکان از ویزای یک ماهه تا ویزای 3 تا 4 ماهه متفاوت می باشد.

4- مراحل ثبت نام در انجمن پزشکی نیوزلند کدام است؟

تعیین اهداف مهاجرت و تعیین نوع ثبت نام (ثبت نام عمومی، ثبت نام حرفه ای و ثبت نام ویژه) ارائه مدارک لازم و پرداخت هزینه های ضروری انجام مصاحبه و ارائه اطلاعات کامل و درست بررسی و ارزیابی درخواست ثبت نام در انجمن صدور گواهی ثبت نام در انجمن پزشکی نیوزلند

5- حقوق و درآمد پزشکان مهاجر در نیوزلند چقدر است؟

حقوق و درآمد یک پزشک عمومی در نیوزلند در حدود 150 دلار نیوزلند تا 185 دلار نیوزلند و حقوق و درآمد یک رزیدنت در بیمارستان های عمومی سالانه در حدود 145.000 دلار نیوزلند و حقوق و درآمد متخصصان در بیمارستان های عمومی سالانه در حدود 200.000 دلار نیوزلند تا 300.000 دلار نیوزلند می باشد.

6- شرایط کار پزشکان مهاجر در نیوزلند چگونه است؟

پزشکان با مهاجرت به نیوزلند می توانند در سیستم های بهداشت نیوزلند مشغول کار و طبابت شوند. پزشکان مهاجر می توانند در فرصت های شغلی سیستم بهداشت و درمان عمومی نیوزلند به کار و طبابت بپردازند.

7- آیا اخذ اقامت نیوزلند با مهاجرت پزشکان امکان پذیر است؟

پزشکان با مهاجرت کاری به نیوزلند می توانند اقامت دائم و تابعیت این کشور را اخذ کنند. پزشک مهاجر در مدت ۵ سال اشتغال و طبابت مستمر در نیوزلند مالیات های خود را پرداخت کرده باشد و با قوانین و مقررات کشور نیوزلند آشنا باشد و از همه این قوانین و مقررات تبعیت کند.

8- شرایط ثبت نام در انجمن پزشکی نیوزلند چیست؟

پزشکان باید برای ثبت نام در انجمن پزشکی نیوزلند سوابق کاری و حرفه ای و مدرک تحصیلی پزشکی خود را ارائه دهند. انجمن پزشکی بر اساس اهداف مهاجرت پزشک و سوابق کاری و حرفه ای و سطح سواد علمی درخواست وی را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد.

9- مهم ترین شرایط مهاجرت پزشکان به نیوزلند چیست؟

از مهم ترین شرایط مهاجرت پزشکان به نیوزلند دارا بودن مدرک معتبر پزشکی می باشد. مدرک تحصیلی پزشک مهاجر باید از طرف سازمان های پزشکی مورد تائید و پذیرش قرار گیرد. علاوه بر این پزشک مهاجر باید دارای مدرک مهارت زبان انگلیسی معتبر باشد.

10- آیا پزشکان می توانند برای مهاجرت به نیوزلند خودشان اقدام کنند؟

پزشکان به منظور مهاجرت خود به تنهایی نمی توانند اقدام کنند و بدون کمک و مشاوره با متخصصان مهاجرت این کار بسیار دشوار، زمان بر و پر هزینه خواهد بود. ارسال مدارک کاری و تحصیلی نیاز به کارشناسان باسابقه و آگاه به قوانین و مقررات مهاجرتی و کاری دارد.

11- مهم ترین مزایای مهاجرت پزشکان به نیوزلند کدامند؟

بالا بودن حقوق و درآمد پزشکان برخورداری از خدمات اجتماعی در سطح بالا بالا بودن استانداردهای زندگی امکان اخذ اقامت دائم با کار و طبابت در نیوزلند

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

4 دیدگاه برای “مهاجرت پزشکان به نیوزلند

  1. رنجبر گفت:

    با سلام من خانم 27 ساله فارغ التحصیل پزشکی دانشگاه تبریز و 2 سال سابقه کار هستم برای مهاجرت کاری به نیوزیلند باید چه پروسه ای رو طی کنم طبق جستجو خودم به مدرک IELST و امتحان AMC MCQ و در آخر امتحان بالینی خود نیوزلند هست آیا این راه درسته و اینکه می شود ویزا برای trainee ‘ گرفت{ چون برای طبابت به سه ماه ترینی بودن نیاز هست} و در طی این مدت امتحان بالینی خود نیوزلند رو داد و اگر اره درخواست چه ویزایی باید داده بشه. خیلی ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      بله، برای ادامه تحصیل و یا کار در تیوزلند در ابتدا باید در ازمون ورودی شرکت نمایید.

  2. رامين عيدي نژاد گفت:

    سلام وقت شما بخير بنده پزشك متخصص كودكان ٥٣ ساله با سابقه ٢١ سال كار و همسرم پزشك متخصص جراحي كليه با٤٥ ساله و سابقه كار ١٤ سال مي باشد تا بحال بدنبال مدرك زبان نبوده ايم ولي در حال حاضر در حال گذراندن دوره پيشرفته زبان هستيم آيا به ما بخاطر سن بالاي ٤٠ سال ويزاي كار داده ميشود يا فقط در تقاضاي مهاجرت امتيازمان كم ميشود و آيا در صورت موفقيت در امتحانات پزشكي اجازه كار به ما به عنوان متخصص داده ميشود يا خير ؟ سپاسگزارم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      در صورتی بتوانید در آزمون تایید مدرک پزشکی خود قبول شوید، امکان اقدام برای شما وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *